30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در اهواز با ارسال پیامک

تبلیغات هدفمند در اهواز با ارسال پیامک

4

برای هر کسب‌وکاری اجرای تبلیغات اصولی و حرفه‌ای در شهرهای بزرگ و مراکز استان یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. پنل اس‌ ام اس اهواز دقیقا با نیازسنجی از مشتریان واقعی هر بیزینس شروع به تبلیغات هدفمند و گسترده می‌کند تا در بین مخاطبان بازار هدف خودش را معرفی کنید و به یک فروش چند برابری نسبت به گذشته برسد.

اگر اطلاعات کافی برای بازاریابی پیامکی ندارید، در ادامه‌ی مقاله با ما همراه باشید تا با سازوکار تبلیغات پیامکی اصولی بیشتر آشنا شوید.

تا بازار داغه مشتریتو پیدا کن!

برای معرفی کسب و کار خود به وسیله یک تبلیغات هدفمند در استان خوزستان، می توانید همین الان از سی درصد تخفیف بهرمند شوید. برای جذب، تعامل و نگهداری مشتری فقط به یک پنل پیامکی مناسب نیاز دارید.
30% تخفیف
KHZS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه‌ ارسال پیامک چیست؟

قطعاً تابه‌حال از اینترنت بانک یا حساب جیمیل استقاده کرده‌اید، پنل اس‌ ام اس اهواز هم دقیقا کارکردی مشابه ارسال ایمیل دارد و از طریق نام کاربری و رمز عبور قابل دسترسیست.

 

پنل اس ام اس نرم‌ افزار آنلاین و تحت‌وب است که با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به کاربر این امکان را می‌دهد تا شروع به ارسال پیامک کرده و با تبلیغات موثر و جذاب هم مشتریانش را پیدا کند و هم با بهترین تعرفه برندسازی داشته باشد.

ملی پیامک، بهترین ارائه‌دهنده‌ پیام کوتاه

پنل اس ام اس اهوازخب حالا به سوال مهم کاربران می‌رسیم. بهترین شرکت برای دریافت پنل و خدمات پیامکی کدام است؟

بدون شک داشتن پنل اختصاصی از شرکتی با تجربه‌ ده‌ساله که در کنار پشتیبانی قوی و کاربردی، از بزرگ‌ترین بانک شمارۀ ایرانسل و همراه اول کشوری هم برخوردار است به انتخاب اول هر کاربری تبدیل می‌شود.  به همین بهانه در ادامه بهترین مزایا و قابلیت‌هایی که ملی پیامک در اختیارتان می‌گذارد را معرفی خواهیم کرد:

هزینه‌‌ مقرون‌به‌صرفه

قطعاً تعرفه‌ مناسب ملی پیامک مهم‌ترین دلیل انتخاب خدمات پیامکی برای کسب‌وکارهای نوپاییست که نگران مدیریت هزینه‌های تبلیغاتشان هستند. بازاریابی پیامکی یک روش تبلیغاتی کم‌هزینه و پربازده است که برای جذب مشتریان جدید و ارتباط با مشتریان قدیمی توصیه می‌شود.

آموزش‌های ملی پیامک

در کنار ساده بودن محبط کاربری پنل اس‌ ام اس اهواز ملی پیامک در یوتیوب و کانال آپارات هم آموزش‌های صفر تا صد پنل پیامکی را برای کاربرانش آماده کرده است. بازاریابی پیامکی راه و چاه خودش را دارد که ملی پیامک با داشتن کتابچه‌ی بازاریابی پیامکی و مینی دوره‌ی رایگان بازاریابی، این مسیر را برایتان آسان کرده تا از نتیجۀ تبلیغات خود لذت ببرید.

وب‌سرویس پیامکی

اگر فروشگاه اینترنتی دارید و نیازمند ارسال پیامک ثبت‌نام و ورود، فراموشی رمز عبور و پیامک لینک مرسوله به مشتریان خود هستید، برای ارسال خودکار این نوع اس ام اس‌ها و اتصال سایت به پنل می‌توانید از خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی استفاده کنید. در صورتی هم که نیاز به مشاوره رایگان در این مورد دارید، با تیم پشتیبانی وب‌سرویس ملی پیامک صحبت کنید.

بانک شماره پنل اس ام اس اهواز

برای افرادی که تازه شروع به کار کردند، دسترسی به بانک شمارۀ مشتریان بالقوه کار سختی است و البته جمع کردن این شماره‌ها به زمان هم نیاز دارد. بانک شماره پنل اس‌ام اس اهواز این کار را برای شما راحت کرده تا به راحتی برای مشتریان تبلیغات پیامکی ارسال کنید.

ارسال پیامک بر اساس نقشه اهواز

تا به حال برای مسیریابی بهتر از نقشه‌ گوگل کمک گرفته‌اید؟ حالا تصور کنید که از روی نقشه‌ گوگل بتوانید پیامک تبلیغاتی‌تان را به مناطق مشخصی ارسال کنید !

این امکان فوق العاده در پنل اس‌ ام اس اهواز آماده شده تا بتوانید در قسمت پیامپ و بعد از انتخاب اهواز، از روی نقشه محله‌های موردنظرتان را برای اجرای تبلیغات انتخاب کرده و برای شماره‌های همراه اول و ایرانسل آن ناحیه اس ام اس بفرستید.

پیامپ اهواز

ارسال پیامک بر اساس جنسیت

پنل اس‌ ام اس اهواز با قابلیت ارسال پیامک براساس جنسیت، برای کسب‌وکارهایی که کالاها یا خدمات مختص اقایان و بانوان دارند، شرایط تبلیغات بر اساس جنسیت را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند از این طریق فقط برای زنان یا مردان پیامک بفرستند و  با یک پیام کوتاه جذاب ان‌ها را به خرید و استفاده از کالا یا خدماتشان ترغیب کنند.

تفاوت بازاریابی پیامکی و ارتباط پیامکیحتما بخوانید: تفاوت بازاریابی پیامکی و ارتباط پیامکی

نگاهی به اهواز !

شهر اهواز یکی از کلانشهرهای مهم کشور با جمعیت ۱٬۱۸۴٬۷۸۸ نفر است که به‌ عنوان هشتمین شهر پرجمعیت ایران شناخته می‌شود. اهواز با وجود شرکت‌های نفت و فولاد و نزدیکی به رودخانه کارون، یک قطب مهم برای کسب‌وکارهای جنوبی کشور است.

اگر فعالیتی در سطح اهواز و شهرهای اطرافش دارید، پیشنهاد ما برای تبلیغات هدفمند و انبوه استفاده از پنل اس‌ ام اس اهواز است تا در عین قیمت مناسب، از قابلیت‌های آن برای پیشرفت شغلی‌تان استفاده کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس اهواز

همانطور که بررسی کردیم هر کسب‌وکاری دغدغۀ تبلیغات دارد، پس اگر با برنامه‌ریزی و نیازسنجی مخاطبان بازار هدف را بشناسید، خیلی سریع در این مسیر به موفقیت می‌رسید. همه‌ امکانات پنل اس‌ ام اس اهواز هم در جهت همین نیازسنجی و بازدهی برای شما آماده شده و از طریق یک پنل در اختیارتان قرار می‌گیرد.

اگر به مشاوره‌ پیامکی در این خصوص نیاز دارید، تیم پشتیبانی ملی پیامک همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر پاسخگوی کلیه سوالات و مشکلات شماست و می‌توانید با شماره‌ ۰۲۱۶۳۴۰۴  تماس بگیرید تا از این مشاوره رایگان استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • منصور سلیمانی

    11 اردیبهشت 1402، 20:30

    سلام
    خیلی ممنون از مقاله خوب تون
    من خودم به شخصه از قبضینو استفاده میکنم. نه تنها برای پرداخت قبض ثابت، بلکه برای پرداخت تمامی قبوض ام
    خواستم این تجربه رو باهاتون به اشتراک بذارم
    مچکرم

    • مهدی شکریان

      28 مهر 1402، 11:23

      اصلا مقاله‌ای که گفتی خوبه رو خوندی؟ چه ربطی به پرداخت قبض و قبضینو داشت؟!

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید