30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس قم | بازاریابی پیامکی با 30% تخفیف اولیه

پنل اس ام اس قم | بازاریابی پیامکی با 30% تخفیف اولیه

119

شروع تبلیغات موثری که به نتیجۀ موردنظر یعنی جذب مشتری و فروش بالا برسد، شاید به نظر سخت باشد، اما راه و روش خودش را دارد. اگر در استان قم شرکت، فروشگاه یا بیزینسی دارید، برای قدم گذاشتن در این مسیر فقط باید یک ابزار به نام پنل اس ام اس قم داشته باشید و بعد خیلی سریع با ارسال پیامک، اصول اس ام اس مارکتینگ و ترفندهای فروش آشنا شوید.
اما یک سوال مهم، پنل پیامکی چیست و چه تاثیری در هدفمند بودن تبلیغات دارد؟

تخفیف ویژه قمی‌ها!

با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید دقیقا در همان شهرهایی که دوست دارید تبلیغ کنید و دیگر هزینه اضافی بابت تبلیغی که به دست مشتری نمی‌رسد، نپردازید.
30% تخفیف
QOM
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

آشنایی با سامانه ارسال پیامک

سامانه ارسال پیام کوتاه ابزار تبلیغاتی شماست، اما این سامانه واقعاً چیست؟

پنل ارسال پیامک ابزاری آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است که هم امکان دریافت پاسخ مخاطب را دارد و هم به سایت وصل می‌شود و قابلیت ارسال اس ام اس‌های خودکار دارد. اما این پنل را چطور تهیه کنیم؟

ملی پیامک، بهترین انتخاب برای تبلیغات اس ام اسی

پنل ارسال اس ام اس قم را می‌توانید از شرکت ملی پیامک تهیه کنید. اما یک سوال مهم، چرا کاربران باید برای اجرای تبلیغات اس ام اسی ملی پیامک را انتخاب کنند؟!
همانطور که گفتم شما می‌توانید پنل اس ام اس را به سایتتان وصل کنید و ملی پیامک خدمات وب‌سرویس را برای همین مورد در اختیارتان قرار خواهد داد. ارسال پیامک‌هایی مانند عضویت در سایت، ارسال رمز عبور یکبار مصرف، تائید سفارش و .... همگی از طریق وب‌سرویس به راحتی انجام می‌شود و فقط یک بار برای ارسال این نوع اس ام اس‌ها باید پنلتان را تنظیم کنید.
البته تمامی آموزش‌ها و نحوۀ کار کردن با پنل را تیم ملی پیامک به صورت مفصل در ویدئوهای آپارات و مینی دوره رایگاه اس ام اس مارکتینگ برایتان آماده کرده تا اگر فرصتی برای آموزش طولانی ندارید، خیلی سریع صفر تا صد کار کردن با سامانه را یاد بگیرید.

بانک شماره جامع سراسر استان که شامل شهرها، اصناف و محله‌های مختلف شهر می‌شود، فرصتی طلایی برای شروع تبلیغات انبوه در استان است که مخاطبان را به مشتری تبدیل می‌کند. فقط باید بدانید که چطور بنویسید و با چه کلماتی توجه مخاطب را جلب کنید.

بانک شماره کامل پنل اس ام اس قم

برای شروع تبلیغات هدفمند اول از همه در قسمت منطقه هدفمند پنل باید سراغ بانک شماره همراه اول پنل اس ام اس قم بروید و برای هر شهری که می‌خواهید، پیامک موردنظرتان را بفرستید.
در ضمن، حتماً تیک دریافت فایل گزارش را هم بزنید تا بعد از ارسال بتوانید وضعیت را تحلیل کرده، بدانید چند نفر پیامکتان را دریافت کردند و چند نفر در لیست سیاه هستند و نباید دوباره در بانک شمارۀ دریافت پیامک انبوه باشند.
بانک شماره شهرهای استان قم شامل دسته‌بندی زیر می‌شود:

جعفریه، دستجرد، سلفچکان، قم، توابع قم (قنوات،جعفریه،دستجرد،کهک)، قنوات، ولایت، کهک

بانک شمارۀ اصناف و مشاغل پنل اس ام اس قم

پنل اس ام اس قم برای کاربرانی که فقط تبلیغات در میان اصناف و مشاغل را دارند، بانک شمارۀ دیگری دارد. برخی مشاغل مانند مصالح ساختمانی، آهن آلات، سنگ و نمای ساختمان و ... نیاز به تبلیغات تخصصی دارند و در ارسال انبوه موفق نیستند چون عموم جامعه نیازی به کالایشان ندارند.

برای این دسته از کسب‌وکارها بانک شماره اصناف قم را آماده کردیم تا بتوانند بین دسته‌بندی زیر گروه موردنظرشان را پیدا کرده و تبلیغات هدفمند را از طرسق ارسال پیامک اجرا کنند:

دستۀ اول، مشاغل آموزشی پنل اس ام اس قم

پروژه‌های دانشگاهی، تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزشی، آموزش زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، آموزش موسیقی، تدریس هنرهای‌ زیبا، آموزش علوم کامپیوتر، آموزش کنکور

دسته دوم، مشاغل مرتبط با  اتومبیل پنل پیام کوتاه در قم

پخش و باند خودرو، تزئینات خودرو، تعمیرگاه خودرو و خدمات جانبی، دزدگیر ماشین، ماشین دست‌دوم خارجی و ایرانی، ماشین نو و صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، خودرو فروش قسطی، لوازم یدکی ماشین ، موتور، نمایشگاه اتومبیل، کامیون

سومین دسته، گروه ارتباطات و موبایل پنل اس ام اس در قم

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات گوشی همراه، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات پیامکی، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی همراه، لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

دستۀ چهارم، مشاورین املاک پنل پیامکی قم

اجاره مسکونی،  املاک صنعتی، املاک باغ و زمین، املاک پیش‌فروش، خدمات ساختمانی، طراحی داخلی و دکوراسیون، فروش آپارتمان، مشارکت در ساخت، مشاورین املاک، تولید مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک قدیمی و کلنگی

پنجمین دسته، مشاغل خدماتی پنل پیامک قم

بازار آماده به کار، بازارکار استخدامی، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، سالن‌های ورزشی، خدمات بیمه، مغازه‌های تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم، توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات محصولات پزشکی، خدمات مجلس و تشریفات، آژانس مسافرتی، خدمات منزل، بهداشت و زیبایی، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات روانشناسی و مشاوره

دستۀ ششم، بانک شماره لوازم منزل پنل پیام کوتاه قم

لوازم و اثاثیه منزل، فروش آلات موسیقی، اسباب‌بازی کودکان، تجهیزات پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، انواع ظرف و ظروف، فروش فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، تجهیزات مهندسی، وسایل ورزشی، تجهیزات یدکی، لوازم نصب آنتن، فروش و توزیع کتابر

ارسال پیامک به شهروندان بر اساس جنسیت

برای کسب‌وکارهایی مانند استخر، کلینیک ماساژ، سالن‌های زیبایی و آرایشگاه و ... پنل اس ام اس قم بانک شمارۀ دیگری برای شروع تبلیغات هدفمند دارد. این بانک شماره بر اساس تفکیک جنسیت، لیستی از شماره‌های به‌روز ایرانسل را آماده کرده است.

مثلاً اگر آرایشگاه مردانه دارید، در شروع تبلیغات انبوه بهتر است که پیامتان را فقط برای مردان یعنی مشتریانی که به خدمات شما نیاز دارند، ارسال کنید.

هنگام ارسال پیامک سس سزار فراموش نشودحتما بخوانید: هنگام ارسال پیامک سس سزار فراموش نشود

ارسال پیامک از روی نقشه، افسانه یا واقعیت؟

یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل اس ام اس در قم امکان ارسال پیامک تبلیغاتی آن هم از روی نقشه است، یعنی کاربر از روی نقشه شهر امکان ارسال پیامک به هر محله قم را دارد. مثلاً برای اطلاع‌رسانی در مورد ارسال رایگان در بعضی مناطق یا ارسال کدتخفیف برای یک یا چند محله، بدون نیاز به ارسال انبوه می‌توانید ابزار پیامپ استفاده کنید.

برای استفاده از این ماژول اول باید از محیط کاربری پنل ملی پیامک، گزینه پیامپ را انتخاب و سپس بعد شهرتان را پیدا کنید. با کلیک روی محله یا محله‌های موردنظر تعداد شماره‌های همراه اول و ایرانسل فعال در آن منطقه نمایش داده می‌شود. حالا باید انتخاب کنید که برای کدام یک اس ام اس بفرستید، البته هر دو اپراتور را هم می‌توانید انتخاب کنید ولی به صورت همزمان نمی‌توان برای هر دو پیامک فرستاد.نقشه پنل پیامک قم

بانک شمارۀ اختصاصی !

حالا نوبت بانک شماره‌های اختصاصی خودتان در پنل اس ام اس قم است، یعنی شماره‌های قدیمی یا مشتریان وفادار، مشتریانی که یکبار از شما خرید کردند، خریدارانی که از زمان نمایشگاه و کمپین شماره‌هایشان را دارید. تمام این شماره‌ها را می‌توانید در قسمت دفترچه تلفن پنل ملی پیامک ذخیره کنید.

بسیاری از پیامک‌های تبلیغاتی را اول می‌توانید برای این گروه بفرستید یا حتی کدهای تخفیف را زودتر از همه برای شماره‌های خودتان ارسال کنید. این روش کمک می‌کند تا پیش از ارسال انبوه، بازخورد پیامکتان را بسنجید و در صورت نیاز آن را برای نتیجۀ بهتر ویرایش کنید.

شروع تبلیغات در استان قم

استان کوچک قم با ۱۱۲۴۰ کیلومترمربع وسعت و ۱٬۲۹۲٬۲۸۳ نفر جمعیّت، بیشتر به عنوان شهری مذهبی شناخته می‌شود اما نباید از اهمیّت اقتصادی این منطقه نیز غافل بود.

 کسب‌وکارهایی که در استان قم فعال هستند، برای تبلیغات خدمات و محصولاتشان در این ناحیه بیشتر از هر چیزی به جلب توجه مشتری و ترغیب آن‌ها به خرید نیاز دارند. پنل‌های پیامکی در همین راستا ابزاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بتوانند بدون واسطه با مخاطب در تعامل باشند و تبلیغاتی را شروع کنند که خیلی سریع به نتیجۀ مطلوب برسد.


پنل اس ام اس قم

جمع‌بندی

خب حالا که با اهمیّت تبلیغات هدفمند آشنا شدید، فقط باید یک سامانه پیام کوتاه قم داشته باشید و تبلیغاتی را شروع کنید که سریعاً به نتیجه‌ای که می‌خواهید، یعنی جذب مشتری و فروش بالا برسد.

برای شروع تبلیغات، تیم پشتیبانی ملی پیامک برای مشاوره و راهنمایی رایگان به صورت تلفنی و ارسال تیکت هم پاسخگوی کاربران است. فقط کافیست که از طریق سایت ملی پیامک برای دریافت پنل ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی در طول هفته از 8 صبح تا 10 شب و در تعطیلات هم از 9 صبح تا 5 عصر پاسخگوی کاربرانیست که برای شروع تبلیغات پیامکی برنامه‌ریزی کردند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
115دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • شراهی

    20 اسفند 1401، 08:50

    سلام برای ارسال پیامک در قم مثلا بخوایم در ساعات اذان صبح و ظهر و عصر در محدوده حرم ارسال داشته باشیم چطور میشه این ساعات را مشخص کرد؟
    منظورم کسانی است که در این ساعات در شعاع 600 متری حرم حضور دارند است

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:32

      سلام دوست عزیز،
      برای این کار باید از قابلیت ارسال پیامک زنده استفاده کنید.

  • رزاقی

    11 اسفند 1401، 12:39

    سلام ممنون از خدمات عالیتون . ببخشید حساب کاربری من منقضی شده لطفا بهم بگید چجوری باید تمدید کنم ؟ یا اگه شما باید کاری انجام بدید ممنون میشم خیلی زود اقدام کنید . و اینکه برای شهر قم آیا مجددا بانک شماره رو آپدیت می کنید ؟ ممنون میشم اگر آپدیت بدین
    با تشکر

    • حسام کریمی

      16 اسفند 1401، 11:35

      سلام وقت شما هم بخیر. برای تمدید پنل کاربری خودتون، به لینک زیر مراجعه بفرمائید. بله بانک شماره‌های سامانه در سال 1400 آپدیت شدند.
      تمدید پنل کاربری ملی پیامک

  • ساسان آذری

    11 اسفند 1401، 12:38

    با سلام و عرض ادب
    با توجه به اینکه اینحانب پنل پیامکی دیجیتس را در سایت راه اندازی کرده ام
    این قسمت را از کجای پنل در آورم؟
    “کد متن از پیش تعریف شده در سامانه ملی پیامک”
    واینکه گویا من تو پنلم سرویس خدماتی ندارم
    لطفا منو راهنمائی کنید

  • سجاد محمودی

    01 اسفند 1401، 14:49

    ببخشید شما شماره های دانش آموز هارو هم دارید که بتونیم بهشون پیامک برای عید ارسال کنیم؟
    ممنون از شما

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:25

      سلام دوست عزیز،
      خیر ما شماره‌های دانش آموزان رو نداریم. این افراد اغلب زیر 18 سال هستن و سیم کارت به نامشون نیست که بتونن بانک شماره داشته باشن.

  • توحید کرمی

    01 اسفند 1401، 13:25

    سلام
    با ارسال پیامک صوتی از داخل پنل امکان ارسال به بلک لیست و یا همان افرادی که تبلیغات پیامکی خود را مسدود کرده اند مقدور میباشد؟
    ممنون از راهنمایی

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:52

      سلام دوست عزیز،
      بله پیامک صوتی برای افرادی که پیامک تبلیغاتی خودشون رو مسدود کردن هم ارسال میشه و از این بابت نگرانی نیست.

  • یونس شکوری

    01 اسفند 1401، 12:59

    این مناطق bts و lbs هم پشتیبانی میکنه؟
    اگر بله شما ارائه میدید و شرایط رو میفرمایید؟
    باتشکر

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:53

      سلام دوست عزیز؛
      چون مباحث طولانی هستن پیشنهاد می‌کنم خودتون مقالات مربوط به bts و lbs رو مطالعه کنید.

  • پیمان ایرانی

    29 بهمن 1401، 19:24

    سلام وقتتون بخیر؛ من توی زمنیه فروش تجهیزات اداری فعالیت میکنم قصد داریم به کارخانجات و اداره ها ارسال پیامک داشته باشم آیا شما میتونید توی این زمینه کمک کنید؟

    • زهره تاجیک

      08 اسفند 1402، 13:53

      سلام دوست عزیز،
      شما باید از بانک شماره مشاغل و اصناف در پنل شرکتی یا تجاری ما استفاده کنید.

  • قمی

    24 بهمن 1401، 12:59

    سلام دوستان وقتتون بخیر ببخشید من یک سوپر مارکت دارم در سهرستان قم فقط یه سوال داشتم که خیلی برام مهمه ایا امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی به صورت زنده وجود دارد؟؟

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:54

      سلام دوست عزیز؛
      بله ارسال پیامک زنده یکی از بهترین کارها برای مشاغلی مثل سوپرمارکت هست. پیشنهاد می‌کنم حتمل استفاده کنید.

  • شهیادی فر

    24 بهمن 1401، 12:39

    سلام وقتتون بخير من یک سوالی از شما دارم چون دیدم داخل سایت یه بخش ارسال انبوه دارید
    شما خودتون هم ارسال پيامك انجام ميديد كه نيازي به خريداري پنل از سمت ما نباشه ما فقط هزينه رو براتون واريز كنيم و ارسال انجام بشه و بهمون گزارش ارسال بديد؟

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:56

      سلام دوست عزیز،
      بله ما یه قابلیتی داریم به نام ارسال انبوه که از این طریق شما لازم نیست پنل خریداری کنید. فقط پیشنهاد می‌کنم قبل از هر اقدامی خودتون به صفحه ارسال انبوه مراجعه کنید و شرایط رو بخونید. چون ارسال‌ها خیلی زیاد هستن و اگر کمتر از 100 هزار پیامک مدنظر دارید باید پنل داشته باشید.

  • تور قله

    20 بهمن 1401، 13:46

    سلام
    وقت بخیر
    قصد ارسال پیامک به شهرهای زیارتی کشور را دارم با خرید یک پنل به همه بانک شماره های این شهر ها دسترسی خواهم داشت؟
    مثلا شهر های قم و مشهد و شاهچراغ ….

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:57

      سلام دوست عزیز،
      بله شما اگر یک پنل مثلا شرکتی یا تجاری خریداری کنید، میتونید به بانک شماره و ارسال از پیامپ تمام شهرها دسترسی پیدا کنید.

  • هژار زرینی

    19 بهمن 1401، 11:13

    سلام وقت بخیر من می خوام برای افرادی که وارد حرم حضرت معصومه میشن در قم یک پیامک ارسال کنم میخوام بدونم این مورد امکان پذیر هست چون برای خودم پیش میاد این موردی اینو دقیقا چه جوری انجام میدن و هزینه ی ان تقریبا چقده ؟

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:31

      سلام دوست عزیز،
      بله این قابلیت ارسال پیامک زنده نام داره. برای اینکه بدونید هزینه‌هاش چقدره پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید: 02163404

  • بهرام لو

    13 بهمن 1401، 09:06

    سلام پنل پیامکی تهیه کنیم برای کارای تبلیغات مجموعه باید حتما به نام مجموعه باشه یا به نام شخص هم میشه تهیه کرد؟
    چون نمیخوایم به اسم مجموعه باشه که برای دریافت فاکتور، مالیات رد بشه
    بخش مالی شما به نام شخص فاکتور صادر میکنند؟

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:26

      سلام دوست عزیز،
      بله اشخاص هم میتونن پنل پیامکی داشته باشن. ممانعت قانونی نداره.
      اما برای بخش مالیات و غیره لطفا با بخش پشتیبانی و فروش تماس بگیرید که جواب مطمئن و دست اولی بهتون بدن.

  • محمود

    12 بهمن 1401، 11:58

    با سلام وقت بخیر عذر خواهی میکنم از حضورتون میتونیم به صورت زنده هر شخصی وارد یه منطقه ای از قم شد پیامک ارسال کنیم؟

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:27

      سلام دوست عزیز،
      بله این امکان باری شهر قم وجود دارد و یکی از بهترین روش‌های ارسال پیامک منطقه‌ای هم هست.

  • شعبانزداه

    12 بهمن 1401، 09:45

    سلام ممنون از مقاله خوبتون شما ارسال از طریق وب سرویس رو هم در پنل هاتون دارید؟ ما قصد داریم پنل رو به سایت وردپرسیمون وصل کنیم تا پیام کدتایید و ثبت سفارش و کدمرسوله ارسال بشه.
    ممنون از راهنمایی

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:30

      سلام دوست عزیز،
      بله شما با داشتن یک پنل اقتصادی می‌تونید از خدمات وب سرویس استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنم به صفحه وب سرویس مراجعه کنید تمام موارد نوشته شده براتون.

  • قمی

    10 بهمن 1401، 13:12

    سلام العلیکم
    برای ارسال پیامک به کشور های همسایه از جمله عراق و سوریه نیزدرپنل پیامکی شما به جهت تبلیغات مقدور است؟
    مچکرم

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 16:00

      سلام دوست گرامی،
      بله ما به تازگی امکان پیامک بین الملل رو داریم که باهاش میتونید به کشورهای دیگه پیامک ارسال کنید. البته دقت کنید که هزینه اش از هزینه پیامک داخلی بیشتره که فکر میکنم این مورد کاملا بدیهی باشه!

  • طاهره قدیانی

    10 بهمن 1401، 12:02

    سلام و خسته نباشید به همکاران خوب ملی پیامک لطفا بفرمائید چطور می تونم فقط به خانم های شهر قم پیامک ارسال کنم به طوری که به دست همه خانم هایی که مثلا از یک خیابان خاصی در شهر قم عبور می کنن برسه .

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 16:00

      سلام دوست عزیزف
      شما باید از قابلیت ارسال پیامک زنده استفاده کنید.

  • رضوان مسگر باشی

    10 بهمن 1401، 10:29

    درود
    ایا بانک شماره هایی از پزشکان و بیمارستان ها دارید که در اختیار ما بزارید ما کارمون تجهیزات پزشکی است و تخصصی میخوایم پیامک ارسال کنیم و برای عموم مردم نمی خواهیم ارسال کنیم بابت این مورد راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 16:03

      سلام دوست عزیز،
      بله داخل پنل کاربری میتونید به اصناف مختلف مثل پزشکان و پرستاران دندانپزشکان دسترسی داشته باشید.

  • طیبان

    06 بهمن 1401، 11:17

    خسته نباشین
    ممنون بخاطر مطالب پربار و مختصر و مفیدتون
    ممنون میشم در خصوص پیامک های زنده هم توضیحی بدید یا اگر مقاله ای در این خصوص دارید لینک آن را ارسال نمایید

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 16:02

      سلام دوست عزیز،
      برای ارسال پیامک زنده شما باید داخل پنل کاربری یه تیکت بگذارید تا کارشناسان ما براتون انجام بدن. این لینک پیامک زنده رو می‌گذاریم سایر شرایط رو خودتون مطالعه کنید.

  • کردجمشیدی

    05 بهمن 1401، 11:55

    سلام وقتتون بخیر
    سوالی از خدمتتون داشتم ما قصد ثبت نام برروی سامانه شمارو داریم میخواهیم به صورت حقوقی ثبت ناممون رو انجام بدیم در صفحه ثبت نام از ما نام نام خانوادگی میخواد
    ما میخواهیم حقوقی باشیم باید چه کاری انجام بدیم؟

    • زهره تاجیک

      08 اسفند 1402، 13:48

      درود بر شما،
      باید یک سری مدارک ارسال کنید:
      سکن یا تصویر کارت ملی مدیرعامل
      تصویر آخرین روزنامه‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.)

  • دیباجی

    05 بهمن 1401، 11:27

    با سلام ممنون از شما بابت سایت خوبتون فقط یه سوال داشتم ایا امکان ارسال پیامک برای قم برای یک شغل خاصی امکان پذیر میباشد ؟ مثلا دامپزشکان استان قم موجود هست؟

    • زهره تاجیک

      08 اسفند 1402، 13:47

      درود بر شما،
      بله می‌تونید از بانک شماره تفکیک اصناف و مشاغل استفاد کنید.

  • عبادی قمی

    04 بهمن 1401، 16:57

    ارسال از طریق جنسیت در پنل شما قابل ارسال هست؟
    میخوام تبلیغات پارچه و چادر فروشی در قم انجام بدم قصد دارم ارسال پیامک های تبلیغاتی به بانوان شهر ارسال بشه
    ممنون میشم توضیح بفرمایید.

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:58

      سلام وقتتون بخیر؛
      بله از داخل پنل شرکتی یا تجاری میتونید برید تو بانک شماره و تفکیک جنسیت شهر قم رو انتخاب کنید.
      فقط دقت کنید که این بانک شماره تفکیک جنسیت فقط برای ایرانسله و شماره های همراه اول داخلش نیست.

  • مهراد ضیغمی

    02 بهمن 1401، 16:06

    سلام وقت بخیر برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره هایی که بلک لیست هستند و پیامکی دریافت نمی کنند ایا راه حلی دارید ایا پنل شما امکان ثبت خط همراه اول و ایرامنسل را دارید که با خط خودمون به صورت انبوه برای شهر خودمون پیامک ارسال کنیم
    مرسی

    • زهره تاجیک

      08 اسفند 1402، 13:54

      سلام دوست عزیز،
      ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست ممنوعه. حتی اگر ارسال کنید هم نتیجه دلخواه رو نمیگیرید چون اون فرد از دریافت تبلیغات ناراضیه و دیدن برند شما برخلاف میلش بیشتر ضد تبلیغه تا تبلیغات مثبت.

  • پویا جلالی

    30 دی 1401، 11:49

    بنده توی زمینه فروش لوازم اداری از کوچیک ترین چیز که سطل آشغال باشه تا بزرگ ترین که میز و… باشه فعالیت دارم.
    قصد دارم توی سطح شهر قم به کارخانه ها و اداره ها و حتی مغازه و فروشگاه ها ارسال پیامک داشته باشم.
    آیا همچین بانک شماره ایی هم دارید داخل سامانه؟
    اگر امکانش هست زودتر جواب بدین که میخوام با کد تخفیفی که داخل این مقاله گذاشتید خرید کنم.
    ممنون

    • زهره تاجیک

      08 اسفند 1402، 13:47

      درود بر شما،
      بله ما بانک شماره‌های مختلفی داریم که میتونید ازشون استفاده کنید.

  • شریف نژاد

    29 دی 1401، 17:38

    وقتتون بخیر ممنون به خاطر مطالب و محتوای مفیدتون ما یک هیئت مذهبی در شهر قم داریم که اعضای هیئتمون کلا 300 نفر هستن که شماره هاشون رو داریم و می خوایم در مراسم های مختلف چه عذاداری چه مولودی اطلاع رسانی کنیم بهشون . ولی متاسفانه بعضی ها پیامک هاشون رو فیلتر کردن که تبلیغات نگیرن. شما چه راه حلی پیشنهاد می کنید برای حل این مشکل
    ممنون از سایت خوبتون

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:29

      سلام دوست عزیزف
      شما میتونید از خط خدماتی استفاده کنید. البته خط خدماتی یه مقدار پروسه گرفتنش سخت و زمانبر هستنش.
      یه راهی دارید که خط 9999 بخرید. این خط جدیده و میتونید به راحتی خدماتیش کنید.

  • زهرا رفیعی

    28 دی 1401، 18:34

    سلام علیکم
    ببخشید بانک شماره طلّاب قم رو دارید؟
    کدوم بسته رو باید بخریم

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:30

      سلام دوست عزیز،
      ما در سامانه شماره تلفن طلاب رو نداریم.

  • مراتب

    28 دی 1401، 14:44

    خسته نباشین
    متاسفانه از هر سامانه پرس و جو میکنیم بانک شماره برای فروش ندارند
    کسب و کار ما بیمه هستش و نیازمند بازاریابی تلفنی است و حتما کارشناسان ما باید با افراد تماس بگیرند و افراد را جذب کنند
    برای این کار پیشنهادی دارید بفرمایید
    ممنون

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:31

      سلام دوست عزیز،
      میتونید ابتدا از پیامک صوتی یا پیامک انبوه استفاده کنید. پس از مدتی، تو گزارش‌های دریافتی شماره افراد رو پیدا کنید و باهاشون مستقیم ارتباط برقرار کنید.

  • کیمیا زند

    27 دی 1401، 17:08

    سلام عصر شما بخیر
    عذرخواهم ساعت ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه شما به چه ترتیب میباشد؟

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:33

      سلام دوست عزیز،
      ارسال پیامک تبلیغاتی از 8 صبح تا 10 شب امکان‌پذیره. این ساعت از طرف مخابرات مقرر شده و خارج از این ساعات نمی‌تونید تبلیغات بفرستید.

  • اصغری

    27 دی 1401، 10:46

    با سلام آیا بخواهیم در استان قم نماینده شما باشیم باید به صورت حضوری بایم برای قرار داد نویسی یا کلا غیر حضوری میباشد و اینکه خدمات اپراتور را شما ارائه میدهید؟

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:23

      سلام دوست عزیز،
      خیر لزومی نداره برای گرفتن نمایندگی حضوری تشریف بیارید. همه کارها به صورت آنلاین براتون انجام میشه.

  • حق گویی

    27 دی 1401، 09:59

    سلام من تازه قصد خریداری از پنل های شما رو داشتم فقط قبل خرید ازتون داشتم که ما برای شرکت میخواهیم ثبت نام کنیم اما اطلاعات نام و نام خانوادگی میخواد برای ثبت نام، امکان ثبت نام حقوقی در پنل شما وجود ندارد؟

    • زهره تاجیک

      08 اسفند 1402، 13:49

      سلام دوست عزیز،
      بله میتونید پنل رو با نام شخص حقوق خریداری کنید.
      مدارکش شامل : اسکن یا تصویر کارت ملی مدیرعامل و تصویر آخرین روزنامه‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.) میشه.

  • خیری

    26 دی 1401، 13:16

    وقت بخیر و خدا قوت بهتون
    من توی شهر قم هستم می خوام بدونم پیامک تبلیغاتی که ارسال میکنم می تونم لینک سایت و کانال تلگرام خودمو بزارم ایا ارسال لینک محدودیت داره می خوام حتما ارسال بشه راه حلی دارد برای این مورد ؟

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:24

      سلام دوست عزیز،
      برخی از اپراتورها برای ارسال لینک در پیامک شرایطی دارن. اما خط 50004 محدودیتی تو ارسال لینک نداره. این خط رو وقتی پنل خریداری می‌کنید ما بهتون رایگان تقدیم می‌کنیم.

  • محرمی

    06 آذر 1400، 09:53

    من توی شهر قم یک مغازه سوهان فروشی دارم مشتری هم گذری زیاد دارم اما میخوام کارم رو گسترش بدم و مثل یک برند معتبر به سرتاسر کشور اس ام اس بزنم تا بتونم ارسال داشته باشم به نظرتون آیا پنل اس ام اس جوابگوی کارم هست یا نه ؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 آذر 1400، 15:44

      بله دوست عزیز، البته باید در کنار پنل اس ام اس از ابزارهای فروش آنلاین هم استفاده کنید

  • محمد رضا رضوانی

    01 آذر 1400، 17:55

    من تدریس خصوصی زبان انگلیسی دارم آیا در شهر قم می تونم تبلیغات کنم برای تدریس خصوصی به دانشجویان آیا امکان تبلیغ پیامکی وجود داره به دانشجویانی که در قم دانشجو و یا طلبه ستند یا خیر ؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 12:29

      دوست عزیز بانک شماره‌ای تحت عنوان شماره‌های دانشجویان یا طلبه‌ها در حال حاضر فعال نیست

  • محمد محمدی

    30 آبان 1400، 20:55

    سلام و عرض ادب
    من یه فروشگاه سوهان فروشی دارم
    میخوام براش تبلیغات انجام بدم آیا امکان این هست برای قم و شهرستانهای اطراف پیامک ارسال کنم؟
    و میشه تو پیامک لینک لوکیشن هم قرار داد؟
    ممنونم ازتون

  • احمد سلیمانی

    27 آبان 1400، 16:43

    سلام روز بخیر
    برای دفتر سوالات شرعی به برخی از همکاران قصد داریم ارسال پیامک انجام بشه و فقط پیامک های اطلاع رسانی هستش آیا برای این مورد باید از شما پنل خاصی تهیه کنیم یا خط خاصی باید خریداری کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      30 آبان 1400، 12:43

      دوست عزیز اگه فقط قصد ارسال پیامک غیر تبلیغاتی دارید، می‌تونین از خطوط خدماتی و وب‌سرویس خدماتی استفاده کنید

  • یاسین قربانی

    26 آبان 1400، 20:56

    سلام من برای تبلیغات میخوام از سامانه شما استفاده کنم ، شرایط ارسال پیامک چجوریه؟ برای لیست سیاه هم ارسال میکنید؟
    برای سایت هم میخوام استفاده کنم با یه سرویس کار جفتش انجام میشه؟
    قیمت های هر پیامک چجوریه؟

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:26

      سلام دوست گرامی،
      ارسال پیامک برای لیست سیاه منوط به داشتن خط خدماتیه. شما می‌تونید یک خط خریداری کنید وب ه خدماتی تبدیلش کنید. من توصیه می‌کنم از خطوط 9999 استفاده کنید که شرایط خدماتی سازیش خیلی راحته.
      اتصال سایت به پنل پیامکی هم امکانش موجوده. شما اگر یک پنل اقتصادی به بالا داشته باشید، می‌تونید هم تبلیغات انجام بدید و هم از وب سرویس استفاده کنید.
      برای دونستن تعرفه پیامک و هزینه پنل هم توصیه می‌کنم به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید.

  • مجید قمی

    26 آبان 1400، 08:45

    وقت بخیر
    معمولا مشتریان ما افرادی هستن که از تهران و شهرای دیگه به استان ما (قم) رفت و آمد دارند و خرید بیشتری از سمت آنها به طور معمول صورت میگیرد.
    آیا استفاده از بانک شماره های تهران در شهر قم وجود دارد؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آبان 1400، 14:15

      دوست عزیز بعد از دریافت پنل به بانک شماره‌های سراسر کشور دسترسی دارید و می‌تونید به سراسر استان خودتون و سطح کشور پیامک بفرستید

  • عليمردانى

    25 آبان 1400، 22:20

    سلام و عرض ابد
    اگه ما از شما پنل داشته باشيم ايا روي پنل بعد از ارسال پيامك سامانه به ما گزارش تحويل ميدهد؟ اگر به كسي پيامى ارسال نشه هزينه اش چي ميشه؟

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:27

      سلام دوست عزیز،
      بله ما بعد از ارسال‌ها بهتون گزارش میدیم. این گزارش اغلب تو یک فایل اکسل براتون قابل دانلود کردنه.
      اگر پیامکی ارسال نشه، در اغلب موارد هزینه بهتون بازگشت داده میشه. این بازگشت هزینه به اپراتورهای مختلف بستگی داره.

  • خسرو جوان

    25 آبان 1400، 09:58

    سلام وقت بخیر
    من میخوام حتما بتونم با خطوطم ارسال لینک انجام بدم ممنون میشم بفرمایید ارسال لینک روی کدوم خطوط در حال حاضر فعال است و محدودیت خاصی برای ارسال ندارد

    • نیلوفر اکبریان

      25 آبان 1400، 12:13

      ارسال لینک از طریق 3000 و 50004 انجام میشه و تنها ممنوعیت شامل ارسال لینک کانال تلگرام میشه

  • سمانه یوسفی اروند

    24 آبان 1400، 15:09

    سلام
    برای اینکه بخواهیم شماره های مورد نظرمونو در داخل پنل ثبت کنیم با توجه به حجم شماره ها با چه فرمتی و با استفاده از چه نرم افزاری میتونیم شماره هامونو بارگزاری کنیم؟
    شماره ها همگی داخل دفتر جه تلفن موبایل بنده هستند.
    سپاس

    • زهره تاجیک

      08 اسفند 1402، 13:50

      درود بر شما،
      بهترین کار اینه که تو فایل اکسل یا متنی شماره‌ها رو منتقل کنید.

  • رابعی

    22 آبان 1400، 09:34

    سلام وقت بخیر بانک شماره ای که به صورت جنسیت است فقط برای شماره های ایرانسل هست در حال حاضر برای همراه اول موجود نیست ؟

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 12:23

      خیر دوست عزیز، در حال حاضر ارسال پیامک به تفکیک جنسیت برای همراه اول هنوز فعال نیست

  • حمید صیادی

    19 آبان 1400، 19:29

    سلام من برای تبلیغات لبنیاتی قصد تبلیغات پیامکی رو دارم میخواستم بدونم که ایا برای همه شماره ها ارسال انجام میشه؟
    نحوه محاسبه هزینه ها چجوریه؟
    حقیقتش من یدونه از این دستگاه ها دارم ولی باهاش نمیشه تبلیغات کرد و به دردم نمیخوره اشتباه کردم خریدم

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:33

      سلام دوست عزیز،
      خداروشکر شما دستتون بازه. میتونید اطراف لبنیاتی با استفاده از نقشه یا کدپستی پیامک بفرستید.
      از ارسال پیامک زنده یا دکل مخابراتی ایرانسل استفاده کنید و غیره.

  • محمدی

    19 آبان 1400، 19:07

    ببخشید یه سامانه اینجا هست بنام قم اس ام اس
    آیا این سامانه با شما هست؟
    هر هفته برای ما پیامک میفرسته

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:33

      سلام دوست عزیز،
      خیر این سامانه ربطی به ما نداره

  • پوشش زهرایی

    18 آبان 1400، 09:53

    سلام برای مغازه فروش پوشش بانوان در قم قصد خرید پنل رو داریم و بانک شماره هایی که مناسب صنف ما میباشد بانوان شهر قم هستند و صد البته افرادی که برای زیارت به این شهر تشریف میارند
    امکان تفکیک جنسیت در ارسال پیامک وجود دارد یا خیر؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 آبان 1400، 13:34

      دوست عزیز بانک شماره ایرانسل قابلیت ارسال بر اساس جنسیت هم داره و می‌تونید فقط ارسال به بانوان داشته باشید

  • بهاری

    17 آبان 1400، 10:02

    سلم وقتتون بخیر آیا ملی پیامک روشی داره که ما بتونیم تبلیغاتمون رو به دست کسایی که در لیست سیاه مخابرات هستند برسونیم یا خیر ارسال نمیشه؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 12:33

      دوست عزیز ارسال پیامک به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه
      برای ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به لیست سیاه می‌تونین از خط خدماتی و وب‌سرویس خدماتی استفاده کنید

      • بهاری

        19 آبان 1400، 16:47

        آیا هیچ راهکاری برای این مورد وجود نداره که خط دیگه ایی خریداری کنیم و ارسال پیامک به بلک لیست هم داشته باشیم؟

  • الهام شیخی

    17 آبان 1400، 09:00

    اگر بخوایم پیامک بالایی داشته باشیم برای شهر قم و از پنل نمایندگی استفاده کنیم که تعرفه پیامک کمتری دارد برای خرید این پنل که مبلغش 520000 هزارتومان هست تخفیف بیشتر از 30% هم میتونیم داشته باشیم؟ ضمن اینکه یه توضیح هم راجب مبالغ تمدید سالیانه اعلام بفرمایید
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 11:13

      دوست عزیز برای مشاوره در مورد پنل نمایندگی و تعرفه‌هاش باید حتماً با تیم فروش صحبت کنید
      شمارتون رو بگذارید تا باهاتون تماس بگیریم یا با 02163404 تماس بگیرید و با پشتیبانی ملی پیامک صحبت کنید

  • علی جمشیدی

    12 آبان 1400، 20:08

    سلام من برای تبلیغ تور افرودی میخواستم از پنل شما استفاده کنم اول هزینه هارو میخواستم بدونم
    دوم اینکه چه مدارکی لازم هستش
    سوم اینکه ایا برای همه شماره ها ارسال میکنید حتی اونایی که بستن؟

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:35

      سلام دوست عزیز،
      هزینه‌ها رو توصیه می‌کنم برید صفحه تعرفه‌ها مشاهده کنید.
      برای مدارک و ارسال به بلک لیست هم باید با پشتیبانی تماس بگیرید راهنماییتون کنن.

  • امیررضا پاوندی

    12 آبان 1400، 17:56

    سلام
    من به تازگی یک کتاب فروشی بزرگ باز کردم که تمام کتاب های درسی، کمک درسی و… قرار دادم و قصد دارم به دانشجو ها و کسانی اساتید ارسال پیامک داشته باشم. برای این کار من باید کدوم یکی از پنل های شمارو تهیه کنم

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:35

      سلام دوست عزیز،
      شما یک پنل تجاری یا شرکتی رو تهیه کنید که هنگام تبلیغات دستتون باز باشه.

  • جانثاری

    12 آبان 1400، 09:32

    سلام تعداد شماره هایی که در زمینه لوازم التحریر فعالیت دارند در استان قم را قبل از خرید پنل میتوان مشاهده کرد؟
    همچنین تعدادی شماره در اکسل داریم و سوالی که هست اینه که میتونیم این موارد رو هم به لیست شماره ها اضافه کنیم؟

    • زهره تاجیک

      08 اسفند 1402، 13:51

      درود بر شما،
      بله با حساب کاربری دمو وارد سامانه بشید. (نام کاربری و رمز عبور هر دو رو بنویسبید: mdemo)
      و اینکه میتونید اکسل رو در داخل سامانه بارگذاری کنید مشکلی نیست.

  • روشنک دل آوری

    12 آبان 1400، 09:21

    سلام وقت بخیر
    من می خوام توی شهر قم یک سری پبامک تبلیبغاتی ارسال کنم تعدادی که در نظر دارم حدودا 5000 تا هست برای این تعداد همون پنل تجاری مناسب بنده هست ؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 12:42

      دوست عزیز پیشنهاد می‌کنم پنل تجاری داشته باشید.
      تعرفه‌های ارسال پیامک پنل تجاری پایین‌تره، از طرف دیگه به تمام امکانات پنل هم دسترسی داره

  • یعقوبی قمی

    11 آبان 1400، 12:41

    برای تبلیغات شهرهای سیاحتی تخفیف ویژه ای ندارید؟
    یا بانک شماره های اپدیت و ویژ ه تر و یا راهکار بهتر برای تبلیغات
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      11 آبان 1400، 15:30

      دوست عزیز اول مقاله کد تخفیف سی درصدی براتون گذاشتیم

  • اسکندرپور

    11 آبان 1400، 12:30

    سلام وقتتون بخیر ما علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی امکانی رو در پنل شما میخوایم که بتونیم یک سری کدمحصولاتمون رو در سیستم شما تعریف کنیم و هرکس کدمورد نظر را ارسال کرد پاسخ مورد نظر به هر کد براشون ارسال بشه شنیده بودم سامانه شمااین امکان را داره درسته؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 آبان 1400، 15:38

      بله دوست عزیز، با تهیه پنل تجاری به این قابلیت دسترسی دارید

  • کاوسی

    07 آبان 1400، 16:53

    سلام دوست عزیز
    ارسال از روی نقشه
    بانک شماره اش برای چه سالی هست؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 16:22

      دوست عزیز قابلیت پیامک برای 17 شهر ایران فعاله و شامل بانک شماره‌های به‌روز ایرانسل و همراه اول میشه

  • حنيفه پور

    07 آبان 1400، 13:59

    سلام وقتتون بخير
    مقاله تون خيلي عالي بود من از شما پنل پيامكي دارم و ارسال تبليغات انجام ميدن و واقعا راضي هستم از انتخابم خيلي بازدهي عالي داشته

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:36

      سلام دوست عزیز درورد بر شما،
      خیلی خوشحالیم که تونستید به خوبی از پنل استفاده کنید. امیدواریم در کارتون موفق باشید.

  • جواد جلالی

    05 آبان 1400، 19:37

    سلام ایا برای اصلاع رسانی کلاس های حوزه علمیه هم میشه از پنل استفاده کرد؟
    برای ما مهم هستش که پیامک برای همه ارسال بشه
    خدا خیرتون بده راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      08 اسفند 1402، 13:51

      درود بر شما،
      باید خط خدماتی تهیه کنید. پیشنهاد میکنم از خطوط 9000 یا 9999 استفاده کنید که شرایط خدماتی سازی ساده‌تری دارن.

  • صادق میهن دوست

    05 آبان 1400، 18:21

    سلام؛ بنده یک سالن تشریفاتی دارم من میخوام به شرکت های خصوصی و دولتی ارسال پیامک داشته باشم برای مراسم هایی که دارن چطوری میتونید منو کمک کنید. آیا من باید حتما پنل بگیرم یا شما ارسال پیامک هارو انجام میدین

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:54

      سلام دوست عزیز،
      شما هم میتونید پنل بخرید، هم ما ارسال انبوه میتونیم براتون انجام بدیم.
      اما من پیشنهاد می‌کنم خودتون پنل بگیرید که مشتری هدفتون رو مشخص کنید.

  • پویا رازی

    05 آبان 1400، 09:52

    سلام وقت بخیر
    من می تونم کلینیک خودمون را توی کل شهر تبلیغ کنم و برای این مورد نیاز مند چه مجوز هایی هست و این مجوز ها از چه طریقی باید براتون ارسال بشه
    ممنون

    • زهره تاجیک

      08 اسفند 1402، 13:52

      درود بر شما،
      برای تبلیغات کلینیک نیاز هست که شما پروانه پزشکیتون رو برای کارشناسان ما در بخش فروش و پشتیبانی ارسال کنید تا تایید بشه.

  • حیدری

    05 آبان 1400، 09:02

    سلام پنل تهیه کردیم و قسمت نقشه فعال نیست لطفا راهنمایی میکنید به چه شکل میتونیم فعالش کنیم؟
    کد پستی محله مورد نظر و نمیدونیم و حدودی از روی نقشه میخوایم پیداش کنیم

    • زهره تاجیک

      06 دی 1402، 12:34

      سلام دوست عزیز،
      پنلی که تهیه کردید احتمالا اقتصادی یا پایه هست. این امکان روی این پنل‌ها فعال نیست و باید فعالش کنید. البته دقت کنید که این قابلیت فقط روی 17 شهر ایران فعاله!

  • روغن قم

    04 آبان 1400، 17:53

    سلام وقت شما بخیر
    ما میخواهیم به جهت همکاری به سوهان فروشان شهر قم ارسال پیامک انجام دهیم ایا شما به این تفکیک نیز بانک شماره دارید که با تهیه پنل به این بانک شماره ها ارسال پیامک انجام داد؟

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید