30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
روش‌های تبلیغات برای کلاس های تابستانی

روش‌های تبلیغات برای کلاس های تابستانی

87

در این مطلب روش‌های مختلف تبلیغات برای کلاس های تابستانی را می‌نویسیم، که با هوشمندی می‌توانید تبلیغاتی هدفمند برای جذب دانش‌آموزان داشته باشید.

جلب‌نظر دانش‌آموزان و والدین برای کلاس‌های تابستانی آسان نیست، زیرا آن‌ها انتظار دارند برای تابستان در کلاسی شرکت کنند، که سرگرم کننده باشد و در عین‌حال مهارت جدیدی را هم کسب کنند. دانش‌آموزان کلاس‌های تابستانی شما را از اینستاگرام، دوستان و آشنایان خود یا از جستجو در گوگل پیدا می‌کنند؟ شما به عنوان صاحب آموزشگاه، برای متقاعد کردن دانش‌آموزان و والدین از چه روش‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنید؟

روش‌های موثر تبلیغات برای کلاس های تابستانی

قبلاً که والدین می‌خواستند بچه‌ها در کلاس‌های تابستانی ثبت‌نام کنند، از خاله، عمه یا همسایه‌ها می‌پرسیدن که کدام موسسه کلاس‌های خوبی دارد و بچه‌ها را به همان موسسه یا کلاس می‌فرستادند، که در واقع از روش بازاریابی دهان به دهان استفاده می‌کردند. گاهی اوقات هم خانواده‌ها بروشور جذابی را روی دیوار یا داخل حیاط خانه می‌دیدند و از آن استفاده می‌کردند.

دیگر تبلیغات چاپی و بروشوری کمتر باعث جذب مشتری می‌شود و همهٔ کسب‌وکارها از ابزارهای دیجیتال برای اطلاع‌رسانی، ارتباط و تبلیغ استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از طریق سایت، تبلیغات در گوگل یا شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ و جذب مشتری استفاده کنید، که در ادامه هر کدام را بیشتر توضیح می‌دهیم.

تبلیغات برای کلاس های تابستانیبرای کسب‌وکارتان سایت داشته باشید

یکی از اصول اساسی در تبلیغات برای کلاس های تابستانی این است، که سایت راه‌اندازی کنید. اگر وب‌سایت داشته باشید، هر ساعتی از روز یا هفته می‌توانید تبلیغات و اطلاعیه کلاس‌ها را منتشر کنید. همچنین مطالب و مقالات آموزشی در قسمت وبلاگ سایت به اشتراک بگذارید.

اطلاعات کامل مربوط به برگزاری، هزینه و زمان شروع کلاس‌ها را بارگذاری کنید. در مورد معلمان و کادرآموزش توضیحات لازم را بنویسید و کلی اطلاعات دیگر که مربوط به کلاس‌هاست، را منتشر کنید.

اگر سایت دارید، می‌توانید در گوگل تبلیغات انجام دهید.

از گوگل ادز استفاده کنید

گوگل منبع معتبری برای پرسیدن هر سوالی است. هر زمان که آدرسی، مقاله‌ای، آموزش خاصی و ... نیاز داریم، در گوگل جستجو می‌کنیم.

گوگل‌ادز یکی از امکانات گوگل است که می‌توانید در آن تبلیغات انجام دهید. یعنی اگر صاحب وب‌سایت باشید، می‌توانید به گوگل پول بدهید تا سایت شما را در تبلیغات برای کلاس های تابستانی کمک کند. مثلاً می‌خواهید هر کاربری که کلاس‌های تابستانی را جستجو کرد، سایت شما اول از همهٔ سایت‌ها برای کاربر نمایش داده شود، به گوگل پول می‌دهید تا هنگام جستجو صفحه شما بالاتر از همهٔ صفحات‌ قرار دهد. بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک در گوگل تبلیغات انجام می‌دهند و بازخوردهای خوبی می‌گیرند.

حالا اگر سایت نداشته باشید، چطور تبلیغات انجام دهید

تبلیغ کلاس‌ در شبکه‌های اجتماعی

اگر سایت ندارید تا تبلیغات انجام دهید، از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. شبکه‌های اجتماعی و مخصوصاً اینستاگرام در ایران، بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات برای کلاس های تابستانی است. صفحه‌ای در اینستاگرام ایجاد کنید، آدرس و شماره تماس را برای کاربران بنویسید. با استفاده از پست و استوری، از کلاس‌های بچه‌ها عکس و فیلم تهیه کرده و به اشتراک بگذارید. امکانات آموزشگاه را معرفی کرده، از نظرات دانش‌آموزان در مورد کلاس‌ های تابستانی فیلم تهیه و منتشر کنید.

مثلاً اگر کلاس‌های موسیقی برگزار می‌کنید، از آموزش و ساززدن شاگردان به صورت لایو (زنده) فیلم گرفته و منتشتر کنید، تا مخاطبان با فضای آموزش موسیقی آشنا شوند.

غیر از داشتن صفحه اختصاصی آموزشگاه در اینستاگرام، می‌توانید تبلیغات هم داشته باشید. تبلیغات در اینستاگرام به این صورت است که شما به صفحه‌هایی که فالوور زیاد دارند یا به اینفلونسرها (اشخاص معروف) پول می‌دهید و آن‌ها صفحه شما را به مخاطبان و کاربران معرفی می‌کنند.

برای تبلیغ کلاس باید از ابزارهای آنلاین استفاده کرد؟

تبلیغات برای کلاس های تابستانی را با سامانه پیامکی ارسال کنید

مرکز کامپیوتر جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران: ثبت‌نام ترم تابستان کامپیوتر.
شروع دوره: ۲۹تیرماه
تلفن: ۸۴۶۵۰-۸۴۶۵۱۲۳
تا اینجا در مورد تبلیغات آنلاین صحبت کردیم، حالا در مورد تبلیغات برای کلاس های تابستانی با استفاده از سامانه پیامکی صحبت می‌کنیم. پیامک‌های مثل پیام بالا از طریق سامانه برای مخاطبان ارسال می‌شود. سامانه پیامکی، نرم‌افزاری آنلاین است که می‌توانید از طریق آن پیامک انبوه را به کاربران ارسال کنید و همچنین از طرف کاربران اس ام اس دریافت کنید. سامانه پیامکی برای تبلیغ کلاس‌های تابستانی مزیت‌های زیادی دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

تبلیغات برای کلاس‌ های تابستان با ارسال تبلیغ از روی نقشه

کلاس‌های تابستان شروع شد
با معرفی هر نفر ۱۰ درصد تخفیف بگیرید.
برای ثبت‌نام با شماره تلفن زیر تماس بگیرید:
۲۲۴۵۵۵۶۲

آموزش نحوه استعلام شماره موبایل با کد ملیحتما بخوانید: آموزش نحوه استعلام شماره موبایل با کد ملی

با استفاده از امکان پیامپ سامانه ملی پیامک، به شاگردان اطراف آموزشگاه پیام ثبت‌نام در کلاس‌ها را ارسال کنید. مثلاً در استخر فدک خیابان مدنی، کلاس‌های تابستانی شنا برگزار می‌کنید. وارد سامانه پیامکی شده و سپس از بالای صفحه روی گزینه پیامپ کلیک کنید. نقشه به صورت پیش‌فرض روی شهر تهران است، استخر فدک را پیدا کرده و روی مناطق اطراف کلیک کنید. تعداد کاربران همراه اول و ایرانسل نمایش داده می‌شوند، هر کدام را که خواستید، تیک بزنید. پیام را بنویسید و سپس ارسال کنید.

پیام به کاربران ساکن در این محله، فرستاده می‌شود که بسیار هدفمند است و باعث جذب شاگردان جدیدی که در همین نزدیکی زندگی می‌کنند، می‌شود.

ارسال پیام به بانک اصناف و مشاغل

با استفاده از امکان ارسال پیام براساس بانک اصناف و مشاغل به کاربران اس ام اس انبوه بفرستید. مثلاً با کمی دقت در اطلاعات ثبت‌نام کنندگان دوره‌های قبلی متوجه این موضوع می‌شوید که اکثر آنها از قشر مرفه و دارای توانایی مالی بالا هستند. پس جامعه هدف میتوانید پزشکان، مهندسین یا وکلا و... باشد. حالا وارد سامانه پیامکی شوید و روی گزینه منطقه هدفمند کلیک کنید. در صفحه باز شده، روی گزینه ارسال جدید کلیک کرده تا صفحه بانک شماره‌ها را ببینید. از قسمت بانک مشاغل، شغل موردنظر را انتخاب کرده و سپس متن پیامک را بنویسید و ارسال کنید.

بعد از ثبت‌نام دانش‌آموزان، باید تاریخ شروع کلاس‌ها را یادآوری کنید.

اطلاع‌رسانی به شاگردان با دفترچه تلفن

بعد از اینکه شاگردان در کلاس شرکت کردند شماره تلفن‌های آن‎‌ها را در دفترچه تلفن ذخیره کنید. دانش‌آموزان را براساس کلاس دسته‌بندی کنید مثلاً کلاس معرق‌کاری خانم زمانی، کلاس کامپیوتر آقای اصلانی، کلاس فتوشاپ خانم تیموری، کلاس مجسمه‌سازی آقای ولی‌نژاد و ...، سپس به‌راحتی تاریخ شروع و ساعت کلاس را با پیامک اطلاع دهید.

دسته‌بندی شاگردان در سامانه، به صرفه‌جویی وقت کمک می‌کند و برای ارسال پیام کاربردی است.

یادآوری پرداخت شهریه

شهریه کلاس‌های تابستانی اصولاً به صورت اقساطی پرداخت می‌شود. در سامانه ملی پیامک، با استفاده از ابزار ارسال زماندار می‌توانید پیامک یادآوری برای شاگردان بفرستید. شماره تلفن شاگردان را که در سامانه ذخیره کردید، مشخص کنید تا به صورت ماهانه برای دانش‌آموز پیام یادآوری پرداخت هزینه ارسال شود. مثلاً اگر بخواهید فقط برای چهار یا پنج کلاس یادآوری شهریه با اسم دانش‌آموز بفرستید، آیا با سامانه امکانپذیر است؟

با سامانه پیامکی می‌توان به چند نفر به صورت هم‌زمان اس ام اس با متن جداگانه ارسال کرد.

ارسال متناظر برای فرستادن پیام‌های مختلف 

ارسال متناظر ابزار خوبی برای ارسال پیام به چند کاربر به صورت هم‌زمان و شخصی سازی شده (با نام و اطلاعات شخصی دانش‌آموز) است. مثلاً می‌خواهید به شاگردان مختلف کلاس نقاشی پیام دهید، که برای مسابقات پذیرفته شده‌اند، از چه راهی استفاده می‌کنید؟

خانم مریم فرح‌بخش طرح شما برای مسابقات نیمه‌نهایی استان تهران انتخاب شده است.

خانم نسترن فرخی طرح شما برای مسابقات نیمه‌نهایی استان تهران انتخاب شده است.

برای فرستادن پیام‌های بالا کافیست تا نام شاگردان را در فایل اکسل یا فایل به صورت متن آماده کرده و در سامانه پیامکی بارگذاری کند. اس ام اس‌ها به صورت هم‌زمان برای شاگردان مختلف ارسال می‌شود.

نظرسنجی از شاگردان

دانستن نظر شاگردان کمک می‌کند تا موسسه کمبودها را جبران کند و کلاس‌های با کیفیتی برگزار کرده و شاگردان بیشتری را جذب کند. با استفاده از قابلیت نظرسنجی در سامانه ملی پیامک، نظر دانش‌آموزان را در مورد کیفیت کلاس‌ها، عملکرد معلمان و ... بپرسید، تا کمبودها را جبران کنید.

جمع‌بندی در مورد روش‌های تبلیغات برای کلاس های تابستانی

در این مطلب با روش‌های تبلیغ و همچنین کاربردهای مهم سامانۀ پیامکی برای کلاس‌های تابستانی آشنا شدید. احتمالاً الان به این نتیجه رسیدید، که داشتن یک سامانۀ پیامکی برای هر موسسه‌ یا مدرسه‌ای ضروری است. پس با انتخاب یک سامانۀ پیامکی خوب هم در وقت صرفه‌جویی کرده و هم راندمان کاری موسسه را بالا ببرید.

برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ملی پیامک به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
42دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • کیان ساعی

    30 شهریور 1400، 16:12

    خط خدماتی هم میدید شما؟
    شرایط خط خدماتی خیلی سخته
    راه حل سریع تری دارین؟

    • ایمان عمادی

      19 مهر 1400، 10:06

      سلام وقتتون بخیر
      بله برای دریافت شرایط خدماتی کردن خطوط ملی پیامک به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
      راه حل سریع‌تر هم شرایط خدماتی کردن خطوط پیش شماره 9999 رو مشاهده بفرمایید.

  • بهرام کاشانی

    24 شهریور 1400، 18:07

    درود بر شما من میخواستم برای سایتم ملی پیامک رو تهیه کنم میخواستم بدونم ایا برای لیست سیاه هم ارسال پیامک رو انجام میده؟
    یعنی منظورم اینه که ایا برای همه ارسال میشه؟

  • زنگنه

    24 شهریور 1400، 09:52

    سلام وقتتون بخیر ما میتونیم ایا پنل رو از شما تهیه کنیم و پنل رو ه سایتمون وصل کنیم که کسی برای کلاسی ثبت نام کرد عضو سایت بشه و بعد از ثبت نام هم براش پیامک بره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  • مبینا نباتی

    21 شهریور 1400، 09:50

    ما میتونیم پنل پیامک داشته باشیم که مثلا با ارسال عدد 1 لیست کلاس های انلاین و با ارسال عدد 2 لیست کلاس های حضوری برای کسانی که این اعداد به سامانه پیامکی ما ارسال میکنند پیامک کنیم ایا چنین چیزی امکان پذیر میباشد؟
    مرسی

    • ایمان عمادی

      19 مهر 1400، 10:11

      بله دوست عزیز
      برای این مورد حداقل پنل شرکتی و تجاری نیازه که با استفاده از ماژول “تحلیلگر” این کار رو انجام بدین!

  • مهرناز رجبعلی

    21 شهریور 1400، 09:15

    سلام وقت بخیر من میخوام پنل رو به سایت وردپرسی خودم متصل کنم که بتونن کاربرا که معمولا دانش آموزای خودم هستند نام کاربری و رمز عبور ارسال بشه بابت این مورد بفرمایید کدام پنل رو خریداری کنم بتونم این اتصال را الیجاد کنم

    • ایمان عمادی

      19 مهر 1400، 10:14

      سلام دوست عزیز، وقت شما بخیر
      برای این مورد حداقل پنل اقتصادی نیازه که قابلیت اتصال به وبسرویس و API رو داشته باشه!
      شما میتونین پنل‌های پیامکی ملی پیامک رو از اینجا: تعرفه‌ های ملی پیامک مشاهده کنید.

  • فرشته کفایتی

    09 شهریور 1400، 16:14

    سلام به تازگی شروع به تدریس میکنم و برای هماهنگی ها میخوام از پنل پیامکی استفاده کنم
    آیا استفاده پنل ها مدت زمان دارند؟ اگر مدت زمان دارند از مهر خریداری کنم

    • ایمان عمادی

      19 مهر 1400، 10:16

      درود بر شما
      بله پنل‌های پیامکی یکساله هستند، با این کد تخفیف می‌تونید تهیه کنید. MSK10

  • قرنجیک

    06 شهریور 1400، 10:24

    الان کلاس ها به صورت کاملا آنلاین برگزار میشه آیا ماژولی دارید که به درد کار من بخوره، سایت من وردپرس هستش و آموزش آنلاین برگزار میکنم

    • ایمان عمادی

      19 مهر 1400، 10:29

      دقیقا چه کاری رو میخوایین انجام بدین؟ توضیحات بیشتری میفرمایید؟

  • ماهان مشکانی

    06 شهریور 1400، 10:21

    سلام خسته نباشین
    برای ارسال پیامک های تبلیغاتی برای مرکز مشاوره کنکور چه مدارکی برای فعالسازی نیاز هستش؟
    مجموعه روزنامه رسمی ندارد

    • ایمان عمادی

      08 آبان 1400، 09:38

      سلام وقتتون بخیر
      نیازی به مدرک خاصی نیست! شما میتونین به صورت حقیقی فعال کنید که صرفاً تصویر کارت ملی + تصویر احرازهویت سلفی میخواد. اگر میخوایین به صورت حقوقی فعال بفرمایید، تصویر کارت ملی مدیر مجموعه‌تون + جواز کسب مجموعه نیاز خواهد بود.

  • کیمیا زندی

    05 شهریور 1400، 22:52

    سلام
    ارسال به اصناف ارسال به منطقه ارسال به شهر ها و ارسال به صورت سن و جنسیت و ارسال به خارج از کشور این موارد ایا همش روی سامانه ی شما فعال هست یا خیر

    • ایمان عمادی

      08 آبان 1400، 09:54

      سلام دوست عزیز
      ارسال به اصناف،
      ارسال به منطقه،
      ارسال به شهرها،
      ارسال به تفکیک جنسیت،
      امکان پذیره!
      دو مورد ارسال سن و خارج از کشور، در حال حاضر ارائه نمیشه از سمت اپراتور!

  • صفدري

    05 شهریور 1400، 22:41

    سلام ممنون از مقاله هاى خوبتون من قصد خريد پنل را براى اتصال به سايتم كه تازه تاسيس هستش فقط چون ميدونم جهت فعالسازي مدارك دريافت ميكنيد من سنم ١٧ سال هستش ميتونم پنل خريداري كنم!؟

    • ایمان عمادی

      08 آبان 1400، 09:55

      سلام خواهش میکنم
      خیر دوست عزیز، برای استفاده از پنل باید به سن قانونی (حداقل 18 سال) رسیده باشید.
      می‌تونید پنل رو به نام یکی از اقوام خانواده تهیه بفرمایید و بعد از رسیدن به سن قانونی، درخواست تغییر مالکیت به نام خودتون رو بدین!

  • آرمان آزاذ

    31 مرداد 1400، 21:54

    سلام وقت بخیر من پنل دارم میخواستم ارسال سایتم رو فعال بکنم که برای لیست سیاه هم بره پیامکم چه کاری باید انجام بدم؟
    سایتم وردپرسی هستش دیجیتس رو لازم داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • ضیایی

    31 مرداد 1400، 09:44

    درود برشما چطوری میتوان برای افرادی که در منطقه خاصی هستند پیامک ارسال نمود؟مانند ورودافراد به طور موقت در منطقه یا مکان خصی.ارسال پیامک از طریق کدپستی منظورم نمی باشد.

    • ایمان عمادی

      08 آبان 1400، 10:51

      سلام وقتتون بخیر
      برای این قابلیت مستقیماً بایستی از سمت مخابرات منطقه اقدام بفرمایید.

  • اموزشگاه زبان سرو

    30 مرداد 1400، 19:55

    ما میتونیم کد تخفیف در قالب لینک ارسال کنیم؟
    که با لمس لینک کاربران مستقیم وارد درگاه پرداخت با هزنیه تخفیف خورده بشن پرداختشونو انجام دهند امکانش هست؟

    • ایمان عمادی

      08 آبان 1400، 10:52

      بله شما می‌تونید داخل متن پیامکتون با خطوط 50004 و 3000 که در حال حاضر قابلیت ارسال لینک رو دارند، لینک مورد نظر خودتون رو ارسال بفرمایید.

  • رضا سوادی

    25 مرداد 1400، 20:23

    سلام روزبخیر
    میتونیم ارسال پیام تبلغاتی رو برای چندین منطقه متفاوت ارسال کنیم؟
    همچین پلن پیامکی ملی پیامک داره؟

  • لیلا کاشانی

    22 مرداد 1400، 15:57

    سلام وقت بخیر
    من میخواستم برای سایتم که asp هستش پنل پیامکی تهیه بکنم که ارسالش به جای ایمیل با پیامک باشه
    شرایطش چجوریه؟ شما پشتیبانی میکنید از این سیستم؟
    و اینکه سرعت ارسالش به چه صورت هستش؟
    ممنون از راهنماییتون

    • مونا هادی

      23 مرداد 1400، 09:51

      سلام روزتون بخیر باشه؛ بله زبان برنامه‌نویسی asp.net رُ هم پشتیبانی می‌کنیم و اتفاقاً نمونه کد کاملاً آماده هم داریم.
      روی نمونه کد‌های asp.net کلیک بفرمایین و نمونه کدهارو بعد از ثبت‌نام مشاهده بفرمایید.
      سرعت ارسال لحظه‌ای هست. کمتر از 15 ثانیه ارسال پیامک انجام میشه!

  • فروشگاه نی نیمون

    11 مرداد 1400، 11:46

    با سلام و خسته نباشین ما به تازگی فروشگاه آنلاینی ساختیم و برای تمامی تبلیغات میخوایم از شرکت شما راهنمایی بگیریم
    هم گوگل ادز و هم تبلیغات پیامکی لطفا راهنمایی کنید ابتدا از کجا و کدوم راه شروع کنیم و میانگین هزینه هرکدام چقدر است؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 11:48

      سلام ممنون از شما! برای گوگل ادز می‌تونین به سایت نوین پیام بدین! برای تبلیغات پیامکی هم پیشنهاد می‌کنم با بخش فروش تماس بگیرید 02163404 و یا شماره‌تونو بذارین تا باهاتون تماس بگیریم.

  • عذرا آراد

    01 مرداد 1400، 23:21

    ما یک آموزشگاه زبان تازه تاسیس هستیم توی جنت آباد میخواستیم برای شروع کلاس ها ارسال پیامک بزنیم ولی خب کلاس ها به صورت آنلاین هستش.
    ما هم میخواییم اطلاع رسانی داشته باشیم هم تبلیغات منطقه ایی آیا این کار با پنل شما امکان پذیر هست؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 مرداد 1400، 11:06

      سلام دوست عزیز؛
      بله؛ برای این کار پنل شرکتی رُ پیشنهاد می‌کنم. با بخش فروش هم می‌تونین مشاوره بیشتر بگیرین! 02163404

  • سارا سورنی

    30 تیر 1400، 16:09

    سلام من برای فنی حرفه ایی کرمانشاه پنل رو تهیه کردم و با ارسال حدودا 20.000 پیامک تونستم بازدهی خوبی رو داشته باشم و همشهریانمون به خوبی استقبال کردند
    حتما شما رو به دوستان پیشنهاد میکنم
    ممنون از شما

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 12:21

      سلام. خیلی ممنون از شما! راستی به ازای معرفی هر نفر، 1000 پیامک هدیه به شما تعلق می‌گیره که می‌‌تونین برای دریافت این پیامک هدیه با واحد پشتیبانی 02163404 در ارتباط باشید.

  • مجید خان بالا

    30 تیر 1400، 15:41

    سلام وقتتون بخیر.
    من از پنل پیامکی شما استفاده میکنم و خیلی راضیم. هر موقع هم سوال داشتم و زنگ زدم، سریع جواب دادین و با صبر و حوصله راهنمایی کردین. مثل پشتیبانی که کامل و دقیق کمک میکنه و تا آخرین مرحله پای تلفن کمک میکنه، شما هم مقاله‌هاتون عالیه و کامل. با همین قدرت ادامه بدین. مرسی از ملی پیامک

  • نیلوفر

    26 تیر 1400، 19:34

    ببخشید میخواستم ببینم بانک شماره ها بروز هست و ایرانسل لیست سیاه داره؟
    ینی شماره های ایرانسل پیامکاشون رو لغو کرده باشن میره براشون؟

    • نیلوفر اکبریان

      27 تیر 1400، 09:13

      بله دوست عزیز، بانک شماره‌های ایرانسل ملی پیامک بر اساس به‌روزرسانی سال 1400 در اختیارتون قرار می‌گیره
      ایرانسل هم لیست سیاه داره و ارسال پیامک برای لیست سیاه ممنوعه

  • سرای محله کرمان

    23 تیر 1400، 10:06

    روز بخیر
    ما داخل سرای محلمون هر سال تابستون کلاس های اموزشی از جمله سفالگری و نقاشی از این قبیل برای بچه ها میزاریم تا یه بخشی از اوقات تابستون خودشونو با یادگیری سپری کنند کسایی که از این کلاسا مطلع هستند که ثبت ناماشون صورت میگیره و استفاده میکنند اما خوب خیلی از افراد هم هستند اطلاع ندارندمن میخواستم بدونم ما میتونیم پنل پیامکی تهیه کنیم و به صورت منطقه ای به ساکنین منطقه که سرای محلمون در ان مستقر است ارسال پیامک داشته باشیم و تبلیغات انجام بدیم؟
    پنل های شما به چه صورت عمل میکنند؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 تیر 1400، 12:03

      بله دوست عزیز، ساکن کدوم شهر هستید؟
      برای شهرهای بزرگ به ابزار پیامپ یعنی ارسال پیامک از روی نقشه دسترسی دارید
      برای شهرهای کوچک هم می‌تونید از ابزار کدپستی استفاده کنید تا به محلۀ موردنظرتون ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید

  • احمد رضا توتونچی

    11 بهمن 1399، 13:36

    روشی بسیار نوین و کارآمد.از این روش جهت تبلیغات استفاده کردم و نتیجه مثبت گرفتن

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید