30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس ارزان، انتخاب درست یا غلط؟

پنل اس ام اس ارزان، انتخاب درست یا غلط؟

104

امروزه تبلیغات در زمینه ارائه خدمات پنل اس ام اس ارزان بسیار به چشم می‌خورد. واضح است که در دنیای اقتصادی امروز همه به دنبال کیفیت برتر با تعرفه پایین در خرید پنل پیامک هستند. اما آیا به درستی پیامک ارزان گزینه‌ای درست یا غلط است؟ آیا ارزانی پیامک خود نشان از کم کیفیتی آن ندارد؟ به نظر می‌رسد هر ارزانی کاهش کیفیت را به همراه خواهد داشت. پنل پیامک ارزان را تا جایی می‌توان دنبال کرد که به کیفیت و خدمات ارائه شده آن آسیب وارد نشود، چون معمولا پنل پیامک ارزان احتمال ارائه خدمات ضعیف و سرویس‌دهی ناقص را دارد. در برخی موارد نیز دیده شده است که پنل پیامک ارزان که بیش از حد ارزان بوده است از نماینده اصلی خرید نکرده و یا سایتی که خدمات آن را ارائه می‌دهد یک سایت کم تجربه است که کن است خیلی زود تعطیل شود.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟پنل اس ام اس ارزان

قبل از اینکه به توضیح درباره پنل اس ام اس ارزان، بپردازیم بهتر است بدانیم که پنل اس ام اس چیست؟ پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی یک سامانه است که باعث می‌شود شما بتوانید برای گروهی از افراد، پیامک گروهی بفرستید. این افراد می‌توانند از یک تا میلیون ها نفر باشند. مشخص است که این کار را با یک سیمکارت و موبایل نمی توانید انجام دهید. اپراتور های خطوط پیامکی این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید پیامک انبوه بفرستید.

ارائه دهندگان خدمات پیامکی، مانند ملی پیامک، این ابزارها را در اختیار شما قرار می دهند. ما علاوه بر امکان ارسال پیامک، قابلیت هایی مانند بانک شماره های چند ده میلیونی کشور، قابلیت های ارسال، انواع دسته بندی شماره ها، ارسال بر اساس نقشه، ارسال با دکل مخابراتی، تفکیک جنسیتی، پاسخگویی خودکار، ارسال زمان‌دار، ارسال متناظر و ده ها قابلیت دیگر را به شما ارائه می کنیم. با این حال، هنوز هم به پنل اس ام اس ارزان فکر می‌کنید؟

پنل پیامک ارزان

شرکت‌های زیادی در زمینه فروش پیامک فعال هستند. قیمت فروش پنل پیامک در شرکت‌ها متفاوت است. می‌توان گفت هیچ گونه قیمت مصوبی برای این پیامک‌های ارزان در نظر گرفته نشده است. بنابراین هر پنل پیامک ممکن است بر اساس نوع خدمات ارائه دهنده، تعرفه‌های پیامکی خود را مشخص کند. بنابراین هر کاربر باید بر اساس نوع نیاز خود هوشیارانه عمل کرده و پنل پیامکی را انتخاب کند که نیازهای وی را برآورده کند.

افرادی که به دنبال استفاده از پنل پیامک هستند، بدون شک ممکن است به سراغ پنل پیامک ارزان بروند. این افراد باید توجه داشته باشند که آیا پنل اس ام اس ارزان می‌تواند نیازهای آنها را برآورده کند؟ تحقیقات نشان داده است که پنل پیامک ارزان قیمت، نسبت به پنل‌های گران، تعرفه ارسال بالاتری دارند بنابراین باید تفاوت آنها در نظر گرفته شود. در پنل پیامک ارزان قیمت اعلام شده را در نظر بگیرید و دقت کنید که آیا خط اختصاصی رایگان دارد، چون دیده شده که برخی پنل‌های پیامک ارزان بدون داشتن خطوط اختصاصی قیمت را تعیین کرده‌اند و پس از خرید پنل در صورت نیاز با صرف هزینه خط اختصاصی دیگری را خریده‌اند.

معایب پنل پیامک ارزان

اگر به فکر تهیه پنل اس ام اس ارزان هستید بهتر است با معایب آن هم آشنا شوید. هیچ ارزانی بی علت نیست. شرکت‌هایی که این گونه پنل‌ها را ارئه می کنند ممکن است که برای شما معایبی هم داشته باشند. برخی از این معایب عبارتند از:

1. تعرفه نجومی هر پیامک

اگر یک شرکت ثبت شده در زمینه پیام کوتاه داشته و هزینه‌های آن را به عهده داشته باشید، باید هزینه فعالیت‌های شرکت از طریق تعرفه پیامک جبران شود. بنابراین یک شرکت پنل اس ام اس ارزان نمی‌تواند پاسخگوی هزینه‌های خود باشد. بنابراین معمولا کسانی که خدمات در زمینه پیامک ارزان را ارائه می‌کنند بدون سرمایه‌گذاری به بازار رقابت پیامک وارد می‌شوند.

2. شرکت‌های گمنام و بدون تعهد

به این صورت سایت‌هایی که در این زمینه به صورت شخصی اقدام به ارائه خدمات پیامک ارزان می‌کنند معمولا اطلاعات تماس خود را به طور کامل در اختیار خریداران قرار نمی‌دهند و ممکن است در شرایطی راه ارتباط تلفنی با فروشنده را از دست بدهید. این افراد و سایت‌های مربوط به آنها را می‌توان نمایندگان شرکت‌های اصلی دانست که چنانچه در میانه راه، قرارداد آنها با شرکت اصلی تمدید نشود این سایت‌ها از دسترس خارج شده و دیگر نتوانند به مشتری‌های خود سرویس دهند.

3. پشتیبانی خسته کننده

یکی دیگر از معایبی که می‌توان برای سایت‌های ارائه دهنده پنل پیامک در نظر گرفت این است که معمولا این سایت‌ها برای کار مشتری ارزش قائل نیستند. زیرا این ذهنیت برای ارائه‌دهنده خدمات پنل پیامک وجود دارد که خدمات ارائه شده با پنل اس ام اس ارزانهزینه دریافتی از مشتری متناسب نخواهد بود. بنابراین به جرات می‌توان گفت اگر مشکلی در استفاده از سامانه یا ارسال پیامک وجود داشته باشد، اشخاص ارائه دهنده خدمات به درستی پاسخگوی مشتری نخواهند بود.

پشتیبانی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در خرید پنل پیامک ارزان باید به آن توجه داشت. دیده شده است که امر پشتیبانی و خدمات مربوط به آن در پنل پیامک ارزان، چندان جدی گرفته نشده و در این مورد ضعیف بوده است.

4. امکانات و دسترسی های محدود

به نظر می‌رسد استفاده از پنل پیامک ارزان گزینه مناسبی جهت استفاده بلند مدت و طولانی نخواهد بود زیرا ارزان بودن آن سبب خواهد شد که خدمات کمتری به مشتری ارائه دهد. اگر تعداد استفاده شما و یا زمان مورد استفاده شما از پنل پیامک کم و کوتاه باشد شاید بتوانید از پنل پیامک ارزان استفاده کنید. اما اگر تعداد ارسال شما زیاد باشد و یا در یک محدوده زمانی بیشتری نیازمند استفاده از پنل پیامک باشید بهتر است از پنلی استفاده کنید که علاوه بر رفع نیازهای شما، بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

پنل اس ام اس ملی پیامک

ملی پیامک یکی از پنل‌هایی است که سرویس پیامکی برای ارسال و دریافت پیامک را در بستر اینترنت ارائه می‌دهد. نحوه کار با ملی پیامک به این صورت است که مانند پست الکترونیک (ایمیل)، با دریافت پنل‌های ملی پیامک شما یک نام کاربری و رمز عبور دریافت خواهید کرد که در هر زمان و هر کجا با استفاده از اینترنت امکان استفاده از آن را خواهید داشت. با استفاده از ملی پیامک، شما به میزان دلخواه خود پیامک خریداری کرده و بر اساس هدف خود اقدام به ارسال آن می‌کنید. به هزینه و تعرفه پنل و سامانه‌های پیام کوتاه ملی پیامک هزینه‌ای اضافه نمی‌شود و مبلغ اعلامی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است. اما بر روی تعرفه‌های پیامک فوق 9% مالیات بر ارزش افزوده مطابق قانون مالیاتی اضافه می‌شود. سرویس ملی پیامک قادر است تا 5 میلیون پیامک را در یک بار ارسال کند. تنها کافی است پنل خود را به تعداد پیامک مورد نیاز خود شارژ و سپس اقدام به ارسال نمایید.

پنل‌ اس ام اس ملی پیامک به صورت یک ساله ارائه می‌شود و در سال‌های آتی با 40% تخفیف قابل تمدید است. این هزینه صرف بهبود خدمات ملی‌پیامک و به روز رسانی سیستم می‌‌شود اما کاربرانی که ارسال سالیانۀ آنها به بیش از 3 میلیون پیامک برسد، از پرداخت آبونمان سالیانه معاف هستند.

پنل اس ام اس ارزان

چرا به ملی پیامک اعتماد کنیم؟

پنل اس ام اس ملی پیامک، را نمی‌توان جزو پنل‌های پیامکی ارزان دانست. این پنل یکی از پنل‌های پیامکی است که شما با اطمینان کامل می‌توانید از آن استفاده کرده و خدمات مورد نیاز شما را به طور کامل ارائه کند. این سایت از خدمات پشتیبانی بسیار قوی در این زمینه برخوردار است. پشتیبانی ملی پیامک روز های شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 الی 22 و روز های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 پاسخگو تماس تلفنی شما است و می توانید با شماره 02163404 تماس حاصل نمایید. همچنین در ساعات غیرکاری می توانید از بخش پشتیبانی تیکت سامانه درخواست خود را مطرح کنید.

تبلیغات در ماسال، چگونه سهم بیشتری از بازار داشته باشید؟حتما بخوانید: تبلیغات در ماسال، چگونه سهم بیشتری از بازار داشته باشید؟

ملی پیامک بیش از ده سال است که به کسب و کارهای کشور خدمات ارائه می کند. اگر به دنبال یک پنل اس ام اس ارزان نیستید اما پشتیبانی و خدمات آن برای شما مهم است، ملی پیامک در کنار شماست. هرچند که تعرفه‌های ملی پیامک، مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است اما هدف از آن، ارائه یک پشتیبانی راضی کننده و خدمات طولانی مدت است. از این‌به‌بعد، ملی پیامک را یار تبلیغات خود خواهید دانست.

درصورتی که در ارتباط با سامانه های پیامکی ارزان سوالی دارید، می توانید سوال خود را در بخش نظرات همین مقاله مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما باشیم.

ملی پیامک، بعد از تهیه پنل هم در کنار شماست. شما برای تبلیغات خود نیاز به آموزش دارید. این آموزش‌ها را می توانید از کانال آپارات ملی پیامک و یا صفحه اینستاگرامی ما دنبال کنید.

حرف آخر

پیش از اقدام به تهیه پنل پیامک، بدانید شرکت‌هایی که اقدام به ارائه پنل اس ام اس ارزان می کنند، چگونه از حقوق شما پشتیبانی می‌کنند. سامانه پیامکی یکی از روش هایی است که شرکت ارائه دهنده آن، لازم است قدم به قدم در کنار شما باشد. از این رو اگر به دنبال تهیه پنل پیامکی ارزان هستید، با احتیاط اقدام کنید.

ملی پیامک با هزینه های مقرون به صرفه برای تمامی کسب و کارهای ایرانی، برای رونق فروش، در کنار شماست. کافی است با ما در ارتباط باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
74دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • محسا

    24 شهریور 1402، 16:17

    سلام.
    احساس میکنم همه نظرات رو یک نفر نوشته 🙂

    • زهره تاجیک

      08 مهر 1402، 13:41

      سلام، مرسی که برامون کامنت گذاشتید ولی نه نظرات توسط دوستان متنفاوت نوشته شده.

  • بلوچ زاده

    14 شهریور 1400، 08:47

    درود بر شما
    پنل رایگان نه حالا ولی تخفیف خوب اگر بذارید من پنل تجاری رو تهیه میکنم و رنج ارسالی های بالایی هم دارم
    ممنون میشم به ایمیل من ارسال فرمایید

    • سمیه جابری

      15 آبان 1402، 17:17

      سلام دوست عزیز
      برای بررسی شرایط و خرید پنل، با شماره 021-63404 تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی، شما رو راهنمایی کنن

  • میرزایی

    10 شهریور 1400، 19:40

    پنل اس ام اس رایگان دارم از یه سامانه دیگه
    یه تیت میذارم یه ماه بعد جواب میدن😂
    شماره تماس که نگم اصن
    شماره موبایل گذاشتن همیشه خاموش

    • سمیه جابری

      15 آبان 1402، 17:18

      سلام دوست عزیز
      بله بسیاری از ارائه دهنگان پنل های رایگان، مشکل پشتیبانی دارن و نمیتونید از اون ها کمک بگیرید.

  • شریفی

    10 شهریور 1400، 09:49

    سلام خسته نباشید
    من یک شیرینی فروشی که شیرینی های خونگی هستن دارم می خوام تبلیغاتم رو در منطقه ی خودمون انجام بدم پیج اینستاگرامم هم دارم حالا می خواستم بدونم پیامک تبلیغاتی برای من هم جواب میده

    • سمیه جابری

      16 آبان 1402، 09:30

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      بله اتفاقا ارسال پیامک میتونه خیلی کمک کننده باشه
      میتونید با کمک ماژول پیامپ، از روی نقشه مناطق اطراف خودتون رو پیدا کنید و برای شماره های ایرانسل و همراه اول اون منطقه اس ام اس بفرستید. اینطوری هم میتونید بهشون کد تخفیف بدید، هم خودتون رو معرفی کنید.
      حتی ماژول هایی مثل کد پستی همراه اول و ایرانسل، bts و lbs هم میتونه بهتون کمک کنه. توصیه میکنم مقالاتی که در این باره تو سایت ما قرار داره رو مطالعه کنید.

  • عباس دهقانی

    07 شهریور 1400، 15:49

    سلام لطفا بفرمایید هزینه ی پنل های پیامکی به صورت ماهانه هستند یا به صورت سالانه و بعد از منقضی شدن مجدد باید یک پنل پیامکی خریداری کرد و یا این که اون پنل رو می تونیم تمدید کنیم

    • سمیه جابری

      16 آبان 1402، 09:39

      سلام دوست عزیز
      هر پنل به صورت سالانه در اختیار شما قرار میگیره و برای تمدید، فقط 60% هزینه پنل رو باید پرداخت کنید.

  • داوود حسن زاده

    07 شهریور 1400، 09:15

    با عرض خسته نباشید من پنل جامع شمارو دارم و فکر میکنم با قیمت مناسبی هم خریداری کردم چون نسبت به پنل های جامع سایر سامانه ها قیمت مناسبی داره مهمترین بخشش اینه که تعرفه پیامکش هم تعرفه مناسبی داره نسبت به سایر پنل ها و فکر میکنم انتخاب خوبی به جهت پنل پیامکی داشتم و به دوستانی که دنبال پنل پیامکی هستند پنل پیامکی ملی پیامک پیشنهاد میکنم.

    • سمیه جابری

      16 آبان 1402، 09:52

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که در کنار ما، تجربه خوبی داشتید
      ممنون از لطف شما

  • علی بابلی

    05 شهریور 1400، 11:51

    سلام من از شما پنل تهیه کردم یکم تعرفه تون از بقیه بیشتره
    البته احساس میکنم بقیه ارزون گذاشتن چون مشتری ندارن.بیشتر برای جذب مشتری دارن اینکارو میکنن ولی کاش خدماتشونو بهتر کنند بجای اینکه به قیمت های بازار صدمه بزنند

    • سمیه جابری

      16 آبان 1402، 09:55

      آقای بابلی عزیز
      ممنون از نظر شما
      ما همیشه سعی داریم در کنار هزینه ای که دریافت میکنیم، خدمات و پشتیبانی خوبی داشته باشیم تا شما یک بازاریابی پیامکی درجه یک رو تجربه کنید
      ممنونیم که ما رو انتخاب کردید

  • mm

    03 شهریور 1400، 17:31

    متاسفانه تعرفه اس ام اس و شارژ پنل همه جا گرون شده من خودم اس ام اس رو تا پارسال با 15 تومن می فرستادم الان قیمتش تا 40 تومن هم رسیده البته با نسبت بالارفتن نرخ تورم و قیمت ها نباید توقع دیگه ای داشت

    • سمیه جابری

      16 آبان 1402، 09:56

      وقتتون به خیر دوست عزیز
      بله هزینه ها کمی بالا رفته و در خرید پنل و ارسال پیامک ها هم تاثیر زیادی داشته
      ما سعی داریم قیمت ها رو مناسب نگه داریم تا تمامی سازمان ها بتونن ازش استفاده کنن.

  • حفیظی

    03 شهریور 1400، 17:29

    خسته نباشید من مقاله شما رو مطالعه کردم بنده یک سایت دارم و برای سایتم از یک سامانه دیگه پنل گرفتم اما اونجا به شماره های بلاک پیامک نمی فرستن می خواستم بپرسم آیا توو ملی پیامک این اس ام اس ها ارسال میشه یا نه ؟ا

    • سمیه جابری

      16 آبان 1402، 09:58

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      شماره هایی که تو بلک لیست مخابرات هستند، برای اینکه پیامک تبلیغاتی رو دریافت نکنن خودشون تبلیغات رو بستن
      اگر به این شماره ها پیامک ارسال بشه، تخلف به حساب میاد
      در ضمن اگر شما برای این شماره ها پیامک بفرستید، بازاریابی خودتون دچار مشکل میشه و باعث میشه برند شما خوب شناخته نشه

  • حفیظی

    03 شهریور 1400، 17:27

    وقتتون بخیر من مقاله شما رو خوندم البته من در سک سایت دیگه سامانه دارم اما متاسفانه قیمتی و هزینه ای که روز اول به ما گفتن رو نمی گیرن و یک هزینه بیشتر می گیرن و هر دفعه بابت شارژ اس ام اس کلی پول از ما کسر می کنن . شرایط شما در ملی پیامک چطوریه؟

    • سمیه جابری

      16 آبان 1402، 10:15

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر باشه
      ما هیچ افزایش هزینه ای نه بابت خرید پنل و نه اس ام اس نداریم و هرچی تو سایت قید شده، همون هست
      نگران نباشید

  • بابک هزاره

    02 شهریور 1400، 10:48

    سلام من بخوام ارسال به بلک لیست رو داشته باشم کدوم پنل رو باید خریداری کنم برای پیامک های اطلاع رسانی مجموعه ی خودمون قصد داریم محبت بفرمایید راهنمایی کنید

    • سمیه جابری

      16 آبان 1402، 10:16

      درود بر شما
      برای ارسال به شماره های بلک لیست، باید از خطوط خدماتی ملی پیامک استفاده کنید و پیامک های اطلاع رسانی خودتون رو ارسال کنید.

  • حکیمی

    01 شهریور 1400، 09:51

    با سلام؛ من یه سایت دارم طراحی میکنم با زبان برنامه نویسی پی اچ پی من میخوام این سایت به پنل شما اتصال داده بشه و دیگه من کل کارامو از طریق سایتم انجام بدم و دیگه وارد پنل شما نشم میتونم این کار رو پیاده سازی کنم از طریق وبسرویس و میتونم آدرس وبسرویس شمارو داشته باشم.

  • میجانی

    30 مرداد 1400، 17:48

    سلام و وقت بخیر
    من پنل رایگان داشتم از یه شرکتی و خب اصلا به درد نمیخورد
    امکانات زیادی نداشت اگر امکانی رو من میخواستم ازم هزینه ی زیادی دریافت میکردند تا اون امکان رو مجوز دسترسی بدن
    پشتیبانی که هیچی

    • سمیه جابری

      16 آبان 1402، 17:02

      سلام دوست عزیز
      ممنون که تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید
      بله ارئه دهنده های پنل های رایگان، تعهدی برای پشتیبانی به شما نمیدن

  • لیلا گرگانی

    29 مرداد 1400، 16:05

    سلام من پنل رایگان از یه سامانه گرفتم که یه خط رو داده بود به 100 نفر بلکه بیشتر
    واقعا جالب نبود نه پشتیبانی داشتن نه میفهمیدی چجوریه نحوه کارش
    ولی یکی از دوستان سامانهشما رو پیشنهاد داد و با یکم تحقیق دیدم که منطقیه شرایط و تهیه کردم سامانه رو راضی هستم از نحوه کارش
    ممنون از شما و به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم تهیه کنند

    • سمیه جابری

      16 آبان 1402، 17:20

      سلام خانم گرگانی عزیز
      خوشحالیم از اینکه تجربه خوبی داشتید
      امیدواریم روند بازاریابی پیامکی شما خیلی خوب پیش بره همواره

  • نگار سوزنچی

    10 مرداد 1400، 08:54

    سلام وقت بخیر من میخواستم از اینستاگرامتون پنل تجاری با تخفیف به مبلغ 199000 هزارتومان خریداری کنم خواستم بدونم این پنل همین پنل 259000 هزارتومانی بر روی سایتتون هست دیگه درسته؟ همون امکاناتو داره همه چیز مثله همونه؟
    ممنون راهنمایی میفرمایید.

    • زهره تاجیک

      06 فروردین 1403، 15:44

      درود بر شما!
      بله همونه

  • شهلا قربانی

    07 مرداد 1400، 16:51

    هر ارزونی بی دلیل نیست
    الان تی شرت میخوای بخری از 40 تومن هست تا 4 میلیون
    خب کیفیتشون فرق میکنه دیگه مسلما
    و اینکه من استفاده میکنم از سامانه شما این کامنت هم صرفا برای اطلاع باقی دوستان هستش

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:25

      ممنون از شما!

    • فاطمه دهقانی

      30 مرداد 1400، 20:07

      بنده کاملا با دیدگاه شما موافقم من خودم پنل های مختلفی داشم اصولا پنل هایی که هزینه میگیرن بیشتر خدمات میدن و خیال مشتری راحت میشه از این که این هزینه رو کرده پیش خودش میگه حداقل هزینه بیخود نداشتم

      • سمیه جابری

        16 آبان 1402، 17:19

        درود بر شما
        ممنون از دیدگاهتون

    • قاسم علی بیاتی

      19 شهریور 1400، 17:00

      من خودم این مورد رو مقایسه کردم سامانه هایی که پنل ارزونی دارن یا رایگان ارائه میدن این اصولا تعرفه های بالایی دارن که این خودش به معنی اینه که شما داری اول آخر پول اون پنلو پرداخت میکنی و زیاد فرقی نمیکنه به حال مشتری

      • سمیه جابری

        15 آبان 1402، 17:16

        سلام دوست عزیز
        بله افرادی که پنل های رایگان ارائه میدن، در اصل هزینه پنل رو به روش های دیه از مشتری به صورت نامحسوس دریافت میکنن.

  • تینا جواهری

    23 تیر 1400، 17:38

    به نسبت سایت های مشابه، یکی از سایت هایی که دیدم از هر نظر کامل و جامع و پشتیبانی خوب و سریعی داره، همین سامانه شماست. من به شخصه ملی پیامک رو نسبت به بقیه ترجیح میدم

    • زهره تاجیک

      08 مهر 1402، 13:49

      سلام خانم جواهری؛ ما هم خیلی خوشحالیم که می‌تونیم به شما در رسیدن به اهدافتون کمک کنیم.

  • محمد برزگریاری

    23 تیر 1400، 17:36

    پنل اس ام اس ارزان منظورتون هزینه ارسال هست یا هزینه اشتراک؟
    چون بنظرم هزینه ارسال کمتر باشه بهتره
    پول اشتراک رو یبار میدیم ولی ارسال رو طی سال داریم پرداخت میکنیم

    • نیلوفر اکبریان

      24 تیر 1400، 08:26

      هزینه ارسال دوست عزیز در 4 نوع بسته مختلف با همدیگه تفاوت داره و پنل تجاری کمترین قیمت رُ داره
      هزینه خرید پنل یک مرتبست و بعد سالانه باید تمدید بشه، ارسال پیام هم با شارژ حساب کاربریتونه

  • یاسر

    18 تیر 1400، 20:25

    الان خیلی از سامانه های پیامکی هستن که دارن به صورت رایگان یا با هزینه خیلی کم پنل ارائه میدن. من خودم دقت کردم و دیدم که تعرفه ارسال پیامک خیلی بالایی دارن که اگه بخوایی حساب کنی پول همون پنل رو شما پرداخت کردی وی در این حین ضرر هایی هم هستش. مشتری فکر میکنه که برد کرده رفته پنل رایگان گیر آورده ولی نه این طوری نیست، اولین قدم بعد از گرفتن پنل خرید خط هستش حالا خط هم خریداری شد مشکل بعدی نداشتن راهنما برای ارسال پیامک هستش. بیشتر کسایی که پنل رایگان میگیرن از نبود پشتیبان خیلی ناراضی هستن. حالا شما خودتون قضاوت کنید این ها تنها دو مورد از 1000 مورد مهم در یک سامانه پیامکی هستش.
    پیشنهاد من به شما این هستش که با دقت پنل پیامکی خریداری کنید.

  • سهیل وزیری

    16 تیر 1400، 10:20

    من اتفاقا از این پنل های ارزون داشتم برای تبلیغاتم استفاده میکردم و عین همه پنل ها بود ولی وقتی که یه روز یه پیامک فوری میخواستم ارسال کنم و زمان هم نداشتم برای صبر کردن سامانه همش خطای کلمات فیلتر شده میداد و منم نمیدونستم دقیقا بابت چه کلمه ای بود هرچی با پشتیبانی تماس گرفتم جواب ندادن و تیکتم رو فرداش جواب دادن که اصلا فایده ای نداشت
    اینا رو گفتم بگم که پشتیبانی کلا برای خدمات مهم ترین چیزه حالا خدمات پیامک باشه یا خدمات نظافتی یا هرچی…

  • غلامی

    16 تیر 1400، 09:22

    من پنل رایگان خریداری کردم از یه شرکتی و خب اصلا به در نمیخورد چون اصلا پشتیبانی خوبی نداشتند اصلا پاسخگو مشکلات ما نبودند و همینطور که پنا رایگان بود اما امکانات زیادی نداشت اگر امکانی رو من میخواستم ازم هزینه ی زیادی دریافت میکردند تا اون امکان رو فعال کنند.

  • مجید زینلی

    15 تیر 1400، 14:38

    از قدیم گفتن هیچ ارزونی بی حکمت نیست
    قطعا وقتی هزینه ی زیادی برای چیزی پرداخت نکنیم نباید انتظار اینو داشته باشیم که محصول یا خدمات با کیفیتی دریافت کنیم یا انتظار داشته باشیم پشتیبانی خوبی دریافت کنیم

  • فراز لهراسبی

    14 تیر 1400، 18:58

    مسلما هیچ ارزونی بی دلیل نیست
    من از یه جا دیگه گرفته بودم دقیقا مث این پیتزا با نوشابه 15 تومنیا بود
    واقعا سایت شما جلوش استیکه
    ببخشید دیگه من کافه دارم به زبون خودمون این کامنت رو گذاشتم
    درکل ممنون از شما

  • هلدینگ طبس

    14 تیر 1400، 14:08

    من سالیان سالیان هست پنل ملی پیامک دارم هم به هنگام خرید هزینه پرداخت کردم و هرساله دارم تمدید میکنم با یک هزینه نا چیز و تقریبا هر هفته دارم شارژ میکنم و پیامک ارسال میکنم انقدر که این پنل و سامانه و تیم پشتیبانیشون عالی هستند که هر هزینه ای باشه من پرداخت میکنم و نهایتا استفاه میکنم و رضایت دارم به شما هم پیشنهاد میکنم اگر دنبال پنل پیامک معتبر هستید از ملی پیامک استفاده بفرمایید و گول پنل های ارزان قیمت و رایگان که پشتیبانی ندارند نخورید.
    ممنون از ملی پیامک

    • سمیه جابری

      12 آذر 1402، 12:12

      سلام دوست عزیز
      ممنون از لطف و همراهی شما
      خوشحالیم تجربه خوبی داشتید

  • راشد تندر

    14 تیر 1400، 12:34

    سلام من به عنوان تجربه می خوام بگم گول تبلیغات جایی که پنل ارزون یا حتی پنل رو با قیمت پایین تر میدن نخورید پنل رو با قیمت پایین میخری پنل رو شارژ میکنی بعد حتی یک شماره تماس یک راه ارتباطی درست یک پشتیبانی به درد به خور ندارن فقط پنل رو با قیمت پایین در اختیار شما می ذارن دیگه همه چی با خودتون هست مشکلی هم داشته باشید هی چ کس پاسخگو نیست
    خوش حالم با سامانه ی ملی پیامک تاشنا شدم در مقابل هزینه ای که پرداخت کردم جواب درست و پشتیبانی خوبی دریافت کردم
    خدا قوت بهتون

    • زهره تاجیک

      08 مهر 1402، 13:44

      سلام. نظرتون کاملا درسته
      ما هم خوشحالیم که می‌تونیم به شما خدمات‌رسانی انجام بدیم. امیدواریم که همیشه تو کسب‌وکارتون موفق باشید.

  • بی‌دل

    27 اسفند 1399، 08:37

    شما پنل پیامکی رو به صورت تست ارائه میکنید که قبل از خریدش، یه تست بگیریم دونه ای بگیرم در حد 10تا دونه اس ام اس و اگه رسید به دستم که خرید کنم ازتون. مرسی و ممنون از راهنماییتون

    • نیلوفر اکبریان

      08 فروردین 1400، 12:34

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش صحبت کنید

  • فرجی

    24 اسفند 1399، 16:47

    ارزون بودنش بکنار
    من یدونه رایگان گرفتم
    بهشون سلام هم میدادیم برای جواب ازمون پول میخواستن
    ادم یبار هزینه کنه بهتره

  • آرام یوسفی

    23 اسفند 1399، 17:37

    وقتی یه برندی تو هر زمینه ای اسم در میکنه چرا نباید ازش استفاده کینم؟
    حتما یه تفاوت عالی داشته که مشتری ها اسمش و سر زبونا میندازن
    مثلا ملی پیامک در زمینه تبلیغات پیامکی عالی عمل کرده و از مشتری هاش مشخصه حالا چرا از پنل های رایگانی که معلوم نیست اطلاعاتمون دست کی میوفته استفاده کنیم؟

  • جعفر پوریا

    21 اسفند 1399، 17:42

    از نظر من پنل های رایگان به درد نمیخوره چون پشتیبانی درست حسابی نداره و چون توی جامعه الان ما دانش کار با اینترنت وجود نداره این نوع پنل ها به درد هیچ کسی نمیخوره وبیان پنل هایی که پشتیانی دارن و هزینه آن ها هم هرچقدر بیشتر باشه اشکال نداره.

  • دولت ابادی فراهانی

    20 اسفند 1399، 14:47

    من چند ساله پنل پیامکی از شما دارم همون چند سال پیش هم یه هزینه ای کردم و پنل خریداری کردم بعد از اون سال هم هر سال تمدید کردم و واقعا هم راضی هستم از پشتیبانی خیلی خوبتون، اپدیت نرم افزارتون، همه چیز همیشه خیلی خوب بوده.
    مرسی از ملی پیامک

  • هانیه دیداری

    20 اسفند 1399، 14:43

    بازاریابی پیامکی یکی از روش های خوب و عالی برای تبلیغات هستش که تونسته خیلی جوابدهی خوبی داشته باشه شاید خیلیا فکرکنن که دیگه کسی پیامکرو نمیخونه، درحالی که اصلا اینطور نیست پیامک یکی از روش هایی هست که میشه به راحتی بدون هیچ مشکلی با مشتری ارتباط برقرار کنی و مشتری همیشه به پیامکاش دسترسی داره حتی بدون اینترنت.

  • عباس قدیری

    12 اسفند 1399، 11:46

    ممنون از مقاله خوبتون
    از قدیم گفتن هر چقدر پول بدی همون قدر آش می خوری
    پس وقتی پولی نمی دیم انتظاری هم نباید داشته باشیم که پنل خوب و با کیفیت داشته باشیم

  • شادمهر جریانی

    01 اسفند 1399، 16:14

    من از یه شرکتی پنل داشتم که اصلا پشتیبانی معنی نداشت اونجا.به نظرم یکی از عوامل پیشرفت شما همین پشتیبانی24/7 تون هست با تشکر از مدیریت مجموعه که خیلی عالی داره هندل میکنه همه چیو.

  • محمدباقری

    27 بهمن 1399، 01:15

    بنظر من دنبال ارزون بودن یبار شانسِ. بقیش همش بد بیاریِ
    من خودم ملی پیامک رو انتخاب کردم بیشتر بخاطر پشتیبانیش

  • اشکان

    26 بهمن 1399، 16:53

    ممنون از مقاله خوبتون این حرفتون کامل درست هستش لطفا به همه افراد اطلاع رسانی کنید بعضی از این سامانه ها انگار میخ وان جیب مردم رو خالی کنن و پول اضافه بگیرن و به ظاهر رایگان میدن پنل رو بعدش صد تا خرج و مخارج می تراشند که باید بابتش هزینه کنیم مثل خط اختصاصی یا پیامک های رایگان که تعرفه اش گرون هستش یا بابت وبسرویس یا بابت بانک شماره یا هر امکانی که بخوای اضافه کنی

  • محمودی

    24 بهمن 1399، 16:02

    اگه نظر منو بخوایید پنل ها به نسبت اون امکاناتی که به ما میدن هزینه هاشون برآورد شده یه پنل گرون تره طبیعتا امکانات بهتری بهت میده راحتی بهتره بهت میده و برعکس یه پنل ارزون تره و طبیعی هستش که خیلی امکانات زیادی بهت نمیده پشتیبانی خوبی نداره و باید بیشتر چیزا رو خودت یاد بگیری کسی نیست که راهنماییت کنه.

  • تارا

    20 بهمن 1399، 10:02

    بنظر من اصلا به گرونی و ارزونی نیست
    وقتی اینترنتی خرید میکنید تروخدا به نماد اعتماد سایت به سابقه فعالیتش تو قسمت درباره ما سایت توجه کنید.
    اینروزا خیلیا با ارزونی گولتون میزنن

  • روزبه

    20 بهمن 1399، 09:42

    خیلی جالبه شما رو پنل پایه 29000 هزارتومنیتون هم پشتیبانی رایگان دارید من یک سامانه دیگه پنل رایگان گرفتم بعد از یک مدت که تماس گرفتم به جهت پشتیبانی گفتن برای تماس اول پشتیبانی نیاز به هزینه نیست اما برای تماس دوم به بعدتون برای پشتیبانی سامانه برای همیشه نیاز هست 100 هزارتومان صرفا فقط برای پشتیبانی میبایست پرداخت کنید منم تشکر کردمو قطع کردم وافعا واسم جالبه برای کشوندنه کاربر به سامانشون حنی پنل رایگان میدن اما برای حفط همون کاربر هیچ تلاشی نمیکنن تاره هزینه جداگانه هم باید بدیم.

  • بردیا سلمانی

    15 بهمن 1399، 09:41

    خب از توی کامنت ها میشه فهمید که همه نظرشون اینه که این پنل های پیامکی رو نخرن، حالا من چندتا نکته میگم که خیلی خوبه بهشون توجه کرد.
    به نظر من مهمترین نکته اینه که به پشتیبانی توجه کنید چون مسئله ی مهمیه چون شما مسلما در طی استفاده از پنل به مشکلاتی برمیخورید یا سوالاتی براتون پیش میاد پس بهتره سامانه ای رو انتخاب کنید که پشتیبانی خیلی قوی داشته باشه.

  • نیما

    12 بهمن 1399، 10:41

    از قدیم گفتن هیچ ارزونی بی حکمت نیست هر چقدر پول بدی به قول دوستمون همون قدر هم اش می خوری معلومه وقتی پنلی رایگان و خیلی ارزون باشه چقدر از نظر همه چی داغونه
    حالا بحث پشتیبانی این موارد به کنار

  • شکاری

    03 بهمن 1399، 04:20

    دوستان نخرید از این پنل ارزون قیمتها چون من خریدم و پشیمون شدم خدماتشون افتضاح بود زنگ میزدی پشتیبانی بعد از یک ساعت آیا جواب میدادن آیا نمی دادن بعد هم انگار میخواستن آدمو بپیچونن. نه گزارش ارسال دقیق میدادن و نه اوون پیامک هایی که ارسال نمیشد رو بر میگردوندن تا پای شکایت هم رفتم ازشون اما نتیجه نگرفتم .. می خواستم بگم از اول اوون پنلی رو که می خواید بخرید حتما قبلش این چیزها رو چک کنید . من فعلا تا اینجا از ملی پیامک راضی بودم و کارشون تقریبا خوب بوده.

    • موسی زاده

      29 بهمن 1399، 21:38

      سلام دقیقا منم با نظر ایشون کاملا موافقم، یه سری جواب تلفن نمیدن، جواب تلفن میدن میگن بخش فنی نیستن. بخش فنی میاد، میگن اپراتور اختلال داره
      اصلا معلوم نیست با خودشون چند چندن. حکایت همون داستانه که میگن قیر هست، نیست و فلان

  • مهریاد کیوانی

    30 دی 1399، 19:47

    من از یه شرکت پنل گرفتم رایگان بود. کاری ندارم که ماژول هاشون رو دونه دونه فروختن😂 پشتیبانی شون رو باید التماس میکردی جواب بده.
    خدایی ملی پیامک اول فروردین هم پشتیبانی داره و من زنگ زدم ازشون کمک گرفتم یبار

  • محمد سلطانی

    30 دی 1399، 16:43

    اقا من یه پنل رایگان دادن بهم تو یه شرکتی از بس پول ازم گرفتن بابت ماژول های مختلف و پول هر پیامک رو دوبله سوبله گرفتن که کلافه شدم!
    بعضی از این شرکتا سیاست فروش جالبی ندارند
    ولی خوب ملی پیامک این مشکل رو تاالان نداشته و همهچیش واضح بوده تا اینجا شکر خدا.

  • فاطمه خ

    30 دی 1399، 15:07

    از پنل رایگان که من به هیچکس پیشنهاد نمیکنم
    خودم از یه جا پنل رایگان گرفتم 10 روز مدارکم منتظر تایید شد و الکی وقتمو انرژیمو هدر دادم
    مرسی از شما که این موارد رو اطلاع رسانی میکنید.
    خسته نباشین

  • مريم جنتى

    22 دی 1399، 01:35

    به نظر من آدم هرچقدر پول بده آش ميخورن و اين رو هم از قديم گفتن، پس كسى كه دنبال مثلا يه سامانه ارزان يا رايگان هستش نبايد هم انتظاري داشته باشه كه اون سامانه امكانات رو اختيارش بزاره يا توي مشكلاتش راهنمايي كنه و پشتيبانى در اختيارش بگذاره.

  • جواد ناطق

    21 دی 1399، 18:51

    سلام؛ من مقالتون رو خوندم و واقعا عالی بود و خوب بود همه چیز رو هم در نظر گرفتید ولی یه مثال قدیمی هست که میگه هر چقدر پول بدی آش میخوری من خودم سامانه های زیادی رو تست کردم هم رایگان هم ارزون هم گرون قشنگ به نسبت پولی که میدی بابت پنل بهت پشتیبانی و خدمات میدم من خودم از روز اولی که از شما پنل خریداری کردم کلا دو روز اول با پشتیبان های شما صحبت کردم باقی کار رو داره خود سامانه میبره جلو و نیازی نیست هر روز چک کنم سامانه رو و خیلی هم ازتون راضی هستم.

  • الیاسی

    18 دی 1399، 00:26

    من از یکی از سامانه های به اصطلاح رایگان پنل دریافت کردم دریغ از یک پشتیبانی یک اموزش کار با پنل ، منهای اینکه پشتیبانی نداشتند کارکردن با پنلم هم صفرتا صدشو خودمون باید یاد میگیرفتیم بدون هیچ فایل اموزشی نه ویدیو اموزشی داشتن نه فایل پی دی اف فقط شعارشون پنل رایگان از ما بود و واقعا همین بود فقط پنل رایگان داشتند الان که پنل شمارو دارم تازه فرقشو میفهمم شما فوق العادین واقعا ازتون ممنونم بابته پشتیبانی تلفنی و تیکتی که دارید اموزشایی که برامون میزارید همین مقاله هاتون حداقل به من برای استفاده از پنل پیامکی کلی کمک کرده .
    سپاس از تیم خوبتون.

  • محمد حتاکی

    07 دی 1399، 22:05

    در مقایسه با سامانه های دیگه، پنل شما از نظر هزینه ای که میگیره و پشتیبانی که ارائه میکنه واقعا به صرفه و ارزونه. در کنارش چون همیشه تلفنی یا تیکتی پاسخگو هستین، جای اعتماد داره. به تازگی ازتون پنل گرفتم و راضیم. دمتون گرم.

  • جعفری

    06 دی 1399، 20:54

    اصلا تحت هیچ شرایطی نباید گول این چیزا رو خورد پنل بهت ارزون بدن پنل حتی بهت رایگان بدن فقط برای جذب کاربر هست در اصل چنین چیزی نیست ممکنه پنل رو رایگان بدن بعد بابت هر دسترسی و هر چیزی ک بخوای ازت هزینه میگیرین پشتیبانی بخوای هزینه میگیزن تازه این نیمه ی پر لیوان ممکنه اصلا بعد ی مدت اون فرد ارائه دهنده خدمات کلا نباشه که بهت پشتیبانی مشاوره بده بعد ما می مونیم با کلی وقت و هزینه ی الکی حتما حتما از جای معتبر و اسم و رسم دار خرید کنید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید