30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
نحوه ارسال لینک در اس ام اس؛ با کوتاه ساز لینک در پیامک معجزه کنید!

نحوه ارسال لینک در اس ام اس؛ با کوتاه ساز لینک در پیامک معجزه کنید!

127

چرا ارسال لینک در اس ام اس مهم است و نحوه ارسال لینک اینستاگرام در پیامک چگونه است؟ علاوه‌بر اینستاگرام لینک سایر شبکه‌های اجتماعی معروف و پیام‌رسان‌ها را چطور باید در پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کرد؟

قبل از اینکه برای ارسال لینک در پیامک به سوالات بالا پاسخ دهیم، یک نگاهی به پیامک‌هایی که در گوشی موبایل‌تان دارید بی‌اندازید. برخی از آن‌ها لینک دارند و بعضی دیگر نه. از طرفی اکثر لینک‌های پیامکی به دلیل محدودیت کاراکترهای هر پیامک با کوتاه کننده‌های لینک، کوتاه شده اند. در این مقاله به طور کلی بررسی خواهیم کرد که قرار دادن لینک در پیامک چگونه می‌تواند هزینه‌های تبلیغات شما را کاهش داده و بازدهی تبلیغات پیامکی را بالا ببرد.

چرا ارسال لینک در پیامک مهم است؟

حتما تا به حال پیامک‌های لینک دار به دستتان رسیده و حتی روی آن کلیک هم کرده و به صفحه مشخصی هدایت شده‌اید. یکی از واضح‌ترین مثال‌ها، پیامک‌های صورت‌حساب همراه اول هستند که مسیر پرداخت را برای کاربران راحت‌تر می‌کنند.

حالا فرض کنید پیامک صورت حساب لینک نداشت و شما باید خودتان شخصا برای پیدا کردن درگاه پرداخت اینترنتی، جستجو می‌کردید و سپس پرداخت را انجام می‌دادید. قطعا این کار برای کاربر سخت‌تر است و حتی ممکن است اگر ضرورتی در کار نباشد، به کل جستجو را رها کرده و هیچ‌وقت به صفحه مورد نظر نرسد.

اگر بازاریابی پیامکی را مثل یک دستور غذا ببینیم، ارسال لینک در اس ام اس همان ادویه است که می‌تواند غذا را از یک خوراکی معمولی به یک مزه و طعم شگفت‌انگیز تبدیل کند. ارسال لینک در پیامک، مسیر رسیدن مخاطب به محصولات و خدمات شما را هموار می‌کند و می‌تواند یک ارتباط قوی و موثر بین شما و مشتری‌هایتان ایجاد کند.

فردی از ارسال لینک در اس ام اس و فروش بیشتر با ارسال لینک اینستاگرام در پیامک خوشحال است.

تعیین مسیر خرید مشتری (Call-To-Action)

مسیر خرید همان راهیست که مشتری بعد از آشنا شدن با شما و محصولات‌تان طی می‌کند تا در نهایت روی دکمۀ خرید محصول بزند. این آشنایی می‌تواند از سرچ کردن در گوگل، اینستاگرام یا از طریق همین پیامک لینکدار اتفاق بیفتد. در نتیجه شما به‌ عنوان یک کسب‌وکار باید تا جایی که می‌توانید این مسیر را برای مشتری‌هایتان ساده‌، کوتاه و هموارتر کنید تا مشتریان هم تمایل بیشتری به خرید داشته باشند.

یکی از راه‌های ساده‌سازی مسیر خرید، ارسال لینک در اس ام اس است. برای اینکه موضوع عینی‌ و ملموس‌تر شود، از شما می‌خواهم که دو متن پیامک زیر را در نظر بگیرید تا باهم مقایسه کنیم:

تخفیف داغش میچسبه!
تابستون امسال اشتراک 3ماهه فیلیمو رو با 50% تخفیف (ماهانه فقط 49هزار تومن) بخر!
filimo.com/r/drp

بزرگ‌ترین حراج پایان‌فصل تابستان شروع شد!
تا ۶۵٪ + ۵۰ هزار تومان تخفیف بیشتر
برای اولین سفارش بالای ۲۵۰ هزار تومان
مارکامد

به نظر شما کدام اس ام اس شانس بیشتری برای دیده شدن دارد تا  مخاطب به خرید یا حداقل نگاه کردن به محصولات ترغیب شود؟
یادتان باشد مشتری دنبال لقمۀ حاضر و آماده است، پس احتمالش کم است که آدرستان را در اینترنت سرچ کند و سراغتان بیاید. پس با ارسال لینک در پیامک، مشتری را سوار لیموزین کنید تا در کمال آسایش و راحتی به سمت خرید رهسپار شود!

ارسال لینک اینستاگرام در پیامک

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است و تقریبا اکثر صاحبان مشاغل یک صفحه اینستاگرام برای خود دارند. اگر می‌خواهید با بازاریابی پیامکی، دنبال‌کنندگان خود را در در این شبکه اجتماعی افزایش دهید، می‌توانید لینک صفحه اینستاگرام خود را در پیامک برای آن‌ها بفرستید.

نحوه ارسال لینک پیج اینستاگرام آنقدرها هم کار سختی نیست. برای این کار ابتدا باید صفحه اصلی اینستاگرام که https://instagram.com باشد را تایپ کنید. سپس یک کاراکتر / بگذارید و نام خود را بنویسید. به این مثال توجه کنید:

https://instagram.com/melipayamak

اگر لینک را به درستی بنویسید، متن به رنگ آبی درمی‌آید و افراد می‌توانند روی آن کلیک کنند.

آغاز فروش فوق العاده
فروشگاه دکتر ست
هودی،سویشرت وپلیور ۲۳۹۰۰۰ تومان
اینستاگرام:
https://www.instagram.com/set_dr

ساخت لینک تماس مستقیم در پیامک

برای اینکه در انتهای پیامک خود یک شماره تماس قرار دهید و افراد بتوانند با کلیک روی آن با شما تماس بگیریند، باید یک سری نکات را رعایت کنید. یک اینکه شماره تماس را باید حتما و حتما به انگلیسی بنویسید، هیچ فاصله‌ای بین اعداد نگذارید، هیچ کاراکتر اضافه‌ای مثل خط فاصله بین اعداد شماره تلفن قرار ندید. به مثال زیر توجه کنید:

لحظه آخر
تور مشهد
صبحانه نهارشام
فقط 2 م
02144963605

سایبر ماندی چیست؟ روش‌های افزایش فروش در دوشنبه سایبریحتما بخوانید: سایبر ماندی چیست؟ روش‌های افزایش فروش در دوشنبه سایبری

مزایای استفاده از لینک تماس

یکی از چیزهایی که در بازاریابی پیامکی خیلی مهم است، کاربر پسند بودن متن و البته لینک‌هاست. حالا کاربر پسند بودن یعنی چه؟

یعنی اولا بتواند مشتری را هیجان‌زده کند و ترغیب شود از کالاها و خدمات شما استفاده کند و در گام بعدی، اقدامی که باید در این جهت انجام دهند ساده و جلوی رویشان باشد. حالا فرض کنید شماره تماس شما اصلا رند نیست و لینکی هم برایش نساخته‌اید. چطور می‌توان از مشتری انتظار داشت که شماره تلفن شما را حفظ کند و سپس تماس بگیرد؟

همین ساده‌سازی فرآیند ارتباط برقرار کردن با ارسال لینک در اس ام اس چه برای وب‌سایت و چه برای شماره تلفن، نرخ فروش شما را بالاتر می‌برد. به همین سادگی!

ارسال لینک واتساپ در اس ام اس

یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی که به زمین بازی کسب‌وکارهای ایرانی تبدیل شده، پیام‌رسان واتساپ است. اگر می‌خواهید در پیامک تبلیغاتی خود لینک واتساپ بفرستید و از مشتریان خود دعوت کنید از آن درگاه با شما در ارتباط باشند، می‌توانید با ساخت لینک، آن‌ها را به سوی حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی روانه کنید.

برای ارسال لینک واتساپ در پیامک باید ابتدا wa.me/98 را تایپ کنید و سپس بعد از کاراکتر / شماره‌ای که واتساپ روی آن فعال است را بدون 0 ابتدایی بنویسید. به این نمونه تموجه کنید: wa.me/989032341897

*افتتاح حساب بين المللي
*ويزاي تحصيلي
*اقامت پرتغال
*ثبت شركت
پيام مستقيم در واتس آپ:
wa.me/989032341897

قرار دادن لینک تلگرام در پیامک

برای لینک تلگرامی هم باید از فرمت https://t.me/ همراه با آیدی کانال استفاده کنیدف مثلاً اگر آدرس کانال melipayamak است، آدرس را به شکل https://t.me//melipayamak وارد کنید.

اخذپاسپورت+شهروندی ترکیه باخرید ملک
آریوگروپ
مشاوره در تلگرام :
https://t.me//ariogroup

ارسال لینک وب سایت در پیامک

حالا که مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی و لینک تماس را با هم آموختیم، باید به سراغ مهم‌ترین کاربرد لینک در پیامک برویم. بسیاری از وب‌سایت‌ها دوست دارند ورودی‌های خود را افزایش دهند و برای این کار بازاریابی پیامکی را انتخاب می‌کنند.

اگر دوست دارید افراد به صفحه اصلی سایت شما هدایت شوند، همان دامنه خود را بدون هیچ کاراکتر اضافی‌ای تایپ کنید. مثلا: melipayamak.com

اما گاهی هدف از بازاریابی پیامکی هدایت مشتریان به صفحه یک محصول یا دسته‌بندی خاصی است. حالا اگر مثل فرمول قبلی عمل کنید یک لینک طولانی خواهید داشت که نه تنها پیامک شما را از قیافه می‌اندازد، بلکه هزینه هم روی دستتان می‌گذارد و تعداد کاراکترهای پیامک را بالا می‌برند. حالا چاره چیست؟

کوتاه کننده لینک

هنگامی که یک لینک بلند دارید و می‌خواهید آن را در اس ام اس برای مشتری‌های خود بفرستید، لازم است که هم برای زیباتر شدن پیامک و جلوگیری از شلخته شدن متن و هم برای صرفه‌جویی در تعداد کاراکتر آن را به صورت کوتاه درآورید. برای رسیدن به این هدف باید از ابزارهای کوتاه کننده لینک استفاده کنید. در ادامه محبوب‌ترین وب‌سایت‌هایی که با استفاده از آن‌ها می‌تواننید آدرس‌های اینترنتی را کوتاه کنید برایتان فهرست کرده‌ایم.

سایت های کوتاه کننده لینک ایرانی

ابزارهای کوتاه کردن لینک هم در میان سایت‌های ایرانی وجود دارند و هم در میان سایت‌های خارجی. اینکه شما با کدام راحت‌تر هستید و کدام‌یک بیشتر به درد کسب‌وکار شما می‌خورد را باید خودتان تصمیم بگیرید. پیشنهاد می‌کنم ابتدا چندتا از آن‌ها را امتحان کنید و سپس با هر کدام که راحت‌تر بودید، همان را انتخاب کنید.

  • کوتاه کردن لینک با سایت B2n
  • کوتاه نمودن لینک با yun.ir
  • سایت کوتاه کننده لینک سایت اُپیزو opizo.com
  • کوتاه کردن لینک با سایت زایا zaya.io
  • سایت کوتاه کننده لینک وان دا 1da.ir

ردیابی لینک پیامکی با لینک ترکر ملی پیامک (جدید)

حال که اهمیت و چگونگی ارسال لینک در پیامک را بررسی کردیم. می‌خواهیم شما را با یک امکان ویژه برای ارسال لینک اختصاصی آشنا کنیم. لینک ترکر خدمتی جدید از سامانه ملی پیامک است که به شما کمک می‌کند علاوه بر کوتاه کردن لینک، برای هر مخاطب لینک اختصاصی و منتاظر با همان شخص را ارسال کنید و در نهایت گزارشی کامل از تعداد کلیک بر روی لینک و اطلاعات افراد کلیک کننده بر روی لینک پیامکی به شما می‌دهد.با لینک ترکر ملی پیامک علاوه بر ارسال لینک کوتاه در پیامک می‌توان گزارشی دقیق از کلیک کنندگان لینک دریافت کرد.

با لینک ترکر می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید و افراد علاقه‌مند به پیامک‌های تبلیغاتی خود را تا حدود زیادی بشناسید. برای استفاده از لینک ترکر کافی است مانند ارسال پیامک هوشمند یک فایل اکسل از مخاطبین خود تهیه کنید و متن پیامک نهایی خود را برای آنها بفرستید. نمونه‌ای از گزارش لینک ترکر ملی پیامک در تصویر زیر آمده است.

لینک ترکر گزارش کامل و تحلیلی از زمان مشاهده لینک، موقعیت مکانی افراد، سیستم عامل و... را دریافت و با استفاده از آن میتوانید کمپین تبلیغاتی خود را بهینه کنید.پیش به سوی بازاریابی پیامکی با ارسال لینک

حالا که تا اینجای مطلب را خوانده‌اید یعنی تصمیمتان برای بازاریابی پیامکی موثر جدی است و اهمیت ارسال لینک در اس ام اس را متوجه شدید. اگر دوست دارید درباره بازاریابی پیامکی بیشتر بدانید سایر مقالات ملی پیامک را بخوانید و هر چه زودتر برای خرید پنل اس ام اس اقدام کنید تا ما هر 2 هفته،یک مقاله به همراه ویدئوی آموزشی برای شما ارسال کنیم. تا درآمدتان را بیشتر کنید.

در آخر اگر نیاز داشتید با کارشناسان ما در پشتیبانی صحبت کنید، با شماره 02163404 تماس بگیرید. مطمئن باشید شنیدن صدای گرمتان خوشحالمان خواهد کرد.

سوالات متداول

آیا اپراتورهای مختلف در ارسال لینک در پیام با هم متفاوت هستند؟

به طور کلی ارسال لینک به اپراتور ارسال کننده پیامک انبوه ارتباط زیادی ندارد. اما برخی از اپراتورها برای جلوگیری از کلاهبرداری، ارسال لینک در پیامک را با محدودیت‌هایی اجرا می‌کنند و باید برای آن‌ها مدارک خاصی فرستاد. اپراتورهای 50004 و 3000 تنها اپراتورهایی هستند که بدون نیاز به ارسال مدارک می‌توانید در پیامک‌های خود لینک درج کنید.

برای آشنایی کامل با مدارک لازم برای درج لینک در پیامک، باید به صفحه ابتدایی پنل کاربری خود در ملی پیامک مراجعه کنید.

علت ارسال نشدن لینک در پیامک چیست؟

اگر تمام مراحلی که در این مقاله توضیح دادیم را به دقت اجرا کنید، نباید مشکلی با فرستادن لینک در اس ام اس داشته باشید. در نهایت اگر نتوانستید لینک مورد نظر خود را در متن پیامک بگذارید، با کارشناسان ملی پیامک در ارتباط باشید.

آیا ارسال لینک در پیامک شامل هزینه بیشتری می‌شود؟

خیر، اضافه کردن لینک در متن پیامک هیچ هزینه اضافی برای شما ندارد و تنها به تعداد کاراکترهای موجود در لینک از کاراکترهای مجاز متن پیامک شما کسر می‌کند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
63دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • افشین

    18 آذر 1402، 14:33

    اما نگفتین که اصلا میشه لینک شبکه های اجتماعی که الان تقریبا همشون فیلتر هستند رو با پیامک فرستاد؟ آیا غیر قانونی نیست؟

    • زهره تاجیک

      21 آذر 1402، 17:18

      سلام دوست عزیز؛
      با خط 50004 که با خرید یک پنل از ملی پیامک بهتون رایگان هدیه میشه، هیچ مشکلی بابت فرستادن لینک اینستاگرام و غیره نیست.

  • مهدی

    23 اسفند 1401، 10:40

    سلام
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    بعضی مواقع وقتی آدرس ایمیل رو با خط همراه اول پیامک میکنیم تایید ارسال میاد ولی پیامک به گیرنده نمیرسه علتش چی میتونه باشه

    • زهره تاجیک

      12 مهر 1402، 16:07

      سلام وقتتون بخیر. با شماره 02163404 تماس بگیرید و این مورد رو از کارشناسان فنی پیگیری کنید.

  • حامد

    15 اسفند 1401، 21:39

    سلام تو شرایط فعلی هم امکان ارسال لینک تو متن پیامک وجود داره؟

    • حسام کریمی

      16 اسفند 1401، 11:25

      سلام وقتتون بخیر
      بله در حال حاضر که من دارم پاسخ میدم (یعنی 1401/12/15) امکان ارسال لینک از سرشماره‌های 3000 و 50004 و 9000 در متن پیامک، وجود دارد.

  • سی مسعود سجادیان

    02 بهمن 1401، 14:15

    سلام وقت بخیر یه سوال داشتم
    میشه لینک کانال ایتا رو در ارسال پیامک انبوه استفاده کرد؟ آخه توضیحی درباره ایتا ندادید

    • زهره تاجیک

      12 مهر 1402، 16:09

      سلام. بله لینک ایتا رو هم می‌تونید تو پیامک ارسال کنید. اگر در ایتا گروه دارید می‌تونید از قسمت «دعوت به گروه از طریق لینک»، لینک مورد نظر رو به دست بیارید و لینک کانال رو در پیامک بفرستید.

  • فافا

    04 خرداد 1401، 17:35

    سلام وقت بخیر
    من میخوام شماره خودم رو بفرستم و وقتی روی شماره کلیک میشه مستقیم صفحه پیامک به شماره من براش باز بشه باید چه لینکی بزنم؟

  • ایوب دمیری

    05 بهمن 1400، 14:08

    آیا میشه با خط 9999 ارسال پیامک لینک دار رو ارسال کرد، یا باید مثل خط 50001 یا 1000 باید مدارک ارسال بشه؟

    • ایمان عمادی

      11 بهمن 1400، 12:59

      با عرض ادب
      خطوط 9999 امکان ارسال لینک رو دارند و فعلاً نیازی به مدارک خاصی برای ارسال لینک نیست اما جهت اطمینان از همکاران پشتیبانی ملی پیامک 02163404 نیز سوال بفرمایید.

  • میثم ذاکریی

    04 بهمن 1400، 16:17

    سلام من می تونم لینک کانال تلگرام آموزشگاه رو نیز ارسال کنم اموزشگاه ما تو حوزه ی طراحی و دوخت لباس هست و لینک اطلاع رسانی ها داخل کانال تلگرامی درج میشه و این موردخیلی مهمه برامون

    • ایمان عمادی

      11 بهمن 1400، 12:57

      سلام روزتون بخیر جناب ذاکریی؛
      در حال حاضر امکان ارسال لینک از خطوط 50004 محدودیتی نداره، اما بهتره که راجع به لینک تلگرام، با شماره 02163404 و بخش پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید.

  • تالش

    03 بهمن 1400، 16:42

    همه شماره های 5000 از جمله 50001 یا 50004 امکان ارسال لینک را دارند؟
    ممنون میشم توضیحات ارائه دهید.

    • ایمان عمادی

      11 بهمن 1400، 12:54

      درود بر شما
      دوست عزیز، در حال حاضر صرفاً اپراتور 50004 امکان ارسال لینک رو بدون محدودیت داره! اپراتور 50001 هم با دریافت یک سری مدارک و شرایط خاص، امکان ارسال لینک رو برای شما فعال می‌کنه!
      اگر راجع به شرایط فعال‌سازی ارسال لینک سوال دارید، پیشنهاد می‌کنم با شماره 02163404 و بخش پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید.

  • حسن مهری

    02 بهمن 1400، 18:14

    آموزش خوبی دادید چون من همیشه لینک ارسال میکردم لینکم توی متن خیلی طولانی میشد ولی با این آموزش دیگه لینکم کوتاه نیست.
    حالا اگه بخوام ببینم چند نفر روی لینکم کلیک کردن باید چیکار کنم؟

    • ایمان عمادی

      11 بهمن 1400، 12:47

      سلام جناب مهری، ممنون از شما!
      برخی سایت‌هایی که لینک رو کوتاه می‌کنن، قابلیت شمارش تعداد کلیک روی لینک رو هم دارند.

  • جمشید کشاورز

    01 بهمن 1400، 12:40

    سلام روزخوش
    ارسال لینک از طریق پیامک همون هزینه قبل رو داره یا چون کارکتر میره بالا هزینه هم افزایش پیدا میکنه ؟
    و ما میتونیم هرنوع لینکی رو ارسال کنیم مثلا لینک اینستاگرام یا حتی لوکیشن ؟؟؟
    یا اینکه فقط لینک های خاص؟مثلا سایت های فروشگاهی؟؟

    • ایمان عمادی

      11 بهمن 1400، 12:45

      سلام و درود بر شما
      ارسال لینک در پیامک، همون هزینه قبلی رو داره، اما پیشنهاد می‌کنم که از کوتاه‌کننده‌های لینک استفاده کنید تا هم لینک‌تون کوتاه باشه و تعداد کاراکتر کمتری استفاده بشه، هم بعدا بتونید آمار لینکتون رو بررسی بفرمایید.
      در حال حاضر با خطوط 50004 می‌تونین هر نوع لینکی رو ارسال بفرمایید.

  • عطار

    05 دی 1400، 09:52

    سلام و روز بخیر من یک سایت دارم که یکی از صفحاتش مربوط میشه به محتواهای تبلیغ محصولات بهداشتی و آرایشی که در واقع فروشگاهم هستش آیا لینک این سایت رو می تونم به صورت انبوه ارسال کنم به نحوی که به دست همه افراد برسه

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1400، 14:32

      بله دوست عزیز
      خطوطی با پیش شماره 3000 و 50004 قابلیت ارسال لینک دارن، تنها محدودیت ارسال لینک مربوط به کانال‌های تلگرامی هست که به دلیل فیلتر بودن این برنامه هستش

  • سهرابی

    05 دی 1400، 09:48

    سلام و روز بخیر ما از مشتری های قدیمی ملی پیامک هستیم و سالهاا بود که ارسال لینک از طریق اس ام اس مشکلی نداشت اما الان این مورد رچار مشکل شده و دیگه نمیشه لینک فرستاد ما رو راهنمائی کنید که چه کنیم ممنون از خدمات خوبتون

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1400، 14:39

      دوست عزیز چه لینکی و با چه خطی داره ارسال میشه؟
      برامون تیکت بفرستید یا همینجا بنویسید تا مشکلتون رو برطرف کنیم

  • شکری

    05 دی 1400، 09:46

    سلام روزتون بخیر من یک مغازه خرازی دارم و پنل اس ام اس هم دارم خط که روی پنل دارم توی سامانه شما خط 2000 و خط 50001 هستش آیا با مجوز مغازه ام می تونم از این خط استفاده کنم برای ارسال لینک به مشتریانم ؟ چه راهی برای من وجود داره ؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:07

      دوست عزیز
      مدارک مورد نیاز برای افراد حقیقی
      اسکن یا تصویر کارت ملی صاحب پنل
      تصویر سلفی احراز هویت اینترنتی
      درصورت عدم دسترسی به کارت ملی، میتوانید از گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا پاسپورت دارای تاریخ انقضا استفاده بفرمائید .
      مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد. (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی‌باشد.)

  • محمد آقاجانی

    02 دی 1400، 14:30

    سلام از کی ارسال لینک از سمت اپراتورها ممنوع شده است؟
    افرادی که سال های گذشته به این دلیل خط سفارش دادند و هزینه اش رو پرداخت کردند و حتی خدماتیش کردند مستثنی نیستند از این مورد؟

    • ایمان عمادی

      12 دی 1400، 11:02

      سلام وقتتون بخیر
      ممنوعیت و ایجاد محدودیت ارسال لینک از سوی اپراتورها، از آذرماه سال 1399 اعلام شده!
      خیر متاسفانه استثنائی وجود نداره! تمام افراد و تمام خطوط شامل این محدودیت هستند. شرایط فعالسازی ارسال لینک رو می‌تونین از داخل سامانه و از قسمت {پشتیبانی –» فعالسازی لینک} مشاهده بفرمایید.
      البته در حال حاضر اپراتور 50004 و اپراتور 3000 ممنوعیتی برای ارسال لینک ندارند.

  • مهری

    01 دی 1400، 14:24

    سلام ممنون از مقااله خوبتون
    من از شما پنل پیامکی دارم اما خطی که روی پنل دارم قابلیت ارسال لینک رو نداره الان برای ارسال لینک من میتونم همین خطم رو فعالش کنم یا باید خط جدید خریرداری کنم که قابلیت ارسال لینک داشته باشه؟

    • ایمان عمادی

      12 دی 1400، 10:56

      سلام خواهش میکنم
      طبق همین مقاله، در حال حاضر اپراتور 50004 و اپراتور 3000 هیچ مشکلی با ارسال لینک ندارد.
      برای فعالسازی ارسال لینک از سایر اپراتور‌ها، داخل پنل و از قسمت {پشتیبانی –» فعالسازی لینک} اقدام بفرمایید.

  • دوانلو

    27 آذر 1400، 13:09

    سلام وقتتون بخیر من از شما پنل پیامکی دارم البته چندسال قبل خریداری کرده بودم و جدیدا تمدیدش کردم خط پنل من خط 50001 هستش ارسال لینک رو انجام نمیده میخواستم بدونم باید چه کاری انجام بدم که این قابلیت رو من هم روی پنل داشته باشم؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:05

      دوست عزیز برای ارسال تیکت از خطوط 3000 و 50004 استفاده کنید

  • جعفر کاشانی

    25 آذر 1400، 19:38

    سلام وقت بخیر
    چه خط هایی هستند که به صورت دیفالت قابلیت ارسال لینک دارند؟ و برای خط های دیگه که این قابلیت رو ندارد به صورت دیفالت راهی داره که فعال کنیم ارسال لینکشونو؟
    چون برای خودم از 1000 و 2000 پیامک دارای لینک خیلی ارسال میشه

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1400، 15:43

      دوست عزیز خطوط 3000 و 50004 قابلیت ارسال لینک داره
      و برای فعالسازی ارسال لینک از سایر خطوط باید درخواست بدید

  • مسعود ولیپور

    23 آذر 1400، 21:07

    سلام خسته نباشین
    برای ارسال پیامک همراه با لینک امکان بارگذاری لینک لوکیشن هم هست؟؟
    محدودیت لینکی وجود داره تو این امکانات یا نه؟
    و میتونیم همزمان از ویس هم در ارسال پیامک استفاده کنیم؟
    مرسی از تیم خلاق ملی پیامک

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 12:44

      سلام دوست عزیز،
      خیر محدودیتی وجود نداره. فقط حواستون باشه که لینک رو کوتاه کنید.
      ویسی که میگید میشه پیامک صوتی که دیگه یک ماژول جداگانه است.

  • اعظم رهاوی

    23 آذر 1400، 19:16

    سلام دوست عزیز
    با درج لینک در متن پیامک فارسی آیا هزینه هر پیامک فارسی محاسبه میشه یا انگلیسی؟؟
    لطفا نحوه محاسبه رو توضیح بدید
    با تشکر

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 10:09

      سلام وقت شما به خیر
      پیامک شما فارسی حساب میشه اگر از اول فارسی نوشته باشید

  • رها

    23 آذر 1400، 10:22

    سلام چطور میتونم آیدی اینستاگراممو به لینک اینستاگرام تبدیل کنم که بتونم انرا داخل متن پیامک تبلیغاتیم بزارم؟
    اصلا آیدیمم میتونم بزارم؟

    • زهره تاجیک

      21 آبان 1402، 15:52

      سلام رها عزیز؛
      برای ارسال لینک اینستاگرام در اس ام اس باید اول خود آدرس اینستاگرام یعنی: https://instagram.com رو بنویسید. بعدش یوزر نیم یا نام کاربری خودتون رو با یک / تهش بنویسید.
      البته ما پیشنهاد می‌کنیم برای ارسال لینک از قابلیت لینک ترکر ملی پیامک استفاده کنید.

  • فرید مسعودی

    21 آذر 1400، 13:05

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون ایا می تونم ارسال لینک کانال تلگران خودمو ز خط 50004 ارسال کنم یا این مورد امکان پذیر نیست چه طوری میشه این کارو کرد کانال تلگرام دانشگاه هیت که برای اطلاع رسانی نیاز هست به دانشجو ها انجام بشه

    • نیلوفر اکبریان

      21 آذر 1400، 13:53

      دوست عزیز خط 50004 قابلیت ارسال لینک سایت، پیج اینستاگرام و … داره ولی مانال تلگرام به دلیل فیلترینگ این برنامه محدودیت داره

  • مجید باقری

    18 آذر 1400، 15:43

    سلام و درود با تشکر بابت مقاله خوبتون ایا فقط با خطوط 50004 و 30008666 میشه ارسال لینک انجام داد؟ با این خطوط ارسال پیامک رو انجام بدیم ایا هزینه ارسال بیشتر میشه؟
    باقی خطوط رو نمیشه فعال کرد ارسال لینکشو؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1400، 10:43

      دوست عزیز به صورت عمومی فقط 3000 و 50004 قابلیت ارسال لینک دارن
      باقی خطوط باید امکان ارسال لینکشون فراهم بشه که هر کدوم شرایط متفاوتی دارن، خط موردنظرتون رو برامون ارسال کنید تا شرایط فراهم کردن لینکشو براتون ارسال کنیم

  • حسن زاده

    17 آذر 1400، 10:24

    سلام وقتتون بخیر من از شما پنل دارم خطی که روی پنل من دارم خط 50001 هستش اما این خط قابلیت ارسال لینک رو نداره میخواستم بدونم کدوم یکی از خط هاتون این امکان رو داره که ما خریداری کنیم؟
    ممنون از پاسخگویی

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 12:43

      سلام دوست عزیز،
      شما از خط 50004 استفاده کنید خیلی راحت میشه باهاش لینک فرستاد.

  • بشارتی راد

    16 آذر 1400، 15:10

    سلام و خسته نباشید
    اینکه میگید باید رسماً درخواست بدیم یعنی باید شرکت باشیم؟؟؟؟
    چون ما خط 1000 داریم و میخوایم لینک بدیم ولی باید حتماً شرکت داشته باشیم که بتونیم لینک بدیم؟

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 12:43

      سلام دوست عزیز،
      بریا ارسال لینک اگر اصرار دارید با همون خط 1000 انجام بشه که خب باید مدارک رو بفرستید. برای اینکه بدونید چه مدارکی لازمه با شماره 02163404 تماس بگیرید.
      اما با خط 50004 خیلی راحت و بدون دردسر میتونید لینک بفرستید. اگر از ما پنل بخرید هم یک خط 50004 رایگان بهتون هدیه میشه.

  • الینا فرید

    16 آذر 1400، 10:52

    سلام وقت بخیر
    مسلما قابلیت ارسال لینک هم اگر این پیامک های تبلیغاتی نداشتند که خیلی سخت میشد نظر افراد رو جذب کرد
    تبلیغات پیامکی که قابلیت آپلود عکس ندارند خوبه که حداقل ارسال لینک و سلب نکردند

  • شهاب الدین نجمی

    15 آذر 1400، 18:11

    سلام من فرد حقیقی هستم و به هنگام خرید پنل پیامکی ملی پیامک هم به صورت حقیقی پنل خریداری کردم ایا من میتونم ارسال لینک خط 50001 پنلمو فعال کنم؟
    و اینکه اگر این مورد امکان پذیر باشد چه نوع مدارکی نیاز هست؟
    ممنون

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 13:02

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      با خط 50001 نمیتونید این کار رو بکنید
      خطوط 1000، 50001، 50002-50005 مدارک زیر رو نیاز دارن:
      تکمیل نامه پیوست بر روی سربرگ با مهر و امضای مدیرعامل، روزنامه رسمی با نام اعضا، گواهی امضای مدیرعامل، سفته حقوقی به مبلغ 20 میلیون تومان
      برای افراد حقیقی میتونید از خط 50004 استفاده کنید.

  • سیمین جانمرادی

    15 آذر 1400، 11:29

    سلام من ادرس پیج اینستاگرام خودمو گذاشتم اما داخل متن پیامک نمیشه روش کلیک کرد تا وارد پیج بنده بشه ایا شرط خاصی داره که بشه با وارد کردن ادرس بشه روش کلیک کرد و وارد پیج شد

    • نیلوفر اکبریان

      17 آذر 1400، 14:10

      دوست عزیز ارسال لینک فقط از خطوط 3000 و 50004 انجام میشه

  • صابر بانی

    11 آذر 1400، 14:37

    سلام من با یک سامانه دیگر فعالیت میکردم و متوجه شدم که خیلی خطوط رو گرون تر از بقیه جاها به فروش میرسونن
    مثلا خط 50004 که 14 رقم باشه رو 120.000 تومان دارند به فروش میرسونن
    درصورتی که خط رو شما برای ما فعال کردید به صورت رایگان!
    واقعا ادم نباید بدون تحقیق پنل تهیه کنه

  • غزل قاسمی

    11 آذر 1400، 11:14

    سلام برای اپراتور 2000 هر بار باید تمامی متن ها و لینک های مختلف باید از طریق تیکت اعلام کنم؟
    خب ممکنه یه زمانی خیلی سریع ارسال پیامک داشته باشم و زمان اینطوری از دست بره
    چطوری میتونم هزمان از دو تا اپراتور خط داشته باشم؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:34

      دوست عزیز علاوه‌بر خطوط خودتون، ملی پیامک هم تعدادی پیامک هدیه در اختیارتون قرار میده در نتیجه از چند اپراتور خط دارین، نگران نباشید

  • فاتحی

    11 آذر 1400، 11:07

    سلام وقتتون بخیر من شنیدم ارسال لینک با خطوط غیرفعال هستش و نمیشه ارسال کرد مگر اینکه شرکت ثبت شده داشته باشیم تا قعال بشه اما ما حقوقی نیستیم راهکاری برای ما هستش؟

    • زهره تاجیک

      12 مهر 1402، 16:13

      ارسال لینک در پیامک از خطوط 3000 و 5004 کاملا آزاده و می‌تونید از این خطوط استفاده کنید.

  • ساغر

    10 آذر 1400، 10:26

    ممنون از مقاله مفیدتون بنده یک سال هستش که یک پیج فروش لوازم آرایشی و بهداشتی راه اندازی کردم و می خوام که ارسال پیامک داشته باشم برای اینکه فالورهای پیجم بالا بره آیا به نظرتون ارسال پیامک انبوه به بانک شما افزایش فالوئر رو برای من میاره یا نه ؟ لطفا منو راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      21 آبان 1402، 15:55

      سلام ساغر عزیز.
      قطعا ارسال پیامکی که لینک اینستاگرامتون داخلش قرار گرفته می‌تونه براتون مفید باشه. یعنی اگر محتوای پیجتون جذاب باشه، افراد با کلیک کردن و وارد شدن به صفحه شما رو فالو می‌کنن.
      اگر دوست دارید ببینید چه افرادی روی لینک کلیک کردن و اطلاعات کامل‌تری از ارسال لینک در اس ام اس بگیرید، حتما از قابلیت جدید لینک ترکر ملی پیامک استفاده کنید.

  • شاهان عباس پور

    09 آذر 1400، 10:15

    سلام صبحتون بخیر
    من یک پنل از شما خریداری کردم با خط 500040001 ایا این خط هم امکان ارسال لینک برای ما فراهم میکند که بتونم ارسال لینک داشته باشیم ؟
    و سوال بعدی اینکه ما مجاز به ارسال چه نوع لینک هایی هستیم؟
    ایا ارسال لینک اینستاگرام هم مقدور میباشد.

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 13:04

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید از این خط 50004 ارسال لینک داشته باشید.
      بله میتونید از لینک اینستاگرام تو متن اس ام اس های خودتون استفاده کنید.

  • صورت گر

    07 آذر 1400، 14:49

    سلام من یک خط 1000 دارم و تقریبا چند سالی هست که دارم ازش استفاده میکنم و خیلی خط خوبی هست اما به تازگی ارسال لینک ازش میسر نیست اولا شحخص حقیقی هستم و نمی تونم ارسال لینک رو براش فعال کنم میخوام بدونم چه خطی در حد همین اپراتور به بنده پینشهاد می دهید که سرعت خوبی در ارسال داشته باشد

    • زهره تاجیک

      12 مهر 1402، 16:15

      برای ارسال لینک با خط 1000 باید یک سری مدارک رو بفرستید. اما ارسال پیامک از خط 3000 و 5004 آزاد هست و می‌تونید به راحتی از این خطوط استفاده کنید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید