30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
+20 تکنیک برای افزایش فروش و جذب مشتری

+20 تکنیک برای افزایش فروش و جذب مشتری

324

بازار فروش همیشه داغ و رقابتیست و تقریباً هیچ‌وقت نباید انتظار داشت که صاحبان مشاغل از تبلیغات برای افزایش فروش و جذب مشتری دست بردارند. فرقی ندارد که کارتان همچنان سنتیست یا سراغ کسب‌وکار آنلاین رفتید، در هر صورت باز هم به روش‌هایی برای معرفی محصول و خدمات، جذب مخاطب و البته حفظ مشتری نیاز دارید.

برای همین، در این مقاله می‌خواهم 20 نمونه از مهم‌ترین راه‌های افزایش فروش و جذب مشتری را معرفی کنم تا تاثیرش را در کسب‌وکارتان به خوبی ببینید.

20 تکنیک برای افزایش فروش و جذب مشتری

صاحبین مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف همیشه به تبلیغات و بازاریابی برای افزایش فروش و درآمد نیاز دارند. حتی بزرگ‌ترین و مشهورترین برندهای دنیا هم هنوز برای رونمایی آثار جدیدشان تبلیغات زیادی انجام می‌دهند و برای تیزرهایشان هزینۀ زیادی می‌پردازند. پس یادتان باشد کار شما با هر روند رو به رشدی همچنان به روش‌های زیر برای افزایش فروش و جذب مشتری نیاز دارد:

ارتباط با مشتریان قدیمی

حتماً شما هم شنیدید که نیمی از مشتریان قدیمی کسانی هستند که در آینده دوباره از شما خرید می‌کنند! پس به زبان ساده خریداران قدیمی را خوشحال کنید تا کسب‌وکارتان رونق بگیرد!

برای ارتباط با مشتریان قدیمی هر هفته می‌توانید ساعتی را به این کار اختصاص دهید. مثلاً با خبرنامه پیامکی یا ارسال ایمیل از آن‌ها بابت خرید از فروشگاه تشکر کنید، پیشنهادهای جدید خرید یا کد تخفیف را برایشان ارسال کنید. یادتان باشد مشتری وفادار بهترین تبلیغات برای همۀ کسب‌وکارهاست.

وبلاگ داشته باشید!

در دنیای محتوا محور امروز، وبلاگ‌نویسی یکی از راه‌های گسترش کسب‌وکار است.

به عنوان مثال، بازاریاب‌های B2B که وبلاگ دارند، 67% بیشتر از کسانی که این کار را انجام نمی‌دهند در کارشان موفق بوند. علاوه‌بر این، مشتریانی که قصد خرید خدمات یا محصولاتی را دارند، معمولاً دربارۀ وسیله‌ای که قصد خریدش را دارند، جستجو می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنم برای شروع کار، یک وبلاگ داشته باشید که راه‌اندازی آن هزینۀ زیادی هم ندارد. هر هفته ساعاتی را به تولید پست وبلاگ اختصاص دهید و محتوایی تولید کنید که مربوط به کسب‌وکارتان باشد. انتشار محتوا برای برندسازی توصیه می‌شود و بازدۀ خوبی برایتان خواهد داشت.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

سوشال مدیا یا شبکه‌های اجتماعی همان جاییست که با توجه به رفتار مشتری برای خرید، باید در آن فعال باشید.

اینستاگرام و توییتر مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی هستند که نباید عضویت و تولید محتوا در آنجا را از دست بدهید. با پیشرفت کار باید بتوانید از اینستاگرام هم فروش داشته باشید و به مرور در دیگر شبکه‌ها هم عضو شوید. مثلاً سوابق کاری را در لینکدین درج کنید تا وجهه کارتان هم حرفه‌ای‌تر باشد. ویدئو آموزشی در یوتیوب منتشر کنید و از توییتر برای تعامل مستقیم با مشتری استفاده کنید.

فراموش نکنید افزایش فروش و جذب مشتری این روزها وابسنگی زیادی به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای جذاب دارد.

بررسی نیاز مشتری

بهترین راهی که برای جلب رضایت مشتری به ذهنتان می‌رسد، چیست؟

بهترین راه این است که به مشتری آن چیزی را بدهید که او واقعاً نیاز دارد. پس برای افزایش فروش و جذب مشتری بررسی کنید که خریداران از چه چیزی در کسب‌وکار شما خوششان آمده و یا در نرخ خریدشان تاثیر داشته است؟! به مشتری خود این شانس را بدهید که با شما صحبت کند تا از نظراتش مطلع شوید و بهتر بتوانید برای آینده برنامه‌ریزی کنید.

بازاریابی پیامکی از طریق ابزار نظرسنجی این کار را برای صاحبان کسب‌وکارها آسان کرده است تا هرموقع که خواستید، مثلاً بعد خرید یا جشنوارۀ‌های فروش، با مشتری در تعامل باشید و نظر مثبتش را جلب کنید.

نیازهای کارمندان را فراموش نکنید !

همیشه یادتان باشد که مثل مشتری باید برای کارمندانتان نیز ارزش قائل شوید، چون مشتریِ راضی خدمات خوب و حرفه‌ای را از کارمند راضی دریافت می‌کند.

با کارمندان خود صحبت کنید، دربارۀ نیازهایشان بدانید، جلسۀ پرسش‌وپاسخ با آن‌ها داشته باشید و حرفشان را بشنوید تا تیم کاری شما همیشه سرحال و پرانرژی باشد و بتواند از جان و دل برایتان کار کند.

چگونه می توان فهرست خبرنامه پیامکی مراکز مذهبی را گسترش داد؟ – قسمت دومحتما بخوانید: چگونه می توان فهرست خبرنامه پیامکی مراکز مذهبی را گسترش داد؟ – قسمت دوم

جشنواره فروش و کدهای تخفیف

یکی از راه‌های خوب و موثر برای افزایش فروش و جذب مشتری، برگزاری جشنواره، فروش ویژه پایان فصل و ارائۀ تخفیف‌های خوب است.

شما می‌توانید اطلاع‌رسانی جشنواره و تخفیف‌ها را از طریق خبرنامه پیامکی و شبکه‌های اجتماعی انجام دهید، برای خریداران قدیمی ایمیل بفرستید و یا از تبلیغات دهان به دهان استفاده کنید. اگرچه این روش‌ها هزینه خواهد داشت ولی خیالتان راحت، چون هرچه خرج کنید، با سود بیشتری به کسب‌وکارتان برمی‌گردد.

تبلیغات اینترنتی

داشتن تبلیغات اینترنتی، می‌تواند برای جذب مشتریان جدید تاثیرگذار باشد. برای تبلیغات آنلاین هم می‌توانید مستقیم دست‌به‌کار شوید و هم می‌توانید رپورتاژ خبری داشته باشید.

اگر کارتان را سنتی اداره می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم فکر راه‌اندازی وب‌سایت برای فروش آنلاین باشید. حتماً به سایت‌های پربازدید رپورتاژ بدهید و با کسانی که به صورت آنلاین در حوزۀ شما کار می‌کنند، تعامل کنید تا از با فروش آنلاین هم بتوانید درآمدتان را افزایش دهید و البته توجه مشتریان بیشتری را جلب کنید.

همکاری با رقبا

شاید فکر نمی‌کرید که کسی برای افزایش فروش و جذب مشتری فکر همکاری با رقبا باشد؟ البته تقریباً درست فکر کردید چون منظور ما بیشتر تعامل با افرادی در حوزۀ کاری‌تان است که شاید حتماً رقیب هم نباشند.

اگر نمی خواهید تبلیغات یا رپورتاژ خبری داشته باشید، می‌توانید با مالکین سایر کسب‌وکارهای اینترنتی همکاری کنید. فقط باید اطمینان داشته باشید که هردوی شما مشتریان تقریباً مشابهی دارید. این تعامل چندان هم سخت نیست و در واقع نوعی معرفی همکار و محصولاتی است که ارائه می‌دهد.

کتاب بخوانید

برای افزایش فروش و جذب مشتری، همیشه باید کتاب بخوانید و بیشتر یاد بگیرید، در مسیر یادگیری باید درباره بازار، رفتار مشتری، نوسان قیمت‌ها و هزاران نکته ریز تجاری دیگر بدانید. یادتان باشد خواندن یکی از بهترین راه‌های یادگیری چیزهای جدید است و رهبران برندهای بزرگ دنیا با آن میزان از فروش و گردش مالی هنوز هم دنبال بیشتر و بیشتر یاد گرفتن هستند.

ما هم برای کارمان علاوه‌بر وبلاگ آموزشی ملی پیامک، کتاب بازاریابی پیامکی را آماده کردیم و به کاربران ارائه می‌دهیم تا در دنیای ارسال پیامک‌های تبلیغات انبوه و جذب مشتری پیشگام باشند.

شرکت در همایش‌ها و نمایشگاه‌ها

برای آشنایی با مشتریان بیشتر همیشه باید به فکر شرکت در نمایشگاه و همایش‌های مختلف باشید. شرکت در نمایشگاه و اجاره غرفه راهی ایده‌آل برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتری و کسب‌وکارهای دیگر است.

همچنین شما در این فعالیت‌ها بیشتر شناخته خواهید شد و به اصطلاح برندسازی خواهید کرد، به احتمال زیاد چیزهای جدیدی یاد خواهید گرفت که در ادامه می تواند به تجارتتان کمک شایانی کند.

برگزاری کارگاه آموزشی

بعد از یادگیری باید بتوانید هرچه آموختید را به اشتراک بگذارید تا هم برندسازی کنید و هم توجه افراد بیشتری به شما جلب شود.

برای به اشتراک گذاشتن دانش خود از تجارت، ادارۀ فروشگاه آنلاین و راه‌اندازی کسب‌وکار برای تازه‌واردان کارگاه آموزشی برگزار کنید. اجازه دهید صاحبین سایر مشاغل و مشتریان نظراتشان را با شما به اشتراک بگذارند تا شما هم چیزهای جدیدی یاد بگیرید. اشتراک‌گذاری اطلاعات می‌تواند مفید باشد، چون همه دوست دارند چیزهای جدیدی یاد بگیرند.

ارتباط آنلاین با مشتری!

برای ارتباط آنلاین با مشتری، معرفی محصولات و طرز استفاده آن‌ها، رونمایی محصولات جدید یا هر خبری که باید به گوش مشتری برسد، می‌توانید سراغ لایو اینستاگرام بروید و با مخاطب رودررو گفت‌وگو کنید، به سوالاتش پاسخ دهید و با مخاطب بیشتر آشنا شوید.

اگر هم نمی‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام لایو داشته باشید، باید سراغ منتشر کردن پست و استوری بروید و با خریدار تعامل داشته باشید. به زبان ساده بهتر است در شبکه‌های اجتماعی، واقعا اجتماعی باشید!

اسپانسر شوید

اگر در شهر شما نمایشگاه محلی برگزار می‌شود حتماً برای دیده شدن و برند سازی از این نمایشگاه‌ها حمایت مالی کنید، اسپانسر کسب‌وکارهای نوپا شوید و کارتان را با حمایت از رخدادها و شرکت در این رویدادها درگیر کنید.

راهنمای کاربردی بازاریابی و جذب مشتری در گرمسارحتما بخوانید: راهنمای کاربردی بازاریابی و جذب مشتری در گرمسار

این کار به شما در افزایش فروش و جذب مشتری کمک می‌کند و پلی برای ارتباط کاری با دیگر برندها می‌شود.

مشارکت داوطلبانه

مشارکت داوطلبانه یکی از راه‌های جذب و نگهداری مشتری است. با مشارکت داوطلبانه در برخی همایش‌ها به‌خصوص رویدادهای مربوط به کارتان، توجه برخی از رسانه‌ها را به برندتان جلب کنید.

علاوه‌بر این آمار نشان داده مشتریان از برندهایی که بیشتر در اجتماع حضور دارند یا به اصطلاح مطرح هستند، بیشتر خرید می‌کنند. از طرف دیگر در مشارکت داوطلبانه، می‌توانید بخشی از درآمد خود را به کارهای خیریه اختصاص دهید تا هم سر زبان‌ها بیفتید و هم در کارهای خیر سهیم باشید.

به‌روز باشید

برای افزایش فروش، سعی کنید همیشه به‌روز باشید و اطلاعات موثقی را در مورد کسب‌وکارتان به مشتری انتقال دهید.

حتماً شماره ایمیل و شماره تلفن را در اختیار خریدار قرار دهید، باشگاه مشتریان داشته باشید، در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوای جذاب منتشر کنید و راه دسترسی را برای خریدار باز بگذارید تا هر زمان خواست بتواند تلفن بزند یا پیامی ارسال کند.

وبسایت شما باید به‌روز باشد و تمامی اطلاعات تماس در آن به درستی وارد شود. اگر خریداران برای دسترسی به اطلاعات شما مجبور باشند، بارها و بارها جستجو کنند، ممکن است از خرید خود منصرف شوند.

5 ابزار کمکی برای افزایش فروش و جذب مشتری

تا اینجا بهترین روش‌هایی که برای افزایش فروش و جذب مشتری نیاز داشتید را خیلی خلاصه برایتان توضیح دادیم، حالا می‌خواهیم کمی هم دربارۀ ابزارهای تبلیغاتی صحبت کنیم که به کسب‌وکارها در این مسیر کمک می‌کند.

شما بعد از آشنایی با این ابزارها، می‌توانید روش‌های تبلیغاتی که تا الان استفاده کردید و نتیجه معمولی داشته، به چالش بکشید و در نهایت بهترین را انتخاب کنید.

بازاریابی پیامکی با ملی پیامک

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل‌های اس ام اسی است که برای ارسال پیامک انبوه و اس ام اس تبلیغاتی استفاده می‌شود. در واقع با بازاریابی پیامکی شما هم با هزینه مناسبی برای برندتان تبلیغات می‌کنید، هم تعامل خوبی با مشتری دارید و هم ابزارهای مختلفی در اختیار دارید تا بتوانید از آن برای افزایش فروش و جذب مشتری استفاده کنید.

ابزار ارسال انبوه برای اطلاع‌رسانی در سطح وسیع، ابزار ارسال پیام از روی نقشه، نظرسنجی از مشتری و حتی قرعه‌کشی بهترین ابزارهای پنل برای بازاریابی و مارکتینگ است.

برای دریافت فوری پنل می‌توانید در صفحه اصلی وبسایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید و در مدت کمتر از دو ساعت شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید.

راه‌اندازی وبسایت به کمک پرتال

اگر فروشگاه اینترنتی ندارید و می‌خواهید وارد دنیای فروش آنلاین شوید، باید به فکر راه‌اندازی وبسایت باشید. حالا شاید بگویید که دانش و تخصصی در زمینه راه‌اندازی سایت ندارید و اصلاً نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید؟!

برای راه‌اندازی سایت ما شرکت پرتال را به شما معرفی می‌کنیم. با کمک پرتال می‌توانید وب‌سایت داشته باشید، امکانات فروشگاه اینترنتی را به سایت اضافه کنید، از وب‌سرویس برای اتصال سایت و پنل پیامکی‌تان استفاده کنید و برای بهینه‌سازی سایت از تیم پرتال کمک بگیرید. در واقع باسیستم سایت‌ساز پرتال، به تمام ابزارهای مربوط به رونق کسب‌وکار اینترنتی دسترسی کامل دارید.

یادتان باشد که در دنیای امروز دیگر خیلی هم جایی برای روش‌های سنتی و قدیمی نیست و فروشگاه‌های محلی برای ماندن در بازار، افزایش فروش و جذب مشتری باید به دیجیتال مارکتینگ روی بیاورند!

استفاده از اینستاگرام با تیم دیدوگرام

اگر دقت کرده باشید، در مورد تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی و نقش آن‌ها در رونق کسب‌وکار، پیدا کردن مشتریان بالقوه و افزایش فروش گفتم. حالا وقت آن رسیده است که شما را با تیمی آشنا کنیم که می‌تواند به افزایش بازدید صفحۀ شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام کمک شایانی کند و به فروش از طریق همین اپلیکیشن منجر شود!

راهنمای ارسال پیامک تبلیغاتی در بوکانحتما بخوانید: راهنمای ارسال پیامک تبلیغاتی در بوکان

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین اپلیکیشن‌های موردعلاقۀ جامعه ایرانی است و خریداران بالقوه زیادی در این شبکه اجتماعی منتظر خرید از برندهایی مثل شما هستند. پس وقت آن است که حضوری قوی در این شبکه اجتماعی داشته باشید و سهم خود را از استقبال خریداران در اینستاگرام بگیرید.

برای این کار تیم دیدوگرام را به شما معرفی می‌کنم که برای گسترش و اجتماعی کردن کسب‌و‌کارها طراحی شده است و شما می‌توانید با تیم دیدوگرام تحولی بنیادی در فروش آنلاین داشته باشید.

استفاده از تبلیغات گوگل با تیم نوین

گوگل را می‌توان بهترین ابزار ارتباط با مخاطب معرفی کرد. این موتور جستجو که تقریباً بدون رقیب در حال واکاوی اطلاعات درون وب‌سایت‌هاست، ابزاری را در اختیار مدیران برندها قرار می‌دهد که بتوانند با استفاده از آن تبلیغات خود را به‌روز کنند.

به همین منظور شرکت نوین به صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی کمک کند تا تبلیغات خود را در گوگل شروع کنند. مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات تبلیغات گوگل یا گوگل ادز افزایش بازدید سایت و بازدید صفحات سایت است که به معنای افزایش فروش و جذب مشتری خواهد بود. همچنین با تبلیغات گوگل، شما در کلمات کلیدی مهمی که توسط کاربر ایرانی در موتور جستجوی گوگل سرچ می‌شود، به عنوان اولین و بهترین سایت معرفی می‌شوید و می‌توانید بیشترین بازدید را از همین طریق داشته باشید.

وب‌سایت نوین این خدمات را با بهترین کیفیت و بازده‌ای که انتظارش را دارید، ارائه می‌دهد. تبلیغات در گوگل اصلاً کار آسانی نیست و باید پارامترهای بسیار مهمی را برای گوگل ادز در نظر داشت، در صورت عدم رعایت این موارد سایت شما قطعاً به مشکل خواهد خورد.

تبلیغات بنری نوین را فراموش نکنید!

حتماً تا‌به‌حال برای شما پیش آمده که با ورود به وب سایت‌های مختلف، تعدادی تبلیغات را به عنوان بنر مشاهده کنید. با کلیک روی بنر، به سایت‌های دیگری وارد می‌‌شوید و همین روش بازدید سایت موردنظر را افزایش می‌دهد. این افزایش بازدید برای موتور جست‌وجوی گوگل ارزشمند است، اگر حرفه‌ای انجام شود، نتیجه‌بخش خواهد بود و به گسترش کسب‌وکار اینترنتی، افزایش فروش و جذب مشتری کمک شایانی خواهد کرد.

برای این که تبلیغات بنری متفاوتی داشته باشید و در بهترین وب‌سایت‌های پربازدید تبلیغات خود را منتشر کنید، تبلیغات بنری نوین گزینه‌ای بسیار مناسب است. اگر هم این سوال برایتان پیش آمده که مهم‌ترین معیار برای تبلیغات بنری چیست؟! باید بگویم پیدا کردن سایتی که در زمینه کاری شما در حال خبررسانی باشد، مهم‌ترین معیار تبلیغات بنری است.

شما با تبلیغات بنری نوین در بهترین سایت‌های فارسی زبان می‌توانید بازدید بالایی را در سایتتان داشته باشید و حسابی تبلیغات کنید.

آخرین حرف برای افزایش فروش و جذب مشتری

همان گونه که در ابتدای بحث گفتیم، روش‌های افزایش فروش و جذب مشتری این روزها نسبت به گذشته حسابی تغییر کرده است. صاحبین مشاغل باید از همه ابزارهای موجود برای رقابت در بازار استفاده کنند، همیشه به‌روز باشند و هیچ‌وقت بیخیال تبلیغات نشوند.

برای همین ما بهترین روش‌های افزایش فروش و جذب هرچه بیشتر مشتری را همراه با 5 ابزار اصلی تبلیغات دیجیتال به شما معرفی کردیم. برای راه‌اندازی پنل پیامکی، وبسایت، صفحه اینستاگرام و البته استفاده از تبلیغات بنری و تبلیغات گوگل می‌توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی صحبت کنید تا در این مورد بیشتر شما را راهنمایی کنند.

امیدواریم با رونق کسب‌وکارتان در بازار پیشگام باشید و بتوانید افزایش فروش فوق‌العاده‌ای را با همراهی مشتریان جدیدتر تجربه کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
98دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • هادی عظیمی

    21 بهمن 1401، 02:04

    سلام سپاس مقالتون خوب بود

  • ماهان

    20 آذر 1401، 13:11

    سلام ماهان باقری هستم
    من تو حرفه موزیک کار میکنم
    بنظرتون کدوم انتخاب کنم اقتصادی تجارت کدوم
    یا اصلاً راهنمایی کنید این پنل بدرد من میخوره منی که دیجی هستم و برای تبلیغات و مشتری جذب کردن هستم این پنل فایده ای داره
    یا اصلا اگر سایتی چیزی میشناسید که به کارم بیاد خوشحال میشم راهنمایی کنید

    • سمیه جابری

      03 دی 1402، 09:55

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      برای تهیه پنل مانعی برای شما وجود نداره. اما برای راهنمایی بیشتر و انتخاب پنل، بهتره با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران بخش فروش پشتیبانی شما رو راهنمایی کنن.

  • saeid

    12 آبان 1401، 18:53

    مقاله افزایش فروش عالی بود. ممنونم از شما بابت تهیه این مطلب http://www.niazeati.ir

    • سمیه جابری

      03 دی 1402، 09:55

      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بود

  • رسولیان

    02 تیر 1401، 16:14

    سلام و آرزوی شادمانی
    من یه سایت دارم و میخوام بعد از اینکه محصولم به دست مشتری رسید از طریق پیامک نظر سنجی داشته باشم
    آیا میشه این کار رو کرد؟

  • فرشته خدایی

    01 تیر 1401، 20:24

    سلام من درکنار تبلیغ اینستا و تبلیغ تو سایتا از سامانه شما هم استفاده میکنم . بازدهی خوبی داره برام مخصوصا با این بانک شماره جدیداتون یه جون تازه به ما مشتریا دادید!
    دمتون گرم خداقوت

  • حسین گلشنی

    19 خرداد 1401، 14:29

    مقالتون برای توسعه کسب و کار واقعا عالی هستش ولی من خودم به شخصه دنبال یک ایده میگردم که بتونم یک کسب و کاری رو شروع کنم به عنوان کاردوم آیا مقاله ایی هم دارد برای این مورد؟

  • زهرا نیکوکار

    10 خرداد 1401، 15:30

    سلام مقالتون رو مطالعه کردم و خیلی آموزنده بود
    برای ارتباط بهتر و درک بیشتر کارمندان مجموعه قصد تهیه پنل رو داریم و از امکان نظرسنجی و یادآوری و مناسبت میخوایم استفاده کنیم
    شما کدوم پنل رو پیشنهاد میدید؟
    سپاس

    • ایمان عمادی

      04 تیر 1401، 12:04

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله برای این مورد پیشنهاد من استفاده از پنل تجاری هست که امکانات مورد نیاز شما رو داره!

  • جمالزاده

    06 خرداد 1401، 11:46

    سلام وقتتون بخیر من قصد خرید پنل رو دارم میخواستم بدونم که میتونم ادرس پیج اینستاگراممون رو داخل متن بزاریم که هرکس کلیک کرد وارد پیجمون بشه
    ممنون از پاسخگوییتون

  • محمود

    06 شهریور 1400، 11:28

    سلام من یک مغازه ی لوازم تحریر تو منطقه ی مالک اشتر تهران دارم میخواستم بدونم می تونم توی این منطقه از روی نقشه پیامک تبلیغاتی ارسال کنم علاوه بر اون یک پیج هم دارم می تونم لینک پیجمو داخل متن پیامک قرار بدم ممنون میشم توی این مورد منو را راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      03 دی 1402، 09:57

      سلام بر شما
      بله شما به راحتی میتونید با کمک ماژول پیامپ این کار رو انجام بدید.
      قابلیت گذتشن لینک در متن پیامک هم برای شما فراهمه

  • سوگند سهراب

    04 شهریور 1400، 08:54

    روزبخیر
    یه سوال من اگر بخوام صفر تا صد یک سایت به همراه وب سرویس پیامکیشو فعال کنم میتونم با شما و پرتال همکاری داشته باشم همه این موارد سایت ملی پیامک و پرتال صورت میگیره یا اینکه باید درگیر خرید افزونه یا موارد دیگه بشم؟
    ممنون راهنمایی بفرمایید.

    • سمیه جابری

      03 دی 1402، 10:00

      سلاام دوست عزیز
      پرتال به افزونه نیاز نداره. و بله شما میتونید همه این کارها رو به ملی پیامک و پرتال بسپارید

  • نیکی حسنی

    02 شهریور 1400، 09:32

    سلام من یک سایت تو زمینه ی هنری و کارای هنری دارم می تونم برای تبلیغات سایت خودم از پنل شما استفاده کنم و لینک سایت خودم رو برای مخاطب ها ارسال کنم بتونن وارد سایت من بشوند

    • سمیه جابری

      03 دی 1402، 10:01

      درود بر شما
      بله شما به راحتی به کمک پنل میتونید کسب و کار خودتون رو معرفی کنید و مانعی نداره. ارسال لینک در متن پیامک هم یکی از ویژگی هایی هست که میتونید ازش استفاده کنید

  • حنیفی

    31 مرداد 1400، 11:15

    سلام وقت بخیر بنده یک فروشگاه دارم در منطقه ی ۱۰ تهران و فروشگاه محصولات آرایشی و یک سایت هم جدیدا برای خودم درست کردم می خواستم بدونم من می تونم لینک سایت خودمو تو متن پیامک ها قرار بدم یا این که امکان پذیر نیست

    • سمیه جابری

      03 دی 1402، 11:21

      سلام دوست عزیز
      بله برای ارسال پیامک برای مناطق مختلف راه های زیادی مثل ارسال بر اساس کد پستی، نقشه و بانک شماره ها وجود داره که به کمکشون میتونید برای افراد مناطق مختلف پیامک ارسال کنید.
      در ضمن شما میتونید لینک سایت و یا حتی هر شبکه اجتماعی خودتون رو در متن پیامک قرار بدید و مانعی بابت این موضوع وجود نداره.

  • شکور

    31 مرداد 1400، 09:36

    سلام امیدوارم حالتون خوب باشه ممنون به خاطر مقاله ای که نوشتید و زحمتی که کشیدید می خواستم بگم من تجربه بازاریابی دهان به دهان رو داشتم توی کار خیلی بهم کمک کرد وقتی مشتری از سر رضایت به افراد دیگه خبر میده و از کار آدم تعریف میکنه هم باعث افزایش مشتری میشه هم به آدم روحیه میده

    • زهره تاجیک

      02 دی 1402، 16:50

      سلام دوست عزیز؛
      بله دقیقا اینکه تو کارتون انقدر خوب باشید که بقثیه شما رو به هم پیشنهاد بدن خیلی خوبه.
      ابزارهای تبلیغاتی مثل پیامک برای این به کار میره که افراد بتونن مشتری جذب کنن.

  • طالب زاده

    31 مرداد 1400، 09:30

    سلام وقتتون بخیر باشه می خواستم ازتون خیلی خیلییییییییییییی تشکر کنم به خاطر این مقاله فوق العاده خوبی که نوشتید من خیلی لذت بردم و سعی می کنم همه این تکنیک ها رو به کار ببرم برای اینکه توی کاارم نتیجه بگیرم

    • زهره تاجیک

      02 دی 1402، 16:51

      سلام دوست عزیز؛
      خواهش می‌کنم. امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید. ما هم از نظری که برامون گذاشتید خیلی انرژی گرفتیم.

  • جناب

    31 مرداد 1400، 09:26

    سلام و وقت بخیر من چهار سال وبلاگ داشتم و در این وبلاگ کلی مطلب راجع به تکنولوژی و چیزهای دیگه گذاشتم اما به عنوان کسی که توی این حوزه تجربه داره دارم میگم که این کار خیلی فایده ای نداره و انگار وقت آدم رو فقط میگیره و اصلا تبدیل به کسب درامد نمیشه

  • مسعود تهامی

    30 مرداد 1400، 18:54

    توضیحات کمی در مورد پیامک نوشته شده توی این مقاله آیا مقاله ایی هست که به طور کامل مراحل بازاریابی براساس پیامک رو توضیح داده باشه برام ارسال کنید.

    • سمیه جابری

      03 دی 1402، 11:22

      سلام وقت شما به خیر
      لطفا به وبلاگ ما سر بزنید حتما
      ما مطالب مختلف و بسیار جزئی تری رو براتون تو وبلاگ نوشتیم

  • آسوده

    30 مرداد 1400، 16:21

    سلام و خسته نباشین ممنون از مقاله ی خوب شما
    من یک فروشگاه آنلاین دارم که توش می تونن خرید آنلاین داشته باشن
    قصدم اینه برای ورود به سایت به کاربرا کد تایید ارسال بشه پیشنهاد شما کدام پنل هست ؟

    • زهره تاجیک

      02 دی 1402، 17:18

      سلام دوست عزیز؛
      از پنل اقتصادی به بالا میتونید استفاده کنید.

  • مختاری

    25 مرداد 1400، 18:05

    چرا تو توضیحاتتون حرفی از بازاریابی حضوری نزدید؟
    ایا از نظر شما بازدهی نداره یا منسوخ شده؟

    • سمیه جابری

      03 دی 1402، 11:23

      سلام دوست عزیز
      حوزه تخصصی ما بازاریابی پیامکی هست و تخصصی در زمینه تبلیغات حضوری نداریم. قطعا این روش هم روشی مطمئن هست و میتونید ازش استفاده کنید

  • کمیل طالبی

    04 مرداد 1400، 20:41

    درود من برای فروش کیف و کفش سایت زدم چون تولید کننده هستم به صرفه است برام خرده فروشی و اینکه مزیتی که منو از بقیه رقیبام جلو انداخت این تبلیغات پیامکیه است
    چون اکثر محصولاتم مربوط به خانم ها میشه از بانک شماره های بانوان شما استفاده کردم و براشون پیامک ارسال کردم
    درکل عالیه بازخوردم
    ممنون از شما و سامانه فوقالعاده تون

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 12:01

      درود بر شما!
      خوشحالیم از نظر خوب شما!
      به نظرم تبلیغات منطقه‌ای توی مناسبت‌های خاص، مثل روز دختر، روز مادر و… رُ هم امتحان کنین!

  • روح الله بخشی

    03 مرداد 1400، 15:23

    سلام و عرض ادب برای تبلیغات شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام بوسیله پیامک نیاز هست خط فرستنده ما برای ارسال پیمک حتما ارسال لینک پشتیبانی کند خواستم بدونم خطوط ملی پیامک ارسال لینک انجام میدهد که من پنل تهیه کنم و
    ارسال پیامک حاوی لینک داشته باشم؟
    ممنون از جواب دهی

    • نیلوفر اکبریان

      04 مرداد 1400، 09:13

      سلام و درود بر شما
      بله دوست عزیز، خط اختصاصی هدیه تمام پنل‌های ملی پیامک، با پیش شمارۀ 50004 است که در حال حاضر قابلیت ارسال لینک رُ دارن و به راحتی می‌تونین لینک صفحۀ اینستاگرام‌تون رُ ارسال بفرمایید.

  • ملک پور

    26 تیر 1400، 10:12

    سلا م روزتون بخیر من یک سایت فروش لوازم تحریر دارم می خواستم در مورد تعامل با رقبا بپرسم میشه دقیق تربگید چکاری باید انجام بدم ؟ و اینکه برای تبلیغات په باید بکنم که ورودی سایتم زیاد بشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 تیر 1400، 14:16

      دوست عزیز برای راه‌اندازی سایت و شروع تبلیغات برای رتبه اول گوگل و … با 02163404 تماس بگیرید و با همکاران تیم پرتال و نوین صحبت کنید

  • سام کرمانی

    23 تیر 1400، 14:08

    سلام روز بخیر
    من با مجموعه و تیم بسیار خوب و بزرگ رسانه تجارت نوین (ملی پیامک و دیدوگرام و …) کار کردم. راضی هستم. فروش من که چندبرابری شده و فالوورهای پیجم اضافه شده. با بانک شماره های جنسیت و مشاغل به روز هم تونستم به نتیجه برسم و از بقیه شهر‌ها و مشاغل هم مشتری کسب کنم. مرسی که هستی ملی پیامک

    • زهره تاجیک

      02 دی 1402، 17:16

      سلام دوست عزیز؛
      باعث افتخار ماست. امیدوارم همیشه شاد و موفق و پیروز باشید.

  • محمد جعفری

    14 تیر 1400، 11:43

    سلام خسته نباشید
    ممنونم از مقاله ی خوبتون توضیحاتتون خیلی کامل بود و با جزئیات توضیحات داده شده
    من برای تبلیغاتیم از پنل پیامکی استفاده میکنم که هم تبلیغات توی مناطق و محله ها انجام میدم و هم پنلم رو به سایتم وصل کردم و پیام های خدماتی سایتم رو ارسال میکنم و خیلی راضی هستم.

    • زهره تاجیک

      02 دی 1402، 17:17

      سلام دوست عزیز؛
      خیلی خوشحالیم که توضیحات براتون مفید بوده و استفاده کردین.
      امیدوارم همیشه شاد و سلامت و پیروز باشید.

  • پیمان قضایی

    14 تیر 1400، 10:16

    باسلام خدمت شما؛ من حدود سه ماه هستش که از شما پنل خریداری کردم، به پیشنهاد یکی از پشتیبان های شما دوره جامع بازاریابی پیامکی شمارو مشاهده کردم دوره خوبی بود. میخواستم بدونم ایا دوره های دیگه ایی هم میزارید برای مشاهده یا اگر دوره دیگه ایی هست لینکش رو برای من ارسال میکنید.

    • زهره تاجیک

      02 دی 1402، 17:09

      سلام دوست عزیز؛
      من پیشنهاد می‌کنم دوره‌های ویدئویی ملی پیامک تو آپارات رو دنبال کنید. هر هفته ویدئو جدید داریم. مقالات وبلاگ هم هستن که میتونن خیلی کمکتون کنن.

  • لیلا جواهری

    14 تیر 1400، 09:39

    سلام
    من می خوام برای شهر رباط کریم فقط به خانوم های اون شهر پیامک ارسال کنم پیامک هم ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی هست که می خوام براشون ارسال کنم
    محصولات مربوط به یک شرکت خاص هست و من بازاریاب این شرکت هستم
    این مورد رو می تونم انجام بدم
    ممنون میشم

    • سمیه جابری

      03 دی 1402، 11:25

      سلام دوست عزیز
      بله به راحتی میتونید با کمک ماژول منطقه هدفمند به بانک شماره های ما دسترسی داشته باشید و بر اساس جنسیت و مناطق مختلف پیامک بفرستید.

  • علی خجسته

    13 تیر 1400، 13:13

    سلام ممنون از اینکه شرکت رسانه تجارت نوین و فعالیت هایی که انجام میدهد را به صورت مختصر و مفید توضیح داده اید واقعا استفاده کردیم سوال من این است چون قبل رو شما شناخت داشتیم و سایت مارو بچه های سایت ساز شما راه اندازی کردن من میخوام بدونم بابته بخش وب سرویس پیامکی هم میتونم پنل پیامکی شمارو دریافت نکنم برای استفاده از وب سرویس پیامکی؟کدوم پنل امکان وب سرویس پیامکی را دارد؟

    • زهره تاجیک

      02 دی 1402، 17:08

      سلام دوست گرامی؛
      من خیلی خوب متوجه سوال شما نشدم. برای استفاده از بخش وبسرویس ملی پیامک باید یک پنل اقتصادی به بالا داشته باشید. یا اینکه به طور کلی از یک پنل دیگه استفاده کنید.

  • صدیقه میری

    13 تیر 1400، 12:31

    هیچی مثل تبلیغات پیامکی کم هزینه تر و آسون تر نیست والا
    من تقریبا تمام راه های تبلیغات رو تست کردم و همشون خیلی سخت و پیچیده بودن و هزینه های بالاتری داشتند.
    اگر ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست ها رو غیر قانونی اعلام نمیکردن خیلی عالی میشد.

    • زهره تاجیک

      02 دی 1402، 17:07

      سلام دوست عزیز؛
      دقیقا تجربه شما تجربه بسیاری از افراد دیگه بوده. پیامک هم ارزونه هم یادگیریش ساده است.
      امیدوارم در تمام مراحل زندگی به خصوص کسب و کارتون موفق باشید.

  • مهدی فرجی

    12 تیر 1400، 20:36

    سلام وقت بخیر
    میخوام بدونم من تبلیغات اینستاگرام داریم ولی میخوایم مثل تبلیغات صدا و سیما کد داشته باشیم برای اینکه کاربر به ما بتونه پیامک بده میشه راهنمایی کنید؟
    باتشکر

    • سمیه جابری

      03 دی 1402، 11:26

      سلام دوست عزیز
      ممنون میشم بیشتر توضیح بدید تا بتونیم راهنمایی تون کنیم.
      البته میتونید با شماره 021-63404 هم تماس بگیرید تا همکاران بخش پشتیبانی شما رو راهنمایی کنن

  • عنصری

    25 اسفند 1399، 12:36

    سلام قربان. روزتون بخیر و خسته نباشید. ممنون از تیم و مجوعه کاملی که دارید و معرفی کردین. یه سوال در خصوص بازاریابی پیامکی دارم یا کلا سیستم کاریتون و اونم این هستش که آیا امکان ارسال پیام انبوه به واتس‌اپ ، تلگرام یا دایرکت اینستاگرام رو دارین؟ یه جوری که تبلیغ من رو روی اپلیکیشن‌هاشون دریافت کنن. به صورت شخصی البته.
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    • نیلوفر اکبریان

      08 فروردین 1400، 12:39

      خیر دوست عزیز، در حال حاضر درخواست شما ممکن نیست. برای تبلیغات اینستاگرامی می‌تونید با تیم دیدوگرام صحبت کنید

  • سالار کیا

    23 اسفند 1399، 16:50

    میشه به من بگید که چه کتاب هایی می تونم در زمینه بازاریابی و افزایش فروش بخونم ؟ ممنون میشم چند تا کتاب خوب و اصولی در این زمینه بهم معرفی کنید تا بتونم با خوندنش درباره دیجتا مارک نتینگ یاد بگیرم و در نهایت به افزایش فروش و بازاریابی ام منجر بشه . من یک فروشگاه محصولات لوازم خانگی دارم که الان خیلی مشتری هام کم شدن چطور می تونم مشتری هامو بیشتر کنم .

    • نیلوفر اکبریان

      24 اسفند 1399، 09:56

      دوست عزیز از وبلاگ ملی پیامک و وبلاگ نوین می‌تونید استفاده کنید

  • شهروز فنایی

    21 اسفند 1399، 18:31

    سلام من برای مشتریای قدیمیم که منو کاملا میشناسم پیام صوتی با صدای خودم میفرستم و ازشون دعوت می کنم که بیان بهمون سر بزنن برای مناسبتای مختلف اینکارو میکنم و خیلی جواب گرفتم .

  • محمد مهدوی

    20 اسفند 1399، 16:01

    سلام؛ شما توی این مقاله یک تیتری دارید به نام همکاری با رقبا من این مورد رو متوجه نشدم؛ یعنی این که باید با کسانی که توی حوزه کاری ما فعالیت دارن همکاری کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 15:28

      اول آنالیز رقبا
      دوم ارائه محصولی بهتر و باکیفیت‌تر

    • مدیران مانی

      27 فروردین 1402، 12:39

      همکاری با رقبا خیلی وقت ها واقعا میتونه مفید باشه. مثلا شما حوزه کفش فروشیو در نظر بگیرید. یک مدل کفش 3 رنگ داره وقتی همکار شما 1 رنگ از این مدلو داشته باشه و شما 2 رنگ دیگه، خیلی راحت میتونید یا هم همکاری کنید تا جنس شما کامل و جور بشه

  • ساناز حق صفت

    19 اسفند 1399، 23:26

    عالی ومفید

  • باریک بین

    18 اسفند 1399، 19:03

    یکی از بهترین راه حل ها برای فروش ریتارگتینگ هست
    حالا چه از راه پیامک، چه تماس، چه ایمیل

  • آرش بهمنی

    17 اسفند 1399، 09:20

    سلام ممنون از مقاله ی خیلی خیلی خوبتون به همه کسانی که میخوان از پنل پیامکی برای رشد و توسعه کسب و کارشون استفاده کنن پیشنهاد میکنم که حتما این مقاله رو مطالعه کنن
    من با استفاده از پنل پیامکی هم تبلیغات انجام دادم و هم مشتریانم رو برای خودم نگه داشتم با پیامک هایی که براشون میفرستم
    بازهم ممنون بابت همه چی

  • رودابه بخشی

    16 اسفند 1399، 11:29

    من از پرتال سایت دارم و خداروشکر فروش انلاین مطلوبی دارم به تازگی پنل پیامکی ها تهیه کردم قصد دارم هم وب سرویس استفاده بکنم و هم تبلیغات فقط سوال بنده اینه ایا امکان ارسال لینک سایتم با خطوط پیامکی شما هم به جهت ارسال پیامک تبلیغاتی هم به جهت وب سرویس برای من قابله انجامه؟
    سپاس از شما

    • نیلوفر اکبریان

      16 فروردین 1400، 08:41

      بله دوست عزیز اگر خط 3000 یا 50004 داشته باشید، می‌تونید لینک سایت یا پیج اینستاگرام هم برای مشتری ارسال کنید

  • نسیم خراسانی

    13 اسفند 1399، 12:27

    ممنون بخاطر مقاله های خوبتون
    ولی بنظر من مشتری های وفادر تو اولویت تبلیغات هستن و به شخصه وقتی یکی مجموعه رو معرفی میکنه من بیشتر اعتماد میکنم تا تبلیغش رو جایی ببینم حالا هرچقدرم مجموعه معروف باشه

  • سامیار رادمنش

    04 اسفند 1399، 09:42

    سلام وقت بخیر ممنون از مقاله ی خوب شما و خدا قوت
    من یک سایت دارم که توش می تونن بازی انلاین انجام بدن لازم به ذکر است بازی ها نوشته شده توسط تیم خودمون و ایرانی هستند
    قصدم اینه برای ورود به سایت به کاربرا کد تایید ارسال بشه و علاوه بر اون در تهران تبلیغات ارسال کنم به تعداد بالا پیشنهاد شما کدام پنل هست ؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 اسفند 1399، 09:59

      دوست عزیز باید از خدمات وب‌سرویس استفاده کنید. برای تیم وب‌سرویس تیکت ارسال کنید تا راهنمایی‌تون کنند

  • رضا لشنی

    27 بهمن 1399، 00:00

    باسلام
    سایت فروش انلاین گل و گیاه زینتی داریم. و فقط داریم با تبلیغات گوگل کار میکنیم. پیشنهاد دیگه ای دارید برای تبلیغات؟

    • نیلوفر اکبریان

      28 بهمن 1399، 08:24

      دوست عزیز با پنل می‌تونید ارسال منطقه‌ای داشته باشید که در کنار بانک اصناف و مشاغل برای معرفی سایتتون پیشنهاد میشه

  • حسن نگهبان

    26 بهمن 1399، 23:57

    یادمه وقتی ثبت نام کردم رو سایتتون کتابچه جامعی برام ارسال شد.
    الان گمش کردم از کجا میتونم دریافتش کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      27 بهمن 1399، 13:34

      دوست عزیز از لینکی که براتون گذاشتم، دانلود کنید

  • رضا

    23 بهمن 1399، 16:56

    ممنون بابت مقاله خوبتون که قشنگ راجع به تعامل با مشتری و افزایش فروش توضیح دادید. ن زمینه کاری خاصی دارم کارم فروش لوازم پزشکی و زمینه اصلی دندان پزشکی هستش و میخوام به پزشکانی که توی زمینه خودم فعالیت دارن یا این که کسانی که تازه فارغ‌التحصیل این رشته هستند ارسال پیامک داشته باشم آیا این مورد امکان پذیر هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 بهمن 1399، 14:18

      دوست عزیز بانک شماره پزشکان داخل پنل در اختیارتون قرار می‌گیره ولی فیلتری برای تازه فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه نداریم

  • متین مردانی

    19 بهمن 1399، 16:36

    سلام وقتتون بخیر می خواستم ازتون بپرسم که آِیا می تونم با خرید از هر سه تا سایتتون یعنی هم نوین هم پرتال و هم دیدو گرام از سایت ملی پیامک تخفیف بگیرم برای خرید پنل پیامکی یا خیر؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 08:30

      دوست عزیز در این مورد باید با تیم فروش 02163404 صحبت کنید

  • Abbasi

    19 بهمن 1399، 00:08

    سلام، شما پیج اینستاگرام هم دارین خودتون؟ اگه بخواییم شما کار تولید محتوا هم انجام میدین؟ متن اس ام اس هم طراحی میکنین؟ یه سری سوال دیگه هم داشتم ولی فعلا همین ها مهم تر بودن مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      19 بهمن 1399، 08:43

      دوست عزیز برای نمونه منن می‌تونید از گنجینه پیامکی استفاده کنید. از این آدرس هم می‌تونید ویدئوهای اینستاگرام ملی پیامک رُ مشاهده کنید

  • شکیبا راد

    14 بهمن 1399، 09:17

    با سلام ما بخاطر وضعیت کرونا کسب و کارمون رو تو اینستاگرام شروع کردیم و میخوایم هم تبلیغات در اینستاگرام داشته باشیم و هم لینک پیج رو در پیامک تبلیلغ کنیم لطفا راهنمایی کنید کدوم و اول شروع کنیم و کدوم پنل رو خریداری کنیم؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      15 بهمن 1399، 09:17

      دوست عزیز می‌تونید دو روش باهمو امتحان کنید. اگر می‌خواین لینک اینستاگرام رُ هم برای مشتری بفرستید باید خط 3000 یا 50004 داشته باشید

  • میلاد نوری زاده

    14 بهمن 1399، 09:16

    من از همین تریبون از بخش پرتال_دیدوگرام و همچنین ملی پیامک نهایت تشکر را دارم چون سایتمو با کمک بچه های بسیار فعال پرتال بالا اوردم اینستاگراممو به بخش خلاق دیدوگرام سپردم و تبلیغات و ارسال های پیامکی انبوه و تکی هم از بخش بسیار قدرتمند ملی پیامک استفاده کردم و واقعا هم راضی بودم در حال حاضر کارم و فروشم کاملا مدیریت شده و همه چیز خیلی خوب و طبق روال پبش میرود.
    ممنون از شما

  • جلال بردی

    12 بهمن 1399، 09:33

    سلام ممنون از مقاله ی خیلی خوبتون توضیحاتتون خیلی کاربردی بود
    من خودم برای کارم یک سایت تهیه کردم و پنل پیامکی رو هم از شما تهیه کردم و پنل رو به سایتم متصل کردم تا پیامک های سایتم مثل عضویت، ثبت سفارش، کدمرسوله رو ارسال کنه و هم به مشتری و هم مدیری اطلاع بده، خداروشکر خیلی از نحوه کاری راضی هستم و از انتخب خودم رای هستم.

  • nima

    03 بهمن 1399، 22:30

    من خودم برای کسب و کار های مجازی تبلیغ در اینستاگرام و جذب فالور پیشنهاد میدم اما برای کسب و کارهایی مثل مغازه سوپر مارکت مطب و… پیشنهاد میکنم تو منطقه و شهر خودمون از پیامک های تبلیغاتی استفاده کنیم که پیامک برسه به دست اون فردی ک نزدیک به محل کسب و کار ماست قطعا بازدهی عالی داره

  • محمدزاده

    01 بهمن 1399، 03:49

    با سلام واقعا ممنونم از مطالب خوبتون یک چند سالی هست که با شرکت شما آشنا شدم من در زمینه فروش لباس کار میکنم اول از portal.ir سایت گرفتم و فروشگاه لباسم رو راه اندازی کردم که واقعا امکانات فوق العاده ای به من می داد بعد برای سایتم تبلیغات ادوررز از novin.com گرفتم و با بچه های محتواشونم خیلی صحبت کردم و کمک گرفت برای ویسرویس و ارسال پیامک از سایتم هم از ملی پیامک melipayamak.com استفاده می کنم که واقعا از خدماتتون راضی هستم و شما خیلی به شکل گیری و معروف شدن برندم کمک کردید. امیدوارم کسانی که شما رو نمی شناسن باهاتون آشنا بشن و بتونن از خدمات خوبتون استفاده کنن

  • عطائی پور

    30 دی 1399، 18:08

    خیلی ممنون از مقاله کاملتون.
    این مقاله رو خوندم و تصمیم گرفتم به شماره هایی که از مشتری های قبلیم بود پیامک صوتی بفرستم و بازدهی هم داشت برام خداروشکر

  • روح اله شفیع

    08 دی 1399، 21:54

    من صاحب یه کسب و کار خیلی بزرگ و خداروشکر موفق هستم و حالا نمیخوام اسم برندمو بگم فقط خواستم نظرمو ثبت کنمو بگم من همه این راه هایی که توو مقالتون پیشنهاد دادینو رفتم و همشون به نحوی برای کسب و کار من بازدهی مناسبی داشتن و البته خوده کسب و کار من هم انعطاف بازدهی بالارو داشت نظر بنده هم بعنوان فردی که همه این راهارو رفته به همه افرادی که دارای کسب و کار هستن حالا چه بزرگ جه کوچیک، اگه دنبال دیده شدن و پیشرفت شغلی و خوب نهایتا سود بالا و فروش بالایی هستن اینه که حداقل چند تا ازاین کارارو انجام بدن مطمئن باشن بازدهی مناسبی خواهند داشت همین استفاده از پنل پیامکی شما خودش میتونه یه کسبو کارو توو تبلیغات جلو بندازه دراخر ابرای همه رزقو روزی زیادی رو ارزو میکنم.
    ارادت.

  • محدثه حبیبی

    06 دی 1399، 21:19

    من از روش هایی که توی مقاله قید کرده بودید استفاده کردم البته از دوراهش که اولیش ایجاد یه فروشگاه اینترنتی هستش و الان از سامانه پیامکی استفاده میکنم و طبق بازاریابی پیامکی شما پیش رفتم جلو و برای روزهای اول فروشگاهم بد نبود.

  • يوسف

    06 دی 1399، 10:50

    مقاله ى كامل و بسيار مفيدي بود من از روش پيامك براي تعامل با مشترى هام و تبليغاتم استفاده ميكنم كه باعث شده خيلي در كارم موفق تر باشم و خب مشترى هاى بيشترى جذب كنم.

  • سوگند کرامتی

    03 دی 1399، 22:16

    سپاس بابت این مقاله مفید.من با پیامک فرستادن به مشتریای قدیمیم و دعوت کردن ارشون به دیدن پیج اینستاگرامیمون تونستم پیشرفت چشمگیری داشته باشم و به بقیه دوستان هم پینشهاد کردم.

  • سمانه

    03 دی 1399، 16:52

    مقاله خیلی جالبی بود حالا با ابزار اول شروع کردیم ایشالله نتیجه داد بقیه اش رو هم تست میکنیم
    البته تا اینجای کار که راضی بودیم خدارشکر
    ممنون

  • سامیار راد

    28 آذر 1399، 23:09

    واقعا دمتون گرم خیلی کامل توضیح داده بودید همه ی روش هایی که شما عرض کردید روش های عالی برای جذب مشتری و تبلیغات درست و حرفه ای می باشد به قدر این مقاله کامل و جامع بود کاش میشد فایل پی دی اف داشت که برای دوستان و اشنایان خودمون هم ارسال کنیم و کلی استفاده ببرن
    خدا قوت بهتون

    • نیلوفر اکبریان

      29 آذر 1399، 08:42

      ممنون از لطفتون

  • farnoosh dabiri

    21 آذر 1399، 17:28

    یه سوال ؟ میشه پنل رو به سایت وصل کرد؟ نمونه پیامکی که جذاب باشه و بشه روش مانور داد تا مشتریامون زیاد بشن هم دارین؟ هزینه پنل هاتون یه ماهس؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1399، 09:30

      بله میتونین از وب سرویس پیامکی استفاده کنین که برای کسب‌وکارهای آنلاین و کسانی که وب‌سایت دارن مناسبه
      گنجینه پیامک هم داریم که میتونین ازش استفاده کنید، همکاران هم در مورد نوشتن متن پیامک راهنمایی تون میکنن
      هزینه پنل‌های مختلف هم بر اساس امکاناتشون باهم فرق داره که میتونین در قسمت تعرفه مطالعه کنین

  • امیرمحمد خلیلیان

    28 بهمن 1398، 16:16

    مقاله بسیار عالی بود. در فضای وب هم ارائه محتوا های عالی هم از نظر سطح اطلاعات و هم از نظر سئو یکی از روش ها است.

    • زهرا جوادی

      25 تیر 1399، 14:40

      بله جناب خلیلیان کاملاً درست می‌فرمایین.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید