30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک کد تخفیف با روش‌های کاربردی

ارسال پیامک کد تخفیف با روش‌های کاربردی

19

من عکسی داشتم که می‌خواستم روی شاسی چاپ کنم. در سایت چاپ عکس نگاه کردم و قیمت‌ها را که دیدم، یادم افتاد چند روز بعد روز مادر است. حتماً سایت برای روز مادر تخفیف روی محصولات می‌دهد، منم که عجله نداشتم، صبر کردم تا با تخفیف روز مادر عکس خودم را روی شاسی چاپ کنم.

احتمالاً شما هم مثل من برای خرید محصولاتی که عجله ندارید، منتظر تخفیف‌های خاص می‌مانید. بسیار طبیعی است که خریدار دنبال تخفیف باشد و حتی در خریدهای حضوری هم از فروشنده تخفیف می‌خواهد.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

در این مطلب روش‌های ارسال پیامک کد تخفیف برای مشتریان را توضیح می‌دهیم، تا بتوانید با اس ام اس‌های جذاب مخاطب بیشتری جذب کنید و فروش بالایی داشته باشید.

استفاده از سامانه پیامکی برای کدهای تخفیف

بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های موثر در جذب مشتری است. زیرا طبق تحقیقات بیش از 95 درصد از مخاطبان پیامک را می‌بینند و بیش از 25 درصد روی پیام کلیک می‌کنند. اگر اس ام اس هدفمند ارسال شود، قطعاً باعث جذب مشتری بیشتر می‌شود.

سامانه پیامکی، نرم‌افزاری تحت وب برای ارسال و دریافت پیام است. در ادامه امکانات مختلف سامانه پیامکی را برای ارسال پیام به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

ارسال پیامک کد تخفیف ارسال پیام انبوه تخفیف

یکی از روش‌های موثر برای ارسال پیامک کد تخفیف استفاده از پیامک انبوه است. اس ام اس تخفیف را برای تعداد زیادی از مخاطبان ارسال کنید.

جشنواره زمستانه چرم میش تخفیف اجناس از 15 تا 40 درصد به مناسب روز پدر و روز مادر. فرصت را از دست ندهید https://b2n.ir/541156

پیامک بالا به مناسبت روز پدر و روز مادر تخفیف در نظر گرفته است، پیام را با استفاده از سامانه پیامکی، می‌توان به تعداد زیادی از مشتریان فرستاد. وارد سامانه پیامکی ‌شوید، روی ارسال انبوه کلیک کنید، بعد از نوشتن متن پیام، شماره‌ها را دستی، به صورت فایل اکسل یا متنی و همچنین می‌توانید از شماره‌های دفترچه تلفن استفاده کنید. به تعداد زیادی از مشتریان پیام به صورت هم‌زمان ارسال می‌شود و افراد از تخفیف شما باخبر می‌شوند.

استفاده از بانک اصناف و مشاغل

داوطلب ارشد عمران
2 روز تا آخرین فرصت تخفیف مشاوره و برنامه ریزی و شرکت در کارگاه مدیریت آزمون و تکنیک های جمع بندی در فروردین ماه برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید: instagram.com/benyamin_mehri

مخاطب هدف اس ام اس بالا افراد خاصی از جامعه مهندسان هستند و برای ارسال هدفمند، حتماً اس ام اس را برای مشتریان هدف ارسال کنید. حالا از کجا می‌توان شماره مهندسان را پیدا کرد و پیامک فرستاد؟

بانک اصناف و مشاغل یکی دیگر از روش‌های ارسال پیامک کد تخفیف است، که شامل شمارهٔ تعداد زیادی از شغل‌ها و اصناف فعال در بازار است.  وارد سامانه پیامکی شوید. متن پیامک را بنوسید و از قسمت بانک مشاغل و اصناف، گروه مهندسین را انتخاب، سپس براساس رشته تحصیلی، رشته عمران را پیدا و پیامک ارسال کنید. بانک اصناف و مشاغل جامعه هدف را برای ارسال اس ام اس کوچکتر می‌کند. می‌توانید برای هر قشری با توجه به خریدی که دارن، تخفیف بیشتری بدهید.

ارسال پیامک کد تخفیفاز روی نقشه پیامک بفرستید

گاهی اوقات مخاطبان در منطقه‌های خاصی ساکن هستند و باید برای چند منطقه پیامک ارسال کنید. سامانه پیامکی امکانی به نام ارسال پیام از روی نقشه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تا برای مناطق دلخواه اس ام اس بفرستد. وارد سامانه ملی پیامک شوید و روی گزینه پیامپ کلیک کنید. نقشه شهر تهران به صورت پیش‌فرض باز می‌شود، منطقه موردنظر را پیدا و روی آن کلیک کنید. شماره‌ها به تفکیک همراه اول و ایرانسل نمایش داده می‌شود، روی هر کدام که خواستید کلیک کرده و پیام را بفرستید.

با ابزار ارسال پیام با نقشه، می‌توانید برای هر منطقه امکان ویژه‌ای بفرستید. مثلاً برای محله‌های نزدیک ارسال رایگان داشته باشید، یا رونمایی از کالکشن بهاره را برای منطقه‌های 3 و 4 ارسال کنید.

با استفاده از نقشه، می‌توانید برای شهرهای بزرگ پیامک ارسال کنید. در شهرهای کوچک می‌توانید از کدپستی به جای نقشه استفاده کنید، اس ام اس زیر را ببینید:

40% تخفیف ویژه خانه عطر گنبد 10 بهمن تا 10 اسفند روی لینک زیر بزن instagram.com/perfume_house_gonbad

مخاطب هدف پیامک بالا، مشتریان شهر گنبد هستند، پس باید برای آنان پیام ارسال شود. در سامانه پیامکی با استفاده از ارسال پیام با کدپستی می‌توانید برای مناطق مختلف شهر گنبد یا همهٔ کاربران گنبد پیام ارسال کنید.

ارسال پیامک کد تخفیف با امکان ارسال هوشمند

احسان عزیز
25% تخفیف ویژه سفارش شیرینی های پرطرفدار بهترین شیرینی فروشی های تهران
فقط امروز در اپلیکیشن اسنپ فود
همین حالا سفارش دهید:
https://snpfd.link/BesaligheShoma

پنل اس ام اس برای جذب چه مشتریانی مناسب است؟حتما بخوانید: پنل اس ام اس برای جذب چه مشتریانی مناسب است؟

سلطانی عزیز؛
این خرید همه جوره می صرفه!
با 30 درصد تخفیف انواع پیتزا، ساندویچ، سوخاری و پیش غذا رو از تله پیتزا به صورت حضوری یا تلفنی، سفارش بده.
کد تخفیف : 6668    اعتبار تا جمعه 19 دی ماه
سفارش تلفنی : 0217562
۲۰٪تخفیف سفارش آنلاین غذا از هزاران رستوران.
نگین سلطانی عزیز هنوز به یادت هستیم و فراموشت نکردیم :)
کد تخفیف: RHN3698
فقط تا فردا
همین حالا سفارش بده:
www.reyhoon.com

به پیامک‌های بالا توجه کنید، هر پیام به صورت شخصی‌سازی برای فردی خاص ارسال شده است. فرض کنید هر سه پیام را یک سایت، مثلاً اسنپ فرستاده باشد. به نظر شما برای ارسال هر پیامک باید متن پیام را نوشت و جداگانه ارسال کرد؟

سامانه ملی پیامک، امکان متناظر را برای ارسال پیام‌های مختلف به شماره‌های متفاوت و به صورت هم‌زمان، طراحی کرده است. کافیست متن پیام و شماره‌ها را در فایل اکسل آماده کنید و فایل را آپلود کرده، سپس گزینه ارسال را بزنید. اس ام اس برای کاربران متفاوت به صورت هم‌زمان ارسال می‌شود. پیام را می‌توانید برای اعضای خبرنامه پیامکی هم ارسال کنید.

اس ام اس تخفیفبرای ارسال پیامک کد تخفیف مخاطبان را طبقه‌بندی کنید

تخفیف همیشه حس خوبی را در مشتری ایجاد می‌کند. برای حفظ مخاطبان باید هر چند وقت تخفیفی را در نظر بگیرید، پیام زیر را ببینید.

تاسال تموم نشده یه مهارت جدید یادبگیر!
تخفیف 40% تاپایان دی ماه با کد: wintr40
mktb.me/deysms

سایت مکتب‌خونه می‌تواند مشتریان را براساس رشته‌های مختلف مثل زبان انگلیسی، برنامه‌نویسی، مهندسی و ... گروه‌بندی و هر دفعه پیامک تخفیف را برای گروه خاصی ارسال کند. سامانه پیامکی امکانی به نام دفترچه تلفن در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا شماره‌ها را ذخیره و مخاطبان را دسته‌بندی کنند.

ارسال تخفیف با پیامک‌ مناسبت

در مناسبت‌های مختلف مثل تولد، سالگرد ازدواج، عید و ... برای مشتریان خاص اس ام اس تخفیف بفرستید، زیرا روشی موثر برای حفظ مشتری است و همچنین پیامک تخفیف برای مناسبت‌های خاص به مشتری حس مهم بودن را می‌دهد و باعث ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب می‌شود. آیا باید روزانه متن پیام را نوشته و برای مشتری ارسال کنیم؟

آقاي عرازگلدي رجب پور تولدتان مبارک. همراه اول براي روز تولد شما هداياي متنوعي در نظر گرفته است. شما ميتوانيد در روز تولد خود با شماره گيري هر يک از کدهاي زير يکي از موارد را به انتخاب خود از همراه اول هديه بگيريد:
يکروز مکالمه رايگان درون شبکه :
*10*411#
2گيگابايت اينترنت يکروزه رايگان:
*10*4121#
120 امتياز باشگاه فيروزه اي:
*10*413#
با سپاس از همراهي شما
همراه اول 

پیامک بالا هدیه تولد همراه اول به یکی از مشتریان است. با استفاده از امکان پیامک مناسبت، می‌توانید متن اس ام اس را نوشته و برای هر مشتری روز و ساعت خاصی را تنظیم کنید، تا پیام ارسال شود.

یکی از روش‌های برقراری ارتباط با مشتری، ارسال اس ام اس شخصی‌سازی شده است. با استفاده از خبرنامه پیامکی از کاربران بخواهید تا نام و تاریخ تولد را ثبت کنند. برای حفظ مشتریانی که خرید بیشتری انجام می‌دهند، اس ام اس تخفیف‌دار به اسم خودشان بفرستید. مانند مثال زیر:

سلام نیلوفر عزیز
۳۰۰۰۰ تومان اعتبار هدیه برای اولین خرید شما از وبسایت رستوران لاپلو دیگی (ستارخان)
کد هدیه شما: gift
حداقل سفارش: ۶۰۰۰۰ تومان
همین حالا سفارش دهید:
https://lapolo-digi.ir/s

ارسال پیامک کد تخفیف به صورت هدفمند

ارسال پیامک کد تخفیفهمانطور که در این مطلب گفتیم، برای فرستادن پیامک تخفیف به مشتریان روش‌های مختلفی وجود دارد. با استفاده از موارد گفته شده، می‌توانید اس ام اس هدفمند ارسال و فروش بالایی داشته باشید. اس ام اس تخفیف باعث جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قدیمی می‌شود.

همهٔ روش‌های گفته شده در این مقاله به همراه امکانات کاربردی دیگر را می‌توانید از سامانه ملی پیامک با قیمت مناسب تهیه کنید. اگر در زمینه خرید پنل پیامکی سوالی دارید، به کارشناسان ملی پیامک با شماره 02163404 زنگ بزنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

اگر از روش‌های مختلف پیامکی برای مشتریان کد تخفیف فرستادید، تجربیات خود را در قسمت دیدگاه بنویسید، تا ما هم از تجربه شما استفاده کنیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • یاسر رضایی

    11 اسفند 1399، 13:39

    بسیار عالی و کاربردی

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید