30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چطور از طریق سایت، پیامک تشکر از خرید بفرستیم؟

چطور از طریق سایت، پیامک تشکر از خرید بفرستیم؟

6

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که بلافاصله بعد از یک خرید آنلاین، از یک وب‌سایت، پیامک تشکر از خرید دریافت کنید. ممکن است به این فکر کرده باشید که چطور پیامک تشکر از خرید از طریق سایت، آن هم در چند ثانیه برای شما ارسال شده است. چیزی که شما باید درباره آن بدانید، ارسال پیامک تشکر از طریق سایت است.

این قابلیت باعث می‌شود که سایت شما به طور خودکار، در لحظه تأیید خرید مشتری برای او، یک پیامک ارسال شود. شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید، اما در کنار سایت، به یک پنل اس ام اس نیاز دارید. برای بیشتر دانستن در این مورد تا آخر این مقاله با من همراه باشید.

وب‌سایتت رو به پیامک مجهز کن!

با ارسال پیامک در هنگام ثبت‌نام مشتری را احراز هویت کنید و خیال مشتری را پس از خرید با یک پیامک راحت کنید!
10% تخفیف!
API10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

در این مقاله چه مطالبی را می‌خوانیم؟

پنل پیامکی چیست؟

همان‌طور که گفتم شما برای ارسال پیامک تشکر از طریق سایت، به یک پنل پیامکی نیاز دارید. پس بهتر است بدانید که پنل پیامکی چیست؟ پنل پیامکی یا سامانه اس ام اس، یک سامانه اینترنتی است که بدون داشتن سیم‌کارت، به شما اجازه می‌دهد تا میلیون‌ها پیامک را ارسال کنید.

با داشتن پنل اس ام اس، شما می‌توانید به‌صورت دستی تا میلیون‌ها پیامک را ارسال کنید. مخاطب اصلی این سامانه‌ها، کسب‌وکارهایی هستند که می‌خواهند مردم را از فروش خود مطلع کنند. خیلی از مشاغل این روش را انتخاب می‌کنند چون هم بازده خوبی گرفته و هم هزینه پایینی دارد.

پیامک تشکر چیست؟

زمانی که یک کاربر، اقدامی را روی سایت شما انجام می‌دهد، مثلاً یک خرید را با موفقیت انجام می‌دهد، شما می‌توانید از وی با یک پیامک تشکر کنید. اکثر افراد انتظار این را ندارند که شما از آن‌ها بابت خریدشان تشکر کنید. پس ارسال پیامک تشکر از طریق سایت می‌تواند در جلب رضایت آنها کمک کند.

البته پیامک تشکر می‌تواند فقط برای خرید نباشد. به‌عنوان‌مثال برای عضویت در سایت، ورود یا هر اتفاقی که شما بخواهید ارسال شود.

انواع پیامک تشکر

پیامک‌های تشکر در شرایط مختلفی می‌توانند ارسال شوند. وابسته به اینکه شما بخواهید در چه شرایطی از آنها استفاده کنید می‌توانند تفاوت‌هایی داشته باشند. انواع پیامک ها

پیامک تشکر از ثبت‌نام

هنگامی که یک کاربر در سایت شما ثبت‌نام می‌نماید می‌توانید به‌صورت خودکار از سایت، یک پیامک تشکر برای وی ارسال نمایید. با این پیامک، لبخند رضایت روی لب کاربر می‌نشیند و به‌خاطر اینکه سایت شما، یک سایت معتبر است احساس رضایت می‌کند.

پیامک تشکر از خرید

چقدر قشنگ است که وقت تکمیل خرید یک کاربر، از او بابت خریدش تشکر کنید. این کار باعث می‌شود که رضایت او بیشتر جلب شود و مطمئن شود که از او کلاهبرداری نشده است. احتمالاً این کار باعث می‌شود در آینده، خریدهای بیشتری از شما انجام دهد.

پیامک تشکر از تکمیل فرم‌ها

وقتی یک کاربر، فرم‌های شما را پر می‌کند، بهتر است از او تشکر کنید. فرم‌های نظرسنجی، ارتباط با ما و یا ثبت اطلاعات کاربر ازاین‌دست خدمات هستند. پس از پرکردن هر فرم، با ارسال یک پیامک تشکر از طریق سایت، می‌توانید بابت زمانی که گذاشته‌اند از آن‌ها تشکر کنید.

پیامک‌های تشکر محدودیت ندارند

شما می‌توانید هر موقع که کاربر کاری می‌کند که مورد خواست شماست از او تشکر کنید. این کار احترام شما را به او می‌رساند. هر چه یک وب‌سایت بزرگ‌تر باشد به دلیل حجم کاری بالا، مردم انتظار کمتری دارند که قدرشان دانسته شود. درحالی‌که فقط با داشتن یک پنل پیامکی و اتصال وب‌سرویس آن به سایت، می‌توانید این کار را به سامانه اس ام اس بسپرید.

پیامک تشکر اختصاصی شما، نشان‌دهنده احترام ویژه شما برای کاربر است. این کار باعث می‌شود که اعتبار شما بیشتر شود. توصیه می‌کنیم که حتماً از آن استفاده کنید.چطور از طریق سایت پیامک بفرستیم؟

هرجای وب‌سایت که فکر می‌کنید لازم است از مشتری تشکر کنید، می‌توان از ارسال پیامک تشکر استفاده کنید. ابتکار شما می‌تواند باعث افزایش درآمد شما شود.

چطور از طریق سایت، پیامک تشکر از خرید بفرستیم؟

بعد از تهیه پنل اس ام اس، برای ارسال پیامک تشکر از خرید از طریق سایت احتمالاً از خود بپرسید که حالا چه کاری باید بکنم؟ اتصال سایت شما به پنل پیامکی با کمک وب‌سرویس امکان‌پذیر می‌شود.

تعداد مشترکین خبرنامه پیامکی‌تان را با پیامک افزایش دهید!حتما بخوانید: تعداد مشترکین خبرنامه پیامکی‌تان را با پیامک افزایش دهید!

سایت‌ها با کمک وب‌سرویس، وب‌سایت خود را به پنل اس ام اس متصل می‌کنند. حالا دیگر می‌توانند برای هر مرحله‌ای که بخواهند پیامک را به‌صورت خودکار ارسال کنند. مثلاً کافی است بخواهید هنگام ثبت‌نام کاربر، ورود یا وقت تکمیل خرید برای او پیامک بفرستید.

این ابتکاری است که خیلی از وب‌سایت‌های فروشگاهی انجام می‌دهند. برخی از وب‌سایت‌ها حتی برای اطلاع مشتری از سبد خریدی که نیمه‌کاره رها شده است هم پیامک می‌فرستند. این کار باعث بازگشت مشتری می‌شود. برای این موضوع اگر وبسایت فروشگاهی با CMS های آمده مانند وردپرس (ووکامرس)، پرستاشاپ، WHMCS و... طراحی شده است، می‌توانید از افزونه‌های پیامکی ملی پیامک استفاده کنید و اگر سایت یا اپلیکیشن شما به صورت اختصاصی طراحی شده است نیاز است با توجه به مستندات و نمونه کدهای ارسال پیامک، آن را به پیامک مجهز کنید.

تأثیر پیامک تشکر خرید بر مشتری چگونه است؟

ارسال پیامک تشکر از خرید از طریق سایت، می‌تواند کاری کند که مشتری دفعات بعد هم از شما خرید نماید.

فارغ از افزایش میزان خرید مشتری، رضایت مشتری خیلی مهم است. شما با جلب رضایت مشتری می‌توانید کاری کنید که او به‌عنوان یک سفیر برای شما عمل کند. یک کاربر شاید فقط یکبار، آن هم به مبلغ اندک از شما خرید کند، اما تجربه خوبی که از شما دریافت می‌کند تا همیشه با او همراه خواهد بود. او می‌تواند این تجربه را با دیگران به اشتراک بگذارد.

خوب است بدانید که هر مشتری ناراضی، نارضایتی خود را برای ۸ تا ۱۰ نفر توضیح می‌دهد. پس تلاش برای جلب رضایت مشتری باعث می‌شود که دایره مشتریان شما گسترده‌تر شود.

هرچه مبلغ خرید بیشتر، ارسال پیامک تشکر واجب‌تر!

این را نمی‌توان یک قانون همیشگی دانست. زیرا برخی مشتریان با وجود مبلغ کمی که خرید می‌کنند بازهم می‌خواهند به‌خاطر مبلغی که پرداخت کردند خیالشان راحت شود. بااین‌حال، به‌صورت کلی هرچه یک مشتری مبلغ بیشتری در سایت شما بپردازد، بیشتر لازم است که اطمینانش جلب شود.

ارسال پیامک تشکر از طریق سایت در کوتاه‌ترین زمان، آن هم با یک خط اختصاصی کوتاه می‌تواند خیال او را آسوده کند که یک فروشنده معتبر در پشت این وب‌سایت وجود دارد.

تأثیر شماره اختصاصی در ارسال پیامک تشکر از طریق سایتتأثیر شماره اختصاصی در ارسال پیامک تشکر از طریق سایت

تا اینجا درباره ماهیت ارسال پیامک تشکر به‌صورت خودکار صحبت کردیم. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در جلب اطمینان خاطر مشتری مؤثر است، داشتن یک شماره اختصاصی مناسب است. اگر شما یک شماره اختصاصی داشته باشید که با استفاده از آن، شناخته شوید، کاربر متوجه می‌شود که این سایت، چقدر اعتبار دارد. زیرا یک فروشگاه معمولی، برای خود شماره اختصاصی ویژه تهیه نمی‌کند. اما اینکه شما هزینه‌ای بیشتر از سایرین کرده‌اید و به فکر بزرگ کردن برند خود هستید، نشان‌دهنده این است که قصد کلاهبرداری ندارید.

آیا ارسال پیامک تشکر از طریق سایت، در رتبه سئو سایت شما در گوگل تأثیر دارد؟

این اتفاق، یک موضوع تخصصی است که نیاز به توضیح بسیار دارد، اما به‌صورت خلاصه می‌توان آن را در چند بخش مختصر توضیح داد.

میزان لینک‌های باکیفیت بر سئو مؤثر است

ترافیک و بک‌لینک‌های ورودی به سایت شما، تأثیر مستقیمی بر رتبه سایت شما در جست‌وجوی گوگل دارد. هرچه تعداد لینک‌های باکیفیت بیشتری به سایت شما منتهی شوند رتبه شما در سئو بهتر خواهد شد. پس توصیه می‌کنیم در پیامک تشکر خود، حتماً از لینک وب‌سایت استفاده کنید.

ماندگاری کاربر در سایت با افزایش رضایت او

از سوی دیگر، رضایت کاربر از وب‌سایت شما، می‌تواند میزان ماندگاری او در سایت را افزایش دهد. با بررسی این نرخ، می‌توانید نرخ ماندگاری کاربر را بالا ببرید. به‌عبارت‌دیگر کاهش نرخ خروج کاربران از وب‌سایت تأثیر مستقیمی بر سئو شما دارد. با ارسال پیامک‌های تشکر، می‌توانید کاری کنید که مشتری دیرتر از سایت شما خارج شود و یا از تمامی فروشگاه آنلاین شما دیدن کند.

پیامک تشکر، مشتری را به یاد شما می‌اندازد

پیامک تشکر از مشتری، در موبایل وی قرار می‌گیرد. حالا هروقت که آن پیامک را ببیند به یاد شما می‌افتد. شما بگویید که این مشاهده، باعث می‌شود که او چه کاری را انجام دهد؟

درست است، او با دیدن پیام شما، از وب‌سایت فروشگاهی شما دوباره بازدید می‌کند. همین اتفاق باعث می‌شود که اعتبار صفحه شما افزایش پیدا نماید.

اگر این پیامک حاوی لینک پیگیری سفارش هم باشد دیگر محشر است. همین بازگشتن کاربر به سایت شما باعث می‌شود که جایگاه بهتری در رتبه‌های موتور جستجوی گوگل کسب نمایید.

چطور به‌صورت خودکار، از طریق سایت پیامک بفرستم؟چطور به‌صورت خودکار، از طریق سایت پیامک بفرستم؟

همان‌طور که تا اینجا متوجه شده‌اید، با کمک پنل پیامکی می‌توانید به‌صورت خودکار به مشتری پیامک دهید. این قابلیت علاوه‌برآن که برای تمامی مشتریان مفید است، هنگامی خود را به‌خوبی نشان می‌دهد که تعداد کاربران سایت زیاد باشد. سایت‌های فروشگاهی بزرگ، امکان بررسی و پیگیری خرید تمامی مشتریان را ندارند. ارسال پیامک خودکار با استفاده از پنل اس ام اس ملی پیامک، این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند. در ادامه ببینیم که این سامانه‌ها از چه طریقی برای شما ارسال پیامک از طریق سایت را فراهم می‌کنند.

برای این کار کافی است سایت خود را به پنل اس ام اس ملی پیامک متصل نمایید. امروزه دیگر تنها قابلیت پنل‌های اس ام اس، ارسال پیامک به‌صورت انبوه نیست. با این کار می‌توانید دقیقاً هر مشتری که در حال خرید از شماست را انتخاب کرده و برایش پیامک بفرستید.

چگونه مشتریان خود را دسته‌بندی کنیم؟حتما بخوانید: چگونه مشتریان خود را دسته‌بندی کنیم؟

مکانیزه کردن ارسال پیامک‌ها به‌وسیله وب‌سرویس، باعث رشد وب‌سایت شما می‌شود.

مراحل ارسال پیامک تشکر از طریق سایت

اکنون که به دنبال چگونگی ارسال پیامک با سایت هستید و با تمام پیش‌زمینه‌های آن آشنا شدید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

انتخاب پنل پیامکی مناسب

اولین قدم برای فرستادن پیامک تشکر به مشتری، داشتن یک پنل پیامکی مناسب است. اگر یک پنل پیامکی نداشته باشید نمی‌توانید این اس ام اس ها را ارسال کنید. نقش پنل پیامکی این است که به وب‌سایت شما متصل می‌شود و با اجرای تنظیماتی که جلوتر خواهیم گفت، به‌صورت خودکار برای مشتری‌های شما پیامک تشکر ارسال می‌کند. از طریق صفحه تعرفه‌های ملی پیامک می‌توانید پنل مناسب خود را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است در حال حاضر به جز بسته پایه، مابقی پنل‌های ملی پیامک قابلیت ارسال پیامک از طریق وبسرویس API را دارند.

اتصال پنل پیامکی به وب‌سایت

موقع آن است که وب‌سایت خود را به پنل پیامکی متصل کنید. این کار از طریق وب‌سرویس ملی پیامک صورت می‌گیرد. وب‌سرویس، ارتباط دهنده پنل پیامک و سایت شماست. برای انجام این کار می‌توانید با کارشناسان ملی پیامک در ارتباط باشید. با کمک پلاگین‌های پیامکی می‌توانید جزئیات بیشتری برای ارسال خود در نظر بگیرید.

پیشنهاد می‌کنم این پیامک‌ها را شخصی‌سازی کنید. مثلاً ارسال مبلغ خرید، شماره فاکتور و پیگیری به همراه نام کاربر می‌تواند تأثیر پیامک شما را بیشتر کند.

تنظیمات نهایی و ارسال پیامک تشکر از خرید

یک محتوای عالی بنویسید تا در هنگام خرید، برای مشتری ارسال شود. متن پیامک شما خیلی مهم است. مخاطب نباید فکر کند که یک ربات بی‌روح این پیامک را فرستاده است. هرچه متن صمیمانه و محترمانه‌تر باشد، بهتر است.

به همین سادگی توانسته‌اید سایت خود را به پنل پیامکی متصل کنید. ارسال پیامک تشکر، یک موضوع ساده و درعین‌حال مهم است. یک مزیت مهم ارسال پیامک تشکر خودکار این است که برخلاف ارسال‌های معمولی پیامکی، نیاز به اپراتور ندارد. یعنی کافی است یک‌بار تنظیمات مربوطه را انجام دهید، و بعد تا هر وقت که پنل را دارید، به صورت خودکار از ان استفاده کنید.

 

نمونه متن پیامک تشکر از خریدنمونه متن پیامک تشکر از خرید

بد نیست که با چند نمونه از پیامک های تشکر هم آشنا شوید. با دیدن این پیام ها می توانید متن های بهتری بنویسید و مشتریان خود را گسترش دهید.

مهدی  عزیز
ممنون می‌شویم تا از طریق نشانی زیر به کالاهای خریداری شده امتیاز دهید و به ما برای بهبود کیفیت کالاها و خدمات کمک کنید.
همچنین با نوشتن نظر و تایید آن از سوی همکاران ما، در دیجی کلاب امتیاز بگیرید.
از اینکه ما را برای خرید انتخاب کردید، قدردانیم.

از اینکه انتخاب شما بوده ایم به خود می بالیم .
پوشاک ایران کالا
عرضه کننده بهترین پوشاک مردانه

کد پیگیری خرید شما در وبسایت پوشاک آنلاین:
4528636412782
منتظر دیدار مجدد شما هستیم

ضمن تشکر از خرید شما در مراجعه بعدی به سایت می توانید ده درصد تخفیف ویژه باشگاه مشتریان دریافت نمایید.

با ملی پیامک باشید

در این مقاله درباره اهمیت ارسال پیامک تشکر از طریق سایت و چگونگی آن پرداختیم. دانستیم که چرا باید از طریق سایت پیامک بفرستیم. سیستمی شدن ارسال پیامک‌ها برای شما مشتریان وفاداری را به دست می‌آورد.

برای اینکه بدانید دقیقاً چطور از طریق سایت، پیامک تشکر از خرید بفرستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید. همکاران ما در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 22، پنجشنبه‌ها از ساعت 8 تا 19 ، جمعه‌ها و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 تا 17 آماده پاسخگویی به شما هستند. کافی است با شماره 02163404 تماس بگیرید.

برای دریافت آموزش‌های اتصال وب‌سایت به سامانه اس ام اس برای ارسال پیامک تشکر بهتر است کانال آپارات ملی پیامک را دنبال کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید