30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
بهترین روش‌های دریافت انتقاد و شکایت

بهترین روش‌های دریافت انتقاد و شکایت

151

بر هیچ کس مخفی نیست جمع آوری و تجزیه و تحلیل بازخورد مشتری چقدر می تواند برای بهبود محصول یا خدمات ،ارزشمند باشد. با این حال، به دست آوردن این بازخورد اغلب می تواند یک چالش پیچیده برای بسیاری از کسب و کارها باشد. این به این دلیل است که مشتریان براساس اهداف و محدودیت زمانی خودعمل می کنند، بنابراین تا اینجا مسئولیتی متوجه شما و شرکت شما نیست. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین روش‌ها برای دریافت انتقادات و شکایات مشتریان بپردازیم.

بهترین روش‌های دریافت انتقادات و شکایات مشتریان

بسیاری از مشتریان به علت ناراحتی از خدمات، تمایل به پر کردن نظرسنجی یا شرکت در بخش نظرات دارند . مشتریان برنامه های پر مشغله ای دارند و بسیاری از آنها زمان خود را برای توصیف نقص محصول یا نقص در ارائه خدمات مربوطه، تلف نمی کنند. و یا حتی برخی از مشتریان ممکن است درمورد سوالاتی که می پرسید تردید داشته باشند و یا برای ارائه اطلاعات درست، احساس راحتی نکنند.

آیا می‌دانستید که یکی از اصول برای افزایش درصد موفقیت کسب و کار و ماندگاری آن، با دریافت بازخورد مشتریان فراهم می‌شود؟ با دریافت انتقاد و شکایت مشتریان قادر خواهید بود تا به تفکری که مشتریان درباره کسب و کارتان دارید پی برده و کاستی‌های آن را رفع کنید.

هنگام درخواست بازخورد، مهم است که بهترین راه برای برخورد با مشتریان خود در نظر بگیرید. برای کمک، در بخش بعدی ما لیست گسترده ای از روش هایی را که می توانید بازخورد مشتری را بدست آورید، تهیه کردیم.

1. ارسال ایمیل پیگیری

متداول ترین روش برای درخواست بازخورد مشتری از طریق ایمیل است. این ایمیل زمانی ارسال می شود که یک سرویس ارائه شده یا زمانی که یک محصول خریداری شده و به مشتری تحویل داده شود. آیا تا به حال خرید آنلاین انجام داده اید یا در یک هتل اقامت داشته اید؟ بدون شک درخواستی برای ارزیابی تجربه خود دریافت کرده اید. شرکت های مختلفی شمارا به طور اتوماتیک دراین فرایند کمک کنند، و میتوانید مطمئن شوید نتایج ارزیابی آنها در مهمترین پورتال ها مانند فیس بوک، گوگل دیده می شوند.

بهترین روش‌های دریافت انتقادات و شکایات مشتریان

2. نظرسنجی پیامکی

بدون شک پیامک یکی از قدرتمند ترین کانال ها برای درخواست بازخورد از مشتریان است. در دورانی که مصرف کنندگان همیشه در چند متری تلفن های خود هستند، پیامک هنوز راه خوبی برای برقراری ارتباط با مشتریان است. با وجود توسعه استفاده از ایمیل، پیامک ها هنوز یک جایگزین قوی برای استفاده هستند.

شما می‌توانید با خرید سامانه پیامک کوتاه و متصل کردن آن به شماره اختصاصی به کمک قابلیت‌های نظرسنجی پیامکی از مشتریان بخواهید که دیدگاه خود را در رابطه با کسب و کارتان به شما اعلام کنند. یا اینکه می‌توانید این قابلیت را با استفاده از مسابقه پیامکی نیز پیاده سازی کرده و باز هم به صورت قرعه کشی پیامکی جوایزی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید. در این حالت شما روی حفظ مشتری هم تمرکز خواهید کرد.

استفاده از پیامک در بین روش‌های معرفی شده در دسترس‌ترین ابزار است که هر کسی به آن دسترسی دارد. علاوه بر این امکانات ویژه زیر هم امکان مانور بیشتری به شما می‌دهد.

  • امکان استفاده از نظرسنجی پیامکی
  • برگزاری مسابقه پیامکی
  • قرعه کشی پیامکی
  • امکان استفاده به صورت کد
  • نمایش نمودار از وضعیت رضایت مشتریان

3. نظرسنجی‌ها را به شبکه Wi-Fi خود اضافه کنید

کافه ها، هتل ها و حتی فروشگاه ها در حال حاضر با ارائه وای فای رایگان، تلاش دارند مشتری بیشتری به مکان خود جدب کنند هم مشتریان سود می برند هم فرصت بسیار ارزشمندی برای کسب بازخورد از آنها است .

شما می توانید از مشتریان درخواست کنید تا یک حساب کاربری رایگان برای دسترسی به وای فای ایجاد کنند، سپس از آدرس ایمیل گرفته شده برای درخواست نظرات بعدی استفاده کنید. یا به سادگی می توانید از تجربه آنها زمانی که آنلاین هستند بپرسید. مهم نیست کدام روش را انتخاب می کنید، فقط بدانید استفاده از WiFi رایگان می تواند یک تجارت ارزشمند برای هر دو طرف باشد.

4. کارت های بازخورد کاغذی ایجاد کنید

برخی از شرکت ها ترجیح می دهند با استفاده از روشهای قدیمی مانند پرسشنامه های ساده، قلم و خودکار و کاغذ نظر سنجی کنند. این روش یکی از بهترین راه جمع آوری تجربیات است و همچنین اطلاعات پنهان و با ارزش زیادی را در هنگام مقایسه و تحلیل نظرات ارائه دهد.

برای اینکه قادر باشید اقدامات معنی دار و مفیدی از نظرات کسب کنید، پاسخ ها باید در یک صفحه گسترده جدول بندی شوند و سپس تجزیه و تحلیل شوند. این امر نیاز به زمان و تلاش قابل توجهی دارد. حقوق یک کارمند که هر روز برای پاسخ دادن، 10 دقیقه صرف می کند، به بیش از 500 دلار در سال می رسد.

5. ارسال نظرسنجی‌ها از طریق یک چراغ سیار

با وجودی که این چراغهای سیار بسیار پیشرفته شده، هنوز هم یک فناوری جالب جهت جمع اوری نظرات است. با یک تلفن همراه، چراغ های شارژ پس از رسیدن به مجاورت چراغ اصلی، میتوانند توجه مشتری را جلب کنند. این روش می تواند یک راه عالی برای درخواست از کاربران باشد تا تجربه خود رادر فروشگاه در حالی که هنوز در محل حضور دارند با شما در میان بگذارند.

6. چت زنده را مرور کنید

ابزار چت زنده هر روز متداول‌تر میشود تا خدمات پشتیبانی به خوبی سرویسهای مشتری برسد.

مرور چتها و طبقه بندی هر گونه نظرمی تواند در شناسایی ناکارایی و ناکارامدی در کسب و کار به شما کمک کند. موضوعات ذکر شده در این چت ها اغلب مشکلات کسب و کار شما را بیان میکند که می تواندباعث بهبود ان شود. این امر نه تنها به رضایت مشتری کمک می کند، بلکه منابع درگیر در قسمت خدمات پشتیبانی را هم کاهش می دهد.اگر چه گاهی بازخورد چت کلاسیک می تواند برای بررسی نامناسب باشد، اما معمولا بازخورد مستقیمی از مشتریان است که می توانید دریافت کنید.

ویژگی های اختصاصی پنل اس ام اس برازجان برای توسعه کسب‌وکارحتما بخوانید: ویژگی های اختصاصی پنل اس ام اس برازجان برای توسعه کسب‌وکار

7. انجام مصاحبه با مشتری

مصاحبه با مشتریان، مخصوص شرکت های تحقیقاتی بزرگ و یا شرکتهای مشهورکه دارای بودجه های بزرگ هستند نیست . مشتریان تکراری و وفادار به شما بسیار خوشحال میشوندکه نظرات انها را بپرسید با توجه به اینکه این گونه مشتری‌ها بیشترین سرمایه گذاری را در محصولات شما داشته اند

بخشهای مورد علاقه خود را پیدا کنید و مشتریان مختلفی را انتخاب کنید که مناسب این بخشها هستند. برای افزایش میزان موفقیت، مطمئن شوید مشتری با شخص درستی ارتباط برقرارمیکند، این امر نه تنها موجب می شود که مشتری احساس کند با او مانند یک VIP (و حتی وفادار تر) برخورد شده، بلکه تلاش می کند باز خورد بهتری را به شما ارائه دهد.

8. تجزیه و تحلیل تماس‌های فروش

اگر شما یک تیم فروش خارج از کشور دارید، احتمال دارد که هر روز صدها تماس داشته باشید. این تماسها می تواند نتایج ارزشمندی برای اهداف اموزشی و بازخورد محصولات شما باشد. تماس گیرنده ممکن است در حال حاضر مشتری نباشد و منافعی هم در اینکار متوجه او نباشد ولی بازخورد مستقیمی روی محصول خواهد داشتبه به قول معروف " برخورد اول مهمترین تاثیر را دارد"

گوش دادن به آنها کمک می کند تا از هر گونه مانعی که ممکن است باعث از دست دادن مشتریان بالقوه میشود جلوگیری کنید .

9. پاسخ بازدید کنندگان صفحات وب سایت را ثبت کنید

می خواهید بدانید که مردم چگونه از وب سایت شما استفاده می کنند و چرا آنها تبدیل به مشتری نمی شوند؟ بخش جلسه (session) را بررسی کنید تا بازخورد ها را بتوانید جمع اوری و بررسی کنید.شرکتهایی هستند که تعاملات کاربران با سایت شما را ثبت کرده و شما ازان طریق می توانید بررسی کنید کاربران چه دیده اند کجا کلیک کرده اند و با چه بخش هایی ارتباط برقرار کرده اند .این روش ممکن است اغراق امیز باشد اما بسیار موثر است. واقعا می تواند به شما کمک کندتا وب سایت را از نظر بازدید کننده خود ببینید و مسائلی را مشاهده کنید که ممکن است قبلا متوجه نشده باشید.

دریافت بازخورد مشتریان

10. کانال های رسانه های اجتماعی را رصد کنید

رسانه های اجتماعی یک روش ارزان و کارآمد برای برقراری ارتباط با مخاطبان مورد نظر شما هستند . مشتریان در حال حاضر فعالانه در فضاهای فیس بوک، توییتر و اینساگرام شرکت می کنند و هیچ مشکلی برای شرکت در گفتگوهای خود ندارند. پاسخ به نظرات، ارسال پیام های مستقیم و ارتباط با مخاطبان برای انکه بدانید واقعا مردم در مورد شما چطور فکر می کنند بسیار سازنده است .

هنگامی که تیم شما با نتایج منفی مواجه شود، مطمئن شوید که به سرعت به آنها پاسخ می دهید. کاربران فعال رسانه های اجتماعی انتظار پاسخ سریع دارند، بنابراین مهم است مراقب عملکرد خود در این صفحات باشید.

11. ارائه انگیزه برای بازخورد

یکی از راه های ایجاد نظرسنجی هایی که ارزش سرمایه گذاری دارند، پاداش برای تکمیل آنها است. این امر یک روش ساده و در عین حال بسیار معقول برای به دست آوردن بازخورد ایجاد می کند.

اگرچه پول و یا دادن تخفیف یک روش کار امد است،اما لزومی ندارد پاداش نقدی باشد. شما می توانید به مشتریان با محتوای رایگان که برای دانش انها مفید است انگیزه دهید. مثلا یک کتاب الکترونیکی، مطالعه در خانه و یا جزوه آموزشی که به آنها کمک کند تا به اهدافشان نزدیکتر شوند.

12. Nps

یکی از بهترین روشهای به دست آوردن و اندازه گیری بازخورد مشتری است. این یک مقیاس از 1 تا 10 است برای تعیین اینکه آیا مشتریان، شرکت شما را به سایر مشتریان توصیه می کنند یا نه. نمرات از 0-6 به عنوان پاسخ منفی و یا «ناراضیان» در نظر گرفته می شوند. امتیازات بین 7-8 بی طرف یا «غیرفعال» هستند. در نهایت، نمرات 9 و 10 امتیاز مثبت هستند.

بهترین بخش NPS این است که برای مشتری و شرکت کارآمد است. این نظرسنجی تنها از یک سوال استفاده می کند که باعث ضبط و تجزیه و تحلیل نتایج می شود. که نیاز به سرمایه گذاری طولانی مدت از مشتری ندارد و شما فرصت بیشتری برای دریافت بازخورد مفید خواهید داشت.

13. بازخوردهای پس از خرید

اگر شما در حال استفاده از یک وب سایت تجارت الکترونیک هستید، مهم است که بدانید احساس مشتریان در مورد تجربه خودشان چیست .با این حال، گاهی اوقات این امر می تواند مشکل باشد زیرا یک نظرسنجی می تواند مشتریان را از انجام خرید منحرف کند. شما نمی خواهید یک محصول بالقوه را به خاطر یک نظر سنجی از دست بدهید

شما می توانیدگزینه های بازخورد خود راپس از خرید ارائه دهید. هنگامی که فروش نهایی شد، مشتری کمتر دچار گنگی میشود و علاقه مند به ارائه بازخورد خواهد بود. این امر به ویژه در فروش با حجم بالا تر،ارزشمندتر میشود.

14. تاخیر در درخواست بازخورد

اگرچه بازخورد فوری عالی است، اما هرچه دقیقتر و متفکرانه تر باشد مفیدتر است. گاهی اوقات مشتری زمان بیشتری می خواهد تا دیدگاه کاملی در مورد تجربه خرید خود داشته باشد. اگر بلافاصله برای بازخورد از او بپرسید، احساسات اولیه خود را فقط در نظر می گیرد و اطلاعاتی در مورد اینکه محصول چطور بوده ویا سرویس، چگونه در طول زمان انها را تحت تاثیر قرار داده است به شما نمی دهد.

بازار لنگرود را با یک اشاره در دست بگیرید !حتما بخوانید: بازار لنگرود را با یک اشاره در دست بگیرید !

اگر متوجه شده اید نظرات مشتری نادرست است، یک یا دو هفته منتظر بمانید. شاید متوجه شوید که مسئله اصلی ،مشکلاتی است که در طول استفاده مداوم از محصول و یا خدمات شما رخ می دهد.

15. سایت‌های نظارت برنظرات

به جای درخواست مستقیما برای بازخورد، می توانید از سایتها یا اپ هایی که کارشان جمع اوری نظرات است استفاده کنید مانند Google Alerts. این میتواند به شما کمک کند بازخوردی را کشف کنید که درارتباطات آنلاین پست شده اند اما تیم خدمات مشتریان شما از آن آگاه نیست. فضاهای اینترنتی جدید که هر روز ظاهر می شوند، مانند یک رادار عمل می کنند که می تواند حتی حاشیه های اینترنتی شرکت راهم کنترل کند.

نتیجه گیری

واضح است که مسئولیت کسب رضایت مشتری دیگر تنها متوجه تیم های خدمات مشتری نیست، بلکه یک عنصر اساسی برای تمام بخش هایی است که با مشتریان ارتباط دارد. اگر قبلا در مورد راه های جمع آوری بازخورد مشتری در شرکت خود تحقیق نکرده اید هر چه زودتر اقدام کنید.این عمل نه تنها صرفه جویی در هزینه های مشتریان را بدنبال دارد، بلکه به برند شما ارزش بیشتری با طول عمر مفید بیشتر می دهد.به قول بازاریابان "ما می توانیم برای افزایش بودجه های بیشتر تلاش کنیم تا کمپین های جدید و هیجان انگیزتری را امتحان کنیم."

کارشناسان ملی پیامک هم مفتخرند با یکی دیگر از خدمات خود در خدمت شما باشد. شما می توانید با پنل پیامکی از بازخوردهای سایت ها یا صفحات اجتماعی خود مطلع و تصمیمات لازم را در جهت پیشبرد اهداف بلند مدت کسب و کار خود بگیرید. کافی است با شماره 63404-021 تماس بگیرید یا اینکه با مراجعه به صفحه تعرفه‌ها با قابلیت‌های ملی پیامک آشنا شده و از امکانات ملی پیامک که برای دریافت نظرات مشتریان و گرفتن بازخورد فراهم کرده‌ایم به صورت پیامکی استفاده کنید.

اگر شما هم تجربه استفاده از روش‌های دیگری برای دریافت بازخورد از مشتریان دارید، از شما خواهشمندیم که از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
89دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • فرزاد امیری

    19 شهریور 1400، 16:43

    کار جدیدی که امسال سونی توی رویداد جدید انجام داده بود این بود که توی سالن گفته بود میتونید پیشنهاد های خودتون رو درباره بازی هایی که قرار توی آینده بیاد به خط پیامکیشون ارسال کنن یا توی سایتشون ثبت کنن این کار خیلی جالب بود و هنوز مشخصه که از اس ام اس توی همه جای دنیا حتی برند های بزرگی مثل سونی هم استفاده میشه

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:18

      سلام و وقت بخیر،
      بله دقیقا. پیامک هنوز یکی از راه‌های خیلی پربازده برای تبلیغاته و برندهای بزرگ اینو خوب میدونن.
      ممنون از شما که نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  • عباس منش

    14 شهریور 1400، 08:29

    سلام وقتتون بخیر بعد از دریافت شکایت افراد و پاسخدهی به این شکایات سامانه امکان نظرسنجی نسبت به پیگیری و مشاوره افراد رو داره تا در انتهای ماه به بیشترین امتیاز پاداش دهیم؟

    • سمیه جابری

      08 اسفند 1402، 09:18

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید به کمک ماژول نظرسنجی پیامکی این کار رو به راحتی انجام بدید

  • سروری

    10 شهریور 1400، 19:22

    ببخشید ارسال پیامک برای افرادی که گوشی ساده دارند ارسال میشه یا فقط برای گوشی های هوشمند میره

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:16

      سلام دوست عزیز؛
      پیامک‌های تبلیغاتی حتی به ساده‌ترین گوشی‌های موبایل هم میرسه و نگرانی بابت این موضوع نیست.

  • عرفانی

    10 شهریور 1400، 09:44

    سلام وتتون بخیر
    من به تازگیکسب و کارم رو شروع کردم و زمینه کاری من فروش پوشاک هستش و کل کارام اینترنتیه ،من چه تبلیغاتی انجام بدم و چطوری انجام بدم ممنون میشم راهنماییم کنید
    ممنون از پاسخگوییتون

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:17

      سلام دوست عزیز،
      ما مطالب زیادی در وبلاگ داریم درباره جذب مشتری و نگه داشتن مشتری.
      یک سری مطلب به خصوص هم درباره جذب مشتری بوتیک‌ها داریم که پیشنهاد می‌کنم حتما مطالعه کنید.

  • سعید کریمی

    07 شهریور 1400، 10:08

    سلام من میخوام با ارسال هر عددی که می فرستن یک پیامک مختص به همان عدد ارسال بشه میخواستم ببینم این مورد امکان پذیر هست اگر امکان پذیر هست روی کدوم پنل شما فعال هست

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 14:58

      سلام دوست عزیز،
      بله امکانات برگزاری آزمون، مسابقه، قرعه کشی و غیره تو سامانه ملی پیامک فراهمه. برای این کاری که می‌گید می‌تونید پنل تجاری یا شرکتی رو خریداری کنید. البته دقت کنید برای همچین امکانی باید یک خط اختصاصی هم داشته باشید.

  • هومن اقوامی

    06 شهریور 1400، 09:18

    سلام صبح عالی بخیر
    من میخوام یک پنل پیامکی داشته باشم که دربرابر همه دریافت ها یک پاسخ تشکر به صورت خودکار ارسال بشه چه انتقاد چه پیشنهاد ایا این امکان برای شما مقدورهست؟ و اینکه اصن پنلی که برای ما فعال میشه امکان دربافت پیامک داره یا فقط به ارسال محدود میشه؟
    ممنون میشم راهنمایی لازم را ارئه بفرمایید.
    سپاس

    • سمیه جابری

      08 اسفند 1402، 09:44

      سلام وقت شما به خیر
      بله این قابلیت وجود داره
      برای اینکه بتونید دریافت پیامک هم داشته باشید باید یک خط اختصاصی خریداری کنید

  • فرساد نقاطی

    05 شهریور 1400، 11:23

    سلام من برای سایتم میخوام از شما استفاده کنم ایا این کارو میشه انجام داد؟برا لیست سیاه هم میره پیامک؟تعرفه ها تون به چه صورت هستش؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:00

      سلام دوست عزیز؛
      دقیقا متوجه منظورتون از سایت نمی‌شم. یعنی می‌خواید از وب سرویس پیامکی استفاده کنید؟
      اگه بله که می‌تونید از ملی پیامک استفاده کنید و بله پیامک‌ها به لیست سیاه هم ارسال میشه. برای دیدن قیمت‌ها هم به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید.

  • شیوایی

    02 شهریور 1400، 15:31

    من یک مسافر خانه در شهر اصفهان دارم نمی دونم آیا میشه از نظر سنجی برای مسافرهایی که میان توی مسافر خونه ام بذارم یا نه لطفا راهنمائی کنید ممنون می شم

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:01

      سلام دوست عزیز؛
      بله شما می‌تونید از ماژول نظرسنجی ملی پیامک استفاده کنید.
      یک راهنمای کامل برای استفاده از نظرسنجی داریم که براتون لینکش رو میذارم حتما مطالعه کنید.

  • هاتف

    02 شهریور 1400، 15:27

    پیگیری خیلی نتیجه خوبی در پی داره و اینطوری مشتری به آدم اعتماد میکنه من خودم برای رستورانم نظرسنجی گذاشتم و بیشتر مواقع هم نظرهای مثبت میگیرم از مشتری هام

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:02

      سلام دوست عزیز؛
      خداروشکر که از این استراتژی نتیجه مثبت گرفتید.
      و البته متشکرم که دانش و تجربه‌تون رو با ما به اشتراک می‌گذارید.

  • شکیبایی

    02 شهریور 1400، 14:35

    نظرسنجی خیلی کمک می کنه به هر کسب و کاری. من خودم اگر از خدماتی که ته اش پیشنهاد و انتقاد قبول کنه خیلی استقبال می کنم و امیدوارم روزی برسه که همه کسب و کارشون رو بتونن توش نظر سنجی بذارن

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:03

      سلام، امیدوارم حالتون خوب باشه.
      بله دقیقا همین طوره که شما میگید. اینکه مشتریا بتونن نظر خودشونو با کسب‌وکار به اشتراک بگذارن خیلی کمک می‌کنه به حل کردن مشکلات و قوی‌تر کردن تجارت.
      ممنون که نظر خودتون رو برامون نوشتید.

  • ابراهیم جعفری

    02 شهریور 1400، 10:25

    سلام
    برای این که دریافت داشته باشیم باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنیم یک خط جداگانه خریداری کنیم یا داخل پنل این مورد برای ما امکان پذیر هست

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:04

      سلام جناب جعفری؛
      برای دریافت پیامک شما باید یک خط اختصاصی داشته باشید. هر زمان که یک پنل از ملی پیامک خریداری می‌کنید، یک خط اختصاصی با سرشماره 50004 از ما هدیه می‌گیرید. با همین خط می‌تونید پیامک دریافت کنید.

  • جعفرلو

    01 شهریور 1400، 09:44

    با سلام؛ من به تازگی یک کاری رو شروع کردم و زمینه کاری من فروش شال و مانتو هستش و کل کارام اینترنتیه من واقعا الان گیج شدم و نمیدونم چیکار کنم چه تبلیغاتی انجام بدم و چطوری انجام بدم من آیا میتونم از مشاوره رایگان استفاده کنم

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:08

      سلام دوست عزیز،
      من توصیه می‌کنم ابتدا تو شبکه‌های اجتماعی تبلیغات رو شروع کنید و همزمان تبلیغات پیامکی رو هم آغاز کنید.
      برای فروشگاه آنلاین خودتون تخفیف بگذارید، پیشنهادات ویژه بدید و از کلمات وسوسه‌کننده مثل ارسال رایگان استفاده کنید تا مشتریا جذب بشن.
      بعد باید بتونید مشتری رو راضی و وفادار به خودتون نگه دارید. یه دوره جامع اس ام اس مارکتینگ داریم، ثبت نام کنید و ویدئوها رو تماشا کنید تا با این کارها آشنا بشید.

  • یزدان حیدری

    30 مرداد 1400، 19:58

    من از افزونه جدید شما خیلی خوشم اومد، خوبه که بعد از این که محصول به دست مشتری میرسه براش لینک نظر سنجی بره و بتونه به خدمات و محصول ما نظر بده.
    از این که به فکر بهتر کردن کسب و کار مشتریان خودتون هستید به شخصه ممنونم از شما

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:05

      سلام دوست عزیز؛
      خداروشکر که از خدمات ما راضی هستید.
      باعث افتخاره داشتن مشتریان خوبی مثل شما. امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

  • میرباقری

    30 مرداد 1400، 17:22

    سلام
    من پنل شمارو دارم و برای تبلیغات از این پنل استفاده میکنم کارم سالن های زیبایی هستش در لاین های مختلف
    برای پیامک تبلیغاتی تتو و پاکسازی پوست چه مجوز هایی باید داشته باشم

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:09

      سلام دوست عزیز؛
      پیامک‌های تبلیغاتی تو این زمینه یه مقدار پیچیدگی داره و حتی ممکنه کلماتی مثل تتو فیلتر بشن. حتما با بخش فروش و پشتیبانی تماس بگیرید تا دقیق شما رو راهنمایی کنن:02163404

  • کمال شیبانی

    29 مرداد 1400، 14:43

    سلام من ارسال زماندار انجام میدم و خیلی عالی هستش
    لازم نیست دم به دیقه ارسالبکنی
    حسابتو شارژ میکنیو ارسالاتو تنظیم میکنی و انجام میشه
    خیلی هم عالی و ممنون از شما

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:10

      سلام دوست گرامی؛
      دقیقا همین طوره که شما میگید. این امکانات پنل کاملا کار رو برای کسب‌وکارها راحت کرده.
      من واقعا خوشحالم که از این امکانات راضی هستید و استفاده می‌کنید. امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.

  • نیلوفر باریانی

    07 مرداد 1400، 08:40

    درود من به جز واتساپ و خط ثابت شماره سامانه پیامکی هم قرار دادم و جالبه که بیشتر برای اون پیامک میفرستند
    بهترم هست البته یه لحظه شماره شونو کپی میکنم و زنگ میزنم بهشون
    اها راستی خطم 2000 هستش دوستان بعضی از خط ها دریافت ضعیفی دارند ولی 2000 اوکیه

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:31

      ممنون از نظر شما

  • مینو روزبهانی نژاد

    06 مرداد 1400، 18:18

    با عرض ادب و درود
    من پنل شما دارم و ارسال و دریافت پیامک هم از داخل پنل با خط اختصاصی بنده انجام میشه فقط یه سوال از حضور جنابعالی دارم من میتونم یه نسخه از پیام های دریافتی که داخل پنل برام در داخل صندوق دریافتی هام ثبت میشه به صورت پیامک برای بنده به شماره موبایلم ارسال بشه؟
    اگر این مورد لطف بفرمایید توضیح بدید ممنون میشم.

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:38

      سلام و درود بر شما دوست عزیز،
      بله روی پنل شرکتی و تجاری از قابلیت “انتقال پیامک” استفاده بفرمایید.

  • حسین

    23 تیر 1400، 17:30

    من از سیستم پیامک شما استفاده میکنم میخواستم بدونم شما سیستم ارسال ایمیل یا ارسال واتساپ هم دارید؟
    باتشکر

    • سمیه جابری

      01 اسفند 1402، 09:40

      سلام وقت شما به خیر
      خیر دوست عزیز همچنین سیستمی ما ارائه نمیکنیم

  • قاسمی نسب

    23 تیر 1400، 14:53

    یکی از پیگیرترین سامانه ها و با حوصله ترین پشتیبانی های تلفنی رو توی شرکت ملی پیامک دیدم. با n تا از سایت های دیگه و کسب و کارهای دیگه سر و کار داشتم. ولی خب با اختلاف فاحش، یکی از بهترین پشتیبانی های موجود رو شما دارین. دست مریزاد و خسته نباشید و خدا قوت به تیم عالیتون

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:11

      سلام دوست عزیز،
      افتخار ما خدمت رسانی به شما مشتریان خوبمون هست.
      امیدوارم همیشه پرانرژی و سلامت باشید.

  • مریم مولایی

    16 تیر 1400، 09:48

    وای یادش بخیر من چقدر برای نظرسنجی سوالات و تایپ میکردم میبردم جواب بگیرم بعد جمع میکردم میاوردم نتایج و در میاوردم حالا بشین جواب ها رو بصورت نمودار در بیار اووووو
    چقدر تکنولوژی آدم و جلو میندازه هاا
    دمتون گرم

  • سالار محمدی

    15 تیر 1400، 09:58

    سلام؛ من یک فروشگاه اینترنتی دارم و فقط محصولات شیائومی فروش دارم برای نظر سنجی های محصولات از سمت سایت ارسال میشه به طور اتوماتیک که خوبه ولی دیدم توی سامانه یه ماژول دارید به اسم نظر سنجی این ماژول به چه صورت کار میکنه؟

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:12

      سلام دوست خوبم.
      همونطور که از اسمش مشخصه این ماژول برای بازخورد گرفتن از مشتریان حرف نداره.
      من لینک مقاله و ویدئو آموزشی نظرسنجی رو میذارم خودتون برید نگاه کنید و با جزئیات این ماژول آشنا بشید.

  • مهران کلهر

    14 تیر 1400، 16:59

    به به فوق العاده بود
    واقعا از 100 تا دوره های پولی حاجی محمدی و امثال هم بهتره مقاله هاتون.اگر ویدیو هم تهیه بکنید عالی میشه
    یا اگر دارید خواهش میکنم ادرس بدید بریم استفاده کنیم ازش
    با تشکر از تیم شما

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:15

      سلام دوست گرامی،
      ممنونم بابت نظری که گذشاتید. کلی انرژی مثبت دادید به تیم ما.
      اتفاقا آموزش ویدئویی هم داریم که می‌تونید تو آپارات یا یوتیوب ما رو دنبال کنید.

  • نوین ارتباطات قائم

    14 تیر 1400، 13:50

    سلام عصر بخیر ما میتونیم از شما خط خریداری کنیم و داخل سایتمون قرار دهیم و از کاربرای سایتمون بخوایم نظرها پیشنهادا و انتقاداشونو برای ما به اون شماره ارسال کنن و ما بر روی پنل بتونیم مشاهده کنیم و پاسخگوی اونها باشیم و یا اینکه یه پیامک اتوماتیک تشکر برای همه مخاطبینی که پیامک ارسال کردند و ما بر روی پنل ردیافت خواهیم کرد ارسال بشه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:52

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله، هر دو حالت در سامانۀ ملی پیامک مقدور و میسر است. پس با توجه به نیاز خودتون، با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم، ارائه گردد.

  • فرید محمدنژاد

    14 تیر 1400، 12:29

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون خیلی مفید بود توضیحاتتون کامل بود و خیلی هم به درد بخور بود
    من الان میخوام پنل شما رو خریداری کنم و این امکان نظرسنجی شما مدنظرم هستش برای این امکان هر پنلی رو تهیه کنم این امکان رو پشتیبانی میکنه

    • زهره تاجیک

      12 آذر 1402، 15:13

      سلام دوست عزیز،
      برای اینکه از ماژول نظرسنجی استفاده کنید باید یک پنل تجاری یا شرکتی تهیه کنید.

  • سیروس ملک پور

    14 تیر 1400، 12:22

    سلام وقت بخیر
    چقدر عالی دلم خواست از این مورد استفاده کنم برای پیج خودم
    امکان پذیر هست شماره ی پیامکی رو توی پیجم بذارم و ازشون بخوام انتقادات و پیشنهادات خودشون ر و به اون شماره پیامک کنن
    می تونم شماره ها رو در این صورت داخل پنل داشته باشم یا این که شماره مشاهده نخواهد شد

    • زهره تاجیک

      13 اسفند 1402، 10:50

      سلام دوست عزیز،
      بله دقیقا… امیدوارم موفق و پیروز باشید.

  • خسرویی

    25 اسفند 1399، 13:12

    سلام من به عنوان دارنده چندین سایت مختلف و تست همه موارد فوق، میگم که الان کمتر کسی به ایمیلش سر میزنه. و علنا مورد 1 بی فایدس، در عوض همون ارسال پیگیری رو اگه به صورت پیامکی کنی، بازخورد میگیری از مشتری همون لحظه

  • ارسلان زاده

    23 اسفند 1399، 08:58

    با عرض ادبو احترام من پنل شمارو دارم و برای دریافت از این پنل استفاده میکنم کارم فروشگاه مواد غذایی و بعد از رفت و امد مشتریانم بهشون پیامک ارسال میکنم و ازشون درخواست میکنم انقاد و پیشهاداتشونو برامون ارسال کنن و خداروشکر مشتریانمونم واقعا اهمیت میدم و ارسال انجام میدن و پیامک هاشون داخل پنل قابل مشاهدست ممون از ملی پیامک عزیز با خدمات خوبی که برای ما کاربرا داره.سپاس

  • آلماجین

    21 اسفند 1399، 19:25

    آیا صندوق انتقادات و پیشنهادات خوب هستش که من برای فروشگاهم راه‌اندازی کنم بیشتر فروشگاه ها این مورد رو ندارن

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 08:41

      دوست عزیز خودتون گفتید بیشتر فروشگاه‌ها ندارند، پس اگر شما داشته باشید یه نکته متمایز کنندست که قطعاً نتیجه خوبی داره

  • علي تيمورى

    20 اسفند 1399، 21:23

    سلام من سوالي ازتون داشتم اگر ما بخواییم پیج اینستاگرام خودمون رو از طریق پیامک معرفی کنیم اين امكانش وجود داره؟ و براي اين مورد چه پنلي رو خريداري كنيم و فرقى ميكنه چه خطي خريداري كنيم؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 15:06

      بله دوست عزیز می‌تونید از خط 3000 و 50004 برای ارسال لینک استفاده کنید. توصیه می‌کنم پنل شرکتی یا تجاری تهیه کنید

  • سامان کلامی

    20 اسفند 1399، 09:03

    سلام
    من می خوام از این امکان اسفاده کنم از کدوم بخش می تونم ارسال کنم که بتونم دریافت کنم هر کی هر پاسخی بده می تونم ببینم دیگه ؟

  • زهرا سلیمی

    18 اسفند 1399، 20:06

    این روش واقعا عالیه کلی پیام محبت آمیز و انتقاد دریافت کردم که باعث شد خیلی راحت تر و سریع تر کسب و کارم رو ارتقاع بدیم
    خیلی ممنونم بابت ایجاد بستر امن برای پیشرفت مشتریاتون

  • فرانک عباس زاده

    17 اسفند 1399، 10:17

    سلام من یه خط خدماتی در سامانه ای دیگر دارم و قصد انتقال به پنل ملی پیامک را دارم.
    سوالی که دارم اینه که ارسال پیامک نظر سنجی و یا قرعه کشی از نظر شما تبلیغاتی میباشد یا امکان ارسال از خطوط خدماتی آزاد است؟
    برای انتقال خط هم لطفا راهنمایی کنید.

    • نیلوفر اکبریان

      15 فروردین 1400، 10:02

      دوست عزیز برای انتقال خط باید با همون شرکتی که اول پنل گرفتید به توافق برسید و برای ملی پیامک مدارک و نامه انتقال خط ارسال کنید
      برای سوال دومتون هم بله می‌تونید از خط خدماتی برای ارسال قرعه‌کشی و نظرسنجی به لیست سیاه استفاده کنید

  • محمد نوبری

    13 اسفند 1399، 23:07

    واقعا بعضیا نظرای قشنگی رو برای ما ارسال میکنن که به نظرم عالیه که از ما انتقاد میکنن که برای بهبود کار ما نظراشونو بدونیم خیلی عالی میشه .حالا هم کامنتایی که میزارن هم پیامک هایی که در جواب برای ما میفرستن.
    درکل پیامک یکی از بهترین راه های ممکن هستش..

  • سهند لاری

    29 بهمن 1399، 10:15

    سلام ما برای نظرسنجی محصول جدیدمون از سامانه پیامکی شما استفاده کردیم و از همین طریق تونستیم عیب یابی کنیم و درصدد رفعش شدیم و در کوتاه ترین زمان متوجه شدیم نقاط قوت محصول چیه و روی افزایشش تمرکز کردیم
    درکل خیلی چیز به درد بخوریه مخصوصا برای کسایی که استارت آپ هستن و تازه میخوان مشتری هاشون رو بشناسن
    ممنون از تیم خوبتون

  • ملک زاده

    27 بهمن 1399، 02:01

    کاملاً موافق ام با پیگیری ولی نه با ایمیل پیگیری که تو ایران کسی ایمیل چک نمیکنه.
    بنظرم واتس اپ یا پیامک خیلی بیشتر دیده میشه

  • محمد رضا تاران

    25 بهمن 1399، 23:25

    یکی از راههای دریافت انتقادات همین پیامک ها هستش.من خودم نمیدونستم که دریافت دارن پیامک ها وقتی متوجه شدم که دیدم پیامی مبنی بر اینکه غذاتون سرد به دستمون رسید دریافت کردم.و اون موقع بود که به ذهنم رسید چه کار باید بکنم.

    • نیلوفر اکبریان

      26 بهمن 1399، 08:26

      بله دوست عزیز اگر خط اختصاصی داشته باشید، می‌تونید جواب مخاطبو دریافت کنید

  • farzlab

    25 بهمن 1399، 17:50

    من یه مغازه عمده فروش محصولان ماکرولب و فراسو دارم که میخوام وقتی کسایی که از من به صورت عمده خرید میکنن کیفیت کرام رو طبق یه نظر سنجی از اعداد 1 تا 5 برام اراسل کنن برای این مورد باید کدوم پنل رو خریداری کنم.

    • نیلوفر اکبریان

      26 بهمن 1399، 08:32

      دوست عزیز برای نظرسنجی می‌تونید پنل تجاری یا شرکتی داشته باشید

  • امیرحسین ابراهیمی

    22 بهمن 1399، 17:57

    هیچ حرف و حدیثی باقی نمونده و همه مطالب درست و کامل توی این مقاله گنجانده شده و تشکر ویژه میکنم از کارشناسای سامانه ملی پیامک که حتی خارج از ساعت کاری هم پاسخگوی تیکت های ارسالی هستند.
    با تشکر و قدردانی

  • کاظمی ارزنده

    21 بهمن 1399، 11:17

    ویدیو اموزشی هم برای نظر سنجی دارید؟
    چون سایر امکاناتتونو من با استفاده از ویدیو هاتون که بسیار ساده و روان داخلشوتن ماژول ها توضیح داده شده تقریبا یاد گرفتم و مشرف شدم خواستم بدونم اگر مقدوره ویدیو این امکان هم برای من ارسال کنید.
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      04 اسفند 1399، 11:24

      بله دوست عزیز، از این لینک می‌تونید ویدئوهای آموزشی آپارات رُ مشاهده کنید

  • مونیکااا

    20 بهمن 1399، 09:36

    سلام من سوالی ازتون داشتم که آیا ملی پیامک همچین قابلیتی داره که مثلا ما کدهای محصولاتمون رو وارد سیستم کنیم و هرشخصی که این کد رو ارسال میکنه پاسخ مورد نظر ما رو دریافت کنه، ما این روند رو برای گارانتی کالاهامون میخوایم که مثلا کسی کد رو فرستاد و کدصحیح بود پاسخی بره که محصول شما گارانتی دارد یا اگر اشتباه بود بزنه کداشتباه هستش.

    • نیلوفر اکبریان

      04 اسفند 1399، 14:44

      بله دوست عزیز، ملی پیامک ابزار بررسی کدها و گارانتی محصولات هم در اختیار کاربران قرار میده

  • جواد ناجی

    15 بهمن 1399، 09:11

    سلام من بخوام از نظز سنجی ها استفاده کنم اینو می دونم اگر با خط تبلیغاتی پیامک ارسال کنم ارسال به بلک لیست ها که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند ارسال نمیشه سوال بنده اینه در نطر سنجی هنگام دریافت پیامک ها در محیط پنل ایا اگر کسی پیامک های تبلیغاتی خود را بسته باشد اگر پاسخی به شماره خط پنل بنده ارسال کنه با این که بلک لیست هست من می تونم جواب ها و پاسخ های ااون مخاطب رو مشاهده کنم
    ممنون میشم این مورد را پاس دهید

    • نیلوفر اکبریان

      08 فروردین 1400، 15:32

      دوست عزیز پیامک روی همۀ خطوط دریافت میشه فقط مسئله ارساله که به بلک لیست انجام نمیشه

  • فريدون محمدى

    03 بهمن 1399، 22:35

    من ميخواهم يك نظرسنجى ايجاد كنم ولى ميخوام آنلاين باشه كه مثلا در صفحه اى به صورت آنلاين نمودار نظرها را به من نشون مثل برنامه ٩٠ كه به صورت آنلاين نظرسنجى دارن
    اين امكان رو شما داريد؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1399، 09:06

      بله دوست عزیز، میتونین از ابزار نظرسنجی استفاده کنید و به‌صورت پیامکی از مخاطبتون نظرخواهی کنید!

  • جورابچی

    03 بهمن 1399، 22:25

    سلام اول یه سوال اینکه اوون تصویر کارتونی بالای صفحه خیلی شبیه ایلان ماسکه دوم اینکه من خیلی موافق با دریافت پیامک شکایات و پشنهاد و انتقاد از طرف مشتری نیستم چون که فکر می کنم که ممکنه توسط کارفرما خونده نشه و نادیده گرفته بهش چون خودم هم دقیقا تجربه مشابه دارم از طریق پیام گذاشتن انگار کسی به مشکل آدم توجه نمی کنه و حتما آدم باید زنگ بزنه تا مشکلش بر طرف بشه

  • رحیم مصری

    01 بهمن 1399، 20:30

    من برای فعالسازی گارانتی میخوام استفاده کنم ؟ مقدوره؟
    محصول چرم فروش داریم و یک سال ضمانت میدیم.
    و میخوایم برای فعالسازی ضمانت استفاده کنیم راهنمایی میکنید

    • نیلوفر اکبریان

      02 بهمن 1399، 09:17

      بله دوست عزیز، باید خط اختصاصی تهیه کنین تا مشتری کد محصولش رو بفرسته چون فقط با خط اختصاصی پنل قابلیت دریافت جواب مشتری رو داره، بعد میتونین بر اساس کد محصول گارانتی و ضمانت اصالت کالا رو براش ارسال کنید

  • حامد طاهر

    01 بهمن 1399، 11:34

    با سلام
    من یک شرکت دارم که تی زمینه مانیتورینگ فعالیت میکنیم. یه سوال داشتم آیا ما میتونیم این مورد رو برای مشتری های خودمون بزاریم وقتی که سیستم ها به مشکل برخوردن برای ما مثلا عدد یک رو اراسل کنن تا ما نیروی پشتیان شبکه ارسال کنیم تا مشکل این افراد برطرف بشه

    • نیلوفر اکبریان

      07 بهمن 1399، 15:59

      بله دوست عزیز، میتونین پنل رو برای عدد خاصی ست کنید تا پاسخ مناسب با اونو در اختیار کاربرتون بگذاره. با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی در این مورد صحبت کنید

  • شهابی راد

    30 دی 1399، 18:47

    سلام آیا پنل امکان ارسال پیامهای دریافتی به شماره موبایل یا چند شماره موبایل را دارد؟ یا همیشه باید برای چک کردنش وارد اکانتمون بشیم؟ اگر این امکان و نداره مشتری ها بیشتر شاکی میشن

    • نیلوفر اکبریان

      06 اسفند 1399، 11:20

      دوست عزیز باید از ماژول انتقال پیامک استفاده کنید

  • افشین قمی

    30 دی 1399، 17:50

    من خودم تا قبل اینکه پنل بخرم فکر می کردم این متنایی که برای این شماره های عجیب غریب میفرستم ارسال نمیشه براشون تااینکه دیدم مثل موبایل قابلیت در یافت هم دارند و میشه پیامک را رویت کرد.

  • شهبازی

    30 دی 1399، 12:27

    ما یه فروشگاه زنجیره ای خیلی بزرگ هستیم که اتفاقا از پنل شما بابته نظر سنجی استفاده میکنیم به محض ورود و یا خروج مشتری شمارشونو دریافت وضمن پیامک تشکر ازشون میخوایم داخل نظرسنجی ما شرکت کنند و بسیاری هم از این موضوع استقبال میکنند در این نظرسنجی شرکت میکنند به نظر من هر کسی که دارای یک کسبوکار هست برای حفظ مشتریهاش و مشرف به عملکرد کارمکانش حتما باید یک پنل پیامکی دارای نظر سنجی داشته باشن.ممنون از ملی پیامک که این امکانو برای ما فراهم کردن.

  • ساسان مقامی

    16 دی 1399، 00:51

    سلام وقتتون بخیر. من برای نظرسنجی فروشگاه اینترنتیم پنل آخرتون رو گرفتم ، همون پنل کامل ترینو. ولی برای نظرسنجی نمیدونم چطور اقدام کنم.
    میخوام بعد از خرید محصول، یک روز بعدش یه اس ام اس به مشتری که خرید کرده، ارسال بشه و نظرش رو راجع به محصولی که خرید کرده ارسال کنه. البته یه جا خونده بودم که میشه بعد از نظرسنجی، نمودار نظرات رو ببینم. دقیقا کجای سامانه میشه اینو تنظیم کرد و مشاهده کرد؟ یه چیزی مشابه نظرسنجی برنامه 90 میخواستم که بعدش که جواب ها اومد، نمودارش رو بسازه. الان پیداش نمیکنم اون مقاله رو ، میشه کمک کنین؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 دی 1399، 11:29

      سلام دوست عزیز، از قسمت ابزار ویژه روی نظرسنجی کلیک کنید و بعد تنظیمات زمان ارسال پیام برای هر مشتری رو انجام بدین تا هر موقع که مدنظرتونه پیام ارسال بشه

  • اطلس

    07 دی 1399، 00:37

    سلام. اتفاقا من قصد داشتم نظر سنجی به صورت پیامک انجام بدم اما متوجه نشدم که من کجا پاسخ کسایی که ارسال کردند رو می تونم ببینم و اصلا با چ خطی باید ارسال بشه باید شماره موبایل خودم رو بزنم و پاسخ ها به شماره موبایل خودم میاد

    • نیلوفر اکبریان

      07 دی 1399، 10:54

      سلام دوست عزیز، نظرسنجی باید با خط اختصاصی انجام بشه و نتایج هم در همون قسمت در دسترس قرار می‌گیره!

  • حمید محمدیان

    17 آذر 1399، 22:22

    یکسری فست فود های بزرگ، از این استند های لمسی میذارن که بتونی با علائمی مثل 😊 یا 😕 نظرت رو راجع به غذا بگی…
    ولی بخاطر کرونا بنظر باید بفکر یه جایگزین باشن…

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید