30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
کد پستی استان هرمزگان ، راهنمای ارسال پیامک بر اساس منطقه

کد پستی استان هرمزگان ، راهنمای ارسال پیامک بر اساس منطقه

46

تا به حال چند بار سراغ روش‌های سنتی تبلیغات منطقه‌ای مثل پخش تراکت رفتید و به نتیجۀ دلخواهتان نرسیده‌اید؟ با این روش حتی بازخورد مشتری و نرخ توجه کاربران را هم نمی‌توانید تحلیل کنید. به همین خاطر است که در این مقاله می‌خواهیم در مورد کد پستی استان هرمزگان صحبت کنیم، یعنی ابزاری که هم شرایط ارسال پیامک منطقه‌ای را فراهم کرده و هم فرصت تحلیل رفتار مشتری را در اختیارتان می‌گذارد.

سامانه ارسال پیامک چیست؟

پنل اس ام اس ملی پیامکسامانه ارسال پیامک نرم افزار آنلاین و مدیریت پیامک‌های ارسالی است. پنل برای ارسال پیامک ماژول‌های مختلفی دارد تا کاربران بتوانند بر اساس محل زندگی، اپراتور سیمکارت، جنسیت، گروه شغلی و .... برای عموم شهروندان پیامک بفرستد. در این مقاله با معرفی نحوۀ ارسال پیامک از طریق کد پستی استان هرمزگان شرایط اجرای تبلیغات هدفمند و منطقه‌ای را برای کسب‌وکارهای گوناگون توضیح دادیم.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان هرمزگان

سامانه ملی پیامک امکان اجرای تبلیغات منطقه‌ای و ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان هرمزگان را در اختیار مشاغل مختلف قرار داده است. احتمالاً سوالی هم در مورد اهمیت ارسال پیامک منطقه‌ای دارید و می‌خواهید در این باره بیشتر بدانید که اصلا چرا باید از ماژول کدپستی استفاده کنید. به همین خاطر خیلی کوتاه و مختصر به مزایای ارسال پیامک منطقه‌ای اشاره کردیم.

  • صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغات
  • امکان ارسال لینک مستقیم خرید یا لینک ارتباطی
  • جلب اعتماد مشتریان، به ویژه مشتریان نواحی اطراف
  • دسترسی دقیق به مشتریان بازار هدف در هر محله از شهر
  • امکان ارسال کد تخفیف یا اخبار فروش ویژه به صورت منطقه به منطقه
  • امکان تحلیل تبلیغات ارسالی همراه با سنجش و تحلیل بازخورد مخاطب
  • قابلیت فراهم کردن ارسال رایگان یا ارسال فوری برای نواحی اطراف و اطلاع‌رسانی آن از طریق پیامک

کدپستی همراه اول

خب حالا که با قابلیت کد پستی استان هرمزگان برای ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای آشنا شدید، وقتش رسیده که تبلیغات خودتان را شروع کنید. اول از همه با اپراتور همراه اول شروع می‌کنیم.

برای شروع ارسال پیامک، وارد پنل اس ام اس شده و در قسمت ارسال روی گزینه همراه اول کلیک کنید. در صفحۀ جدید مطابق تصویر زیر، سرشماره موردنظر برای ارسال پیامک را انتخاب کنید. عنوان ارسال را که باید حتماً کوتاه باشد بنویسید. نوع ارسال را تصادفی یا ترتیبی انتخاب کنید و سراغ نوشتن متن پیامک بروید. در قسمت کدپستی، رنج کدپستی مناطق موردنظرتان را نوشته و به مرحله بعدی بروید. در صورتی هم که هنوز رنج کدپستی مناطق مختلف شهر اطلاع چندانی ندارد، سامانه ملی پست امکان پیدا کردن کدپستی بر اساس نقشه را برایتان آسان کرده است.

کد پستی همراه اول

کدپستی ایرانسل

برای ارسال پیامک از طریق کد پستی استان هرمزگان که شامل شماره‌های ایرانسل می‌شود، در قسمت ارسال روی گزینه کدپستی ایرانسل کلیک کنید. ادامه مراحل دقیقاً مانند مورد بالاست. فقط یادتان باشد که در ارسال پیامک فارسی محدودیت 70 کاراکتری را رعایت کنید. اگر هم در این مورد نیاز به آموزش بیشتر دارید، از ویدئوهای آموزشی آپارات، اینستاگرام و یوتیوب ملی پیامک برای آموزش بیشتر کمک گرفته یا با تیم مارکتینگ ملی پیامک در ارتباط باشید.

ذر ضمن اگر می‌خواهید پیامکتان لینک داشته باشد، از کوتاه‌کننده‌های لینک استفاده کنید تا فضای بیشتری برای نوشتن داشته باشید. با انتخاب ارسال ترتیبی هم می‌توانید ارسال پیامک به صورت تصادفی و رندم را حذف کرده یعنی ارسال به شماره‌های تکراری نداشته باشید.

کد پستی همراه اول

جدول کد پستی استان هرمزگان

حالا که روش کار یعنی ارسال پیامک بر اساس کد پستی هرمزگان را می‌دانید، بهتر است که جدول زیر را هم داشته باشید. برای ارسال پیامک منطقه‌ای به صورت انبوه که شامل تمام مناطق شهر شود، جدول زیر رنج کدپستی شهرهای استان را در اختیارتان قرار خواهد داد :

بندرعباس 79131 - 79661
بندر لنگه 79413 - 79781
جزیره قشم 79511 - 79581
بندر جاسک 79481 - 79891
میناب 79461 - 79991
رودان 79911 - 79951
ابوموسی 79591
بستک 79611 - 79691
حاجی آباد 79371 - 79411

پیامپ بندرعباس، ارسال پیامک بر اساس نقشه شهر

نوبت به معرفی یک قابلیت متفاوت یعنی ارسال پیامک از روی نقشه رسیده است. تا اینجا کد پستی استان هرمزگان برای ارسال پیامک منطقه‌ای به کمک شما آمد، ولی اگر فقط مرکز استان یعنی بندرعباس را انتخاب کردید، از پیامپ هم می‌توانید استفاده کنید. ابزار ارسال از روی نقشه یا همان پیامپ در حال حاضر فقط در 17 شهر ایران فعال است. بعد از ورد به پنل، در قسمت ارسال روی گزینه پیامک کلیک کرده و شهر بندرعباس را انتخاب کنید. حالا نقشه شهر را به تفکیک مناطق دارید و نوبت ارسال پیامک منطقه‌ای از روی نقشه است.

با انتخاب محله‌های موردنظر اول رنج کدپستی و بعد تعداد شماره‌های همراه اول و ایرانسل مطابق تصویر زیر نمایش داده می‌شود. در قسمت گیرنده تعداد شماره‌هایی را بنویسید که قصد ارسال پیام به آن‌ها را دارید. ثبت در لیست را بزنید و به مرحله بروید. پیامک شما بعد از تائید اپراتور به دست مخاطبان، در محله‌هایی که انتخاب کردید، می‌رسد.

پیامپ بندرعباس

جمع‌بندی

پنل اس ام استا اینجای مقاله متوجه شدید که برای ارسال پیامک منطقه‌ای از قابلیت کد پستی استان هرمزگان می‌توانید استفاده کنید و بر حسب محل زندگی برای مشتریانی از سراسر استان تبلیغات پیامکی بفرستید. البته پنل ملی پیامک قابلیت‌ها و بانک شماره‌های متنوعی را برای تبلیغات در بندرعباس در اختیارتان قرار داده است. با این حساب به تمام اصناف و مشاغل شهر، محله‌ها نیز دسترسی دارید.

در صورتی که نیاز به مشاوره در مورد بازاریابی پیامکی دارید، می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا در انتهای متن برایمان بنویسید تا بیشتتر راهنمایی‌تان کنیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید