30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
بانک شماره موبایل تفکیک شده ملی پیامک

بانک شماره موبایل تفکیک شده ملی پیامک

94

دوست من سایت فروش لوازم پزشکی دارد، یک‌ماه پیش به من زنگ زد و گفت تجهیزات دانپزشکی را جدید خریداری کردم و می‌خواهم برای دندانپزشکان اطلاع‌رسانی کنم، ولی نمی‌دانم چطور مخاطب هدفم را انتخاب و فقط برای آنان تبلیغات انجام بدم.

من به دوستم بازاریابی پیامکی، را پیشنهاد دادم و روش‌های جذب مخاطب جدید و اطلاع‌رسانی به مشتریان قدیمی را برایش گفتم، ولی دغدغه او شماره موبایل افراد بود. بانک شماره موبایل تفکیک شده ملی پیامک را برایش توضیح دادم و تصمیم گرفتم در این مورد مطلبی بنویسم، تا اگر شما هم برای کسب‌وکار خود نیاز به شماره موبایل دارید، خیلی راحت از بانک‌های شماره تلفن همراه استفاده کنید.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

بانک شماره موبایل تفکیک شده

داشتن شماره تلفن همراه مخاطبان مختلف و ارسال پیام به صورت هدفمند به مشتریان برای کسب‌وکارها بسیار کاربردی است. در سامانه ملی پیامک، مشتریان به شماره موبایل مخاطبان به صورت طبقه‌بندی و تفکیک شده دسترسی دارند و می‌توانند خیلی راحت به روش‌های مختلف برای مشتریان پیامک اطلاع‌رسانی، تخفیف، افتتاح شعبه، مشاغل خاص و ... بفرستند. در ادامه روش‌ها را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

بانک شماره موبایلبرای اطلاعات بیشتر می‌توانید از ویدئوی زیر استفاده کنید.

بانک استان‌های کشور

گاهی اوقات برخی از کسب‌وکارها نیاز دارند، تا به مردم ساکن در استانی خاص پیام ارسال کنند. سامانه ملی پیامک بانک شماره موبایل استان‌های کشور را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تا بتوانند خیلی راحت برای یک یا چند استان مختلف پیامک ارسال کنند. با ذکر مثال بهتر توضیح دهیم.

مثلاً سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده است که فردا در استان خراسان شمالی سیل می‌آید، حالا سازمان هلال احمر می‌خواهد برای همهٔ شهرهای استان خراسان شمالی پیامک هشدار سیل ارسال کند. کافیست وارد سامانه ملی پیامک شوید، پیام را بنویسید و سپس از قسمت بانک استان‌‌های کشور، استان خراسان شمالی را انتخاب و پیام ارسال کنید. 

آیا برای هر شهر هم می‌توان جداگانه پیامک ارسال کرد؟

بانک اصناف و مشاغلبانک شهرهای کشور

در سامانه پیامکی علاوه بر اینکه به شماره‌های هر استان به صورت جداگانه دسترسی دارید، شماره موبایل هر شهر نیز به صورت تفکیک شده در اختیار کاربر قرار دارد. مثلاً فروشگاه‌ زنجیره‌ای شهروند برای مشتریان شهرضا در استان اصفهان تخفیف در نظر گرفته است و می‌خواهد برای ساکنان پیام اطلاع‌رسانی بفرستد. کافیست وارد سامانه پیامکی شود و از قسمت بانک استان‌های کشور، استان اصفهان و سپس شهرضا را انتخاب کند. شماره‌ها به تفکیک اعتباری و دائمی نمایش داده‌ می‌شوند، گروه دلخواه را انتخاب و پیام ارسال کند.

آیا می‌توان شماره موبایل‌ها را به هدف‌های کوچکتر هم دسته‌بندی و پیام ارسال کرد؟

بانک اصناف و مشاغل

بانک اصناف و مشاغل

امکان دیگری که سامانه ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل است. بانک مشاغل و اصناف مخاطب هدف را کوچکتر می‌کند و می‌توانید هدفمندتر پیام ارسال کنید. به عنوان مثال شخصی کارگاه تولید ساز دارد و می‌خواهد به مخاطبان هدف خود اطلاع دهد، که ساز سه‌تار تولید کرده و می‌فروشد. باید سازنده ساز مخاطب هدف خود را پیدا و به آنان پیام ارسال کند. کافیست وارد سامانه پیامکی شود، متن اس ام اس را نوشته و از قسمت بانک اصناف و مشاغل، زیرگروه‌های لوازم ادوات موسیقی، آموزش موسیقی و سایر زیرگروه‌های مرتبط را انتخاب و پیامک ارسال کند. مخاطب به صورت هدفمند انتخاب شده، پس احتمال فروش ساز بالا می‌رود.

بانک شماره موبایلبانک تفکیک شده اصناف کشور

در سامانه ملی پیامک، بانک اصناف و مشاغل به صورت دسته‌بندی برای همهٔ شهرهای سراسر کشور نیز به صورت جداگانه تهیه شده است، که می‌توانید استفاده کنید. دوباره از مثال بالا (تولیدکننده سه‌تار) استفاده کنیم. فرض کنید، سازنده سه‌تار در شهر اراک ساکن است و می‌خواهد فقط برای مخاطبان شهر اراک اس ام اس بفرستد، باید وارد سامانه پیامکی شود و بعد از نوشتن متن پیام بانک تفکیک شده اصناف کشور و سپس شهر اراک و بعد از زیرگروه‌ها اصناف مربوط به موسیقی (لوازم ادوات موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی و ...) را انتخاب و پیام ارسال کند.

بانک شماره موبایلبانک شماره موبایل کدپستی‌ استان‌های کشور

یکی دیگر از امکاناتی که پنل اس ام اس برای کاربران فراهم کرده است، بانک کدپستی استان‌های کشور به صورت تفکیک شده است. بر اساس شماره کدپستی هر منطقه از شهر می‌توانید اس ام اس ارسال کنید، به مثال اول متن برگردیم، تجهیزات دندانپزشکی دوست من، او می‌تواند برای مشتریان قدیمی و همچنین مخاطب جدید پیام بفرستد. آدرس سایت دوست من در تهران و در منطقه ۱۴ پستی است، او می‌تواند وارد سامانه پیامکی شود، پیام خود را بنویسد و سپس از شاخه کدپستی استان‌های کشور، شهر تهران را پیدا کند. از زیرشاخه‌های شهر تهران، منطقه ۱۴ و سپس برای مناطق کارگر شمالی، فاطمی، کشاور و منطقه‌های اطراف مغازه اس ام اس اطلاع‌رسانی بفرستد.

البته ارسال پیام از روی نقشه (پیامپ) هم برای فرستادن اس ام اس منطقه‌ای، وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید.  

شماره های کدپستیبانک شماره‌های فعال کشوری

همانطور که می‌دانید، بیشتر مردم از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل استفاده می‌کنند. سامانه ملی پیامک نیز برای راحتی مخاطب شماره موبایل‌ها را به تفکیک جدا کرده و در اختیار کاربران قرار داده است. در شاخه بانک شماره‌های فعال کشوری سه زیرشاخه به نام‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل و دائمی همراه اول وجود دارد. اگر مخاطب هدف شما جزو هر کدام از این سه گروه هستند، می‌توانید به صورت تفکیک شده هر اپراتوری را که خواستید انتخاب و پیام ارسال کنید. 

بانک شماره موبایلبانک شماره موبایل محله‌ای

در سامانه ملی پیامک، شماره موبایل‌ها در شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان، مشهد و ... بر اساس منطقه‌های شهر طبقه‌بندی شدند. به عنون مثال اگر مغازه‌ای در بازاررضا شهر مشهد افتتاح کرده باشید، خیلی راحت می‌توانید برای محله‌های بازار رضا خ امام رضا، خ امام رضا، خ امام رضا بازار بزرگ و ... که در اطراف مغازه هستند، اس ام اس تخفیف یا اطلاع‌رسانی ارسال کنید. 

برای شهرهای کوچک هم سامانه ملی پیامک، بانک کدپستی کل کشور را به صورت دسته‌بندی تهیه و در پنل قرار داده است، اگر برای شهرهای کوچکتر می‌خواهید پیامک بفرستید، از بانک کدپستی شهر موردنظر استفاده کنید.

نحوه ارسال پیام کوتاه با شماره خدماتیحتما بخوانید: نحوه ارسال پیام کوتاه با شماره خدماتی

بانک شماره موبایلبانک شماره‌های ایرانسل به تفکیک پیش‌شماره

اپراتور ایرانسل از زمانی که فعالیت خود را شروع کرد، شماره موبایل را با پیش‌شماره‌های ۹۳۵، ۹۳۶، ۹۳۷، ۹۳۸ و ... به مشتریان فروخت. یکی دیگر از بانک‌های که سامانه ملی پیامک در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، بانک شماره‌های ایرانسل به تفکیک پیش‌شماره است. اگر کسب‌وکار شما به‌گونه‌ای است، که می‌خواهید برای شماره‌های مختلف ایرانسل پیامک بفرستید، استفاده از ماژول بانک شماره ایرانسل بسیار مفید و هدفمند است.

در سامانه ملی پیامک، همهٔ بانک شماره‌ تلفن‌ها به صورت مرتب به‌روز می‌شوند و شماره‌های تکراری و مسدود شده از بانک شماره تلفن‌ها حذف می‌شوند.شماره های ایرانسل

استفاده مفید از بانک شماره موبایل تفکیک شده

بانک شماره موبایلدر این مطلب بانک‌های مختلف شماره موبایل را به صورت تفکیک شده و کامل توضیح دادیم. هر چه بیشتر جامعه هدف برای کسب‌وکار کوچکتر باشد، پیامک به صورت هدفمندتر ارسال می‌شود و احتمال جذب مشتری و فروش محصول بالاتر می‌رود. با استفاده از شماره‌هایی که نوشتیم می‌توانید بازار هدف خود را کوچکتر کنید و برای مشتریان اس ام اس بفرستید.

ارسال پیامک به مشتری، یکی از روش‌های کم‌هزینه و عالی برای حفظ و جذب مشتری جدید است. اگر در زمینه تهیه پنل اس ام اس یا بانک شماره موبایل سوال دارید، با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و از کارشناسان ملی پیامک، مشاوره رایگان دریافت کنید.

اگر از بانک‌های مختلف شماره همراه برای ارسال اس ام اس استفاده کردید، تجربه خود را در قسمت دیدگاه‌ها با مخاطبان ملی پیامک به اشتراک بگذارید. 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
42دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • قمرنژاد

    30 شهریور 1400، 15:53

    ببخشید میشه شماره هارو هم داشته باشیم؟
    یعنی اصل شماره ها که کامل باشه در اصل

    • ایمان عمادی

      26 آبان 1400، 13:58

      سلام و درود بر شما
      بعد از اینکه پیامک رو ارسال فرمودین، می‌تونین از ارسال پیامکتون گزارش بگیرین و در فایل گزارش، لیست شماره موبایل‌ها مشخصه!

  • شیخی

    24 شهریور 1400، 10:33

    سلام وقتتون بخیر من قصد فعالسازی پنل شما رو دارم این بانک شماره هاتون روی همه ی پنل هاتون فعال هستش یا خیر باید پنل خاصی رو تهیه کنیم تا به این امکان دسترسی داشته باشیم؟

    • ایمان عمادی

      26 آبان 1400، 13:57

      سلام دوست عزیز؛
      این مورد روی پنل شرکتی و تجاری فعاله!

  • قاسم سعید

    23 شهریور 1400، 09:57

    سلان ممنون از مقاله ی خوبتون بانک شماره هاتون اپدیت شده برای چه زمانی هستند و ایا بانک تفکیک شده ی پزشکان و پرستاران و بیمارستان ها رو بر اساس شهر و یا نهایتا استان دارید یا به صورت کلی بهمون نمایش داده خواهد شد

    • ایمان عمادی

      23 شهریور 1400، 11:08

      سلام دوست عزیز، ممنون از شما
      آخرین آپدیت بانک شماره‌ها مربوط به امسال یعنی 1400 هست. بله به تفکیک دسته‌بندی پزشکان و… رُ هم داریم که برای این مورد حداقل پنل شرکتی و تجاری نیاز هست که تهیه بفرمایید.
      اگر همچنان سوالی براتون باقی مونده، می‌تونید با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • ضحی صالحی

    17 شهریور 1400، 17:05

    سلام من ارایشگاه دارم میخواستم بدونم برای شماره بانوان میشه ارسال کرد؟بانوان منطقه 5 تهران مثلا
    بعدش ایا سنشونم میشه انتحاب کرد یا فقط جنسیت؟چون اپشنشو فک کنم دیدم ممنون میشم بگید

    • ایمان عمادی

      23 شهریور 1400، 11:09

      سلام.
      دوست عزیز، در حال حاضر، به شماره موبایل بانوان به تفکیک هر شهر میشه فرستاد منتهی امکان ارسال بر اساس جنسیت فعلاً وجود نداره!

  • املاک پا پا

    09 شهریور 1400، 09:45

    من یه سوال از حضورتون دارم به صورت تفکیک و منطقه ای یعنی مثلا من میتونم به منطقه پرند استان تهران ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشم به طور کل هدف من حومه تهران هست ایا امکان ارسال پیامک به این تفکیک نیز موجود دارید؟
    مرسی

    • ایمان عمادی

      23 شهریور 1400، 11:12

      سلام. بله این مورد یکی از امکانات ملی پیامک هست که در اختیار شما قرار داده میشه، تا به صورت محله‌ای یا منطقه‌ای یا به تفکیک هر شهری که مد نظر داشته باشید، خیلی ساده و آسان بتونید ارسال کنید.
      پیشنهاد می‌کنم ویدئوی آموزشی ملی پیامک برای ارسال منطقه‌ای رُ مشاهده بفرمایید.
      ویدئوی آموزشی: ارسال پیامک به بانک شماره های اصناف، مشاغل، مناطق

  • خانی آبادی

    08 شهریور 1400، 16:38

    سلام خسته نباشین
    بانک شماره رستوران دارها و سوپرمارکت ها رو در تهران میخوام موجوده در بین شماره ها؟

    • ایمان عمادی

      23 شهریور 1400، 11:28

      سلام ممنون از شما
      بله دوست عزیز، بانک شماره موبایل رستوران‌ها و سوپرمارکت‌های تهران رُ داریم که روی پنل شرکتی و تجاری وجود داره!

  • صدیقه خداوردی

    07 شهریور 1400، 11:57

    سلام همکاران گفتند بانک شماره ها داره آپدیت میشه و خیلی خوشحال شدم از این بابت
    لیست شماره های آپدیت شده رو از کجا میتونم ببینم؟
    در قسمت دمو نشون نمیده این مورد رو؟

    • ایمان عمادی

      23 شهریور 1400، 11:29

      سلام و درود بر شما
      بانک شماره‌های آپدیت سال 1400 روی پنل‌های شرکتی و تجاری وجود داره دوست عزیز!

  • نومی

    06 شهریور 1400، 13:13

    بانک شماره هاتون خیلی گسترده شده و قبلا مشکل این بود که بعضی از بانک هارو نداشتید الان اینقدر بانک جزئی شده و اصناف زیادی در داخل سامانه قرار دادید که کا رو خیلی راحت کردید

    • ایمان عمادی

      23 شهریور 1400، 11:29

      ممنون از لطف شما

  • رضایی

    06 شهریور 1400، 09:18

    سلام من کسب و کارم رو تازه راه انداختم میخواستم بدونم که شما خودتون برای ما ارسال انجام میدید اگر ما متن پیامک و جاهایی که بخوایم رو بهتون بگیم؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    • ایمان عمادی

      23 شهریور 1400، 11:32

      سلام دوست عزیز؛ اگر بخواهید ما برای شما ارسال کنیم، شرایط کلی رُ می‌تونید از صفحه “ارسال انبوه پیامک” مشاهده بفرمایید.
      ولی شما با تهیه پنل، می‌تونید خیلی راحت ارسال پیامک رُ انجام بدین و ویدئوهای آموزشی کانال آپارات ملی پیامک رُ مشاهده بفرمایید و علاوه بر همۀ این موارد، دوره بازاریابی پیامکی رُ هم مشاهده بفرمایید. ثبت نام توی دوره کاملاً رایگانه!

  • جعفر هاشمی

    05 شهریور 1400، 23:43

    سلام ممنون از مقاله و مطالبی که می ذارید با توجه به این مقاله به نظر میاد. بانک شماره های شما کامل و جامع باشه فقط یک سوال این بانک‌ شماره از کجا دریافت شده و اخرین به روز رسانی ان مربوط به کی می باشه

    • ایمان عمادی

      23 شهریور 1400، 11:33

      سلام ممنون از نظر شما
      بانک شماره‌ها توسط تیم مارکتینگ ملی پیامک تهیه شده و آخرین به‌روزرسانی مربوط به امسال یعنی 1400 هست.

  • رضا ناظمی

    31 مرداد 1400، 22:14

    سلام بانک شماره به نظر کامل میاد ممنون میشم بفرماییذ کی اپدیت کردید و بانک شماره های شما مربوط به چه سالی هستند و ایا معتبر عستند

    • ایمان عمادی

      23 شهریور 1400، 11:34

      سلام دوست عزیز، بانک شماره‌ها در سال 1400 آپدیت شدند و دقت 75 درصد به بالا دارند و معتبر هستند.

  • پایدار

    31 مرداد 1400، 11:01

    قصد دارم برای تبلیغات از پنل پیامکی شما استفاده کنم اما نمیدونستم کدوم یک از پنلاتون برای تبلیغات مناسبه همه پنل های که دارید امکان ارسال پیامکی تبلیغاتی را دارند؟ بعنی داخل همشون ما دسترسی به بانک شماره ها از جمله بانک شماره ها به صورت منطقه ای خواهیم داشت؟

    • ایمان عمادی

      23 شهریور 1400، 11:36

      سلام
      بله هر کدوم از پنل‌ها رُ بخوایید می‌تونین تهیه بفرمایید و دسترسی به بانک شماره‌ها رُ داشته باشید و این مورد رو اضافه کنم که پنل شرکتی و تجاری دسترسی کامل به بانک شماره موبایل‌ها رُ دارند.
      برای مقایسه پنل‌ها با همدیگر روی لینک رو‌به‌رو کلیک بفرمایید: تعرفه‌های پنل

  • تقوی نسب

    30 مرداد 1400، 18:51

    به جز همراه اول ایرانسل بانک شماره های سایر اپراتور ها مثله رایتل هم در اختیار کاربران قرار میدهید البته تمرکز بنده هم رو این دو اپراتور پراستفاده همراه اول و ایرانسل هست اما خواستم بدونم ایا میتونم ارسال پیامک به این اپراتور ها هم داشته باشم؟

    • ایمان عمادی

      23 شهریور 1400، 11:39

      بانک شماره موبایل‌ها برای همراه اول و ایرانسل وجود داره! علاوه‌بر اون، شما اگر شماره موبایل مشتریان خودتون رُ جمع‌آوری کرده باشید، می‌تونید به مخاطبین خودتون هم پیامک ارسال کنید که با کلیک روی ویدیوی آموزشی ارسال انبوه، می‌تونید ویدئو رُ مشاهده بفرمایید.
      امکان ارسال پیامک به شماره‌های رایتل هم وجود داره ولی متاسفانه هیچ دیتابیس مشخصی از بانک‌شماره موبایل‌های رایتل وجود نداره!

  • فاطمه سیدی

    24 مرداد 1400، 21:26

    سلام روز بخیر
    بانک سوال تفکیک شده در پنل خاصیه یا جز همه پنل ها هست؟

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 11:38

      سلم روز شما هم بخیر
      فکر می‌کنم منظورتون بانک شماره موبایل باشه! توی پنل شرکتی و تجاری وجود داره!

  • مریم کیهانی

    19 مرداد 1400، 20:01

    سلام من تو کار قهوه هستم خیلی راحت ارسال بی تی اس ایرانسل رو انجام دادم برای منطقه انقلاب که پر کافه هستش
    چون ما روستری قهوه داریم
    بازدهی خوبی داشت برام کلی از اهالی قهوه و کافه باهام ارتباط برقرار کردند و فروش خوبی رو تونستم داشته باشم

    • مونا هادی

      20 مرداد 1400، 09:15

      خیلی عالیه!

  • سمیرا آقاخانی

    12 مرداد 1400، 16:41

    چقدر عالی
    من فکر میکردم این تبلیغاتی که میاد فقط و فقط مخابرات میفرسته اونم برای برندهای بزرگ با هزینه های زیاد
    برای شروع تبلیغات شما کدوم پنل رو پیشنهاد میدید؟

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 10:40

      برای شروع و دسترسی کامل به بانک شماره‌های سامانه، پیشنهادم پنل شرکتی یا تجاریه!

  • ساناز

    02 مرداد 1400، 00:17

    بانک شماره هاتون واقعا عالیه تفکیک بندی خیلی عالی دارید دسته بندی های خیلی زیاد جوری هستش که آدم دستش بازه برای ارسال پیامک به هر شهری. ممنونم ازت ملی پیامک

    • نیلوفر اکبریان

      02 مرداد 1400، 10:42

      ممنون از شما و انرژی مثبت‌تون!

  • نوروزی

    26 تیر 1400، 18:42

    سلام و ارادت
    عذر خواهم
    میشه بدونم بانک شماره آپدیتش برای کِی هست؟
    آیا بانک بروز شده رو میتونیم داشته باشیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      27 تیر 1400، 09:42

      دوست عزیز بانک شماره ملی پیامک اردیبهشت 1400 به‌روزرسانی شده

  • ملیکا خوارزمی

    24 تیر 1400، 15:55

    سلام من به خاطر بانک تفکیک جنسیت ایرانسلتون پنل رو تهیه کردم اخه من لوازم ارایشی میفروشم و اقایون زیاد بهدرد من نمی خورند
    البته مشتری اقا زیاد داریم ولی برای تبلیغ سایتمون ترجیح دادم برای بانوان ارسال رو انجام بدم و بعد از خوندن این مقاله هم پنل رو تهیه کردم
    با تشکر از شما

  • سعید تبریزی

    23 تیر 1400، 18:14

    من یه فروشگاه لباس فروشی زنانه و مردانه باز کردم. تو تهران هستش . از بانک شماره موبایل مناطق و محله‌هاش استفاده کردم. فقط یه سوال، آیا بانک شماره موبایل برای جنسیت هم دارین؟ چون اگه وجود داشته باشه خیلی میشه روی این قضیه مانور داد و برای خانم ها و آقایان جداگانه پیامک مخصوص میفرستم. اینجوری هم میشه هدف قرار داد.
    مرسی از شما.

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 11:39

      سلام دوست عزیز، بله وجود داره! بانک شماره موبایل ایرانسل آقایان و بانوان وجود داره!

  • ظفرمارکت

    23 تیر 1400، 14:22

    سلام روزتون بخیر
    من مقاله شماره خوندم و برام خیلی جالب اومد که با خرید پنل ما میتونیم به بانک شماره ها دسترسی داشته باشیم ارسال پیامک انجام بدیم فقط یک نکته من تصاویر که دیدم مثلا شما نوشتید محله ظفر منطقه یک 2000 شماره این 2000 شماره موجود در داخل پنل شماره هایی هستند که به صورت انلاین در اون مونطقه حضور دارند و یا اینکه شماره هایی هستند که در اون منطقه ثبت شده اند؟

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 11:42

      سلام روز شما هم بخیر
      شماره‌هایی که هستند با کد پستی اون محله ثبت شدند.

  • اصغر شمس

    18 اسفند 1399، 07:57

    بسیار عالی و کاربردی

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید