30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
انتخاب وبسایت‌های مناسبِ رپورتاژ آگهی

انتخاب وبسایت‌های مناسبِ رپورتاژ آگهی

0

بازارایابی و تبلیغات، یکی از مهم‌ترین اصول افزایش فروش است و هر کسب‌و‌کاری برای بقا و ادامه حیات، نیازمند بکارگیری بهترین روش‌های بازاریابی است.

البته این روزها کمتر کسی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود، سراغ روش‌های سنتی و کم بازده مثل درج آگهی در روزنامه یا بنرهای سطح شهر می‌رود.

اما اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه، محصولات و خدمات خود را معرفی و مشتریان بسیاری بدست آورید، باید از فضاهایی برای تبلیغات خود استفاده کنید که محدودیت کمتر و سرعت بالاتری در انتقال اطلاعات دارند.

رپورتاژ آگهی، یکی از روش‌های تبلیغاتی موثر است و با معرفی شما در سایت‌های پربازدید می‌تواند تمام آنچه را که از یک بازاریابی مؤثر انتظار دارید، برایتان فراهم کند!

البته انتخاب وبسایت مناسب برای درج رپورتاژ آگهی باید بسیار با دقت صورت گیرد تا هدف کسب‌و‌کار را تامین نماید.

بنابراین اگر می‌خواهید حرفه‌ای عمل کنید و بازدهی بالایی از رپورتاژ آگهی خود دریافت کنید، باید با اصول انتخاب یک وبسایت معتبر برای درج رپورتاژ، آشنا باشید.

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با اصول انتخاب وبسایت‌های مناسب برای رپورتاژ آگهی، آشنا سازیم؛ پس با ما همراه باشید.

رپورتاژ آگهی و عملکرد آن

هر محصول یا خدمتی که ارائه می‌شود، بر اساس نیازهای جامعه شکل می‌گیرد، محتوای مقاله رپورتاژ آگهی نیز بر همین اساس نگارش می‌شود.

در مقاله رپورتاژی، نیازهای جامعه و نحوه مرتفع نمودن آن، با معرفی خدمات و محصولاتی بیان می‌شود. سپس این محتوا در سایت‌های پربازدید درج می‌شود و بدین صورت محصولات یا خدمات معرفی شده، در معرض دید افراد بیشتری قرار می‌گیرد.

در محتوای رپورتاژ، لینک‌هایی برای ورود به سایت هدف_سفارش دهنده رپورتاژ_ قرار داده می‌شود تا بازدیدکنندگان به سایت مذکور هدایت شوند. این فرآیند، علاوه بر افزایش فروش، سبب افزایش بازدیدکنندگان سایت هدف و همچنین دریافت بک لینک می‌گردد.

افزایش بازدیدکنندگان سایت و دریافت بک لینک، سبب کسب رتبه از موتورهای جستجو و افزایش اعتبار سایت خواهد شد تا سایت شما در نتایج ابتدایی موتورهای جستجو، نمایش داده شود.

البته تمام این مزایا در صورتی نصیب سایت شما می‌شود که وبسایتی مناسب و معتبر را برای درج رپورتاژ آگهی خود انتخاب کرده باشید. حال باید ببینم چه وبسایت‌هایی در این زمینه، بهترین میزبان محسوب می‌شوند و می‌توان روی بازدهی رپورتاژ آگهی، حساب کرد؟

سایت مناسب برای رپورتاژ آگهی

برای درج رپورتاژ آگهی علاوه بر محتوای مناسب، وبسایت معتبر برای درج آن نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. قطعاً انتشار رپورتاژ آگهی در سایتی که شرایط مساعدی ندارد، بازدهی به همراه نخواهد داشت. از این رو باید موارد زیر را برای انتخاب سایت میزبان مورد توجه قرار دهید.

1. تعداد بازدیدکنندگان سایت؛

هنگامی‌که مقاله رپورتاژی خود را در یک وبسایت (سایت میزبان) منتشر می‌کنید، باید این وبسایت،باید تعداد بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد تا بتواند مخاطبان زیادی را نیز برای وبسایت شما فراهم کند.

12 ترفند برای داشتن تبلیغات موفقحتما بخوانید: 12 ترفند برای داشتن تبلیغات موفق

نگارش محتوایی تأثیرگذار و انتشار آن در وب‌سایت‌های معتبر، سبب خواهد شد تا وبسایت شما بک لینک دریافت کند و این برای موتورهای جستجو به این معناست که سایت شما نیز معتبر است که از سوی سایت میزبان، معرفی شده است.

اگر اطلاعاتی درباره سایت‌های پربازدید و معتبر برای درج رپورتاژ آگهی ندارید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت نوین به آدرس www.novin.com به راحتی، سایت‌های معتبر و مناسب را باهم مقایسه و مناسب‌ترین وبسایت را برای درج رپورتاژآگهی خود انتخاب کنید.

2. اعتبار و رتبه الکسا سایت؛

انتخاب وبسایت معتبر برای درج رپورتاژ در بهبود سئو سایت شما نیز موثر خواهد بود. بنابراین باید سایتی را برای میزبانی انتخاب کنیم که:

  • اعتبار سایت میزبان:

رپورتاژ، یک تبلیغ است، اما این موضوع نیز بسیار اهمیت دارد که این تبلیغ توسط یک سایت قابل اعتمادشان منتشر شده باشد. بنابراین زمانی‌که یک سایت معتبر را برای انتشار رپورتاژ خود انتخاب می‌کنید، تاثیر بهتری در تبلیغات و برندینگ شما می‌گذارد.

گاهی نیز اتفاق می‌افتد که از سایت میزبان درخواست کنید تا برای شما مقاله‌ای تهیه و منتشر کند.

تیم تولید محتوای "نوین" در این راستا با دریافت سفارش تولید محتوا، با تحقیق کلمات کلیدی و به صورت اصولی، مقاله‌ای سئو شده را تولید و در اختیار شما قرار می‌دهد.

تنها با انتشار محتوای با کیفیت است که می‌توانید به درستی، برند و محصولات خود را معرفی نمایید.

  • رتبه الکسا:

هر چند الکسا را نمی‌توان یک معیار بی‌نقص و تمام و کمال دربارۀ رتبه یک وب‌سایت دانست، اما قطعاً اطلاعات این ابزار می‌تواند به صورت حدودی به شما کمک کند تا تفاوت بین یک سایت مطرح و غیر مطرح را شناسایی کنید.

کافی است وارد آدرس www.alexa.com/siteinfo شوید و آدرس سایت مد نظرتان را وارد کنید تا اطلاعات و آمار مرتبط با آن برای شما نمایش داده شود.

3. سایت میزبان مرتبط با زمینه فعالیت شما؛

انتخاب سایت میزبان مناسب فقط بر اساس سئو سایت و تعداد بازدیدکنندگان و اعتبار آن انجام نمی‌گیرد. ممکن است مشاوران مجموعه نوین یک سایت را برای رپورتاژ شما مناسب بدانند در صورتی‌که برای محتوایی با موضوعات دیگر نامناسب باشد؛ زیرا زمینه فعالیت کاری شما و وبسایت میزبان باید به‌هم نزدیک باشند.

بنابراین هر چه موضوع فعالیت وبسایت شما با موضوع فعالیت سایت میزبان در یک راستا قرار گیرد، امکان بررسی محتوا و دریافت بک لینک به سایت‌تان افزایش می‌یابد.

سخن آخر...

رپورتاژ آگهی یکی از راه‌های تبلیغاتی مؤثری است که می‌توان از آن بهره برد؛ اما مهم‌ترین بخش از این فرآیند انتخاب وبسایت میزبان معتبر است. در این میان می‌توانید از متخصصین دیجیتال مارکتینگ، همچون آژانس بازاریابی و تبلیغات اینترنتی "نوین" کمک بگیرید.

مجموعه نوین سال‌هاست در زمینه درج آگهی و تبلیغات اینترنتی فعالیت می‌کند و برای درج مقاله رپورتاژی، صفر تا صد تولید محتوا تا انتشار آن را در سایت میزبان معتبر، به عهده می‌گیرد.

اکنون پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وبسایت "نوین" به آدرس www.novin.com، سری به صفحه "رپورتاژ خبری" آن بزنید و از لیست بیش از 100 رسانۀ معتبر آن که با قیمت درج آگهی، رتبۀ الکسا و اعتبار سایت، طبقه‌بندی شده‌اند، سایت میزبان خود را با توجه به بودجه‌تان انتخاب کنید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید