30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
سایبر ماندی چیست؟ روش‌های افزایش فروش در دوشنبه سایبری

سایبر ماندی چیست؟ روش‌های افزایش فروش در دوشنبه سایبری

3

بدقولی یکی از تامین کنندگان محصولاتم باعث شد به کمپین فروش بلک فرایدی نرسم. حالا من ماندم و یک دنیا لباسی که قرار بود در جمعه سیاه با تخفیف به فروش برسند. باید راهی برای فروش این محصولات پیدا کنم تا بیشتر از این ضرر نکردم. دنیا که به آخر نرسیده! برای هر چالشی یک راه‌حلی در دنیای بیزینس پیدا می‌شود. اگر به بلک فرایدی نرسیدید، سایبرماندی را که از شما نگرفته‌اند. همراه ما بیایید تا درباره فروش بیشتر در سایبر ماندی بیشتر توضیح دهیم.

صحبت دو نفر درباره تخفیف های بیشتر در روز سایبر ماندیقبل از شروع مقاله و پیش از اینکه به سراغ روش‌های فروش بیشتر در دوشنبه سایبری برویم، پیشنهاد می‌کنم ویدئوی بررسی همه راهکارهای افزایش فروش در سایبر ماندی را از کانال آپارات ملی پیامک ببینید.

سایبر ماندی یا دوشنبه سایبری چیست؟

به اولین دوشنبه بعد از عید شکرگزاری در ایالات متحده آمریکا، سایبرماندی Cyber Monday گفته می‌شود. در اصل این روز برای افزایش فروش اینترنتی کسب‌وکارها در نظر گرفته شد. با شکل‌گیری بازارهای آنلاین و کسب‌وکارهایی که بر پایه وب بنا شده بودند، نحوه خرید و فروش نیز در دنیای مدرن تغییر کرد. به همین دلیل دو فرد به نام‌های اِلن دیویس و اسکات سیلورمن در سال 2005 این اصلاح را در دنیای خریدهای اینترنتی مطرح کردند. هرساله بسیاری از بیزینس‌ها برای فروش بیشتر در سایبر ماندی آماده می‌شوند و محصولات خود را در عرصه اینترنت با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسانند.

سایبرماندی اصطلاحی بود که برای فروش بیشتر اینترنتی کسب‌وکارها خلق شد و تا به امروز نیز ادامه داشته است. یکی از روش‌های تبلیغ و فروش در این روز، بازاریابی پیامکی است که به شما کمک می‌کند با صرف هزینه‌های مناسب و سرعت بالا، مشتری‌های خود را از تخفیفات سایبر ماندی باخبر کنید.

تفاوت بلک فرایدی با سایبرماندی چیست؟

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چرا دو مفهوم بلک فرایدی و سایبر ماندی با فاصله بسیاری کمی از هم شکل گرفتند. سابقه بلک فرایدی به دهه 50 میلادی بر می‌گردد ولی سایبر ماندی مفهومی بود که در سال 2005 میلادی شکل گرفت. در اصل دوشنبه سایبری برای تداوم تخفیف‌های بلک فرایدی خلق شد. بدین ترتیب کسب‌وکارها می‌توانستند تا 2 روز بعد از بلک فرایدی نیز روند تخفیفات خود را ادامه بدهند. البته باید توجه داشته باشیم که میزان فروش در بلک فرایدی بسیار بالاتر از سایبر ماندی است.

نکته اصلی این است که بلک فرایدی فقط به فروش اینترنتی محدود نمی‌شود و همچنان به صورت سنتی به فعالیت خود ادامه داده است. اما سایبر ماندی همانطور که از نامش پیداست، فرصت خوبی برای فروش آنلاین و اینترنتی محصولات است.

راهکارهای تبلیغاتی برای فروش بیشتر در سایبر ماندی

حالا که قرار است محصولات و خدمات خود را در سایبر ماندی به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش برسانید، بیایید با راهکارهای تبلیغاتی که فروش شما را در سایبر ماندی افزایش می‌دهند آشنا شویم.

تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی

امروزه با شکل‌گیری و گسترش شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، تلگرام و... تبلیغات در دنیای مدرن نیز تغییر کرده است. بسیاری از برندها با حضور گسترده خود در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای خلاقانه توانسته‌اند به فروش زیادی برسند و خود را به بسیاری از افراد معرفی کنند.

این روزها اینستاگرام توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. افراد برای سرگرمی وارد این فضا می‌شوند و با دیدن محتواهای بصری و تصویری، اوقات خوشی را سپری می‌کنند. وقتی بتوانید با استفاده از اصول تولید محتوا در اینستاگرام، صفحه خوبی برای کسب‌وکار خود بسازید، هم مشتری‌های زیادی پیدا می‌کنید و هم به عنوان یک برند خلاق شناخته می‌شوید.

البته تولید محتوا در فضای اینستاگرام به همین راحتی‌ها نیست و نیاز به دانش خاص خود دارد. بیایید با چند نکته مهم فعالیت در اینستاگرام آشنا شویم.

اطلاع‌رسانی و تولید محتوای خلاقانه متناسب با دوشنبه سایبری

هنوز بسیاری از افراد درباره سایبر ماندی اطلاع کافی ندارند. پس بهتر است با محتوای جذاب و خلاقانه این رویداد را به آن‌ها معرفی کنید و درباره آن اطلاع‌رسانی کنید. اگر بتوانید پست‌های مربوط به دوشنبه سایبری را با رنگ و طراحی خاص در صفحه خود قرار دهید، بیشتر جلبه توجه خواهند کرد و مخاطب برای دیدن محتوای آن ترغیب خواهد شد.

ویدئو و ریلزهای جذاب

اینستاگرام این روزها به واسطه ویدئوها و ریلزهایش بسیار شناخته شده است و کاربران زمان زیادی را برای دیدن این محتوا صرف می‌کنند. برای اینکه بتوانید با سایر برندها رقابت خوبی داشته باشید بهتر است ریلزهای خلاقانه و جالبی بسازید و در آن سایبرماندی را به طور دقیق به افراد معرفی کنید. یک ویدئو جذاب امکان دیده شدن محتوا و صفحه شما را بالا می‌برد.

آپلود استوری‌های تعاملی

برای اینکه بتوانید با مخاطبان خود ارتباط خوبی برقرار کنید، بهتر است محتواهای تعاملی مانند استوری‌های چالشی در پیج خود بارگذاری کنید. مثلا از آن‌ها بپرسید دوست دارند تخفیف‌های بلک فرایدی ادامه داشته باشد؟ سپس توضیح دهید سایبر ماندی چیست و تخفیفات خود را استوری کنید. به این ترتیب هم نرخ تعامل پیج شما افزایش یافته و هم مشتری‌های جدیدی با برند شما آشنا می‌شوند.

انتخاب زمان مناسب برای تبلیغات

بهتر است با توجه به اینسایت پیج خود، زمان مناسبی را برای تبلیغ انتخاب کنید. مخاطب شما چه زمان‌هایی بیشتر در پیج شماست؟ اگر پیج کسب‌وکار شما بیزینسی باشد، استفاده از Insight اینستاگرام، آمار زمان آنلاین شدن مخاطبین‌تان را به شما نمایش خواهد داد. همان زمان‌ها بهترین فرصت برای تبلیغ سایبرماندی و اعلام تخفیف‌های شماست. در کل بهتر است صبح‌ها و شب‌های دیر وقت تبلیغ نکنید. زیرا بسیاری از کاربران شما در حال استراحت هستند و ممکن است محتوای شما نادیده گرفته شود.

تولید محتوا در وبسایت

هنوز هم بسیاری از افراد برای خرید کالا و خدمات، ابتدا در گوگل به دنبال آن می‌گردند. وقتی یک وبسایت از هر نظر بهینه باشد، در صفحات نخست سرچ قرار خواهد گرفت و در نتیجه شانس بیشتری برای فروش کالا و خدمات خود خواهد داشت. شما به دو روش می‌توانید یک سایت خوب برای خود داشته باشید تا گوکل آن را به کاربران خود پیشنهاد بدهد.

وقتی قرار است یک سایت برای کسب‌وکارتان داشته باشید، پس حتما نیاز دارید تا آن را بر اساس سئو بهنیه کنید. سئو به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که در نهایت به دیدن شدن سایت شما در صفحات نخست سرچ گوگل کمک می‌کند. با کمک سئو، سایت شما مخاطبان ارگانیک جذب خواهد کرد و به مرور رتبه خوبی در گوگل خواهد گرفت. باید توجه داشته باشید که این کار کمی زمان‌بر است.

پیام تبریک روز پدر و مرد + نمونه متن اس ام اسحتما بخوانید: پیام تبریک روز پدر و مرد + نمونه متن اس ام اس

اگر می‌خواهید با روش سریع‌تری سایت شما در صفحه اول سرچ گوگل قرار بگیرد، می‌توانید از روش تبلیغات گوگل استفاه کنید. در این روش گوگل هزینه‌هایی را از شما دریافت می‌کند و در عوض، به سرعت شما را در رتبه‌های نخست قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید در Cyber Monday فروش خوبی داشته باشید، نکات زیر را در نظر بگیرید.

بیشتر روی محصولات پرطرفدار تخفیف بگذارید

حتما در طول سال متوجه شده‌اید که کدام یک از محصولات و یاد خدمات شما طرفداران بیشتری دارند. بهتر است روی این محصولات تمرکز کنید و تخفیف بیشتری برای آن‌ها در نظر بگیرید. با این کار مشتری حس خوبی خواهد داشت و می‌تواند محصول برتر برند شما را با قیمت پایین‌تری تهیه کند.

یک صفحه لندینگ متفاوت و جدا ایجاد کنید

اگر یک صفحه لندینگ جدا برای سایبر ماندی خود در نظر بگیرید، مشتری‌های شما به راحتی می‌توانند به محتوای این رویداد و کالا و خدمات شما دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید در این صفحه لیست قیمت محصولات تخفیف خورده خود را قرار دهید و یا لینک مستقیم فروش آن‌ها را بارگذاری کنید. اگر طراحی این صفحه با طراحی پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام شما هم‌خوانی داشته باشد، خاص و حرفه‌ای بودن برند شما ببیشتر به چشم می‌آید.

با کمک گردونه شانس، مشتری‌های خود را هیجان زده کنید

اگر سایت فروش کالا و خدمات شما وردپرسی است، از گردونه شانس برای اعطای هدیه به مشتری‌های خود استفاده کنید. می‌توانید تخفیفات مختلف را در این گردونه قرار دهید تا مشتری‌ها شانس خود را در برنده شدن جایزه‌های شما امتحان کنند.

تصویر افزونه گردونه شانس

فرایند خرید سایت را آسان‌تر کنید

بسیاری از افراد از فرایندهای یپچیده خرید خسته می‌شوند و ممکن است از سایت شما خارج شوند. پس بهتر است همه چیز را در دسترس مخاطب خود قرار دهید. مثلا در صفحه نخست سایت تخفیفات خود را اعلام کنید و دقیقا بگویید چه چیزهایی قرار است در دوشنبه سایبری به فروش برسد.

بنر اعلام تخفیف‌ها در هدر سایت

در این روزهای پرتخفیف مانند بلک فرایدی، سایبر ماندی و شب یلدا و... از برنامه‌نویس سایت خود درخواست کنید تا یک ردیف در Header وبسایت شما طراحی کند به گونه‌ای که بتوانید در این قسمت که بالاترین محل وبسایت شما است، تخفیف‌های خود را قرار دهید که این کار را می‌توانید همراه با طراحی یک بنر گرافیکی خلاقانه، تلفیق کرده و جذابیت آن را دو چندان کنید.

بنر تبلیغ سایبر ماندی در بالای هدر سایت قرار دادن پاپ آپ هنگام اسکرول کردن صفحات سایت

همانند برخی از وب‌سایت‌های پربازدید، شما نیز می‌توانید یک بنر یا یک باکس طراحی کنید طوریکه پس از اسکرول کردن مقداری از صفحه یا در هنگام باز شدن سایت، یک پاپ آپ نمایش داده شود. در این محل می‌توانید تخفیف‌ها، جشنواره‌های سایت، محصولات شگفت انگیز و یا دعوت به عضویت در باشگاه مشتریان و خبرنامه ایمیلی و پیامکی خود را قرار دهید.

تبلیغات کلیکی را دست کم نگیرید

بهتر است یک بنر زیبا و خاص طراحی کنید و از سایت‌های دیگر بخواهید شما را تبلیغ کنند. با هر کلیک روی بنر، یک کاربر وارد سایت شما می‌شود. بدین ترتیب هم کاربران سایت‌های دیگر با شما آشنا می‌شوند و هم شانس فروش بیشتری خواهید داشت.

با رپورتاژ خبری خود را بهتر معرفی کنید

برای آشنایی افراد با سایبر ماندی، بهتر است یک رپورتاژ خبری بنویسید و در آن به تفصیل درباره دوشنبه سایبری توضیح دهید. با این کار هم آموزش مخصوصی برای آن‌ها در نظر گرفته‌اید و هم کاربران جدیدی با سایت شما آشنا شده‌اند.

ایمیل مارکتینگ و جذب مشتری

همانطور که گفتیم بهتر است از روش‌های مختلف برای مخاطبان خود تبلیغ ارسال کنید. ممکن است بسیاری از افراد از شبکه‌های اجتماعی خود استفاده نکنند. در این زمان ایمیل یکی از بهترین راه‌های ارتباطی است. بهتر است یکی بنر و پوستر زیبا متناسب با تم سایبر ماندی خود طراحی کنید و برای مخاطبانی که ایمیل آن‌ها را دارید ارسال کنید.

نکته جالبی که در هنگام استفاده از روش ایمیل مارکتینگ باید به آن توجه کنید، استفاده همزمان از متن و عکس در HTML ایمیل شماست. زیرا اگر صرفاً از عکس و بنر گرافیکی در ایمیل تبلیغاتی خود استفاده کنید، احتمال اسپم شدن ایمیل شما بالاتر می‌رود. پس در طراحی ایمیل HTML خود، محلی را برای متن نیز قرار دهید.

تبلیغات سایبر ماندی به کمک بیلبورد و بنر

حتما شما هم بیلبورد برندهای بزرگ را در شهر خود دیده‌اید. تبلیغات بیلبوردی یکی دیگر از روش‌های تبلیغ از زمان‌های بسیار دور است. عموما این تبلیغ باید بسیار خلاقانه و زیبا باشد تا نظر افراد را به خود جلب کند. نکته مهم این نوع تبلیغ، هزینه بسیار بالای آن است. اگر شما یک کسب‌وکار نوپا هستید، توصیه می‌کنیم از سایر روش‌های تبلیغات استفاده کنید.

اس ام اس مارکتینگ برای فروش بیشتر در سایبر ماندی

امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ برای بازاریابی خود از اس ام اس مارکتینگ استفاده می‌کنند. دسترسی به پیامک برای افراد بسیار راحت است و برای دریافت آن به اینترنت نیازی ندارند. به همین دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی می‌تواند گزینه خوبی برای فروش بیشتر در سایبر ماندی باشد. در ادامه بیشتر درباره بازاریابی پیامکی توضیح خواهیم داد.

پیامک، سریع‌ترین روش موفقیت کسب‌وکار‌های اینترنتی

اگر به گوشی موبایل خود سر بزنید، خواهید دید چندین پیامک تبلیغاتی برای شما ارسال شده است. این پیامک‌ها به منظور تبلیغات کالا و یا خدماتی ارسال می‌شوند. یکی از راه‌هایی که به شما کمک می‌کند تا با مشتری‌های خود سریع‌تر ارتباط بگیرید، ارسال پیامک است. پیامک نه تنها سرعت زیادی دارد، بلکه هزینه آن نیز از سایر روش‌های بازاریابی بسیار کم‌تر است.

برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی باید از پنل پیامکی استفاده کنید. پنل یک نرم‌افزار تحت وب است که به شما در ارسال تکی و انبوه پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی کمک می‌کند.

لینک ترکر چیست؟ چگونه کلیک کنندگان لینک پیامک تبلیغاتی را شناسایی کنیم؟حتما بخوانید: لینک ترکر چیست؟ چگونه کلیک کنندگان لینک پیامک تبلیغاتی را شناسایی کنیم؟

نکاتی مهم برای بازاریابی پیامکی در سایبر ماندی

برای فروش بیشتر در سایبر ماندی باید چه نکاتی را رعایت کرد؟ در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

پیامک خود را جذاب بنویسید

اگر نوشته خود را با کلمات جذابی شروع کنید، باعث می‌شود مخاطب به خواندن آن ترغیب شود. سعی کنید از کلمات مبهم استفاده نکنید و به جای آن، کاملا شفاف به مخاطب بگویید قصد تبلیغ چه چیزی را دارید. در ارسال پیامک تبلیغاتی شما فقط می‌توانند به کمک متن با مشتری خود ارتباط بگیرید. پس باید این متن به قدری گیرا باشد که مخاطب ادامه مطلب شما را نیز دنبال کند. نکات زیر برای نوشتن یک پیامک خلاقانه به شما کمک می‌کند.

مخاطب خود را بشناسید

شناخت مخاطب به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک متن خوب بنویسید. اینکه مشتری شما چند ساله است؟ به چه محصولاتی نیاز دارد؟ و علایق آن چیست؟ به شما در تهیه یک متن استاندارد یاری می‌رساند.

پیشنهادات ویژه و کوپن تخفیف ارسال کنید

میدونی این دوشنبه چه خبره؟
تا آخر روز میتونی با 40% تخفیف همه چی بخری
فروشگاه لوازم آرایش خانومی

سایبرماندی یک روز به خصوص برای تخفیف‌های اینترنتی است. پس اگر قرار است متن خوبی ارسال کنید، باید از پیشنهادات ویژه و کوپن تخفیف به مشتری‌ها نیز سخن بگویید. یک پیشنهاد ویژه می‌تواند مخاطب را ترغیب کند که وارد وبسایت و یا سایر شبکه‌های اجتماعی شما شود و محصولات شما را ببیند.

یک کمپین تستی برگزار کنید

اگر می‌خواهید با میزان اثر بخشی بازاریابی پیامکی و همچنین نحوه برگزاری کمپین پیامکی آشنا شوید، به راحتی می‌توانید پیش از شروع یک کمپین تستی برگزار کنید. با این کار چالش‌های خود را پیدا می‌کنید و پیش از شروع کار می‌توانید آن‌ها را رفع کنید.

به تعداد کاراکترها دقت کنید

هر پیامک فارسی شامل 70 کاراکتر است. اگر پیامکی بنویسید که بیشتر از این تعداد باشد، هزینه ارسال شما 2 برابر خواهد شد. پس بهتر است متنی بنویسید که در 70 کاراکتر بتواند به خوبی محصول‌تان را تبلیغ کند.

برای مشتری‌های سابق خود یک پیامک اطلاع‌رسانی ارسال کنید

پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله «نمونه پیامک تبلیغاتی» بزنید و 30 نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را بخوانید. از نمونه متن پیامک‌ها و یا ترکیبی از آن‌ها به سلیقه خود، می‌توانید در جهت ایجاد حس وسوسه و ترغیب مشتری برای خرید، کمک بگیرید.

همراه همیشگی ما
با دوشنبه سایبری ۳۰٪ تخفیف بگیرید
فروشگاه مد باران

اگر می‌خواهید برای سایبر ماندی تبلیغ ارسال کنید، اولین گزینه شما مشتری‌های سابق شما هستند. برای این کار بهتر است سری به دفترچه تلفن پنل خود بزنید و برای همه آن‌ها پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید. با این کار مجددا با مشتری‌های خود ارتباط موثری برقرار کرده‌اید. مشتری‌های سابق شما اگر تجربه خوبی از ارتباط با شما داشته باشند، از تخفیفات شما استقبال می‌کنند و از شما خرید خواهند کرد.

با پیامک تبلیغاتی، مشتری‌های جدیدی پیدا کنید

در کنار مشتری‌های سابق خود، لازم است شما برای افراد جدیدی هم تبلیغ بفرستید تا فروش سازمانی شما افزایش پیدا کند. برای این کار چندین راه‌حل اساسی در پنل پیامکی برای شما در نظر گرفته شده است.

خرید با تخفیفش می چسبه...!
پرتخفیف تر از همه در دوشنبه سایبری
فروشگاه لوازم خانگی نگار
آدرس: ....

ارسال پیامک هدفمند برای منطقه‌های مختلف، جنسیت و مشاغل

ما در پنل اس ام اس قابلیت ارسال پیامک هدفمند را برای شما در نظر گرفته‌ایم. با کمک این ماژول می‌توانید به بانک شماره‌های به‌روز ملی پیامک دسترسی داشته باشید و برای هر منطقه و شهر از ایران، گروه‌های مختلف زنان و مردان و اصناف و مشاغل مورد نظر خود پیامک ارسال کنید. برای مثال اگر می‌خواهید در شهر تبریز تبلیغ کنید، کافی است به بانک شماره‌های پنل سر بزنید و استان آذربایجان شرقی را انتخاب کنید. سپس برای هر شهر و منطقه که خواستید اس ام اس تبلیغاتی بفرستید.

ارسالی پیامک زنده LBS

شاید شما یک فروشگاه داشته باشید و بخواهید برای سایبرماندی تبلیغ کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از پیامک زنده است. به کمک این ماژول می‌توانید برای افرادی که وارد منطقه شما می‌شوند، یک پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و آن‌ها را از تحفیفات سایبر ماندی خود مطلع سازید.

راهکارهای تبلیغاتی برای فروش بیشتر در بلک فرایدیحتما بخوانید: راهکارهای تبلیغاتی برای فروش بیشتر در بلک فرایدی

از طریق کد پستی پیامک بفرستید

اگر می‌خواهید برای یک منطقه خاص تبلیغات پیامکی ارسال کنید، کافی است چند رقم اول کد پستی آن منطقه را وارد پنل خود کنید. پنل تمامی شماره موبایل‌های همراه اول و ایرانسل را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید برای هر تعداد از آن‌ها که خواستید، اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید.

اطلاعات کامل را در اختیار مشتری قرار دهید

هدف شما از ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ قصد دارید چه چیزی را تبلیغ کنید؟ مخاطب هدف شما کیست؟ با پاسخ به این سوالات، متنی بنویسید که حاوی اطلاعات مورد نظر شما باشد. تخفیف‌های خود را دقیقا در آن شرح دهید. اگر می‌خواهید مخاطبان شما وارد پیج اینستاگرام و یا وبسایت شما شوند، حتما لینک این صفحات را در متن اس ام اس قرار دهید. قرار دادن اطلاعات کلیدی در متن پیامک، مخاطب شما را از سردرگمی دور می‌کند. مقاله «اهمیت ارسال لینک در اس ام اس» اطلاعات بیشتری درباره اهمیت قرارگیری لینک در پیامک را به شما می‌دهد.

استفاده از امکانات پنل پیامکی برای بهبود کمپین تبلیغاتی

پنل‌های ملی پیامک، دارای امکانات متنوعی است که برای مثال یکی از آن‌ها قابلیت جذاب لینک ترکر است. با لینک ترکر می‌توانید علاوه‌بر کوتاه‌تر کردن لینک پیامک تبلیغاتی خود، می‌توانید پیامک خود را کلمات کلیدی ارسال کنید. به عبارت ساده‌تر یعنی ارسال پیامک انبوه با نام و نام خانوادگی مشتری و ارائه یک لینک منحصر‌به‌فرد برای همان مخاطب! برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید صفحه امکانات پنل پیامکی را مشاهده کنید.

به موقع اطلاع‌رسانی کنید

برای فروش بیشتر در سایبر ماندی باید به زمان تبلیغات خود دقت کنید. شما باید زمانی را برای آگاه‌سازی مخاطبان خود درباره سایبر ماندی در نظر بگیرید. سپس به آن‌ها اعلام کنید محصولات شما در چه روزی تخفیف خواهد خورد و تخفیف هر کدام چقدر است. حتما سعی کنید آدرس سایت و یا اینستاگرام خود را نیز برای آن‌ها ارسال کنید تا پیش از روز تخفیف، شما را فالو کنند و بتوانند محصولات شما را ببینند.

سخن آخر

تجربه کاربران ملی پیامک در فروش پیامکی نشان داد که اس ام اس هنوز هم قدرت و نفوذ زیادی بر روی تصمیمات مشتری‌ها دارد. برای همین بسیار مهم است که بتوانید از بازیابی پیامکی به درستی استفاده کنید. در بازار رقابتی امروز استفاده از روش‌های مختلف بازاریابی فروش شما را افزایش می‌دهد و شما را به اهداف سازمانی‌تان نزدیک‌تر می‌کند. اگر قصد خرید پنل پیامکی دارید، به سایت ملی پیامک سر بزنید، پنل‌ها و ویژگی آن‌ها را مطالعه کنید و تصمیم خود را نهایی کنید. اگر در این مسیر سوالی داشتید از بخش پشتیبانی، تیکت بفرستید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

سایبر ماندی چه روزی است؟

به اولین دوشنبه بعد از بلک فرایدی سایبر ماندی گفته می‌شود. این روز نیز برای فروش محصولات با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. در اصل مانور اصلی سایبر ماندی بر روی فروش اینترنتی است.

آیا سایبر ماندی همان بلک فرایدی است؟

خیر، سایبر ماندی 3 روز بعد از بلک فرایدی است. جمعه سیاه به اولین جمعه بعد از عید شکرگزاری گفته می‌شود ولی سایبر ماندی به اولین دوشنبه بعد از عید اطلاق می‌گردد. در اصل سایبر ماندی برای تداوم تخفیف‌های بلک فرایدی است.

اس ام اس مارکتینگ به فروش بیشتر در سایبر ماندی و بلک فرایدی کمک می‌کند؟

قطعا بازاریابی پیامکی می‌تواند به فروش شما کمک کند. شما به کمک ماژول‌ها و ابزارهای پنای پیامکی، می‌توانید به راحتی با مخاطبان خود ارتباط سریع و راحتی برقرار کنید.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید