30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات حرفه‌ای در زاهدان با پیامک !

تبلیغات حرفه‌ای در زاهدان با پیامک !

1

برای هر کسب‌وکاری فروش بیشتر همیشه دغدغه است و اغلب صاحبان مشاغل هر اقدامی که لازم باشد، انجام می‌دهند تا به این فروش برسند. پیشنهاد می‌کنم مشاغلی که در استان سیستان و بلوچستان فعال هستند از پنل اس‌ ام اس زاهدان استفاده کنند، زیرا در کنار تبلیغات انبوه و گسترده‌ای که می‌توانند از این طریق در سطح کشور انجام دهند، هزینۀ بسیار کمی هم پرداخت می‌کنند که در مقایسه با نتیجه فوق‌العاده‌ای که برایشان دارد، بسیار معقول است.

فقط یک قدم تا فروش چند برابری!

به سادگی به بانک شماره موبایل شهرها، اصناف و جنسیت استان سیستان و بلوچستان دسترسی داشته باشید و با ارسال پیشنهادات جذاب و افزایش مشتری، فروش خود را چند برابر کنید.
30% تخفیف
SIST
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه پیام کوتاه چیست؟

سامانه پیام کوتاه نرم‌ افزار آنلاینی است که با استفاده از نام کاربری و رمز عبور اختصاصی با اتصال به اینترنت و روی هر مرورگر و دستگاهی مانند موبایل یا لپتاپ قابل درسترسی است.

 

سامانه‌های پیام کوتاه توسط شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل پیامکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با سرشماره‌های مختلف در دو دسته خطوط عمومی و اختصاصی ارائه می‌شوند. کاربران در هنگام خرید پنل هم می‌توانند به صورت سفارشی درخواست خط رند بدهند و هم از شماره‌های رندم استفاده کنند.

چرا ملی پیامک بهترین سامانه‌ پیامکی است؟

اولین سوال کاربران بعد از آشنایی با پنل اس ام اس زاهدان در مورد انتخاب بهترین شرکت ارائه‌دهندۀ پنل است. پیشنهاد من استفاده از خدمات شرکت ملی پیامک است، اما چرا ؟

ملی پیامک در کمتر از 4 ساعت پس از ثبت‌نام کاربر، از طریق فرم مشاوره در سایت یا تماس تلفنی با ۰۲۱۶۳۴۰۴  و دریافت مدارک، پنل و خط اختصاصی را فعال می‌کند تا کاربران در کوتاه‌ترین زمان ممکن شروع به ارسال پیامک کنند.

چرا ملی پیامک بهترین سامانه‌ی پیامکی است؟پنل اس‌ ام اس زاهدان محیط کاربری ساده‌ای به زبان فارسی دارد که برای همه کاربران قابل استفاده است. درعین‌حال، آموزش صفر تا صد ارسال پیامک تبلیغاتی در کانال آپارات ملی پیامک، مینی دوره‌ رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه‌ بازاریابی پیامکی  برای کاربران آماده شده است.

وب سرویس پیامکی ملی پیامک قابلیت ارسال اس ام اس‌های کد ورود، فراموشی رمز عبور و ارسال کد مرسوله و… را در اختیار فروشگاه‌های آنلاین و وب‌سایت‌های فروشگاهی قرار می‌دهد. همچنین با وجود بزرگترین بانک شمارۀ به‌روز همراه اول و ایرانسل کشور توسط ملی پیامک، تبلیغات برای شما به سادگی انجام می‌شود و دیگر دغدغۀ نداشتن شمارۀ مخاطبان بازار هدف را ندارید.

قطعاً تبلیغات مقرون‌به‌صرفه برای هر کسب‌وکاری اولویت دارد و تعرفه‌ی مناسب پیامک‌ها در پنل اس‌ ام اس زاهدان قدرت مانور بیشتری به صاحبان مشاغل می‌دهد تا با کمترین هزینه بیشترین تبلیغات را داشته باشند و از نتیجه‌ فوق‌العاده آن شگفت‌زده شوند.

بانک شماره‌های به‌روز ملی پیامک

همانطور که گفتیم ملی پیامک با بزرگترین بانک شمارۀ کشور بهترین مکان برای شروع تبلیغات هدفمند شماست تا در کمترین زمان ممکن بیشترین دایره‌ مشتری را برای کسب‌وکار خود بسازید. در مرحلۀ بعد هم می‌توانید شمارۀ این مشتریان را در دفترچه تلفن اختصاصی پنل اس ام اس زاهدان ذخیره کنید تا اعضای باشگاه مشتریان شوند و پیام‌های اختصاصی مانند کد تخفیف را دریافت کنند.

همانطور که تا اینجا خواندید، حتماً متوجه شدید که تمام تلاش ملی پیامک ارسال پیامک هدفمند است. به همین خاطر ویژگی ارسال پیامک براساس بانک اصناف و مشاغل در پنل اس‌ ام اس زاهدان فراهم شده است تا کاربران به بیش از ۹۴ زیرشاخه از مشاغل موجود پیامک تبلیغاتی ارسال کنند، با همکاران و رقبای خود تعامل سازنده داشته باشند و بدین وسیله تبلیغات کالا یا خدماتشان را به مشتریان واقعی برسانند.

مشتریان شما کجا زندگی می‌کنند؟

خط خدماتی چیست پنل اس‌ ام اس زاهدان با دسترسی به ابزار ارسال پیامک بر اساس کدپستی شرایط ارسال پیامک محله‌ای را برای کاربران فراهم کرده تا تنها با وارد کردن ۵ رقم اول کدپستی مناطق موردنظرشان بر اساس محل زندگی مشتری تبلیغات داشته باشند.

البته کاربران پنل زاهدان بر حسب آنتن‌دهی دکل bts ایرانسل هم می‌توانند ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشند، با این تفاوت که باید حتماً از سه روز قبل درخواست دهند و این ارسالشان تنها برای شماره‌های ایرانسل است.

ارسال پیامک بر اساس جنسیت

ارسال پیامک تبلیغاتی براساس جنسیت مزیت بزرگی برای کسب‌وکارها است که این ویژگی فوق‌العاده با آخرین به‌روزرسانی پنل اس‌ ام اس زاهدان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به این ترتیب، کاربران با توجه به کالا و خدماتی که ارائه می‌دهند، می‌توانند فقط برای بانوان یا آقایان ارسال پیامک داشته باشند و مشتریان واقعی را هدف تبلیغاتشان قرار دهند.

نگاهی به زاهدان !

زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با ۵۸۷٬۷۳۰ نفر جمعیت است. با توجه به موقعیّت مرزی، زاهدان یکی از قطب‌های ورود کالا و تجاری شرق کشور است. برای کسب‌وکارهایی که در این مناطق فعالیت می‌کنند، پنل اس ام اس زاهدان بهترین ابزار تبلغات منطقه‌ای است که شرایط اجرای بازاریابی هدفمند و هوشمند را برای کاربر فراهم کرده است.

جمع‌بندی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟حالا که با پنل اس‌ ام اس زاهدان آشنا شده‌اید، وقت این رسیده که خودتان دست به کار شوید و پنل اختصاصی برای ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید. پس همین حالا وارد سایت ملی پیامک شوید و این فرصت استثنایی را از دست ندهید تا بتوانید با 30% تخفیف ویژه پنل خودتان را داشته باشید.

در ضمن نگران سوالات یا مشکلاتتان نباشید. تیم پشتیبانی ملی پیامک همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ شب به دو صورت تلفنی و تیکت در حال خدمت‌رسانی به کاربران هستند و می‌توانید برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • حامد آشوری

    18 بهمن 1401، 18:25

     سلام ممنون از مقاله خوبتون

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید