30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک بر اساس کدپستی ، تبلیغ در مناطق مختلف

ارسال پیامک بر اساس کدپستی ، تبلیغ در مناطق مختلف

113

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

در این مقاله قصد داریم در مورد ارسال پیامک بر اساس کدپستی صحبت کنیم.

ارسال رایگان محصول یا تخفیف‌های متنوع و مختلف همیشه بهانه‌های خوبی برای جذب مشتریست که البته هر کدامشان باید بر اساس یک برنامه‌ریزی مشخص باشد. مثلاً اگر قصد ارسال رایگان محصولات را داشته باشید، باید طوری برنامه‌ریزی کنید که مقرون‌به‌صرقه باشد یا مثلاً برای تخفیف گذاشتن باید بودجه و چهارچوب مشخصی داشته باشید. خب حالا برای این چهارچوب‌بندی تبلیغاتمان چه راه‌هایی داریم؟

یکی از اولین انتخاب‌های پیش روی شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار تبلیغات محلیست! اما چطور ؟ چارۀ کار ارسال پیامک بر اساس کد پستی است که البته قبل آن باید حتماً پنل پیامکی داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این ماژول، ویدئو زیر را تماشا کنید.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست ؟!

پنل ارسال اس ام اس در اصل یک نرم افزار آنلاین است که با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به راحتی قابل استفاده است. روی هر مرورگری با موبایل، تبلت یا کامپیوتر  به راحتی به پنل دسترسی دارید و می‌توانید شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی و حتی دریافت پاسخ مشتری کنید. از طرف دیگر پنل مزایای بیشتری هم برای تبلیغات محلی در اختیارتان خواهد گذاشت که یکی از آن‌ها قابلیت ارسال پیامک انبوه با کد پستی است.

اجرای تبلیغات بر اساس منطقه

پنل پیامکی قابلیتی را در اختیار کاربرانش گذاشته که به آن ارسال منطقه‌ای پیامک می‌گویند که شامل ارسال از روی نقشه و ارسال پیامک بر اساس کد پستی می‌شود.

اگر ساکن 17 کلانشهر بزرگ ایران، مانند تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و .... باشید، با ابزار پیامپ می‌توانید از روی نقشه برای مخاطبان اس ام اس تبلیغاتی بفرستید.

در غیر این صورت برای شهرهای کوچک‌تر هم می‌توانید از قابلیت ارسال پیامک از طریق کدپستی استفاده کنید. یعنی رنج کد پستی منطقه یا مناطق موردنظرتان را پیدا کنید و سپس از طریق محیط کاربری سامانه ملی پیامک برای آن مناطق اس ام اس ارسال کنید.

خب حالا یک سوال مهم، این ارسال پیامک انبوه با کد پستی چه مزایایی دارد؟

چرا باید از ارسال پیامک از طریق کدپستی استفاده کنیم؟

اولین مزیت ارسال پیامک از طریق کدپستی این است که شما می‌توانید تبلیغات پیامکی‌تان را به دسته‌های کوچک تر تقسیم کرده و به اصطلاح با محدودکردن بازار هدف، به مراتب جزئی‌تر تبلیغات کنید.

ارسال پیامک براساس کدپستی امکان برنامه‌ریزی دارد و برای کسب‌وکارهایی که بودجۀ محدودتری دارند، پیشنهاد می‌شود. به این ترتیب می‌توانید هر هفته برای یک یا چند محله اس ام اس بفرستید، هفتۀ بعد سراغ مناطق بعدی بروید و خیلی سریع‌تر به نتیجۀ مطلوبتان برسید.

مزایایی مانند ارسال رایگان را برای مقرون‌به‌صرفه بودن می‌توانید فقط برای منطقۀ خودتان داشته باشید و از طریق ارسال پیامک انبوه با کد پستی به گوش هم‌محلی‌های برسانید.

ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی برای کد تخفیف هم توصیه می‌شود. به این ترتیب فقط به یک محله می‌توانید کد تخفیف بدهید یا حتی قبل ار ارسال انبوه پیامک، اول آن را در یک یا چند محله تست کرده و اگر بازخورد خوبی داشت، به صورت انبوه ارسال کنید.

با این حساب ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای لیستی از مخاطبان را در اختیارتان قرار می‌دهد که خیلی زود به مشتریان همیشگی و واقعی شما تبدیل خواهند شد، فقط باید توجه این گروه را به خوبی جلب کنید، برای برندسازی برنامه مشخصی داشته باشید و با توجه به اصول بازاریابی پیامکی برایشان اس ام اس بفرستید.

تفاوت ارسال پیامک کدپستی با ارسال bts ؟!

احتمالاً اگر دربارۀ بازاریابی پیامکی کمی بیشتر بدانید، این سوال برایتان پیش آمده که ارسال پیامک بر اساس کدپستی چه تفاوتی با ارسال منطقه ای ایرانسل یا همان ارسال از دکل BTS دارد؟

  • ارسال دکل ایرانسل همانطور که از نامش پیداست فقط شامل شماره‌های ایرانسل می‌شود. اما در ارسال پیامک انبوه با کد پستی امکان انتخاب شماره‌های همراه اول نیز وجود دارد.
  • حداقل ارسال از دکل ایرانسل برای 50000 نفر است و شامل شماره‌های کمتر از این نمی‌شود.
  • برای ارسال از طریق دکل ایرانسل باید حتماً فرم مربوطه را تکمیل کنید و آن را حداکثر سه روز قبل از ارسال برای تیم پشتیبانی بفرستید.
  • امکان ارسال از طریق BTS برای هشت شب به بعد وجود ندارد. اما ارسال پیامک بر اساس کدپستی از 8صبح تا 10شب فعال است.
  • این ابزار پیامک شما را فقط برای سیمکارت‌هایی می‌فرستد که طی دو هفته گذشته از دکل منطقۀ موردنظرتان آنتن گرفته‌اند. اما ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی، پیامک را به ساکنین منطقه موردنظر ارسال می‌کند.

با وجود شرایطی که گفتم،  ارسال پیامک از طریق کدپستی برای تبلیغات محله‌ای بهتر است که علاوه‌بر ایرانسل، شامل شماره‌های همراه اول هم می‌شود.

ارسال پیامک از طریق کدپستی

خب حالا یک سوال خیلی مهم! اگر کاربر به کدپستی محله‌های موردنظرش دسترسی نداشته باشد، برای ارسال پیامک بر اساس کدپستی چه راهی دارد؟

کد پستی استان اصفهان ، قابلیت اجرای تبلیغات منطقه‌ای !حتما بخوانید: کد پستی استان اصفهان ، قابلیت اجرای تبلیغات منطقه‌ای !

پیدا کردن کدپستی

برای ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی، راحت‌ترین راه پیدا کردن کدپستی از طریق سامانه شرکت ملی پست ایران است. بعد از مراجعه به سایت اول شهر موردنظرتان را انتخاب کنید و بعد از روی نقشه، منطقه، خیابان، کوچه یا حتی خانۀ موردنظرتان را پیدا کنید. بعد از انتخاب روی اطلاعات واحد کلیک کنید تا رنج کدپستی هر واحد، کوچه یا خانه‌ای را که می‌خواهید، داشته باشید.

ارسال پیامک بر اساس کدپستی از ملی پیامک

خب حالا که رنج کدپستی محله یا کوچه موردنظرتان را دارید، بیایید باهم سراغ ارسال پیامک بر اساس کد پستی (بر اساس محیط کاربری سامانه ملی پیامک) برویم. در ویدئو زیر که از صفحه آپارات ملی پیامک آمده است، نحوه ارسال کدپستی به صورت مرحله به مرحله گفته شده است.

اول وارد محیط کاربری سامانه شوید و سپس از قسمت ارسال بین همراه اول و ایرانسل یکی را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که برایتان باز شده متن مورد نظرتان را نوشته و در قسمت عنوان نیز عبارتی را بنویسید که برای دسته‌بندی پیام در قسمت ارسالی به شما کمک کند. این عنوان برای کاربر ارسال نشده و فقط برای منظم بودن پیام‌‌های ارسالی خود شماست!

نحوۀ ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی را می‌توانید تصادفی یا ترتیبی انتخاب کنید تا از بین شماره‌ها یا به صورت رندم ارسال شود یا هر بار به ترتیب یک ردیف را انتخاب کند. اگر ارسالتان ترتیبی بود، حتماٌ برای پنل ردیفی که باید به شماره‌هایش پیامک برود را انتخاب کنید و سپس به مرحله بعدی بروید.

در این مرحله تعداد شماره‌های منطقه نمایش داده می‌شود که اگر مورد تائید شماست، با تائید و رفتن به مرحلۀ بعدی می‌توانید همۀ ورودی‌ها راچک کرده و سپس ارسال را بزنید تا پیامک بر اساس رنج کدپستی انتخابی‌تان برای همان محله یا محل‌ های منتخب ارسال شود.

جمع‌بندی ارسال پیامک از طریق کدپستی

ارسال پیامک بر اساس کد پستیدر این مقاله صفر تا صد ارسال پیامک بر اساس کدپستی و البته نحوۀ پیداکردن کدپستی مناطق و محله‌های مختلف شهر را مفصل توضیح دادیم تا دیگر برای شروع تبلیغات پیامکی آن هم بر اساس محله بهانه‌ای نداشته باشید.

برای دریافت سامانه می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبتنام کنید یا به شماره 02163404 زنگ بزنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و بلافاصله بتوانید تبلیغات پیامکی‌تان را شروع کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
55دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • هما براتی

    09 تیر 1402، 20:51

    سلام کد پستی اونجایی که میخوایم براش پیامک بفرستیم رو از کجا باید بیاریم؟ ارسال بر اساس کد پستی بازدهی داره؟ چون ممکنه اون شخص دیگه اونجا نباشه درسته؟ارسال چجوری بازدهی بیشتر داره؟

    • زهره تاجیک

      16 آبان 1402، 17:11

      سلام دوست عزیز. راحت‌ترین راه برای به دست آوردن کد پستی اینه که تو سایت سامانه شرکت ملی پست ایران با استفاده از نقشه کد پستی رو پیدا کنید. اگر در ارسال با کد پستی شک دارید، می‌تونید از ماژول BTS استفاده کنید چون دکل مخابراتی هر شب ساعت 12 تا 2 آپدیت میشه و پیامک شما قطعا به دست کسانی میرسه که در این منطقه ساکن هستند.

  • سعادتی

    08 تیر 1402، 11:06

    سلام وقتتون بخیر ما قصد ارسال تبلیغات برای کتلبفروشیمون در استان همدان را داریم میخواستم بدانم شما بانک شماره های این استان را بر حسب مناطق دارید تا ما از شما پنل خریداری کنیم؟

    • سمیه جابری

      03 مرداد 1402، 19:09

      سلام جناب وقتتون به خیر
      بله شما می‌تونید با کمک ماژول ارسال منطقه هدفمندراهنمای ارسال اس‌ام‌اس هدفمند، به بانک شماره‌های شهرها و مشاغل و جنسیت‌ها دسترسی داشته باشید و به کمک اون، برای هر شهر و منطقه خاصی که مد نظر دارید، پیامک ارسال کنید.
      اگر سوالی داشتید، می‌تونید با پشتیبانی ما تماس بگیرید. 02163404

  • ارشین پارچه

    28 خرداد 1402، 15:54

    من چطور میتونم کد پستی مغازم پیدا کنم؟
    دیگر قبوض ارسال نمیگردد و بنده دسترسی به کدپستی ندارم که بخوام به کدپستی مورد نظرم ارسال پیامک انجام بدهم؟
    مرسی
    لطفا راهنمایی کنید

    • سمیه جابری

      03 مرداد 1402، 19:25

      سلام وقت شما به خیر
      می‌تونید وارد سایت پست بشید و از اونجا آدرس مغازه‌تون رو وارد کنید. سایت کد پستی رو برای شما نشون میده. همین عبارت «دریافت کد پستی» رو هم سرچ کنید، سایت پست براتون نمایش داده می‌شه و می‌تونید کد پستی رو پیدا کنید.
      اگر تو سامانه ما پنل دارید، وارد بخش پیامپ بشید و از روش نقشه ای که برای شما قرار دادیم، رو نتطقه مورد نظر برید و کد پستی اون منطقه رو پیدا کنید. ولی در کل پیشنهاد بهتر همون مورد اولی هست که گفتم خدمتتون.
      اگر باز سوالی داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

  • شایان حسین زاده

    11 خرداد 1402، 14:22

    توی مقالتون برای ارسال bts هم توضیح دادید آیا برای ارسال از طریق bts نیاز هستش که کد پستی بدیم یا این که فقط منطقه ایی که میخوام ارسال پیامک بهش انجام بشه رو میگیم؟

    • سمیه جابری

      03 مرداد 1402، 19:42

      درود آقای حسین زاده
      تو ارسال BTS ارسال از طریق دکل مخابراتی ایرانسل انجام میشه و به کد پستی ارتباطی نداره.
      یعنی مثلا شما درخواست میدید که به شماره موبایل‌های دریافتی از دکل مخابراتی محله X پیامک ارسال بشه. این شماره‌ها هر 7 تا 10 روز آپدیت می‌شن.
      برای گرفتن اطلاعا بیشتر می‌تونید با پشتیبانی ما تماس بگیرید. 02163404

  • زهرا گرجی

    11 خرداد 1402، 12:25

    ایا ارسال از روی منطقه ای برای همه شهر های کشور امکان پذیر و یا اینکه صرفا برای کلان شهر ها صورت میگیره؟
    من در شهر بروجرد استان لرستان هستم ایا میتونم به صورت منطقه ای برای این شهر ارسال پیامک تبلیغاتی انجام دهم؟
    ممنون

    • سمیه جابری

      04 مرداد 1402، 16:25

      زهرا عزیز سلام
      شما می‌تونید با کمک ماژول منطقه هدفمند، به بانک شماره‌های شهر خودتون دسترسی داشته باشید و برای هر گروه که دوست داشتید پیامک ارسال کنید. برای آشنایی بیشتر می‌تونید راهنما منطقه هدفمندراهنمای ارسال اس‌ام‌اس هدفمند رو مطالعه کنید.
      اگر سوالی هم دااشتید، با پشتیبانی ما تماس بگیرید. 02163404

  • راه نشان

    07 خرداد 1402، 14:40

    سلام وقت بخیر من قصد ارسال پیامک توی شهر خودمون رو دارم میخواستم بدونم خطوط اختصاصی که در اختیار ما قرار میدید من میتونم باهاش ارسال لینک رو انجام بدم این مورد برای من مهم هست که بتونم لینک پیج اینستاگرامم را ارسال کنم

    • سمیه جابری

      04 مرداد 1402، 16:53

      سلام دوست عزیز
      بعضی از اپراتورها ارسال لینک در متن اس ام اس رو ممنوع اعلام کردن. اما اپراتورهایی مثل 50004 و 3000 مشکلی برای ارسال لینک ندارن و می‌تونید به راحتی از اون‌ها برای ارسال لینک پیج خودتون استفاده کنید.
      اگر باز سوالی داشتید با ما تماس بگیرید تا همکارهای بخش پشتیبانی بهتر شما رو راهنمایی کنن. 02163404

  • ساجده

    09 اسفند 1400، 16:05

    سلام و درود بهتون من برای تبلیغات میخواستم پیامک تبلیغاتی بر اساس کد پستی ارسال کنم می خواستم بدونم علاوه بر شهر می تونم منطقه ی خاصی از شهر رو نیز انتخاب کنم برای تبلیغات این مورد را راهنمایی بفرمایید ممنون

    • ایمان عمادی

      14 اسفند 1400، 12:47

      سلام روزتون بخیر
      بله قابلیت ارسال پیامک از طریق کدپستی، دقیقاً برای این هست که بتونید به محله یا محله‌های خاصی از شهر پیامکتون رو ارسال کنید.
      پیشنهاد می‌کنم ویدئوی آموزشی ارسال پیامک بر اساس کد پستی مناطق رو هم مشاهده بفرمایید.

  • سعید سعیدی

    08 اسفند 1400، 12:25

    سلام روزبخیر
    ایا خودتون این کدپستی رو در اختیارمون قرار میدین یا باید خودم کد پستی داشته باشیم برای اینکار؟؟
    و یه سوال دیگه اینکه اینجوری پیامک تبلیغاتی بازدهی مثل ارسال پیامک براساس شماره تفلن داره خطا نمیده ؟؟
    مرسی از پاسخگوی عالی که دارین؟

    • ایمان عمادی

      14 اسفند 1400، 12:24

      سلام و درود بر شما
      داخل پنل اس ام اس، بانک شماره‌هایی بر اساس کدپستی وجود داره، اما شما هم می‌تونین با استفاده از مقاله “آموزش دریافت کد پستی“، کدپستی‌های مورد نظر خودتون رو پیدا کنید و بعدش با ابزار “ارسال از طریق کدپستی”، به‌راحتی به همون محله پیامک بفرستید. سوال دومتون یکم نامفهوم هست منتهی هر روشی که به‌درستی و به‌صورت اصولی اجرا بشه، قطعاً بازدهی خودش رو خواهد داشت.
      ممنون از شما

  • شادمهر ابطهی

    07 اسفند 1400، 17:54

    من همیشه برای پیداکردن کد پستی مشکل داشتم و همیشه زنگ میزدم به پشتیبانی و پشتیبانی کمکم میکرد برای پیداکردن کد پستی این مقاله ایی که نوشتید خیلی عالی شده ممنونم ازتون

  • خشکشویی ماهان

    06 اسفند 1400، 09:49

    سلام وقت بخیر
    برای ارسال از طریق دکل مخابراتی ایرانسل امکانش هست 50.000 پیامک بین چندتا آدرس تقسیم بشه؟
    چندتا شعبه داریم و حداقل این تعداد زیاد رو بین اینا بتونیم تقسیم کنیم عالی میشه

    • ایمان عمادی

      14 اسفند 1400، 12:17

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله این امکان وجود داره که تعداد ارسال رو بین محله‌های مختلف یا همون چندتا آدرس تقسیم بفرمایید.
      اطلاعات بیشتر راجع به ارسال پیامک از طریق BTS رو می‌تونین از مقاله “آموزش ارسال اس ام اس انبوه به دکل ایرانسل (BTS)” رو هم مطالعه بفرمایید.

  • ذکی

    05 اسفند 1400، 13:02

    سلام وقتتون بخیر شما داخل پنلتون امکانی رو دارید که ما بتونیم جنسیت افراد رو مشخص کنیم چون کسب و کار ما فقط برای بانوان هستش و میخواهیم حتما به بانوان ارسال بشه. یا این مورد در پپنل شما امکانپذیر هستش؟

  • صدرا اگاهی

    27 آذر 1400، 19:14

    سلام وقت بخیر ممنون بابت مقاله خوبتون میخواستم بدونم که ایا ارسال بر اسا کد پستی سیم کارت ها می باشد ؟
    این ماژول دارای چند درصد خطا می باشد؟
    اخرین بروز رسانی این مورد مربوط به چه تاریخی می باشد؟

    • سمیه جابری

      09 بهمن 1402، 15:11

      سلام وقت شما به خیر
      شما کدپستی یک منطقه رو وقتی وارد پنل کنید، تعداد شماره های ایرانسل و همراه اول رو بهتون نمایش میده و میتونید ازش استفاده کنید.
      ما همواره سعی داریم شماره ها رو آپدیت نگه داریم

  • حنيفي

    26 آذر 1400، 23:04

    سلام وقتتون بخير بانك شماره هاي شما بروز هستند يا قديمي هستن؟
    اين بانك شماره هاتون روي همه ي پنل هاتون وجود دارند يا ما بايد پنل خاصي رو تهيه كنيم؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:06

      دوست عزیز بانک شماره‌ها به صورت سالانه به‌روزرسانی میشن و به صورت کامل روی پنل در اختیارتون قرار می‌گیره

  • مهدی فتحی

    26 آذر 1400، 13:39

    بنده چند وقت هستش که از سامانه شما برای ارسال پیامک های تبلیغاتی استفاده میکنم و در حال حاضر از پیامپ استفاده میکنم و به مناطقی که مغازم دور هستن ارسال پیامک انجام میدم و بیشتر جواب میگیرم تا این که به اطراف خودم ارسال پیامک دارم آیا دلیل خاصی داره؟

    • زهره تاجیک

      07 آذر 1402، 16:38

      سلام؛
      شاید این احتمال وجود داشته باشه که کسانی که اطرافتون هستن از مغازه شما مطلعن و لازم نیست براشون تبلیغات کنید. اما مناطق دور تازه دارن با شما آشنا میشن.
      اگر دوستان دیگه دلیلی به ذهنشون میرسه، لطفا بگن که همه باهم یاد بگیریم.

  • رحیمی

    23 آذر 1400، 20:52

    ببخشید این همون بانک شماره 1400 عه که گفته بودید یا فرق میکنه؟
    برای 1400 از روی نقشه هم دارید؟

    • زهره تاجیک

      15 بهمن 1402، 09:41

      سلام دوست عزیز،
      بله درسته. ارسال از روی نقشه هم باید پنل اقتصادی به بالا رو داشته باشید تا بتونید استفاده کنید.

  • سارا شهبازی

    23 آذر 1400، 20:41

    سلام خسته نباشین
    برای ارسال از طریق این امکانات باید حتما از کد پستی استفاده کنیم؟؟
    خب نمیشه به کل کدپستی ها دسترسی پیدا کرد؟
    شما خودتون بانک کدپستی دارین که بشه ازش استفاده کرد؟
    مرسی از پیگیریتون

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:24

      دوست عزیز رنج کدپستی مناطق موردنظرتون رو می‌تونید از سامانه ملی پست پیدا کنید، کافیه شهرتون رو انتخاب کنید و از روی نقشه هر کوچه و محله که مدنظرتونه پیدا کنید و در قسمت ماژول کدپستی درج کنید

  • هدایتی زند

    23 آذر 1400، 09:53

    سلام وقت بخیر چرا در نقشه وقتی زوم میکنیم نقشه به جای اینکه جزئی تر بشه فقط بزرگ تر میشه؟
    نمیشه در نقشه خیابان و محله رو هدفمندتر کنیم؟؟؟

  • شاهین مهرجو

    22 آذر 1400، 21:17

    سلام ایا ارسال بر اساس کد پستی خوب هستش؟
    شماره ها اگر جابه جا شده باشند و دیگه ساکن اون منطقه نباشند چی؟
    شما سرویسی دارید که ارسال بر اساس لحظه حضور باشه؟

    • ایمان عمادی

      23 آذر 1400، 09:38

      سلام بله ارسال از طریق کد پستی یکی از روش‌های هدفمند در بازاریابی پیامکی هستش! معمولاً جابه‌جایی شماره‌ها خیلی کمه!
      بله بر اساس حضور اگر بخوایین میشه ارسال از طریق دکل مخابراتی ایرانسل یا همون BTS!

  • ملکا

    22 آذر 1400، 12:22

    سلام ایا کد پستی را باید به صورت کامل وارد کنیم ؟
    ایا این امکان هست با ریز شدن محله ها به خیابان که کد پستی هم کوتاه میگردد همان کدپستی کوتاه را ثبت کنیم ایا شماره ها را یافت میکنم ؟
    تشکر از راهنمایی

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 11:59

      دوست عزیز باید رنج کدپستی یعنی 5 رقم اول رو وارد کنید
      از سامانه ملی پست می‌تونین استفاده کنید تا رنج کدپستی محله و خیابون مدنظرتون رو پیدا کنید

  • محمدجواد

    22 آذر 1400، 12:21

    سلام خسته نباشید من می خوام در شهر کاشان هر کس که وارد شهر میشه یک پیامک براش اس ام اس بشه و مهمانسرای ما رو تبلیغ کنه این امکان رو آیا ملی پیامک می تونه در اختیار ما بگذاره یا نه ؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 12:00

      دوست عزیز از قابلیت ارسال پیامک بر حسب آنتن‌دهی دکل می‌تونین استفاده کنید که در حال حاضر فقط برای شماره‌های ایرانسل امکان داره

  • غلامعلی یعقوب زاده

    21 آذر 1400، 12:50

    سلام ممنون
    م می خواستم علاوه بر سطح شهر خودمون به شماره های مخاطب های خومون پیامک تبلیغاتی بفرستم این مورد روی سامانه ی شما امکان پذیر هست یا خیر ؟ راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      21 آذر 1400، 14:01

      بله دوست عزیز
      می‌تونین شماره‌هاتون رو در قسمت دفترچه تلفن ذخیره کنید و هر پیامکی می‌خواین به صورت انبوه ارسال کنید

  • نیما جلیلی

    17 آذر 1400، 21:36

    سلام وقت بخیر بانک شماره هاتون بر اساس کد پستی تنظیم شده؟
    خب اگر جابه جا شن چی؟اون منطقه نباشند … این جوری سوخت میشه هزینه
    برای اینکه بخوایم تو همون منطقه برای شماره های لایو ارسال بشه چه کار باید کنیم؟

    • زهره تاجیک

      16 آبان 1402، 17:13

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر. اگر درباره ارسال با کدپستی شک دارید، از ماژول‌های lbs برای همراه اول و BTS برای ایرانسل استفاده کنید. البته ماژول پیامپ هم ارسال پیامک بر اساس منطقه داره. یعنی شما از روی نقشه گوگل می‌تونید پیامک ارسال کنید.

  • بوستانی

    17 آذر 1400، 09:52

    سلام وقتتون بخیر ما یک کتاب فروشی آنلاین داریم که یک سایت و پیج داریم که میخواهیم تبلیغات انجام بدیم ادرس سایت و پیجمون رو داخل متن پیامکمون بزاریم و به شهرمون پیامک تبلیغاتی برای فروش بفرستیم ممنون میشم راهنمایی کنید که چه جوری شروع کنم؟

  • اشکان مولایی

    15 آذر 1400، 17:51

    سلام عصر شما بخیر
    من تمایل دارم در منطقه هشت تهران(پاساژ نبوت) به صورت رندم به شماره هایی که همون لحظه در 100 متری مغازم تردد دارند ارسال پیامک تبلیغاتی انجام دهم ایا میتونم با خریداری پنل شما به این امکان دسترسی داشته باشم؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آذر 1400، 14:00

      بله دوست عزیز
      ماژول دکل bts ایرانسله این امکانو براتون فراهم کرده که ارسال منطقه‌ای بر حسب آنتن‌دهی دکل‌های ایرانسل داشته باشید.

  • مولائی

    15 آذر 1400، 16:59

    سلام هر کد پستی داشته باشیم امکان ارسال پیامک به اون محله وجود دارد یا خیر؟شما یه تعداد کدپستی دارید که میبایست از همونا استفاده کنیم جهت تبلیغات پیامکی؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آذر 1400، 14:03

      دوست عزیز برای ارسال پیام از طریق ماژول کدپستی باید رنج کدپستی یعنی 5 رقم اول رو داشته باشید
      از طریق سامانه ملی پست به راحتی از روی نقشه میتونین رنج کدپستی مناطق موردنظرتون رو پیدا کنید

  • هادی

    15 آذر 1400، 10:20

    سلام و درود من یک دفتر مشاوره املاک دارم داخل شهر رشت میخواستم علاوه بر داخل شهر خودم برای شهرای مثل تهران اصفهان مشهد و هم بتونم پیامک ارسال کنم ولی برای این شهر ها قصد دارم پیامک رو به مناطق بالاتر ارسال کنم این مورد امکان پذیر هست راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      17 آذر 1400، 14:14

      دوست عزیز شهرهایی که انتخاب کردید، قابلیت ارسال از روی نقشه دارن، با خدمات پیامپ می‌تونین در تمام این شهرها بر حسب منطقه پیامک بفرستید
      پنل‌های اقتصادی، شرکتی و تجاری به پیامپ دسترسی دارن

  • شاهواروقی

    08 آذر 1400، 16:20

    برای ارسال پیامک به کد پستی های 7 الی 8 رقمی آیا لیستی از این کدها وجود دارد یا خیر؟
    مغازه داریم و محدوده های خیلی دور از مغازه، عملا به درد ما نمیخوره و در صورتی که لیستی از شماره ها را دارید لطفا اعلام کنید.
    ممنون

  • جعفرزاده

    08 آذر 1400، 10:41

    درود بر شما آیا امکان ارسال به مناطق دیگه ای که در آن حضور نداریم از طریق دکل مخابرات وجود داره یا خیر؟ مثلا من الان توی مشهد هستم اما می خوام در شهر گنبد هم تبیغات داشته باشم برای کارم آیا امکانش هست یا نه ؟

    • زهره تاجیک

      07 آذر 1402، 16:36

      سلام دوست گرامی،
      بله شما می‌تونید از یک شهر به یک شهر دیگه پیامک بفرستید.

  • برهانی

    02 آذر 1400، 18:25

    سلام ممنونم از توضیحات و ویدیو تون
    میخواستم بدونم من باید کد پستی کل ایران رو داشته که بتونم بهشون ارسال کنم؟
    خیلی سخت میشه اینحوری که

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 10:58

      دوست عزیز برای ارسال منطقه‌ای بهتره به تفکیک محله پیامک بفرستید
      یعنی از قبل انتخاب کنید که کدوم محله‌ها بیشتر مشتری شما هستند یا می‌خواهید که مشتری شما باشند و بعد براشون ارسال پیامک داشته باشید
      موردی که مدنظرتونه با ارسال انبوه هم انجام میشه و نیازی به ماژول کدپستی نیست

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید