30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس اصفهان ، تبلیغات هدفمند پیامکی و جذب مشتری

پنل اس ام اس اصفهان ، تبلیغات هدفمند پیامکی و جذب مشتری

126

اگر کسب‌وکاری دارید یا می‌خواهید کاری را به تازگی شروع کنید، اولین چیزی که لازم دارید تبلیغات و بازاریابی برای جذب مشتری است. فرقی نمی‌کند ساکن کدام استان هستید، در هر صورت تبلیغات هدفمند شما را به مشتری و بازار هدفتان می‌رساند. پیشنهاد می‌کنم کسب‌وکارها، شرکت‌ها و سازمان‌های استان اصفهان هم برای همین تبلیغات هدفمند از پنل اس ام اس اصفهان استفاده کنند و خیلی سریع‌تر به نتیجه برسند. اما چطور؟ در ادامه دربارۀ بازاریابی پیامکی صحبت خواهیم کرد.

تخفیف ویژه اصفهانی‌ها

با پنل پیامکی اصفهان به صورت هدفمند در هر شهر و روستایی که می‌خواهید تبلیغ کنید. ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطبان واقعی‌تان می‌رساند.
30% تخفیف
ESFN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟

سامانه ارسال پیام کوتاه که توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل به کاربران ارائه می‌شود، نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال پیامک انبوه و دریافت پاسخ مشتری استفاده می‌شود.

 

در واقع پنل ارسال اس ام اس اصفهان هم قابلیت مدیریت پیام‌های انبوه را دارد و هم اگر سایت دارید، با خدمات وب‌سرویس قابل اتصال به سایت است.

سامانه ارسال پیامک قابلیت ارسال پیامک خودکار هم دارد و کاربران می‌توانید به صورت شخصی‌سازی شده یا خودکار هم برای مخاطبانشان پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنند. حالا اگر می‌خواهید از این مزایا استفاده کنید باید اول از همه پنل داشته باشید. اما کدام پنل را باید انتخاب کرد؟

چرا ملی پیامک را انتخاب کنیم؟

پنل اس‌ ام اس چیست؟حالا که می‌خواهید پنل اس ام اس اصفهان داشته باشید تا بتوانید تبلیغاتتان را در سطح استان شروع کنید، وقتش رسیده که سامانه مورد نظر را انتخاب کنید و من می‌خواهم سامانه ملی پیامک را پیشنهاد کنم. اما چرا؟

ارسال پیامک انبوه، نوشتن متن پیامک تبلیغاتی، برنامه‌ریزی تبلیغات اس ام اسی و .... نیاز به آموزش، مشاوره و راهنمایی دارد. سامانه ملی پیامک محیط کاربری ساده‌ای به زبان فارسی دارد و نیازی نیست نگران کار کردن با پنل نباشید. از طرف دیگر آموزش‌های کامل ارسال پیامک، بازاریابی پیامکی و ترفندهای فروش و مارکتینگ در اینستاگرام و آپارات ملی پیامک، کتابچه بازاریابی پیامکی و وبلاگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

علاوه‌بر تمام موارد بالا شما می‌توانید از راهنمایی و مشاوره تیم پشتیبانی هم استفاده کنید. در تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 9 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر تیم پشتیبانی به صورت تلفنی و ارسال تیکت کاربران را در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی و اس ام اس مارکتینگ راهنمایی می‌کند.

تعرفه مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه ملی پیامک همراه با 4 نوع پنل با قابلیت‌های متفاوت، امکان دیگریست که سامانه در اختیار کسب‌وکارهای گوناگون قرار داده است. به این ترتیب هر کدام می‌توانند بر اساس نوع کار و بودجه‌ای که دارند، بهترین بسته تبلیغاتی‌شان را داشته باشند.

بانک شماره جامع و به‌روز کشوری از دو اپراتور همراه اول و ایرانسل هم دیگر قابلیت ملی پیامک است که به محض فعال شدن پنل ارسال اس ام اس در اصفهان، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بانک شمارۀ پنل اس ام اس اصفهان

یکی از مهم‌ترین امکاناتی که پنل اس ام اس اصفهان برای جذب مشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بانک جامع شماره‌های اپراتور همراه اول (اعتباری و دائمی) برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است. بانک شمارۀ مخصوص استان اصفهان شامل شهرستان‌های زیر می‌شود:

 اصفهان، ابریشم، ابوزید آباد، آران و بیدگل، اردستان، اژیه، افوس، انارک،ایمانشهر، بادرود، باغ بهادران، برزک، برف انبار، بهارانشهر، بهارستان، بوئین و میاندشت، پیر بکران، تودشک، تیران، جندق، حوشقان و کامو، چادگان، چرمهین، چمگردان، حبیب آباد، حسن آباد، حنا، خالد آباد، خمینی شهر، خوانسار، خور، خوراسگان، خورزوق، داران، دامنه، درچه، درچه پیاز، دستگرد، دهاقان، دهق، دولت آباد، دیزیچه، رزوه، رضوان شهر، رهنان، زاینده رود، زرین شهر، زواره، زیبا شهر، سپاهان شهر، سده لنجان، سفید شهر، سگزی، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، طالخونه، عسگران، علویچه،فریدن،فریدون شهر، فلاورجان، فولادشهر، قمصر، قهدریجان، گز، گلپایگان، گلدشت، گلشهر، گوگد، مبارکه، محمدآباد، مشکات، منظریه، مهاباد، مورچه خورت، میمه، نائین، نجف آباد، نصر آباد، نطنز، نوش آباد، نیاسر، نیک آباد، هرند، ورزنه، ورنام خواست، وزوان، ونک، ویلا شهر، کاشان، کرکوند، کلیشاد، کلیشاد و سورجان، کمشجه، کمه، کهریزسنگ، کوشک، کوهپایه

بانک اصناف و مشاغل استان، دومین بانک شماره مهم پنل!

دومین ویژگی پنل اس ام اس اصفهان دسترسی به بانک شمارۀ اصناف و مشاغل اصفهان است. بسیاری از کسب‌وکارها برای حذب مشتری نیازمند تبلیغات متفاوتی هستند، یعنی نوع کالا یا خدماتشان به عموم مردم مربوط نیست، در نتیجه این گروه باید تبلیغات جزئی‌تری داشته باشند تا پیامشان به دست مشتری هدف برسد. مثلاً اگر تولیدکنندۀ عمدۀ برخی مواد غذایی هستند، قطعاً مشتریان اصلی شما رستوران، کافه و هتلداران است و بهتر است برای در میان همین گروه تبلیغات داشته باشند.

تبلیغات در میان بازار هدف را می‌توانید از قسمت منطقه هدفمند، ارسال پیامک به بانک اصناف و مشاغل دنبال کنید. پنل پیامکی استان اصفهان بانک شمارۀ اصناف زیر را در اختیارتان قرار خواهد داد:

اصناف مرتبط با خودرو و اتومبیل پنل پیامکی اصفهان

پخش و باند خودرو، تزئینات ماشین، تعمیرگاه اتومبیل، خدمات جانبی و دزدگیر ماشین، ماشین خارجی و ایرانی دست‌دو، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، فروش قسطی ماشین، لوازم یدکی ماشین، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

پیامپ چیست یا چگونه از روی نقشه پیامک ارسال کنیم؟حتما بخوانید: پیامپ چیست یا چگونه از روی نقشه پیامک ارسال کنیم؟

مشاغل خدماتی پنل اس ام اس اصفهان

گردشگری و آژانس مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات مشاوره، تشریفات و مجالس، باشگاه و سالن ورزشی، بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، کارگزاری بیمه، فروشگاه تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم، توزیع کالا، خدمات چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، تجهیزات و لوازم پزشکی

فروش و توزیع لوازم منزل سامانه پیامکی اصفهان

اثاثیه و لوازم منزل، فروش و توزیع آلات موسیقی، اسباب‌بازی، تجهیزات و لوازم پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظرف و ظروف، توزیع فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، لوازم و تجهیزات مهندسی، وسایل ورزشی و تجهیزات باشگاه، لوازم یدکی ، لوازم نصب آنتن، کتابفروشی

آموزش و تدریس خصوصی پنل پیامک در اصفهان

 تدریس خصوصی و آموزش کنکور، آموزش رشته‌های ورزشی، تدریس زبان، آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کامپیوتر، آموزش هنرهای‌ زیبا و موسیقی، پروژه‌های دانشگاهی، آموزش فرصت‌های دانشجویی

مشاورین املاک استان پنل اس ام اس در اصفهان

اجاره و فروش مسکونی،  املاک صنعتی، باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمان، طراحی داخلی و دکور، مشارکت در ساخت، مشاوران املاک، مصالح ساختمانی، انواع ویلا، املاک کلنگی و قدیمی

دستۀ ارتباطات و موبایل سامانه پیامکی در اصفهان

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات پیامکی، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

بانک شماره بر اساس جنسیت!

سومین قابلیت پنل اس ام اس اصفهان قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت است. بانک شماره ایرانسل (به‌روزرسانی 1400) این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند بر اساس جنسیت برای مشتریان زن یا مرد به صورت مجزا پیامک تبلیغاتی بفرستند.

این مزیت برای بسیاری از کسب‌وکارها مانند مزون و بوتیک، آرایشگاه و سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، کلینیک‌های زیبایی پوست و مو در سطح اصفهان کاربردیست و به تبلیغات هدفمند منجر می‌شود.

پیامپ، قابلیت ارسال پیامک از روی نقشه

برای تبلیغات بر اساس محله هم پنل پیامکی قابلیت متقاوتی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی دارد، یعنی شما می‌توانید به راحتی و از روی نقشه شهر اصفهان برای هر محله که دوست دارید پیامک بفرستید.

با انتخاب گزینه پیامپ و انتخاب شهر اصفهان از داخل محیط کاربری پنل، نقشۀ کامل شهر به شما نمایش داده میشود. بعد از کلیک روی هر محله تعداد شماره‌های فعال همراه اول و ایرانسل را مشاهده می‌کنید و حالا می‌توانید انتخاب کنید که برای هر دو اپراتور، البته به صورت جدا، پیامک تبلیغاتی بفرستید! به این ترتیب می‌توانید تبلیغات را منحصر به مناطق مشخصی از شهر کنید یا حتی اول از همه از محله خودتان شروع کنید.

پیامپ اصفهاندفترچه تلفن کسب‌وکارتان را داشته باشید!

دقترچه تلفن اختصاصی پنل این قابلیت را دارد تا بتوانید مشتریان قدیمی، مشتریانی که همیشه خرید می‌کنند و مشتریان خاص یا گروه‌های مشابه را در این قسمت دسته‌بندی کنید.

این دسته‌بندی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در صورت لزوم برای هر گروه پیامک اختصاصی جدایی بفرستند. مثلاً به گروهی خاص کد تخفیف بدهند و البته مشتریان مختلف را به راحتی دسته‌بندی کنند.

تبلیغات اصفهان با ارسال یک پیامک

اصفهان بدون شک یکی از زیباترین استان‌های ایران با ۵۵۱ کیلومتر مربع وسعت است. مرکز این استان سومین شهر پرجمعیت ایران است و بر اساس سرشماری‌های رسمی ۵٬۱۲۰٬۸۵۰ نفر در اصفهان زندگی می‌کنند.

با وجود کسب‌کارهای مختلف، صنایع قدرتمند، کارخانه‌های متعدد و اهمیّت اقتصادی این ناحیه، تبلیغ و جذب مشتری در اصفهان را نباید نادیده گرفت. پس اگر کسب‌وکاری در سطح استان دارید، بهتر است که همین امروز برای تبلیغات هدفمند و برنامه‌ریزی شده اقدام کنید و ارسال پیامک را به عنوان یک روش قطعی، مقرون‌به‌صرفه و پربازده امتحان کنید.

پنل اس ام اس اصفهان

جمع‌بندی

خب تا اینجا که با پنل اس ام اس اصفهان آشنا شدید، برای دریافت پنل توصیه می‌کنم که در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با 02163404 تماس بگیرید. به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اگر تمامی مدارکتان را همان روز ارائه دهید، پنل شما نهایتاً تا سه ساعت فعال خواهد شد.

همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر دارید، می‌توانید در انتهای همین متن برایمان بنویسید یا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. تیم ملی پیامک از ابتدای مسیر دریافت سامانه تا زمان ارسال پیامک و تحلیل نتایج در کنار کاربران است. پس با خیال راحت همین امروز ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را امتحان کنید!

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
115دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • تاجی زاده

    20 اسفند 1401، 09:14

    سلام برای ارسال پیامک در شهر آران بیدگل اصفهان، شما چه تعداد شماره در بانک شماره دارید؟
    امکانش هست قبل از خرید، دسته بندی و تعداد شماره ها را ببینیم و یا تست بگیریم؟

    • سمیه جابری

      22 اسفند 1402، 14:19

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید وارد نسخه دمو بشید و پنل رو ببینید
      نام کاربردی و رمز عبور نسخه دمو: mdemo

  • بهاره معمار

    01 اسفند 1401، 14:47

    سلام وقتتون بخير شما خودتون هم ارسال پيامك انجام ميديد كه نيازي به خريداري پنل از سمت ما نباشه ما فقط هزينه رو براتون واريز كنيم و ارسال انجام بشه و بهمون گزارش ارسال بديد؟

    مدارک چی میخواد؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:49

      سلام وقت شما بخیر،
      بله این امکان وجود داره. من پیشنهاد می‌کنم به صفحه پیامک انبوه مراجعه کنید و اطلاعات کامل و هزینه‌ها رو مطالعه کنید.

  • نوشین دی زنگیان مفرد

    01 اسفند 1401، 13:23

    من یه مزون لباس دارم قصد تبلیغات محیطی و پیامکی دارم و میخوام پیامک رسید خرید و تشکر از خرید هم به مشتری ارسال کنم

    میشه راهنمایی کنید چجوری تبلیغ کنم؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:25

      سلام دوست عزیز،
      شما اگه سایت دارید باید از وبسرویس پیامکی استفاده کنید.
      برای تبلیغات پیامکی میتونید از انواع بازاریابی منطقه ای و تفکیک جنسیت استفاده کنید.

  • شاهین درویش

    01 اسفند 1401، 13:01

    دوستان سلام
    من تو حوالی پل خواجو یه مسافرخانه دارم چجوری میتونم برای مسافران تبلیغ کنم؟
    ممنون از لطف تون

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:27

      سلام دوست عزیز؛
      راه‌های تبلیغات برای شما زیاده درواقع اگه یه پنل پیامکی داشته باشید دستتون کاملا بازه.
      مثلا با ارسال پیامک زنده افرادی که وارد شهر اصفهان میشن رو دعوت کنید به متل!
      یا پیامک انبوه تبلیغاتی بفرستید و اقامتگاه خودتون رو معرفی کنید و غیره!

  • یاسین شعبان زاده

    29 بهمن 1401، 19:38

    به تازگی یه فروشگاه فروش پوشاک باز کردم و توش هم فروش پوشاک اقایان و هم بانوان دارم و قصد دارم برای شروع کار تخفیف داشته باشم به اطرافی خودم برای این مورد قصد دارم ارسال از روی نقشه داشته باشم آیا شما این امکان رو دارید برای شهر اصفهان؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:28

      سلام دوست عزیز؛
      بله امکان ارسال از پیامپ برای شهر اصفهان بازه.

  • صادق

    24 بهمن 1401، 13:02

    سلام ووقتون بخیر ببخشید من میخوام به صورت زنده برای مناطق مختلف اصفهان پیامک بفرستم ایا شما امکان ارسال پیامک زنده برای خطوط را دارید؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:28

      سلام دوست عزیز،
      بله امکان ارسال پیامک زنده هم داریم برای شهر اصفهان!

  • انارکی

    24 بهمن 1401، 12:36

    سلام وقت بخیر
    من ی پنل پیامکی دارم که روی سایت وردپرس هست و دارم ازش استفاده میکنم
    من میتونم با همین پنل پیامکی تبلیغات ارسال کنم یا باید مجدد یک پنل پیامکی دیگه خریداری کنم ؟
    ممنون از راهنماییتون

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:30

      سلام دوست عزیز؛
      بله میتونید ازش استفاده کنید فقط اینکه بسته به مدل پنلتون داره. اگر پنل اقتصادی باشه بعضی از قابلیت‌ها روی پنل اقتصادی فعال نیست و باید پنل رو ارتقا بدید.
      من پیشنهاد می‌کنم به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید ببینید امکاناتی که میخواید با پنلی که الان دارید همخوانی داره یا نه!

  • نیکوخرد

    20 بهمن 1401، 13:57

    روز شما بخیر
    قصد ارسال پیامک آنی و لحظه ای در شهر اصفهان و از جمله جاهای دیدنی از جمله سی و سه پل و پل خواجو و آتشکده و ….
    دارم قصد دارم ارسال پیامک به افرادی که همان لحظه انجا هستند ارسال پیامک انجام بدم به چه ترتیب باید عمل کنم؟
    مرسی

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:31

      سلام دوست عزیز،
      شما باید یک پنل پیامکی داشته باشید. بعد یه تیکت ارسال کنید به پشتیبانی بگید که قصد ارسال پیامک زنده دارید. همکاران ما در بخش پشتیبانی براتون این کار رو انجام میدن.

  • محمد هاشمی

    19 بهمن 1401، 11:48

    درود ممنون از مقاله ی ی خوبتون
    شما علاوه بر بانک شماره که به صورت کلی هست بر اساس اصناف هم داریم صنفی که من در نظر دارم پزشکان دارو.خانه ها این موارد هستند برای کل ایران هم باشه مشکلی نداره چون در صورت خرید براشون با پست ارسال میشه

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:32

      سلام دوست عزیز،
      بله ما تو بانک شماره اصناف و مشاغل قسمتی مربوط به داروسازان هم داریم.

  • قمری وردی

    13 بهمن 1401، 09:38

    سلام اگر از روی نقشه ارسال کنیم به افرادی که در آن منطقه حضور دارند ارسال پیامک انجام میگردد؟
    لطفا راهنمای کنید که برای ارسال پیامک لحظه ای چطور میتونیم اقدام کنیم و چطور میشه گزارش گرفت که واقعا در لحظه حضور داشتند یا خیر

    • سمیه جابری

      22 اسفند 1402، 14:32

      سلام وقتتون به خیر
      بله برای شماره موبایل هایی که تو اون منطقه هستن ارسال میشه.
      برای دونستن شرایط پیامک lbs لطفا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

  • اصفهانی

    12 بهمن 1401، 12:01

    با سلام بنده درخواست ارسال با خط خدماتی به همه ی شهر اصفهان را دارم ایا امکان ارسال وجود دارد میخوام به صورت اطلاع رسانی یک پیامک ارسال کنم پیامک تغییر ادرس ایا امکان داره؟؟

    • سمیه جابری

      22 اسفند 1402، 14:33

      سلام وقتتون به خیر
      بله میتونید از بانک شماره های ما استفاده کنید. همچنین میشه از ارسال به کمک کدپستی و یا پیامپ هم استفاده کرد.

  • پارسایی

    12 بهمن 1401، 09:43

    سلام وقتتون بخیر
    ما اگه نخوایم از ارسال پیامک به بانک شماره های شما استفاده کنیم و فقط بخوایم به مخاطبین خودمون پیامک ارسال کنیم ایا شما این امکان رو دارید تا لیست مخاطبینمون رو وارد پنل کنیم و استفاده کنیم؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:33

      سلام دوست گرامی،
      بله شما میتونید از دفترچه تلفن پنل استفاده کنید. کاملا مخاطبان خودتون رو دسته بندی و مرتب کنید و بهشون پیامک ارسال کنید.

  • سوغات نصفه جهان

    10 بهمن 1401، 13:57

    سلام وقت شما بخیر
    من چطور میتونم به مسافرین که در همان لحظه در سی و سه پل اقامت دارند ارسال پیامک انجام بدم؟
    ایا اصلا این کار و ارسال پیامک شدنی هست؟
    برای یک فروشگاه که سوغاتی ها و صنایع دستی اصفهان را عرضه میکند نیازمند این مورد هستم
    در صورت امکان شرایط را برای بنده ارسال بفرمایید
    سپاس

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 10:40

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      برای این کار میتونید از ارسال lbs و bts استفاده کنید

  • ماهروئی

    10 بهمن 1401، 12:06

    بنده در میدان نقش جهان یک مغازه فروش سوغاتی دارم میخوام هرکسی که وارد میدان نقش جهان بشه لینک آدرس مغازه من براش توی اوون محدوده ارسال بشه. میشه بگید که آیا این مورد شدنی هست یا خیر ؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:34

      سلام دوست گرامی،
      بله حتما!
      شما میتونید از قابلیت ارسال پیامک زنده استفاده کنید. دقیقا همین کار رو براتون انجام میده.

  • حمیدرضا رشیدی

    10 بهمن 1401، 10:39

    سلام وقت بخیر به تیم خوبتون
    من از سامانه ی شما چند سال دارم استفاده میکنم می خوام بدونم بعد از تمدید اپدیت شماره ها رو می تونم داشته باشم یا نیاز هست که یک پنل جداگانه بخرم و ایا بعد از خرید لازمه دوباره مدارک احراز هویت پنل رو ارسال کنم ممنون میشم توضیحی بدید

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 10:41

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که کنار ما هستید
      نیازی به خرید پنل جدید نیست چون شماره های آپدیت شده در اختیار شما قرار میگیره.

  • صالح آبادی

    05 بهمن 1401، 12:39

    سلام برای اجاره و رهن منزل، جدا از املاک میخوایم تبلیغات داشته باشیم تا زودتر مستاجر بگیریم
    آیا امکان تبلیغات بصورت شخصی رو داریم؟
    ایا نیاز به ارسال مدارک خاصی هستیم؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:35

      سلام دوست عزیز،
      شما اگر به صورت شخصی می‌خواید تبلیغات بکنید، باید سند اون خونه رو به عنوان مدرک ارسال کنید.
      این کار برای اینه که از کلاهبرداری و سواستفاده جلوگیری بشه.

  • صادقی

    05 بهمن 1401، 11:29

    با سلام ممنون از مقاله مفید شما یه سوال ایا امکان ارسال پیامک به صورت تفکیک جنسیتی برای همراه اول اقایان وجود ندارد؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:36

      سلام دوست عزیز؛
      خیر تو بانک شماره تفکیک جنسیت همراه اول آقایان وجود نداره.
      اما میتونید از قابلیت پیامک زنده استفاده کنید که دقیقا بر اساس تفکیک جنسیت به همراه اول ارسال داره.

  • پورعزیزان

    05 بهمن 1401، 09:09

    سلام ممنون از مقاله های خوبتون
    من پنل پیامکی از شما دارم و برای اتصال به سایتم ازش استفاده می کنم از این پنل برای تبلیغات هم می تونم استفاده کنم پنلی که در حال حاضر دارم پنل اقتصادی هستش اگر امکان پذیر نیست کدوم پنل رو خریدار کنیم ؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:37

      سلام دوست عزیز،
      خوشحالیم که این مطلب براتون مفید بوده.
      بله میتونید ازش استفاده کنید فقط اینکه بسته به مدل پنلتون داره. اگر پنل اقتصادی باشه بعضی از قابلیت‌ها روی پنل اقتصادی فعال نیست و باید پنل رو ارتقا بدید.
      من پیشنهاد می‌کنم به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید ببینید امکاناتی که میخواید با پنلی که الان دارید همخوانی داره یا نه!

  • دکتر هیوا اسدی

    04 بهمن 1401، 16:47

    درود
    من یک مطب زیبایی دارم به جهت تبلیغات در شهر اصفهان تصمیم دارم از پنل پیامک استفاده کنم خواستم مطلع بشم برای ارسال پیامک های مربوط به حوزه پزشکی چه مدارکی نیاز هست به جهت فعال سازی پنل آماده کنم؟
    تشکر

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 12:26

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      لطفا برای بررسی این موضوع با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن
      02163404

  • صدری

    03 بهمن 1401، 10:12

    سلاموقت بخیر ایا شما علاوه بر شماره های اپراتور های همراه اول و ایرانسل بانک شماره ای از اپراتور رایتل رو دارید برای شهر خودمون هر چقد کم می خوایم برای اپراتور رایتل پیامک ارسال کنیم لطفا این مورد رو توضیح بدید ممنون از شما

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 11:12

      سلام دوست عزیز
      وقت شما به خیر
      در حال حاضر بانک شماره ای از شماره های رایتل موجود نیست

  • وحید مداحی

    30 دی 1401، 12:44

    سلام روزبخیر؛ من مسئول مارکتینگ یک شرکت گردشگری هستم میخوام برای تور های آخر سال ارسال پیامک داشته باشم.
    چطوری میتونم از بانک شماره شما دیدن کنم ببینم چه بانک هایی دارید؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:51

      سلام دوست عزیز،
      پیشنهاد می‌کنم مقاله تورهای لحظه آخری رو مطالعه کنید.

  • درودگر

    29 دی 1401، 17:44

    سلام و خسته نباشید خدمت شما . ممنون و سپاسگذار به خاطر مطالب خوبتون حتما از سایت شما خرید خواهم کرد اما یک امکانی رو مد نظر دارم که ندیدم سامانه های دیگه داشته باشن اونم امکان ارسال به شماره های همراه اول به صورت عبوری هستش. میخ وام بدونم شما این امکان رو دارید که مثلا هرکسی که از سی و سه پل رد شد براش پیامک ارسال بشه؟ لطفا راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:52

      سلام دوست گرامی،
      بله این امکان ارسال پیامک زنده نام داره و شما میتونید خیلی راحت ازش استفاده کنید.

  • یوسف دهقانی بهمن

    28 دی 1401، 18:40

    سلام وقت بخیر
    من یک مغازه دارم
    میخوام برای عید نوروز پیامک ارسال کنم به مسافر هایی که تو محدوده من هستن
    چیکار کنم؟

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 12:41

      سلام دوست عزیز
      وقت شما به خیر
      بهتره از ارسال های bts، lbs یا ارسال بر اساس کد پستی استفاده کنید.

  • نخعی

    28 دی 1401، 16:33

    سلام روزتون بخیر و خسته نباشین من یک استارتاپ کوچک در اصفهان راه اندازی کردم و محصولات سنتی دستی میفروشم
    با توجه به اینکه به عید نزدیک میشیم و گردشگران زیادی به شهر ما میان، قصد شروع تبلیغات پیامکی رو دارم
    این بانک شماره های توضیح داده شده در مقاله، چه افرادی هستند؟ آیا ساکنین این شهر هستند؟
    چون ما نیاز به بانک شماره های شهر های دیگه رو داریم و ترجیحا افرادی که به شکل تفریحی وارد اصفهان میشوند خیلی برای ما مهم اند
    تشکر

    • سمیه جابری

      22 اسفند 1402، 14:35

      سلام وقتتون به خیر
      شما میتونید هم برای شماره موبایل های شهر خودتون و هم برای شهرهای دیگه پیامک ارسال کنید و مانعی نداره.

  • شاهان منتظری

    27 دی 1401، 17:04

    سلام
    ببخشید دوست عزیز مدارک مورد نیاز به جهت فعال سازی پنل تبلیغاتی میفرمایید لطفا؟
    ممنون از راهنمایی

    • زهره تاجیک

      27 آبان 1402، 16:06

      سلام دوست عزیز؛
      افراد حقیقی برای خریداری پنل باید یک تصویر اسکن شده کارت ملی ارسال کنند و یک تصویر سلفی برای احراز هویت.
      امیدوارم موفق باشید.

  • حمید

    27 دی 1401، 10:50

    با سلام ایا برای هر شهر یک نماینده مشخص میکنید یا فرقی نمیکند که در شهر چند نماینده وجود دارد؟
    سوال بعدی این که بر روی سایت خودمان لینک میشه که بخوایم تبلیغات کنیم؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:47

      سلام دوست گرامی؛
      نه تعداد نماینده‌های داخل شهر محدودیت خاصی نداره.

  • بزرگ نیا

    27 دی 1401، 10:02

    سلام و خسته نباشید ما قرار است در نمایگاهی که در اصفهان برگزار میشود یک غرفه برای کسب و کارمون داشته باشیم ایا شماره دستگاه دارید تا ما این دستگاه در غرفه بزاریم و هرکس اومد شمار اش رو بزند و ذخیره شود و یک پیامک تشکر برایشان ارسال شود؟

    • زهره تاجیک

      22 اسفند 1402، 11:03

      درود بر شما،
      خیر ما دستگاه ارائه نمیدیم اما می‌تونید از راه‌های دیگه این کار رو انجام بدید. مثل ذخیره شماره‌ها در اکسل و سپس بارگذاری روی سایت ما

  • سیمینی

    26 دی 1401، 13:23

    سلام
    این پنل ها فقط برای ارسال به صورت تبلیغاتی هست یا برای ارسال پیامک خدماتی هم می تونم استفاده کنم می خوام از طریق سایت پیامک ارسال کنم و تبلیغاتم بفرستم امکان پذیر هست ؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:46

      سلام دوست گرامی؛
      بله شما میتونید از وبسرویس پیامکی استفاده کنید برای این کار.

  • صالح

    02 آذر 1400، 17:18

    بنده تمایل دارم که از وب سرویس پیامکی پنل شما در ملی پیامک استفاده کنم و در کنار ان تبلیغات پیامکی هم داشته باشم برای این مورد کدام یک از پنل پیامکی شم که بانک شماره هم داشته باشد را انتخاب کنم ؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 11:26

      دوست عزیز برای خدمات وب‌سرویس باید حتماً پنل شرکتی یا تجاری داشته باشید. به تمام بانک شماره@ها هم در قسمت منطقه هدفمند و بقیه قسمت‌های پنل دسترسی دارید و جای نگرانی نیست

  • شادروز

    30 آبان 1400، 19:15

    ببخشید میخوام بدونم بانک شماره کوشک رو برای 1400 دارید ؟
    چون اکثراً شماره هاش قدیمی هستش

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1400، 14:08

      بله دوست عزیز
      شماره‌های منطقه هدفمند در سال جدید (1400) به‌روزرسانی شدند

  • سامان نیازی

    30 آبان 1400، 19:05

    سلام و عرض ادب
    من قصد دارم برای فروشگاه لباس تواصفهان و شهرستان های اطراف پیامک تبلیغاتی ارسال کنم!
    آیا امکان ارسال پیامک به لیست سیاه هستش؟؟
    میشه لطفا راهنماییم کنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1400، 14:09

      خیر
      متاسفانه ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوع و برخلاف قانونه

  • محمد سلطانی نژاد

    26 آبان 1400، 11:40

    من قصد دارم برای اعتبار سنجی اصالت محصولاتم سامانه پیامکی دریافت کنم فقط مشکل اینجاست که من شرکت نیستم و وقتی سامانه بخواد ارسال پیامک بزنه به بلک لیست ارسال پیامک انجام نمیشه من باید برای حل این مشکل چه کاری انجام بدم

    • نیلوفر اکبریان

      26 آبان 1400، 12:46

      دوست عزیز اگر مدارک زیر رو داریدف می‌تونید برای دریافت پیامک به عنوان شخص حقیقی درخواست بدید
      مدارک مورد نیاز برای افراد حقیقی
      اسکن یا تصویر کارت ملی صاحب پنل
      تصویر سلفی احراز هویت اینترنتی
      درصورت عدم دسترسی به کارت ملی، میتوانید از گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا پاسپورت دارای تاریخ انقضا استفاده بفرمائید .
      مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد. (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی‌باشد.)

  • خداياري

    25 آبان 1400، 21:54

    سلام وقتتون بخير شما شماره هاى دانشجويان اصفهان رو هم داريد روي پنلتون تا ما تبليغات بهشون انجام بديم؟
    اگر داريد اين مورد روي كدوم يكى از پنل هاتون موجوده؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1400، 14:09

      خیر دوست عزیز متاسفانه بانک شماره‌های دانشجویان و دانش‌آموزان روی پنل نیست

  • ریحانه افروز

    23 آبان 1400، 09:49

    سلام
    با ارسال پیامک صوتی از داخل پنل امکان ارسال به بلک لیست و یا همان افرادی که تبلیغات پیامکی خود را مسدود کرده اند مقدور میباشد؟
    ممنون از راهنمایی

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 12:29

      بله دوست عزیز، با پیامک صوتی می‌تونین به لیست سیاه مخابرات دسترسی داشته باشید.
      ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوع و برخلاف قانونه

  • هیئتی

    23 آبان 1400، 09:35

    من قصد دارم یکی از خطوط 9999 که به تازگی باهاش اشنا شدم رو خریداری کنم فقط نکته ای که برا خیلی مهمه اینه می خوام بدونم این خط 9999 ارسال لینک هم داره می تونم لینک پیجمو اررسال کنم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 12:36

      بله دوست عزیز
      برای اطلاعات بیشتر دربارۀ خط 9999 با تیم پشتیبانی تماس بگیرید

  • محمدامین جلدی

    23 آبان 1400، 07:58

    یه توضیحی لطفا در خصوص نحوه دریافت بانک شماره ها و آخرین آپدیت در سایت میدید؟
    میزان حداقل شارژ روزانه در پنل های شما چقدر میباشد و نحوه محاسبه هر پیامک به چه شکل است؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 13:56

      دوست عزیز تعرفه ارسال پیامک رو که لینکشو براتون گذاشتم مطالعه کنید
      بانک شماره‌ها به صورت سالانه به‌روزرسانی میشه و روی پنل در دسترس کاربران قرار می‌گیرن

  • فرساد باقری

    22 آبان 1400، 21:01

    سلام من برای پیامک سایت و تبلیغات پیامکی نیاز به یک سرویس پیامک دارم شرایط شما به چه صورت هستش؟ ایا شماره های کل کشور رو دارید یا فقط برای استان اصفهان رو دارید؟
    نحوه تبلیغات به چه صورت هستش؟ برای سایت به چه نحوی هستش؟ ایا به دوتا سرویس جدا نیازه یا نه با یه دونه اش کارمون راه میوفته؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 14:03

      دوست عزیز شما به خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی نیاز دارید که توسط تیم ملی پیامک ارائه میشه
      بانک شماره‌های ملی پیامک شامل شماره‌های سراسر کشور میشه و فقط به یک استان اختصاص نداره
      برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر می‌تونین با 02163404 تماس بگیرین

  • امیری

    19 آبان 1400، 17:27

    سلام خسته نباشید
    من خودم ساکن تهران هستم و یک پیج دارم برای فروشگاه زیورآلات
    انبار من اصفهان هست
    میخوام ببینم میتونم از تهران برای اصفهان بفرستم یا حتماً باید اونجا باشم؟

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:45

      سلام وقتتون بخیر،
      نه الزامی نداره برای ارسال پیامک تو اصفهان باشید.
      شما از هر جایی که به اینترنت متصل بشید میتونید پیامک ارسال کنید.

  • امین میرانی

    19 آبان 1400، 14:45

    سلام وقتتون بخیر بنده در زمینه فروش محصولات اداری فعالیت میکنم و قصد دارم محصولات خودمو به مدیران کارخانجات های اصفهان و یا مدیران شرکتها معرفی کنم برای این کار آیا شما بانک شماره ایی دارید که بتونه کمک کنه منو؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 11:11

      بله دوست عزیز، بانک شماره شرکت‌ها، تولیدکنندگان و زیرمجموعه‌ها به تفکیک استان در قسمت منطقه هدفمند آپلود شده

  • ادهمی

    17 آبان 1400، 09:14

    سلام وقتتون بخیر شما آیا شماره دانشجویان اصفهان رو دارید من قصد ارسال به این بانک شماره ها رو دارم و غیر از این بانک شماره شماره های دیگه به درد کسب و کارم نمیخوره.
    باتشکر از پاسخگویی

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 14:35

      دوست عزیز متاسفانه ملی پیامک شماره دانشجویان هیچ کدام از شهرهای کشور رو ارائه نمیده

  • محمد سارن

    16 آبان 1400، 09:52

    سلام و وقت بخیر به مجموعه ی خوبتون
    از پنل پیامکی فقط برای تبلیغات می تونم استفاده کنم یا برای پیامک های اطلاع رسانی هم می تونم استفاده کنم این مورد لطفا بفرمایید و ایا خط تبلیغاتی و خط خدماتی بهمون داده میشود

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 15:30

      بله دوست عزیز، با خط خدماتی می‌تونین اس ام اس اطلاع‌رسانی بفرستید. به عنوان شخص حقیقی و حقوقی باید احراز هویت کنید که لینک مدارک رو برای مطالعه بیشتر براتون گذاشتم

  • علی ثانی

    15 آبان 1400، 21:34

    خداقوت
    من برای نرم افزار هلو میخواستم از پیامک استفاده کنم شما شرایطشو دارید؟
    ایا ارسال برای همه شماره ها انجام میشه؟
    ایا برای تبلیغات هم میشه از این سیستم شما استفاده کرد؟
    چجوریه کارش؟چجوری ارسال میکنه؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 15:35

      بله دوست عزیز، می‌‌تونین نرم افزار رو به پنلتون وصل کنید، با 02163404 برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
      برای تبلیغات هم می‌تونین ارسال پیامک داشته باشید، باید بر اساس نوع کارتون پنل بخرید و از ماژول‌های ارسال پیامک استفاده کنید

  • مرتصی عچرش

    15 آبان 1400، 11:18

    با سلام و درود
    این بانک شماره هایی که جمع آوری کردید چقدر معتیر است و صحت دارد؟
    شما این بانک ها رو از کجا تهیه میکنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 12:38

      دوست عزیز بانک شماره‌های ملی پیامک از اپراتور تهیه میشه، به‌روزرسانی شده، خیالتون راحت باشه

  • محمدحسام مغربی

    15 آبان 1400، 10:03

    ایا ارسال از روی دکل برای سایت شما مقدورهست؟
    اگر مقدور هست هزینه را اعلام کرده و همچنین بفرمایید این خدمات برای کدام اپراتور ها قابل انجام هست؟ من برای همراه اول مد نظرم هم هست ارسال از روی دکل صورت گیرد
    ایا مدرک خاصی هم نیاز هست؟مجوز کسب و کار و یا مدرک دیگری لازمه؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 12:46

      دوست عزیز برای ارسال بر اساس دکل، ملی پیامک ارسال به شماره‌های ایرانسل رو براتون فراهم کرده، فقی یادتون باشه حتماً سه روز قبل باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید، فرم مربوطه رو کامل کنید و حداقل 50 هزار ارسال داشته باشید.
      برای داشتن پنل باید حتماً از قبل مجوز کسب‌وکارتون رو برای احراز هویت برای تیم پشتیبانی بفرستید

  • شایان عباسی

    10 آبان 1400، 18:12

    بنده مسئول تبلغات یک کارخانه ایی هستم و به تازگی محصول جدید تولید میکنیم میخواستم تبلیغات انجام بدیم برای محصول جدید و قصد دارم به عمده فروشان توی زمینه تاسیسات برودتی و ساختمان سازان ارسال پیامک انجام بدیم و برای ما هم مهم نیست کدوم شهر هستن چطوری میتونم بانک شماره شمارو ببینم

    • سمیه جابری

      22 اسفند 1402، 14:36

      سلام وقت شما به خیر
      هم میتونید با پشتیبانی ما به شماره 02163404 تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن
      و هم میتونید از نسخه دمو پنل ما دیدن کنید. نام کاربری و رمز عبور: mdemo

  • پورکتابی

    09 آبان 1400، 14:02

    با سلام و روز بخیر یک ماهی میشه با ملی پیامک آشنا شدیم و ارسال های تبلیغاتی رو شروع کردیم و خدارشکر رضایت بخش بوده برای مجموعه
    در حال حاضر فروشگاه آنلاینی راه اندازی کردیم که برای احراز هویت هم میبایست پنل پیامکی تهیه کنیم
    از سامانه شما این امکان وجود داره؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 آبان 1400، 10:53

      بله دوست عزیز، پنل اقتصادی، شرکتی و تجاری قابلیت وب‌سرویس و اتصال سایت به پنل برای ارسال خودکار پیامک‌های رمز عبور و … رو دارند

  • میرحمیدی

    09 آبان 1400، 09:31

    سلام وقتتون بخیر من قصد خرید پنل رو دارم طبق تحقیقاتی که کردم دیدم که ارسال تبلیغات از هم از طریق کدپستی وجود داره هم از طریق دکل مخابراتی میخواستم بدونم ایا شما هردو این امکانات رو دارید که از هرکدوم خواستیم برروی پنل ازش استفاده کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 12:01

      بله دوست عزیز، هر دو امکان رو داریم فقط یادتون باشه که ارسال بر اساس دکل فقط برای شماره‌های ایرانسله و کدپستی شامل شماره‌های ایرانسل و همراه اول میشه

  • نیما شاهرخی

    08 آبان 1400، 20:59

    سلام من برای داروخانه قصد تهیه پنل رو دارم میخواستم بدونم میشه استفاده کنیم ؟ایا برای همه شماره های شهر ما ارسال میشه؟
    متنمم چیز خاصی نیست میخوایم بگیم که داروخانه شبانه روزی هستش و ادرس رو بدیم

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 11:44

      بله دوست عزیز، می‌تونین از پنل استفاده کنید و به تمام شماره‌های ایرانسل و همراه اول شهرتون هم دسترسی دارید
      حتی شمارۀ بیمارانی هم که بهتون مراجعه کردن، میتونین در قسمت دفترچه تلفن پنل ذخیره کنید

  • صنایع دستی سی سی

    08 آبان 1400، 10:30

    سلام روزبخیر
    ما قصد داریم ارسال پیامک از طریق دکل در سی و سه پل ارسال پیامک انجام دهیم زیرا ما یک فروشگاه فروش صنایع دستی هستیم و قصد داریم به مسافرین و افرادی که در لحظه در مکان مور نظر ما حضور دارند ارسال پیامک صورت گیرد برای انجام کار کدام پنل شما را باید خریداری کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 آبان 1400، 12:52

      دوست عزیز توصیه می‌کنم که پنل تجاری تهیه کنید که کامل‌ترین پنل هست و به تمام خدمات دسترسی دارد

  • مهدی قنبری

    08 آبان 1400، 10:07

    سلام و درود ممنون از مقاله های خوبتون با خرید این پنل های پیامکی ایا ارسال لینک مجاز هست یا خیر من شخص حقوقی نیستم و می خوام لینک پیج خودم رو برای مخاطب هام و برای تبلیغات داخل شهر ارسال کنم برای بنده همچین امکانی فذاهم هست یا خیر ؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 آبان 1400، 12:54

      دوست عزیر برای ارسال پیامک لینکدار باید از خطوط 50004 و 3000 استفاده کنید که برای اشخاص حقیقی هم قابل استفادست

  • منوچهر کلانتری

    05 آبان 1400، 09:41

    من ویزیتور کارخانه نیوپایپ هستم این کارخانه در زمینه لوله اتصالات فعالیت میکنه و میخوام برای تهران و اصفهان ارسال داشته باشم.
    آیا بانک شماره شما توی طمینه ساختمان کامل هست؟

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 12:42

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      ما سعی داریم هر سال بانک شماره ها رو به روز کنیم و در اختیار شما قرار بدیم.

  • رضا اصفهان زاده

    04 آبان 1400، 17:05

    سلام وقت بخیر
    من یک سایت دارم برای فروش سوغاتی شهرم اصفهان عزیز خواستم بدونم اگر پنل پیامکی تهیه کنم میتونم لینک سایتم هم برای تبلیغات و بازدید بالای سایتم در متن پیامکیم درج کنم؟

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 15:39

      سلام دوست عزیز
      بله به راحتی میتونید از لینک در متن پیامک خودتون استفاده کنید و هیچ مانعی نداره

  • درچه پیازی

    04 آبان 1400، 11:05

    من در شهر درچه پیاز می خوام یه کارواش راه اندازی کنم که شهرمون خیلی شاید بهش نیاز داره به نظر شما اگر من این کارواش رو افتتاح کنم در کارم موفق می شم یا خیر ؟ ممنون میشم بهم مشورت بدین

  • مریم موسوی

    03 آبان 1400، 15:33

    سلام امکان ارسال پیام تبلیغاتی برای افرادی که جهت گردشگری در استان اصفهان تشریف میارن در پنل های شما وجود دارد یا خیر؟
    محصولات ما در بین این افراد بیشترین طرفدار رو دارند.

    • سمیه جابری

      23 اسفند 1402، 16:05

      سلام وقت شما به خیر
      لطفا برای بررسی این موضوع با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن.
      02163404

  • الهه کشاورزی

    03 آبان 1400، 10:32

    سلام وقتتون بخیر من قصد خرید پنل رو دارم برای ارسال تبلیغات به اصفهان دقیقا اما دقیقا نمیدونم که باید از چه روشی استفاد کنم به نظرتون ارسال از طریق همین بانک شماره ها میتونه جوابگو باشه یا ارسال از طرق دکل مخابراتی بهتر میتونه جوابگو باشه.

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:44

      سلام دوست عزیز،
      ببینید اینکه کدوم روش برای شما بهتره کاملا بستگی به نوع کسب‌وکار شما داره. مثلا اگر کارتون وابسته به حضور مشتریه باید تبلیغات منطقه ای انجام بدید که افراد بهتون مراجعه کنن.
      اگر به شغل و حرفه خاصی وابسته هستید از بانک شماره استفاده کنید.
      من پیشنهاد میکنم داخل وبلاگ چرخ بزنید مطالبی که فکر می‌کنید براتون مفیده رو مطالعه کنید. در نهایت میتونید زنگ بزنید همکاران ما بهتون مشاوره بدن.

  • سوسن دشتی

    03 آبان 1400، 10:27

    سلام و درود
    من قصد دارم بر اساس جنسیت ارسال کنم چون محصولاتی که ارائه میدهیم محصولات زیبایی و مراقبت از پوستی مختص بانوان است برای این مورد نیاز به مجوز خاصی هست یا منی توانیم ارسال کنیم

    • سمیه جابری

      23 اسفند 1402، 16:07

      سلام وقت شما به خیر
      براساس جنسیت هم میتونید پیامک ارسال کنید
      لطفا برای بررسی مجوزهای لازم با پشتیبانی ما به شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • محمد جمالی

    02 آبان 1400، 10:21

    سلام ایا برای مسافرینی که وارد شهر هم شدن میشه پیامک فرستاد؟
    ینی به محض اینکه اومدن تبلیغای ما انجام بشه براشون
    به نظرم اینجوری بازدهی خوبی داره

    • زهره تاجیک

      04 دی 1402، 13:41

      سلام دوست عزیز،
      بله حتما! شما مکیتونید از امکان ارسال پیامک زنده استفاده کنید.
      برای این کار وارد پنل بشید یه تیکت به پشتیبانی بزنید تا همکاران ما کارهاتون رو انجام بدن.

  • توفان

    02 آبان 1400، 10:19

    سلام
    من یک فروشگاه بین جاده ای دارم برای فروش سوغاتی های اصفهان
    میخوام به یک روشی شماره های مشتری هام رو جمع کنم که هرکی از من خرید کرد پیامک بدم بهش بعدا بتونه باز خرید از راه دور داشته باشه
    چه راهی رو پیشنهاد میدید؟

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 10:33

      سلام وقتتون به خیر
      میتونید شماره مشتری هاتون رو دریافت کنید و در قسمت دفترچه تلفن پنل پیامکی ذخیره کنید. بعدا هم میتونید به راحتی به کمک ماژول های مختلف برای این شماره موبایل ها پیامک بفرستید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید