30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس سمنان با سی درصد تخفیف + ویدئو آموزشی

پنل اس ام اس سمنان با سی درصد تخفیف + ویدئو آموزشی

61

در دنیای امروز اگر تبلیغات مطمئنی نداشته باشید، در بازار از رقیبان عقب می‌مانید و البته روزبه‌روز مشتریان بیشتری از دست می‌دهید. پس لازم است که برنامه‌ای برای تبلیغات موثر داشته باشید! پس بیایید و به پیشنهاد من یعنی پنل اس ام اس سمنان که در این مقاله می‌خواهم معرفی کنم، خوب فکر کنید تا بتوانید برنامۀ مشخصی برای بازاریابی و جذب مشتری بنویسید و گوی رقابت را از همکارانتان در بازار بگیرید.

امروز، کل شهر از بودنت باخبر میشن!

با ارسال پیامک تخفیف به محله، منطقه و شهرهای استان سمنان، مشتریان جدیدی را جذب کنید. با بازاریابی پیامکی مشتریان هیچوقت نام شما را از یاد نمیبرند.
30% تخفیف
SEMN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

اولین قدم، آشنایی با پنل اس ام اس

برای شروع کار اول باید با پنل، یعنی ابزاری که برای تبلیغات هدفمند به آن نیاز دارید، آشنا شوید. پنل یا همان سامانه ارسال پیام کوتاه نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده می‌شود.

 

البته پنل مزایا و کاربردهای دیگری هم مانند بانک شماره جامع، خدمات وب‌سرویس و امکان ارسال لینک دارد که در ادامه بیشتر توضیح می‌دهم چون در قدم دوم باید شرکتی را انتخاب کنید که این خدمات را در اختیارتان قرار دهد.

قدم دوم، انتخاب ملی پیامک !

احتمالاً در همین ابتدای مقاله این سوال برایتان پیش آمده که چرا شرکت ملی پیامک؟!
ملی پیامک با ارائه خدمات وب‌سرویس برای کسب‌وکارهای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی شرایطی را فراهم کرده تا بتوانند پیام‌های مهمی مانند ارسال مرسوله یا تائید خرید و .. را به صورت خودکار برای مشتریانشان ارسال کنند. همچنین تمامی این پیامک‌ها قابلیت ارسال لینک هم دارند که در جلب اعتماد مشتری بسیار موثر است.
از طرف دیگر ملی پیامک با تعرفه مناسب در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی زمینۀ جذب مشتری و پیشرفت کار را حتی برای کسب‌وکارهای کوچک با بودجه محدود فراهم کرده است تا در هر وضعیتی که شرکت یا فروشگاهتان قرار دارد، بتوانید تبلیغات هدفمند داشته باشید.تبلیغات هدفمند

بانک شماره جامع و به‌روز هم که شامل تمام مخاطبان در شهرها و گروه‌های شغلی مختلف می‌شود، برای شروع تبلیغات انبوه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و فرصتی برای سبقت گرفتن از رقیبان است.

بانک شماره پنل اس ام اس سمنان

انک شماره پنل اس ام اس سمنان یکی از مهم‌ترین ابزارهای هر کسب‌وکار برای تبلیغات انبوه در سطح استان است. این بانک شماره همراه اول که شامل سیمکارت‌های دائمی و اعتباری می‌شود، بهترین منبع برای تبلیغات انبوه و پیدا کردن مشتریان بازار هدف است.
اگر متن جذابی بنویسید که بتواند توجه مخاطب را جلب کند، از این ارسال انبوه می‌توانید تعداد زیادی مشتری جذب کنید. یادتان نرود که 98% پیام‌های ارسالی خوانده می‌شود و این شما هستید که با تسلط به اصول بازاریابی پیامکی باید از این فرصت به خوبی استفاده کنید. بانک شماره شهرهای سمنان شامل دسته‌بندی زیر است:

ارادان،  امیریه، ایوانکی، بسطام، بیارجمند، دامغان، دیباج، سرخه، سمنان، شاهرود، شهمیرزاد، گرمسار، مجن، مهدی شهر، میامی، کلاته خیج

ارسال پیامک به گروه‌های شغلی مختلف!

بانک شماره اصناف استان هم دیگر مزیت ملی پیامک در پنل اس ام اس سمنان است. کسب‌وکارهایی که مخاطب انبوه ندارند یا نیاز دارند که بیشتر برای مشاغل خاصی تبلیغات کنند، نیاز به این ابزار برای تبلیغات هدفمند دارند.

به عنوان مثال اگر موسسه یا آموزشگاهی دارید، علاوه‌بر مخاطب انبوه نیازمند تبلیغات اختصاصی برای مشاغل آموزشی هم هستید که از طریق سامانه پیامکی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

گروه‌های شغلی سراسر استان شامل دسته‌بندی زیر می‌شوند:

مشاغل آموزشی سامانه پیام کوتاه سمنان

  آموزش پروژه‌های دانشگاهی، آموزش تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزش، آموزش زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، آموزش موسیقی، آموزش هنرهای‌ زیبا، آموزش کامپیوتر، آموزش کنکور

مشاغل حوزه اتومبیل سامانه پیامکی سمنان

پخش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه، خدمات جانبی، دزدگیر، اتومبیل دست‌دوم ایرانی، اتومبیل دست‌دوم خارجی، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، اتومبیل فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

مشاغل ارتباطات و موبایل پنل اس ام اس در سمنان

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباط تلفن تصویری، ارتباط خدمات اس ام اس، ارتباط خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، ارتباط سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، ارتباط لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن/p>

مشاورین املاک پنل پیامک در سمنان

املاک اجاره مسکونی،  املاک صنعتی، املاک باغ و زمین، املاک پیش‌فروش، املاک خدمات ساختمانی، املاک دکوراسیون، املاک فروش آپارتمان، املاک مشارکت در ساخت، املاک مشاور املاک، املاک مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگ

راهنمای کامل شروع برنامه تبلیغاتی هدفمند در شهرستان خاشحتما بخوانید: راهنمای کامل شروع برنامه تبلیغاتی هدفمند در شهرستان خاش

مشاغل خدماتی پنل پیامک سمنان

بازار کار آماده به کار، بازار کار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذار، شراکت، بازار کار نمایندگی، کاریابی،  بازارکار آماده به کار ، بازارکار استخدام، بازارکار شراکت، بازارکار نمایندگی، خدمات باشگاه ورزشی، خدمات بیمه، خدمات تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، خدمات تعمیر لوازم، خدمات توزیع کالا، خدمات چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات پزشکی، خدمات مجلس، خدمات مسافرتی، خدمات منزل، خدمات زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات مشاوره

بانک شماره لوازم منزل پنل اس ام اس سمنان

لوازم اثاثیه منزل، ادوات موسیقی، اسباب‌بازی، لوازم تجهیزات پزشکی، لوازم تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظروف، لوازم فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، بچه‌گانه، لوازم گوناگون،  مهندسی، لوازم ورزشی، لوازم یدکی، لوازم نصب آنتن، کتاب

تبلیغات هدفمند بر اساس جنسیت!

سومین بانک شماره پنل اس ام اس سمنان بانک شمارۀ به‌روز ایرانسل است که قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را دارد. این ابزار به کاربر این امکان را می‌دهد تا به صورت تفکیک شده و فقط برای زنان یا مردان پیامک تبلیغاتی بفرستد.

کسب‌وکارهایی مانند استخر و باشگاه ورزشی، فروشگاه کیف و کفش، مزون و بوتیک و .. بیشتر از هرچیزی در تبلیغات به چنین ابزار مهم و کاربردی نیاز دارند.

ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره‌های خودتان!

نگران تبلیغات برای شماره‌هایی هم که از قبل داشتید، نباشید. پنل اس ام اس سمنان در قسمت دفترچه تلفن اختصاصی پنل امکانی را به کاربر می‌دهد تا بتواند شماره‌هایی که از قبل داشته یا حتی شماره‌های جدید را به عنوان باشگاه مشتریان یا هر دسته‌بندی دیگری داخل پنل ذخیره کند.

حالا هر زمان که قصد ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید، علاوه‌بر بانک شماره جامع سامانه، بانکی هم از شمارل مشتریانی دارید که حداقل یک بار از شما خرید کردند. فراموش نکنید که قانع کردن این مشتریان قدیمی برای خرید بسیار آسان‌تر از جذب مشتری جدید است.

سمنان، منطقه‌ای مهم در صنعت و معدن!

سمنان استانی با ۱۸۵٬۱۲۹ نفر جمعیّت در نزدیکی استان تهران و یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور در حوزۀ صنعت و معدن است.

کسب‌وکارها و شرکت‌های بسیاری در این منطقه فعالیّت جدی اقتصادی دارند و بازار رقابت هم حسابی داغ است. فرقی نمی‌کند که در این رقابت جدی در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید یا اینکه مشتریان شما به جای تعداد انبوهی از مردم فقط مشاغل خاص هستند، در هر صورت برای پیشرفت کار به تبلیغات، بازاریابی و جذب مشتری نیاز دارید و این تبلیغات باید هدفمند باشد.

پس همین امروز شروع کتید و با دریافت پنل پیامک سمنان به صورت اختصاصی از شرکت ملی پیامک وارد دنیای تبلیغات هدفمند و آنلاین شوید.

پنل پیامک سمنان

جمع‌بندی

با ثبت‌نام در سایت ملی پیامک و تکمیل مدارک، به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی، ظرف سه ساعت پنل اس ام اس سمنان برای شما فعال خواهد شد. بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی هم می‌توانید بلافاصله شروع به ارسال تبلیغات هدفمند کنید و از نتیجه‌اش، یعنی جذب مشتری و رشد فروش حسابی لذت ببرید.

البته شاید کمی هم نگران کار کردن با پنل یا نحوه ارسال اس ام اس انبوه باشید. برای آموزش ویژه کاربران در حوزه فروش، جذب مشتری و کار کردن با پنل ویدئوهایی را برای اینستاگرام و آپارات ملی پیامک آماده کردیم و مینی دوره رایگان اس ام اس مارکتینگ را برای راهنمایی بیشتر به شما معرفی می‌کنمسامانه پیامک

در صورتی که همچنان نیاز به مشاوره بیشتر دارید، می‌توانید تمام روزهای هفته، حتی جمعه و روزهای تعطیل، با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی ملی پیامک صحبت کنید. البته در انتهای همین متن، قسمت نظرات هم به تمام سوال‌هایتان پاسخ خواهم داد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
57دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • رسول اف

    02 آذر 1400، 18:11

    خداقوت خسته نباشید من برای نرم افزار هلو میخواستم از پیامک شما استفاده کنم آیا شما امکانشو دارید؟ ایا ارسال برای همه شماره ها انجام میشه؟ یا اونایی که بلاک کردن نمی تونن دریافت پیامک داشته باشن

    • نیلوفر اکبریان

      06 آذر 1400، 09:37

      دوست عزیز برای اتصال سایت به پنل یا اپلیکیشن از خدمات وب‌سرویس می‌تونین استفاده کنید
      برای جزئیات دقیق مواردی که مدنظرتونه با 02163404 تماس بگیرین و با تیم پشتیبانی وب‌سرویس صحبت کنید

  • شیرین قیاسی

    30 آبان 1400، 20:45

    سلام وقت بخیر
    من میخواستم بدونم میشه برای مشتری ها وقتی که دارن رو ارسال کرد هم راه با ادرس پیج و شماره و لوکیشن سالن رو
    یعنی با بانک شماره ای که خودم دارم؟؟
    از کدوم تعرفه میتونم استفاده کنم؟؟
    مرسی از راهنماییتون

    • نیلوفر اکبریان

      01 آذر 1400، 14:32

      دوست عزیز پیشنهاد می‌کنم پنل تجاری داشته باشید تا تعرفه ارسالتون کمتر باشه و از ماژول نوبت‌دهی استفاده کنید

  • قربانی

    26 آبان 1400، 17:52

    سلام وقتتون بخیر
    ما خط 1000 داریم و ارسال لینک این خط هم آزاد کردیم ایا امکانش هست لینک اینستاگرام و یا تلگرام ارسال داشته باشیم؟

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:24

      سلام دوست عزیز،
      اگر مدارکش رو ارسال کردید، نباید با مشکل خاصی روبرو بشید. در کل ما توصیه می‌کنیم برای ارسال لینک از خط 50004 استفاده بشه!

  • سمساريان

    25 آبان 1400، 22:14

    سلام ممنون از تيم عالي ملي پيامك
    من يك پنل براى وب سرويسم از شما دارم اگه الان بخوام براى تبليغات هم ازش استفاده كنم از همين پنل امكان پذيزه يا بايد پنل جديدي تهيه كنم؟

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:25

      سلام دوست عزیز،
      بله میتونید از همون پنل استفاده کنید. البته دقت کنید که اگر پنل شما اقتصادیه و می‌خواید امکانات بیشتری داشته باشید، باید پنل رو ارتقا بدید به شرکتی یا تجاری.

  • محمدی تبار

    25 آبان 1400، 16:31

    سلام وقت بخیر از کجا میشه فهمید کدپستی که گذاشتین برای تبلیغات، دقیقا در همون منطقه است؟
    و اینکه 5 رقمی خیلی محدوده بزرگی و پوشش میده امکانش هست برای فیلتر کوچه و خیابون کد پستی 7 و 8 رقمی ثبت کنیم؟

  • شایان یاسری

    24 آبان 1400، 20:34

    من میخوام تبلیغات بکنم برای کارم که خیاطی هستش میخواستم بدونم که چه راهی بهتره برای من؟ تراکت چخش کردم زیاد بازدهی نداشت میخوام تبلیغات پیامکی و تبلیغات پیج های اینستارو انجام بدم شرایط به چه صورته؟ ایا میرفه برای کار ما تبلیغات کنیم؟ هزینه هارو لطفا به طور کامل بفرمایید

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:28

      سلام دوست عزیز،
      بله من پیشنهاد می‌کنم از پیامک منطقه ای استفاده کنید. حالا این پیامک رو یا با کدپستی ارسال کنید، یا از دکل ایرانسل و یا پیامک زنده. فرقی نمی‌کنه! مهم اینه که افرادی که در منطقه شما هستند، بدونند شما یک خیاط خیلی عالی و حرفه‌ای هستید.
      بعد از اون حتما صفحه اینستاگرام فعالی داشته باشید در کنار بازاریابی پیامکی. من واقعا از ته قلب امیدوارم موفق باشید در کارتون.

  • ارش باقرپناه

    24 آبان 1400، 11:34

    امکان ارسال لینک در سامانه شما مقدور هست؟
    میخواستم ارسال لینک داشته باشم لینک تلگرام و اینستاگرام و سایتم ئاگر براتون مقدور هست بفرمایید از چه سرخطی این پیامک ها ارسال میگردد؟
    سپاس از راهنمایی

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 11:53

      دوست عزیز ارسال لینک از طریق خطوط 3000 , 50004 انجام میشه ولی متاسفانه لینک تلگرام بابت فیلتر بودن برنامه قابل ارسال نیست

  • پونه آ

    24 آبان 1400، 11:10

    سلام وقت بخیر
    من یک تولیدی پوشاک دارم میخوام به مغازه ها و بوتیک های لباس فروشی پیامک ارسال کنم ایا بانک شماره ای وجود داره در این خصوص که در اختیار بنده قرار بدید ؟

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 11:59

      بله دوست عزیز در قسمت منطقه هدفمند پنل به بانک شماره شهر و استانتون دسترسی دارید

  • خیری بناروانی

    19 آبان 1400، 18:32

    ببخشید من از شما پنل گرفتم
    شما گفته بودید میشه لینک فرستاد و خط 50004001 دادید بهم
    ولی وقتی وارد شدم دیدم نوشته ممنوعیت ارسال لینک
    چیکار کنم؟

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:28

      سلام دوست عزیز،
      برای رفع این مورد حتما تیکت بفرستید یا با شماره پشتیبانی تماس بگیرید. 02163404

  • علی بیگی

    19 آبان 1400، 18:02

    سلام وقت بخیر
    من میخوام درامد داشته باشم از پیامک راهکاری دارید شما برای این موضوع؟
    چجوریه مثلا من سفارش میگیرم از مشتری و پول ازش میگیرم و ارسال میکنم براش تبلیغات رو؟
    الان جواب میده این کار که بریم براش تبلیغات انجام بدیم؟

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:30

      سلام دوست عزیز،
      من پیشنهاد می‌کنم حتما پنل نمایندگی تهیه کنید. اگه تلاش خودتون خوب باشه شک نکنید که موفق میشید. الان شرکت‌های خیلی بزرگی هستند که شما حتی فکرش رو هم نمی‌کنید نمایندگی هستن چون تحت نام تجاری خودشون کار می‌کنند.
      درکل پنل نمایندگی برای درآمدزایی یک ایده خیلی خیلی خوبه.

  • میرتاجدینی

    17 آبان 1400، 14:58

    سلام برای ارسال پیامک های تبلیغاتی، امکان اسال با نام مجموعه وجود داره یا خیر؟
    لطفا هزینه این سرویس را اعلام نمایید و مدت زمانی که این امکان فعال میگردد را حدودی بفرمایین
    تشکر

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:35

      سلام دوست عزیز،
      این کار رو بهش میگن شماره تجاری! اغلب هزینه خیلی بالایی داره و هزینه تمدیدش هم بالاست. من توصیه می‌کنم برای اینکه از هزینه‌هاش کاملا باخبر بشید، زنگ بزنید تیم پشتیبانی براتون در لحظه استعلام بگیرن: 02163404

  • ناصری

    17 آبان 1400، 09:54

    سلام وقتتون بخیر سوالی ازتون داشتم شما امکانی دارید که ما بتونیم پیامک صوتی ارسال کنیم به این بانک شماره هاتون؟ به نظرم باید خیلی جذاب و متفاوت باشه این امکان

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 12:38

      بله دوست عزیز، ملی پیامک قابلیت ارسال اس ام اس صوتی هم داره

      • ایمان محمدی

        19 آبان 1400، 16:28

        آیا امکانش هست که پیام صوتی از طریق وبسرویس ارسال بشه ما قصد نداریم از خط خدماتی اشتراکی سامانه استفاده کنیم

        • زهره تاجیک

          16 دی 1402، 15:33

          سلام دوست عزیز،
          بله می‌تونید از پیام صوتی در وبسرویس استفاده کنید و محدودیتی ندارید از این نظر.

  • روح انگیز

    17 آبان 1400، 09:41

    سلام من میخوام ارسال به صورت جنسیت انجام بدم برای شهر های دامغان شاهرود سمنان می خواستم بدونم برای تبلیغات به این شهر ها نیاز به این هست که من برای هر شهر جداگانه پنل خریداری کنم ایا با یک پنل هم می تونم این کارو انجام بدم

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 13:44

      خیر دوست عزیز، برای تمام شهرها می‌تونین از یک پنل استفاده کنید و نیازی به چند پنل نیست

  • معصومه مرادخانی

    17 آبان 1400، 08:45

    روزبخیر
    من اگر یک پنل پیامکی بخرم به همه بانک شماره های استان سمنان دسترسی خواهم داشت؟
    یا اینکه هر پنل مخصوص یک تعداد بانک شمارست و یا مخصوی یک شهر؟
    ممنون میشم توضیح بدید این مواردو منتظر پاسخ شما هستم

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 14:37

      دوست عزیز با خرید پنل به تمام شماره‌های کشور در هر استانی، دسترسی دارید و نیازی به تهیه مجدد پنل نیست

  • مجموعه آسمان شاد

    11 آبان 1400، 12:44

    سلام و خسته نباشید
    ارسال پیامک های تبلیغاتی هم با سرعت ارسال پیامک های وب سرویس انجام میشود؟
    چون واقعا سرعت ارسال پیام برای مجموعه ما اهمیت خاصی داره و سرعت ارسال پیام وب سرویستون رضایت بخش بوده

    • نیلوفر اکبریان

      11 آبان 1400، 15:22

      بله دوست عزیز، سرعت ارسال پیامک بستگی به اپراتور داره و نیازی نیست نگران تاخیر در ارسال باشین

      • پدرام محمدی

        12 آبان 1400، 10:56

        آیا من میتونم قبل از خرید پنل از سامانه شما تست بگیرم و سرعت ارسال رو بررسی کنم. سایت من با زبان برنامه نویسی php طراحی شده و نیاز دارم به نمونه کد ها دسترسی داشته باشم

        • نیلوفر اکبریان

          12 آبان 1400، 11:21

          بله دوست عزیز دسترسی دارید
          با 02163404 تماس بگیرین و با تیم وب‌سرویس در این مورد صحبت کنید، پیامتون به همکاران منتقل شد.

  • شفیعی

    11 آبان 1400، 12:16

    سلام وقتتون بخیر خیلی عالی بود ما قصد داریم ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی داشته باشیم قصد داریم به افرادی که در لحظه در مکان مور نظر ما حضور دارند ارسال پیامک صورت گیرد ایا شما این امکان دارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 آبان 1400، 15:45

      دوست عزیز ارسال از طریق دکل برای شماره‌های ایرانسل در دسترس کاربران ملی پیامک قرار گرفته ولی 3 روز قبل از ارسال باید درخواست بدین و حداقل 50 هزار ارسال داشته باشید

  • مینا رفعتی

    11 آبان 1400، 09:48

    سلام و درود
    من داخل شهر سمنان به تازگی یک آرایشگاه وسالن زیبایی تاسیس کردم می خواستم برای خانوم های شهر پیامک ارسال کنم فقط موردی ک هست میشه کلمه ی هایی مثل کاشت ناخن ،تاتو و .. ارسال کنیم

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:35

      سلام دوست عزیز،
      میتونید برای خانم‌های همون منطقه پیامک بزندی. اما مثلا کلمه‌ای مثل تاتو فیلتر میشه حتما. بعلاوه اینکه باید مجوزهای لازم رو داشته باشید.

  • فرهاد محمدی

    10 آبان 1400، 20:09

    سلام من کمپین تبلیغ میرم تو اینستا ماهی 20 30 میلیون
    ایا تبلیغات پیامکی هم به اندازه اینستا میتونه تاثیرگذار باشه؟
    ایا بانک شماره بانوان رو دارید؟
    ممنون میشم راههنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:51

      سلام دوست عزیز،
      بازاریابی پیامکی و بازاریابی در شبکه اجتماعی رو ما توصیه می‌کنیم در کنار هم انجام بدید که نتیجه بهتری داشته باشید.
      اما از بازدهی پیامک تبلیغاتی اصلا شک نکنید.
      بله بانک شماره بانوان رو هم داریم اصلا نگران نباشید ما هوای کسب و کارتون رو داریم.

  • فرش قیطران (شعبه سمنان)

    09 آبان 1400، 10:11

    اگر بخواهیم ارسال پیامک به کسانی که تبلیغات پیامکی خود را مسدود کرده اند انجام دهیم در یکی از مقاله های شما توضیحات خط سامانتل مطالعه کردم ایا برای من که شخص حقیقی هستم خرید و فعال سازی این خط امکان پذیر میباشد؟
    تنها برای تبلیغات مغازه فرش فروشی قصد ارسال پیامک تبلیغاتی دارم.

    • زهره تاجیک

      14 فروردین 1403، 14:33

      درود بر شما،
      بله امکان پذیره اما برای اطمینان و شرایط گرفتن خط با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • محمدی

    07 آبان 1400، 16:33

    ببخشید من فروش سیم کارت اقساطی دارم
    شخصی هم کار میکنم و جواز ندارم
    پیج دارم
    میتونم همکاری کنم؟

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:36

      سلام جناب محمدی،
      تا زمانی که نخواید خط رو خدماتی کنید، به اون جواز نیازی نیست. بنابراین مشکلی براتون پیش نمیاد.

  • سياحي

    07 آبان 1400، 13:52

    سلام وقتتون بخير من كسب و كارم رو تازه واه انداختم نمايندگي بيمه دارم و ميخوام تبليغات انجام بدم اما دقيق نميدونم از چه روشي استفاده كنم ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:38

      سلام دوست گرامی،
      توصیه می‌کنم برای اینکه بتونید اطلاعات جامع‌تری به دست بیارید روی این لینک کلیک کنید و درباره پنل اس ام اس در بیمه بخونید.

  • هوشنگ مرادی

    05 آبان 1400، 19:26

    سلام من املاک دارم و میخوام تبلیغات انجام بدم، ایا نیاز به ارسال جواز کسب هم هست یا خیر؟
    الا نبه یک سامانه دیگه داشتم صحبت میکردم که نیاز بود برای فعالسازی پنل تا دفترخونه هم برم، ایا برای سایت شما هم نیاز هستش؟
    به طور کلی چه مدارکی رو نیاز دارید؟

    • زهره تاجیک

      14 فروردین 1403، 14:34

      درود بر شما،
      نیازی رفتن به دفترخونه نیست. همین آنلاین مدارک رو ارسال کنید تا اپراتور تایید کنه. برای اطلاع دقیق از مدارک هم با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • صدیقه علی شیری

    05 آبان 1400، 17:49

    آیا امکانش هست به جز این که جنسیت انتخاب میکنی سن هم انتخاب داشته باشیم و این که آیا میشه به صورت منطقه ایی ارسال سن و جنسیت داشته باشم؟ آیا میشه برای اصناف هم جنسیت انتخاب کنم؟

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:39

      سلام دوست عزیز،
      ما یه قابلیتی داریم به اسم ارسال پیامک زنده. با پیامک زنده می‌تونید جنسیت رو تفکیک کنید و یک بازه سنی خاصی درنظر بگیرید. ما همیشه توصیه می‌کنمی که اگر دوستان می‌خوان هدفمند تبلیغات کنن از این قابلیت استفاده کنید.

  • حشمت الله

    05 آبان 1400، 08:54

    سلام با خرید پنل پیامکی ایا خط اختصاصی نیز بهمون داده میشود یا خیر
    باید ب صورت جداگانه یک خط اختصاصی خریداری کنم و قیمت یک خط اختصاصی 10 رقمی حدودا چقدر است

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:41

      سلام دوست عزیز،
      شما هر پنلی که از ملی پیامک خریداری کنید یک خط اختصاصی بهتون هدیه میشه. اصلا نیازی نیست خط رو خودتون بخرید مگراینکه به دنبال خط‌های لوکس و رند می‌گردید.
      اگر هم می‌خواید خط بخرید و از قیمت‌ها با خبر بشید، به صفحه خطوط اختصاصی مراجعه کنید.

  • احسان سمنان دره رودی

    04 آبان 1400، 17:43

    برای ارسال پیامک به شهرستان فیروزکوه که نزدیک سمنان هست و همچنین برای استفاده از بانک شکاره های شهرسمنان همین پنل بانک شماره شهر سمنان میبایست خریداری کنم؟
    مرسی

    • زهره تاجیک

      15 فروردین 1403، 10:00

      سلام دوست عزیز،
      فرقی نمی‌کنه شما یک پنل شرکتی خریداری کنید که بانک شماره‌هاش کامل باشه. حالا از هر کجای ایران که باشید، می‌تونید به هر جای دیگه‌ای پیامک بفرستید.

  • یوسفی

    04 آبان 1400، 17:42

    سلام وقت بخیر
    برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای استان سمنان، کدوم پنل رو پیشنهاد میدید؟
    بانک شماره ها در پنل پایه هم وجود دارد یا خیر؟

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:45

      سلام دوست عزیز،
      بانک شماره‌ای که در پنل پایه بهش دسترسی دارید خیلی کامل نیست. من پینشهاد می‌کنم یه پنل اقتصادی حداقل و یا شرکتی بخرید که هم امکانات بیشتری در دسترستون باشه و هم تعرفه پیامک در طولانی مدت براتون ارزون‌تر بیفته!

  • قائمی

    04 آبان 1400، 17:01

    سلام و وقت بخیر . بنده پخش پسته دامغان رو دارم می خوام برای صادرات محصولم به خارج از کشور پیامک ارسال کنم. به نظرتون آیا جواب می گیرم یا خیر؟ هزینه ارسال به خارج از کشور چقدر هستش راهنماییم کنید

    • زهره تاجیک

      16 دی 1402، 15:42

      سلام دوست عزیز،
      ما خوشبختانه قابلیت ارسال پیامک به خارج از کشور رو هم داریم اما به نظرم برای شما خیلی به صرفه نیست.
      پیشنهاد می‌کنم اول از بانک شماره، برای افرادی که تو این حوزه هستند پیامک ارسال کنید و یه جورایی واسطه برای خودتون پیدا کنید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید