30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پنل پیامک استارتاپ، سکوی پرتاب برند شماست!

پنل پیامک استارتاپ، سکوی پرتاب برند شماست!

19

تا حالا به این فکر کردید که چه‌طوری بعضی کسب‌وکارها حسابی موفق می‌شوند و توجه همه را جلب ‌کنند؟

حتماً خودتان هم ایده‌هایی برای کسب‌وکار داشتید و یا حتی دوستان و آشنایان کاری را شروع کردند و از محدودیت‌های مالی اول کار برای تبلیغات گفتند. وقتی کسب‌وکاری شروع می‌شود، معمولاً مشتری زیادی ندارد و بودجه‌اش محدود است، برای همین باید حتماً یک روش و یا ابزار تبلیغاتی و کاربردی با قیمت مناسب داشته باشد تا در زمان کوتاه بتواند بین مردم شناخته شود.

توجه مشتری به استارتاپ‌‌ها و کسب‌وکارهای جدید نیازمند تبلیغات است. اینجاست که برای غوغا در بازار باید به سراغ روش‌های مقرون به‌صرفۀ بازاریابی رفت، پس باید با هزینۀ کمتر در تبلیغات مشتری بیشتری جذب کرد. اما شاید بپرسید روشی هست که هم به بازاریابی کمک کند و هم با هزینۀ پایین به جذب مشتری بیشتر و ارتباطی دوطرفه برسد؟ بله، پنل پیامکی استارتاپ!

پنل پیامک استارتاپ ها

پنل پیامکی استارتاپ!

پنل پیامکی استارتاپ با تکیه بر روش‌های بازاریابی پیامکی SMS MARKETING برای جذب مشتری جدید پیامک تبلیغاتی و خدماتی می‌فرستد و گاهی اوقات با ارسال آخرین اخبار، کد تخفیف، قرعه‌کشی و نظرسنجی آن‌ها را برای خرید بیشتر ترغیب می‌کند.
به گفتۀ text marketer بازاریابی پیامکی مدرن‌ترین روش ارتباط دوجانبۀ مشتری و صاحب کسب‌وکار با مزایای بی‌شمار است.
با پنل ارسال اس ام اس استارتاپ می‌توان تبلیغات گسترده را با هزینه پایین شروع کرد و با مشتری ارتباط و تعامل دوطرفه داشت. البته بازاریابی پیامکی فقط برای شروع کار و معرفی به مشتریان نیست، بلکه تاثیرات خوبی هم در حفظ مشتری و افزایش فروش دارد که در ادامه گام به گام درباره‌اش صحبت می‌کنیم.

مزایایی که با پنل پیامکی خواهید داشت!

پنل ارسال اس ام اس استارتاپ ‌ها مزایای بی‌شماری دارد که بازاریابی و جذب مشتری تنها بخش کوچکی از آن است. حالا که می‌دانیم هر استارتاپ چقدر به پنل پیامکی برای شروع کار نیاز دارد، می‌خواهیم با هم درباره مزایای کاربردی آن صحبت کنیم.

برندسازی

وقتی می‌گوییم کت و شلوار مردانه یاد چه برندی می‌افتید؟ هاکوپیان! یا برای خرید لباس اسپرت به چه فروشگاهی فکر می‌کنید؟ آدیداس، نایک یا پوما! چرا این اتفاق می‌افتد و توجه مشتریان با شنیدن نام یک محصول به فروشگاه خاصی جلب می‌شود؟

توجه همیشگی مشتریان و تمایلشان برای خرید از یک فروشگاه مشخص، بخشی از برندسازی است. برندسازی در افزایش فروش موثر است و به نتیجه خوبی در سود و جذب مشتری می‌رسد. مجلۀ برندینگ برندسازی را یک روش بازاریابی می‌داند که کسب‌وکار را مشهور و مطرح می‌کند. استارتاپ‌ها بیشتر از کسب‌وکارهای دیگر به برندسازی احتیاج دارند تا نامشان در ذهن مشتری بماند. اما پنل پیامگی چگونه به برندسازی کمک می‌کند؟ برای برندسازی ابزار ارسال پیامک‌های انبوه پیشنهاد می‌شود که تاثیر خوبی در مشهور شدن نام تجاری برند دارد. این ماژول برای بانک شماره‌های ایرانسل و همراه اول به صورت انبوه متن تبلیغاتی مورد نظرتان را ارسال خواهد کرد و اگر خطی مسدود باشد، هزینۀ آن را پس می‌دهد.

مثلاً چند وقت پیش برایم پیامکی با این متن ارسال شد:

همشهری عزیز خدمات زیبایی گل افتتاح شد. با ثبت اولین سفارش و خرید از سایت ما می‌توانید هزینه یک محصول را پرداخت کنید ولی دو محصول را دریافت کنید. تخفیف ویژه افتتاحیه، فقط امروز!

برندسازی با پنل پیامک استارتاپاین پیام من را ترغیب کرد تا به سرعت سایتشان را چک کنم، قسمت‌های مختلف را دیدم و در آخر چند کرم بهداشتی سفارش دادم. سفارش‌هایم به موقع رسید و حالا بعد از چند ماه این آنلاین شاپ یکی از معروف‌ترین سایت‌های لوازم آرایشی-بهداشتی است که فروش بالا و جشنواره‌های مختلفی دارد.

گام اول معرفی و برندسازی این استارتاپ با سامانه ارسال اس ام اس و استفاده از ماژول ارسال انبوه برداشته شد و به جذب مشتری رسید. البته خدمات خوب این استارتاپ، محصولات باکیفیت و تحویل به موقع سفارش در این برندسازی تاثیر خوبی داشت.

ارسال پیامک برای هر منطقه‌ که بخواهید!

استارتاپ‌ها بیشتر از هر چیزی به جذب مشتری جدید نیاز دارند، برای همین پیشنهاد می‌شود تا با پیامپ یا همان ارسال پیامک منطقه‌ای، به صورت تدریجی کارشان را به نواحی مختلف معرفی کنند.

مثلاً چند وقت پیش صاحب یک کافه‌قنادی تازه تاسیس به دفتر ما مراجعه کرد و گفت که برای یک ماه بعد از افتتاحیه می‌خواهد برنامۀ فروش ویژه‌ای داشته باشد. ما پیشنهاد تخفیف روی محصول را دادیم تا با پیامپ به صورت منطقه‌ای برای تمام خانه‌ها و شرکت‌های اطراف متن :

روز چهارشنبه 12 مهر ماه به ازای خرید هر شیرینی کروسان یک قهوه آمریکانو مهمان ما باشید

ارسال شود. روز چهارشنبه سفارش‌های قنادی به سود خوبی رسید و به همین راحتی صاحب این کافه قنادی تازه تاسیس با استفاده از ماژول پیامپ و ارسال پیامک به خانه‌ها و شرکت‌های اطراف توانست توجه تعداد زیادی از مشتری‌ها را جلب کند. حالا این قنادی، بانکی از شماره‌های مشتریانی را دارد که حداقل یک بار از او خرید کرده‌اند و می‌تواند سراغ حفظ مشتری برود.

خبرنامه پیامکی، رمز طلایی حفظ مشتری!

حالا که با پنل پیامک استارتاپ ها در بازار غوغا کردید و توانستید مشتری‌ جذب کنید، زمان حفظ مشتری رسیده است! کلید طلایی حفظ مشتری خبرنامه پیامکی است. اما خبرنامه پیامکی دقیقا چه کاری برای کسب‌وکار ما انجام می‌دهد؟

این پیامک را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهیدحتما بخوانید: این پیامک را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید

خبرنامه یعنی صاحب کسب‌وکار از مشتریان بخواهد در صورت تمایل شماره موبایلشان را در اختیار مجموعه قرار دهند تا با سامانه ارسال اس ام اس، کد تخفیف، نظرسنجی، شرایط شرکت در قرعه‌کشی، اخبار محصولات و خدمات جدید برایشان ارسال شود.

مثلاً همان کافه‌قنادی را در نظر بگیرید که با پیامپ تعداد زیادی مشتری را جذب کرد، حالا این مجموعه بانکی از شمارۀ مشتریان را دارد که شاید مشتاق عضویت در خبرنامه‌اش باشند. او با پنل پیامکی استارتاپ ها می‌تواند متن زیر را برای مشتریان بفرستد:

اگر علاقمند عضویت در خبرنامه پیامکی کافه‌قنادی سوییت هستید، عدد 1 را ارسال کنید. شما هر زمان با فرستادن کلمه off می‌توانید از خبرنامه خارج شوید

بدون شک مشتریان بسیاری در خبرنامه عضو خواهند شد که برای قرعه‌کشی‌ها و تخفیف‌های بعدی در الویت هستند. حتی صاحب این کافه‌قنادی می‌تواند خبر سرو قهوه‌های جدید و پخت کیک‌های بیشتر را اول از همه به اعضای خبرنامه پیامکی بفرستد.

خبرنامه پنل پیامک استارتاپ

 

مشتری مداری با تعیین وضعیت سفارش

پنل پیامکی استارتاپ ها مزیت خوبی دارد که بر اساس الگوی موفقیت در کسب‌و‌کار یعنی مشتری مداری طراحی شده است. مثلا پیامک‌های زیر را در نظر بگیرید:

مشتری عزیز سفارش شما ثبت شد. با لینک زیر می‌توانید وضعیت ارسال را چک کنید

سپیده عزیز محصول شما به انبار تحویل داده شد و فردا در ساعات اداری با پست ارسال خواهد شد

آقای عالمی عزیز پیک شما در راه است. با لینک زیر می توانید موقعیت پیک را روی نقشه چک کنید

تمامی این پیام‌ها که با سامانه اس ام اس استارتاپ به راحتی و در زمان کمتر از یک دقیقه ارسال می‌شود، به حفظ مشتری قدیمی و جلب توجه مشتری جدید کمک ‌کند. توجه و تلاش برای جلب نظر مشتری از طریق ارسال اس ام اس، به عنوان کلید طلایی مشتری‌مداری شناخته می‌شود که با هزینۀ معقولی قابل اجراست!

باشگاه مشتریان

مشتریانی که شماره‌هایشان را دارید، یعنی کسانی که حداقل یکبار از شما خرید کردند، با عنوان باشگاه مشتریان شناخته می‌شود. اما کار باشگاه مشتریان چیست؟

تابه‌حال پیام تبریک تولد گرفتید و یا به مناسبت خریدهای پشت سر هم برایتان کد تخفیف یا کد ارسال رایگان محصول ارسال شده است؟ این موارد چقدر شما را به عنوان مشتری خوشحال کرده و یا باعث توجه بیشتر به برنده و یا فروشگاه مورد نظر شده است؟

بسیاری از برندها و صاحبان کسب‌وکار با پنل ارسال اس ام اس برای استارتاپ ها ، پیام‌هایی چون تبریک تولد، کد تخفیف، قرعه‌کشی و ... را اول برای باشگاه مشتریان فرستاده تا آن‌ها به خرید مجدد ترغیب کنند و بعد به دنبال جذب مشتری جدید می‌روند. باشگاه مشتریان به جذب مشتری‌های بیشتری در زمان کوتاه می‌رسد، برای همین جای تعجبی ندارد اگر برندها روی این مورد خیلی حساب می‌کنند.

پنل پیامکی استارتاپ‌ چه فاکتورهایی دارد؟

حالا که با مزایای خاص و کاربردی پنل پیامکی برای استارتاپ ها آشنا شدیم، باید ببینیم یک پنل خوب چه فاکتورهایی دارد! با توجه به شرایط کسب‌وکارها باهم فاکتورهایی را بررسی می‌کنیم که می‌تواند سکوی پرتاب هر استارتاپی باشد!

دسترسی به بانک شماره جامع و به‌روز

خیلی ساده می‌گوییم که بانک شماره جامع و به‌روز یعنی طلای واقعی! سامانه ارسال اس ام اس استارتاپ باید به بانکی از شماره‌های به‌روز ایرانسل و همراه اول دسترسی داشته باشد که همگی به عنوان مشتریان بالقوه شناخته می‌شوند. این شماره‌ها طلای واقعی هستند و اگر پیامک تبلیغاتی شما هدفمند و دقیق باشد، این شماره‌ها را به مشتریان واقعی تبدیل می‌کند. به این ترتیب کسب‌وکارها با دسترسی به بانک شماره‌های جامع و به‌روز می‌توانند :

  • مشتریان جدید جذب کنند
  • با تبلیغات هدفمند آن‌ها را به مشتریان همیشگی تبدیل کنند

فیلتر سن و جنس!

با پنل پیامک استارتاپ ها به راحتی می‌توان شمارۀ مشتریان را گروه‌بندی کرد و با فیلترهای سن و یا جنس در برخی مناسبت‌ها تبلیغات پیامکی فرستاد.

فیلتر سن و جنس پنل پیامک استارتاپفکر کنید که مناسبتی نزدیک است و شما می‌خواهید محصولات جدیدی را آماده فروش کنید و به مشتریان اطلاع دهید تا برای خرید کادو به مناسبت این روز سری به فروشگاهتان بزنند. حالا زمان ارسال پیامک با فیلتر جنس و حتی سن برای مشتریان است، تا به آن‌ها در خرید گیفت و کادو به کمک کند، این پیامک اگر همراه با کد تخفیف و یا شرایط ویژه باشد، نتیجه بهتری خواهد داشت.

مثلاً در آستانۀ روز مادر برای من پیامکی با متن زیر آمد:

چگونه با بازاریابی پیامکی مشتری را درگیر نگه داریم؟حتما بخوانید: چگونه با بازاریابی پیامکی مشتری را درگیر نگه داریم؟

با کد تخفیف زیر بهترین عطرهای روز دنیا را به مناسبت روز مادر از فروشگاه ما خریداری کنید

من با این پیامک سری به فروشگاه زدم! عطرهای باکیفیت و قیمت مناسب نه تنها باعث شد که خرید کنم، بلکه تمایل داشتم تا برای مناسبت‌های آینده باز هم از این فروشگاه عطر و  ادکلن با قیمت مناسب بخرم. به این ترتیب تنها یک پیامک که با فیلتر سن و جنس برای بازۀ سنی جوانانی مثل من ارسال شد، توانست توجهم را برای خرید به خودش جلب کند.

ارسال پیامک برای مشاغل خاص

پنل پیامکی استارتاپ ‌ها این امکان را دارد تا اگر در حوزه خاصی کار می‌کنید، تنها برای مشاغل و صنف مربوطه پیامک ارسال کنید.

مثلاً یک رستوران تازه تاسیس در بافت تجاری-اداری تهران مثل ونک یا فاطمی که عمدۀ مشتریانش صنف کارمندان و مدیران هستند را در نظر بگیرید. با وجود تعداد زیادی رستوران در این منطقه، آیا این مجموعه می‌تواند به سود بالا فکر کند؟ بله! این رستوران در پنل ارسال اس ام اس استارتاپ، می‌تواند با ابزار ارسال پیام برای مشاغل در زمان مناسب و نزدیک به ساعت نهار به تمام شرکت‌ها و ادارات اطراف، پیام تخفیف اولین سفارش آنلاین نهار را بفرستد و تعداد زیادی مشتری را جذب کند.

علاوه بر رستوران‌های جدید، رستوران‌های قدیمی و مشهور هم هنوز با پنل پیامک به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند، مثلاً فست‌فود شیلا که یکی از بهترین‌های تهران است و شاید از نظر ما حتی نیازی به تبلیغ نداشته باشد، برای بسیاری از صنف‌ها و مشاغل در تایم غذا پیامک سفارش آنلاین غذا فرستاده و آن‌ها را به سفارش نهار و شام از طریق وبسایت شیلا ترغیب می‌کند.

پشتیبانی فروش

پنل ارسال پیامک باید حتماً پشتیبانی خوبی داشته باشد تا در طول روز و در زمان پیک به سوالات و مشکلات مشتریان به خوبی پاسخ دهد. در مناسبت‌ها، شب سال نو، جشن‌ها و اعیاد که بازار خرید حسابی داغ است، حجم و ترافیک ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بیشتر هم می‌شود. برای همین پنل پیامکی بیش از هر زمان دیگری در روزهای شلوغ نیاز به پشتیبانی دارد تا بازاریابی پیامکی به خوبی نتیجه دهد. از طرفی، پشتیبان فنی باید ماژول‌های مناسب پنل را معرفی کند تا از همه امکانات برای تبلیغات بیشتر استفاده شود.

ما چند مورد از مهم‌ترین فاکتورهایی که پنل ارسال اس ام اس استارتاپ به آن نیاز دارد را معرفی کردیم، برای اطلاعات بیشتر راهنمای خرید بهترین پنل اس ام اس می‌تواند به شما کمک کند.

تمام چیزی که استارتاپ لازم دارد، اینجاست!

پنل پیامک استارتاپ و سامانه ارسال اس ام اس استارتاپپنل پیامک استارتاپ با تعرفۀ مناسب می‌تواند شروع خوبی برای جذب مشتری و سوددهی بالا باشد. صاحبان کسب‌و‌کار به راحتی و تنها با ارسال اس ام اس‌هایی جذاب و دقیق می‌‌توانند برندشان را به مشرتی معرفی کنند، باعث جلب توجه شوند و با برگزاری جشنواره و یا ارسال کدهای تخفیف همیشه مشتری را به خرید ترغیب کنند. در این مسیر لازم است حتما هر استارتاپی بازار و مشتری‌هایش‌ را بشناسد تا پنل پیامکی واقعا به ابزار کاربردی و موثر در مارکتینگ و بازاریابی تبدیل شود. در ضمن یادتان باشد که معیارهای انتخاب دقیقی برای پنل پیامکی داشته باشید تا به همۀ نیازهای کسب و کارتان پاسخ دهد.

اگر باز هم نیاز به مشاوره و یا اطلاعات بیشتر برای خرید سامانۀ ارسال اس ام اس دارید با  شماره 02163404 تماس بگیرید، با کارشناسان فنی ملی‌پیامک صحبت کنید و برای روش و استراتژی مورد نظرتان مشاوره بگیرید، تا به هدف برسید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مونا هادی

    15 آبان 1399، 10:20

    عالی بود

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید