30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه اس ام اس تخفیف بفرستیم؟

چگونه اس ام اس تخفیف بفرستیم؟

16

در ایام تعطیل اکثر فروشگاه‌های فروش لباس تعطیل هستند، اما فروشگاه ما نه تنها تعطیل نیست، بلکه با خرید در روزهای تعطیل از ما تا ۲۰ درصد تخفیف هم دریافت می‌کنید.

فرض کنید متن بالا از طرف فروشگاهی برای‌تان ارسال شده است در حالی که شما هیچ وقت از این فروشگاه خرید نداشتید و این اولین باریست که همچین پیامی گرفتید، اما چطور ممکن است؟ پیامک‌های شبیه به این پیام، با استفاده از سامانه‌های پیامکی ارسال می‌شوند، که در ادامه توضیح می‌دهیم.

در ادامه همراه ما باشید تا توضیح دهیم که چگونه اس ام اس تخفیف برای مخاطبان بفرستید تا منجر به جذب مشتری بیشتر و فروش بالاتر شود.

 برای مشتریان پیامک هدفمند ارسال کنید

تصور کنید اس ام اسی که در مقدمه مقاله ذکر شد، برای‌ شما ارسال شود. به احتمال زیاد پیام را باز کرده و می‌خوانید. شاید قبلاً یک روز تعطیل نیاز ضروری به خرید لباسی داشتید ولی چون مغازه‌ها بسته بودند، نتوانستید لباس مورد نیاز را بخرید. حالا پیامی دریافت کردید که نوشته در روزهای تعطیل هم باز هستند. به یاد روزی می‌افتید که نیاز به لباس داشتید، ولی مغازه‌ها بسته بودند. پس پیام برای شما هدفمند ارسال شده و احساس نیاز را هم برطرف می‌کند. پس پیام‌های که با خلاقیت نوشته می‌شوند یا به نیاز مشتری جواب می‌دهند باعث جذب مشتری بیشتری می‌شوند.

چگونه اس ام اس تخفیف بفرستیم؟

پیامک تخفیف در شبکه‌های اجتماعی مفید است؟

تصویر کنید پیام باز بودن مغازه‌ که در اول مطلب گفته شد، را با طراحی بسیار جذاب یا با فیلمی سرگرم کننده در صفحات اینستاگرام می‌دید با در تلگرام یکی از دوستان برای شما ارسال می‌کرد. چند درصد احتمال داشت به پیام توجه کنید؟ قاعدتاً درصد توجه در شبکه‌های اجتماعی به دلیل حجم زیاد تبلیغات پُرسروصدا نسبت به پیامک خیلی کمتر است.

اگر با پنل پیامکی

چگونه با پنل پیامکی اس ام اس تخفیف بفرستیم؟

خب تا اینجا تقریباً با اهمیت ارسال پیام و دیده شدن توسط کاربر آشنا شدید. حالا برویم سراغ ارسال پیام با سامانه پیامکی برای مشتری، همین ابتدا بگوییم که اگر در کسب‌وکار خود نیاز به ارسال پیام زیاد ندارید و در سال فقط چندبار اس ام اس انبوه ارسال می‌کنید (بیش از ۱۰۰ هزار پیامک) پیشنهاد می‌کنیم با پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

اما اگر کسب‌وکار شما نیاز به ارسال پیام انبوه به دفعات دارد پیشنهاد می‌کنیم حتما پنل اس ام اس مناسب نیازتان را تهیه تا در هزینه‌های تبلیغاتی‌ صرفه‌جویی کنید.

فرض کنید شما صاحب سایتی هستید که فروش میوه آنلاین دارید. از قبل بانک شماره‌ همراه از مشتریان‌تان دارید و حالا می‌خواهید پیامک تخفیف را برای همه مشتریان ارسال کنید. با استفاده از سامانه ملی پیامک به‌راحتی پیام را برای مشتریان زیادی بفرستید. با توجه به اینکه ما شماره تلفن تعداد کمی از مشتریان را داریم. چگونه اس ام اس تخفیف برای مشتریان زیادی در سطح شهر بفرستم؟

ارسال تخفیف با پیام کوتاه (انبوه)

همانطور که از اسم انبوه هم مشخص است پیامک انبوه یعنی ارسال پیام به تعداد زیاد، مثلاً برای ۱۰۰۰۰۰ نفر به صورت هم‌زمان پیام ارسال کنید. با روش‌های مختلفی می‌توانید پیام به کاربر یا مشتری ارسال کنید.

برای فرستادن پیام انبوه در پنل‌های پیامکی روش‌های مختلفی وجود دارد. در این مطلب ارسال پیام انبوه را بر اساس پنل ملی پیامک توضیح می‌دهیم، وارد پنل کاربری‌تان شوید تا همراه با این مطلب با روش‌های مختلف فرستادن پیام در ملی پیامک آشنا شوید.

روش اول: چگونه برای شهر یا استان‌های مختلف اس ام اس تخفیف بفرستیم؟

در پنل کاربری ارسال امکان اس ام اس تخفیف بر اساس شهر یا استانی خاص وجود دارد. به این معنا که مثلاً شما صاحب کسب‌وکاری در استان آذربایجان شرقی و شهر شبستر هستید و قصد دارید برای کاربران شهر پیام تخفیف محصول یا خدمات ارسال کنید. کافی است وارد پنل کاربری شوید متن پیام را بنویسید و از قسمت شماره‌ها، استان آذربایجان شرقی را پیدا کنید. سپس شهر شبستر را انتخاب و گزینه شماره‌های دائمی یا اعتباری را تیک بزنید و پیام‌ را ارسال کنید.

مثال گفته شده فقط برای یک منطقه جغرافیایی بود شما با استفاده از پنل ملی پیامک می‌توانید برای هر استان، شهر یا حتی محله‌ای خاص پیامک تخفیف ارسال کنید.

چطور اس ام اس تخفیف بفرستیم؟

روش دوم: ارسال پیامک براساس کدپستی

روش دوم برای شهرهای بزرگ که مناطق پستی مختلف دارند بسیار کاربردی است. خب حالا چطور می‌توان بر اساس کدپستی پیام ارسال کرد؟

آموزش دریافت و پرداخت خلافی خودروحتما بخوانید: آموزش دریافت و پرداخت خلافی خودرو

این دفعه فرض کنید صاحب کفش فروشی در شهر مشهد هستید و برای مشتریان‌ ۳۰ درصد تخفیف به مناسبت شب یلدا در نظر گرفتید. کافیست در پنل کاربری روی ارسال پیام با کدپستی کلیک کرده و متن پیام را بنویسید. سپس کدپستی منطقه موردنظر را وارد و پیام را ارسال کنید.

البته می‌توانید پیام را براساس تصادفی یا ترتیبی بودن تنظیم کنید. تصادفی یعنی به هر شماره‌ای به صورت تصادفی ارسال شود. ترتیبی نیز یعنی شما انتخاب کنید مثلاً در نوبت اول تا شماره ۵۰۰۰ پیام ارسال شود و برای نوبت دوم از شماره ۵۰۰۱ شروع شود.

همچنین می‌توانید گزارش ارسال پیام‌ها را به صورت فایل از پنل دریافت کنید و بررسی‌های لازم را در خصوص ارسال شدن یا نشدن پیام انجام دهید.

روش سوم: چگونه برای محله و بر اساس نقشه اس ام اس تخفیف بفرستیم؟

چگونه با نقشه پیامک تخفیف بفرستیم؟فرستادن پیام براساس محله و نقشه هم روشی بسیار کاربردی است. با استفاده از روش سوم از روی نقشه کلانشهرهای ایران، محله مورد نظر را پیدا و پیام ارسال ‌کنید. برای اینکه ارسال بر اساس نقشه را بهتر درک کنید، اجازه دهید با همان مثالی که در روش دوم گفتیم ادامه دهیم. این‌بار فرض کنید مغازه کفش فروشی شما در شهر مشهد و در محدوده بلوار فرامرز عباسی است. در نظر دارید برای مخاطبان همین منطقه پیامک تخفیف ۳۰ درصدی به مناسبت شب یلدا ارسال کنید، ولی شماره کدپستی منطقه را ندارید. نگران نباشید زیرا با استفاده از امکان پیامپ (ارسال براساس نقشه) ملی پیامک به‌راحتی پیام‌ ارسال می‌شود.

از قسمت بالای صفحه ملی پیامک، روی گزینه پیامپ کلیک کنید. در صفحه باز شده نقشه‌ شهر تهران را مشاهده می‌کنید. برای انتخاب نقشه شهر مشهد ابتدا باید از کادر بالای نقشه که روی شهر تهران قرار داده شده است، شهر مشهد را انتخاب کنید.

سپس نقشه را بزرگ و بلوار فرامرز عباسی پیدا کنید. به محض کلیک روی محدوده کادری برای‌تان نمایش داده می‌شود که شامل کدپستی، شماره‌های همراه اول و شماره‌های ایرانسل است. روی هر کدام که خواستید کلیک و اس ام اس تخفیفی ارسال کنید.

در قسمت پیامپ سامانه ملی پیامک، نقشه حدود ۲۰ کلانشهر ایران وجود دارد که می‌توانید برای فرستادن پیام استفاده کنید.

روش چهارم: ارسال پیام بر اساس مشاغل و اصناف

در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید، مخاطبان‌ مربوط به شغل خود را دارید. مثلاً اگر شرکت دارویی دارید مخاطب هدف شما پزشکان، متخصصان، چشم‌پزشکان، دندان‌پزشکان و ... هستند. اگر شما تخفیفی برای روز پزشک در نظر گرفته باشید، برای فرستادن اس ام اس تخفیف به مشاغل گفته شده نیاز به شماره موبایل دارید.

با استفاده از سامانه ملی پیامک به بانک مشاغل و اصناف در سراسر کشور دسترسی دارید و می‌توانید پیام را به مخاطبان هدف‌تان به تفکیک شغلی که دارند، اس ام اس ارسال کنید. مثلاً برای بانک شماره پزشکان متخصص جدا و برای بانک شماره دندان‌پزشکان پیام جداگانه ارسال کنید.

چگونه برای مشاغل پیام بفرستیم؟

کلام آخر در مورد چگونگی ارسال پیامک تخفیف

در این مطلب، روش‌های مختلف برای چگونه اس ام اس تخفیف بفرستم؟ را با ارسال پیامک انبوه در سامانه ملی پیامک توضیح دادیم. توضیحات را با مثال‌های مختلف گفتیم تا بهتر هر روش را درک کنید و برای کسب‌وکاری که دارید استفاده کنید.

احتمالاً متوجه شدید، که اگر در سال پیام‌های زیادی برای ارسال ندارید چه کاری انجام دهید تا به‌صرفه باشد. یا اگر از مشاغلی هستید که از بازاریابی پیامکی استفاده زیادی دارید، از چه روش‌های به‌صرفه‌ای استفاده کنید.

سامانه ملی پیامک با توجه به نیاز کاربر، بسته‌های مقرون‌به‌صرفه را طراحی کرده است. به کارشناسان ملی پیامک زنگ بزنید تا به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و با توجه به مخاطب و بازار هدفی که دارید، هدفمند و حرفه‌ای پیام ارسال کنید.

اگر در مورد ارسال تخفیف با پیام کوتاه (انبوه) و چگونگی ارسال اس ام اس تخفیف سوالی دارید، در قسمت دیدگاه‌ها از ما بپرسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید