30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
خط دلیور بیس (deliver base) چیست و چطور آن را فعال کنیم؟

خط دلیور بیس (deliver base) چیست و چطور آن را فعال کنیم؟

69

گاهی اوقات برای مشتریان پیامک ارسال می‌کنید و اس ام اس به آن‌ها نمی‌رسد ولی از پنل کاربری شما هزینه پیامک کم می‌شود. اگر تعداد پیامک‌ها کم باشد شاید خیلی به چشم نیاید ولی وقتی اس‌ام‌اس‌های زیادی را ارسال می‌کنید، ممکن است مبلغ قابل توجهی از حساب شما کسر شود. آیا راهی وجود دارد که اگر پیامک به مخاطب نرسید از حساب‌تان هزینه پیامک کم نشود؟ راهکار استفاده از خط دلیور بیس (deliver base) است.

سامانه پیامکی خطوطی با ویژگی دلیور بیس در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه این مقاله علاوه بر تعریف پنل اس‌ام‌اس، روش فعال کردن خط deliver base را نیز توضیح می‌دهیم.

پنل اس ام اس چیست؟

قبل از هر چیز باید بدانید که پنل اس ام اس یا پنل پیام کوتاه، نرم‌افزاری مبتنی بر وب است که به کاربران امکان ارسال، دریافت و مدیریت اس ام اس را می‌دهد. پنل پیامکی امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، پنل‌ها بانکِ شماره‌ دارند، به همین دلیل افرادی که از آن استفاده می‌کنند نیازی به جمع‌آوری شماره ندارند.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

ارسال پیامک در پنل‌های پیامکی از طریق خطوطی مجازی مانند 1000، 2000، 3000، و... انجام می‌گیرد. هر کدام از پیش شماره‌های گفته توسط شرکت‌‌های متفاوت ارائه می‌شود. بنابراین هر کدام قوانین و هزینه‌های ارسال متفاوتی دارند. یکی از این شرایط  خط دلیور بیس یا deliver base بودن خط است. در این مقاله قصد داریم به بررسی خطوط دلیور بیس بپردازیم.

خطوط ارسال کننده پیامک از نطر دریافت هزینه هر پیامک به دسته دلیوربیس (deliver base) و سند بیس (send base) تقسیم می‌شوند.

خط دلیور بیس (deliver base) چیست؟

خطوطی که فقط در صورتی که مخاطب هدف، پیامک را دریافت کند هزینه آن را از پنل پیامکی کسر کند و اگر اس ام اس به هر دلیلی به دست مخاطب نرسد هزینه ارسال پیامک را به شما باز می‌گرداند، خطوط دلیوربیس می‌باشند.

اما خطوطی که بازگشت هزینه را تنها براساس بلک لیست یا بسته بودن پیامک تبلیغاتی برمی‌گردانند، خطوط سند بیس محسوب می‌‌شوند. پیامک‌های ارسالی از طریق پنل اس ام اس به دلایل مختلفی از جمله در بلک لیست بودن شماره کاربر، خاموش بودن موبایل، در دسترس نبودن تلفن همراه و ... ممکن است به دست مخاطب نرسد. در چنین شرایطی فعال کردن خط دلیور بیس کمک زیادی در صرفه‌جویی هزینه بازاریابی پیامکی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با خط دلیور بیس و نحوه فعال‌سازی آن در ادامه با ما همراه باشید.

کدام اپراتورها دلیور بیس(deliver base) است؟

در سال‌های اخیر تنها اپراتوری که هزینه ارسال پیامک را بر مبنای خط دلیوربیس محاسبه می‌کرد اپراتور خط 2000 بود. اما به تازگی اپراتور خط 50001، خطوط 1000 و اپراتور خط 50004 نیز هزینه پیامک را برمبنای خطوط دلیور بیس محاسبه کرده و هزینه پیامک‌های نرسیده به گوشی و نرسیده به مخابرات را به حساب کاربری شما عودت می‌دهند.

آشنایی با کاربردهای خطوط دلیور بیس

یکی از کاربردهای مهمی که برخی از پنل‌‌های اس ام اس در اختیار مخاطبان می‌گذارند قابلیت استفاده از خط دلیور بیس است. تصور کنید پس از ثبت‌نام در یکی از پنل‌‌های پیام‌ کوتاه، اقدام به ارسال پیامک به مخاطبان می‌کنید، ممکن است به دلایلی مانند خاموش بودن گوشی مخاطب، مسدود کردن شماره‌های تبلیغاتی و بودن در بلک لیست، پیام برای او ارسال نشود. در این شرایط اگر از خط دلیور بیس (deliver base) استفاده کنید، هیچ پولی از حساب کسر نمی‌شود و هزینه پیامک برگشت داده می‌شود.

خط دلیور بیس (deliver base)نحوه فعال‌سازی خط Deliver base

نحوه فعال‌سازی خطوط با توجه به سامانه‌ای که از آن استفاده می‌کنید متفاوت است اما به هیچ عنوان کار سختی نیست. برای فعال‌سازی ابتدا به صفحه  تعرفه ثبت خطوط پیامکی در سایت ملی پیامک مراجعه کنید.

خط اختصاصی 2000 را تهیه کنید و بعد از فعال‌سازی خط، وارد سامانه پیامکی شوید با استفاده از خط 2000 برای مخاطبان پیامک بفرستید. خط deliver base علاوه بر بازگشت هزینه پیامک‌های نرسیده به گوشی (بازگشت هزینه بعد از 48 ساعت انجام می‌گیرد)، ویژگی‌های مانند قابلیت گزارش گرفتن و سرعت بالا در ارسال پیام را نیز دارد.

مزایای استفاده از پنل های پیامک

اکنون که با پنل‌ اس ام اس آشنا شدید شاید این سؤال پیش بیاید که مزایای استفاده از این پنل‌ها چیست؟

تأثیر زیاد پیامک‌ در برندینگ (برند سازی) را می‌توان مهم‌ترین مزیت پنل پیامکی دانست. طبیعتاً هر اندازه کسب‌وکار خود را هدفمندتر تبلیغ کنید افراد بیشتری با برند شما آشنا می‌شوند. مزیت بعدی امکان استفاده از بانکِ شماره‌های موجود در پنل است. عموماً سامانه‌های مختلف براساس پارامترهای گوناگون مانند سن، جنسیت، شغل و مواردی از این قبیل شماره‌ها را دسته‌بندی می‌کنند تا کاربران راحت‌تر بتوانند مشتریانِ هدف را پیدا کنند. مواردی مانند عدم نیاز به سخت‌افزار، قابلیت دریافت پیامک و گزارش‌گیری نیز از مزایای پنل پیامکی محسوب می‌شود. خط دلیور بیس نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از پنل پیامکی است.

با استفاده از خط دلیور بیس شما تنها هزینه تبلیغاتی که به دست مشتری رسیده است را پرداخت می‌کنید.

خط دلیور بیس

صرفه جویی در بازاریابی پیامکی با فعال کردن خط دلیور بیس

خط دلیور بیس (deliver base)استفاده از پنل پیامکی و خط دلیور بیس یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای اطلاع‌رسانی و ارتباط پایدار با مشتریان است، اما ازآنجایی‌که ممکن است به هر دلیلی پیامک تبلیغاتی به دست مشتری نرسد می‌توانید با فعال کردن خط دلیور بیس سامانه پیامکی ملی پیامک، در هزینه بازاریابی پیامکی خود صرفه‌جویی کنید.

ملی‌پیامک نیز خطوط هدیه پنل خود را از خطوط دلیور بیس و با کیفیت به کاربران می‌دهد. می‌توانید همین حالا به شماره 02163404 زنگ بزنید و از کارشناسان تخصصی ملی پیامک مشاوره رایگان دریافت کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
55دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • زینب قاسمی

    06 دی 1400، 21:10

    سلام با تشکر از مقاله خوبتون من فکر میکردم که دلیور بیس یعنی خطی که دریافت میکنه
    نگو خط ها دریافت دارند ولی دلیوربیس یعنی خطی که به هر دلیل دریافت نشد توسط کاربر هزینه اش برمیگرده
    واقعا جالب بود ممنون

  • ایمانی

    05 دی 1400، 09:43

    بنده یک خط با پیش شماره 3000 دارم آیا اپراتور 3000 جزو خطوط سندبیس حساب می شن یا جزو خطوط دلیور بیس ؟ و اینکه چرا نباید شماره هایی که به مقصد نرسیدن هزینه ازشون کسر بشه از اپراتورهای سندبیس ؟

    • ایمان عمادی

      08 دی 1400، 14:59

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر، اپراتور 3000 جز خطوط سندبیس محسوب میشن، اما توجه داشته باشید که این خطوط در صورتی که تبلیغاتی باشن، هزینه پیامک‌های ارسال نشده به علت لیست سیاه مخابرات رو بازگشت میدن!
      خطوطی که در حال حاضر به صورت دلیوربیس هستند، اپراتور 2000 و اپراتور 50004 هستش!
      در مورد سوالی که پرسیدین، این مورد با توجه به سیاست‌های کاری هر یک از اپراتور‌ها متفاوت هستند.

  • صابر

    05 دی 1400، 09:23

    روز بخیر و خسته نباشید برای ارسال به کسانی که شماره هاشون رو بلاک کردن چه پیشنهادی دارید ؟ من چطور می تونم به مشتریان خودم پیامک تخفیف بفرستم ؟ ممنون میشم راهنمائی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1400، 15:03

      دوست عزیز اگر منظورتون ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه که این کار ممنوع و برخلاف قانونه
      برای ارسال پیامک خدماتی و اطلاع‌رسانیه می‌تونین از خطوط خدماتی و وب‌سرویس خدماتی استفاده کنید

  • شایلی

    01 دی 1400، 16:56

    با درود و سلام میخواستم بپرسم آیا این امکان وجود داره که ما بدون اینکه پلن خریداری کنیم شما برامون پنج هزار تا تا ده هزار تا پیامک بفرستید ؟ یا اینکه باید حتما یکی از پلن هاتونو خریداری کنیم ؟ لطفا راهنمایی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 10:21

      دوست عزیز بدون پنل نمیشه ارسال پیامک داشته باشید

  • نجمی

    01 دی 1400، 13:07

    سلام وقتتون بخیر من یک پنل میخوام از شما تهیه کنم برای شرکتمون، شرکت ما 3تا بخش مختلف داره میخوام برای هر بخشمون یک خط بگیرم تا پیام هاشون قاطی نشه و جداشون کنم و متوجه کنم ایا امکانش هست ما روی پنل چندتا خط اختصاصی داشته باشیم؟

    • زهره تاجیک

      30 بهمن 1402، 15:33

      درود بر شما،
      بله می‌تونید چند تا خط اختصاصی روی یک پنل داشته باشید.

  • جعفرپور

    30 آذر 1400، 11:17

    سلام این خطوط با توجه به مزیتی که دارند آیا هزینه هر پیامک بالاتری هم دارند یا نه صرفا جز تفاوت خطوط محسوب میشوند؟
    بازگشت هزینه پیامک های نرفته همون روز محاسبه و عودت داده میشه؟

    • زهره تاجیک

      30 بهمن 1402، 15:34

      درود بر شما،
      هزینه پیام‌های نرفته به محض اینکه از طرف سامانه تایید بشه براتون عودت داده میشه که معمولا زمان کمی میبره.

  • شهیاد زبرجد

    29 آذر 1400، 12:36

    سلام و درود
    من یه نمایندگی لوازم یدکی تو سنندج دارم میخواستم بدونم امکان ارسال پیامک تبلیغاتی همراه با لوکیشن وجود داره و میشه پیامک رو به کا سنندج و شهرهای اطراف ارسال کرد؟؟؟
    و بانک شماره رو خودتون دارین یا باید ما داشته باشیم؟
    مرسی از همکاری خوبتون

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 16:03

      روز شما بخیر،
      بله ما یه بانک شماره و انواع امکان ارسال پیامک منطقه‌ای رو داریم.
      شما هم اگر شماره‌های خودتون رو داشته باشید، میتونید تو دفترچه تلفن ذخیره کنید و بهشون پیامک بدید.

  • ارش غلامی

    29 آذر 1400، 12:33

    سلام خسته نباشین
    ایا پیام هایی که ارسال میشه برای برای کاربران در صورت خاموش بودن یا حتی انتن نداشتن که دلیور نمیشه هزینه ای از حساب کاربریمون کسر میشه یا نه؟؟
    و امکان داره کسر بشه و مجدد برگرده به حساب
    ممنونم از پاسخگویتون

    • زهره تاجیک

      19 اسفند 1402، 10:31

      درود بر شما،
      هزینه پیامک‌های نرسیده به دست مخاطب بهتون عودت داده میشه. البته بستگی به اپراتورتون هم داره.

  • زهرا عقیقی

    28 آذر 1400، 18:12

    من از یک پنل پیامکی دیگه استفاده میکنم گزارش که از ش میگیرم میزنه که پیامک رسیده به دست مشتری ولی باهاش تماس میگیرم میگه همچین پیامکی اصلا دریافت نکرده میخواستم پیامک شمارو تست کنم آیا شما گزارش تحویل هم به مشتری ارائه میدید یا فقط گزارش ارسال مدید؟

    • زهره تاجیک

      30 بهمن 1402، 15:35

      درود بر شما،
      ما گزارش دریافت هم داریم.

  • اوین

    28 آذر 1400، 16:44

    پس در حال حاضر تنها خطی که این کارو انجام نمیده خط 3000 درسته؟
    ایا این خط ممکنه به همین ترتیب دراد؟
    چقدر این مورد زمانبر خواهد بود؟
    ممنون

  • علیرضا سعیدیان

    28 آذر 1400، 16:13

    سلام من قبلا یک خط 2000 داشتم از یک سامانه ی دیگر خریداری شد بود با توجه به این که نیاز به تمدید داره می خواستم بدونم بعد از گذشت یک سال می تونم همین خط رو مجدد خریداری کنم یا باید یک خط دیگه خریداری کنم

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:19

      دوست عزیز می‌تونین خط خودتون رو تمدید کنید

  • میلاد باقری

    27 آذر 1400، 19:31

    سلام وقت بخیر ایا همه شماره ها دلیور بیس هستند؟
    کدوم خط کامل ترین هستش؟ هم دلیور بیس باشه ، هم ارسال لینک داشته باشه ، هم دریافت قوی رداشته باشه هم سرعت ارسال خوبی داشته باشه…

  • خلیل زاده

    27 آذر 1400، 13:03

    سلام وقتتون بخیر در خطوط ملی پیامک ایا هزینه ی پیام هایی که ارسال نمیشن برگشت میخوره پنل یا کسر میشه ما یه لیست شماره داریم که 5000تا شماره اس که مسلما در این تعداد اشخاصی هستن که تبلیغاتشون رو بستن هزینه ی این ارسالها چی میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:04

      دوست عزیز نگران نباشید، هزینه پیامک‌های ارسالی به لیست سیاه به حسابتون برمیگرده

  • سعید کاظم زاده

    26 آذر 1400، 14:03

    آیا خط سامانتل نیز گزارش ارسال دارد؟ آیا این خط امکان دریافت پیامک و ارسال لینک رو داره؟
    شرایط خرید این خط رو کجا میتونم بخونم

    • زهره تاجیک

      19 اسفند 1402، 10:33

      درود بر شما،
      بله هم گزارش میده و هم امکان دریافت پیامک.
      به صفحه لندینگ خط 9000 مراجعه کنید.

  • تارا براتی

    25 آذر 1400، 19:36

    سلام دلیوربیس یعنی که اون خط دریافت داره؟ چون برای کار ما دریافت مهم هستش چون برای کار گارانتی میخوام سرویس شما رو تهیه کنم و برای من مهمه که دریافت کنه پنلم
    از طرفی در جواب هم میخوام پاسخ داده بشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید کدوم سرویس و خط به درد من میخوره

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1400، 15:44

      دوست عزیز دلیور بیس یعنی هزینه از حساب شما زمانی کسر میشه که پیامک ارسالی به دست مشتری برسه
      برای دریافت پاسخ مشتری باید از خطوط اختصاصی استفاده کنید

  • رادین بابایی

    24 آذر 1400، 19:17

    سلام ایا منظور این هستش که خط ها دریافت دارند؟ چون برای من مهمه که پیامک دریافت بشه من برای کارای گارانتی میخوام از سرویس شما استفاده کنم
    اگز بخوایم در جواب پیامک بفرسته که کد گارانتی شما ثبت شد چه کاری باید انجام بدیم؟

  • علی نقابت

    23 آذر 1400، 21:03

    سلام روز بخیر
    مییخواستم بدونم اگه کاربر شماره رو به بلک لیست انتقال داده باشه
    ایا با استفاده از دلیور بیس پیامک ارسال بشه بازم هزینه از پنلمون کم میشه؟
    یا هزینه کسر میشه و مجدد برگشت میخوره؟و این دلیور بیس روی خط خدماتی قابل اجرا هستش؟

  • امیر زمانی

    23 آذر 1400، 19:10

    سلام پنل دارم از سامانه دیگری و از اپراتور ۵۰۰۰۱ دارم استفاده میکنم و ارسال انجام دادم و از ۱۰۰۰ پیامک ۲۰۰ تای آن ارسال نشده
    بعد از دریافت گزارش متوجه شدم که ارسال شده ها هم نرسیده به مخابراته
    اپراتور ۵۰۰۰۱ مشکل داره؟؟یا مشکل از اون سایته؟؟

  • ارزشمندی

    23 آذر 1400، 11:39

    چه خوب شده که اینجوری شد چون تا اونجایی من اطلاعات داشتم فقط خط 2000 به این ترتیب بود که خوب هزینه خرید و تعرفه هر پیامک رو این خط حداقل برای بنده زیاد به صرفه نبود ممنون این امکان فعال کردید.

  • رامین قربانی

    21 آذر 1400، 13:00

    سلام وقت بخیر من یک خط 2000 دارم که ده رقمی هستش دوسال پیش خریداری کردم می خوام بدونم این خط اگه از مالیکت بنده خارج بشه و تمدید نکنم می تونم در اینده بخرمش یا به شخص دیگه ای ممکن هست واگذار بشه

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 11:20

      دوست عزیز خطوط 2000 باید سالانه تمدید بشن، بخاطر قیمت بالایی که دارن بیشتر شماره‌ها آزاده ولی بازم ممکنه خط شما واگذار شده باشه
      اگر تماس بگیرین تیم پشتیبانی راهنمایی‌تون می‌کنند.

  • سمیه بابایی

    18 آذر 1400، 15:39

    سلام وقت بخیر یعنی بعد از اینکه تبلیغات رو ارسال کردیم باید گزارش گیری انجام بدیم که هزینه اون شماره هایی که دریافت نکردند هم بازگشت بخوره؟
    فقط برای خط 2000 و 50004 این مورد فعاله؟
    برای باقی خطوط فعال نمیشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1400، 10:44

      دوست عزیز امکان گزارش‌گیری و بازگشت هزینه پیامک‌های ارسالی به لیست سیاه برای همه خطوط فعاله، نگران نباشید

  • فخرابادی

    17 آذر 1400، 10:19

    سلام ما قصد ارسال پیامک تبلیغاتی به شهرمون رو داریم برای کسب و کارمون که تازه راه افتاده شما شماره ی همه ی شهرها رو داخل پنلتون دارید یا ما باید خودمون شماره ها رو داشته باشیم تا بتونیم بهشون پیام ارسال کنیم؟

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 10:22

      سلام روزتون بخیر
      ما بانک شماره‌ همه شهرها رو داریم؛ نیازی به خرید بانک شماره یا تهیه شماره موبایل‌های شهر خودتون نیست.
      ای کاش میفرمودین که برای کدوم شهر نیاز دارین، تا بهتر کمکتون کنم.
      بانک شماره‌های کامل، روی پنل شرکتی و تجاری ملی پیامک وجود داره! با داشتن یه پنل، به راحتی‌ می‌تونین به شهر دلخواه‌تون پیامک تبلیغاتی بفرستید.

  • خان محمدی هزاوه

    16 آذر 1400، 15:08

    سلام وقت بخیر
    یعنی انقدر بد شانسیم که چون من 3000 دارم این خط بین اون همه هنوز دلیور بیس نشده 😂😂😂😂

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 11:39

      سلام وقت شما هم بخیر
      در حال حاضر دلیوربیس نیست، اما خب برای استعلام دقیق می‌تونین از بخش پشتیبانی 02163404 سوال بفرمایید.

  • فرشته آرزومندی

    16 آذر 1400، 10:47

    سلام خب چرا بعضی از خطوط دلیور بیس نیستند؟هزینه بر هستش این کار؟؟
    یا مثلا این آپشنی هستش که اجازه اش از طرف مخابرات به بعضی از اپراتورها اختصاص داده شده؟
    اپراتور 3000 خیلی سرعت خوبی داره کاش این اپراتور هم دلیور بیس بود.

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 11:42

      سلام دوست عزیز،
      این مورد به خاطر سیاست کاری برخی از اپراتورها هست. نه هزینه‌بر نیست.
      سوال سومتون فنی‌تر هست که پیشنهاد می‌کنم با بخش پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید.
      اپراتور 50004 هم سرعت خوبی داره و دلیوربیس هستش!

  • ساره حسینی مقدم

    15 آذر 1400، 18:08

    با عرض ادب
    من از کدام قسمت پنل میتونم گزارشات بازگشت پیامک مشاهده کنم ایا قسمتی از پنل این موارد درج میگردد؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 11:40

      سلام وقتتون بخیر
      برای مشاهده بازگشت هزینه‌ها از قسمت {تراکنش مالی} در نوار بالای سامانه اقدام بفرمایید.

  • نازنین امرالهی

    15 آذر 1400، 11:27

    ممنون از مقاله ی خوبتون می خواستم بدونم این خطوط همشون ارسال لینک رو انجام میدهند یا برای ارسال لینک نیاز هست حتما مدرکی ارائه بشه چون من شخص حقیقی هستم ولی جواز کسب دارم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      17 آذر 1400، 14:11

      دوست عزیز ارسال لینک فقط از خطوط ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰۴ انجام میشه

  • مهدی حسینی

    11 آذر 1400، 14:34

    برای سیستم سازمانمون از خط 50001 استفاده میکنیم و سیستم به طوری طراحی شده که اگر دلیوری دریافت نکرد دوباره ارسال کنه مشکل اینه که خط 50001 وضعیت دلیوری رو دیر ارسال میکنه ما باید برای این مورد از کدوم خط استفاده کنیم؟

  • لشگری

    11 آذر 1400، 11:06

    سلام وقتتون بخیر من قصد خرید پنل از شما رو دارم شما در پنل هاتون بعد از ارسال پیامک گزارش ارسال هم در اختیارمون میزارید درصورتیکه از بانک شماره هاتون برای تبلیغ استفاده کنیم؟

  • چاری زهی

    11 آذر 1400، 09:56

    سلام امکانش هست در یک پنل از چند اپراتور خط داشته باشیم؟
    معمولا اپراتورها که به اختلال میخورن مشخص نیست کی دوباره قابل استفاده میشه و باید حتما خط جایگزین داشته باشیم
    بنظر شما کدوم اپراتور بیشترین قطعی رو داره؟

    • زهره تاجیک

      05 فروردین 1403، 16:37

      درود بر شما،
      بله میتونید چندین خط داشته باشید از اپراتورهای مختلف.
      عموما 50004 اختلال کمی داره

  • عرفان

    10 آذر 1400، 10:24

    سلام و روز بخیر به شما عزیزان ملی پیامک ممنون میشم به سوال من پاسخ بدید و راهنماییم کنید سوالم اینه که آیا خطوط 021 هم دلیور بیس هستند و میشه ازشون گزارش گرفت بعد از اینکه ارسال پیامک انجام دادیم یا خیر ؟

  • پژمان سی منش

    09 آذر 1400، 10:20

    وقت بخیر
    بنده یک خط 50001 دارم و با این خط ارسال پیامک هایم را انجام میدهم ایا این خط هم جز این دسته از خطوط میباشند؟
    و اگر جواب شما خیر است چگونه میتونم یکی از این خطوط را خریداری کنم؟
    مرسی از توضیحات شما.

    • سمیه جابری

      07 فروردین 1403، 16:39

      سلام وقت شما به خیر
      لطفا برای بررسی این موضوع با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید
      02163404

  • تبریزی

    07 آذر 1400، 14:46

    سلام وقت بخیر ممنون از مقالتون من خط 50001 دارم می خوام بدونم الان از کجا متوجه بشم که هزینه ی پیامک های ارسال نشده و ارسال شده به مخابرات به حساب بنده برگشت خورده هست ؟

    • زهره تاجیک

      18 فروردین 1403، 15:21

      درود بر شما،
      باید گزارشی که پس از ارسال ملی پیامک بهتون ارائه میده رو بررسی کنید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید