30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس تهران به همراه 30% تخفیف ویژه

پنل اس ام اس تهران به همراه 30% تخفیف ویژه

128

پایتخت ایران یعنی تهران نقش مهمی در اقتصاد تمام کشور ایفا می‌کند. این شهر فعال‌ترین شهر ایران از لحاظ صنایع مختلف محسوب می‌شود. این‌همه مشاغل مختلف باتوجه‌به پتانسیل‌های آن، امکان توسعه بی‌نظیری دارند زیرا با جمعیت بالایی در ارتباط هستند. این در حالی است که اغلب کسب‌وکارها برای توسعه خود دست به تبلیغات می‌زنند و خوب است بدانید که حجم بالایی از این تبلیغات با استفاده از پنل اس ام اس تهران انجام می‌شود.

یار شهروندان تهرانی در تبلیغات

با ارسال پیشنهاد ویژه به محله و منطقه خود، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با ارسال پیامک پیشنهاد به مشتریان فعلی و جدید خود، تبریک تولد، یادآوری و... آن ها را حفظ کنید.
30% تخفیف
THRN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

بیشتر کسب‌وکارهای بزرگ تهران تبلیغات پیامکی را تجربه کرده‌اند. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که باتوجه‌به بازخوردهای دریافت شده، این روش می‌بایست در میان ارکان تبلیغات آنها قرار گیرد؛ اما سامانه پنل پیامکی تهران چه ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود تا این حد بااهمیت گردد.

پنل ارسال پیامک، همراه تبلیغات تهران

سامانه پنل پیامکی تهران

پنل اس ام اس تهران دقیقاً شبیه به یک نرم‌افزار آنلاین کار می‌کند یعنی از طریق آدرس صفحه اختصاصی در مرورگر اینترنت می‌توانید به آن وارد شده و با استفاده از خدمات آن به ارسال پیامک اقدام کنید. تفاوت پنل اس ام اس با گوشی‌های موبایل بر خدمات و قابلیت‌های آن است. پنل پیامک به شما امکان ارسال انبوه پیام تا چند ده میلیون و حتی بیشتر را می‌دهد. دارای بانک شماره‌های مختلفی از تهران و سایر استان‌هاست. تبلیغات با ارسال پیام برای بانک شماره موبایلی که بیشتر به درد شما می‌خورد، باعث بهینه شدن تبلیغات شما خواهد شد.

پنل اس ام اس تهران امکان تبلیغات به چه شهری را دارد؟

استان تهران شهرهای مختلفی با جمعیت‌های زیادی دارد. جمعیت و اقتصاد هر یک از شهرهای حومه تهران می‌تواند با چند شهر در مناطق دیگر کشور برابری کند. پنل اس ام اس تهران به شما این امکان را می‌دهد که هر یک از شهرهای تهران را به تفکیک شماره‌های دائمی و اعتباری انتخاب کنید و با تهیه یک متن جذاب به همراه انتخاب دقیق مخاطبان هدف، آنها را به مشتری تبدیل کنید. بانک شماره شهرهای تهران عبارتند از:

 آبسرد، آبعلی، اسلام شهر، چهاردانگه، باقرشهر، بومهن، پاکدشت، شریف آباد، پردیس، پیشوا، تهران، تجریش، ری، حسن آباد، جوادآباد، چهاردانگه، دماوند، دماوند، آبسرد، رباط کریم، نسیم شهر، گلستان، رودهن، شریف آباد، صالح آباد، فشم، فیروزکوه، قدس، قرچک، لواسان، نصیرآباد، هویزه، ورامین، ورامین، پیشوا، جوادآباد، کهریزک، کوهسار، کیلان

ضمناً علاوه بر این تقسیمات می‌توانید از ارسال محله‌ای و کد پستی و نقشه تهران هم استفاده کنید.

بانک اصناف و مشاغل پنل اس ام اس تهران

اگر می‌خواهید ارسال خود را کمی دقیق‌تر انجام دهید کافی است با ورود به پنل اس ام اس تهران، بانک استان‌ها را باز کرده و از بین مشاغل موجود، هر یک را که می‌خواهید انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال یک فروشگاه موبایل برای همکاران خود در بخش ارتباطات و مخابرات پیامک ارسال کند. می‌تواند چندین دسته مختلف را انتخاب نماید. بانک جامع مشاغل موجود در سامانه پنل پیامکی تهران به شرح زیر هستند:

مشاغل آموزشی پنل اس ام اس تهران

  آموزش پروژه‌های دانشگاهی، آموزش تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزش، آموزش زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، آموزش موسیقی، آموزش هنرهای‌ زیبا، آموزش کامپیوتر، آموزش کنکور

مشاغل حوزه اتومبیل پنل اس ام اس تهران

 پخش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه، خدمات جانبی، دزدگیر، اتومبیل دست‌دوم ایرانی، اتومبیل دست‌دوم خارجی، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، اتومبیل فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

اصناف ارتباطات و موبایل سامانه پیامکی تهران

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباط تلفن تصویری، ارتباط خدمات اس ام اس، ارتباط خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، ارتباط سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، ارتباط لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

مشاورین املاک سامانه پیامکی تهران

املاک اجاره مسکونی، املاک صنعتی، املاک باغ و زمین، املاک پیش‌فروش، املاک خدمات ساختمانی، املاک دکوراسیون، املاک فروش آپارتمان، املاک مشارکت در ساخت، املاک مشاور املاک، املاک مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگ

مشاغل خدماتی موجود در سامانه پیامکی تهران

بازار کار آماده به کار، بازار کار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذار، شراکت، بازار کار نمایندگی، کاریابی،  بازارکار آماده به کار ، بازارکار استخدام، بازارکار شراکت، بازارکار نمایندگی، خدمات باشگاه ورزشی، خدمات بیمه، خدمات تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، خدمات تعمیر لوازم، خدمات توزیع کالا، خدمات چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات پزشکی، خدمات مجلس، خدمات مسافرتی، خدمات منزل، خدمات زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات مشاوره

بانک شماره لوازم خانه

لوازم اثاثیه منزل، ادوات موسیقی، اسباب‌بازی، لوازم تجهیزات پزشکی، لوازم تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظروف، لوازم فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، بچه‌گانه، لوازم گوناگون،  مهندسی، لوازم ورزشی، لوازم یدکی، لوازم نصب آنتن، کتاب

جنسیت مخاطب خود را انتخاب کنید

اگر شغلی دارید که فقط برای بانوان و یا آقایان کاربرد دارد می‌توانید از سامانه پنل پیامکی تهران، یکی از این دو را انتخا بکنید. به‌عنوان‌مثال یک فروشگاه لباس زنانه می‌تواند برای همه یا بخشی از بانوان تهرانی پیام خود را بفرستد. این بانک شماره به‌تازگی در سال 1400 در ملی پیامک آپدیت شده است.

راهنمای تمام و کمال استفاده از گوگل مپحتما بخوانید: راهنمای تمام و کمال استفاده از گوگل مپ

دفترچه تلفن خود را بسازید

صاحب هر کسب‌وکاری در تهران که باشید مشتریانی دارید که قبلاً از شما خرید کرده‌اند. یکی از منابع مهم فروش شما برقراری ارتباط با مشتریان قدیمی است. برای این کار می‌توانید شماره تماس مشتریان خود را به پنل پیامک اضافه و در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی کنید. از این به بعد می‌توانید آنها را جشنواره‌های فروش، تخفیف‌ها و موارد دیگر آگاه کنید.

این کار بازدهی تبلیغات شما را چندبرابر می‌کند چرا که حفظ مشتریان قدیمی بسیار آسان‌تر از جذب مشتریان جدید است.

ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه شهر تهران

ممکن است کسب‌وکار شما در محدوده خاصی از شهر بزرگ تهران خدمات ارائه دهد و یا قصد ارسال تبلیغات به محله یا منطقه خاصی از تهران باشید. پنل اس ام اس تهران این امکان را به شما می‌دهد تا از روی نقشه گوگل شهر تهران دقیقا به منطقه‌ی موردنظر خودتان تبلیغات ارسال کنید.

سامانه پیامکی تهران

برای انجام این کار کافی است پس از تهیه پنل اس ام اس، از گزینه پیامپ نقشه شهر را مشاهده کنید. حال با کلیک بر روی هر ناحیه تعداد شماره موبایل‌های همراه اول و ایرانسل آن به شما نمایش داده خواهد شد. بعد از انتخاب مناطق موردنظر فقط نوشتن متن پیامکی و ارسال پیامک باقی می‌ماند.

اهمیت تبلیغات در استان تهران

تهران به‌عنوان پایتخت ایران با وسعت 12.981 کیلومترمربع، نزدیک به 14 میلیون جمعیت دارد. با استان‌های مازندران، قم، مرکزی، البرز و سمنان هم مرز است. این موقعیت سیاسی و صنعتی باعث شده تا با تمام استان‌های دیگر مراودات مالی داشته باشد. از سوی دیگر جمعیت بالای این استان باعث تشکیل بک بازار متمرکز و پررونق شده که با هدف گذاری مناسب آنها درآمد مناسبی را برای کسب‌وکارها به ارمغان می‌آورد. پنل اس ام اس تهران نقش مهمی در این بین دارد که به توضیح آن می پردازیم.

در صنعتی‌ترین و پرجمعیت‌ترین استان ایران، تراکم جمعیت در محله‌های تهران بیشتر از سایر استان‌هاست. این مزیت باعث شده است تا افراد با سلایق مختلفی در تهران گرد هم بیایند. امروزه کسب‌وکارها توانسته‌اند با استفاده از پنل اس ام اس تهران تغییرات مثبتی را در فروش و برندینگ خود ایجاد کنند. بزرگ‌ترین مشاغل کشور کار خود را از تبلیغات درون‌استانی آغاز کرده‌اند. سامانه پنل پیامکی تهران همواره یار و همراه کسب‌وکارها بوده است.

ملی پیامک در سامانه اس ام اسی که به شما ارائه می‌کند تقسیم‌بندی‌های مختلفی مثل شهرها، محله‌ها، کد پستی، پیش شماره، مشاغل و اصناف، جنسیت، ارسال بر حسب نقشه، دکل مخابرات ایرانسل، جنسیت و... برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با داشتن یک برنامه مشخص و مدون، کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید.

پنل اس ام اس تهران

جمع‌بندی

با بررسی‌های دقیق متوجه می‌شویم تقریباً تمام کسب‌وکارهای بزرگ در استان از تبلیغات با استفاده از پنل اس ام اس تهران استفاده کرده‌اند. این سامانه به شما در جذب مشتریان جدید و همین‌طور حفظ قدیمی‌ها کمک می‌کند. لازم است با طراحی یک کمپین تبلیغاتی مناسب و تهیه متن پیامک خوب، تبلیغات خود را شروع کنید. در این مورد هم می‌توانید از همکاران ما در ملی پیامک مشاوره بگیرید.

ملی پیامک هم روزه پاسخگوی شماست. کافی است از طریق سایت، تلفن یا فضای مجازی با ما در ارتباط باشید زیرا فقط چند کلیک تا شروع یک ارتباط مؤثر فاصله دارید.

 

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
116دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • شراهی

    25 اسفند 1401، 12:26

    با سلام برای ارسال در منطقه تهران، در خصوص ارسال پیامک لحظه ای توضیح میدید که به چه شکل میشه تفکیک کرد؟
    آیا تفکیک براساس سن و جنسیت وجود دارد یا مثلا براساس سیستم عامل گوشی؟

    • سمیه جابری

      07 بهمن 1402، 11:43

      درود بر شما
      بله میتونید هم بر اساس جنسیت و هم بازه سنی ارسال کنید.

  • ایمان غریب خانی

    01 اسفند 1401، 14:02

    ببخشید من مرکز شهر اجاره میدم بصورت روزانه یا هفتگی که مبله هم هست
    میتونم برای کارم به مناطق بالاشهر تهران پیامک بدم؟ یا حتما باید تهران باشم؟

    • زهره تاجیک

      19 آذر 1402، 16:50

      سلام دوست عزیز، برای ارسال پیامک لازم نیست حتما داخل تهران حضور داشته باشید. شما هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید، می‌تونید از پنل پیامکی استفاده کنید.
      البته این مورد رو بگم که برای اجاره آپارتمان حتما با دوستان در پشتیبانی (02163404) تماس بگیرید که مدرک خاصی لازم هست یا نه.

  • مهدیه اشرفی

    01 اسفند 1401، 13:20

    سلام وقتتون بخیر من یک فروشگاهی دارم می خوام ببینم چطوری می تونم به شماره هایی که تبلیغاتی هاشون رو بسته ان پیامک از طریق سایت بدم لطفا منو راهنمایی کنید با تشکر

    • زهره تاجیک

      19 دی 1402، 11:36

      سلام دوست گرامی،
      ببینید شما باید پنل پیامکی رو با استفاده از وبسرویس به سایت متصل کنید. اینجوری میتونید از سایت به صورت اتوماتیک پیامک بفرستید و به دست افرادی که تبلیغات رو بسته‌اند هم برسه.
      فقط دقت کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی با این خطوط ممنوعه. یعنی باید از طریق سایت پیامک تایید سفارش و رمز عبور یکبار مصرف و .. رو ارسال کنید.

  • مهدی بایرامی

    01 اسفند 1401، 13:04

    سلام خسته نباشید
    ما مغازمون منطقه یک هست و میخوام تبلیغ کنیم
    ولی انقدر همه برای این منطقه فرستادن همه شماره ها لیست سیاهن
    ما چیکار کنیم بتونیم تبلیغ کنیم؟

    • سمیه جابری

      04 بهمن 1402، 19:00

      سلام وقت شما به خیر
      برای ارسال به شماره های لیست سیاه، میتونید از خطوط خدماتی و وبسرویس خدماتی استفاده کنید.

  • عبداله کاظمی

    29 بهمن 1401، 19:53

    آیا شما ارسال پیامک به شهر پرند رو هم دارید؟ من این مورد رو با چند شرکت دیگه هم بیان کردم و گفتن همچین بانک شماره ایی ندارن؟ اگر دارید اعلام کنید تا بنده خریداری کنم اگر نه به چه صورت میتونم ارسال پیامک داشته باشم به شهر پرند که هزینه زیادی هم نداشته باشه؟

    • زهره تاجیک

      15 آذر 1402، 16:28

      سلام دوست عزیز،
      من پیشنهاد می‌کنم از طریق کدپستی اقدام کنید.

  • صلح پور

    24 بهمن 1401، 13:07

    با سلام دوستان عزیز ایا امکان ارسال اس ام اس برای مناطق مختلف تهران وجود داره مثلا فیلترش منم منطقه یک ارسال بشه ایا این امکان ها وجود داره یا به صورت کلی میباشد.

    • سمیه جابری

      04 بهمن 1402، 19:02

      درود بر شما
      بله میتونید برای مناطق مختلف و هر منطقه ای که مد نظر خودتون هست پیامک بفرستید و مانعی وجود نداره

  • قره خانلو

    24 بهمن 1401، 12:32

    سلام ممنون از مقاله خوبتون
    من قصد ارسال تبلیغات رو دارم اما میخوام بعد از ارسال لیست شماره هایی که بهشون پیام ارسال کرده ام رو داشته باشم تا بتونم بازاریابی کنم و مشاوره بدم بهشون. آیا ملی پیامک لیست شماره هارو میده بهمون؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    • زهره تاجیک

      19 آذر 1402، 16:51

      سلام دوست عزیز؛
      در گزارشی که خدمتتون داده میشه میتونید شماره‌ها رو ببینید. البته من پیشنهاد می‌کنم از لینک ترکر هم استفاده کنید اگر ارسال لینک در اس ام اس انجام میدید.

  • سلیمی

    24 بهمن 1401، 10:39

    سلام جناب وقتتون بخیر ممنونم بابت مقاله ای که نوشتین خیلی تاثیر گزار بود من یه سوالی داشتم میخواستم بدونم که ایا اگر بخوام میتونم تو ساعات محدود شب برای افراد پیامک ارسال کنم؟

    • زهره تاجیک

      19 آذر 1402، 16:53

      سلام دوست عزیز؛
      ساعات ارسال پیامک از 8 صبح تا 10 شب هست. ارسال پیامک تبلیغاتی خارج از این ساعات امکان پذیر نیست. اما اگر بخواید در یک ساعت خاص برای افراد پیامک ارسال کنید می‌تونید از ماژول پیامک زماندار استفاده کنید.

  • محمدرضا قمصری

    20 بهمن 1401، 14:06

    وقت بخیر
    من یک نوشت افزار در منطقه ی نارمک تهران دارم می خواستم بدونم می تونم ببینم توی این منطقه چند تا شماره فعال وجود داره که بخوام براشون پیامک ارسال کنم ؟
    بفرمایید کدوم پنل برای من مناسب تر هست ؟ در این خصوص بنده را راهنمایی بفرمایید تشکر
    با چه شماره ای به جهت راهنمایی میباست تماس بگیرم کدام داخلی؟

    • سمیه جابری

      04 بهمن 1402، 19:04

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید به کمک ماژول های کد پستی همراه اول و کد پستی ایرانسل، کد پستی منطقه مورد نظرخودتون رو تو پنل وارد کنید و ببینید چه تعداد شماره وجود داره.
      برای این کار از ماژول پیامپ هم میتونید استفاده کنید.

  • رضا حسنی

    19 بهمن 1401، 11:59

    سلام این بانک شماره هایی که شما توضیح دادید شما بر اساس کدپستی هست می خوام بدونم می تونم پیامک به صورت زنده ارسال کنم هرکسی وارد مغازه میشه یا از اون خیابون عبور میکنه بتونم پیامک ارسال کنم فک میکنم بازخو.رد بهتری داره بازم شما پیشنهاد می کنید از کدوکم مورد استفاده کنم و کدوم بهتره ممنون از پاسخ گویتون

    • زهره تاجیک

      19 آذر 1402، 16:55

      سلام دوست گرامی.
      هر کدام از این روش‌ها مزایای خاص خودش رو داره اما اگر می‌خواید خیلی تخصصی‌تر و هدفمندتر پیامک ارسال کنید. حتما از پیامک زنده استفاده کنید.
      البته از اون‌جایی که هرکسب‌وکار و منطقه‌ای شرایط خاص خودش رو داره، می‌تونید چند بار پیامک ارسال کنید هر بار از یک روش. در نهایت با گزارش‌هایی گه دریافت می‌کنید، بهترین استراتژی رو پیدا کنید.

  • صادق زاده

    18 بهمن 1401، 09:40

    سلام دوست من ببخشید من بخوام برای استان تهران قسمت شهرک صنعتی شهریار پیامک بفرستم ایا شما بانک شماره های این قسمت ها را دارید یا نه؟

    • زهره تاجیک

      19 آذر 1402، 16:56

      سلام دوست عزیز؛
      پیشنهاد می‌کنم برای این کار از ماژول کدپستی یا ارسال پیامک زنده استفاده کنید.

  • استوراری

    13 بهمن 1401، 11:51

    سلام فروشگاه لوازم منزل داریم که فروش محصولات جدیدا بصورت قسطی هم اضافه کردیم و هم سایت امکان خرید نقدی و قسطی رو داره(که البته در خرید قسطی مبلغی کمی بیشتر دریافت میگردد)
    حالا برای ارسال پیامک های سررسید و خرید از سایت شما کدام پنل را پیشنهاد میدید؟

    • زهره تاجیک

      19 آذر 1402، 16:59

      سلام دوست عزیز،
      بهترین پنل برای شما پنل تجاری هست. پنل تجاری آزادی عمل خیلی خیلی زیادی بهتون میده. یعنی نه تنها می‍تونید از پیامک‌های سررسید استفاده کنید، بلکه می‌تونید تبلیغات کنید، لینک سایتتون رو بفرستید و غیره.

  • بابازاده

    12 بهمن 1401، 09:39

    سلام وقتتون بخیر ممنون از مقاله تون
    من دیروز میخواستم روی پنل شما ثبت نام کنن اما نام و نام خانوادگی از ما میخواست برای ثبت نام ما یک شرکت هستیم و خب میخواهیم به صورت حقوقی ثبت ناممون انجام بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      19 آذر 1402، 16:59

      سلام دوست عزیز؛
      برای حل این مساله لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید: 02163404

  • تهران بلیط

    10 بهمن 1401، 16:49

    برای ارسال پیامک میتونیم از بانک شماره حومه شهرتهران هم استفاده کنیم؟
    ایا با خرید یک پنل دسترسی به همه بانک شماره ها داریم؟
    لطف بفرمایید توضیح دهید

    • سمیه جابری

      04 بهمن 1402، 19:05

      درود بر شما
      بله میتونید ارسال داشته باشید و مانعی نداره
      برای اینکه بتونید از همه بانک شماره استفاده کنید، بهتره پنل تجاری تهیه کنید

  • شقایق بختیاری

    10 بهمن 1401، 13:46

    درود
    من قصد دارم پیامک زده و لایو در منطقه 1 تهران داشته باشم
    ایا شما ارسال از دکل را پوشش میدهید؟
    این مورد شامل شهرتهران هم میشه؟
    کدام اپراتور ها امکان ارسال از دکل را دارند
    خواهشمند است پاسخ را ارسال بفرمایید

    • زهره تاجیک

      19 آذر 1402، 17:00

      سلام بر شما؛
      پیامک زنده متعلق به شماره‌های همراه اول میشه و ارسال از دکل متعلق به شماره‌های ایرانسل.
      در شهر تهران هم می‌تونید از هر دو مورد استفاده کنید.

  • شریف بیگی

    10 بهمن 1401، 12:23

    بنده یک سالن آرایش بزرگ تاسیس کردم در سمت شرق تهران و میخوام ارسال پیامک داشته باشم برای ساکنین شرق تهران محدوده فلکه اول تا سوم تهارنپارس. چطوری میتونم ارسال داشته باشم و اینکه میخوام فقط به خانم های سن 18 تا 40 سال پیامک ارسال بشه لطفا منو در این خصوص راهنمائی کنید.

    • زهره تاجیک

      19 آذر 1402، 17:01

      سلام دوست عزیز.
      این موردی که شما مدنظرتون هست رو می‌تونید با ارسال پیامک زنده حل بکنید.

  • ریحانه مظومی

    10 بهمن 1401، 11:00

    سلام این بانک شماره هایی که الان اینجا توضیح دادید بر اساس کدپستی هستند ایا راهی وجود داره که پیامک ب هرکسی که در اون لحظه اونجا هست پیامک ارسال بشه منظورم بی تی اس نیست چون اون با تاخیر ارسال میشه میخوام همون لحظه پیامک برای فرد ارسال بشه در صورت وجود هزینه رو بفرمایید

    • زهره تاجیک

      19 آذر 1402، 17:03

      سلام دوست عزیز،
      بله ارسال پیامک زنده می‌تونه این کار رو برای شما انجام بده.
      برای هزینه پنل هم لطفا به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید خودتون قیمت‌ها رو مشاهده کنید.

  • تهرانی

    05 بهمن 1401، 11:38

    سلام وقت بخیر ایا بخوام برای کل منطقه یک تو یک ساعت تعیین شده پیام بفرستم امکانش وجود داره؟

    • زهره تاجیک

      19 دی 1402، 11:37

      سلام دوست عزیز،
      بله شما باید از پیامک زماندار استفاده کنید.

  • راستی پور

    05 بهمن 1401، 10:24

    سلام برای تبلیغات و شروع تخفیفات لباس های زمستانی میخوایم پنل پیامکی تهیه کنیم و هم بصورت منطقه ای تخفیف 50 درصدی ارسال کنیم و هم اینکه برای باشگاه مشتریان خودمون برای هر فرد کد تخفیف شخصی سازی شده ارسال کنیم
    آیا ارسال کد تخفیف در مخابرات مشکلی ندارد؟
    در سامانه دیگری گفتند از طرف مخابرات ممنوعه

    • زهره تاجیک

      18 دی 1402، 14:22

      سلام دوست عزیز،
      نه خیلی از کسب‌وکارها هستند که کدتخفیف می‌فرستند. من توصیه می‌کنم برای این کار حتما از قابلیت لینک ترکر استفاده کنید که ببینید چند نفر لینک شما رو باز کردن و کد تخفیف رو داخل اون لینک بگذارید.

  • مؤذنی

    04 بهمن 1401، 16:15

    سلام و وقت بخیر ما قصد تبلیغات در حوزه زل و بوتاکس و لیزر داریم یک کلینیک داریم و تبلیغات ان را میخواهیم انججام دهیم، ایا ارسال این متون در این خصوص مشکلی دارد یا خیر میتوانیم با خرید پنل این ارسال ها را انجام دهیم؟

    • زهره تاجیک

      18 دی 1402، 14:21

      سلام دوست عزیز،
      برخی از کلمات ممکنه فیلتر بشن. دقت کنید که قبل از هر چیزی هم باید مدارک پزشکی رو بفرستید که مشکل قانونی پیدا نشه.

  • پویا وب

    03 بهمن 1401، 12:38

    درود
    ممنون از تخفیف های و آفر هایی که برای کاربران در نظر گرفتید قصد ارسال پیامک از طریق وب سرویس داریم ایا این کد تخفیف برای خرید پنل پیامکی به جهت استفاده از وب سرویس نیز قابل ثبته ؟
    سپاس

    • زهره تاجیک

      18 دی 1402، 14:20

      سلام دوست عزیز،
      شما با تخفیف یک پنل از شما می‌خرید و از داخل پنل از وبسرویس استفاده می‌کنید.

  • سارا خیری

    03 بهمن 1401، 10:24

    وقت بخیر
    ایا پنل های شما این امکان رو داره وقتی وارد یک منطقه ی خاصی فرد بشه همون لحظه برای پیامک ارسال بشه به فرض مثال مثل فرودگاه که وقتی وارد میشن همون لحظهیک پیامک براش ارسال ما آژانس هواپیمایی هستیم و قصد داریم این کارو برای جذب مشتری انجام بدیم بفرمایید در صورت امکان پذیر بودن چقدر هزینه دارید ؟

    • زهره تاجیک

      18 دی 1402، 14:19

      سلام دوست عزیز،
      بله این امکان اسمش ارسال پیامک زنده هستش.
      هزینه اش بستگی به تعداد مخاطبینی داره که انتخاب می‌کنید اما از روی پنل پایه هم میتونید انجام بدید. فقط باید یک تیکت بزنید درخواست بدید.

  • د. رضایی

    01 بهمن 1401، 10:31

    سلام و وروز بخیر می خواستم از خدمتتون بپرسم آیا این امکان وجود داره که برای شماره های محله مون توی تهران ارسال به بلک لیست داشته باشیم ؟ یعنی اگه کسی تبلیغاتی هاش وبسته باشه واسه اش ارسال کنیم و برای ارسال هم از بانک شماره های شما استفاده کنیم. آیا این امکان پذیره یا خیر ؟

  • فرشته بخشنده

    30 دی 1401، 16:44

    سلام روزخوش
    یک سالن آرایش دارم در محدوده غرب تهران (جنت آباد) قصد دارم به خانوم هایی که توی این منطقه زندگی میکنن ارسال پیامک داشته باشم و برای برخی خدمات میخوام به سن های خاصی ارسال پیامک بزنم.
    میشه راهنمایی کنید؟

  • آموزشگاه رانندگی نگین

    29 دی 1401، 12:37

    تهران به این بزرگی شما چقدر شماره از افراد رو دارید؟
    میتونیم تعداد و یا دسته بندی ها رو قبل از خرید پنل ببینیم و بعد ثبت نام کنیم
    همچنین در خصوص افرادی که تازه سیمکارت خریداری میکنند و یا تازه به سن قانونی میرسن برای خرید سیمکارت هم توضیح دهید چگونه شماره این افراد رو ذخیره و پیامک ارسال کنیم
    مجموعه ما آموزشگاه تعلیم رانندگیه معمولا مخاطب ما افراد تازه به سن قانونی رسیدند هستند
    با تشکر

    • سمیه جابری

      04 بهمن 1402، 19:06

      درود بر شما
      لطفا برای بررسی این موضوع با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.

  • دهقانی

    29 دی 1401، 09:31

    سلام و خسته نباشید ممنون از مقاله ی خوبتون توضیحات خوبی بودش؟
    من یک سالن زیبایی بانوان دارم میخوام به مناطق اطراف خودمون پیامک ارسال کنیم و میخواهیم به بانوان ارسال بشه حتما ایا ملی پیامک این امکان رو دارد؟

    • سمیه جابری

      04 بهمن 1402، 19:07

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید به کمک ماژول منطقه هدفمند با بانک شماره ها دسترسی داشته باشید و برای گروه های مختلف ارسال پیامک داشته باشید

  • اکبر حمیدی

    27 دی 1401، 10:59

    با سلام و وقت بخیر ایا امکان ارسال از روی جنسیت برای همراه اول نیز وجود دارد و اینکه ایا میتوان سن هم انتخاب کرد؟

    • سمیه جابری

      07 بهمن 1402، 11:50

      درود بر شما
      بله به کمک ماژول منطقه هدفمند میتونید این کار رو انجام بدید.
      به کمک ارسال lbs میتونید بر اساس بازه سنی ارسال انجام بدید

  • فروشگاه زنجیره ای الغدیر

    27 دی 1401، 10:35

    سلام
    محدوده اطراف تهران نیز ارسال پیامک منطقه ای هدفمند شما در بر میگیرد مثلا میتونیم به اسلامشهر و واوان نیزارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشیم؟
    ما فروشگاه زنجیره ای هستیم که فقط در این مناطق با قیمت مناسب فعالیت داریم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • سمیه جابری

      04 بهمن 1402، 19:15

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید این کار رو انجام بدید و مانعی نداره

  • رهبری

    26 دی 1401، 13:45

    وقت بخیر
    من از سامانه ی شما استفاده میکنم اما یک مشکلی دارم ارسال به شماره های بلک لیست انجام نمیشه چه راه حلی دارید برای این مورد چون میخوام برای بلک لیست پیامک حتما ارسال بشه در صورتی که راه حلی دارید بفرمایید تا من درجریان باشم
    سپاس گزارم

    • زهره تاجیک

      18 دی 1402، 14:17

      سلام دوست عزیز،
      برای ارسال به بلک لیست حتما باید خط خدماتی داشته باشید یا از وب سرویس استفاده کنید.
      فقط حواستون باشه که ارسال پیامک تبلیغاتی با خط خدماتی ممنوعه!

  • علی محمدی

    02 آذر 1400، 17:26

    سلام ملی پیامک من خیلی تعریف سایت شما رو شنیدم میخواستم از امکانات شما برای ارسال سایتم استفاده کنم و می خوام که ارسال با توکن انجام بشه آیا امکانش هست یا نه ؟هزینه های هر پیامک و هزینه های کلی فعالسازی رو اعلام بفرمایید ممنونم از راهنمایی تون

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 11:15

      دوست عزیز برای روش‌های مختلف ارسال پیامک با 02163404 تماس بگیرین تا تیم ملی پیامک راهنمایی‌تون کنند
      هزینه ارسال پیامک رو از لینکی که گذاشتم می‌تونید مطالعه کنید

  • شقایق جلالی

    30 آبان 1400، 19:39

    سلام و عرض ادب
    من یه دفتر تبلغاتی دارم میخواستم بدونم میتونم برای تبلغات پیامکی از لینک و کارکتر استفاده کنم؟؟
    و میتونم پیامک رو به افراد خاصی فقط ارسال کنم؟؟
    مرسی از تیم خوب و حرفه ای که دارین

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 12:42

      دوست عزیز با خطوطی که از سرشماره‌های 3000 و 50004 هستند، می‌تونین ارسال لینک داشته باشید
      منظورتون از ارسال پیامک به افراد خاص رو ممنون میشم توضیح بدین

  • فیروزی

    30 آبان 1400، 19:21

    سلام وقت بخیر دوستان عزیز
    ببخشید ما پخش لوازم التحریر هستیم
    میخواستم بدونم شماره لوازم التحریر هارو دارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1400، 13:49

      بله دوست عزیز، علاوه‌بر این، بانک شماره تجهیزان چاپ و تکثیر رو هم داریم

  • پرویز نیسی

    26 آبان 1400، 11:58

    من به تازگی یک سایتی با وردپرس طراحی کردم و در زمینه فروش لوازم پرندگان فعالیت میکنم برای این مورد قصد دارم فقط به مشتریان خودم پیامک تبلیغاتی ارسال کنم و برای مشتریان سایت پیامک تایید سفارش برای این مورد اگر پنل اقتصادی شمارو تهیه کنم خوبه؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آبان 1400، 12:38

      دوست عزیز توصیه من استفاده پنل تجاری هست که تعرفه ارسال کمتری داره، به همه قسمت‌های پنل دسترسی داره و کامل‌ترین پنله

  • ثباتي

    25 آبان 1400، 22:02

    سلام وقتتون بخير شما روي پنلتون ويديو آموزشي براى كاركرد با پنل هاتون داريد يا خير؟ چون من هرچقدر گشتم داخل سايتتون رو ويديويي نتونستم پيدا كنم

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1400، 13:51

      دوست عزیز از آپارات ملی پیامک می‌تونید ویدئوهارو تماشا کنید
      لینک رو براتون گذاشتم، روی عبارت آپارات ملی پیامک کلیک کنید

  • لیلا غلامی

    24 آبان 1400، 19:58

    سلام وقت بخیر من برای سایتم نیاز دارم به یک عدد سرویس پیامکی که ارسال موقع ثبت نام و خرید و هم به کاربر و هم به مدیر اطلاع بده میخواستم بدونم که پنل شما به لیست سیاه هم ارسال داره؟
    سرعت ارسالش ایا راضی کننده هست؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1400، 13:51

      بله دوست عزیز
      می‌تونید از کنسول و وب‌سرویس ملی پیامک برای ارسال اس ام اس غیرتبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات استفاده کنید

  • وفائیان

    23 آبان 1400، 10:19

    مغازه و سایت پت شاپ داریم و هم فروشگاه آنلاینمون فعاله هم بصورت حضوری افرادی که در محدوده هستند میتونن خرید کنند
    برای استفاده همزمان کاربران سایت برای کد پیگیری بعد از خرید و پیامک های تخفیف سفارش اول از سایت برای مشتریان حضوری کدام یکی از پنل ها میبایست تهیه گردد
    خسته نباشین

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 12:07

      دوست عزیز پنل‌های اقتصادی، شرکتی و تجاری به خدمات وب‌سرویس دسترسی دارند
      پیشنهاد من استفاده از پتل تجاری هست که علاوه‌بر تعرفه پایین ارسال پیامک، به تمام قسمت‌های پنل هم دسترسی داره

  • اشرف السادات بیهقی

    23 آبان 1400، 10:08

    سلام و باعرض ادب
    ما یک تولیدی لباس هستیم برای تبلیغات در شهر تهران میخواستیم اقدام کنیم که یک پنل پیامکی تهیه کنیم اما یک سوال با توجه به حیطه کاری ما ایا باید پنل تجاری تهیه کنیم؟ مثلا پنل اقتصادی مناسب کار ما نیست؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 12:08

      دوست عزیز پنل تجاری کامل‌تره و تعرفه کمتری در ارسال پیامک داره
      پنل اقتصادی به بعضی از امکانات پنل مثل ارسال پیامک به تفکیک جنسیت، دسترسی نداره

  • ناصر رضایی نژاد

    23 آبان 1400، 09:47

    سلام من یه بوتیک در منطقه ی سهرودی تهران دارم می خواستم بدونم می تونم ببینم توی این منطقه چند تا شماره وجود داره که بخوام براشون پیامک ارسال کنم و متوجه بشم که کدوم پنل برای من مناسب تر هست ؟ در این خصوص بنده را راهنمایی بفرمایید تشکر

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 12:43

      دوست عزیز بهتره پنل تجاری تهیه کنید که تعرفه کمتری در ارسال پیامک داره و به تمام قابلیت‌های پنل دسترسی داره

  • موسوی پور

    19 آبان 1400، 17:40

    ارسال از روی نقشه برای بازار، به اونایی که الان تو بازار تهرانن ارسال میشه؟
    چجوری تشخیص میده؟

    • زهره تاجیک

      18 دی 1402، 14:15

      سلام دوست عزیز،
      خیر ارسال از روی نقشه به این صورت نیست. بلکه از روی کدپستی بهشون پیامک میده.
      برای اینکه کسانی که تو بازار هستن رو هدف قرار بدید باید از قابلیت ارسال پیامک زنده استفاده کنید.

  • محمدرضا نودهانی

    19 آبان 1400، 15:10

    بنده سوالی که داشتم ازتون اینه که تا به حال از سامانه های پیامکی استفاده نکردیم و بنده هم در تهران چند شعبه نوتلا بار دارم شنیدم که پیامک کار خوبیه و مشتری جذب میکنه. اولین سوالم اینه که آیا میشه همراه پیامک لینک اینستاگرام هم ارسال کنم که پیجم بازدید بخوره.آیا توی متن پیامک شما هم میتونید کمکم کنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:50

      بله دوست عزیز، با خطوط 3000 و 50004 می‌تونین از قابلیت ارسال لینک استفاده کنید

  • جاسم سلیمانی

    17 آبان 1400، 21:08

    سلام ایا هنوز هم در شهر های بزرگی مثل تهران تبلیغات پیامکی جواب میده؟من احساس میکنم با وجود اینستا و بیلبورد تبلیغات پیامکی دیگه جواب نمیده
    حالا شما فارق از اینکه کارتون این هست میشه درست حسابی منو راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      18 آبان 1400، 15:30

      دوست عزیر پنل پیامکی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتیه که می‌تونه در کنار اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی خیلی راحت شمارو به مشتریان بازار هدف نزدیک کنه
      اما دوره بیلبورد و تراکت مدت‌هاست تموم شده برای همین اصلا توصیه نمیشه

  • همدانی

    17 آبان 1400، 09:20

    سلام وقتتون بخیر این بانک شماره های شما در حدی محدود میشه که ما بتونیم خیلی جزئی کوجه یا یک خیابون کوچیک رو انتخاب کنیم و تبلیغاتمون رو ارسال کنم؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 14:04

      بله دوست عزیز، می‌تونین با ابزار کد پستی ارسالتون رو حتی به کوچه هم محدود کنید

  • مرتضی حسن وند

    16 آبان 1400، 10:12

    فقط نقشه تهران برای ارسال پیامک برای کاربران قابل استفادست یا اینکه برای سایر شهرستان های حومه این امکان فابل انجامه؟ مثلا نقشه پرند هم شما دارید که بتونیم از روی نقشه ارسال پیامک خود را انجام دهیم؟
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 14:43

      دوست عزیز قابلیت ارسال از روی نقشه یا همون پیامپ فقط برای 17 کلانشهر ایران فعاله
      متاسفانه شهر پرند قابلیت ارسال از روی نقشه نداره

  • ویدا امانی

    16 آبان 1400، 10:05

    درود ممنون از مقاله های خوبتون برای ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطب های خودمون پیشنهاد شما چیه چه خطی رو خریداری کنیم که بتونم ارسال به شماره های بلک لیست رو داشته باشم ؟ اگر راهی در این مورد دارید ممنون میشم بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 14:44

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به خطوط لیست سیاه ممنوعه
      برای ارسال اس ام اس‌های اطلاع‌رسانی می‌تونین از خطوط خدماتی استفاده کنین

  • مزون رویا

    15 آبان 1400، 17:14

    سلام در تهران، بانک شماره های تفکیک شده بر اساس سن و جنسیت هم دارید؟
    مزون لباس عروس و مجلسی و انوع لباس های زنانه داریم و مخاطب هدف ما بیشتر دختر خانومای 20 تا 40 سال هستند
    ممنون میشم در این راستا راهنمایی کنین

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 15:48

      دوست عزیز کاربران ملی پیامک به قابلیت ارسال بر حسب جنسیت برای شماره‌های ایرانسل دسترسی دارند ولی متاسفانه در حال حاضر ارسال بر حسب سن غیرفعال هست

  • زندی

    11 آبان 1400، 09:26

    سلام وقتتون بخیر من قصد اتصال پنل به سایتم رو دارم و سایتم یک سایت وردپرسی هستش میخواستم بدونم که در کدام پنل شما این امکان وب سرویس وجود داره؟ و همینطور ایا برای استفاده از وب سرویس نیاز به مدارک خاصی دارد

    • زهره تاجیک

      19 آذر 1402، 17:07

      سلام دوست عزیز؛
      برای این کار باید از وبسرویس خدماتی استفاده کنید. وب سرویس هم از پنل اقتصادی به بالا قابل استفاده است.
      خبر نیاز به مدرک خاصی نداره و استفاده ازش خیلی راحته.

  • ایمان مالمیر

    10 آبان 1400، 18:21

    توی غرب تهران سمت جنت آباد شمالی یک فروشگاه لبنیاتی داریم و قصد داریم به صورت روزانه برای مشتری هایی که قصد دارن محصولات روز که میاد برامون براشون تبلیغات کنیم چطوری میتونید کمکمون کنید.

    • زهره تاجیک

      18 دی 1402، 14:25

      سلام دوست عزیز،
      افرادی که میان ازتون خرید می‌کنن رو شماره موبایلشون رو وارد دفترچه تلفن کنید، بعد هر روز زمانبندی کنید براشون پیامک ارسال بشه.

  • مهرآرا

    10 آبان 1400، 16:31

    واقعا کامل ترین بانک شماره ها رو شما دارید
    من یک ماهه از پنل های شما استفاده میکنم جهت تبلیغات و تقریبا اکثر مقاله هاتون رو در خصوص بهترین متن های تبلیغاتی و بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی مطالعه کردم و خیلی کمک کننده بود.
    خسته نباشین

    • زهره تاجیک

      19 آذر 1402، 17:06

      سلام دوست عزیز؛
      خوشحالیم که تونستید از پنل پیامکی نتبجه خوبی بگیرید.
      یادتون نره که ما رو به بقیه هم معرفی کنید.

  • امیرارجمند جمالی

    09 آبان 1400، 09:15

    سلام
    ارسال از روی نقشه برای ارسال پیامک برای پایتخت امکان پذیر میباشد؟
    ایا تنها تهران را دربرمیگیرد و یا اینکه حومه تهران نیز شامل این مورد میباشد؟
    اصناف نیز شامل بانک شماره های تهران میباشد؟
    پیشاپیش از پاسخدهی سپاسگزارم.

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 12:06

      دوست عزیز پیامپ تهران شامل تمام مناطق 22 گانه تهران میشه و برای ارسال پیامک منطقه‌ای به شهرهای اطراف مثل ورامین، پیشوا و … باید از ابزار کدپستی استفاده کنید

  • یوسف مهدوی

    09 آبان 1400، 08:59

    سلام ممنون از تخفیف هایی که در نظر گرفتید می خواستم بدونم با اعمال این کد تخفیف روی همه ی پنل ها این 30 درصد اعمال میشه من قصد تهیه ی خرید پنل نمایندگی رو دارم ممنون میشم پاسخ بدید

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 12:18

      بله دوست عزیز، موقع خرید کد تخفیفتون رو استفاده کنید تا 30% اعمال بشه

  • حامد خدایی

    08 آبان 1400، 21:05

    سلام با وجود اینستا ایا هنوز هم تبلیغا پیامکی بازدهی داره؟
    هزینه تبلیغات ها خیلی زیاد شده کمر ادم میشکنه، هزینه های شما به چه صورته؟ قیمت هر پیامک چقدر هستش؟
    ممنون میشم بهم توضیح بدین

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 11:37

      دوست عزیز تبلیغات پیامکی حدود 40 تا 50% تاثیرگذاری داره که در برابر هزینۀ تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر و مناسب‌تره
      قیمت هر پیامک هم بستگی به نوع پنلی داره که انتخاب کردید، از قسمت تعرفه‌های ارسال که لینکشو براتون گذاشتم، هزینه هر اس ام اس رو می‌تونین ببینید

  • شریف آلگون

    05 آبان 1400، 09:54

    من یه شرکت خدمات ساختمانی دارم و به تازگی میخوام با چرثقیل داران هم کار کنم و بانک شماره ایی ندارم من قصد دارم به تهران و ورامین ارسال پیامک داشته باشم.
    شما میتونید توی این زمینه منو کمک کنید؟

    • سمیه جابری

      07 بهمن 1402، 11:57

      سلام وقت شما به خیر
      به کمک ماژول منطقه هدفمند میتونید به شماره جرثقیل دارها دسترسی داشته باشید و براشون پیامک ارسال کنید.

  • پویا نیری

    04 آبان 1400، 17:17

    پنل شما شامل بانک شماره های حومه تهران هم میشود؟
    من بانک شماره های پردیس تهران مد نظرم هست میتونم از پنل پیامکی شما بابته این موضوع استفاده کنم؟
    ممنون از راهنمایی

    • سمیه جابری

      07 بهمن 1402، 12:11

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید به کمک ماژول منطقه هدفمند به بانک شماره ها دسترسی داشته باشید و برای شماره های پردیس ارسال پیامک کنید.

  • حبیبی

    04 آبان 1400، 12:19

    سلام و خسته نباشید من اطرا تهران مغازه فروش لوازم آرایشیو بهداشتی دارم آیا بانک شماره در ششهر تهران هم به درد کار من می خوره یا نه ؟ اگر من پنل بگیرم شماره های اطراف تهران رو هم می تونم ازتون بخرم یا نه ؟

    • زهره تاجیک

      05 فروردین 1403، 16:43

      درود بر شما،
      هنگامی که پنل مناسب رو تهیه می‌کنید، دیگه به بانک شماره‌ها دسترسی دارید و میتونید راحت استفاده کنید. همچنین انواع روش‌های ارسال به اطراف تهران هست مثل پیامک زنده یا ارسال از دکل مخابراتی ایرانسل که پیشنهاد میکنم امتحان کنید.

  • م.فخاری

    04 آبان 1400، 09:45

    امیدوارم عالی باشین
    تقریبا تمامی مقاله هاتون رو مطالعه کردم و بی شک یکی از بهترین ها تو ارائه خدمات پیامکی و آموزشش هستید
    تو این وضعیت کرونا که تقریبا تمامی کسب و کارها به سمت آنلاین شدن رفتن تبلیغات پیامکی خیلی برای دیده شدن مجموعه ما کمک کرد.

    • سمیه جابری

      07 بهمن 1402، 14:21

      درود بر شما
      ممنون از لطف و همراهی شما

  • محمد فشکی

    03 آبان 1400، 19:29

    سلام ایا با پنل های شما به کل کشور میشه ارسال پیام انجام داد؟ من تو اینستا فعالیت دارم و میخوام برای کل کشور پیامک بفرستم
    کارم هم فروش ایواچ های طرح اصلی هستش
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • سوده

    03 آبان 1400، 11:51

    سلام وقت بخیر برای ارسال از روی نقشه فقط برای تهران امکان پذیر هست من توی شهر اراک هستم و می خوام از روی نقشه روی منطقه ی خاصی پیامک ارسال کنم
    در صورت وجود اگر مقاله ای هست برام به ایمیل ارسال نمایید

    • سمیه جابری

      07 بهمن 1402، 14:24

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید تو انی شهر هم پیامک ارسال کنید.
      برای آموزش این مورد بهتره مقاله پیامپ رو مطالعه کنید.

  • گودرزی

    02 آبان 1400، 10:56

    ببخشید یه سوال داشتم
    ما یک فروشگاه هستیم در منطقه گیشا
    میخواستم ببینم میشه یک کارشناس بصورت حضوری بفرستین چند ساعتی انحصاری برای مجموعه ما ارسال پیامک داشته باشند؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    • سمیه جابری

      07 بهمن 1402، 14:27

      سلام وقت شما به خیر
      این امکان وجود داره که یک کارشناس بیاد و برای شما پنل رو آموزش بده. ولی ارسال نمیکنن براتون

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید