30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس کرمانشاه ، ابزار تبلیغات با 30% تخفیف ویژه

پنل اس ام اس کرمانشاه ، ابزار تبلیغات با 30% تخفیف ویژه

110

یک کسب‌وکار موفق در استان کرمانشاه برای اینکه بتواند تبلیغات خوبی داشته باشد، بهتر است که از پنل اس ام اس کرمانشاه استفاده کند. پنل به طور اختصاصی برای این استان بومی‌سازی شده و قابلیت‌هایی دارد که دیگر روش‌های تبلیغات از آن برخوردار نیستند. خب حالا این قابلیت@ها و مزایا چیست و چه تاثیری در فروش بیشتر دارد؟ برای معرفی بیشتر سامانه در ادامه با من همراه باشید.

همین حالا کسب‌وکارت رو به کرمانشاه معرفی کن!

ارسال پیامک هدفمند بر اساس محله، منطقه، مشاغل و اصناف استان کرمانشاه می تواند کسب و کارتون رو گسترش دهد.
30% تخفیف
KMSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس کرمانشاه چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟

قبل از آغاز هر نوع تبلیغاتی باید بدانیم که اصلاً پنل اس ام اس کرمانشاه چیست و چطور می‌تواند به ما کمک کند؟

 

پنل اس ام اس یک نرم‌افزار تحت وب است که امکان ارسال اس ام اس بدون داشتن سیم‌کارت دارد. با دریافت پنل یک شماره اختصاصی به‌صورت مجازی روی پنل شما قرار می‌گیرد. حالا وقت ارسال انبوه است، می‌توانید از یک الی بی‌نهایت پیامک را با پنل پیامک کرمانشاه ارسال کنید.

با دریافت پنل علاوه بر ارسال انبوه، کاربر به بانک شماره‌های کرمانشاه دسترسی خواهید داشت. مدیریت ارسال‌ها و پاسخگویی آنها، امکان اتصال به وب‌سایت، دسترسی به دکل‌های مخابراتی ایرانسل و چندین قابلیت دیگر از جمله خدماتیست که در اختیارتان قرار می‌گیرد.

ملی پیامک، بهترین ارائه‌دهنده خدمات پنل اس ام اس

پنل اس ام اس کرمانشاهاگر شما هم برای دریافت خدمات پیامکی دنبال شرکت‌های قدیمی و معتبر هستید، لازم است که با خدمات شرکت ملی پیامک آشنا شوید. ملی پیامک بیش از ده سال است که خدمات پنل اس ام اس کرمانشاه و سایر نقاط کشور را ارائه می‌کند. پشتیبانی تلفنی، آموزش‌های ویدئویی و کمک به مشتریان برای اجرای یک تبلیغات خوب و موفق از جمله خدماتی است که به رایگان از ما دریافت خواهید کرد.

با ملی پیامک می‌توانید از موارد زیر بهرمند شوید:

  • بهرمندی از یک روش تبلیغات مطمئن و آزموده
  • دریافت مشاوره قبل از خرید پنل اس ام اس کرمانشاه
  • ضمانت یک خرید مطمئن و بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • ارائۀ خدمات آموزشی در اینستاگرام، یوتیوب و کانال آپارات ملی پیامک و ...
  • تعرفه مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات گسترده

بانک شماره کرمانشاه برای ارسال موفق

بخش عمده‌ای از تبلیغات معرفی کسب‌وکار به افراد جدیدیست که تابه‌حال با ما در ارتباط نبوده‌اند. پنل اس ام اس کرمانشاه برای افزایش جذب مشتریان چندین بانک شماره دارد که با استفاده از این بانک شما به تعداد بسیار زیادی از افراد ساکن در استان دسترسی دارید. یکی از بانک شماره‌های موجود در سامانه پیامک کرمانشاه، بانک شماره‌های استان به تفکیک شهر می‌باشد.

با این مجموعه شماره می‌توانید هرکدام از شهرهای استان که مدنظر است را انتخاب و ارسال کنید. حتی می‌توانید به ترتیب یک‌به‌یک آنها را هدف ارسال خود قرار دهید. بانک شهرهای کرمانشاه به شرح زیر است:

پازگله، اسلام آبادغرب، باینگان، بوشهر،   بیستون، پاوه، تازه آباد، ثلاث، جوانرود، حمیل، رباط، روانسر، سر پل ذهاب، سرمست، سطر، سنقر، صحنه، قزانچی، قصرشیرین، گهواره، گواور، گیلانغرب، ماهیدشت، میان راهان، نودشه، نوسود، هرسین، هلشی، کرمانشاه، کرند، کرند غرب، کنگاور، کنگاور، کوزران

بانک اصناف و مشاغل کرمانشاه

اگر بخواهید ارسالتان را برای کسانی که ارتباط بیشتری با کسب‌وکارتان دارند متمرکز کنید می‌توانید از بانک اصناف و مشاغل موجود در پنل اس ام اس کرمانشاه استفاده کنید. پنل شامل بانک مشاغل متعددی از اصناف موجود است و با انتخاب هر کدام که مرتبط با کسب‌وکار شماست، می‌توانید تبلیغاتتان را بهبود ببخشید. لیست مشاغل موجود در پنل کرمانشاه عبارت‌اند از:

گروه شغلی آموزشی پنل اس ام اس کرمانشاه

پروژه‌های دانشگاهی، تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزشی، تدریس زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، تدریس موسیقی، هنرهای‌ زیبا، آموزش علوم کامپیوتر، تدریس درس‌های آزمون سراسری

مشاغل مرتبط با خودرو پنل پیامکی کرمانشاه

 پخش و باند خودرو، تزئینات اتومبیل، تعمیرگاه ماشین و خدمات جانبی، خدمات دزدگیر، ماشین دست‌دوم ایرانی و خارجی، ماشین نو و صفر کیلومتر، فروش حواله، ماشین قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

گروه ارتباطات و موبایل سامانه پیامک کرمانشاه

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل و گوشی همراه، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات پیامکی، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

مشاورین املاک پنل اس ام اس در کرمانشاه

اجاره مسکونی، فروش مسکونی، املاک صنعتی، املاک باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمانی، تزئینات داخلی و دکوراسیون، مشارکت در ساخت، مشاورین املاک، فروش مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگی

چرایی اشتراک پیامکی و چگونگی جمع‌آوری شمارهحتما بخوانید: چرایی اشتراک پیامکی و چگونگی جمع‌آوری شماره

مشاغل خدماتی سامانه پیامک کرمانشاه

بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، سالن ورزشی، کارگزاری بیمه، مغازه‌های تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم، توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، تجهیزات پزشکی، تشریفات و مجلس، آژانس‌های مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، روانشناسی و مشاوره<

بانک شماره لوازم سامانه پیامکی در کرمانشاه

لوازم منزل، ساز و آلات موسیقی، اسباب‌بازی، لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، انواع ظرف و ظروف، مغازه‌های فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، لوازم مهندسی، تجهیزات ورزشی، لوازم یدکی، لوازم نصب آنتن، فروش کتاب

بانک شماره تفکیک جنسیت مناسب مشاغل هدفمند

چنانچه شغلی دارید که عمده مشتریانتان آقایان یا بانوان هستند، می‌توانید از گزینه ارسال بر حسب جنسیت استفاده کنید. این گزینه به شما امکان می‌دهد که فقط برای یکی از جنسیت‌های زن یا مرد پیامک بفرستید. مشاغلی چون آرایشگاه، مزون، تعمیرگاه و... از بانک تفکیک جنسیت پنل اس ام اس کرمانشاه استفاده بیشتری دارند.

تهیه دفترچه تلفن هدف اختصاصی !

پنل اس ام اس کرمانشاهیکی از مهم‌ترین اهداف تبلیغات هر کاربری باید این باشد که دایره مشتریان وفادار برای خودش بسازد. با جمع‌کردن شمارۀ مشتریان وفادار می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید، چرا که مشتریان پیشین، به احتمال زیاد دوباره از شما خرید خواهند کرد.

می‌توانید شماره مشتریان را در پنل اس ام اس اختصاصی خودتان ذخیره کنید و هرچند وقت یکبار برای آن‌ها پیامی بفرستید تا به خرید دوباره ترغیب شوید.

استان کرمانشاه، با کسب‌وکارهای گسترده

استان کرمانشاه با مرکزیت کلان‌شهر کرمانشاه، یکی از استان‌های خوش‌آب‌وهوای غرب کشور است که ۲۴٬۶۴۰ کیلومترمربع مساحت و ۱٬۹۵۲٬۴۳۴ نفر جمعیت دارد. قدمت و نقش این شهر در تاریخ ایران باعث شده که مسافرین زیادی به آن سفر کنند. کسب‌وکارها با استفاده از پنل اس ام اس کرمانشاه می‌توانند مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنند.

دسترسی مستقیم و بدون واسطه به شهروندان، بانک شماره‌های مختلف و امکان ارسال بر حسب نیاز کاربر با استفاده از سامانه اس ام اس کرمانشاه در اختیارتان قرار می‌گیرد. افرادی که زودتر از این خدمات پیامکی استفاده کنند، بر حسب آمار حتماً می‌توانند سهم بیشتری از بازار را کسب نمایند.

پنل اس ام اس کرمانشاه

جمع‌بندی

استفاده از پنل اس ام اس کرمانشاه که تنها در چند دقیقه راه‌اندازی می‌شود، می‌تواند کمک ویژه‌ای به افزایش فروش شما نماید. کاربران و کسب‌وکارهای بسیاری توانسته‌اند با تهیه پنل پیامکی، شروع بازاریابی پیامکی و دیدن آموزش‌های لازم می‌توانند تغییرات شگرفی در میزان درآمد و فروششان ایجاد نمایند.

شما هم اگر می‌خواهید از این خدمات استفاده کنید، کافیست یک تماس تلفنی با شماره 02163404 بگیرید و از رقبایتان در بازار پیشی بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
104دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • ریوا

    25 اسفند 1401، 12:18

    سلام و دورد من میخوام از سامانه ی شما استفاده کنم و میخوام بدونم می تونم برای ایرانسل و همراه اول هم ارسال کنم یا فقط برای یک اپراتور خاض امکان پذیر است
    ؟

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:37

      سلام دوست عزیز،
      شما به هر شماره‌ای که دوست دارید میتونید ارسال کنید. محدودیت در ایرانسل و همراه اول وجود نداره به جز برخی مايول‌ها که مخصوص همراه اول یا ایرانسل هستند.

  • اسلامزاده

    03 اسفند 1401، 11:27

    سلام وققتون بخیر ببخشید امکان ارسال به شهر های اطراف کرمانشاه هم وجود دارد یا فقط برای مراکز استان ممکن است پیامک ارسال کنیم؟

    • زهره تاجیک

      13 آذر 1402، 16:06

      سلام دوست عزیز،
      شما به هر جایی که دوست دارید داخل ایران می‌تونید پیامک ارسال کنید. فقط باید کد پستی محدوده مورد نظر رو داشته باشید برای شهرهای اطراف کرمانشاه. چون امکان ارسال از روی نقشه برای این شهرها وجود نداره.

  • سیدحسین حسینی

    01 اسفند 1401، 13:58

    سوالی داشتم بابت متن پیامک ها ایا محدودیتی وجود داره که ما چقدر داخل متن پیامک بنوسیم و این مورد چگونه محاسبه ممیشه بابت این مورد راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:38

      سلام دوست عزیز،
      در کل پیامک فارسی 70 کاراکتره. اگر بیش از این تعداد کاراکتر بنویسید پیامکتون دو بخشی میشه و هزینه ارسال هم متعاقبا زیاد میشه.
      سعی کنید تا جایی که میشه پیامک رو در 70 کاراکتر تموم کنید.

  • آرش نواب

    01 اسفند 1401، 13:17

    سلام برای دریافت نمایندگی در استان کرمانشاه، پشتیبانی کاربران با ملی پیامک است یا خیر؟
    برای درج بسته، هزینه حداقل بسته ها چقدر میبایست درج گردد؟؟

  • پارسا یوسفی

    01 اسفند 1401، 13:11

    سلام وقت بخیر
    من میخوام برای کل شماره های شهر کرمانشاه ارسال تبلیغات پیامکی انجام بدم هزینه ها به چه صورت هستش؟ایا ارسال رو همکاران شما انجام میدن؟ایا برای همه شماره ها انجام میشه ؟حتی لیست سیاه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      01 بهمن 1402، 15:32

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی هزینه های لطفا به صفحه تعرفه رجوع کنید.
      ارسال رو خودتون باید از پنل خودتون انجام بدید و بسیار ساده و راحت هست روندش.
      برای ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات از خطوط خدماتی و وبسرویس خدماتی میشه استفاده کرد.

  • حسنی امینی

    24 بهمن 1401، 16:52

    ممنون از مقاله های خوبتون
    خیلی خوب و جامع و مفید برای همه شهرها توضیحات داده شده و این مورد خیلی کمک کننده هست
    سپاس از تیم ملی پیامک

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:39

      سلام دوست عزیز،
      خوشحالیم که از مقاله خوشتون اومده. امیدوارم موفق باشید و ما سعادت خدمت رسانی بیشتر به شما رو داشته باشیم.

  • ژیوان کارزیر

    19 بهمن 1401، 14:44

    من قبلا از یک شرکت دیگه پنل داشتم اونجا یک خط 1000 داشتم که خدماتی هم بود حالا اون شرکت دیگه کار نمی کنه و من میخوام ی پنل از شما تهیه کنم می تونم این خط رو هم اینجا داشته باشم و ایا این از طرف شما انجام میشه ؟

    • سمیه جابری

      01 بهمن 1402، 15:33

      سلام وقت شما به خیر
      بله امکان این کار هست
      برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • صفایی پور

    17 بهمن 1401، 12:46

    سلام و خسته نباشید
    پنل پیامکی شما برای ارسال به افرادی که تبلیغات پیامکی خود را بسته باشد چه راهکاری دارد؟ما برامون خیلی مهمه که حتما به بلک لیست ارسال بشه ممنون میشم در این خصوص راهنمایی کنید.

  • علیرضا داداشی

    16 بهمن 1401، 11:27

    سلام وقت بخیر من چند سال از سرویس شما برای ارسال پیامک استفاده میکنم و راضی هستم و تا الان از طریق کدپستی پیامک ارسال کردم میخوام بدونم برای ارسال پیامک به صورت زنده از همین پنل می تونم استفاده کنم و از کدوم بخش برای این مورد باید استفاده کنم ؟

    • سمیه جابری

      01 بهمن 1402، 16:03

      درود بر شما
      برای استفاده از قابلیت پیامک زنده باید تیکت ارسال کنید تا همکاران ما موضوع رو بررسی کنن و بهتون اطلاع بدن

  • گرجستانی

    15 بهمن 1401، 10:16

    سلام برای تهیه دفترچه تلفن اختصاصی، به چه صورت شماره ها ثبت و ذخیره میشوند؟؟
    معمولا از مشتریان، شماره موبایل همراه با نام و نام خانوادگی دریافت می‌گردد و یک لیست اکسلی هم از مشتریان قدیمی داریم که اگر بشه یکجا در گروهی جداگانه سیو کنیم عالی میشه

    • سمیه جابری

      01 بهمن 1402، 16:37

      درود بر شما
      شما میتونید هم به صورت دستی، هم فایل اکسل هم فایل متنی مخاطبان خودتون رو ذخیره کنید. حتی میتونید اون ها رو در گروه های مختلف طبقه بندی کنید.
      توصیه میکنم راهنمای دفترچه تلفن رو مطالعه کنید.

  • مهدی پور

    12 بهمن 1401، 09:35

    سلام و وقت بخیر خسته نباشید
    سوالی داشتم راجب ارسال bts و lbs ایا این مورد در همه ی شهر ها و حتی شهرتان ها هم قابل استفاده هستند یا خیر محدود به یه سری شهرها میشه؟

    • زهره تاجیک

      28 بهمن 1402، 13:55

      سلام دوست عزیز،
      از این دو قابلیت در سراسر ایران میشه استفاده کرد.

  • دربانی

    10 بهمن 1401، 12:39

    من تازه سایت فروش لباس ایجاد کردم و دارم محصولاتم رو به صورت روزانه داخلش آپلود می کنم. آیا این امکان وجود داره که هر کسی از سایتم دیدن میکنه و ثبت نام می کنه برای من پیامک ارسال بشه ؟ اگه امکانش هست بگید که به برنامه نویسم پیام بدم. ممنون از لطف تون

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:43

      سلام دوست عزیز،
      شما باید از خدمات وبسرویس استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنم به صفحه وبسرویس تشریف ببرید خودتون کامل مطالعه کنید.

  • کردی

    05 بهمن 1401، 12:35

    با سلام وقت بخیر ممنون از تیم قوی ملی پیامک یه سوال داشتم من الان کرمانشاهم به غیر از کرمانشاه امکان ارسال به شهر های دیگه هم وجود دارد یا فقط به شهر خودم میتونم بفرستم؟

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:41

      سلام دوست عزیز،
      شما میتونید از هر جای ایران به هر جای دیگه پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. هیچ محدودیتی وجود نداره.

  • فخرایی

    04 بهمن 1401، 16:18

    سلام برای تبلیغات در کرمانشاه در شهر کنگاور، میخوایم تبلیغات شیرینی محلی این استان رو داشته باشیم
    چظوری میشه برای تمامی افرادی که در این شهر هستند پیامک رو ارسال کنیم و همچنین چجوری میشه فهمید پیامک رو برروی گوشی موبایل خوندن یا نه؟

    • سمیه جابری

      01 بهمن 1402، 16:41

      درود بر شما
      بله میتونید به کمک کدپستی همراه اول، کد پستی ایرانسل و پیامپ، پیامک های خودتون رو ارسال کنید
      برای اینکه ببینید پیامک به دست مخاطب ها رسیده میتونید از پنل و بخش ارسالی ها، گزارش ارسال های خودتون رو ببینید

  • قیدی

    04 بهمن 1401، 16:10

    سلام و وقت خوش ممنون از مقاله خوبتون
    ایا کرمانشاه ارسال از طریق نقشه در این استان را هم موجود دارید؟
    یک محدوده خیلی خیلی کوچکی از این استان رو پوشش میدیم
    ممنون از پاسخگویی

    • سمیه جابری

      01 بهمن 1402، 16:44

      درود بر شما
      بله میتونید به کمک ماژول پیامپ برای مناطق مختلف این شهر پیامک ارسال کنید.

  • کیان آزادی

    03 بهمن 1401، 11:15

    سلام وقت بخیر
    من برای تبلیغات و اطلاع رسانی در شهر کرمانشاه و و کله استان رو میخواستم انجام بدم میخواستم بدونم ضوابط تبلیغات و اطلاع رسانی به چه صورت هستش در سامانه ملی پیامک؟
    ایا برای شهرهای نزدیک کرمانشاه هم میشه ارسال پیامک انجام داد؟
    تعرفه های ارسال چجوریه؟
    ممنون

    • زهره تاجیک

      28 بهمن 1402، 13:53

      سلام دوست عزیز،
      شرایط و ضوابط که از اولین اصولش اینه که پیامک‌هاتون در چارچوب قانونی باشه. یک سری کسب‌وکارها حتما باید مجوزهای خاص خودشون رو داشته باشن مثل پزشکان و مشاوران املاک و …
      دومین نکته اینه که حتما باید پنل بخرید و از داخل سامانه کار خودتون رو شروع کنید. برای استفاده از ماژول‌ها هم یه عالمه آموزش و راهنما هست که می‌تونید استفاده کنید.
      برای شهرهای اطراف کرمانشاه هم می‌تونید پیامک بفرستید و مشکلی نیست. برای دیدن قیمت‌ها هم به صفحه تعرفه‌ها برید.

  • نوری

    03 بهمن 1401، 10:38

    درود
    من قصد خریداری پنل رو دارم که داخل شهر پیامک ارسال کنم سوالی که دارم اینه فقط می تونم به خود شهر کرمانشاه پیامگ ارسال کنم یا شهر های دیگر مثل صحنه و قصر شیرین و .. هم بانک شماره ای داریدکه بتونم پیامک ارسال کنم متوجه این مورد نشدم که توضیح بدید ممنون میشم ازتون

    • زهره تاجیک

      28 بهمن 1402، 13:54

      درود بر شما،
      بله دوست عزیز، می‌تونید برای شهرهای دیگه هم از بانک شماره استفاده کنید. ماژول‌های دیگه مثل ارسال lbs و bts هم هستن که برای شهرهای اطراف کرمانشاه می‌شه استفاده کرد.

  • سبزان

    01 بهمن 1401، 10:46

    سلام و روز بخیر . ممنون به خاطر مقاله زیباتون من می خواستم برای مسافرینی که وارد شهر کرمانشاه می شن پیامک ارسال کنم. چون یک اقامتگاه کوچک دارم و می خوام اجاره بدم برای همین نیاز دارم که تبلیغات بکنم برای گرفتن مسافر. حالا اگه این امکان وجود داشته باشه راحت تر می تونم تبلیغات پیامکی داشته باشم برای مسافر ها. اگر این امکان وجود داره لطفا منو راهنمائی کنید.

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:45

      سلام دوست عزیز،
      شما میتونید از قابلیت ارسال پیامک زنده استفاده کنید. به این صورت که مسافران وقتی وارد شهر میشن، یک پیامک براشون ارسال بشه مثلا:” متل سبزان پذیرای شماست”
      اینطوری ترغیب میشن برای اقامتگاه به سراغ شما بیان.

  • محمد ملت

    30 دی 1401، 16:57

    به تازگی یک فروشگاه فروش محصولات الکترونیک باز کردم (فروش گوشی) میخوام برای شروع کار تخفیف های خوبی بزارم روی محصولاتم، حال میخوام برای این که بهتر بشه به وسعت بزرگتری از اطراف خودم این مورد را اطلاع رسانی کنم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:46

      سلام دوست عزیز،
      من پیشنهاد می‌کنم ابتدا تبلیغات منطقه ای رو حتما در دستور کار بگذارید. از ارسال از روی نقشه و کدپستی گرفته تا بانک شماره و ارسال از دکل ایرانسل.
      چون هر چی افرادی که نزدیک شما هستن بیشتر شما رو بشناسن مشتریان جدیدتری براتون میارن.

  • نانوایی محلی کنگاور

    29 دی 1401، 14:01

    عزیزجان برای کرمانشاه چطوری میشه برای یک نونوایی تبلیغ کرد؟
    شما برامون تبلیغ میکنید یا باید خودمون ارسال رو انجام بدیم؟چون فکر میکنم از پس کار با پنل برنمیام و خیلی پیچیده و سخت باید باشه
    فقط هم تو محدوده باشه چون سرویس خرید اینترنتی نداریم

    • زهره تاجیک

      13 آذر 1402، 16:22

      سلام دوست عزیز،
      کار با پنل خیلی ساده است. یک عالمه هم ویدئو آموزشی داخل کانال آپارات هست که میتونید تماشا کنید. کلی هم متن آموزشی داریم.
      همچنین اگه نتونستید کار باهاش رو انجام بدید هم میتونید به همکاران زنگ بزنید بهتون راهنمایی بدن.
      در نهایت اگر تصمیم بر این شد که پنل رو خودتون نخرید، می‌تونید از امکان ارسال انبوه استفاده کنید.

  • شمسی پور

    29 دی 1401، 09:47

    سلام ایا پنل شما ارسال پیامک به بلک لیست رو داره؟ متاسفانه بسیاری از مردم پیامک های تبلیغاتیشون رو بستن و همین مورد باعث شده که جامعه هدف ما خیلی خیلی کم بشه برای همین میخواستم بدونم میشه در پنل شما به بلک لیست پیام ارسال کرد؟

  • اکبر حمیدی

    27 دی 1401، 11:17

    سلام اگه بخوام کل کرمانشاهو پیامک بدم میتونم از پنل پایه استفاده کنم؟؟؟
    بخوام برای روستا های اطراف ارسال کنم بانک اطلاعاتی وجود دارد در این مورد یا فقط شهر ها وجود دارد؟

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:50

      سلام دوست عزیز،
      ببینید برای اینکه کل شهرستان رو پوشش بدید، باید یک پنل قوی‌تر بخرید چون که تعرفه پیامکتون در طولانی مدت ارزون تر میفته. یعنی به نفعتونه که پنل پایه خریداری نکنید.
      بانک شماره تو روستاها خیلی محدوده که من پیشنهاد می‌کنم از کدپستی ارسال کنید براشون.

  • نان خرمایی ارغوان

    27 دی 1401، 10:14

    امکان ارسال پیامک عکس دار نیز درپنل شما قابل انجام است؟
    برای مثال قصد داریم تصویر سوغاتی ها را به عنوان تبلیغات در پیامک ارسال کنیم تا بتوانیم گردشگران بیشتری را جذب کنیم؟
    ممنون میشم در صورتی که میتوانید به کسب و کار ما کمک کنید دریغ نفرمایید.
    تشکر از لطف شما

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:49

      سلام دوست عزیز،
      خیر ما چینین قابلیتی رو نداریم در حال حاضر. اما میتونید از امکانات دیگه پنل استفاده کنید مثلا لینک بذارید داخل اس ام اس یا با متن جذاب، مخاطب رو ترغیب کنید.

  • آزادی مجد

    26 دی 1401، 14:39

    سلام و خسته نباشید
    من یک کافه داخل شهر کرمانشاه دارم که میخوام برای جذب مشتری داخل همان منطقه ی خودمان پیامک ارسال کنم ایا این مورداز ظریق سامانه ی شما امکان پذیر است و حداقل هزینه برای انجام این کار را بفرمایید و ایا در اینده می توانم پنل ها را ارتقا دهم ممنون و سپاس از راهنمای های شما

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:47

      سلام دوست عزیز،
      بله شما راه های زیادی برای تبلیغات منطقه ای دارید مثل ارسال از روی نقشه، ارسال از کدپستی، بانک شماره موبایل، ارسال از دکل ایرانسل و غیره! که به نظر من همه‌شون برای کافه خیلی هم خوب هستن.
      درآینده میتونید پنل رو ارتقا بدید و برای دیدن قیمت‌ها هم به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید.

  • کریم پور

    02 آذر 1400، 16:32

    سلام خسته نباشید من یه رستوران سنتی دارم توی شهرمون و می خوام پیامک به هر کسی که وارد شهر کرمانشاه میشه ارسال کنم . می خوام به محض ورود به شهر پیامک براش ارسال بشه ممنون می شم راهنمایی کنید منو

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 11:59

      دوست عزیز می‌تونین ارسال پیامک بر اساس دکل bts ایرانسل داشته باشید تا از روی آنتن‌دهی به مناطق مختلف شهر پیامک بفرسته
      این روش فقط شامل شماره‌های ایرانسل میشه

      • محمد صالح نژاد

        29 بهمن 1401، 20:33

        من در مورد bts تحقیق کردم و دیدم یه همچین موردی هم برای همراه اول وجود دارهآیا شما این مورد رو ارائه میدین؟

        • زهره تاجیک

          12 دی 1402، 12:39

          سلام دوست عزیز،
          بله همراه اول هم یه قابلیتی داره به اسم پیامک زنده. این قابلیت خیلی خیلی کاربردیه و میتونید باهاش هدفمند و حساب شده تبلیغات کنید.

  • سیما روحی

    30 آبان 1400، 21:35

    سلام
    شما به لیست سیاه هم پیامک ارسال میکنید؟
    و آیا پنل نمایندگی رو هر شخص حقیقی میتونه خریداری کنه یا حتما باید حقوقی باشه؟؟
    و دارای روزنامه رسمی؟
    و چند نوع پنل نمایندگی دارین؟

    • نیلوفر اکبریان

      01 آذر 1400، 11:41

      دوست عزیز ارسال پیامک به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه ولی برای ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به لیست سیاه از وب‌سرویس خدماتی و ارسال پیامک از پترن می‌تونین استفاده کنید
      برای اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی لطفاً لینک نمایندگی ملی پیامک که براتون گذاشتم، مطالعه کنید

  • محیا فرهادی

    28 آبان 1400، 17:38

    سلام وقت بخیر برای ارسال پیامک تبلیغات پیج شخصی امکان پذیر است؟
    پیجم آموزش خودآرایی و زیبایی است و برای جذب فالوور از پیامک میخوایم تست کنیم

    • نیلوفر اکبریان

      29 آبان 1400، 13:47

      دوست عزیز به عنوان شخص حقیقی می‌تونین ارسال پیامک داشته باشید ولی باید حتما از متونی استفاده کنید که کلمه فیلتر شده نداشته باشه

  • سالار بنی هاشمی

    27 آبان 1400، 17:34

    در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی و موبایل فعالیت میکنم آیا امکنش هست سررسید اقساط روبرای مشتریام در زمان های مشخص ارسال کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 آبان 1400، 13:58

      بله دوست عزیز، از ماژول سررسید می‌تونین استفاده کنید که روی پنل‌های شرکتی و تجاری در دسترسه

  • علی حامدی

    27 آبان 1400، 16:19

    درود بر شما من برای تبلیغات در شهر پاوه و به طور کلی استان کرمانشاه رو میخواستم انجام بدم میخواستم بدونم شرایط تبلیغات به چه صورت هستش؟
    ایا برای استان های مجاور هم میشه ارسال پیامک انجام داد؟
    هزینه های ارسال چجوریه؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 آذر 1400، 16:08

      دوست عزیز ارسال پیامک در تمام استان‌ها یکسانه و از لینک تعرفه‌های ارسال پیامک که براتون گذاشتم، می‌تونید قیمت‌هارو ببینید

  • فهیمه لاهوتی

    26 آبان 1400، 08:37

    اگر پنل پیامکی شما را خریداری کنم ایا به صورت منطقه ای هم میتونم به شهر کرمانشاه ارسال پیامک انجام دهم یا اینکه برای کله شهر ارسال میگردد تفکیک شما به چه ترتیب میباشد؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 11:40

      دوست عزیز در ارسال منطقه‌ای پیامک شما برای همون محله‌ای ارسال میشه که انتخاب کرده باشید، در اصل این ماژول هم برای همین طراحی شده که به تمام شهر ارسال نداشته باشید و بخشی از سرمایه تبلیغاتی‌تون هدر بره

  • دیانتی

    26 آبان 1400، 08:34

    سلام وقتتون بخیر آیا ما میتونیم پنلی از شما داشته باشیم که بتونیم پنل رو به سایتمون متصل کنیم برای ارسال پیام های کدتایید و هم از این بانک شماره های شما استفاده کنم برای تبلیغات، این مورد در یک پنل همزمان امکان پذیر هست؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 11:40

      بله دوست عزیز، همه پنل‌ها به جز پنل پایه به خدمات وب‌سرویس و افزونه‌ها دسترسی دارند

  • فرشید نوری

    26 آبان 1400، 08:31

    سلام من یک دفتر املاک توی شهر کرمانشاه دارم می خواستن بدونم از طریق پیامک می تونم لینک فایل های موجود رو برای مخاطب های خودم ارسال کنم و علاوه بر اون توی کل شهرم هم پیامک ارسال کنم این گزینه ی ارسال لینک فایل ها خیلی مهمه که باید برای مخاطب های خودم ارسال بشه.

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 11:41

      دوست عزیز خطوط 3000 و 50004 قابلیت ارسال لینک دارند و میتونید غیر از لینک تلگرام هر لینک دیگه‌ای ارسال کنید

  • سوسن زاده

    22 آبان 1400، 10:21

    سلام وقت بخیر
    من می خوام ارسال پیامک انبوه انجام بدم فقط نمی دونم کدوم پنل برای ما مناسبتر هست می تونم پنل های پایین مثل پایه رو خریداری کنم و در نهایت به پنل های بالاتر ارتقا بدم

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 11:31

      دوست عزیز می‌تونید پنل پایه بخرید و بعد با پرداخت مابه‌التفاوت ارتقا بدید ولی بهتره از همون اول کار پنل تجاری داشته باشید که کامل‌ترین پنله، به همه ابزارها دسترسی داره و تعرفه ارسال پیامکش از پنل پایه کمتره

  • امیرحسین گنجعلی

    21 آبان 1400، 13:23

    درود بر شما تیم خوب ملی پیامک
    خیلی وقته از پنل های شما استفاده میکنم و بسیاری از دوستان رو به شما معرفی کردم
    حالا تصمیم گرفتم پنل نمایندگی بگیرم و در استان خودمون تبلیغات و فروش پنل داشته باشم
    برای دریافت پنل جدید راهنمایی میکنید لطفا

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 15:46

      دوست عزیز قیمت و تعرفه‌های نمایندگی رو از لینکی که براتون کذاشتم، چک کنید و با شماره 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش صحبت کنید

  • نوید سرابی

    20 آبان 1400، 18:43

    سلام وقت بخیر
    ایا برای تبلیغات اینستا هم شما کمک و راهنمایی میفرمایید؟ من میخوام برای پیج هایی که بیشتر تو کرمانشاه فعالیت میکنند تبلیغات رو انجام بدم
    و اینکه ایا تبلیغات پیامکی هنوز بازدهی داره؟خیلیا هستن که تبلیغاتشون رو بستن

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 13:52

      دوست عزیز ما تبلیغات اینستاگرامی نداریم اما بر خلاف تصورتون تبلیغات پیامکی همچنان بازدهی دارن و حدود نیمی از کاربران خواهان عضویت در خبرنامه‌های مختلف و دریافت پیامک هستند

  • فدایی

    19 آبان 1400، 20:37

    سلام و ارادت
    خسته نباشید
    شما آموزش حضوری هم دارین؟ من میخوام یا یک نفر با هزینه خودم بیاد بهم آموزش بده و یا اصلاً خودش برام ارسال رو انجام بده

    • نیلوفر اکبریان

      20 آبان 1400، 09:11

      دوست عزیز با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا همکارانم راهنمایی‌تون کنند

  • قاسمی

    19 آبان 1400، 13:08

    سلام خسته نباشید
    ما میخواهیم پنلی از شما داشته باشیم که علاوه بر ارسال پیامک های تبلیغاتی به بانک شماره هاتون بتونیم پنل رو هم به سایتمون برای ارسال کدتایید وصل کنیم این امکان ها هردو در یک پنل موجود هستند؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 11:42

      دوست عزیز غیر از پنل پایه، تمامی پنل‌ها به خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی دسترسی کاملی دارند

  • شایان غربی

    19 آبان 1400، 10:16

    وقت بخیر
    ما اگر خودمون بخوایم شمارهامونو خودمون وارد کنیم در چه قالبی میتونیم وارد کنیم و ارسال پیامک انجام دهیم ما شماره هارو در وورد داریم برای ارسال پیامک ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ممنونم.

    • نیلوفر اکبریان

      19 آبان 1400، 16:06

      دوست عزیز از روی word تو فایل note کپی کنید و موقع ارسال، بعد انتخاب هر ماژولی که می‌خواین، روی پنل بارگزاری کنید
      می‌تونین شماره‌هاتون رو در قسمت دفترچه تلفن اختصاصی پنل هم ذخیره کنید

  • بابک جمالی

    13 آبان 1400، 17:28

    سلام وقت بخیر
    من برای سایتم میخواستم از خدمات شما استفاده بکنم میخواستم بدونم که شما ارسال به بلک لیست رو هم دارید؟
    من نمیخوام خط خودم تهیه کنم میخوام از خط های اماده شما استفاده کنم شرایطش چجوریه؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 13:56

      دوست عزیز بعد از تهیه پنل خط عمومی و خط اختصاصی به عنوان هدیه در اختیارتون قرار می‌گیره
      ارسال به بلک لیست هم صرفاً برای پیامک‌های اطلاع‌رسانیه و شامل اس ام اس تبلیغاتی نمیشه

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 12:40

      بله، خطوط 9999 به صورت پیشفرض خدماتی هست و امکان ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی راجع به کسب‌وکار شما به مشتریان خودتون رو داره! علاوه‌بر این مورد، امکان ارسال لینک داخل متن پیامک رو هم داره!
      منتهی خطوط 50001 امکان ارسال لینک نداره و برای ارسال لینک در متن اس ام اس، باید با مدارک شرکت ثبت شده، اقدام به فعالسازی ارسال لینک بفرمایید.
      نکته حائز اهمیت دیگه اینکه با استفاده از خطوط تبلیغاتی 50001 امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات رو نخواهید داشت ولی با توجه به اینکه خطوط 9999 به صورت پیشفرض خدماتی هستند، بنابراین می‌تونید حتی به مشتریانی که پیامک‌های تبلیغاتی سیمکارت‌شون رو مسدود کردند هم پیامک ارسال کنید.
      در نهایت پیشنهاد می‌کنم حتماً مقاله انواع اپراتور های پیامکی + تفاوت و مزایای خطوط مختلف با یکدیگر رو مطالعه کنید.

  • مریم امین زاده

    13 آبان 1400، 15:30

    من پنل های شمارو بررسی کردم و دیدم خط 50001 کمترین تعرفه رو داره و خط 9999 بالاترین تعرفه رو داره آیا ویژگی خاصی داره این خط که تعرفه بالاتری داره؟

  • جلال شکوهی

    13 آبان 1400، 09:55

    با درود و خسته نباشین
    بنده قبلا از سامانه شما پنل داشتم و در حال حاضر نام کاربری و رمز عبور رو فراموش کردم
    امکان ثبت نام مجدد وجود دارد؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 12:32

      دوست عزیز با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید

  • شکری

    12 آبان 1400، 10:46

    سلام وقتتون بخیر من سوالی ازتون داشتم که ایا ما پنل تهیه کنیم میتونیم به لیست شماره های خودمون هم پیامک ارسال کنیم یا باید فقط برای ارسال از همین بانک شماره ها از پنل استفاده کرد؟
    ممنون از پاسخگویی

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:36

      بله دوست عزیز، شماره‌های خودتون رو می‌تونین در قسمت دفترچه تلفن اختصاصی پنل داشته باشید

  • فریناز حقایق

    12 آبان 1400، 09:55

    سلام من با خرید پنل پیامکی این امکان رو دارم که بتونم در اینده پنلمو ارتقا بدم به پنل های بالاتر چون قصد دارم این مورد رو اول تهیه وتست کنم در صورت رضایت اونو ارتقا بدم بابت این مورد زمان خاصی وجود داره ؟
    ممنوون میشم راهنمایی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:54

      بله دوست عزیز، با پرداخت مابه‌التفاوت می‌تونین در آینده پنل رو ارتقا بدین

  • محمدیوسف فقیه

    11 آبان 1400، 09:47

    شماره خط اختصاصی که بر روی پنل برای ما ثبت میگردد برای ارسال پیامک از چه سرخطی میباشد؟
    من نیاز دارم خط مورد نظر به علاوه ارسال و دریافت پیامک ارسال لینک نیز داشته باشد.
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 12:36

      دوست عزیز با خطوط 3000 و 50004 می‌تونید ارسال پیامک داشته باشید ولی این خطوط به صورت اشتراکی و هدیه در اختیارتون قرار می‌گیره
      در حال حاضر خط اختصاصی ملی پیامک از سرشماره 50004 و 14 رقمی هست : 50004001XXXXXX به این شکل، که روی پنل شرکتی و تجاری میتونین 6 رقم انتهایی رو به دلخواه انتخاب بفرمایید، کافیه برای اینکار با پشتیبانی 02163404 در ارتباط باشید.

  • فرید ثلاث باباجانی

    07 آبان 1400، 16:32

    سلام من کارم فروش نون خرمایی و کاک هستش که از سوغات کرمانشاه می باشد
    ایا برای کل استان های کرمانشاه میتونم تبلیغات رو انجام بدم؟
    و اینکه ایا پنل ها قابلیت متصل شدن به سایت رو هم دارند؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 12:37

      بله دوست عزیز، شما هیچ مانعی ندارید که پیامکتون رو برای کدم شهر یا منطقه ارسال کنید
      تمامی پنل‌ها به جز پنل پایه قابلیت اتصال به سایت دارند

  • فاطمه نجفی

    07 آبان 1400، 16:17

    سلام وقت بخیر
    من مدیر یه مدرسه غیر انتفاعی هستمم میخواستم بدونم
    میتونم از این پنل پیامکی استفاده کنم؟
    و ایا برای این پیام میشه تفکیک جنسیتی داشته باشیم؟
    ممنون میشم زودتر جواب بدین بهم!!

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 12:41

      بله دوست عزیز، می‌تونید از پنل استفاده کنید و برای ارسال پیامک به تفکیک جنسیت از بانک شماره ایرانسل استفاده کنید

  • پدرامي

    07 آبان 1400، 14:25

    سلام وقتتون بخير ايا بانك شماره ى كرمانشاهتون امكان ارسال از طريق جنسيت رو هم داره چون مخاطباي من خانم ها هستن و برام مهمه كه حتما براي خانم ها ارسال بشه

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 12:43

      دوست عزیز برای ارسال پیامک بر اساس جنسیت، از بانک شماره ایرانسل می‌تونید استفاده کنید

  • بهمن موسی زاده

    05 آبان 1400، 19:39

    روز خوش؛ من یه سفره خونه دارم توی کرمانشاه نزدیک طاق بستان و میخوام به افراد این منطقه ارسال پیامک افتتاحیه ارسال کنم تقریبا هم میدونم چطوری باید ارسال پیامک انجام بشه چون توی پیج اینستاگرام شما دیدم این مورد رو فقط میخواستم بدونم آیا شما توی نوشتن متن پیامک کمکم میکنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 12:45

      بله دوست عزیز باید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم مارکتینگ صحبت کنید یا از طریق دایرکت اینستاگرام ملی پیامک با ما در ارتباط باشید

  • زهرا سلیمی

    05 آبان 1400، 16:13

    سلام پنل های پیامکی ملی پیامک یکی از بهترین سامانه های پیامکی است و قصد معرفی یکی از دوستان که در شهر کرمانشاه زندگی میکنن رو به شما دارم
    برای خرید پنل در حال حاضر، تخفیفی دارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 12:48

      بله دوست عزیز از کد تخفیف اول مقاله استفاده کنید

  • تصدیقی

    05 آبان 1400، 11:42

    سلام وقت بخیر ممنون از مقالتون ایا امکان پذیر پیامک تبلیغاتی رو در اطراف منطقه ی خاصی مثلا طاقبستان ارسال کنم و ایا هم برای ایرانسل و هم برای همراه اول امکان پذیر هست ؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 12:49

      بله دوست عزیز از ماژول کدپستی می‌تونید استفاده کنید

  • نان خرمایی قدمگاه

    05 آبان 1400، 09:12

    سلام وقت بخیر
    ما یک مغازه نون خرمایی پزی در شهر کرمانشاه داریم و قصد داریم به مسافرانی که وارد شهر میشوند و از مغازه ما گذرمیکنند ارسال پیامک انجام گیرد ایا این امکان قابل انجام هست؟
    پیامک به صورت انلاین مد نظرم هست.

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 12:52

      دوست عزیز تمامی ارسال‌ها آنلاین انجام میشه
      برای ارسال لحظه‌ای از ماژول دکل bts ایرانسل استفاده کنید که بر اساس آنتن‌دهی دکل ارسال داره

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید