30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
بازاریابی و تبلیغات با پنل پیامک فروشندگان لاستیک

بازاریابی و تبلیغات با پنل پیامک فروشندگان لاستیک

7

کسب‌وکارهای مختلف هیچ‌وقت از تبلیغات بی‌نیاز نیستند. برای همین جای تعجب نیست که دنبال بهترین راه‌های تبلیغاتی با هزینۀ مناسب باشند. مشاغل مرتبط با خودرو مثل نمایشگاه ماشین، تعمیرگاه، تعویض لاستیک و ... هم به بازاریابی برای جذب مشتری جدید نیاز دارند. بگذارید خیلی ساده بگوییم که با این قیمتهای بالا هر کسب‌وکاری برای ادامه دادن به جذب مشتری جدید نیاز دارد. برای همین امروز سراغ خدمات تعویض لاستیک اتومبیل آمدیم تا مفصل دربارۀ پنل پیامک فروشندگان لاستیک صحبت کنیم. اگر این متن را برای خواندن انتخاب کردید، حتماً دنبال روش‌های مناسب بازاریابی در حوزه خدمات ماشین هستید. برای همین بهتر است دربارۀ پیشنهاد ما یعنی استفاده از سامانه ارسال اس ام اس بیشتر بخوانید.

پنل پیامک لاستیک فروشانپنل اس ام اس چیست؟

بیایید اول از همه با پنل پیامکی یا همان سامانه پیام کوتاه آشنا شویم. پنل پیامکی نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال پیامک به مشتری و مدیریت پیام‌ها استفاده می‌شود.

سامانه‌های ارسال پیام کوتاه ابزارهای مختلفی برای ارسال پیامک دارند. از این ابزارها برای ارسال پیام تبلیغاتی استفاده می‌شود. حالا شاید بپرسید کسب‌و کارهایی که با صنعت و ماشین‌آلات در ارتباط هستند، مثل همین لاستیک فروشان چه نیازی به پنل دارند؟ چگونه می‌خواهند از پنل پیامکی استفاده کنند؟

من در ادامه با توضیح مزایای پنل پیامک فروشندگان لاستیک به همین سوال مهم جواب می‌دهم.

پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش فروش و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
30% تخفیف!
LSTK
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

مزایای پنل لاستیک فروشان

مزایای پنل پیامک لاستیک فروشیاستفاده از پنل پیامک لاستیک فروشان نه فقط برای تبلیغات، بلکه برای حفظ مشتری‌های قدیمی هم پیشنهاد می‌شود.

این روزها بیشتر مردم پیام‌هایشان را حتی بدون اینترنت هم چک می‌کنند. در مقایسه با شبکه‌های اجتماعی یا تبلیغات تیزری، پیامک برای عموم مردم تاثیر بیشتری دارد. برای همین، بد نیست با مزایای استفاده از سامانه بیشتر آشنا شوید و بعد پنل کسب‌وکارتان را تهیه کنید.

تبلیغات پیامکی با هزینه مناسب

مهم‌ترین مزیت پنل پیامک فروشندگان لاستیک تبلیغات با هزینه مناسب است. تعرفه پنل پیامکی مقرون‌به‌صرفه است. در مقایسه با روش‌هایی مثل گوگل ادز، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و پرداخت هزینۀ تبلیغ به اینفلوئنسرها، پنل هزینۀ مناسب‌تری دارد. البته فراموش هم نکنید که ارسال پیامک تبلیغاتی دوبرابر بازدهی دارد.

تقریباً بیشتر مردم درحال‌حاضر به گوشی هوشمند دسترسی دارند. یشترشان پیام‌های تبلیغاتی را می‌خوانند. حتی بسیاری از مخاطبان مشتاق دریافت پیامک تبلیغاتی و تخفیف هستند. پس این فرصت طلایی را از دست ندهید. از آن برای معرفی فروشگاه و خدماتی که به مشتری ارائه می‌دهید، استفاده کنید.

سرعت بالای تبلیغ پیامکی

پنل پیامک لاستیک فروشان سرعت بالایی دارد. بیایید از یک مثال ساده شروع کنیم. در مقایسه با تراکت که باید گرافیست طراحی کند تا به چاپخانه برود. چاپ شود و بعد آن را پخش کنید تا به دست مشتری برسد، یا حتی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی که نیاز به استراتژی و محتوا، تدوین و طراحی دارد، ارسال پیامک تبلیغاتی زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

برای همین لازم است تا حسابی فکر کنید. استراتژی تبلیغاتی مناسبی بچینید و سراغ نوشتن متن تاثیرگذار بروید. با نوشتن متن جذاب تبلیغاتی آن را برای مشتری و از طریق پنل ارسال کنید. با تائید اپراتور 15 دقیقه بعد تبلیغ شما یا همان پیامک، به دست تعداد زیادی مخاطب می‌رسد.

تبلیغات فقط برای مشاغل خاص

ارسال پیامک به اصناف و مشاغلهمانطوری که بسیاری از مردم عادی، مشتری لاستیک فروشی هستند، این شغل با مشاغل و افراد خاص هم همکاری دارد. مثلاً نمایشگاه‌های ماشین، رانندگان رالی و مسابقات فرمول 1 مشتریان وبژه‌ای هستند که پنل پیامک لاستیک فروشان امکان ارسال پیامک برای آن‌ها را فراهم کرده است.

ابزار ارسال پیامک به اصناف و مشاغل شرایط ارسال پیامک به تفکیک مشاغل را برای کاربران فراهم کرده است. حالا تبلیغات پیامکی شما مختص گروه خاصی از مشاغل است. دقیقاً به دست مخاطبی ‌می‌رسد که به خدماتتان نیاز دارد.

البته این ابزار امکان ارسال به مشاغل با تفکیک استان را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. پس اگر امکان ارسال محصول به سراسر کشور را دارید، ارسال پیامک با این ابزار نتیجه مثبتی روی فروشتان خواهد داشت.

ارسال پیامک منطقه‌ای

خیلی وقت‌ها اولین چیزی که کسب‌وکارتان لازم دارد، امکان ارسال منطقه‌ای ‌است. پنل پیامک لاستیک فروشان این امکان را فراهم کرده تا برای مناطق اطراف یا هر محله‌ای که دوست دارید، پیام بفرستید. خیلی فرقی ندارد که مشتری شما کیست، فقط باید بدانید کجاست و بعد برایش پیامک بفرستید.

اگر در شهرهای بزرگ و کلانشهرها زندگی می‌کنید، ابزار ارسال از روی نقشه را لازم دارید. برای شهرستان‌های کوچک هم می‌توانید با استفاده از کدپستی برای هر محله که می‌خواهید، پیامک بفرستید.

اینفلوئنسر کیست و اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟حتما بخوانید: اینفلوئنسر کیست و اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

شاید بگویید پنل پیامک لاستیک فروشان خیلی هم ارسال پیام منطقه‌ای لازم ندارد. ولی اشتباه نکنید! تخفیف‌ ویژه محصولات برای مناطق اطراف، ارائه برخی خدمات مثل ارسال رایگان محصول به کسانی که اطراف شما زندگی می‌کنند و ... همان چیزیست که با پیامک باید به صورت منطقه‌ای برای مخاطب ارسال کنید.

خبرنامه پیامکی برای مشتریان خاص

پنل پیامکی لاستیک فروشانخبرنامه پیامکی برای مشتریان خاص و همیشگیست. با خبرنامه تعدادی از مشتریان را به عنوان اعضای خاص و ویژه در قسمت دفترچه تلفن پنل ثبت می‌کنید. البته بهتر است، شرایط عضویت و لغو عضویت را به مشتری بدهید تا در صورت تمایل در خبرنامه عضو شود و هر وقت دوست داشت، خارج شود.

حالا برای این افراد می‌توانید هرچیزی که مربوط به حوزۀ کاریتان است، با رعایت فاصله زمانی مناسب ارسال کنید. مثلاً قیمت روز انواع لاستیک از برندهای مختلف، قیمت و لیست لاستیک‌های وارداتی، لاستیک ماشین‌های مسابقه و کارتینگ و ... اخبار ویژه‌ایست که با خبرنامه پیامکی می‌توانید برای مشتریان خاص ارسال کنید.

در کنار این موارد، تبریک روز تولد، تخفیف ویژۀ تولد، تخفیف اعضای خبرنامه، ارسال رایگان و ... هم تاثیر خوبی در حفظ و نگهداری مشتری دارد.

چرا ملی پیامک را انتخاب کنم؟

بر خلاف چیزی که فکر می‌‌کردید، پنل پیامک لاستیک فروشان اتفاقاً روش خوب و قیمت مناسبی برای تبلیغات است.

حالا نوبت پاسخ دادن به سوال دوم شما، یعنی انتخاب پنل مناسب است. شاید خیلی زیاد با سامانه‌های پیامکی آشنا نباشید. بخواهید برای انتخاب بهترین پنل تحقیق کنید یا دربارۀ خدماتش بیشتر بدانید. برای همین می‌خواهیم شما را با سامانه ملی پیامک آشنا کنیم.

پشتیبانی مناسب ملی پیامک

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ سامانه‌های اس ام اسی  است. ملی پیامک با تعرفه مناسب و پشتیبانی تمام روزهای هفته، کسب‌وکارهای مختلفی را در تبلیغات و بازاریابی راهنمایی می‌کند.

ملی پیامک در هر 4 پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری هزینۀ مناسبی دارد. پشتیبانی هم همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 است. خیلی فرقی ندارد چه روزی از هفته یا چه ساعتی بخواهید برای مشتریان پیامک بفرستید. 6 عصر بعد از ساعت اداری یا 9 صب اول وقت، در هر صورت پشتیبانی ملی پیامک به سوالاتتان پاسخ می‌دهد و اختلال ارسال پیام را پیگیری می‌کند.

آموزش‌ کار با پنل پیامک لاستیک فروشان

کتاب بازاریابی پیامکیخیلی از کاربران درباره کار با پنل پیامک لاستیک فروشان می‌پرسند. بعضی تصوری دربارۀ محیط کاربری سامانه ندارند. بگذارید همین اول خیالتان راحت کنم که محیط کاربری ملی پیامک ساده و به زبان فارسی است، پس حتی اگر به کار کردن با کامپیوتر هم عادت ندارید یا زبان انگلیسی بلد نیستید، خیلی نگران نباشید. محیط کاربری ملی پیامک بسیار سادست و به راحتی می‌توانید هر پیامی که می‌خواهید را ارسال کنید. از هر ابزاری هم که بخواهید استفاده کنید، کافیست روی آن کلیک کنید و توضیحاتش را به فارسی بخوانید.

از طرف دیگر ما کتاب بازاریابی پیامکی را برایتان نوشتیم. اگر می‌خواهید تبلیغات پیامکی را با اصول و استراتژی دنبال کنید، خواندن این کتاب ضروریست. اگر هم آموزش ویدئویی لازم دارید، در آپارات مفصل درباره همه ماژول‌های سامانه صحبت کردیم تا بتوانید از این آموزش‌ها استفاده کنید.

وب‌سرویس پیامکی

سومین ویژگی مثبت پنل پیامک فروشندگان لاستیک در سامانه ملی پیامک، فراهم کردن شرایط وب‌سرویس است. اگر مثل بارز یا کویر تایر سایت و فروش اینترنتی دارید یا خدمات آنلاین مختلفی را در سایت آماده کردید، وب‌سرویس پنل پیامکی را به سایت شما متصل می‌کند.

حالا هر کدام از مشتریان اگر در سایت حساب کاربری ایجاد کنند، خرید کنند یا خرید را پیگیری کنند، این موارد از طریق اس ام اس برایشان ارسال می‌شود.

در آخر هم خیالتان را راحت کنم که فرقی ندارد سایت شما وردپرسی باشد یا با زبان‌های دیگر برنامه‌نویسی طراحی شده باشد. در هر صورت شما از خدمات ملی پیامک و تمام افزونه‌هایش می‌توانید استفاده کنید.

نتیچه مثبت استفاده از سامانه ملی پیامک

تا اینجا با مزایای پنل پیامک فروشندگان لاستیک و خدمات ملی پیامک به عنوان یکی از بهترین سامانه‌های ارائه پنل آشنا شدید.

تبلیغ در مناطق خاص یا حتی بین مشاغلی که بیشتر به کارتان مرتبط هستند، تنها بخشی از خدمات پنل پیامکیست. وقتی به این موارد، سرعت بالا و هزینه مناسب هم اضافه شود، نباید از کنار مزایای مثبت استفاده از پنل به سادگی گذشت.

برای استفاده از خدمات و دریافت فوری پنل در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند. برای سوال در مورد استفاده از پنل هم می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا به سوالاتتان پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مهتاب مولائی

    10 شهریور 1400، 17:41

    سلام وقت بخیر لطفا هزینه پنل های پیامکی تون رو اعلام بفرمائید.

    • ایمان عمادی

      26 آبان 1400، 13:52

      سلام وقت شما هم بخیر
      می‌تونید از صفحه “تعرفه‌ها” قیمت سامانه‌هارو با هم مقایسه بفرمایید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید