30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
خط خدماتی چیست؟ و شرایط استفاده از آن چگونه است؟

خط خدماتی چیست؟ و شرایط استفاده از آن چگونه است؟

74

به طور مختصر خط خدماتی به خطی گفته می‌شود که در هر ساعات شبانه روز امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات را دارد و صرفا جهت اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها مورد استفاده قرار میگیرد.

خیلی‌ها این سوال رو دارند که ما چجوری می‌توانیم به کسانی که تبلیغات خود را مسدود کرده‌اند و اصطلاحا در لیست سیاه مخابرات هستند، تبلیغات پیامکی ارسال کنیم. برای این کار بایستی از خط خدماتی برای ارسال پیامک استفاده کنیم. اما خط خدماتی چیست؟

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

خط خدماتی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، خطوط ارسال پیامک‌ها به دو بخش خدماتی و تبلیغاتی تقسیم می‌شوند.

خطوط خدماتی برای شرکت هاو سازمان‌هایی است که پیامک‌هایشان محتوای اطلاع‌رسانی و ارائه‌ی خدمات به افرادی که تمایل به دریافت پیامک را دارند، ارسال می‌شود. هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب شماره‌ی گیرنده و بدون اطﻼع آن صورت گیرد، جز دسته‌ی دوم یعنی پیامک‌های  تبلیغاتی محسوب می‌گردد و ارسال  این تبلیغات برای افرادی که خود خواستار لغو وعدم دریافت این دسته از پیامک‌ها هستند تخلف می‌باشد و این ارسال‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد.

خط خدماتی یک حالتی از خط اختصاصی است که با دریافت یک سری مدارک حقوقی و شرکتی اپراتور خط اختصاصی را به خط خدماتی تبدیل می‌کند.

توجه نمایید که با خط خدماتی ارسال تبلیغات، ارسال پیامک‌های تبریک و تسلیت، اعلام برنده شدن در مسابقه‌ها، مناسبت‌ها، اس‌ام اس‌های تخفیفات ممنوع است و صرفا ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی امکان‌پذیر است.

کاربردهای خط خدماتی چیست؟

برای مثال پیامک‌های واریز و برداشت بانک‌ها برای مشتریان از طریق همین خطوط امکان ارسال دارد. برای ارسال اطلاع‌رسانی مشتریان سایت‌های فروشگاهی مثل ارسال نام کاربری، رمز عبور، پاسخگویی تیکت ها، اعلام وضعیت سفارش، کد پیگیری، تغییر وضعیت سفارش، ارسال کد مرسوله و موارد این چنینی توسط خطوط خدماتی انجام‌پذیر است.

احسان عزیز:
سفارش گردنبند پروانه طلایی شما ثبت شد.
با تشکر از خرید شما
zicoop.com

مثال واضح‌تر برای اینکه بدانید خط خدماتی چه کاربردی دارد؟

اگر دانشگاهی یا مدرسه‌ای خط اختصاصی خود را به خط خدماتی تبدیل کند می‌تواند پیامک‌های اطلاع‌رسانی زمان‌بندی کلاس‌ها را به دانشجویان و دانش آموزان اطلاع‌رسانی کند.

فرض کنید شرکت‌های بیمه برای اطلاع‌رسانی زمان سررسید بیمه‌ها به مشتریان با خط خدماتی پیامک‌های تاریخ انقضای بیمه نامه‌ها را به لیست سیاه مشتریان ارسال می‌کند.

پیامک‌های تبلیغاتی مثل تبلیغات بیمه نامه‌ی آتش سوزی، تخفیف بیمه‌ی شخص ثالث و… ممنوع است و تخلف محسوب می‌گردد.

شرایط دریافت خطوط خدماتیخط خدماتی چیست

حال که فهمیدیم خط خدماتی چیست؟ و چه کاربردی دارد میخواهیم به بررسی شرایط خدماتی نمودن خطوط بپردازیم. به طور کلی سه راه برای خدماتی کردن خط وجود دارد تا بتوانید کلیه اطلاع رسانی های لازم و مهم برای کسب و کارتان را به افراد ارسال کنید و از بلک لیست عبور کنید.

خط خدماتی اختصاصی

این خطوط به اشخاص حقیقی داده نمی شود و تنها به موسسه و سازمان های حقوقی اعطا می گردد..پس حتما باید ثبت شرکت کرده باشید. توجه داشته باشید  که حدودا 2 تا 6 ماه زمان می برد تا خط شما خدماتی شود.و با دریافت مدارک لازم جهت تبدیل خط اختصاصی به خط دائمی این امکان صورت می گیرد. توجه داشته باشید پس از خدماتی کردن خطوط اختصاصی هرگز نباید محتواهای تبلیغاتی را ارسال نمایید زیرا این کار باعث بسته شدن خط شما می شود. محتواهای تبلیغاتی مثل : تخفیفات، قرعه کشی ها و مسابقات را نمی توانید ارسال نمایید.

خط خدماتی اشتراکی

حالت دوم برای افرادی است که شرکت ثبت شده ندارند و تنها سایت یا اپلیکیشن و نرم افزاری دارند که  می خواهند پیامک های اطلاع رسانی خود را به کاربران ارسال کنند و با مشتریان خود ارتباط داشته باشند.پیامک هایی مثل ثبت نام،ورود، ارسال کد تایید،پیامک های مربوط به خرید و پیگیری خرید،ارسال کد مزسوله را برای مشترکین خود بفرستید. با داشتن خط های اشتراکی ملی پیامک این مشکل حل شده است این خطوط اختصاصی نیستند و شما با این خطوط می توانید برای لیست سیاه مخابرات هم پیامک ارسال کنید.

اما شرط استفاده از ارسال پیامک بر اساس پترن این است که باید در ابتدا پیامک خود را برای کارشناسان ملی پیامک ارسال کنید تا الگوی شما را بررسی کنند ، اگر مغایر با قوانین نبود پیامک شما تایید می شود و می توانید ارسال نمایید.

چگونه خبرنامه پیامکی خود را گسترش دهیم؟حتما بخوانید: چگونه خبرنامه پیامکی خود را گسترش دهیم؟

استفاده از خط خدماتی سامانتل

همانطور که در بالا گفتیم برای ارسال پیامک به خطوط لیست سیاه مخابرات اول داشتن خط خدماتی با شرکت ثبت شده است.دوم استفاده از خطوط اشتراکی برای افرادی که سایت یا اپلیکیشن دارند و اما حالت سوم ارسال پیامک برای لیست سیاه مخابرات با خطوط سامانتل امکان پذیر است.

خطوط سامانتل پیشماره جدید 9999 بدون ارائه سفته برای اشخاص حقیقی هستند که شرایط کمتری نسبت به خطوط خدماتی دارند:

این خطوط به اشخاص حقیقی دارای جواز کسب، دارای نماد اعتماد و یا هر نوع جواز صنفی نیز ارائه می گردد و می توانید به عنوان شخص حقیقی از این خطوط استفاده نمایید.

توجه :

  •  خطوط سامانتل بصورت غیر سفارشی(ارقام بصورت رندوم) ارائه می شود پس امکان انتخاب ارقام وجود ندارد.
  •  این خطوط فقط بصورت 10 رقمی ارائه می گردد.
  •  مدت زمان خدماتی و فعال شدن خط سامانتل حداقل یک هفته کاری می باشد.

سخن پایانی

خط خدماتی چیست

حالا که با پنل پیام کوتاه و اینکه خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد آشنا شدیم بهتر است هر چه سریع‌تر تبلیغات هدفمند خود را شروع کنید که رشد زیادی برای فروش شما به همراه دارد فقط کافیه وارد سایت ملی پیامک شوید و با پر کردم فرم مشاوره اقدام به ثبت نام کنید یا با شماره گیری ۰۲۱۶۳۴۰۴ با همکاران بخش پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید و از یک مشاوره‌ی رایگان در زمینه بازاریابی کاری خود لذت ببرید.

در ضمن تیم فنی ما همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب و در ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 5 عصر در پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما آماده هستند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
61دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • ولی مبشران

    11 آذر 1402، 11:41

    اگر من از شما پنل دریافت کنم و خط 9999 خریداری کنم میتونم همین امروز باهاش ارسال پیامک داشته باشم یا این که یک مقدار زمانبر هستش؟

    • حسام کریمی

      18 آذر 1402، 14:47

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      پیشنهاد می‌کنم جزئیات خط 9999 رو داخل صفحه «خرید خط خدماتی 9999» مطالعه بفرمائید.
      حدوداً یک ماه کاری زمان میبره تا خط شما تبدیل بشه به خط خدماتی و بتونید بهره‌برداری داشته باشید.

  • باورساد

    11 فروردین 1401، 20:46

    سلام و ممنون از تیم ملی پیامک
    ببخشید میشه بدونم هزینه 9999 چرا انقدر زیاده؟
    چه فرقی داره با بقیه خط ها مگه؟

    • ایمان عمادی

      28 فروردین 1401، 11:48

      سلام خواهش میکنم.
      خطوط 9999 با توجه به اینکه بیشتر برای ارسال پیامک به باشگاه مشتریان کاربرد داره و کمی زودتر از سایر خطوط خدماتی میشه و امکان خدماتی کردن این خط برای اشخاص حقیقی هم وجود داره، کمی هزینه بالاتری برای ارسال پیامک داره! برای مشاهده تفاوت‌های بیشتر خط 9999 با بقیه خطوط با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • ایلاتی فر

    11 فروردین 1401، 12:39

    روزبخیر
    ایا بعنوان یک فرد حقیقی برای استفاده از وب سرویس پیامکی شما که نیاز به خط خدماتی دارم میتونم خطمو خدماتی کنم و ارسال پیامک خدماتی داشته باشم؟

    • ایمان عمادی

      28 فروردین 1401، 11:52

      درود بر شما
      برای ارسال پیامک اطلاع‌رسانی از وب سرویس و API ملی پیامک، نیازی به خرید خط اختصاصی و بعدش تبدیل خط به خط خدماتی نیست. بخاطر اینکه در حال حاضر امکان خدماتی کردن خطوط برای اشخاص حقیقی وجود نداره!
      پیشنهاد می‌کنم برای این مورد، خیلی ساده و راحت از قابلیت ارسال پیامک بر اساس پترن و الگو استفاده بفرمایید.

  • ارین فتح اللهی

    13 اسفند 1400، 12:52

    کدام خط را میتوان به صورت حقیقی خدماتی کرد؟
    مرسی از اینکه راهنمایی میفرمایید
    بنده فقط صرفا برای ارسال پیامک های کد تایید میخواستم از این مورد خط خدماتی استفاده کنم.

    • ایمان عمادی

      18 اسفند 1400، 14:06

      سلام وقتتون بخیر
      بر اساس مطالبی که داخل همین مقاله نوشته شده، خطوط سامانتل رو می‌تونید به‌صورت حقیقی خدماتی بفرمایید، اما برای مشاهده شرایط جدید لطفاً صفحه “خطوط خدماتی” رو مطالعه کنید.
      برای استفاده خط توی وبسرویس، خط سامانتل پیشنهاد نمیشه! بهتره که از قابلیت ارسال پیامک بر اساس پترن یا الگو استفاده کنید.

  • سلیمانی

    01 دی 1400، 10:32

    سلام وقتتون بخیر سوالی ازتون داشتم ایا ملی پیامک خط خدماتی خودش هم روی پنل به صورت اشتراکی داره؟ چون خدماتی کردن یه کم زمان میبره و ما میخوایم خط خدماتی رو از همن ابتدا که پنل رو خریداری میکنیم روی پنل داشته باشیم.

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 10:26

      دوست عزیز شما بعد از دریافت پنل از شرکت ملی پیامک، به تعدادی پیامک هدیه و خطوط عمومی و اختصاصی به صورت رایگان دسترسی دارید

  • امیر گودرزی

    30 آذر 1400، 15:54

    اگر من خط 9999 رو خدمایت کنم ایا میتونم باهاش به مشتری های خودم ارسال تبریک روز تولد داشته باشم؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 10:52

      بله دوست عزیز، میتونین ارسال تبریک تولد و سایر مناسبت‌هارو با خط 9999 داشته باشید

  • مروی

    29 آذر 1400، 15:27

    سلام چرا اینقدر پروسه خدماتی کردن خطوط طولانیه و اینهمه مدارک میخوان؟؟
    برای تبلیغات از خطوط خدماتی باید استفاده کنیم که بلک لیست ها رو هم پوشش بده لطفا راهنمایی کنید برای ارسال پیامک به تمامی افراد در کوتاهترین زمان ممکن چه راهی وجود داره؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 10:46

      دوست عزیز خدماتی کردن خط از طرف اپراتور انجام میشه، به همین خاطر پروسه طولانی و همراه با مدارک مختلفه
      در ضمن ارسال تبلیغات از خط خدماتی ممنوع و بر خلاف قانونه

  • سارا قنبری

    29 آذر 1400، 12:15

    سلام روز بخیر
    من یه سالن زیبایی دارم میخواسم برای تبلیغات محیطی از این خط خدماتی استفاده کنم اما نمیدونم به درد حیطه کاری من میخوره یانه
    میشه لطفا راهنماییم بفرمایینو این که بااین خط میتونیم به لیست سیاه هم پیامک ارسال کنیم؟؟؟
    مرسی از پاسخگویتون

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 10:58

      دوست عزیز شما هر شغلی دارید، خدمات پیامکی بهتون کمک میکنه و جای نگرانی نیست
      اما ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوع و بر خلاف قانونه

  • شهریار سعیدیا

    28 آذر 1400، 17:46

    ما یک خط خدماتی توی یک شرکت دیگه داریم و قصد داریم این خط رو انتقال بدیم توی سامانه شما شرایط انتقال خط به چه صورت هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 11:00

      دوست عزیز شرکت مبدا باید زحمت نامه انتقال خط رو بکشند
      اگر موافقت کردن، برای باقی شرایط با 02163404 تماس بگیرین تا تیم فروش ملی پیامک کارتون رو انجام بدن

  • جوادي

    26 آذر 1400، 22:57

    سلام وقتتون بخير ما قصد ارسال پيامك تبليغاتي داريم ميخواستم بدونم خط خدماتي دريافت كنيم ميتونيم از اين خط استفاده كنيم؟
    ممنون از پاسخگويي

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:03

      دوست عزیز شرایط خطوط خدماتی رو در لینکی که براتون گذاشتم مطالعه کنید

  • روشندل

    25 آذر 1400، 10:45

    درود
    وقت بخیر
    ما دو تا خط اختصاصی با پیش شماره ی 1000 داریم قصد داریم خط های خودمون رو خدماتی کنیم می خواستم بدونم امکانش هست هر دو تا خط رو خدماتی کنیم و فقط یک سفته بابت این مورد به اپراتورش ارائه بدیم ؟ راهنمایی بفرماید

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1400، 15:48

      دوست عزیز در این مورد تیکت ارسال کنید برای تیم فروش تا مدارک خدماتی کردن خط رو خدمتتون ارائه بدن
      درنظر داشته باشید خدماتی کردن خط دو تا شش ماه زمان نیاز داره

  • نیاز آشوغ

    23 آذر 1400، 20:28

    سلام خسته نباشین
    من یه پیج فروشگاه انلاین آموزشی دارم و نیاز به تبلیغات و پنل پیامکی دارم میخواستم بدونم میتونم از پنل خدماتی که دارین استفاده کنم
    یا باید پنل های دیگه ای خریداری کنم
    ممنونم

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:25

      پنل خدماتی نداریم دوست عزیز
      میتونید از پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری استفاده کنید
      اطلاعات مربوطه به این پنل‌ها در صفحه تعرفه‌های ملی پیامک که لینکشو براتون کذاشتم، مطالعه کنید

  • شروین بابایی

    22 آذر 1400، 20:27

    سلام ممنون بابت مقاله تون میخواستم بدونم که برای ارسال های سایت ، نیاز به این است کهخط خدماتی تهیه کنیم؟اخه پروسه طولانی داره و بین 2 الی 6 ماه طول میکشه…
    راه سریع تر ندارید؟
    ایا تبلیغات هم با این خطوط میشه ارسال کرد؟

    • ایمان عمادی

      23 آذر 1400، 11:40

      سلام ممنون از نظر شما؛ برای ارسال‌های سایت یا ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی سایت (مثل کد تایید، پیامک رمز عبور، بازیابی رمز عبور، ثبت و تغییر وضعیت سفارش و موارد مشابه)، دوتا راهکار وجود داره:
      1- تبدیل خط اختصاصی به خط خدماتی
      2- ارسال پیامک بر اساس پترن (الگو)
      ارسال پیامک تبلیغاتی از خطوط خدماتی ممنوع هستند.

      • علی دلاوری

        10 فروردین 1401، 13:19

        من دوتا سایت دارم آیا امکانش هست که هر کدوم از سایت ها ارسال پیامکش از خط های دیگه انجام بشه چون الان داره هر دو سایت از یک خط استفاده میکنه.

        • ایمان عمادی

          28 فروردین 1401، 11:44

          سلام دوست عزیز
          بله این مورد امکان‌پذیر هست. فقط کافیه که دو تا خط اختصاصی داشته باشید و برای خدماتی شدن هر کدوم از خطوط اختصاصی‌تون به صورت جداگانه اقدام کنید.
          برای ارسال پیامک از طریق پترن، نیازی به این کار نیست و فقط کافیه که آدرس سایت‌تون رو در انتهای پیامک قرار بدین!

  • فرهادی

    22 آذر 1400، 12:16

    سلام با هر سامانه ای صحبت میکنم میگن 2 تا 6 ماه خدماتی شدن خطوط زمان میبره و این اصلا قانع کننده نیست
    آیا در سامانه شما هم به این شکله؟و دلیل این همه زمان چیست؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 12:10

      دوست عزیز پروسه خدماتی شدن خط عموماً زمان‌بره و در حوزه اختیارات مجموعه نیست

  • رحمان زادگان

    20 آذر 1400، 11:14

    سلام روزتون بخیر من یک سری شماره برای مشتریانم دارم می خوام بهشون پیامک انبوه تبلیغاتی بفرستم و کارم هم در زمینه فروش پوشاک کودکان هستش اما می خوام که خط خدماتی شما رو بخرم لطفا منو راهنمایی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 15:45

      دوست عزیز اگر از ملی پیامک پنل دارید، برای تیم فروش تیکت ارسال کنید تا مدارک خد خدماتی رو براتون بفرستند و برای بقیه کار راهنمایی‌تون کنند

  • ایوبی

    20 آذر 1400، 10:54

    سلام وقت بخیر من شنیدم برای دریافت خط خدماتی حتما باید حداقل 100 تا از شماره های مخاطب های خودمون رو براتون ارسال کنیم اگه مشتری های ما کمتر از 100 نفر باشه برای این مورد راه حلی وجود داره راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      04 بهمن 1402، 11:59

      درود بر شما،
      ببینید این مورد تو برخی از اپراتورها هست مثلا اپراتور 9999 یا 9000.
      بنابراین شما اگر 100 تا کاربر ندارید، از یک اپراتور دیگه استفاده کنید.

  • تبتی

    20 آذر 1400، 10:52

    سلام
    من میتونم از خط خدماتی ملی پیامک استفاده کنم؟
    چون این طور که معلومه زمان خدماتی شدن خط بسیار طولانیه.

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 15:45

      دوست عزیز خدماتی شدن خط 2 تا 6 ماه زمان نیاز داره، برای استفاده از خطوط خدماتی اشتراکی از داخل پنل برای همکاران تیکت ارسال کنید تا راهنماییتون کنند

  • شازند

    20 آذر 1400، 10:35

    سلام دوست عزیز بنده یک رستوران دارم و فقط و فقط می خوام به مشتری های خودم اس ام اس تخفیف و تبریک تولد و تخفیف برای تولدشون بفرستم اما متاسفانه مشکا بلک لیست دارم و 70 درصد مشتری هام که همراه اوله خطشون، تبلیغاتی ها شونو بلاک کردن لطفا منو راهنمایی کنیید که آیا می تونم خطمو خدماتی کنم یا نه ؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 15:47

      بله دوست عزیز
      می‌تونین درخواست خدماتی شدن خط بدید ولی دو تا 6 ماه زمان نیاز داره

  • صبا باقری

    17 آذر 1400، 19:41

    سلام خب برای متصل کردن به سایت باید اول 6 ماه منتظر بمونیم که خط خدماتی شه بعدش بتونیم از سرویس شما و قابلیت شما استفاده کنیم؟راه سریع تر نداره؟
    سرهت ارسال پیامک چجوری هستش؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1400، 10:58

      دوست عزیز می‌تونین از خطوط خدماتی اشتراکلی پنل در این مدت استفاده کنید
      سرعت ارسال پیامک هم مربوط به اپراتوره و تقریباً همه خطوط سرعت ارسال بالایی دارند، جای نگرانی نیست

  • ایلیا گمایی

    14 آذر 1400، 11:39

    سلام امکان فعالسازی و دریافت خط خدماتی بر روی پنل پایه وجود دارد یا خیر؟
    خط 3000 از سامانه دیگه منتقل کردیم و در سایت شما میخوایم خدماتیش کنیم

    • نیلوفر اکبریان

      17 آذر 1400، 14:23

      دوست عزیز بهتره پنلتون رو ارتقا بدین تا کامل‌ترین دسترسی رو داشته باشید

  • صحبت نژاد

    14 آذر 1400، 11:17

    سلام من قصد دارم خط 9999 خریدار ی کنم و این خط رو خدماتی کنم ولی من از کجا متوجه بشم که چند تا خط به اسم بنده هست چون تا جایی که می دونم باید زیر 10 خط به اسم بنده باشد

  • سمین مارکت

    13 آذر 1400، 09:41

    با درود و احترام
    ما در یک سامانه دیگر خط خدماتی داریم اما از پشتیبانی این سامانه راضی نیستیم تمایل داریم خط را انتقال دهیم به سامانه دیگر ایا این امکانش هست خط خدماتیمونو به سامانه شما انتقال دهیم ایا خدماتی بودن خط که ازبین نمیرود؟
    چون حفط خط خدماتی برای بمجموعه ما خیلی اهمیت دارد.

  • زبیدی

    13 آذر 1400، 09:37

    سلام وقتتون بخیر ما یک موسسه زبان هستیم که مجوز کسب و کار داریم یا برای ما تهیه خط خدماتی امکان پذیر هستش یا خیر؟
    چون ما باید پیام هامون به دست همه ی شاگردامون برسه
    ممنون از پاسخگویی

    • زهره تاجیک

      27 اسفند 1402، 15:18

      درود برشما،
      از خط 9000 یا 9999 استفاده کنید.

  • گلاب کاشانی

    08 آذر 1400، 21:50

    سلام وقت بخیر من برای ثبت نام سایتم میخوام از طریق پیامک استفاده کنم به جای ایمیل چون اکثرا این کار رو انجام نمیدن
    میخواستم بدونم که شرایطش چجوریه و سرعت ارسال چجوریه؟ تنظیمات خاصی داره؟ارسال با چه خطی انجام میشه؟

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:43

      سلام دوست عزیز؛
      شما باید از خدمات وب سرویس استفاده کنید. از پنل اقتصادی به بالا میتونید به وبسرویس متصل بشید و کار باهاش هم راحته و هم کلی آموزش براش هست.
      سرعت ارسال هم خوبه. خط شما بستگی به این داره که از خط اشتراکی سامانه استفاده کنید یا خودتون خط خدماتی بگیرید.

  • فرامرز بابایی

    07 آذر 1400، 21:20

    سلام وقت بخیر من برای چند مجتمع مسکونی میخوام از سرویس شما تهیه کنم و ارسال ابونمان و … رو انجام بدم
    میخواستم بدونم خطی که شما در اختیار ما قرار میدید به چه صورت هستش؟
    من کارم و متنم تبلیغات نیست فقط اطلاع رسانی هارو میخوام انجام بدم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      27 اسفند 1402، 15:28

      درود بر شما،
      این چیزی که شما میخواید باید خط خدماتی داشته باشید که اون هم نیاز داره به مجوز و جواز کسب و مدارک دیگه. درواقع یک مجتمع مسکونی نمیتونه خط خدماتی تهیه کنه.
      از خط تبلیغاتی باید ارسال داشته باشید.

  • دهقان

    07 آذر 1400، 15:53

    سلام و روز بخیر من شرکت دارم و تازه هم ثبت کردم شرکتم رو آیا می تونم خطم رو خدماتی کنم و بعد از اینکه خدماتی شد به شماره هایی که خودم دارم تبلیغات بفرستم ؟ لطفا منو راهنمایی کنید ممنون میشم

    • زهره تاجیک

      04 بهمن 1402، 12:00

      درود بر شما،
      شما میتونید خطتون رو خدماتی کنید اما دقت کنید که با این خط خدماتی نیمتونید بهشون تبلیغات بفرستید. از این خط خدماتی فقط باید برای اطلاع رسانی استفاده کنید.

  • شکوه دولتی

    07 آذر 1400، 14:33

    سلام من برای خط خدماتی 9999 پروانه طبابت دارم می خواستم بدونم با این مورد هم می تونم این خط رو. خریداری کنم در این خصوص راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      27 اسفند 1402، 15:28

      درود بر شما،
      بله میتونید

  • شمس الدینی

    07 آذر 1400، 10:40

    سلام این خطوط خدماتی چقدر هزینه بر است؟
    آیا سالانه میبایست این خطوط هم مانند خطوط تبلیغاتی، تمدید گردد؟
    لطفا هزینه ها با جزئیات مبلغ و شرایط، توضیح داده شود.
    ممنون

  • فلاحتی

    07 آذر 1400، 09:31

    سلام وقتتون بخیر ما یک املاک هستیم که مجوز کسب و کارمون رو هم داریم میخواستم بدونم که ایا ما میتوانیم پنل تهیه کنیم و خطمون رو خدماتی کنیم؟ و برای ما نیاز به سفته یا چک هست یا خیر؟

    • زهره تاجیک

      27 اسفند 1402، 15:30

      سلام دوست عزیز،
      شرایط خدماتی کردن خطوط رو داخل صفحه اصلی پنل گذاشتیم. یک صفحه مربوط به خط خدماتی هم داریم براتون میذارم شرایط رو مطالعه کنید.

  • جاهدی

    02 آذر 1400، 18:21

    ببخشید این خطوط سامان تل که گفتین دریافت هم داره؟
    چون ما برای کد گارانتی میخوایم این مورد رو
    و چند وقته فعال میشه؟

    • زهره تاجیک

      27 اسفند 1402، 15:30

      درود بر شما،
      بله دریافت هم داره. فعال شدنش حدودا یک ماه یا کمتر زمان میبره.

  • فرشید اسماعیلی

    02 آذر 1400، 18:18

    سلام ایا برای مشاغل غیر صنفی هم میشه ارسال پیامک کرد؟
    شرایط ارسال پیامک چجوریه ایا قوانین و مقررات خاصی داره؟ و فقط میشه برای شماره های شما ارسال رو انجام داد؟ برای شماره های خودمون هم میتونیم ارسال پیامک رو انجام بدیم؟

    • زهره تاجیک

      27 اسفند 1402، 15:31

      درود بر شما،
      برای شماره‌های خودتون میتونید پیامک ارسال کنید مشکلی نداره.
      برای غیر اصناف هم میشه.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید