30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
کد پستی استان مازندران ، امکان ارسال پیامک به تفکیک منطقه

کد پستی استان مازندران ، امکان ارسال پیامک به تفکیک منطقه

11

اگر می‌خواهید مشتریانتان را در هر نقطه‌ای از مازندران به راحتی پیدا کنید، بر اساس محل زندگی برایشان پیامک بفرستید و به خرید کالا یا خدماتتان ترغیبشان کنید، در این مقاله با یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل یعنی ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان مازندران آشنا می‌شوید.

تبلیغات مبتنی بر مجل زندگی مشتریان یکی از متفاوت‌ترین روش‌های تبلیغاتی و جذب مشتری در دنیای پر رقابت امروزی است که می‌خواهیم در ادامه این مطلب به آن اشاره کنیم، پس با ما همراه شوید.

سامانه ارسال اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس ملی پیامکسامانه ارسال اس ام اس نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است. به این ترتیب از طریق خطوط عمومی و اختصاصی پنل می‌توانید برای مشتریان پیامک بفرستید و پاسخشان را دریافت کنید. اگر فروشگاه آنلاین هستید، سایت یا اپلیکیشن دارید، با استفاده از وب‌سرویس پیامکی، پنل را سایت و اپلیکیشن وصل کنید تا تعدادی از پیامک‌ها به صورت خودکار ارسال شود.

در صورتی هم که بخواهید تعامل مستقیمی با مشتریان قدیمی داشته باشید، پنل قابلیت برگزاری نظرسنجی پیامکی را در اختیارتان قرار می‌دهد. حالا ماجرای ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت منطقه با ماژول کد پستی استان مازندران چیست؟

ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان مازندران

یکی از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین قابلیت‌های پنل اس ام اس، ارسال پیامک به مشتریان بر حسب کد پستی استان مازندران است. اختمالاً دربارۀ اهمیت ارسال پیامک بر حسب منطقه پیشتر شنیده‌اید. خوب است بدانید که بر خلاف پخش تراکت یا تبلیغات محیطی، اگر می‌خواهید مشتریانی که فقط در یک منطقه زندگی می‌کنند را جذب کنید و بازخوردشان را بسنجید، این روش‌های سنتی به شما کمکی نمی‌کند.

با توجه به موقعیت ویژه استان مازندران در صنعت توریسم و گردشگری کشور، بهتر است همین امروز تبلیغاتتان را خیلی هدفمند و مطمئن شروع کنید، یعنی سرمایه‌تان را برای تبلیغات دقیقاً برای همان نقطه‌ای خرج کنید که مشتریان واقعی‌تان آنجا زندگی می‌کنند.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی مسیر چندان سختی ندارد که در ادامه اموزش کامل آن را هم برای شماره‌های همراه اول و هم ایرانسل برایتان آوردیم.

ارسال پیامک با کدپستی ایرانسل

بیایید ارسال پیامک بر حسب کد پستی استان مازندران را با شماره‌های اپراتور ایرانسل شروع کنیم. برای ارسال پیامک وارد محیط کاربری پنل شوید و در قسمت ارسال روی گزینه کدپستی ایرانسل کلیک کنید. در صفحۀ جدیدی که مطابق تصویر زیر است، سرشماره‌ای که با آن قصد ارسال پیامک را دارید، انتخاب کنید. متن پیامک را بنویسید و سپس عنوان ارسال را درج کنید. نوع ارسال را یا تصادفی یا ترتیبی انتخاب کرده و به باکس کدپستی است.

از قبل مناطق موردنظرتان را انتخاب کنید و در این قسمت فقط رنج کدپستی مناطق موردنظر یعنی 5 رقم اول را بنویسید. در هر بار ارسال تا 10 کدپستی را می‌توانید وارد کنید فقط یادتان باشد که این کدپستی‌ها حتماً با ویرگول جدا شود.

کد پستی ایرانسل

ارسال پیامک منطقه‌ای با کدپستی همراه اول

برای ارسال پیامک بر حسب کد پستی استان مازندران که این بار شامل شماره‌های همراه اول می‌شود، دوباره باید عین مراحل بالا را پیش بروید. البته این بار به جای ماژول کدپستی ایرانسل باید آیکون کدپستی همراه اول را انتخاب کنید.

یادتان باشد که عنوان ارسال فقط برای خودتان است و برای مشتری ارسال نمی‌شود. پس عبارتی را انتخاب کنید که در قسمت ارسالی به دسته‌بندی بهتر پیام‌ها کمک کند. فقط یادتان باشد که این عنوان ارسالی نباید خیلی طولانی شود. در ضمن اگر می‌خواهید هیچ ارسال تکراری نداشته باشید، نوع ارسال را ترتیبی انتخاب کنید. در ارسال تصادفی شماره‌ها به صورت رندم انتخاب شده و ممکن است ارسال تکراری انجام شود.

در ضمن اگر قصد ارسال لینک را دارید، حتما یکی از سرشماره‌ها که با 3000 یا 50004 شروع شده را باید انتخاب کنید. لینک نظرسنجی، تکمیل پرسشنامه، سایت، پیج اینستاگرام و موارد مشابه از این طریق قابل ارسال است اما کانال تلگرام به دلیل فیلتر بودن این برنامه، ممنوعیت ارسال دارد.

کد پستی همراه اول

جدول کد پستی مازندران

در جدول زیر رنج کد پستی استان مازندران به تفکیک شهرستان را برایتان آوردیم. به این ترتیب می‌توانید برای تمام شهر به صورت انبوه و بر اساس کدهای جدول زیر ارسال پیامک داشته باشید.

ساری از 4811 تا 4819
قائمشهر از 47611 تا 47619
آمل از 4611 تا 4619
بابل از 4711 تا 4719
بابلسر از 47411 تا 47419
محمود آباد از 46311 تا 46319
نور از 46411 تا 46419
نوشهر از 46511 تا 46519
چالوس از 46611 تا 46619
تنکابن از 46711 تا 46719
رامسر از 46911 تا 46919
قائمشهر از 47611 تا 47619
جویبار از 47711 تا 47719
سوادکوه از 47811 تا 47819
بهشهر از 48511 تا 48519
نکا  از 48411 تا 48419
رینه 46361
گزنک 46391
چمستان 46431
مرزن آباد 46641
کلاردشت 46661
نشتارود 46831
فریدونکنار از 47511 تا 47519
آلاشت 47841
ورسک 47971

جمع‌بندی

پنل اس ام اسبرای شروع ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای در سراسر استان و شهرستان‌های مختلف از طریق کد پستی استان مازندران در این مقاله ماژول کدپستی را مفصل معرفی کردیم و به مهم‌ترین نکاتی اشاره کردیم که نشان می‌دهد چرا باید هر کسب‌وکاری، تبلیغات منطقه‌ای و ارسال پیامک در محله‌ها و شهرستان‌های مختلف داشته باشد.

اگر نیاز به مشاوره دارید یا هنوز دربارۀ خدمات بازاریابی پیامکی مردد هستید، نیاز به نمونه متن دارید و می‌خواهید برنامه‌ریزی مطمئنی را شروع کنید، توصیه می‌کنم حتماً از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی ملی پیامک استفاده کنید و سری هم به ویدئوهای آموزشی اینستاگرام و یوتیوب ملی پیامک بزنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید