30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
معرفی کامل 11 نرم ‌افزار ارسال ایمیل انبوه

معرفی کامل 11 نرم ‌افزار ارسال ایمیل انبوه

6

در شرایطی که همه ما مداوم از گوشی هوشمند و اینترنت استفاده می‌کنیم و دنیایی که با پیشرفت تکنولوژی بیشتر با عنوان عصر دیجیتال شناخته می‌شود، شرایط تبلیغات و مارکتینگ هم حسابی تغییر کرده است. حالا دیگر صاحبان مشاغل ترجیح می‌دهند کمتر سراغ بروشور و بیلبورد بروند و به‌جای آن از مزایای بازاریابی دیجیتال و فناوری استفاده کنند.

دیجیتال مارکتینگ در عین ساده بودن، تأثیر خوبی در جذب و نگهداری مشتری دارد. شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام، تبلیغات با کمک بلاگرها و اینفلوئنسرها، ارسال پیامک‌­های تبلیغاتی و ... این روزها ترند تبلیغات دیجیتال دنیای نوین است.

ارسال ایمیل برای مشتریان یا ایمیل مارکتینگ هم یکی‌دیگر از روش‌های بازاریابی برای افزایش فروش است. هدف ایمیل مارکتینگ معمولاً معرفی خدمات، کالا و محصولات است ولی ارسال آن به تمام اعضای باشگاه مشتریان و مخاطبان کار آسانی نیست، پس شما برای ارسال ایمیل در تعداد بالا به نرم ‌افزارهای خاصی نیاز دارید که با عنوان نرم افزار ارسال ایمیل انبوه شناخته می‌شود. ماهم در این مقاله ملی پیامک، برای صاحبان کسب‌وکار 12 نرم افزار مهم را برای ارسال ایمیل انبوه معرفی خواهیم کرد.چرا ایمیل مارکتینگ؟

چرا ایمیل مارکتینگ؟

بیایید همین اول کار درباره اهمیّت و البته مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ صحبت کنیم! ارسال ایمیل برای مشتریان هزینه چندانی به جز هزینه اینترنت ندارد، از طرف دیگر تقریباً همۀ مشتریان به ایمیل دسترسی دارند و هیچ‌ کاربری هم محدودیتی برای ارسال ایمیل و استفاده از این سرویس ندارد.

امکان ارسال عکس، لینک وبسایت، فایل pdf برای توضیحات کالا و خدمات و ... همگی از مزایای ایمیل مارکتینگ است و فقط کافیست تا شما آدرس پست الکترونیکی کاربر را داشته باشید. بعد از این کارتان تقریباً آسان است و با 11 نرم افزار ارسال ایمیل انبوه زیر می‌توانید کارتان را انجام دهید.

11 نرم افزار محبوب ارسال ایمیل انبوه

برای شروع کار اگر فروشگاه اینترنتی دارید، لیستی از ایمیل‌های مشتریان را آماده کنید یا از مخاطبانتان بخواهید آدرس ایمیلشان را برایتان ارسال کنند تا با کمک نرم‌افزارهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، ارسال ایمیل انبوه را شروع کنید.

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه BulkSender Pro

نرم ­افزار BulkSender Pro ابزاری برای ارسال ایمیل انبوه است که تبلیغات رایگان برای وبسایت هم انجام می‌دهد و همین مورد خودش ترافیک سایت را بالا می‌برد و کاربران بیشتری سایت شما را می‌بینند.

نرم افزار BulkSender Pro با فرمت HTML تعداد بالایی ایمیل را در چند دقیقه بعد از کلیک کاربر برای مشتریان ارسال می‌کند. این نرم افزار کیفیت بالایی دارد، محیط کاربری‌اش آسان است و امکان پیوست فایل به ایمیل هم دارد، ارسال‌های موفق و ناموفق را به کاربر نشان می‌دهد و امکان خروجی گرفتن از ایمیل‌های فرستاده‌شده را هم دارد.

نرم افزار SendinBlue

نرم افزار sendinblue برای طراحان و کسب‌وکارهای کوچک مناسب است و البته الگوهایی هم برای طراحی قالب دارد. این نرم‌افزار به کاربر داشبورد اختصاصی ارائه می‌دهد که اطلاعات ایمیل‌های ارسال‌شده، میزان تحویل، نزخ کلیک ایمیل در آن ذخیره شده است.

استفاده از این نرم‌افزار مقرون‌به‌صرفه است و در 6 نسخه زبانی ارائه شده است تا کاربران کسب‌وکارهای مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

نرم افزار MailChimp

بسیاری از سایت‌ها نرم افزار MailChimp را بهترین نرم افزار ارسال ایمیل انبوه می‌دانند که از سال 2009 در عرصه دیجیتال مارکتینگ فعال است. این نرم‌افزار برای مدیریت تماس و کمپین‌های تبلیغاتی هم پیشنهاد می‌شود و البته کاربران را هم به دو دسته تقسیم می‌کند.

دسته اول ارسال ایمیل‌های پربازدید برای افرادی است که کمتر ایمیل‌ تبلیغاتی را چک می‌کنند. این مزیت برای بازاریابی برند تجاری به‌خصوص برای کسب‌وکارهای کوچک توصیه می‌شود.

دسته دوم هم Time warp است که در فارسی عملکرد لرزش ترجمه شده است و عمدتاً برای ارسال ایمیل­ بر اساس منطقه زمانی است. مثلاً اگر بخواهید به شهرهای مختلفی ایمیل بزنید، ابن نرم افزار به شما کمک می‌کند تا در بهترین زمان بر اساس دسته‌بندی محل اقامت مخاطبین، برای آن‌ها ایمیل ارسال کنید. البته این مورد بیشتر برای شرکت‌های بین‌المللی که مشتریانی از سراسر دنیا دارند، استفاده می‌شود.12 نرم افزار محبوب ارسال ایمیل انبوه

نرم افزار SendBlaster

SendBlaster هم یکی‌دیگر از محبوب‌ترین نرم افزارهای ارسال انبوه ایمیل است که برای راه‌اندازی کمپین استفاده می‌شود و همۀ نیازهای کسب‌وکار را در اختیارش قرار می‌دهد. شرکت‌هایی که اساس تبلیغاتشان، ایمیل مارکتینگ است، بهتر است با توجه به مزایایی چون انتقال سریع مخاطب، استفاده از قالب‌های اصلی ایمیل، امکان شخصی‌سازی ایمیل و فایل پیوست کردن از SendBlaster انتخاب کنند.

نرم افزار Thunder Mailer

Thunder Mailer یکی از نرم افزارهای رایگان برای ارسال انبوه ایمیل است. محیط کاربری این نرم افزار ساده و آسان است و بدون دانش تخصصی در حوزه کامپیوتر هم می‌توانید به راحتی از ان استفاده کنید.

Thunder Mailer قابلیت شخصی‌سازی ایمیل دارد و عملکرد تحلیلی برای الگوبرداری ایمیل های ناخواسته و طبقه‌بندی مخاطبین را هم ارائه می دهد. تقریباً تمام کسب‌وکارها و مشاغل که از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند، Thunder Mailer برای کارشان مناسب است.

پنل پیام کوتاه ویژه برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگانحتما بخوانید: پنل پیام کوتاه ویژه برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان

نرم افزار Mad Mimi12 نرم افزار محبوب ارسال ایمیل انبوه

اگر کسب‌وکارتان هولدینگ بزرگی است و بودجه کافی برای تبلیغات دیجیتال دارید، به سراغ نرم افزار ارسال ایمیل انبوه Mad Mimi بروید. این نرم افزار بر اساس میزان پرداختی کاربر، 4 سطح دسترسی Basic، pro، silver و Gold دارد. هر کدام از این دسته‌ها بر اساس تعداد ایمیل‌هایی که کاربر بتواند اضافه کند،گزینه‌های بیشتری دارد و از برنامه‌های دیگری هم مانند Google Analytics ،Salesforce، فیس­بوک (صفحه ثبت نام)، Capsule CRM استفاده می‌کند.

نرم افزار GetResponse

نرم‌افزار  GetResponse محیط کاربری آسانی دارد ولی برای ارسال ایمیل انبوه بدون استفاده از عکس است. این نرم افزار هم چهار سطح دسترسی کاربر Propan، Pro، Max، Enterprise دارد که برای ارسال ایمیل گروهی استفاده می‌شود.

GetResponse امکانات و مزایای دیگری هم مانند پاسخ‌دهی خودکار، خبرنامه الکترونیکی و تست اسپیلت دارد، می‌تواند صفحه فرود Landing page ایجاد کند، سیستم برگزاری وبینار را پشتیبانی کند و از همه مهم‌تر امکانات CRM یا همان پشتیبانی مشتری هم دارد.

نرم افزار Benchmark Email

Benchmark Email یکی از کامل‌ترین نرم افزارهای ارسال انبوه ایمیل است که خدماتش را رایگان ارائه می‌دهد و برای امکانات بیشتر، پرداخت درون‌برنامه‌ای دارد.

کاربران ویژه بعد از پرداخت درون‌برنامه‌ای با استفاده از نرم افزار Benchmark Email می‌توانند تا ۷،۰۰۰،۰۰۰ ایمیل برای مشتریانش ارسال کند، در عین حال نسخه رایگان هم ظرفیت ارسال ۱۴۰۰۰ ایمیل به ۲۰۰۰ مشتری را دارد.

جالب است بدانید که این برنامه سرویس مبتنی بر وب است و برای بیزینس‌های کوچک و متوسط که بودجۀ مشخصی برای تبلیغات و بازاریابی دیجیتال دارند، پیشنهاد می‌شود.

نرم افزار Digitaleo

نرم افزار Digitaleo هم از برنامه‌های خوب ارسال ایمیل گروهی است که از ارزیابی زمان واقعی استفاده می‌کند یا به اصطلاح برای ارسال ایمیل در ساعت کار شارژ می‌شود. محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و استفاده از آن نیاز به دانش تخصصی استفاده از کامپیوتر ندارد.

نرم افزار EmailOctopus

نرم افزار EmailOctopus برای ازسال ایمیل انبوه در قبال پرداخت هزینه است، البته قیمت آن چندان هم بالا و گران نیست!

جالب است بدانید که نرم افزار EmailOctopus با سایت‌های وردپرسی هم ادغام می‌شود و قابلیت ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی، کدهای تخفیف، اطلاع‌رسانی جشنوراه‌های فروش و ... را برای 250K مشتری دارد.

نرم افزار AWeber

نرم افزار AWeber آخرین نرم افزار در لیست منتخب ما برای ارسال ایم‌های انبوه و گروهی است. این نرم افزار با دسترسی‌های مختلفی که به کاربر می‌دهد، با چند رنج قیمت، امکان ارسال فایل‌های مختلفی مانند txt، xlsx و tsv هم دارد.

نرم افزار AWeber پشتیبانی از مشتریان هم دارد و البته برای برندهای لوکس که مشتریان خاص دارند، قالب‌ها و الگوهای ارسال ایمیل ویژه را هم ارائه می‌دهد.12 نرم افزار محبوب ارسال ایمیل انبوه

نتیجه‌گیری استفاده از نرم افزار ارسال ایمیل انبوه

ایمیل مارکتینگ هم یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال است که با دسترسی به اینترنت و از طریق نرم افزار ارسال ایمیل انبوه به راحتی انجام می‌شود. استفاده از این نرم افزارها چندان هم سخت نیست و بسیاری از آن‌ها محیط کاربری ساده‌ای دارند، همچنین هزینه‌ای استفاده از این برنامه‌ها ناچیز است و بعضی از آن‌ها برای خدمات بیشتر پرداخت درون‌برنامه‌ای دارند.

شما به عنوان صاحب کسب‌وکار در قبال هزینه‌ای که می‌دهید، می‌توانید در زمانی کوتاه تعداد زیادی ایمیل را برای باشگاه مشتریان و مخاطبین ارسال کنید، در نتیجه وقت آن است که به جای روش‌های سنتی تبلیغات از بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

 

 

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید