30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس مازندران + 30% تخفیف خرید

پنل اس ام اس مازندران + 30% تخفیف خرید

152

همانطور که می‌دانید یک روش تبلیغات مناسب می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی بر کسب‌وکار شما بگذارد. روش تبلیغات در حقیقت مسیری است که پیام شما به مخاطب می‌رسد. پنل اس ام اس مازندران وسیله ای برای رساندن تبلیغات شما را به یک‌یک شهروندان است. در حقیقت پنل اس ام اس در رقابت با سایر روش‌های تبلیغاتی به خوبی توانسته خود را تثبیت نماید.

اهمیت تبلیغات را مازندرانی‌ها که همیشه میزبان مسافران زیادی هستند به‌خوبی می‌دانند؛ چرا که با استفاده از آن مشتریان فراوانی را برای اولین بار به سمت خود می‌کشانند. پنل اس ام اس در مقابل سایر روش‌ها بسیار هدفمند و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. در ادامه به شما می‌گوییم که از چه راه‌هایی می‌توانید بیشترین بازدهی را از پنل اس ام اس دریافت کنید.

کسب‌وکارت رو به هم شهریانت معرفی کن!

پنل پیامک مازندران امکان ارسال تبلیغ به تمامی محله‌ها، مناطق، اصناف و شهرهای استان را به شما می‌دهد.
30% تخفیف
MZND
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس مازندران را بهتر بشناسیم

پنل اس ام اس مازندران، مانند ایمیل شما یک آدرس اینترنتی دارد که با واردکردن اطلاعات نام و رمز کاربری فضای ارسال را در اختیار شما قرار می‌دهد. این پنل امکان ارسال یک الی بی‌نهایت پیامک را دارد. از قابلیت‌هایی که در آن می‌بینید وجود بانک شماره‌های مختلف است. بانک شماره‌های شهرهای استان مازندران، بانک سایر استان‌های کشور، شماره‌های مشاغل و اصناف، جنسیت، محله و بسیاری قابلیت‌های دیگر که با تهیه پنل در اختیار شما قرار می‌گیرد.

انتخاب ملی پیامک به‌عنوان پشتیبان تبلیغات شما پنل اس ام اس مازندران

شرکت‌ها و افراد زیادی برای تبلیغات خود ملی پیامک را انتخاب می‌کنند. تقریباً هرکسی که به دنبال تبلیغات مؤثر و مفید پیامکی بوده ملی پیامک را می‌شناسد. دلیل این خوش‌اقبالی ملی پیامک را می‌توان در ارائه تمام خدمات پیامکی، نرخ تعرفه مناسب و پشتیبانی کامل دانست.

از ما می‌آموزید که چگونه یک تبلیغات خوب را به‌وسیله پنل اس ام اس مازندران اجرا کرده و نتایج خوبی بگیرید. مشاوره تهیه پنل مناسب کسب‌وکار شما، تهیه متن و ارسال خوب را می‌توانید از ما بخواهید. ملی پیامک آموزش‌های خود را در صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام، کانال آپارات، وب‌سایت اصلی و سایر روش‌های معمول قرار می‌دهد. هر لحظه که سؤالی داشتید می‌توانید از یکی از این روش‌ها اقدام کنید.

بانک شماره استان مازندران

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در پنل اس ام اس مازندران به شما ارائه می‌کند بانک کامل شماره‌های استان است. یعنی شماره تماس مردم استان در پنل وجود دارد. این شماره‌ها را می‌توانید به تفکیک شهر محل سکونت انتخاب کنید. این بانک شماره به شرح زیر است:

آمل، الاشت، امیرکلا، ایزدشهر، بابل، گلوگاه، بابلسر، بلده، بهشهر، بهنمیر، پل سفید(سوادکوه)، تنکابن، جویبار، چالوس، چمستان، خرم آباد، خلیل شهر، خوش رودپی، دابودشت، دریاکنار، دریاکناربابلسر، رامسر، رستمکلا، رویان، رینه، زرگرمحله، زیرآب، سادات شهر، ساری، سرخرود، سلمان شهر، سوادکوه، سورک ، شیرگاه، عباس آباد، فریدونکنار، فریم، قائم شهر، گتاب، گزنک، لاریجان، محمودآباد، مرزن‌ آباد، مرزیکلا، نشتارود، نور، نوشهر، نکاء، کتالم، کلارآباد، کلاردشت، کله بست، کلوگاه بندپس، کوهی خیل، کیاسر، کیاکلا

بانک اصناف و مشاغل پنل اس ام اس مازندران

یک تبلیغ خوب، آن است که هدفمندی بیشتری داشته باشد. هدفمندی یعنی اینکه بتوان مخاطب خود را به‌دقت انتخاب کرد تا هزینه شما هدر نرود. رسیدن تبلیغات شما به دست مخاطب اصلی که بیشترین احتمال را دارد از شما خرید کند. پنل اس ام اس مازندران برای هدفمندی تبلیغات شما، بانک شماره موبایل هم استانی‌ها را به تفکیک مشاغل هر یک ارائه می‌کند. مثلاً یک انتشارات کتاب تصمیم می‌گیرد تبلیغات خود را برای مشاغل در ارتباط با دانشجویان مثل مشاغل پروژه‌های دانشجویی و تدریس ارسال کند.

مشاغل موجود در سامانه پیامک مازندران عبارت‌اند از:

اصناف و مشاغل آموزشی پنل پیامک مازندران

  پروژه‌های دانشگاهی، تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزشی، آموزش زبان، فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، تدریس موسیقی، آموزش هنرهای‌ زیبا، آموزش علوم کامپیوتر، تدریس درس‌های کنکور

 اتومبیل و خدمات آن

 پخش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه اتومبیل و خدمات جانبی، دزدگیر اتومبیل، ماشین ایرانی و خارجی دست‌دوم، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

 اصناف گروه ارتباطات و موبایل پنل پیامک مازندران

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات ارسال پیامک، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم و تجهیزات تلفن همراه، ارتباط کارت تلفن

مشاورین املاک پنل اس ام اس مازندران

اجاره مسکونی،  املاک صنعتی،باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمانی، دکوراسیون و طراحی، فروش آپارتمان، مشارکت در ساخت، مشاورین املاک، پخش و تولید مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگی

مشاغل خدماتی پنل پیامک مازندران

بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذار، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، خدمات باشگاه ورزشی، کارگزاری بیمه، خدمات تایپ و تکثیر،  ترجمه، تعمیرات تخصصی لوازم، توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات پزشکی، تشریفات و مجلس، آژانس‌های مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، روانشناسی و مشاوره

گروه ششم، بانک شماره لوازم منزل

لوازم و اثاثیه منزل، فروش و پخش سازهای موسیقی، فروش اسباب‌بازی، ارائۀ لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج ویژۀ خانگی، فروش حیوانات خانگی، پخش ظرف و ظروف، فروش فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم کودکان، لوازم گوناگون، لوازم و تجهیزات مهندسی، وسایل تمرین و ورزش، لوازم و تجهیزات یدکی، لوازم نصب آنتن، فروش کتاب

تبلیغات موثر با پنل ارسال اس ام اس در همدانحتما بخوانید: تبلیغات موثر با پنل ارسال اس ام اس در همدان

تفکیک جنسیت برای یک ارسال مؤثر

هدفمندی تبلیغات شما زمانی بیشتر می‌شود که بتوانید مخاطب خود را به‌دقت انتخاب کنید. پنل اس ام اس مازندران دارای تفکیک جنسیت است. شما می‌توانید شماره‌ها را بر حسب اینکه صاحب آن آقا یا خانم است انتخاب کنید. یک مشاور املاک باهدف فروش ویلا در اطراف مازندران می‌تواند آقایان یا خانم‌ها را برای ارسال انتخاب کند.

مخاطبانی که جذب شده‌اند، سرمایه اصلی شما هستند!پنل اس ام اس مازندران

تا کنون به این فکر کرده‌اید که اگر بخواهید هر بار که با سایر روش‌ها، تبلیغ می‌کنید بر روی جذب افراد جدید تمرکز کنید چه هزینه هنگفتی را باید صرف تبلیغات کنید. این در حالی است که برای نگاه‌داشتن مشتریان قبلی با استفاده از پنل اس ام اس مازندران هزینه‌ای به‌مراتب کمتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌پردازید.

مشتریانی که حداقل یکبار از شما خرید کرده‌اند احتمالاً دفعات بعدی هم از شما خرید می‌کنند. برای جذب مجدد آنها کافی است شماره تماس آنها را در سامانه پیامک ثبت کنید و هرچند وقت برای آنها پیامک مرتبط ارسال کنید.

تبلیغات مازندران در دستان شما

استان مازندران در شمال ایران، در کنار دریای خزر و هم مرز با استان‌های تهران (لینک مقاله مازندران)، گلستان، گیلان، سمنان و قزوین است. جمعیت آن برطبق آخرین سرشماری ۳٬۲۸۳٬۵۸۲ نفر بوده است. این عدد نشان‌دهنده تراکم بالای جمعیتی در مازندران است. از سوی دیگر باید بدانید که مازندران شهر هدف گردشگری عهده زیادی از مردم کشور است. ازاین‌رو می‌توان با تبلیغات درست و مدیریت شده توسط پنل اس ام اس مازندران، فروش و درآمد خود را بالا ببرید.

پنل اس ام اس مازندران

جمع‌بندی

در این مقاله درباره ویژگی‌های یک تبلیغ خوب با استفاده از سامانه پیامکی مطالعه کردیم. حالا موقع آن است که به تبلیغات خود در مازندران بپردازید. برای مشاوره کامل می‌توانید از طریق شماره تماس 02163404 با پشتیبان خود در ملی پیامک همراه باشید.

ملی پیامک نه‌تنها به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پنل اس ام اس مازندران، بلکه در جایگاه مشاور تبلیغاتی باتجربه در کنار شما خواهد بود.

 

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
109دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • نیک نژاد

    25 اسفند 1401، 12:21

    باسلام و خسته نباشید
    ممنون از مقاله خوبتون میخواستم بدونم من میخواهم تبلیغات سایتم رو انجام بدم برای استان مازندران اما میخواهم در پیام ادرس سایت رو هم بزنم این امکان وجود داره به صورت پیش فرض در پنل شما؟ ممنون از راهنماییتون

    • زهره تاجیک

      11 آذر 1402، 17:06

      سلام دوست گرامی، امیدوارم حالتون خوب باشه.
      از شماره 50004 میتونید به راحتی لینک بفرستید داخل پیامک. هر کدوم از پنل‌های ملی پیامک رو که خریداری کنید، یک خط 50004 بهتون هدیه داده میشه و از این بابت مشکلی نیست.

  • احمد خاوری

    01 اسفند 1401، 14:00

    اگر پنل پیامکی شما را خریداری کنم ایا به صورت منطقه ای هم میتونم به شهر های مازنداران ارسال پیامک انجام دهم یا اینکه برای کله شهر ارسال میگردد تفکیک شما به چه ترتیب میباشد؟

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:09

      سلام دوست عزیز،
      بله شما می‌تونید فقط یک محدوده خاص رو انتخاب کنید و براشتون پیامک بفرستید. ارسال منطقه ای می‌تونه بر اساس کد پستی یا دکل مخابرات باشه.

  • جواد آقایی

    01 اسفند 1401، 13:18

    در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی و موبایل فعالیت میکنم آیا امکنش هست سررسید اقساط روبرای مشتریام در زمان های مشخص ارسال کنم؟

    • زهره تاجیک

      07 آذر 1402، 16:29

      سلام دوست عزیز،
      بله شما می‌تونید از قابلیت پیامک زماندار ملی پیامک استفاده کنید برای سررسید اقساط.

  • محمدرضا عباسی

    01 اسفند 1401، 13:06

    سلام می خوام برای مطب یک پزشک تبلیغات ارسال کنم پزشک متخصص پوست و زیبایی هستند و کار هایی مثل تزریق ژل و بوتاکس و تتو و … رو انجام میده می خواستم بدونم این کلمه ها در ارسال پیامک فیلتر میشوند یا نه نیاز به ارئه ی مجوز خاصی هست

    • زهره تاجیک

      28 آبان 1402، 15:59

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر باشه
      کلمه تتو به خصوص فیلتر میشه و برای ارسال پیامک‌هایی از این دست باید مدارک پزشکی خودتون رو ارائه بدید.
      برای اینکه بدونید دقیق چه مدارکی لازم دارید و کدام کلمات فیلتر هستن با پیشتیبان‌های ما تماس بگیرید: 02163404

  • افضلی

    29 بهمن 1401، 20:16

    سالن تهیه غذا دارم و قصد دارم برای شرکت ها و کارخانجات و ادارات دولتی ارسال پیامک داشته باشم و برای عقد قرارداد داشته باشم برای این مورد همچین بانک شماره ایی دارید؟

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:18

      سلام دوست عزیز،
      بله شما می‌تونید از بانک شماره موبایل ملی پیامک استفاده کنید.
      فقط باید پنل شرکتی یا تجاری رو خریداری کنید.

  • امین فروتن

    24 بهمن 1401، 16:58

    درود
    بنده قبلا از امکان bts شما استفاده کردم و راضی هم بودن ممنون از خدمات شما در سامانه خوب ملی پیامک اما یک سوال bts فقط برای شماره های ایرانسل میباشد و از دکل های مخابراتی ایرانسل انجام میشود ایا این خدمات را برای شماره های همراه اول هم دارید در صورتی که این امکان هم دارید ممنون میشم توضیحاتشو برای بنده ارسال بفرمایید.
    مرسی تشکر

    • زهره تاجیک

      27 آبان 1402، 16:13

      سلام دوست عزیز؛
      بله امکان ارسال پیامک زنده یا LBS هم هست که میتونید برای شماره‌های همراه اول ازش استفاده کنید. این ماژول امکانات زیادی داره که برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می‌کنم به مقاله‌ای که براتون لینک کردم مراجعه کنید.

  • ندا فراهانی

    24 بهمن 1401، 13:09

    سلام وقت بخیر ببخشید من داخل پنل بانک اطلاعات شمارو دیدم خیلی جامع و کامل هست و واقعا از همکاریم با شما خوشحالم خواستم تشکر کنم و حس خوب بفرستم ممنون از شما.

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:16

      سلام دوست عزیز؛
      باعث افتخاره که می‌تونیم به شما خدمت کنیم.
      موفق و پیروز باشید.

  • افشانی

    24 بهمن 1401، 12:31

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید
    بنده در زیمنه فروش لوازم خانگی فعالیت میکنم و فروش اقساطی هم دارم و برای کارمندان شرایطی خوبی رو ایجاد کردیم برای همین هم قصد دارم برای کارمندان ارسال پیامک داشته باشم. برای این مورد باید کدوم پنل تهیه بشه؟

    • زهره تاجیک

      28 آبان 1402، 16:00

      سلام دوست عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه؛
      اینکه می‌خواید برای کارمندان به خصوص پیامک ارسال کنید باید از بانک شماره موبایل استفاده کنید. بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف هم در پنل شرکتی یا تجاری ممکنه.

  • محمد چراغی

    19 بهمن 1401، 12:04

    من می خوام پنل نمایندگی شما رو تهیه کنم سوالی که دارم اینه فرقی میکنه کدوم شهر باشیم چون من تهران نیستم چه طوری می تونم از خدمات شما استفاده کنم و کسب درامد کنم ؟

    • زهره تاجیک

      28 آبان 1402، 16:01

      سلام محمد چراغی عزیز؛
      خیر مهم نیست شما در چه شهری ساکن هستید. هر جایی که به اینترنت متصل بشید می‌تونید از خدمات پنل اس ام اس ملی پیامک استفاده کنید.

  • صفائی

    18 بهمن 1401، 09:43

    با سلام و درودی بی پایان واقعا ممنون از پنل های خوبتون من چند سالی هست که دارم استفاده میکنم و واقعا عالی هست بازم ممنون از شما.

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:19

      سلام دوست گرامی؛
      خوشحالیم که از ملی پیامک راضی هستید. دلگرمی ما داشتن مشتریان خوبی مثل شماست.
      امیدوارم موفق و سلامت باشید.

  • عزیزیان

    13 بهمن 1401، 12:05

    سلام در شهر آمل رستوران محلی داریم که بیشتر طرفداراش توریست ها هستند
    لطفا توضیح میدید چطور میشه افرادی که وارد شهر میشوند را هدف قرار داد؟ البته اگر همشهری ها هم باشند مشکلی نیست ولی هدف ما گردشگران هستند

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:21

      سلام دوست عزیز؛
      شما می‌تونید از ارسال پیامک زنده استفاده کنید. با ارسال پیامک زنده می‌تونید تنظیم کنید وقتی افراد وارد یک محل می‌شن براشون پیامک ارسال بشه.

  • سمیعی

    12 بهمن 1401، 09:38

    سلام روزبخیر من پنل رو ثبت نام کردم اما کارت ملیم گم کردم
    برای فعال سازی پنل حتما باید کارت ملی داشته باشم؟میتونم از سایر کارت های شناسایی مثل گواهینامه یا شناسنامه ارسال کنیم؟

    • زهره تاجیک

      02 آذر 1402، 11:55

      سلام دوست عزیز، درصورتی که کارت ملی ندارید می‌تونید از گذرنامه استفاده کنید. اما برای این کار اول با پشتیبانی تماس بگیرید.
      02163404

  • اسماعیل زاده

    10 بهمن 1401، 16:47

    سلام
    دوست عزیز قبل از تهیه پنل شما دمو دارید بنده یک بررسی انجام بدم بعد از بررسی پنل شمارو خریداری کنم؟
    ممنون میشم توضیحات ارائه بفرمایید؟

    • زهره تاجیک

      11 آذر 1402، 17:05

      سلام دوست گرامی. ما یک پنل دمو داریم که برای نام کاربری و رمز عبور باید کلمه demo رو تایپ کنید و از امکانات داخل پنل آگاه بشید.
      امیدوارم موفق و پیروز باشید.

  • سورانی

    10 بهمن 1401، 12:25

    چهار سال پیش یک پلنی خریداری کردم از ملی پیامک. یادمه اون زمان خیلی خوب ارسال پیامک انجام میدادین آیا همچنان ارسال پیامک به شکلی که به همه ارسال بشه امکانش وجود داره یا نه ؟ و آیا بازخورد مناسب میده ؟ لطفا این مورد رو جواب بدین میخوام مجدد باهاتون همکاری داشته باشم.

    • زهره تاجیک

      07 آذر 1402، 16:28

      سلام دوست عزیز؛
      ملی پیامک تونسته رضایت 98 درصد از مشتریانش رو جذب کنه. هر روز هم در تلاش هستیم تا خدماتمون بهتر و بهتر بشه.

  • احمد حافظی

    10 بهمن 1401، 11:02

    3 روز تستی که روی سامانه قرار داده اید چه تعداد پیامک برای تست بهمون داده میشه ایا برای تست میتونیم همه ی امکانات پنل رو ببینیم یا این که محدود هست؟

  • کریمی کلاچای

    05 بهمن 1401، 11:40

    با سلام ایا امکان ارسال به همهی شهر های مازندران از روی نقشه وجود داره؟
    یه سوال دیگه ایا امکان به وجود امدن بانک شماره در این پنل وجود دارد؟

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:24

      سلام دوست گرامی؛
      ارسال از روی نقشه فقط برای 17 کلان‌شهر ایران هست و شهرهای کوچیک متاسفانه فعلا نمی‌تونن ازش استفاده بکنن.
      شما میتونید بانک شماره موبایل‌های خودتون رو در دفترچه تلفن داخل پنل ذخیره کنید و از این بابت هم مشکلی نیست.

  • ولی زاده

    04 بهمن 1401، 16:13

    سلام و خسته نباشید
    ایا ما پنل پیامکی رو خریداری کنیم و پیامک تبلیغاتی کنیم بعد از ارسال هایمان لیست شماره هایی که به انها ارسال انجام داده ایم را در اختیارمان قرار میدهد پنل تا با مشتریان در ارتباط باشیم؟

  • شهرام شکرابی

    03 بهمن 1401، 12:35

    سلام خسته نباشید
    ما اگر بخواهیم به کل شمال کشور عزیزمان ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشیم به چه ترتیب باید عمل کنیم؟
    تنها استان مازندران مد نظر نمیباشد کل استان های شمال ایران قصد ارسال پیامک داریم؟
    کدام پنلتان کل استان ها را دارد؟

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 13:02

      درود بر شما
      برای این کار میتونید از ارسال های منطقه ای استفاده کنید. ماژول های کد پستی همراه اول، کد پستی ایرانسل و پیامپ میتونن شما رو کمک کنن.
      در ضمن میتونید به کمک منطقه هدفمند، به بانک شماره استان ها دسترسی داشته باشید و براشون پیامک ارسال کنید.

  • کیماسی

    03 بهمن 1401، 10:26

    سلام
    ما یک شرکت حقوقی هستیم که در زمینه ی مهاجرت اخذ ویزا فعالیت می کنیم که مجوز های مربوط به این کار رو نیز داریم حالا قصد داریم پنل تهیه کنیم برای تبلیغات پیامک ارسال کنیم سوالی که از خدمتتون دارم اینه می تونیم به جای اینه که شماره برای فرد بیفته اسم مجموعه برای فرد نمایش داده شود هزینه ی ان را محبت کنید بفرمایید و چهزمانی طول می کشد نیاز به تمدید دارد یا خیر ؟

    • زهره تاجیک

      11 آذر 1402، 17:03

      سلام دوست عزیز،
      شماره تجاری ایده خیلی جذاب و قشنگیه برای کسب‌وکارهای بزرگ و کسانی که می‌خوان برندسازی کنن. البته قیمت بالایی داره و ماهیانه هم باید تمدید بشه. پیشنهاد می‌کنم حتما برای گرفتن دقیق قیمت با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • دانشی

    01 بهمن 1401، 10:34

    در شهر بابل ما یک شیرینی فروشی داریم که خیلی هم براش هزینه کردیم تقریبا سه الی چهار ماهی هست که تاسیسش کردیم اما فروشمون خوب نیست . می خواستیم از تبلغات پیامکی استفاه کنیم به نظرتون میشه از این سامانه شما برای رونق گرفتن کسب و کارمون استفاده کنیم . اگه میشه بگید که ما یکی از طرح هاتون رو بخریم

    • زهره تاجیک

      11 آذر 1402، 17:01

      سلام دوست عزیز؛
      اولا که مبارکتون باشه امیدوارم کسب و کار رپرونقی باشه براتون.
      ارسال پیامک تبلیغاتی اگر با اصول و درست انجام بشه بازدهی بسیار خوبی داره. من پیشنهاد می‌کنم حتما دوره جامع اس ام اس مارکتینگ ملی پیامک رو مشاهده کنید. این دوره ویدئویی خیلی خلاصه اصول رو بهتون یاد میده و می‌تونید کار رو شروع کنید.

  • محسن آهنگری

    30 دی 1401، 16:47

    در زمینه املاک فعالیت دارم برخی از املاک ویلایی هستن و قصد دارم به شهر تهران ارسال پیامک بزنم که بیان از ملک ها دیدن کنن.
    قصد من فروش و اجاره ملک هستش.
    سوال من اینه به هر جا که قصد داشته باشم میتونم ارسال پیامک بزنم یا این که فقط میتونم به شهر خودم ارسال پیامک داشته باشم؟

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:25

      سلام جناب آهنگری
      مشکلی نیست، می‌تونید از مازندران برای تهران پیامک ارسال کنید.

  • صفائی

    29 دی 1401، 13:15

    با سلام و وقت بخیر از تیم پر قدرت ملی پیامک
    ما در روستاهای اطراف شهر نور محصولات سنتی و محلی داریم و خیلی از دوستان پیشنهاد دادن بصورت پیامکی محصولات را در شهر های بزرگ تر تبلیغ کنیم و یه کسب درآمدی هم بشه و هم پیج طبیعیتی که در اینستاگرام داریم تعداد فالورهاش بره بالا
    بنظر شما پیج اینستاگرام رو بصورت پیامکی تبلیغ کنیم تاثیری در میزان بازدید پست ها و فروش محصولات داره؟

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:27

      درود بر شما دوست عزیز،
      شما لینک اینستاگرامتون رو بذارید داخل پیامک، قبلش هم یک متن جذاب بنویسید قطعا پاسخ مثبت می‌گیرید.

  • امینیان

    29 دی 1401، 09:33

    سلام خسته نباشید ما قصد تبلیغات داریم اما میخواهیم مثلا در راه آهن مازندران تبلیغ کنیم برای کسایی که وارد راه اهن میشن تا سوار قطار بشن. ایا این مورد به صورت کلی وجود دارد ؟ اگر بله در چه پنلی این امکان وجود دارد؟

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:29

      سلام دوست عزیز؛
      بله ارسال پیامک زنده به شما این امکان رو میده که وقتی افراد وارد یک منطقه‌ای میشن بهشون از طرف شما یک پیامک ارسال بشه.

  • امیر محمدزاده

    28 دی 1401، 18:45

    پرسیدم ازتون گویا شما دستگاه ندارید برای گرفتن شماره مشتری ها

    چجوری باید شماره های مشتری هامونو ازشون بگیریم و وارد سامانه کنیم؟

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 14:22

      درود بر شما
      تو پنل پیامک قابلیتی به نام دفترچه تلفن هست که میتونید ازش استفاده کنید. مثلا میتونید یک فایل اکسل آماده کنید و هربار شماره مشتری هاتون رو واردش کن و بعد اون فایل رو داخل دفترچه تلفن آپلود کنید.
      حتی میتونید اون ها رو گروه بندی هم کنید تا برای ارسال هاتون راحت تر باشید.

  • محمدی

    27 دی 1401، 11:02

    با سلام و وقتتون بخیر ممنون از پشتیبانی خوبتون من پنل تجاری شما رو دارم یه سوال داشتم ایا برای ارسال از زوی پیامپ شهر های دیگر مازندران نیز اضافه خواهد شد یا فقط مراکز استان در دسترس میباشد؟

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:32

      سلام دوست عزیز؛
      فعلا این امکان فقط روی 17 شهر فعال هست و شهرهای کوچیک قابلیت ارسال از روی نقشه ندارن.

  • سپیده شمس

    27 دی 1401، 10:28

    سلام وقت بخیر
    بانک شماره های شما در تمامی پنل هایتان یکسان میباشد منظور من این هست ممکنه پنل تجاری شما که هزینه خرید و امکانات ان بیشتر است بانک شماره های بیشتری را نیز دارا باشد؟
    لطف میکنید راهنمایی بفرمایید.

    • زهره تاجیک

      02 آذر 1402، 11:46

      سلام دوست عزیز،
      بانک شماره موبایل‌ها در پنل پایه و اقتصادی محدود هست. اما در پنل شرکتی و تجاری کامل‌تر و به‌روزتر.
      اگر قصد استفاده از بانک شماره موبایل رو دارید پیشنهاد می‌کنم حتما کامل‌ترین پنل رو تهیه کنید.

  • ریگی

    26 دی 1401، 13:48

    سلام وقتتون بخیر
    من میخوام پیامک ارسال کنم برای مهندسای شهر تهران اما داخل پنل دمو این مورد را پبدا نکردم در صورتی که داخل پنل وجود داره راهنمایی بفرمایید داخل دمو چک کنم و بعد پنل شما رو خریداری کنم سپاس از محبتت

    • زهره تاجیک

      11 آذر 1402، 16:59

      سلام وقت شما بخیر.
      ما داخل بانک شماره، شماره موبایل مهندسان رو هم داریم. شما اگر پنل شرکتی و تجاری رو خریداری کنید به بانک شماره موبایل به تفکیک مشاغل دسترسی خواهید داشت و می‌تونید پیامک ارسال کنید.

  • نورايي

    06 دی 1400، 22:26

    سلام با تشكر از تيم قوى ملي پيامك
    من چندسالي هست مشترى شما هستم و تبليغات و اطلاع رسانى هام رو با پنل شما انجام ميدم و بسيار راضي هستم
    تشكر بابت همه چي

  • ناجی

    06 آذر 1400، 14:21

    وقتتون بخیر باشه ما برای مغازه مون پنل پیامکی شما را داریم اما پنلی که ما گرفتیم پایه هستش و اینکه می خوایم ارسال به صورت انبوه انجام بدیم الان برای ارسال انبوه باید پنل رو ارتقاء بدیم یا همین پنلی که داریم کفایت می کنه ؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 آذر 1400، 16:03

      دوست عزیز برای ارسال انبوه توصیه می‌کنم پنلتون رو ارتقا بدین تا با کمترین هزینه ارسال پیامک داشته باشید

  • فروغ الزمان

    06 آذر 1400، 12:23

    سلام روز بخیر من یک رستوران غذای محلی در شهر محمود آباد دارم که چند سالی هست تاسیسش کردم اون اوایل خیلی مشتری داشتم و لی الان به خاطر اینکه رستوران های محلی زیاد شدن مثل قبل مشتری ندارم خواهش می کنم راهنمایی کنید برای بازاریابی منو

    • نیلوفر اکبریان

      09 آذر 1400، 15:30

      دوست عزیز ممنون میتونین تبلیغات پیامکی رو به تنهایی شروع کنین و یا خبرنامه مخصوص داشته باشید تا کدهای تخفیف و منو رو به صورت روزانه برای مشتریان ارسال کنید
      برای مشاوره دقیق می‌تونین با 02163404 تماس بگیرین و با تیم مارکتینگ در این مورد صحبت کنید

  • عیوضی

    02 آذر 1400، 15:37

    سلام وقتتون بخیر من یک فروشگاهی دارم می خوام ببینم چطوری می تونم به شماره هایی که تبلیغاتی هاشون رو بسته ان پیامک از طریق سایت بدم لطفا منو راهنمایی کنید با تشکر

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 12:37

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه
      از خدمات وب‌سرویس پیامکی و ارسال از طریق پترن در صورتی می‌تونین استفاده کنید که پیام ارسالی شما به لیست سیاه مخابرات، تبلیغاتی نباشه و صرفاً جنبه خدماتی و اطلاع‌رسانی داشته باشه

  • سهیل امیری

    30 آبان 1400، 21:16

    سلام خسته نباشین
    برای خرید پنل نمایندگی باید با چه شمارره ای تماس بگیرم؟
    و چقدر زمان میبره تا پنل در اختیارم قرار بگیره ؟
    و ایا شما تماس هارو ساپورت میکنید؟
    مرسی از پشتیبانی خوبتون

    • نیلوفر اکبریان

      01 آذر 1400، 11:52

      دوست عزیز لطفاً لینک نمایندگی ملی پیامک رو که براتون گذاشتم برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید

  • متقی نژاد

    30 آبان 1400، 20:00

    ببخشید من چمستان ویلا اجاره میدم بصورت روزانه یا هفتگی که مبله هم هست
    میتونم برای کارم به مناطق بالاشهر تهران پیامک بدم؟ یا حتما باید تهران باشم؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 14:15

      بله دوست عزیز، با ابزار پیامپ می‌تونین به تمام مناطق تهران پیامک بفرستید و نیازی به حضورتون نیست

  • حمید خیابانی

    27 آبان 1400، 16:53

    سلام برای تبلیغات گسترده در ضمینه ژل و بوتاکس از طریق پیامک چه مدارکی نیاز هستش؟
    هزینه های ارسال چقدر هستش؟
    ایا ارسال رو خودتون انجام میدین؟ برای همه شماره های شهر ساری میتونید ارسال پیامک رو انجام بدید؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 آبان 1400، 14:17

      دوست عزیز اگر مجوز فعالیت دارید، می‌تونین تعرفه‌های ارسال پیامک که لینکشو براتون گذاشتم، مطالعه کنید
      کلمات موردنظرتون فیلتر میشه و باید حتماً مجوز داشته باشید
      ارسال از سمت ما انجام میشه و کاربران هم به بانک شماره ساری دسترسی کامل دارند

  • احمدرضا خوش خلق

    26 آبان 1400، 09:00

    سلام برای دریافت نمایندگی در این استان، به ازای هر فرد معرفی شده چه مزایایی در نظر گرفته شده است؟
    مثلا در بعضی از سامانه ها، برای نمایندگانی که تعداد کاربران زیادی معرفی میکنند تعرفه پیامکی کمتری در نظر میگیرند.

  • رهداری

    25 آبان 1400، 10:44

    سلام و درود خسته نباشید
    من پنل پیامکی شما رو دارم و می خوام توی شهر خودمون نوشهر پیامک ارسال کنم می خواستم بدونم می تونم لینک پیج خودمو داخل متن قرار بدم و ایا لینک کوتاه شدم می تونیم ارسال کنیم ؟

    • زهره تاجیک

      07 آذر 1402، 16:25

      درود بر شما
      بله یه قابلیت خیلی خوبی جدیدا ملی پیامک اضافه کرده به نام لینک ترکر. با استفاده از این قابلیت می‌تونید هم لینک بفرستید، هم لینک رو براتون کوتاه میکنه و هم بهتون اطلاع میده که چه افرادی روی لینک کلیک کردن.

  • هلدینگ زرتشت

    25 آبان 1400، 09:45

    خطی هست که بتونیم با اون خط ارسال پیامک به کسانی که تبلیغات پیامکی خودشونو مسدود کرده اند ارسال کنیم؟
    متن خاصی نیس کاملا اطلاع رسانی هست برای پرسنل شرکتمون میخواهیم ارسال پیامک های مربوطه به شرکت را ارسال کنیم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟

    • نیلوفر اکبریان

      25 آبان 1400، 12:17

      دوست عزیز با توجه به اینکه ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوعه، صرفاً برای پیامک اطلاع‌رسانی از خدمات وب‌سرویس، خط اشتراکی و ارسال بر اساس پترن می‌تونین استفاده کنین تا به لیست سیاه مخابرات دسترسی داشته باشید

      • حمزه دهقان

        27 آبان 1400، 16:53

        بنده سایت دارم و قصد دارم بعد از این که مشتری خرید کرد برای خرید بعدی بهش تخفیف بدم آیا این مورد هم جزو تبلیغات حساب میشه؟
        اگر جزو تبلیغات حساب بشه ما بایداز چه خطی برای این مورد استفاده کنیم؟

        • نیلوفر اکبریان

          30 آبان 1400، 12:24

          دوست عزیز شما می‌تونین از مشتری بخواین بعد خرید در خبرنامه عضو بشه و در صورت تمایل کد تخفیف شمارو دریافت کنه ولی اگر عضو لیست سیاه باشه، پیامک شمارو دریافت نمیکنه
          کد تخفیف نوعی تبلیغ مخسوب میشه و ارسالش به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه

  • شقایق حبیبی

    22 آبان 1400، 09:46

    من پنل پیامکی شما را دارم ولی پنل پایه هست چون می خوام ارسال به صورت انبوه انجام بدم می خواستم بدونم امکان داره این پنل رو به پنل بالاتر ارتقا بدم که تعرفه برامون پایین ترمحسوب بشه یا باید مجددا یک پنل دگه بخرم؟

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 11:45

      خیر دوست عزیز، نیازی به خرید پنل مجدد نیست و فقط باید مابه‌التفاوت پرداخت کنید. پیشنهاد می‌کنم برای پنل تجاری درخواست بدید که تعرفه پایین‌تری در ارسال پیامک داره

  • علی جبروتی

    19 آبان 1400، 20:04

    سلام وقت شما بخیر
    برای استفاده از تبلیغات پیامکی چه مدارکی نیاز هستش؟ایا برای همه شماره ها ارسال رو انجام میدین؟ تعرفه هر پیامک چقدره،قیمت تموم شده اش
    و اینکه ایا خط خدماتی هم دارید؟

    • زهره تاجیک

      07 آذر 1402، 16:33

      سلام دوست عزیز؛
      مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی کارت ملی و تصویر سلفی برای احراز هویته. البته برای دریافت خط خدماتی مدارک بیشتری مورد نیاز هست که بسته به اپراتور متفاوته. برای اینکه بتونید از ملی پیامک خط خدماتی بگیرید باید با پشتیبانی تماس بگیرید و جویا بشید.
      تعرفه هر پیامک رو هم در این لینک گذاشتیم خودتون قیمت‌ها رو ملاحظه کنید.

  • رزلانسری

    19 آبان 1400، 19:43

    من یک فروشگاه دارم تو چالوس که لواشک و آلوچه و اینا میفروشم
    میخوام ببینم مشتری هام رو چجوری شماره هاشونو جمع کنم؟
    دستگاه دارید؟

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 14:23

      درود بر شما
      تو پنل پیامک قابلیتی به نام دفترچه تلفن هست که میتونید ازش استفاده کنید. مثلا میتونید یک فایل اکسل آماده کنید و هربار شماره مشتری هاتون رو واردش کن و بعد اون فایل رو داخل دفترچه تلفن آپلود کنید.
      حتی میتونید اون ها رو گروه بندی هم کنید تا برای ارسال هاتون راحت تر باشید.

  • مرادخانی

    19 آبان 1400، 12:20

    سلام وقتتون بخی ممنون از مقاله خوبتون شما در پنل هاتون خط اختصاصی به صورت هدیه میدهید یا خیر باید علاوه بر خرید پنل خط اختصاصی هم خودمان خریداری کنیم؟
    ممنون از پاسخگویی

    • نیلوفر اکبریان

      19 آبان 1400، 12:52

      دوست عزیز شما هم می‌تونید از خط اختصاصی هدیه ملی پیامک استفاده کنید و هم می‌تونید علاوه‌بر هدیه گرفتن خط، از داخل محیط کاربری پنل در قسمت سفارش خط، شماره موردنظر خودتون رو سفارش بدید و استعلام کنید

  • بانکلائی

    18 آبان 1400، 11:17

    با درود و خسته نباشین
    آموزشگاه زبانی در شهر نور در استان مازندران داریم و از BTS یا دکل های مخابراتی ایرانسل استفاده کردیم و لیست گزارشی دریافت نکردیم در انتها
    مجددا تبلیغات رو میخوایم آغاز کنیم ولی به روش دیگری
    ممنون میشم پیشنهادتون و سریعا اعلام کنید.

    • نیلوفر اکبریان

      18 آبان 1400، 12:38

      دوست عزیز ارسال بر اساس دکل ایرانسل توسط اپراتور انجام میشه و متاسفانه بر خلاف سایر روش‌ها قابلیت ارائۀ فایل گزارش نداره

  • امیرعباس کهندانی

    18 آبان 1400، 09:40

    من مدت طولانیه دارم از ملی پیامک و بانک شماره هاش و سایر خدماتش استفاده میکنم نه تنها برای استان مورد نظر خود مازندران بلکه به بانک شماره های استان تهران هم ارسال پیامک انجام میدم کاملا بانک شماره هاتون کامل هست ممنون از شما و تیم قویتون خداروشکر بازدهی مناسبی هم داشتیم بسیار سپاسگذارم.

  • علی چهرازی

    12 آبان 1400، 20:51

    سلام من برای کارای خدمات ساختمان قصد استفاده از پنل رو دارم میخواستم بدونم که شرایط ایتفاده چجوری؟
    بانک شماره چه اصنافی رو دارید؟
    ممنون میشم باهام تماس بگیرید 0930XXX6362

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 14:25

      سلام وقت شما به خیر
      لطفا با بخش پشتیبانی با شماره 02163404 تماس بگیرید

  • کمال احمدی فر

    12 آبان 1400، 18:37

    سلام
    شرکتی هستیم که در زمینه فروش تجهیزات چاپ بنر و چاپ دیجیتال فعالیت میکنیم و قصد دریم به کسانی که در این حوزه فعالیت میکنن ارسال پیامک داشته باشیم اگر لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 14:58

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید به کمک ماژول منطقه هدفمند به گروه مورد نظر خودتون دسترسی داشته باشید

  • پرنیا سعیدی

    12 آبان 1400، 11:28

    سلام در حال بازگشایی باشگاه ورزشی هستیم و به افرادی که قبلا شماره هاشون رو در دفتر نوشته بودیم میخوایم اطلاع رسانی کنیم که مجددا بیان و ثبت نام کنند
    فقط سامانه شما قابلیت تفکیک شماره موبایل ها رو در گروه های مختلف داره؟
    مثلا مشتریان ایروبیک و بدنسازی و تیاریکس و جداسازی کنیم؟

    • زهره تاجیک

      11 آذر 1402، 16:55

      سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
      بله شما می‌تونید تو دفترچه تلفن سامانه، افراد رو دسته‌بندی کنید و هر زمان دلتون خواست به اون گروه‌بندی خاص، پیامک ارسال کنید.

  • الهی امین

    12 آبان 1400، 10:32

    سلام وقتتون بخیر من قصد ارسال تبلیغات به شماره هایی که پیام های تبلیغاتشون بسته اند رو دارم ایا شما در پنل هاتون شماره موبایل دارید تا ما برای بلک لیست ازشون استفاده کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:47

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به خطوط وب‌سرویس ممنوع و بر خلاف قانونه
      از خطوط خدماتی و وب‌سرویس خدماتی می‌تونین برای ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به لیست سیاه استفاده کنین

  • سودابه مهری

    12 آبان 1400، 09:38

    سلام و دورد خسته نباشید
    من می خوام برای مطب یک پزشک تبلیغات ارسال کنم پزشک متخصص پوست و زیبایی هستند و کار هایی مثل تزریق ژل و بوتاکس و .. رو انجام میده می خواستم بدونم این کلمه ها در ارسال پیامک فیلتر میشوند یا نه نیاز به ارئه ی مجوز خاصی هست

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 12:22

      دوست عزیز کلماتی که انتخاب کردید، فیلتر هستند و باید حتماً برای ارسال این پیام‌ها به مجوز نیاز دارید
      با 02163404 تماس بگیرین تا همکاران تیم فروش راهنمایی‌تون کنند

  • تلکابین رامسر

    11 آبان 1400، 12:13

    سلام وقت بخیر
    برای تبلیغات تلکابین رامسر چه پیشنهاد ویژه ای برای ما دارید؟
    ما میخواهیم به کل ایران ارسال پیامک داشته باشم برای تبلیغات و دعوت به شهر زیبا رامسر برای استفاده از خدمات تفریحی و استفاده از تلکابین پیشنهاد شما برای این مورد چه میباشد؟
    مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      11 آبان 1400، 15:46

      دوست عزیز می‌تونین از قسمت منطقه هدفمند پنل برای ارسال انبوه پیامک استفاده کنید

  • علی الحسینی

    07 آبان 1400، 16:40

    ببخشید برای دکل هایی که در چالوس هست هم میشه پیامک ارسال کرد؟
    ممنون میشم جواب بدید

    • سمیه جابری

      03 بهمن 1402، 14:59

      سلام وقت شما به خیر
      منظورتون از ارسال به دکل چی هست؟ ممنون میشم دقیق تر بگید که بتونیم راهنمایی تون کنیم

  • دانیال سرابی

    07 آبان 1400، 14:56

    من برای املاک استفاده میکنم خیلی ساله و راضی ام
    برای تهران و کرج ارسال میکنم و بازدهی خوبی داره
    البته الان قیمتا زیاد شده زنگ خور کم شده ولی هنوز هم جواب میده پیامک

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:36

      سلام دوست عزیز،
      خوشحالیم که پیامک تونسته به شما کمک کنه به کسب و کارتون پر و بال بدید.
      امیدوارم هر روز موفق‌تر از روز قبل باشید.

  • كافه ترنم

    07 آبان 1400، 14:11

    سلام وقتتون بخير من قصد تبليغات براي كافه رستورانمون رو دارم ميخواستم بدونم ايا واقعا ارسال پيامك تبليغاتي واقعا بازدهي خوبي ميتونه واسمون داشته باشه؟

    • زهره تاجیک

      07 آذر 1402، 16:22

      سلام دوست گرامی،
      اگر متن پیامک جذابی بنویسید و استراتژی خوبی داشته باشید، حتما نتیجه خوبی خواهید گرفت.
      پیشنهاد می‌کنم برای یادگیری اصول و استراتژی پیشنهاد می‌کنم حتما ویدئو آپارات دوره اس ام اس مارکتینگ رو تماشا کنید.

  • معین فلاحت

    05 آبان 1400، 18:48

    سلام
    من میخوام ارسال پیامک از روی نقشه داشته باشم طبق ویدئو هایی که توی اینستاگرام گذاشتید. من میتونم به شهر های مازندران ارسال پیامک از روی نقشه داشته باشم؟

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:38

      سلام دوست خوبم،
      ارسال پیامک از روی نقشه فقط مختص 17 شهر ایرانه. شهرهای کوچیک امکان ارسال پیامک از روی نقشه ندارن.
      برای شهرهای دیگه می‌تونید از ارسال بر اساس کدپستی استفاده کنید.

  • بادنوا

    05 آبان 1400، 11:13

    سلام و خسته نباشید مقاله ها بسیار عالی و کامل هستند و بانک شماره نیز کامل است فقط جسارتا بانک شماره در حال حاضر اپدیت شده برای سال جدید هستند ؟
    ممنون

    • زهره تاجیک

      11 آذر 1402، 16:56

      سلام دوست عزیز،
      آپدیت بانک شماره‌ها برای سال 1400 هست.

  • درسا چوب

    05 آبان 1400، 10:22

    هزینه ارسال پیامک از طریق دکل به چه ترتیب میباشد؟
    من قصد دارم برای مسافرین منطقه مورد نظرم ارسال پیامک انجام دهم میخواهم به صورت انلاین و از طریق دکل ارسال پیامک ها صورت گیرد.

    • زهره تاجیک

      11 آذر 1402، 16:58

      سلام دوست گرامی، امیدوارم سلامت و پیروز باشید.
      هزینه هر پیامک بسته به پنلی که خریداری می‌کنید متفاوته. من پیشنهاد می‌کنم به صفحه تعرفه‌ها تشریف ببرید و قیمت‌ها رو مطالعه کنید.

  • صادق شاه حسینی

    05 آبان 1400، 09:49

    سلام برای تبلیغات ملک و زمین در مازندران نیاز به مجوز املاک میباشد؟
    قصد فروش فوری یک زمین در این استان رو داریم و در دیوار هم تبلیغ گذاشتیم ولی باز تبلیغات پیامکی هم میخوایم تست کنیم.

    • زهره تاجیک

      11 آذر 1402، 16:56

      سلام دوست عزیز؛
      اگر خودتون آژانس املاک دارید، باید مجوز املاک داشته باشید برای ارسال پیامک انبوه.
      اگر هم ملک مال خودتون و قصد تبلیغات و فروش دارید، باید سند اون ملک رو بفرستید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید