30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پنل نمایندگی سامانه پیامکی، شغل پردرآمدی که دنبالش بودید

پنل نمایندگی سامانه پیامکی، شغل پردرآمدی که دنبالش بودید

104

در سال‌های اخیر تقاضا برای بازاریابی پیامکی در کشور رشد بالایی داشته است و تجارت‌های مختلف شروع به استفاده از این رسانه برای تبلیغات کردند. در چنین شرایطی نیاز به عرضۀ خدمات پیامکی بیشتر از قبل احساس می‌شود و در نتیجه عرصه برای ورود افراد جدید به این تجارت باز شده است.

شرکت ملی‌ پیامک با در نظر گرفتن این موقعیت به خصوص، اقدام به ارائه پنل نمایندگی سامانه پیامکی کرده است. "با دریافت نمایندگی، شما سامانۀ اینترنتی مستقل خود را دارید و می‌توانید از طریق آن اقدام به فروش پنل‌های ارسال پیامک نمائید." با توجه به وضعیت فعلی نمایندگی پیامکی، موفقیت سامانۀ شما با صرف وقت و تلاش کافی بسیار بالاست، پس اگر به دنبال شغلی مستقل و پردرآمد هستید، راه‌اندازی سامانۀ ارسال پیامک می‌تواند گزینۀ مناسبی باشد. در ادامه می‌توانید بیشتر در مورد سامانۀ نمایندگی، مزایا و معایب آن بخوانید.

در منزل نشسته و درآمد داشته باشید!

فعالیت در زمینۀ ارسال پیامک وقت چندانی نمی‌گیرد و با گذاشتن وقت مشخصی در روز می‌توانید به تدریج کاربران خود را افزایش داده و کار را توسعه دهید. بنابراین حتی لازم نیست شغل اصلی خود را کنار بگذارید و به راحتی می‌توانید در کنار آن به فروش پنل‌های اس‌ ام‌ اس بپردازید، همچنین برای شروع هیچ نیازی نیز به ثبت شرکت نیست و می‌توانید فعالیت خود را از منزل آغاز کنید. اما مطمئناً با پیشرفت و توسعه کار می‌توانید شرکت خود را نیز تاسیس کرده و به صورت جدی‌تر کار را دنبال کنید.

پنل نمایندگی سامانه پیامکیکلیه امکانات لازم را دریافت کنید!

با پنل نمایندگی سامانه پیامکی از ملی پیامک، سامانه مستقلی را همراه با امکانات کاملاً مشابه با سامانۀ اختصاصی ملی‌ پیامک در اختیارتان قرار می‌گیرد. در پنلی که می‌خرید، هیچ نامی از ملی‌پیامک وجود ندارد و شما می‌توانید با نام تجاری، لوگو و دامنۀ اختصاصی خود (www.yourname.com) yourname به معنی نام انتخابی شما، سامانه را راه‌اندازی کنید. امکان ویرایش سامانه با توجه به نیاز و صلاح‌دید خودتان نیز وجود دارد. بعد از راه‌اندازی، از طریق سامانه می‌توانید اقدام به ارائه خدمات پیامکی به متقاضیان کرده و از این طریق کسب درآمد داشته باشید.

می‌توانید از طریق پنل مدیریت بر فعالیت همهٔ کاربران نظرات کرده و انواع گزارش‌های مختلف را از سیستم دریافت کنید. برای این منظور نیاز به هیچ تخصص خاصی نیست و تنها آشنایی ساده با اینترنت و کامپیوتر برای شروع کار کافی است. چرا که همهٔ امکانات لازم برای فروش و پشتیبانی از کاربران به شما ارائه می‌شود. بنابراین فعالیت اصلی در زمینۀ فروش پنل‌های پیامک به مشتریان است.

مشتریان خود را در هر مکانی جستجو کنید!

در نمایندگی پنل، مشتریان کسانی هستند که نیاز به ارسال انبوه پیامک دارند و استفاده از این رسانه می‌تواند در رونق کسب و کار آن‌ها تاثیر مثبت داشته باشد. فعالیت اصلی شما نیز در زمینۀ فروش پنل‌های پیامک به این افراد و پشتیبانی است و همهٔ ابزارهای لازم نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته واضح است که هر تجارتی می‌تواند با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی درآمد خود را افزایش دهد و به جرات می‌توان گفت که هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند تبدیل به یکی از مشتریان سامانه شما شود. پس می‌توانید در همه جا به دنبال متقاضیان ارسال انبوه پیامک باشید. موسسه‌ها، اداره‌ها، آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، شرکت‌های بیمه، آژانس‌های هواپیمایی، فروشگاه‌ها و سایر کسب و کارها می‌توانند تبدیل به یکی از مشتریان شما شوند.

 

پنل نمایندگی سامانه پیامکیدرآمد پنل نمایندگی سامانه پیامکی به چه صورت است؟

حالا که با شرایط گرفتن نمایندگی ملی پیامک آشنا شدیم، بهتر است به صورت شفاف از میزان درآمد صحبت کنیم. شما با راه‌اندازی سامانۀ نمایندگی از چند طریق درآمد دارید:

فروش پنل‌های پیامک

با فروش 10 پنل در ماه می‌توانید در حدود 1 میلیون تومان درآمد ماهیانه داشته باشید. هر شخصی می‌تواند از پیامک برای توسعه تجارت خود استفاده نماید و بنابراین شما می‌توانید مشتریان خود را در هر مکانی جستجو کنید.

سود پیامک‌های ارسالی

با افزایش کاربران تعداد پیامک‌های ارسالی نیز به تدریج افزایش می‌یابد. اگر کاربران روزانه 50,000 پیامک بفرستند و هر پیامک برای‌تان 2 تومان سود داشته باشد، درآمد روزانۀ به 100 هزار تومان می‌رسد.

فروش خطوط اختصاصی

بخشی از درآمد با فروش خطوط اختصاصی به‌دست می‌آید. با فروش 5 خط با سود متوسط 10 تومان در پایان ماه سود فروش خطوط اختصاصی به 300 هزار تومان می‌رسد. البته با فروش خطوط رندتر سود نیز بیشتر می‌شود.

فروش سامانۀ نمایندگی

شما به عنوان صاحب پنل نمایندگی سامانه پیامکی می‌توانید به صورت مستقل، فروش سامانۀ نمایندگی داشته و از این طریق نیز کسب درآمد کنید. البته علاوه بر سود در زمان فروش سامانه، بروی پیامک‌های ارسالی نمایندۀ خود نیز سود دارید.

 چشم‌اندازی نهایی

به تدریج کاربران سامانه افزایش پیدا می‌کنند و در نتیجه تعداد پیامک‌های ارسالی نیز بیشتر می‌شود. با بالا رفتن حجم ارسالی‌های، تخفیفاتی نیز از طرف ملی‌ پیامک شامل حال سامانه شما شده و به این ترتیب سودتان بالاتر می‌رود، تا جایی که با ارسال 200,000 پیامک در روز می‌توانید بالغ بر 12 میلیون تومان در ماه سود داشته باشید.

 

پنل نمایندگی سامانه پیامکیهمه‌چیز در دستان شما خواهد بود!

با دریافت نمایندگی، می‌توانید با نام تجاری، لوگو و دامنۀ شخصی خود فعالیت کنید و هیچ نامی از ملی‌ پیامک در سایت شما وجود ندارد. بنابراین می‌توانید به صورت کاملاً مستقل فعالیت داشته باشید و مدیریت سامانه را در دستان خود بگیرید. می‌توانید بخش‌های مختلف سامانه را با توجه به صلاح‌دید خود ویرایش کنید و طراحی مورد نظر را به روی آن پیاده کنید. امکان این نیز وجود دارد که بسته‌های مختلف پنل پیامک را آنطور که می‌خواهید تنظیم کنید، امکانات دلخواه را به آن‌ها تخصیص داده و قیمت را خودتان مشخص کنید. علاوه بر این، حتی می‌توانید تعرفه‌های پیامک را نیز مشخص کنید، بنابراین می‌توانید در هر سطحی میزان سود خود را مشخص کنید.

فعالیت خود را به سطح بعدی ببرید!

به تدریج نام تجاری شما مطرح‌تر شده و تعداد کاربران سامانه افزایش پیدا می‌کند. در این مرحله لازم است، درگاه الکترونیک اختصاصی برای سامانۀ خود راه‌اندازی کرده و بدین ترتیب پرداختی‌ها را به صورت مستقیم دریافت کنید. ایجاد یک بانک شماره تلفن اختصاصی برای سامانه نیز می‌تواند باعث جذب مشترکان بیشتری می‌شود.

با افزایش کار، تخفیفات ویژه‌ای نیز از طرف ملی‌ پیامک به شما تعلق می‌گیرد و حتی می‌توانید یک طراحی جدید را بروی وب‌سایت خود بارگذاری کنید. در نهایت نیز سامانۀ تا حدی توسعه پیدا می‌کند که شرکت خصوصی خود را تاسیس نمائید و کارمندانی را برای مدیریت بهتر سامانه استخدام نمائید.

از سامانه ملی پیامک، نمایندگی بگیرید

در این مطلب، پنل نمایندگی سامانه پیامکی را به صورت کامل توضیح دادیم، گفتیم که چطور از سامانه پیامکی می‌توانید به روش‌های متفاوت درآمد کسب کنید و خودتان نیز به عنوان صاحب پنل به مشتریان نمایندگی بدهید. برای تهیه پنل می‌توانید با سامانه ملی پیامک تماس بگیرید. اگر سوالی در این زمینه دارید می‌توانید به شماره 02163404 زنگ بزنید و از کارشناسان ملی پیامک، مشاوره رایگان دریافت کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
74دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • علی ملکی

    26 شهریور 1400، 16:19

    سلام من ادمین هستم تو اینستا و به همه کسانی که براشون کار میکنم پیشنهاد میکنم که از شما پنل تهیه کنند و برای پیجشون یا سایتشون تبلیغ رو انجام بدن
    بازدهیش عالیه
    ممنون از سامانه خوبتون

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 09:59

      درود بر شما،
      نظر لطف شماست امیدوارم در کارتون موفق و پیروز باشید.

  • فریبرز فروتن

    24 شهریور 1400، 09:59

    خوب اگر ما پنل نمایندگی شمارو داشته باشیم به هنگام ورود از درگاه شما وارد میشه درسته؟اینجوری مشخص میشه نماینده شما هستیم خوب این اصلا خوب نیست راهکاری برای این مورد هست؟

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 09:59

      درود بر شما،
      خیر میتونید هنگام ورود لوگوی خودتون رو بگذارید. توی تنظیمات پنل نمایندگی همه این چیزها هست. باز اگر نتونستید به پشتیبانی زنگ بزنید.

  • محمدزاده

    21 شهریور 1400، 09:31

    سلام وقتتون بخیر من سوالی ازتون داشتم که ما پنل پیامکی نمایندگی رو از شما خریداری کنم آیا سایت هم در اختیار ما میذارید تا ما هم مثل خود شما بتونیم پنل هامون رو در سایت به نمایش بگذاریم تا مشتری ببینه و ثبت نام کنه؟

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 10:01

      درود بر شما،
      بله ما یه آفر ویژه سایت+ پنل هم داریم که خیلی به صرفه است میتونید از داخل صفحه نمایندگی خریداریش کنید.

  • مجید اسماعیلی

    15 شهریور 1400، 08:32

    سلام با خرید پنل پیامکی شما من اگر بخوام کاربر ایجاد کنم ایا پشتیبانی اون توسط ملی پیامک انجام میشه یا از طریق خودم تاین مورد رو باید انجام بدم

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 10:01

      درود بر شما،
      پشتیبانی از طرف خودتون انجام میشه.

  • عطاری

    04 شهریور 1400، 11:07

    سلام وقتتون بخیر سوالی ازتون داشتم که پنل نمایندگی رو فقط برای درآمدزایی میشه استفاده کرد نمیشه برای تبلیغاتمون استفاده کنیم چون تعرفه ی پایینی داره برامون

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 10:01

      درود بر شما،
      چرا می‌تونید فقط باهاش تبلیغات انجام بدید مشکلی نداره.

  • تورج ذولفقاری

    04 شهریور 1400، 09:07

    سلام پنل نمایندگی در حال حاضر به صورت قسطی داده میشود و علاوه بر اون نمایندگی با سایت در حال حاضر ارائه می دهید و هزینه ی با سایت ان چقدر است بفرمایید

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 10:02

      سلام دوست عزیز،
      بریا دیدن قیمت‌ها و جزئیات نمایندگی لطفا وارد صفحه نمایندگی بشید خودتون مطالعه کنید.

  • ناصر فهیمی

    31 مرداد 1400، 16:13

    من چهار روز بود خریده بودم ولی اصلا نمیتونستم با پنل نمایندگی کار کنم زنگ زدم با هکار شما صحبت کردم وحدود 40 دقیقه طول کشید به طور کامل توضیحات انجام شد من میخواستم تشکر کنم بابت این وقتی که برای من گزاشتن و یاد دادن به من حتی داخلیشون هم دادن که به مشکل برخوردم با خودشون صحبت کنم.
    سپاس از تک تک شما

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 10:02

      درود بر شما،
      خواهش می‌کنم امیدوارم که موفق و پیروز باشید.

  • سجاد راهی

    18 مرداد 1400، 11:40

    سلام من قبلا تماس گرفته بودم بهم گفته بودی علاوه بر این که روی پنل خودمون خط اختصاصی میدید به کاربرا های نماینده هم اختصاصی می دید الان این مورد امکان پذیر هست و سر خطی که داده میشه از چه اپراتوی هست؟

    • مونا هادی

      19 مرداد 1400، 13:10

      سلام
      برای هر کاربر که پنل‌شون رُ فعال کرده باشین، یه تیکت به پشتیبانی ارسال کنید تا یک خط اختصاصی برای ایشون فعال بشه! در حال حاضر خط با پیش شماره 50004 ثبت میشه!

      • آرش سرابی

        30 شهریور 1400، 17:58

        الان امکانش نیست که خط 50004 خدماتی بشه آیا امکانش هست بجاش خط 3000 هدیه بدید به کاربر که بتونه خدماتی هم بشه

        • زهره تاجیک

          01 اسفند 1402، 09:58

          درود بر شما،
          الان میتونید اقدام کنید برای خدمایت کردن خطوط. و اینکه اگر خط 3000 می‌خواید داشته باشید پنل تجاری یا نمایندگی خریداری کنید که علاوه بر خط 5000 یه 3000 هم بهتون هدیه بشه.

  • مازیار قدرتی

    31 تیر 1400، 19:04

    سلام الان با توجه به سئو قوی سایت شما و امثالشون بازم به نظرتون اینکار درامد زا هستش؟
    الان باید از چه طریقی بازاریابی انجام بدیم که ماهم بتونیم فروش داشته باشیم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      03 مرداد 1400، 09:35

      سلام دوست عزیز،
      ملی پیامک نماینده‌هایی داره که همین الآن هم رقیب ملی پیامک محسوب میشن و توی این حوزه حرف‌ها برای گفتن دارند. کافیه که شما هم شروع کنین، محتوا تولید کنین و از تبلیغ گوگل استفاده کنین و… !

  • احمدی

    29 تیر 1400، 22:24

    قبلا یه نمایندگی باسایت داشتید
    الان فقط قالب میدید؟
    هاست و دامنه اش چی؟خودتون میدید؟
    اگر خیر خودتون میفروشید؟

    • زهره تاجیک

      01 اسفند 1402، 12:34

      درود بر شما،
      هنوز هم سایت+ نمایندگی داریم. برید داخل صفحه نمایندگی می‌تونید خریداری کنید.

  • سهراب منش

    19 تیر 1400، 10:18

    اگر بخوایم نماینده شما باشیم پشتیبانی ها به چه ترتیب خواهد بود مثلا اگر بخوایم برای کاربری خطی فعال کنیم مراحل به چه ترتیب خواهد بود؟
    ممنون میشم توضیح بدید

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 11:34

      دوست عزیز ما آموزش‌های لازمو در اختیارتون قرار میدیم ولی پشتیبانی از کاربران و راهنمایی اونو بر عهده نمایندست

  • مرتضی ششده

    22 اسفند 1399، 14:51

    سلام من نماینده شما هستم و در یکی از شهرستانای استان فارس پنل رو تهیبه کردم و تونستم توی اون منطقه فعالیت زیادی رو داشته باشم و حدودا 50 نفر کاربر دارم که درامد ماهی 6 میلیون تومنی رو تونستم کسب بکنم
    در کل با تشکر از شرکت رسانه تجارت نوین که این راه رو برای مردم اماده کردند.

  • علی باباحاجیانی

    21 اسفند 1399، 14:35

    سلام؛ من میخوام نمایندگی تهیه کنم و شنیدم که شما به تازگی قالب نمایندگی هم برای سایت های وردپرس ارائه میدید میشه راهنمایی کنید از کدوم قسمت میتونم قالب های شمارو ببینم.

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 15:04

      دوست عزیز از لینکی که براتون گذاشتم، می‌تونید قالب‌ها رُ ببینید

  • شهرابی فراهانی

    20 اسفند 1399، 14:39

    پنل نمایندگی بصورت قسطی هم دارید؟
    ما در سامانه دیگری پنل داریم و میخوایم کاربرانمون هم انتقال بدیم به سامانه شما ولی به دلایلی اول باید پنل ادمین شما رو ببینیم و تست بگیریم راهنمایی میکنید لطفا

    • نیلوفر اکبریان

      11 فروردین 1400، 14:59

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرید تا در این مورد راهنمایی‌تون کنند

  • فربد حمزه ای

    20 اسفند 1399، 13:26

    سلام من میخوام پنل نمایندگی خریداری کنم و بتونم پنل بفروشم به چندتا از کاربرانم که بتونن اون ها هم برای تبلیغاتشون ازش استفاده کنن مقاله تون خیلی خوب بود فقط یک سوال برای بنده پیش میاد ما از کجا متوجه بشیم که پیامک ما به دست مشتری خودمون رسیده با برای تبلیغات تو منطقمون پیامک ها به دست افراد میرسه این برای مشتریانم خیلی مهم هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 اسفند 1399، 14:51

      دوست عزیز باید بعد از هر ارسال پیام، فایل گرازش رُ برای این مورد مطالعه کنید

  • قلندری

    18 اسفند 1399، 19:19

    سلام من پلن نمایندگی با سایت رو ازتون خرید کردم. فقط برای دریافت سایت باید چه اقداماتی انجام بدم؟ نیازه با پشتیبانی هماهنگ کنم یا شما هم میتونین راهنمایی کنین؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 فروردین 1400، 09:22

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی راهنمایی‌تون کنند

  • کیمیا دهدشتی

    17 اسفند 1399، 09:51

    یه سوال از حضورتون داشتم من اگر بخوام پنل نمایندگی داشته باشم خودمم میتونم از پنل برای ارسال پیامک استفاده بکنم و یا صرفا داشبورد نمایندگی در اختیارم قرار میدید؟
    ممنونم

    • زهره تاجیک

      16 بهمن 1402، 15:51

      درود بر شما،
      میتونید از پنل نمایندگی برای تبلیغات خودتون هم استفاده کنید مانعی نداره.

  • جلال رجبی

    05 اسفند 1399، 10:02

    سلام من یک پاره وقت دارم و قصد دارم یک کار دیگه ای هم شروع کنم اما مشکلی که دارم این هست من خیلی از روش کسب و کار شما اطلاعی ندارم چطوری می تونم راجب این مورد بیشتر بدونم و ایا بعد از خرید و شروع کار آموزش هم دارید یا خیر ؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 اسفند 1399، 08:42

      دوست عزیز منظورتون خرید نمایندگی هست یا دریافت پنل برای کسب‌وکار خودتون؟

  • پری کریمی

    27 بهمن 1399، 00:19

    خیلی عالیه.
    وبسایت هم بخوایم میتونید کمکمون کنید که بشه روش کار کرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      27 بهمن 1399، 12:56

      دوست عزیز راه‌اندازی سایت مدنظرتونه یا وب‌سرویس پیامکی؟

  • فاطمه

    23 بهمن 1399، 17:42

    سلام
    من نمایندگی شمارو دارم و به تازگی شنیدم که شما قالب نمایندگی برای پیاه سازی ارائه میکنید آیا این قالب رو من میتونم ببینم و این که هزینه گرفتن این قالب چقدر هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 اسفند 1399، 10:49

      دوست عزیز برای این مورد با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید

  • اتابک کبریتی

    22 بهمن 1399، 17:54

    ما یک پنل داریم برای کافی نتمون توی شهر کلیبر چون اونجا کسی درباره پنل ها اطلاعاتی نداره من به راحتی تا الان تونستم با پنل ها اشناشون بکنم و فروش خوبی توی این زمینه داشته باشم و درکل از پشتیبانان صبور ملی پیامک که برای فعالسازی این پنل خیلی منو کمک کردن تشکر میکنم.

  • شیلا اکبری

    22 بهمن 1399، 17:47

    من یه پنل نمایندگی ازتون گرفتم، تو شهر خودم تونستم مشتریان رو جذب کنم ولی خب اکثرا رو به صورت حضوری پرزنت کردم. شما سایت هم دارین یا جایی میشناسین که بتونم یه سایت بگیرم و کاربرای بیشتری رو فعال کنم؟ چونکه سرویسی که ارائه کردین اینترنتیه و همه میتونن برای کسب و کارای خودشون از این سرویس استفاده کنن. اگه اینم کمک کنین عالی میشه. یه دست مریزاد حسابی هم میکنم از پشتیبان های محترم و با حوصله ای که دارین، هر موقع تماس گرفتم با صبر و حوصله و خوشرویی راهنمایی کردن.

    • نیلوفر اکبریان

      29 بهمن 1399، 15:34

      دوست عزیز برای تهیه سایت، تیم ملی پیامک قالب برای وردپرس داره. با پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید و در این مورد صحبت کنید

  • حمیده

    15 بهمن 1399، 09:13

    چه جالب به عنوان شغل دومم فکر خوبیه
    فقط برای میزان شارژ حداقلی که در نظر نگرفتین درسته؟ یا مثلا اینکه حتما باید در ماه n کاربر جذب کرده باشیم؟
    چون در خصوص بازاریابیش مطمئن نیستم که بتونم اول کار فروش خوبی داشته باشم

    • نیلوفر اکبریان

      19 بهمن 1399، 09:17

      دوست عزیز همه موارد نمایندگی به خودتون مربوطه، از اسم برند تا میزان فروش و نرخی که تعیین می‌کنید

  • ارمین سازگاری

    14 بهمن 1399، 10:48

    من قصد خرید پنل پیامک تبلیغاتی دارم و پنل های شمارو پنل های پایه_اقتصادی_شرکتی_تجاری_نمایندگی ملاحظه کردم و متوجه شدم تعرفه پیامک پنل نمایندگی شما نسبت به پنل های دیگرتون کمتر هستش خواستم بدونم بدون اینکه بخوام نماینده شما باشم و صرفا بابته تعرفه کم پنل نمایندگی پنل نمایندگی خریدری کنم ایا این امکان برای شما مقدوره؟امکانات چطور؟به امکانات هم میتونم دسترسی داشته باشم؟
    پیشاپیش از پاسخگویی شما ممنونم

    • نیلوفر اکبریان

      15 بهمن 1399، 08:34

      دوست عزیز برای نمایندگی با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید

  • محمد اکبرلو

    14 بهمن 1399، 09:48

    چه پیشنهاد خوبی برای کسب درآمد میتونه باشه تا توی این شرایط کمکی به مردم بکنه مخصوصا که نامی از از شما برده نمیشود تا کسی متوجه شود ما نماینده شما هستیم، فقط اینکه برای دریافت پنل نیاز به مدارک و شرایط خاصی هست یا خیر هر شخصی میتونه این پنل نمایندگی رو ثبت نام کنه و فععال بشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 بهمن 1399، 08:53

      بله دوست عزیز باید مدارکی رو ارائه بدید، برای نمایندگی با 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش صحبت کنید

  • هاله صدراعظم

    11 بهمن 1399، 11:06

    سلام وقت بخیر برای دریافت نمایندگی حتما باید تهران باشیم ایا توی شهرستان ها هم می تونیم از شما نمایندگی دریافت کنیم و ایا نیاز به مراجعه حضوری داره و چه جوری می تونیم اموزش های لازم برای کار کردن و گرفتن نمایندگی رو داشته باشیم

    • نیلوفر اکبریان

      02 اسفند 1399، 14:39

      دوست عزیز شما از هر شهری می‌تونید نمایندگی ملی پیامک داشته باشید.
      آموزش‌های لازم در آپارات ملی پیامک در اختیارتون قرار میگیره

  • صبوری

    01 بهمن 1399، 11:21

    سلام و وقت بخیر. من یک دانشجو هستم و نیاز به یک کار نیمه وقت دارم آیا نمایندگی گرفتن از ملی پیامک توی شهری که خودم دارم درس می خونم برام مناسبه ؟ یا همه وقتم رو می گیره؟ و اینکه اگر من پنل پیامک بفروشم برای ملی پیامک بهم پورسانت فروش میدید یا کلا داستانش فرق میکنه؟ می خوام بدونم باید خودم پشتیبانی داشته باشم از مشتری یا باید شماره ملی پیامک رو بهشون بدم؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 بهمن 1399، 16:01

      دوست عزیز برای شروع کار با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید و موارد مختلف رو بپرسید. تمام کارها هم بر عهده خودتون هست و باید پشتیبانی رو با برندتون انجام بدید، البته هر زمان خواستید می‌تونید با تیم پشتیبانی ما هم تماس بگیرید.

  • رضوی

    30 دی 1399، 18:49

    چقد عالی، فقط یه سوال دارم ممنون میشم پاسخ بدید، نمایندگی ای که میدید تو هر استان یا هر شهر انحصاری هست؟

    • نیلوفر اکبریان

      06 اسفند 1399، 10:31

      دوست عزیز منظورتون از انحصاری رُ دقیق می‌فرمایید! نمایندگی نوعی ری‌برند هست و شما تحت عنوان خودتون می‌تونید فعالیت کنید

  • نگار سورنا

    30 دی 1399، 11:23

    این کار خیلی به درد شهرستان ها میخوره به نظرم. راحت می تونن روی این موضوع مانور بدن و کسب درامد داشته باشن…

  • رحمت بحرينى

    20 دی 1399، 00:50

    سلام با اين توضيحات من علاقه مند به دريافت نمايندگى شما شدم، فقط من زياد آشنايي با نحوه كار ندارم و زياد كارهاى اينترنتى انجام ندادم درصورتى كه موفق به انجام كارها نشدم آيا امكان عودت پنل وحود داره؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 دی 1399، 09:35

      سلام دوست عزیز، برای شرایط و مدارک اخذ نمایندگی با تیم فروش 02163404 تماس بگیرین

  • احسان قلی پور

    13 دی 1399، 20:52

    سلام؛ من کارم طراحی تراکت و چاپ تراکت هستش ودر کنارش هم به مشتریایی که هزینه کمتری میخوان پرداخت کنن خودم با پنلی که دارم براشون ارسال پیامک انجام میدم اگر این طوری باشه که خودش ارسال پیامکشو انجام بده و از من پنل بخره خیلی خوبه؛ فقط میخواستم بپرسکم شرایط خاصی نداره و من هم که شرکت نیستم میتونم از این پنل استفاده کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      14 دی 1399، 11:36

      دوست عزیز برای اخذ نمایندگی باید مدارکی رو ارائه بدین، با همکاران تیم فروش 02163404 تماس بگیرین تا شرایط و مدارک رو با جزئیات براتون توضیح بدن

  • جواد

    10 دی 1399، 13:12

    با سلام من میخوام از پنل نمایندگی شما تهیه کنم فقط امکانش هست بخاطر اعتبار ملی پیامک، به مشتری ها بگم نماینده شما هستم؟ فکر میکنم اینطوری کاربر اعتماد بیشتری میکنه برای خرید.
    لطفا بیشتر راهنمایی کنید برای جذب مشتری

    • نیلوفر اکبریان

      11 دی 1399، 09:55

      سلام دوست عزیز،
      مانعی نداره، در کل نمایندگی ریبرنده ولی میتونین ما رو هم معرفی کنین یا برای جذب مشتری لینک مقالات وبلاگ رو برای کاربرانتون بفرستین

  • ارش خجسته

    09 دی 1399، 15:18

    با سلام خسته نباشید
    سوالی که از حضورتون دارم اینه که الان من بخوام پنل نمایندگی از شما تهیه کنم پشتیبانی پنله کاربران منه نماینده هم به عهده شما میشه ؟ یا به عهده خودم؟چون من که از ابتدا تسلط 100% به پنل نخواهم داشت میتونم راجب بحثه پشتیبانی رو شما حساب کنم؟
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 11:52

      دوست عزیز پشتیبانی کاربرانتون در صورت نمایندگی بر عهده خودتون هست و در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشید، میتونین با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرین

  • sasan alijani

    01 دی 1399، 00:41

    متشکرم از توضیحات جامع شما بنده یک پنل تجاری از شما دارم می خواستم بدونم میشه پنل رو به نمایندگی ارتقا داد و این که من در حال حاضر از وب سرویس خدماتی شما استفاده میکنم با خط خدماتی شمار برای کد تایید پیامک ارسال میکنم ایا با خرید پنل نمایندگی شما این امکان رو به کاربر های منم میدید که از خط خدماتی اشتراکی برای کد تایید استقاده کنند

    • نیلوفر اکبریان

      01 دی 1399، 08:51

      بله دوست عزیز، با پرداخت مابه‌التفاوت می‌تونین پنل رو ارتقا بدین

  • الهی

    25 آذر 1399، 11:21

    من یکساله که نمایندتون شدم، خدا خیرتون بده، قشنگ از صفر الان به درآمد خوبی رسیدم. اولش که با اداره ها و کسب و کارای کوچیک اطراف محلم حضوری حرف میزدم، ولی به امید خدا الان از توی سایتمم درامد دارم. فقط آدرس سایتو بذارم، فکر میکنم منتشر نکنین چون نماینده ها با برند خودشون فعالیت میکنن، شما هم روی این موارد و اصول پایبند هستین. فقط خواستم تشکر کنم. مقالات و پشتیبانی بی نظیر تلفنی و تیکتی هم که خیلی کمک خوبی بود برای من

    • نیلوفر اکبریان

      26 آذر 1399، 08:40

      ممنون از لطفتون دوست عزیز

  • وحیده خردمند

    09 آبان 1397، 12:36

    سلام من می خوام به این پیامک شرکت کنم

    • الینا اله‌بیگی

      27 آبان 1397، 15:28

      سلام با شماره ۰۲۱-۶۳۴۰۴ تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنماییتون کنند.

  • فروزان موسوی

    08 خرداد 1397، 12:34

    سلام
    چطور میتونم شروع کنم راهنمایی کنید
    ممنون

    • پشتیبانی

      21 خرداد 1397، 16:01

      سلام،

      برای شروع با شماره 63404-021 داخلی 1 تماس بگیرید.

      ممنون

  • ساسان

    16 مهر 1393، 07:50

    با خریدسامانه پیام کوتاه همه ی اینکارها رو برای آینده میشه انجام بدم ؟ یعنی میشه سامانه نمایندگی ایجاد کنم یا این فرق داره ؟

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید