30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
کارت ویزیت الکترونیکی فقط کلاس ندارد!

کارت ویزیت الکترونیکی فقط کلاس ندارد!

278

حدود سه‌ماه پیش من از مغازه‌ای در شهر رشت که اتفاقاً کیلومترها با خانه‌مان فاصله دارد؛ یک تیشرت شیک خریدم. فروشنده که دید خیلی از تیشرت‌هایش استقبال کردم و احتمالش هست که مشتری ثابتش شوم، کارت مغازه را به من داد و گفت:

«اینم آدرس پیج اینستاگرام‌مونه. ازین‌به‌بعد، آنلاین سفارش بدین تا ظرف یکی دو روز براتون ارسال بشه.»

حالا اما بعد از سه‌ماه هر چقدر که می‌گردم کارت و آدرس اینستاگرامش را پیدا نمی‌کنم که نمی‌کنم! اتفاقاً چندتا از دوستانم هم از تیشرت خوششان آمده بود و قرار بود که همه باهم نزدیک بیست عدد سفارش بدهیم تا یک‌جا برایمان ارسال کند!

متاسفانه کارت مقوایی و کاغذی ایرادش همین است دیگر! احتمال گم شدنش بالاست! در واقع برخلاف اسمش کارتی است که معمولاً به ویزیتی ختم نمی‌شود!

اگر این جناب فروشنده، اطلاعاتش را برایم اس‌ام‌اس کرده بود، ماجرا اینقدر تراژدیک تمام می‌شد؟ واقعاً به همین راحتی چندتا مشتری دست‌به‌جیب را از دست می‌داد؟

اندر مصائب کارت ویزیت چاپی

جواد پسرخاله‌ام در کار واردات است. در واقع از ترکیه انواع و اقسام شلوار را وارد می‌کند؛ اما به قول خودش، تخصصش فقط فروش شلوار جین است. بعد از مدتی که کارش راه افتاد، تصمیم گرفت تا برای کلاس کار هم که شده کارت ویزیت چاپ کند. برای همین متنی را تنظیم کرد و در تلگرام برای یکی از چاپ و تبلیغاتی‌های خیابان ظهیرالاسلام فرستاد. بعد از چند روز که نتیجه کار را تحویلش دادند با تصویر زیر روبه‌رو شد!نقطه ضعف کارت ویزیت چاپی

همانطور که ملاحظه می‌کنید به‌جای «شلوار جینی»، «شلوار چینی» چاپ شده! اولش مسلماً جواد خیلی عصبانی شد! فوری رو ترش کرد و رفت سراغ طرف تا پولش را پس بگیرد؛ ولی دست آخر معلوم شد که خودش متن را با غلط تایپی برایشان ارسال کرده است.

این شد که به اجبار کل کارت‌ها را دور ریخت و همانطور که احتمالاً خودتان پیش‌بینی می‌کنید، روز از نو و روزی از نو!

کارت ویزیت الکترونیکی دیگر چیست؟

کارت ویزیت الکترونیکی یک چیزی شبیه همان کارت ویزیت‌های مقوایی و قدیمی است؛ با این تفاوت که شکل و شمایل مدرن‌تری به خودش گرفته و برای مشتری‌هایت کاملاً به‌صورت باکلاس پیامک می‌شود.

این یک تعریف خیلی ساده از کارت ویزیت الکترونیکی بود که من خدمت جواد ارائه کردم. از آنجاییکه پسرخاله بنده خیلی به کسب‌وکارش اهمیت می‌دهد و دلش می‌خواهد که همیشه به‌روز باشد، حسابی کنجکاو شد و در مورد طرز استفاده کارت ویزیت الکترونیکی از من سوال کرد.

طرز مصرف کارت‌‌های ویزیت الکترونیکی هم به این صورت است که شما یک سرشمارۀ اختصاصی را به مشتریان‌تان اعلام می‌کنید تا کد به‌خصوصی را که به آن کد crm هم می‌گویند، به آن سرشماره ارسال کنند. (این کد می‌تواند کلمه یا عدد ثابتی باشد.)

بعدازآن سیستم به‌صورت خودکار اطلاعات تماس را پیامک می‌کند تا در گوشی موبایل مخاطبان ثبت شود و همیشه در دسترس‌شان باشد.

حالا ممکن است بپرسید که چه اطلاعاتی را می‌توانیم در کارت ویزیت الکترونیکی ثبت کنیم؟ نحوه نگارشش چطور باید باشد؟ لینک هم می‌توانیم به سایت یا صفحه اینستاگرام‌مان بدهیم یا نه؟

جواب تمام این سوال‌ها را به شما می‌گویم؛ البته بعد از اینکه انواع کارت‌ویزیت را توضیح دادم.

انواع کارت ویزیت الکترونیکی

تا اینجای مطلب، با ماهیت کارت ویزیت الکترونیکی به‌طور کلی آشنا شدید؛ وقتش رسیده تا جزییات بیشتری از آن را به شما بگویم. پس اول برویم سراغ انواع آن که در دو دسته زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

USSD کارت ویزیت

کد ussd همان ستاره و مربع‌هایی هستند که برای شارژ موبایلتان یا خریدن بسته‌های اینترنتی شماره‌گیری می‌کنید. (مثلاً #1*)

هزینه گواهینامه رانندگی در سال 1400 چقدر است؟حتما بخوانید: هزینه گواهینامه رانندگی در سال 1400 چقدر است؟

در واقع ساختار و فرمول همه کدهای ussd به شکل زیر است:

#تعدادی از اعداد انتخابی شما*

کارت ویزیت دیجیتالاگر شما مایل هستید تا یک کد ussd دلخواه و باب میل خودتان بخرید پیشنهاد من این است که اول سری به سایت همراه اول یا ایرانسل بزنید و شرایط و ضوابط را خوب مطالعه کنید.

البته این را هم بهتر است بدانید که کدهای ussd ایراداتی هم دارند؛ مثلاً اگر شما کدی را از اپراتور همراه اول بخرید، فقط آن دسته از مشتریان شما که سیم‌کارتشان همراه اول باشد می‌توانند از این سیستم استفاده کنند. در واقع کارت ویزیت شما به دست مشترکین ایرانسل نمی‌رسد؛ مگر اینکه همین کد را از اپراتور ایرانسل هم خریده باشید.

خلاصه سرتان را درد نیاورم، گرفتن کد ussd به‌ سادگی خریدن یک پنل پیامکی نیست؛ اما خب به‌هر‌حال مزایای خودش را دارد. طرز استفاده‌اش هم به این صورت است که مشتری کد انحصاری و مختص به بیزینس شما را شماره‌گیری می‌کند تا اطلاعاتی روی صفحه تلفن همراهش ظاهر شود. این اطلاعات می‌تواند کارت ویزیت شما باشد یا منوی محصولاتتان. فرقی نمی‌کند.

کارت ویزیت پیامکی

برای استفاده از کارت ویزیت پیامکی شما باید یک پنل پیامکی خریداری کنید. اگر هیچ ایده‌ای درباره یک پنل پیامکی و امکاناتش ندارید، اصلاً اشکالی ندارد؛ با یک نگاه به مقاله پنل اس‌ام‌اس چیست؟ اصل مطلب دستتان می‌آید. اگر بازاریابی پیامکی را هم بخوانید که کاملاً متوجه زیروبم ماجرا می‌شوید و می‌توانید از ماژول‌های مختلف یک پنل پیامکی به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

کارت ویزیت دیجیتال

خب بهتر است برگردیم سر بحث اصلی خودمان! کارت ویزیت پیامکی همانطوری که احتمالاً تا الان متوجه شدید، یک امکان روی پنل اس ام اس است تا مشتری‌ها با ارسال یک کد به سرشماره خاصی، اطلاعات مربوط به شما را روی گوشی موبایلشان دریافت کنند.

توجه داشته باشید که گفتم یک امکان یا ماژول روی پنل اس‌ام‌اس، پس تمام پنل‌های پیامکی این امتیاز را دارند و شما می‌توانید خیلی راحت برای ارتباط با مشتریان‌تان از آن استفاده کنید.

ماژول کارت ویزیت در واقع همان ماژول ارسال خودکار بر اساس پیامک دریافتی است که در پنل ملی‌پیامک به‌عنوان ابزار تحلیل‌گر تعریف شده است. شما می‌توانید به‌وسیله آن هر چندتا کد crm که می‌خواهید تعریف کنید، آن هم بدون پرداخت حتی یک ریال. پس حواستان باشد که بابت این موضوع از شما مبلغی را دریافت نکنند!

همانطوری که بالاتر هم گفتم کد crm هم می‌تواند عدد باشد و هم کلمه. در واقع هر چیزی که شما بخواهید می‌توانید تعریف کنید تا مشتری با ارسال آن به خط اختصاصی‌تان اطلاعات ویژه‌ای را دریافت کند.

مثلاً جواد کلمه جین جواد را تعریف کرد تا مشتری‌ها با ارسال این کلمه، آدرس و اطلاعات مربوط به فروشگاه را دریافت کنند. شما هم می‌توانید کلمه آدرس سایت را تعریف کنید تا دامنه سایت‌تان برای کاربر ارسال شود یا کلمه اینستاگرام را به‌عنوان کد crm به پنل پیامکی بدهید تا آدرس پیج‌تان برای مشتری اس‌ام‌اس شود.

حالا ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چه زمان‌هایی کارت ویزیت به کار ما می‌آید؛ چون طبیعتاً خیلی کم اتفاق می‌افتد که کسی به‌طور خودجوش کد crm را پیامک بزند.

در اینجاست که از شما دعوت می‌کنم تا نگاهی به مزیت کارت ویزیت بیندازید.

مزیت‌های کارت ویزیت الکترونیکی

مسلماً هر تکنیک بازاریابی، مزایای خاص خودش را نسبت به بقیه روش‌ها دارد. به‌خاطر همین موضوع و برای اینکه مقاله‌مان کم‌و‌کسری نداشته باشد، در ادامه برایتان توضیح می‌دهم که با داشتن کارت ویزیت چه امتیازهایی نصیب‌ شما و کسب‌وکارتان می‌شود.

آموزش ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اسحتما بخوانید: آموزش ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس

یک بانک شماره به‌شدت کاربردی گیرتان می‌آید!

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین مزیت‌های کارت ویزیت همین تکمیل بانک شماره مشتریان است. جواد بعد از راه‌اندازی کارت ویزیت دیجیتال توانست بانک شماره مخصوص به کسب‌وکار خودش را داشته باشد و تبلیغات و تخفیف‌هایش را هربار به گروه بزرگی از مخاطبانش اطلاع دهد که می‌دانست قطعاً مشتری‌ هستند و احتمال بیشتری دارد که در نهایت خرید کنند.

حالا چطور همچین چیزی ممکن است؟

ببینید قضیه خیلی ساده‌ست. جواد از هر کسی که به مغازه‌اش می‌آمد و چیزی می‌خرید، درخواست می‌کرد که کلمه جین جواد را به یک خط اختصاصی پیامک کند تا اطلاعات مربوط به مغازه و شبکه‌های اجتماعی جین جواد برایش ارسال شود. (لازم است بگویم که خطوط اختصاصی روی پنل‌های ملی‌پیامک به‌صورت رایگان به شما داده می‌شود و به نام خودتان هم به ثبت می‌رسند.)

بعد از اینکه مشتری کلمه مورد نظر را ارسال می‌کرد، شماره‌اش به‌صورت خودکار در بانک شمارۀ پنل پیامکی‌ جواد ذخیره می‌شد و به این ترتیب بود که یک گنجینه باارزش نصیب پسرخاله ما شد تا تکنیک‌های بهتر و موثرتری را برای بازاریابی امتحان کند.

مثلاً همین نوروز امسال تخفیف 50درصدی اجناسش را فقط با یک کلیک به اطلاع همه مشتریانش رساند تا دوباره به مغازه‌اش بیایند و خرید کنند.

خیلی راحت متنش را ادیت می‌کنید!

فرض کنید آدرس مغازه‌تان عوض می‌شود، آن‌وقت چطور به مشتری‌هایتان خبر می‌دهید؟

کارت ویزیت‌های چاپی که در این‌جور وقت‌ها قابل ادیت نیستند، اما کارت ویزیت دیجیتالی خیلی راحت ویرایش می‌شود و شما می‌توانید با یک ارسال انبوه، جابه‌جایی مغازه‌تان را به اطلاع همۀ مشتری‌ها برسانید.

قابل کلیک می‌شوید!

اصلاً شک نداشته باشید که شبکه‌های اجتماعی عین معدن طلا آدم را عاقبت‌به‌خیر می‌کنند! حتی دیده شده که بعضی از کسب‌وکارها سایت هم ندارند، اما از طریق اینستاگرام کلی مشتری برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و روزبه‌روز هم بیشتر سود می‌کنند. خب پس چرا شما از این موقعیت استفاده نکنید؟
الان با وجود کارت‌های ویزیت الکترونیکی کار واقعاً ساده‌تر شده، مشتری خیلی راحت روی لینکی که برایش اس‌ام‌اس می‌کنید کلیک می‌کند و وارد پیج کاری شما در اینستاگرام می‌شود.

درصورتی که اگر آی‌دی اینستاگرام را روی کارت چاپ کنید، کمتر کسی پیدا می‌شود که بالاخره حوصله‌اش بکشد و شما را در این شبکه اجتماعی پیدا کند.

یک توصیه‌ای که برایتان دارم این است که همیشه یادتان باشد که مشتری راحت‌طلب است، اگر می‌خواهید که فروشتان بالا برود، باید تا جای ممکن مسیر را برایش هموار کنید تا در نهایت شاخ غول شکسته شود و خرید اتفاق بیفتد.

در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید!

چاپ کارت‌ ویزیت‌های مقوایی هزینه بالایی دارد، به‌خصوص اینکه مجبور باشیم هر چند وقت یک‌بار، آن هم به دلایل مختلف؛ مثلاً همان تغییر آدرس که در بالا عرض کردم، دوباره توی خرج بیفتیم و سری جدیدی از آن را چاپ کنیم.

همیشه در دسترس مشتری هستید!

داستان تی‌شرتی را که در ابتدای متن تعریف کردم یادتان است؟ مطمئنم اگر فروشنده محترم آدرس پیج اینستاگرامش را برای من اس‌ام‌اس کرده بود، خیلی راحت بین پیام‌هایم پیدایش می‌کردم و چندتا تی‌شرت شیک برای خودم و دوستانم می‌خریدم.

توجه داشته باشید که با توجه به آمار 88 درصدی کارت ویزیت‌های دورانداخته شده توسط مشتری‌ها، در دسترس بودن یکی از مزیت‌هایی است که خیلی راحت ما را از رقبایمان جلو می‌اندازد. این موضوع در بازار رقابتی امروز، امتیاز بزرگی به حساب می‌آید.تراژدی کارت ویزیت مقوایی

به حفظ محیط زیست کمک می‌کنید!

این مورد را که فکر می‌کنم خودتان بهتر از من می‌دانید و خیلی نیاز به توضیح اضافه نباشد. کاملاً شفاف و مشخص است که ... مصرف کاغذ کمتر، محیط زیست سبزتر!

مشتریان بیشتری را هدف می‌گیرید!

لازم نیست که حتماً منتظر بنشینید تا مشتری خودش به سراغ شما بیاید و کلمه موردنظرتان را پیامک کند. می‌توانید خودتان پیش‌قدم شوید و با یک کلیک ساده اطلاعات بیزینس‌تان را برای کل اهالی شهر یا منطقه پیامک کنید تا علاوه‌بر مشتریان خودتان توجه بقیه مخاطبان را هم به کسب‌وکارتان جلب کنید.

بازاریابی پیامکی: بایدها و نبایدهاحتما بخوانید: بازاریابی پیامکی: بایدها و نبایدها

خب تا اینجای مطلب تمام نکات تئوری را راجع‌به کارت ویزیت دیجیتال متوجه شدیم، وقتش رسیده تا وارد فاز عملی شویم، چراکه شاعر می‌فرماید: به عمل کار برآید به سخندانی که نیست!

کارت ویزیت الکترونیکی خودت را بساز!

همانطور که از وجنات ورژن مقوایی کارت ویزیت هم پیداست، باید ظاهری مختصر و مفید داشته باشد. این یعنی اینکه مشتری بتواند با یک نگاه اطلاعات مورد نیازش را پیدا کند و از طریق این اطلاعات سراغ ما را بگیرد.

برای اینکه کاملاً متوجه شوید که متن کارت ویزیت دیجیتال چطور باید باشد، من متن کارت ویزیت جواد را برای مثال برایتان گذاشتم تا یک نمونه برای نوشتن کارت ویزیت خودتان داشته باشید.نمونه کارت ویزیت دیجیتال

کارت ویزیت الکترونیکی مشتری جدید می‌آورد؟

سوال بسیار خوبی است! کارت ویزیت الکترونیکی یا همان دیجیتال بیشترین خاصیتش این است که ارتباط شما را با مشتری‌هایی که دارید حفظ کند.

البته درست است که شما می‌توانید اطلاعات مغازه یا فروشگاه‌تان را به‌طور انبوه در منطقه خودتان برای همه پیامک کنید، اما از لحاظ تکنیکی کارت ویزیت با دریافت کد crm ارسال می‌شود. در واقع مشتری باید خودش شما را بشناسد یا حضوری به مغازه‌تان بیاید و به سرشماره‌ای که اعلام می‌کنید پیامک بفرستد.

پس کار اصلی کارت ویزیت دیجیتال نگه‌داشتن مشتری و ارتباط موثر و ادامه‌دار با مشتری است.

حالا چطور همچین کاری را برایمان انجام می‌دهد؟

با استفاده از همان گنجینه بانک شماره که بالاتر برایتان توضیح دادم، تمام اخبار و اطلاعات و تخفیف‌ها را به مشتریانتان اطلاع دهید تا هم رابطه‌اش با شما حفظ شود و هم خریدهایش ادامه‌دار باشد. تنها به این طریق است که جان کسب‌وکار شما مستدام می‌شود و در یاد مشتری‌ها زنده می‌مانید.

برای اینکه بیشتر به اهمیت حفظ مشتری پی ببرید، من یک آماری را از سایت hubspot برایتان استخراج کردم که واقعاً جالب است.
بر طبق گزارش هاب‌اسپات احتمال اینکه شما بتوانید محصولتان را به یک مشتری قدیمی یا کسی که حداقل یک‌بار از شما خرید کرده بفروشید؛ 60 تا 70 درصد است. درحالی که این درصد برای مشتریان جدید به 5 تا 20 درصد می‌رسد. حالا دیگر خودتان حدس بزنید که حفظ ارتباط با مشتری چقدر می‌تواند برای شما در طولانی‌مدت سود داشته باشد!
اگر خیلی بلد نیستید که چطور ارتباط خودتان را با مشتری حفظ کنید و در این مورد حس می‌کنید که نیاز هست موضوع با شرح‌و‌بسط بیشتری توضیح داده شود، پیشنهاد من به شما این است که مطلب درگیرکردن مشتری را بخوانید تا قلق‌ها و راه ‌و‌ روش حفظ مشتری را یاد بگیرید.

برخلاف شایعات همیشه آخرش سخت نیست!

احتمالاً در این لحظه که شما دارید آخرین کلمات من را در مورد کارت ویزیت می‌خوانید، شناخت خوبی را درباره‌اش به دست آوردید. (یعنی امیدوارم که اینطور باشد و توانسته باشم موضوع را خوب توضیح بدهم. احیاناً اگر سوالی هم بی‌جواب باقی مانده در کامنت‌ها بپرسید تا جواب بدهم.)

حالا با اطلاعاتی که درباره این ماژول پیامکی دارید، می‌توانید به‌سادگی و به بهترین شکل ممکن از آن برای معرفی کسب‌وکارتان استفاده کنید. پس در این لحظات پایانی و ملکوتی مقاله، اصلاً سختی و دشواری نداریم، چون قرار است که کاملاً هوشمندانه از اطلاعاتی که به دست آوردیم استفاده کنیم و روی ارتقای بیزینس‌ خودمان کار کنیم.

ازآنجایی که در این مطلب فقط در مورد کارت ویزیت الکترونیکی توضیح دادم، ممکن است که دلتان بخواهد با بقیه ماژول‌های پیامکی هم آشنا شوید. در این صورت سری به صفحۀ امکانات پنل‌های پیامکی بزنید و چک کنید که اگر به درد کسب‌وکارتان می‌خورند در کنار کارت ویزیت، حتماً از آن‌ها هم برای برندسازی و افزایش فروش استفاده کنید.

لازم است بگویم که در مورد امکانات هر کدام از این ماژول‌ها، هم در صفحه راهنما و هم وبلاگ ملی‌پیامک به‌طور کامل برایتان توضیح دادیم که چه ویژگی‌هایی دارند. امیدواریم که بتوانید از این اطلاعات برای رشد کسب‌وکار خودتان استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
88دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • عباس گچی

    20 شهریور 1400، 18:08

    من از ماژول کارت ویزیت شما استفاده میکنم میخوام برخی اوقات اسم چند نفر رو ارسال کنم ولی امکانش نیست آیا راهکار دیگه ایی بابت این مورد وجود داره

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 09:19

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      برای این کار، از ماژول “تحلیلگر” میتونین استفاده کنین و با تعریف چندتا کلیدواژه مختلف، این کار رو انجام بدین!
      پیشنهاد می‌کنم حتماً برای مشاوره و آموزش این مورد به صورت تلفنی با ما تماس بگیرین!

  • حسین موسوی

    15 شهریور 1400، 13:19

    دود بر شما
    یکساله با شما همراهیم برای تبلیغات و خدارشکر نتیجه خوب بوده
    ولی تا یک ماه آینده قصد تشکیل کمپین بزرگی رو داریم و برای اینکه هزینه زیادی قراره در نظر گرفته بشه میخواستم خواهش کنم اگر امکانش هست به ایمیل بنده پیام بدید برای دریافت راهنمایی های بیشتر
    ممنون

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 09:20

      سلام و عرض ادب
      خیلی خوشحالیم که بازخورد گرفتین!
      ایمیل براتون ارسال شد.

  • کرمی

    15 شهریور 1400، 08:35

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون این امکان کارت ویزیت توی کدوم یکی از پنل های شما فعال هستش تا ما خریداری کنیم و اسفاده کنیم
    ممنون از توضیحاتتون

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 09:21

      سلام خواهش میکنم
      ممنون از دل‌گرمی خوبتون!
      روی پنل اقتصادی به بالاتر این امکان وجود داره!

  • نجفی

    10 شهریور 1400، 19:50

    سلام و ممنون بابت مقاله تون
    میخواستم بدونم ما برای اینکه این کار رو بکنیم و ارسال لینک داشته باشیم نیاز هست مدارکی ارسال کنیم؟

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 09:23

      سلام سپاس از انرژی مثبتتون!
      برای ارسال لینک می‌تونین از خطوط 50004 یا 3000 استفاده بفرمایین! در حال حاضر این خطوط نیازی به مدرک خاصی ندارن!
      مقالۀ اهمیت ارسال لینک در اس ام اس هم می‌تونه کمکتون کنه!

  • محمد یعقوبی

    08 شهریور 1400، 09:32

    سلام دسترسی به ایجاد کارت ویزیت روی همه ی پنل های شما فعال است با خرید پنل پایه و یا اقتصادی هم دسترسی ب این مورد رو داریم
    و ایا سامانه ارسال به شماره های بلک لیست رو داره یا خیر

    • مونا هادی

      08 شهریور 1400، 09:54

      سلام دسترسی به ماژول کارت ویزیت الکترونیکی از پنل اقتصادی به بالاتر قابل دسترسی هست.
      سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات رُ نداره!

  • زهرا یوسفی

    07 شهریور 1400، 18:33

    سلام ایا برای همه مشاغل میشه ارسال انجام داد؟
    من اموزش ارز های دیجیتال انجام میدم و مدرک هم تو این ضمینه دارم
    میخواستم شرایطش رو بدونم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • مونا هادی

      08 شهریور 1400، 09:57

      سلام دوست عزیز
      برای استعلام با بخش فروش تماس بگیرید. 02163404

  • شرکت بازاریابی اراز فرد فراز

    07 شهریور 1400، 09:49

    سلام وقت شما دوستان زحمت کش ملی پیامک بخیر
    ایا کارت ویزیت متن ارسال میکنه و یا اینکه قالیلیت ارسال لینک داره ؟ در واقع سوالم این هست اگر ما از کارت ویزیت استفاده کنیم متن معرفی شرکت برای کاربران ارسال میشود و یا اینه میتونیم لینک درباره ما سایتمون هم قرار دهیم که از روی لینک با ما اشنا بشن اینجوری بازدید سایتمون هم به مراتب یالاتر خواهد بود لطف میکنید توضیحات لازم ارائه بفرمایید.

    • مونا هادی

      08 شهریور 1400، 11:05

      سلام وقت شما هم بخیر دوست عزیز
      با کارت ویزیت الکترونیکی، هم میشه متن پیامک فرستاد، هم میشه اطلاعات کارت ویزیت الکترونیکی شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره موبایل رُ ارسال کرد. برای ارسال لینک هم می‌تونید از خط هدیه با پیش شماره 50004 استفاده بفرمایید.
      پیشنهاد می‌کنم با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • گاندی

    03 شهریور 1400، 18:26

    توی کار من خیلی روش خوب و جالبی بود وقتی کارمو شروع کردم برای آدمها کارت ویزیت ارسال کردم و جالبه که بقیه ام استقبال کردن و تونستم به خاطر لینکی که داشت ورودی سایتم و پیج و ممبر کانالم رو زیاد کنم خیلی روش جالب و خوبیه به هم توصیه می کنم

  • چنگیزی

    03 شهریور 1400، 18:23

    بابا دیگه آخه الان کی از کارت بیزینش استفاده می کنه یک زمانی خیلی مد شده بود آدما هرچقدر هم شغلشون بیخود اما کارت بیزنش جاپ میکردن که سطح کارشونو بالا ببرن اما الان که اینترنت اومده خب دیگه جای کارت بیزنس رو گرفته و نمیشه روش حساب کرد

  • پناهنده

    03 شهریور 1400، 18:21

    کارت ویزیت الان دیگه دوره اش سر اومده خیلی جالبه که آدم از کارت ویزیت استفاده کنه اما دیگه کسی براش مهم نیست و الان همه چیز به سمت الکترونیکی شدن و آنلاین شدن داره پیش میره واسه همین باید از روش های جایگزین استفاده کرد

  • محمد ستوده

    02 شهریور 1400، 14:49

    احتراما این کارت ویزیتی که اینجا فرمودید روی همه ی پنل ها وجود دارد من با خرید هر پنلی می تونم این دسترسی رو داشته باشم
    و میتونم برای همه ی شماره ها چه ایرانسل چه همراه اول ارسال کنم

    • مونا هادی

      08 شهریور 1400، 11:56

      سلام دوست عزیز، کارت ویزیت الکترونیکی روی پنل اقتصادی و بالاتر قابل دسترسی هست.
      بله برای شماره موبایل همراه اول، ایرانسل یا رایتل هم می‌تونید ارسال بفرمایید.

  • جمال پور

    01 شهریور 1400، 10:01

    با سلام و خسته نباشین خدمت تیم قوی ملی پیامک
    من از سامانه هایی که پنل رایگان داشتند استفاده کردم و هرروز یه داستانی داریم
    بابت هر امکانی جداگانه مبلغ باید واریز کنم و به شدت ناراضیم پنل های شما هم بعد از خرید هم دوباره بابت امکانات هزینه دریافت میشه؟

    • مونا هادی

      08 شهریور 1400، 12:03

      سلام خدمت شما، ممنون
      خیر، هر پنل با امکانات مشخصی تعریف شده؛ اگر امکانات بیشتری نیاز داشته باشید، می‌تونید پنل رُ ارتقا بدین!
      اما برای یک دونه امکان خاص، نیازی به پرداخت هزینه نیست و معمولاً همکاران پشتیبانی دسترسی رُ آزاد می‌کنند.

  • لیلا رمضانی

    30 مرداد 1400، 22:57

    من چند سال پنل داشتم از شما ولی از کارت ویزیتش استفاده نکرده بودم وقتی برای اولین بار استفاده کردم یه حس خوبی بهم دست داد خخخخخخخ حس کردم دیگه نباید کاغذی حروم بشه

  • میلاد میرزاخانی

    30 مرداد 1400، 18:02

    سلام روز بخیر
    کار من فروش مواد و تجیزات کاشت ناخن و تتو هستش. بصورت عمده کار میکنم
    میخواستم برای فروشگاه خودم کارت ویزیت درست کنم. چیزی که توی سامانه در بخش کارت ویزیت بود چیز خیلی ساده ایی بود. چطوری میتونم خودم کارت ویزیت درست کنم.

    • مونا هادی

      08 شهریور 1400، 12:05

      سلام دوست عزیز؛
      شما می‌تونید از ماژول تحلیلگر برای ساخت کارت ویزیت خودتون استفاده بفرمایید.
      پیشنهاد می‌کنم برای آموزش با بخش فروش 02163404 تماس بگیرید.

  • محمد جوادی

    29 مرداد 1400، 16:26

    درود بر شما من برای باشگاه قصد ارسال پیامک دارم میخواست بدونم که میشه برای لیست سیاه هم ارسال انجام داد؟
    تبلیغ نیست به خاطر کرونا میخوایم نوبت دهی های باشگاه رو از این طریق اعلام کنیم
    قیمت هم بفرمایید برای پیامک

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:26

      سلام دوست عزیز، به طور کلی نمیشه به بلک لیست تبلیغات فرستاد. اما برای شرایط خدماتی کردن خط اختصاصی، لطفاً با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

  • آریوسام

    12 مرداد 1400، 10:46

    سلام شما این کارت ویزیت دیجیتالی برای فروش دارید ؟

    • مونا هادی

      19 مرداد 1400، 13:16

      سلام دوست عزیز، برای ارسال پیامک کارت ویزیت، لطفاً با بخش فروش تماس بگیرید. 02163404
      حداقل پنلی که می‌تونه کمک کنه، پنل شرکتی است.

  • خشایار توکلی

    11 مرداد 1400، 20:31

    برای من خیلی راه خوبی بود وقتی کسب و کارم رو شروع کردم برای اطرافیانم کارت ویزیت ارسال کردم . به خاطر لینکی که داشت وارد سایتم و پیج اینستام شدن و بازدید خوبی داشت
    همچنین برای مشتریایی که خرید انجام دادن لینک اون یکی پیجم رو هم ارسال کردم
    درکل خوب بود با تشکر از شما

  • هلدینگ امیر

    10 مرداد 1400، 09:34

    سلام ممنون از مقالتون واقعا جالب بود فقط اینکه داخل کارت ویزیت ما میتونیم هر فیلدی که خودمون تمایل داریم ثبت کنیم؟یا اینکه حتما یه سری فیلد مشخص میبایست تکمیل و در قالب کارت ویزیت ارسال کنیم؟
    ممنون به جهت راهنمایی

    • نیلوفر اکبریان

      10 مرداد 1400، 14:27

      سلام دوست عزیز،
      ابزار “کارت ویزیت”، فیلدهای محدودی رُ به شما میده اما با استفاده از ابزار “تحلیلگر” روی پنل‌های شرکتی و تجاری، شما می‌تونین فیلدهای دلخواه خودتون رُ ایجاد بفرمایین!

  • ارسلان سالارزاده

    26 تیر 1400، 10:46

    این پنل برای کشاورزها هم کاربرد داره؟ مخصوصا که میوه‌های فصلی رو کنار جاده تو دکه‌های اجاره‌ای که میفروشم، اکثرا از من خرید میکنن بخاطر قیمت کمتر و کیفیت بالای میوه‌هام. ولی خب بعدا یادشون میره یا کارت ویزیت کاغذیمو گم میکنن.
    ممنون میشم یه توضیحی بدین.

    • نیلوفر اکبریان

      26 تیر 1400، 14:07

      بله دوست عزیز
      فقط باید به یک کامپیوتر یا لپ تاپ و اینترنت دسترسی داشته باشید تا خیلی راحت از سامانه پیامکی استفاده کنید

  • امیرحسین ارفعیان

    23 تیر 1400، 17:58

    من از ماژول کارت ویزیت شما استفاده کردم فرمتش مثل این متن پیامکی که تو تصویر هست نیست
    باید چجوری بزنم ؟

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:27

      سلام برای اینکه فرمتش مثل تصویر بشه، می‌تونید از ماژول منشی یا تحلیلگر استفاده بفرمایید.

  • خواب آرام

    18 تیر 1400، 21:14

    سلام؛ کار من فروش تشک و بالشت و لوازم خواب هستش. میخواستم برای فروشگاه خودم کارت ویزیت درست کنم. چیزی که توی سامانه در بخش کارت ویزیت بود چیز خیلی ساده ایی بود. چطوری میتونم خودم کارت ویزیت درست کنم.

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 15:32

      دوست عزیز از داخل پنل وارد قسمت ابزار ویژه بشید و روی قسمت کارت ویزیت کلیک کنید تا هر متنی که مدنظرتونه برای مشتریاتون بفرستید

  • محمد کرمانی

    17 تیر 1400، 18:29

    سلام این مقالتون یکم قدیمی نسیت؟
    احساس میکنم ارسال کارت ویزیت پیامکی یکم از مد افتاده دیگه.اینطور نیست؟برای مثال برا خود من کسی نمیفرسته جدیدا دیگه
    راه جدید سراغ دارید شما؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 تیر 1400، 10:52

      دوست عزیز کارت ویزیت با تمایل مخاطب ارسال میشه، تا زمانی که شما درخواست نداشته باشی، در همایش شرکت نکردی یا در سایت کسب‌وکار موردنظر عضو نشدی کارت ویزیت و اطلاعات مهم بیزینسی هم براتون نمیاد

  • شهناز قنبری

    16 تیر 1400، 13:33

    سلام خسته نباشین واقعا این قسمتش که به محیط زیست دیگه آسیبی وارد نمیکنه رو خیلی پسندیدم و آفرین که به حفظ محیط زیست کمک میکنین
    واقعا مقالاتتون رو خیلی دوست دارم و لذت میبرم از خوندنشون

  • قادری

    16 تیر 1400، 09:39

    سلام من از شما پنل دارم این امکان رو داخل پنل ندیدم کجا میتونم پیداش کنم و از استفاده کنم و اگر ویدیو آموزش دارید از این امکان برای من بفرستید تا بتونم راه اندازیش کنم و ازش استفاده کنم.

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:31

      سلام، لینک ویدئوی آموزشی کارت ویزیت رُ براتون قرار میدم.
      اینجا کلیک کنین لطفاً: کارت ویزیت پیامکی
      از ماژول منشی هم می‌تونین استفاده کنین!
      اینجا کلیک کنین: ویدئوی آموزشی منشی

  • سبحان عزیزی

    15 تیر 1400، 12:04

    سلام وقت بخیر محدودیتی در ارسال پیامک روی کلمات وجود داره من شنیدم یک سرس از کلمات موقع ارسال فیلتر می شوند از کجا می تونم بفهمم داخل متن پیامکم کلمه ی فیلتر شده وجود داره و ایا لیستی وجود داره که بتونم به لیست کلمه های فبلتر شده دسترسی پیدا کنم و چگونه می تونم رفع فیلتر کنم اصلا راه حلی برای این موارد وجود داره؟

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:37

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای استعلام متن و کلمات فیلتر شده، با پشتیبانی در ارتباط باشید.
      برخی از کلمات، رفع فیلتر موقت میشن! برخی از کلمات هم رفع فیلتر دائم میشن! برخی از کلمات هم کلاً ممنوع هستند.

  • سمیه یارالهی

    15 تیر 1400، 10:16

    یه سوال هر اطلاعاتی که مدنظرمون باشه میتونیم داخل کارت ویزیت الکترونیکی قرار بدیم یا فیلدهای خاصی داره که حتما همونا باید تکمیل بشه؟ من پنلتونو دارم اگر بگید کدوم بخش این اطلاعاتو توضیح داده خودم مطالعه میکنم ممنون.
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      16 تیر 1400، 08:34

      دوست عزیز اطلاعات داخل کارت ویزیت به خودتون بستگی داره، میتونین به آدرس و تلفن بسنده کنید و میتونین اطلاعات بیشتری برای مخاطب بفرستید، فقط یادتون باشه که از 70 کاراکتر بیشتر دیگه یک اس ام اس محاسبه نمیشه

  • رضا

    19 فروردین 1400، 12:58

    شرکت هایی مثل آی نوتی که سر هیچی نمیارن اومدن این ماژول رو با قیمت بالا میفروشن و متاسفانه خیلی ها هم گول میخورن

  • مستحکم فرد

    25 اسفند 1399، 12:49

    سلام خسته نباشید. اول که از مقاله شما آشنا شدم و بعدم به فروش تماس گرفتم و گفتند تحلیلگر روی پنل های شرکتی و تجاری وجود داره. خلاصه تهیه کردم و کلیدواژه رو ” ایسنتاگرام ” گذاشتم. بعضی از شماره ها که بهم پیامک میدن، سیستم عمل میکنه و برای بعضی دیگه عمل نمیکنه. مشکل از کجا میتونه باشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 فروردین 1400، 12:37

      دوست عزیز میتونه سه مورد باشه
      1- كليدواژه فارسى وارد شده
      ٢- شماره‌های ارسال کننده لیست سیاه باشن
      ۳- درصد خیلی کمی میتونه به فیلتر شدن پیامک باشه (که این مورد پشتیبانی باید راهنمایی کنه، با 02163404 تماس بگیرید )

  • ایده پردازان البرز

    23 اسفند 1399، 14:49

    من سامانه پیامکی ملی پیامکو دارم و از ماژول کارت ویزیت استفاده میکنم و اطلاعات شرکتمو و راهای ارتباط با شرکتو داخل متن پیامک برای کاربرام ارسال میکنم بنظرم خیلی ایده خوبیه که کاربران یک پیش زمینه ای درباره شرکتمون و راه های ارتباطیمون داشته باشن ممنون از ملی پیامک

  • دانیال زاهدی

    23 اسفند 1399، 09:32

    سلام وقتتون بخیر، من چند وقتیه که کاربرامون توجه زیادی به اس ام اس های ارسالیمون نمیکنن. و کم کم ریزش پیدا میکنن.
    یعنی پیامکاشونو میبندن. چیکار میتونم انجام بدم؟ راهی وجود داره تا بتونیم به شماره های بلک لیست پیام ارسال کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 فروردین 1400، 14:45

      دوست عزیز اگر حوزه کسب‌وکار و رنج مشتریان خاص و پرطرفدارتون رُ بهمون بگید، بهتر می‌تونم راهنمایی‌تون کنم. بهتره در کنار بازاریابی پیامکی از ابزارهای تبلیغاتی مثل پیج اینستاگرام، تولید محتوا و تهیه ویدئو و سایت هم استفاده کنید

  • جواد دالوند

    21 اسفند 1399، 18:49

    از نظر اقتصادی هم که بخوایید فکر کنید هر پیامک براتون 12 تومن میوفته ولی هر کارت ویزیت کم کم براتون هیچی نباشه 500 تا 1000 تومن برای شما هزینه داره کارت ویزیت دیجیتال هم کلاس کار رو بالا میبره

  • شجره

    21 اسفند 1399، 15:18

    با سلام من برای شماره هایی که دارم ارسال کردم کارت ویزیت رو و دوستام شوکه شدند که چه طور اینکار رو کردم و وقتی ازم پرسیدند سامانه شما رو پیشنهاد کردم و 3 نفر از دوستانم پنل شما رو تهیه کردند که بعد از ثبت نامشون برای من 3000 پیامک هدیه هم فعال کردید که بابت این موضوع از شما و سامانه خوبتون تشکر میکنم.

  • شمیم زمانیان

    20 اسفند 1399، 09:57

    سلام کارت ویزیت چه فرقی با تحلیلگر و یا منشی میکنه؟
    من یکم گیج شدم اون ها هم با دریافت کلید واژه متنی رو ارسال میکنند
    در خصوص این ماژول ها توضیح مختصری میدید لطفا

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 12:44

      دوست عزیز کارت ویزیت فقط اطلاعات بیزینس شما رُ برای مشتری ارسال میکنه، در واقع ماژول کارت ویزیت در قبال دریافت عدد مشخصی، این اطلاعات رُ براتون میفرسته.
      ابزار منشی در ازای هر پیامک جواب مشخصی ارسال میکنه و ابزار تحلیلگر هم برای هر کلیدواژه (میتونه تا چند کلیدواژهه براش تعریف بشه) اطلاعات مشخصی به کاربر پیامک میکنه

  • حمید رمضانی

    18 اسفند 1399، 21:16

    کارت ویزیت الکترونیکی فوق العاده با کلاس و جذابه و خیلی راحت تر تو ذهن مشتری میمونه تا کارت ویزیت چاپی
    فقط نممیشه فرمتش رو تغییر داد؟

  • سایه راد

    17 اسفند 1399، 09:20

    سلام مممنون از مقاله ی خوبتون
    من اتفاقا قصد داشتم کارت ویزیت به این صورت تهیه کنم خواستم بدونم فرقی میکنه کدوم پنل رو خریداری کنیم

    • نیلوفر اکبریان

      17 اسفند 1399، 12:29

      دوست عزیز برای ارسال کارت ویزیت از سه پنل اقتصادی، شرکتی و تجاری می‌تونید استفاده کنید

  • نازنین ملک محمدی

    01 اسفند 1399، 14:48

    من با استقاده از منطقه هدفمند ارسال پیامک رو انجام دادم و بعد از گزارش گیری برای شماره هایی که تبلیغاتشون باز بود کارت ویزیت رو ارسال کردم و نتیجه بهتری از این تبلیغات نصیبم شد.

  • ساختمان پزشکان

    28 بهمن 1399، 22:24

    کارت ویزیتی میتونم بسازم که اطلاعاتش برای هر فرد فرق کنه؟ یعنی یه کلینیک ساختمان پزشکان داریم، هر دکتر بتونه اطلاعات کارت ویزیتش رو خودش تعیین کنه ولی کلا یه دونه پنل بیشتر نمیخوام. راهکارتون چیه؟

    • نیلوفر اکبریان

      03 اسفند 1399، 10:09

      دوست عزیز برای ساختمان یک پنل تجاری تهیه کنید و از ابزار تحلیلگر استفاده کنید

  • شیری

    26 بهمن 1399، 17:57

    کارت ویزیت چاپی اصلا چیز بدرد بخوری نیست و فقط و فقط کارت ویزیت الکترونیکی هست که بدرد می خوره می تونه مشتری رو براتون نگه داره من خودم برای کارم کلی هزینه کردم و کارت ویزیت چاپی چاپ کردم با یک عالمه تراکت . کلی ام هزینه تراکت پخش کن دادم آخرش هم هیچی به هیچی اصلا هم اگر حتی نتیجه بده آدم نمی فهمه که طرف از تراکت و کارت ویزیت جذب شده یاکسی معرفی کرده بهش. اما کارت ویزیت الکترونیکی هم ارزونتره هم نتیجه بهتری داره و هم می شه فهمید که مشتری چطوری تو رو پیدا کرده

  • جمشید

    24 بهمن 1399، 17:42

    کار من نصب کولرهای گازی هستش و میخوام بعد از سرویس شماره خودمو به عنوان کارت ویزیت اراسل کنم که هر موقع نساز بود به شماره خودم زنگ بزنه من باید کدوم پنل رو خریداری کنم تا بتونم از این امکان استفاده کنم.

    • نیلوفر اکبریان

      25 بهمن 1399، 08:44

      دوست عزیز باید اگر برای ارسال از خط ثابت میخواین درخواست بدین، پنل تجاری و شرکتی براتون مناسبه

  • جمال شاه حسینی

    23 بهمن 1399، 10:49

    من دقیقا پنل های شما رو برای همین کارت ویزیت خریداری کردم و خیلی راضیم
    خدارشکر از هزینه های بالای کاغذ و چاپ و پخشش راحت شدم مخصوصا تو این وضع کرونا
    وافعا دمتون گرم و خسته نباشین

  • نشاط

    20 بهمن 1399، 11:54

    هر چهار نوع پنلی که ارائه میدین این امکانودارن ؟ من پنل پایه هم تهیه کنم امکان ارسال پیامک با استفاده ار کارت ویزیت میتونم داشته باشم ؟اصلا جایی داخل سایتتون هست که من بتونم امکاناتی که پنل پیامکیهاتئون دارمو ببینم مقایسه کنم و نهایتا پنل مورد نظرمو انتخاب و خریداری کنم؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 14:06

      بله دوست عزیز، از لینک تعرفه، که براتون گذاشتم، هر 4 پنل و امکاناتش رُ می‌تونید باهم مقایسه کنید

  • آرمین علوی

    19 بهمن 1399، 15:37

    سلام ممنون از مقاله ی خیلی خوبتون
    چندتا سوال ازتون داشتم که اولا سامانه شما قابلیت این امکان کد ussd رو دارد یا خیر و اگر دارد شرایط فعالسازی رو بفرمایید تا مطالعه و اقدام کنیم و سوال بعدی هم اینکه این کارت ویزیت که گفتی به صورت خودکار در پنل شما فعال هستش یا نیاز به اپلیکیشن و نرم افزار جدایی برای فعالسازی دارد؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 فروردین 1400، 13:57

      خير امكان ussd نداريم
      ماژول كارت ويزيت روي پنل درخال حاضر فعال نيستش براى استفاده بايد از طريق وب‌سرويس از كارت ويزيت استفاده كنيد

  • فرشته لاهیجان

    14 بهمن 1399، 09:24

    سلام وقت بخیر
    چقدر مقاله عالی و کامل بود ادم سر ذوق میاد با خوندن این مقاله ها
    با اوضاع الان و تو کرونا برای کمتر کردن دست به دست شدن کارت ها و کاغذ ها ایت بهترین روش هست علاوه بر همه ی نکاتی که شما گفتید می تونیم این نکته رو اضافه کنیم که سلامتمونم به خطر نمیفته
    خسته نباشید به تیم خوش ذوق شما

  • فرشته لاهیجان

    14 بهمن 1399، 09:22

    سلام وقت بخیر
    چقدر مقاله عالی و کامل بود ادم سر ذوق میاد با خوندن این مقاله ها
    با اوضاع الان و تو کرونا برای کمتر کردن دست به دست شدن کارت ها و کاغذ ها ایت بهترین روش هست علاوه بر همه ی نکاتی که شما گفتید می تونیم این نکته رو اضافه کنیم که سلامتمونم به خطر نمیفته

  • jeanpoosh

    03 بهمن 1399، 21:00

    مثل همیشه مقاله تون واقعا خوب و کاربردی بود ازتون ممنونم می خواستم بدونم اگه بخوام کارت ویزیت رو روی پنل داشته باشم کدوم یک از پنل های پیامکی رو باید خریداری کنم چون در حال حاضر این امکان روی پلن بنده فعال نیست. و یک سوال نمیشه کارت ویزیت رو بدون اینکه مخاطب کلیدواژه رو بفرسته براش ارسال کنم؟ ممنون میشم اگر بهم در این زمینه راهنمائی بدین.

    • نیلوفر اکبریان

      06 بهمن 1399، 12:28

      دوست عزیز تمام اطلاعاتی که در مورد ارسال کارت ویزیت الکترونیکی لازم دارین، در قسمت تعرفه‌ها که لینکش رو براتون گذاشتم، می‌تونید مطالعه کنید

  • حسام

    01 بهمن 1399، 03:08

    سلام. من میخواستم از خوبی های کارت ویزیت پیامکی بگم که علاوه بر اینکه کاغذها ممکنه دور ریخته بشن و به محیط زیست آسیب میرسونن، کارت ویزیت الکترونیکی همیشه تو گوشی موبایل میمونه و اگه با پیامک فرستاده بشه (یعنی پنل پیامکی داشته باشی) میتونی هر چند وقت هم بهشون یه پیامک تبلیغاتی یا تخفیف یا تبریک بفرستی و حسن نیت خودت رو نشون بدی.

  • Jalili

    01 بهمن 1399، 01:55

    سلام ممنون از مقاله تون واقعا ملى پيامك يكى از حرفه ترين سامانه هاى پيامكى هستش، من از پنل شما استفاده ميكنم و واقعا راضى هستم خيلي خوشحالم كه شمارو انتخاب كردم و به همه ى اطرافيانم هم شما رو پيشنهاد داده ام.

  • نوروزی

    30 دی 1399، 21:08

    من از شما پنل دارم. برای ارسال کارت ویزیت باید چیکار کنم و از کدوم قسمت ارسال کنم؟
    میشه راهنمایی کنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 بهمن 1399، 16:24

      دوست عزیز برای کارت ویزیت از قسمت ابزار ویژه در پنل اقدام کنید.
      آموزش کامل رو می‌تونید از این لینک که براتون گذاشتم، دنبال کنید

  • خانومی

    30 دی 1399، 20:32

    با سلام چه امکان باکلاسی واقعا
    حالا جدا از این حرفا حداقلش میفهمیم کیا کلیدواژه رو فرستادن رو همونا برای تبلیغ و تخفیف تمرکز میکنیم
    جالب بود

  • شاهوردی

    30 دی 1399، 18:13

    با سلام کارت ویزیت رو فقط به شماره هایی که داریم میتونیم ارسال بکنیم یا برای همه شماره ها میشه ارسال کرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      06 اسفند 1399، 11:02

      دوست عزیز می‌تونید کارت ویزیت رُ برای اعضای خبرنامتون بفرستید.
      ولی ارسال کارت ویزیت به صورت ارسال انبوه توصیه نمیشه

  • محسن خلیفه

    30 دی 1399، 15:55

    با سلام؛ کار من توی زمینه شبکه های کامپیوتری و رادیویی هستش و خیلی علاقه دارم تمام کارهام به صورت دیحیتالی انجام بشه آیا این امکان رو من دارم به هر کسی که خواستم ارسال پیامک انجام بدم هیچ مشکلی نیست و این که حتی میتونم کرت ویزیتخودمو به صورت انبوه ارسال کنم.

    • نیلوفر اکبریان

      18 اسفند 1399، 16:27

      بله دوست عزیز، پنل امکان ارسال کارت ویزیت الکترونیکی داره

  • هاتف خالد نژاد

    06 دی 1399، 22:13

    سلام وقت بخیر در کارت ویزیت میشه لینک هم قرار داد من قبلا پنل داشتم از یک زمانی به بعد دیگه ارسال لینک نمی تونستند اشخاص حقیقی انجام بدن اما برا من مهمه حتما حتما بتونم لینک وبسایتم رو بذارم که مخاطبام بهش رجوع کنن

    • نیلوفر اکبریان

      07 دی 1399، 10:39

      سلام دوست عزیز، بله اگه خط 1000 یا 50004 داشته باشید میتونین برای مخاطب لینک صفحه یا وبسایتتون رو ارسال کنین

  • مونا هادی

    13 شهریور 1399، 13:07

    خیلی عالی بود

    • زهرا جوادی

      23 شهریور 1399، 09:12

      لطف دارین مونا جان

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید