30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس سنندج روشی مطمئن برای فروش بیشتر

پنل اس ام اس سنندج روشی مطمئن برای فروش بیشتر

2

تبلیغات یکی از ملزومات کسب‌وکار در دنیای امروز است. وقتی رقبای زیادی وجود دارند یا محصول شما ناشناخته است، ناگزیر به انجام تبلیغات و پرداخت بخشی از سرمایه‌تان برای آن هستید. پنل اس ام اس سنندج یکی از روش‌هایی است که به کسب‌وکارتان برای رسیدن به نتیجۀ مطلوب، فروش بالا و جذب مشتری حتماً کمک خواهد کرد.

هدیه ملی‌پیامک برای شروع تبلیغات طوفانی!

تنها کافیست با یک کلیک منطقه هدف خود را انتخاب کنید و پاسخ تبلیغات انبوه و پربازده خود را ببینید .
30% تخفیف
KORD
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

درباره پنل پیامکی بیشتر بدانیم

پنل پیامکی یک پلتفرم تحت وب است. با این پلتفرم شما امکان ارسال و دریافت اس ام اس را با مخاطبان خود به دست می‌آورید.

مثلاً اگر فروشگاهی دارید که اطلاعات مشتریان و شماره تماس آنها را دارید، با تنظیم پنل می‌توانید به‌صورت خودکار در زمان تولد آن‌ها تبریک بگویید. می‌توانید فروشگاه یا خدمات خود را به آن‌ها یادآوری کنید. زمان حراج‌ها، تخفیف‌های مخصوص مشتریان خود را ارسال کنید. اگر دفتر بیمه دارید می‌توانید به‌صورت خودکار زمان تمدید بیمه‌نامه مشتریان را به آنها یادآوری کنید. برای گروه خاصی از همشهریان سنندجی، مثلاً خانم‌ها خدمات خود را معرفی کنید. خدمات وب‌سایت خود از قبیل ارسال کد احراز هویت، فراموشی رمز، کد تخفیف، خبرنامه، کد ارسال مرسوله و... را به پنل اس ام اس خود متصل نمایید.

مزایای مهمی که ملی پیامک ارائه می‌دهد!

ملی پیامک، ارائه‌دهندهٔ پنل پیامکی است و بیش از ده سال سابقه در ارائه خدمات پنل اس ام اس سنندج و سایر شهرهای ایران دارد. مشتریان قدیمی ما نتایج استفاده از پنل اس ام اس سنندج را برای افزایش فروش و بهبود کسب‌وکار خود به عینه دیده‌اند. یکی از موارد مهم پنل، ارائه خدمات و پشتیبانی بعد از فروش است تا مشتری بتواند باتکیه‌ بر آن به‌ راحتی فوت‌وفن استفاده از نرم‌افزار و... را یاد بگیرد.

پنل اس ام اس سنندجملی پیامک در این امر پیشرو است. چرا که در کانال آپارات خود ویدئوهای مربوط به استفاده از پنل اس ام اس سنندج را به‌صورت تصویری توضیح می‌دهد. این باعث می‌شود شما بتوانید به‌صورت قدم به قدم مراحل کار را آموزش ببینید. اگر باز هم مشکل یا سؤالی برایتان پیش آمد، همکاران ما در بخش پشتیبانی در هر روز هفته آماده ارائه خدمات به شما هستند. مشاوران تبلیغات پیامکی، از ساعت 8 صبح تا ساعت 23 در روزهای کاری، و در روزهای تعطیل از 9 تا 17 در خدمت شما هستند. می‌توانید با شماره‌تلفن  02163404 تماس بگیرید. در سایت سؤال خود را مطرح کنید و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که شک دارید بتوانید یک متن تأثیرگذار و جذاب برای مشتریان بالقوهٔ خود تنظیم کنید ملی پیامک با ارائه مینی دوره رایگان و کتابچه بازاریابی پیامکی که به همراه پنل اس ام اس سنندج ارائه می‌دهد به شما کمک خواهد کرد. امکانات پنل اس ام اس سنندج بسیار کامل است و به‌هیچ‌وجه نگرانی برای کارایی آن نخواهید داشت.

بانک شماره‌های پنل اس ام اس سنندج

پنل اس ام اس ملی پیامکیکی دیگر از مزایای خدمات ملی پیامک بانک شماره‌تلفن آن است. پنل اس ام اس ساری با به‌ همراه‌ داشتن این قابلیت امکان بازاریابی هدفمند و دقیق را فراهم می‌کند. با استفاده از آن می‌توانید برای همه ساکنین سنندج پیامک ارسال کنید. در صورت داشتن برنامه بازاریابی برای یک گروه خاص از شماره‌تلفن‌های همان گروه استفاده کنید و پیامک بفرستید. منظور این است که اگر می‌خواهید فقط برای دارندگان سیم‌کارت‌های همراه اول پیام بفرستید و کسب‌وکار شما این را ایجاب می‌کند، می‌توانید فقط آن‌ها را انتخاب کنید.

پنل اس ام اس سنندج، در تقسیم‌بندی اپراتور همراه اول دارای تعداد 369229 شماره اعتباری و 85779 شماره دائمی است. اگر هدف شما بر این است که تنها به مخاطبین همراه اول تبلیغات خود را ارسال کنید، حتماً از این تفکیک بانک شماره استفاده کنید. بانک شماره ایرانسل سنندجی‌ها، در ملی پیامک دارای تقسیم‌بندی جنسیت است. به این معنی که می‌توانید فقط آقایان یا خانم‌ها و یا هر دو را انتخاب کنید. تفکیک جنسیت آقایان در این پنل شامل تعداد 117158 آقا و تعداد 48549 خانم می‌باشد.

نگاهی به سنندج!

سنندج مرکز استان کردستان در غرب کشور ایران واقع است. این شهر بر اساس آخرین سرشماری ایران در سال 1395، جمعیتی بالغ بر 412767 نفر را در خود جای‌داده است. این شهر کوهستانی از بافت نسبتاً سنتی برخوردار است. نگاهی بر همین توضیح بسیار کوتاه درباره این شهر و جمعیت آن می‌تواند میزان اثربخشی از استفاده از پنل اس ام اس سنندج را به طور واضح به شما نشان دهد.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس سنندج

شهرهای بزرگ به‌ویژه مراکز استان‌ها از جمله سنندج پر از کسب‌وکارهای مشابه است. برای رقابت در این شرایط شما باید محصول یا خدمت خود را به همشهریان معرفی کنید و تبلیغ انجام دهید. متاسفانه هزینه تبلیغات محیطی بسیار بالاست و برای اکثر صنوف به‌صرفه نیست. بهترین روشی که می‌توان از آن بهره برد استفاده از پنل پیامکی سنندج است که بتوانید با هزینه کم، کل شهر یا جمعیت خاص هدف خود را بر اساس نوع حرفهٔ خود از وجود محصول یا خدمات خود مطلع کرد. همین‌الان می‌توانید برای مشاوره تخصصی تماس بگیرید و در وب‌سایت ثبت‌نام نمایید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • اصغر ذولفقاری

    18 بهمن 1401، 13:23

    با سلام و احترام
    افزونه دیجیتس در ضمن امکان ورود با شماره موبایل امکان لاگین با شماره موبایل هم داره؟

    • حسام کریمی

      23 بهمن 1401، 11:18

      سلام و درود بر شما
      بله امکان ورود با شماره موبایل، در واقع همون لاگین با شماره موبایل هست.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید