30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
نحوه ارسال پیام کوتاه با شماره خدماتی

نحوه ارسال پیام کوتاه با شماره خدماتی

203

اگر با بازاریابی پیامکی آشنا باشید، حتماً درباره خط خدماتی هم می‌دانید. سامانه‌های پیام کوتاه فقط برای ارسال پیام تبلیغاتی نیستند. ارسال پیام‌های خدماتی مثل رمز عبور، تائید سفارش یا اطلاع‌رسانی‌های مختلف هم با پنل‌ پیامکی امکان پذیرست. برای همین شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل مثل ملی ملی پیامک، علاوه‌بر ارسال پیامک تبلیغاتی شرایط ارسال پیام با خط خدماتی را هم برای کاربران فراهم کردند.

در این مقاله می‌خواهیم با خط خدماتی، ارسال پیام با شماره‌های خدماتی، وب‌سرویس خدماتی و افزونه‌های مرتبط آشنا شویم.

ارسال پیام با خط خدماتی

شروع ارسال پیام کوتاه

برای شروع ارسال پیام با خط خدماتی باید اول پنل بخرید. من پیشنهادم سامانه ملی پیامک است.

برای خرید پنل شما 4 نوع انتخاب پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری خواهید داشت. می‌توانید بر اساس بودجه، برنامه تبلیغاتی و تعداد پیام ارسالی در ماه، پنل موردنظرتان را انتخاب کنید.

بعد از خرید پنل باید سفارش خط بدهید. از قسمت تعرفه‌ها امکانات و قیمت سرشماره‌های مختلف را بخوانید. بعد با سرشماره‌ای که می‌خواهید، سفارش خط بدهید. در صورتی که خط مورد نظرتان آزاد باشد، اپراتور شمار ا مطلع خواهد کرد. بعد از پرداخت هزینه می‌توانید شروع به استفاده از پنل، ارسال پیام و دریافت پاسخ مشتری کنید.

خط خدماتی چیست؟

حالا که با پنل آشنا شدید، احتمالاً تا اینجا پنل شخصی خودتان را دارید، پیش از شروع ارسال پیام با خط خدماتی باید با این خط آشنا شوید. خطوط خدماتی در واقع همان خطوط تبلیغاتی هستند اما یک تفاوت مهم دارند.

ارسال پیام با خط خدماتیبعضی از شماره‌ها در لیست سیاه مخابرات هستند. یعنی دریافت پیام تبلیغاتی را مسدود کردند. این شماره‌ها که بلک لیست هستند، هیچ پیام تبلیغاتی را دریافت نمی‌کنند. به زبان ساده هیچ پیامی از خطوط تبلیغاتی به این شماره ها نمی‌رسد. برای همین اگر نیاز به برقراری ارتباط با این شماره ها دارید، باید از خطوط خدماتی استفاده کنید.

خط خدماتی می‌تواند به لیست سیاه پیامک بفرستد. البته یک نکته مهم را فراموش نکنید. خط خدماتی اجازه ارسال هیچگونه پیام تبلیغاتی را ندارد. در واقع ارسال پیام تبلیغاتی از این خطوط ممنوع و غیرقانونیست.

معمولاً اطلاع‌رسانی‌های مهم که باید حتماً به گوش مخاطب حتی لیست سیاه برسد، با خط خدماتی ارسال می‌شود.

تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی

حالا اگر پنل پیامکی دارید و با بازاریابی پیامکی آشنا هستید، باید خط خدماتی هم داشته باشید. البته انتخاب دومی هم دارید که تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی است.

برای تغییر نوع خط از تبلیغاتی به خدماتی، باید مدارکی از جمله فرم درخواست خدماتی، تعهدنامه خدماتی، مدارک شناسایی و ... داشته باشید. یادتان باشد که مدارک خدماتی کردن خط بین اپراتورهای مختلف، متفاوت است. در این مورد تیم پشتیبانی شما را راهنمایی می‌کند.

حالا که خط خدماتی هم دارید، نوبت ارسال پیام است.

روش‌های ارسال پیام کوتاه با شماره خدماتی

ارسال پیام کوتاه با شماره خدماتیمهم‌ترین کاری که پیش از شروع ارسال پیام با خط خدماتی باید انجام دهید، ارسال پیام تست است. پیشنهاد می‌کنم پیام تست را برای خودتان ارسال کنید. با این روشريال هم از متن مطمئن شوید و هم نحوه  ارسال پیام برایتان جا میفتد.

برای ارسال تست به بخش ارسال پیامک تکی بروید. با گزینۀ ارسال سریع - تست پیامک در سمت چپ مانیتور پیامک بفرستید. برای ارسال تست اول متن پیام را بنویسید. بعد شماره‌ فرستنده و گیرنده را تعیین کنید. یادتان باشد کاراکتر پیامک انگلیسی ۱۶۰ حرف و برای فارسی ۷۰ حرف است. در صورتیکه از این تعداد بیشتر شود، هزینه پیام هم به همان تعدا بیشتر محاسبه خواهد شد.

حالا که دیگر همه‌چیز را درباره ارسال پیام کوتاه با شماره خدماتی می‌دانید، سراغ ارسال انواع پیامک می‌رویم.

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مغازه، شرکت ها و استفاده شخصیحتما بخوانید: بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مغازه، شرکت ها و استفاده شخصی

چه پیام‌هایی بفرستیم؟

تا اینجا گفتیم که شما مجاز به ارسال پیام تبلیغاتی از خطوط خدماتی نیستید. شاید بپرسید پس چرا باید خط خدماتی داشته باشیم؟

اگر وبسایت یا فروشگاه آنلاین دارید، پیام‌هایی مثل تائید سفارش، رمز یکبار مصرف، لینک تغییر رمز عبور و ... باید از خط خدماتی ارسال شود. اگر این پیام‌ها را با خط تبلیغاتی بفرستید، ممکن است مخاطب در لیست سیاه باشد و پیام را دریافت نکند.

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید، پیام‌های تبریک تولد، تبریک اعیاد، تسلیت مناسبت‌ها و کدتخفیف را می‌توانید با خط خدماتی برای مشتری ارسال کنید.

حتماً متوجه شدید که ارسال پیام با خط خدماتی چقدر برای هر کسب‌وکاری لازم است. درحال‌حاضر بیشتر ایرلاین‌های بزرگ، برندهای مشهور، آژانس‌های مسافرتی، هایپرمارکت‌ها و ... برای اطلاع رسانی به مشتریان از همین خطوط خدماتی استفاده می‌کنند تا مطمئن باشند پیامشان به دست مشتری رسیده است.

گزارش پیام‌های ارسالی

کار با ارسال پیام با خط خدماتی به پایان نمی‌رسد. حالا نوبت بررسی گزارش‌های ارسال است. هر ارسال پیام چه با خط خدماتی چه تبلیغاتی، داشته باشید باید حتماٌ فایل گزارش را مطالعه کنید.

این فایل به‌صورت اکسل در پنل برایتان ارسال می‌شود تا بتوانید آنالیز خوبی از ارسال‌هایتان داشته باشید. در واقع این گزارش رکوردی از اطلاعات ارسالی است. در این گزارش، پیام‌های رسیده به مشتری و ارسال نشده را می‌توانید ببینید.

پس پیشنهاد می‌کنم برای تحلیل دقیق بازاریابی پیامکی حتماً تیک گزینه‌ دانلود گزارش را بزنید و روی دانلود کلیک کنید.

ماژول‌های مورد نیاز

حالا شاید بپرسید که برای ارسال پیام از شماره خدماتی به چه ماژول‌های نیاز دارید؟ قاعدتاً تا اینجا متوجه شدید که از خطوط خدماتی نمی‌توانید تبلیغات کنید. پس برای استفاده از این خطوط و ارتباط با مخاطب، کدام ابزارها کاربردی تر است؟

ارسال متناظر

برای ارسال پیام شخصی‌سازی شده به مشتری، می‌توانید از ابزار ارسال متناظر استفاده کنید.

پیا‌های شخصی‌سازی که جنبه اطلاع‌رسانی دارد، معمولاً تبلیغانی نیستند. از همه مهم‌تر این پیام‌ها با نام و نام‌خانوادگی مخاطب همراه است. ارسالشان با شماره خدماتی برخلاف قوانین نیست. برای تمام شماره های لیست سیاه ارسال می شود. تاثیر خوبی در نگهداری مخاطب و ارتباط با او دارد.

ارسال هوشمند زماندار و سررسید

ارسال پیام با خط خدماتیاگر نیاز به ارسال پیام در زمان مشخصی دارید، باید از ماژول زماندار استفاده کنید. با استفاده از این ابزار می‌توانید سامانه را تنظیم کنید که در تاریخ و ساعت معینی پیام کوتاه موردنظرتان را ارسال کند. این کار نوعی برنامه‌ریزی برای آینده است و شما امروز می‌توانید برای ماه‌های بعد نیز برنامه‌ریزی کنید.

البته برای چنین ارسالی، انتخاب دیگری هم دارید که با ماژول سررسید است. سررسید دقیقاً مثل ارسال زماندار عمل می‌کند. تنها تفاوت اینست که ماژول سررسید به صورت متناوب پیام کوتاه ارسال می‌کند و فقط برای یک دفعه نیست.

مثلاً با استفاده از این ماژول شما می‌توانید تاریخ تولد مشتریان خود را هر سال به آن‌ها تبریک بگویید. در شرکتی مانند شرکت بیمه اتوموبیل شما می‌توانید با استفاده از این ماژول پیش از پایان تاریخ بیمه‌نامه اتوموبیل مشتریان خود را با پیام کوتاه مطلع سازید تا نسبت به تمدید آن اقدام کنند. این موارد تبلیغاتی نیست و امکان ارسال با خط خدماتی دارد.

ماژول کدخوان

ماژول کدخوان هم قابلیت ارسال از شماره خدماتی برای مشتری دارد. اگر کسب‌وکارتان به نحویست که باید از مشتری بخواهید تا کدی را ارسال کند، به کدخوان نیاز دارد. برای این کار باید در یک فایل اکسل تمام کدهای موردنیاز را وارد کنید.

آموزش ارسال و دریافت پیامک (SMS) به ‌صورت آنلاینحتما بخوانید: آموزش ارسال و دریافت پیامک (SMS) به ‌صورت آنلاین

هنگامی که یکی از کاربرها به پیام کوتاهتان پاسخ دهد، هم کد ارسالی و هم شماره تلفن او در سامانه ذخیره خواهد شد و یک پیام از پیش تعیین شده هم برایش فرستاده می‌شود. در ضمن اگر کاربر کد اشتباه یا تکراری برای شما بفرستد، پیامک اخطار جداگانه برایش می‌رود.

جمع‌بندی

ارسال پیام با خط خدماتیتا اینجا با شرایط ارسال پیام با خط خدماتی در پنل ملی پیامک آشنا شدید. پس اگر از بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنید یا کسب و کاری دارید، به شماره خدماتی هم نیاز دارید. برای دریافت این خط یا خدماتی کردن یکی از خط های تبلیغاتی‌تان با 02163404 تماس بگیرید و با همکاران تیم پشتیبانی مشاوره رایگان داشته باشید.

در صورتی که هنوز پنل ندارید، فقط کافیست تا در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‎‌نام کنید تا همکاران بخش فروش با شما تماس بگیرند و در این مورد راهنمایی‌تان کنند.

اگر در مورد ارسال پیام کوتاه با شماره خدماتی هنوز سوالی دارید، در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
104دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • کیانوش ملکی

    08 آذر 1402، 06:18

    من یه پیجر estel206 دارم میخوام براش پیغام بفرستم با چه شماره ای پشتیبانی باید تماس بگیرم.تاپیام بفرستم…راهنمایی کنید پشتیبانی=

    • زهره تاجیک

      11 آذر 1402، 16:33

      سلام دوست عزیز،
      متاسفانه این مدل‌های پیجر چون قدیمی هستد و به اینترنت متصل نمیشن، نمیتونن از سامانه پیامکی ملی پیامک استفاده کنند.
      من هم اطلاعاتی راجع‌بهشون ندارم. امیدوارم خیلی سریع جواب سوالتون رو از جای دیگری پیدا کنید.

  • حسین رضوی

    03 دی 1400، 18:15

    خط جدید توی سامانه اضافه شده شرایط گرفتن این خط هم خیلی راحت هستش آیا میتونم به مشتریان وبسایتم ارسال پیامک تخفیف های فصل رو داشته باشم؟

    • ایمان عمادی

      04 دی 1400، 12:11

      برای این مورد می‌تونید صرفاً اطلاع‌رسانی پیامکی راجع به کسب‌وکار خودتون انجام بدین! به طور کلی تبلیغات به لیست سیاه مخابرات ممنوعه!
      لطفاً برای شرایط دقیق ارسال، با پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید.

  • ناصر مومنی

    03 دی 1400، 17:06

    سلام من پیام تبلیغاتی هام رو بستم ولی همچنان پیام تبلیغاتی میاد بنظرتون میتونم شکایت کنم یا یه کاری کنم دیگه نیاد؟؟
    همشم تبلیغه کاشت مو میاد

    • ایمان عمادی

      04 دی 1400، 12:07

      سلام وقتتون بخیر
      برای این مورد می‌تونین با همون برندی که بهتون تبلیغات میفرسته هماهنگ کنین تا شما رو از لیست باشگاه مشتریان خودشون خارج کنند.

  • پوربنائی

    03 دی 1400، 12:56

    ببخشید یه سوال
    میگن خط خدماتی میفروشن
    شما هم دارید؟
    میگن سرشماره اش مث بقیه نیست با 9 شروع میشه اونا چجوریه؟

    • ایمان عمادی

      04 دی 1400، 10:25

      سلام وقتتون بخیر
      خیر خط خدماتی فروشی نیست.
      برای خطوط 9999 شما ابتدا باید یک خط از این سرشاخه رو تهیه بفرمایید و سپس تبدیلش کنید به خط خدماتی!
      شرایط خطوط خدماتی رو می‌تونید از صفحه “خطوط خدماتی چیست؟” مطالعه بفرمایید.

  • غلامی

    03 دی 1400، 09:40

    سلام وقت بخیر ممنون از مقاله های خوبتون
    من فقط یک سوالی داشتم که ارسال ها امکان دریافت گزارش رو دارند تا بعد از هر ارسال بهمون بگه به چند نفر ارسال شده

    • ایمان عمادی

      04 دی 1400، 12:19

      سلام ممنون از شما
      بله دوست عزیز، امکان دریافت گزارش ارسال و گزارش تحویل، تا یک هفته بعد از ارسال پیامک وجود داره!

  • نسیم براتی

    02 دی 1400، 18:59

    سلام ایا اشخاص حقیقی هم میتونن خط خدماتی بخرن؟یا فقط برای اشخاص حقوقی انجام میشه؟
    تعرفه های ارسال به چه صورت هستش؟
    اگر تعلق نمیگیره شما راهکاری دارید براش؟

    • ایمان عمادی

      04 دی 1400، 12:23

      سلام خانم براتی عزیز،
      بله اشخاص حقیقی در حال حاضر می‌تونن یک خط با پیش شماره 9999 تهیه کنند و اقدام کنند به خدماتی کردن این خط!
      شرایط خدماتی کردن این خط رو می‌تونین از صفحه نخست داخل پنل و یا آدرس “خطوط خدماتی چیست؟” مشاهده بفرمایید.
      تعرفه‌های ارسال از خط 9999 از حداقل قیمت خام 33 تومان تا 71 تومان هست!
      اگر هم از وبسرویس سامانه استفاده می‌کنید، می‌تونید از خطوط خدماتی اشتراکی از طریق وبسرویس و ارسال پیامک بر اساس پترن یا الگو استفاده بفرمایید.

  • کیارش همتی

    08 شهریور 1400، 09:49

    سلام اگر سازمان ما به صورت دولتی باشد و زیر نظر دولت ارائه بشه لازم هست که حتما سفته ارائه بدیم و ایا پس از ارائه سفته به مجموعه ی شما رسیدی بابت این مورد به ما داده میشود در چه صورت و چه تخلفی میشه از سفته ها استفاده کرد ؟

    • سمیه جابری

      07 فروردین 1403، 09:37

      سلام وقتتون به خیر
      لطفا برای بررسی این موضوع ها با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا همکارن ما شما را راهنمای کنن
      02163404

  • هومن کریمی

    08 شهریور 1400، 09:44

    با عرض ادب
    شما برای ارسال پیامک خط 9999 ارائه میدید خرید این خط به چه ترتیب هست؟
    ارسال به بلک لیست هم با این خط صورت میگیرد؟
    و اینکه تا چنذ رقم بعد از سرشماره قابل انتخاب هست؟
    مرسی

    • زهره تاجیک

      06 فروردین 1403، 15:18

      درود بر شما،
      برای کسب اطلاعات درباره این اپراتور به صفحه خط 9999 مراجعه کنید.

  • یاری

    04 شهریور 1400، 12:54

    سلام خسته نباشید لطفا اعلام کنید که چطوری می تونم از اسم برندم برایا رسال پیتمک استفاده کنم ؟ یعنی به جای اینکه شماره بیفته اسم شرکتم بیفته روی گوش موبایل مخاطب ؟

    • سمیه جابری

      02 اسفند 1402، 16:45

      سلام وقت شما به خیر
      برای این کار باید از نام تجاری استفاده کنید.
      بهتره برای بررسی دقیق تر و شرایط این کار، با پشتیبانی ما تماس بگیرید
      02163404

  • سامان

    04 شهریور 1400، 12:28

    من نه شرکت دارم نه ارگان دولتی هستم ولی برای وبسایتم که فروشگاه داره میخوام اس ام اس بفرستم چه کنم ؟ چه روش جایگزینی وجود داره ؟ چطور می تونم ارسال کنم به بلک ؟

    • سمیه جابری

      22 اسفند 1402، 10:19

      سلام وقت شما به خیر
      شما میتونید وبسرویس خدماتی استفاده کنید اگر وبسایت شما وردپرسی هستید

  • لطفی زاده

    04 شهریور 1400، 12:18

    سلام و وقت بخیر
    من نمی دونم خط اختصاصی مو کجا باید ببینم میشه راهنمایی کنید منو ؟ از کجا میت ونم خط اختصاصی مو ببینم ؟ ممنون از لطفتون

    • سمیه جابری

      02 اسفند 1402، 16:48

      سلام وقت شما به خیر
      برای این کار باید از بخش تنظیمات پنل وارد بخش شماره ها بشید.

  • محمدرضا

    04 شهریور 1400، 11:41

    سلام و وقت بخیر براای کسایی که خارج از ایران هستند هم سرویس ارائه می دید یا خیر ؟ چون بالاخره خیلی از وب مسترها از ایران نیستند و نمی تونن سایتشون رو از داخل ایران هدایت کنن و بالطبع نمیشه که نمایندگی کرد

    • سمیه جابری

      08 فروردین 1403، 10:47

      سلام وقت شما به خیر
      لطفا برای بررسی این موضوع با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن

  • علیرضا اکبر زاده

    03 شهریور 1400، 11:04

    سلام وقت بخیر
    من می خوام خط خدماتی دریافت کنم ی مجموعه هستیم د رحوزه ی تولید قطعات ماشین فقط می خواستم بدونم برای خدماتی کردن خطوط چه مدت باید صبر کنیم چون شنیدم که پروسه ی زمان بری داره

  • علوی

    02 شهریور 1400، 10:24

    سلام ارسال پیامک به همراه اول دارای ضریب میباشد؟ و برای ارسال پیام روی سامانه شما حداقل تعداد پیامک مشخص شده است یا به میزان دلخواه میتوان پیامک ارسال کرد؟

  • ناهیدی

    30 مرداد 1400، 23:33

    سوالی که برای من پیش اومد بعد از خوندن این مقاله اینه که برای ارسال پیامک خدماتی از طریق سایت شما خط رو روی پنل قرار میدید یا این که مثل باقی شرکت ها بر اساس الگو ارسال انجام میشه

    • زهره تاجیک

      14 فروردین 1403، 15:10

      سلام دوست عزیز،
      با استفاده از پترن می‌تونید پیامک خدماتی ارسال کنید در ملی پیامک.

  • اصغر احمدی پور

    30 مرداد 1400، 18:17

    سلام عصر بخیر
    شما خط خدماتی هم به اشتراک میذارید روی پنل؟
    برای سایت میخوام که پیامک های احراز هویت بفرستم

    • سمیه جابری

      07 فروردین 1403، 09:37

      سلام دوست عزیز
      بله میتونید از خط خدماتی اشتراکی ما استفاده کنید

  • بهمن

    30 مرداد 1400، 16:39

    سلام وقت بخیر
    ما شرکت ثبت شده نیستیم ولی جواز کسب داریم.
    میتونیم خط خدماتی دریافت کنیم؟

    • زهره تاجیک

      24 بهمن 1402، 12:03

      درود بر شما،
      بله خطوط 9999 و 9000 شرایطی رو فراهم کردن که شما بتونید خط خدماتی دریافت کنید. لینکش رو گذاشتم مطالعه کنید حتما.

  • حمید صنعتگر

    13 مرداد 1400، 21:07

    سلام وقت بخیر الان یعنی پترن ها درج بشه و تایید شه قابلیت ارسال پیامک به لیست سیاه اوکی میشه؟
    و اینکه فرقی نمیکنه برای سایت باشه یا نرم افزار؟ جفتش اوکی میشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید مارو

    • مونا هادی

      16 مرداد 1400، 12:37

      سلام وقت شما هم بخیر!
      بله فقط کافیه که پترن و الگوی شما تایید بشه و بعدش می‌تونین داخل کدهای سایت یا افزونۀ مورد استفاده خودتون یا نرم افزار یا اپلیکیشن خودتون استفاده بفرمایید.

  • عارفه سلحشور

    11 مرداد 1400، 16:05

    یعنی الان این خطی که من بر روی پنلم دارم خط5000400XXXX748 اختصاصی پنل من هست خط خدماتی نیست که ارسال به همه ی افراد داشته باشه؟
    البته من برای تبلیغات میخواستم منطقیه اگر کسی تبلیغاتشو بسته باشه خوب نمیخواد تبلیغ براش ارسال بشه پیامک تبلیغاتی هم براش نره.
    ممنون از توضیحات شما

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 10:59

      بله دوست عزیز، خط اختصاصی شماست و قابلیت ارسال و دریافت پیامک رُ داره! با توجه به بررسی که کردم، خط شما تبلیغاتی است و فعلاً امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات رُ نداره! راجع به خدماتی کردن خط، پیشنهاد می‌کنم با بخش پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید تا راهنمایی کنند.

  • آرمین صمیمی

    30 تیر 1400، 18:28

    شما خط خدماتی هم اشتراک میدین روی پنل؟ برای پیامک های مدرسه میخوام که به والدین پیامک های یادآوری جلساتمون رو بفرستم. و اگه بشه که تو سطح شهر هم تبلیغ بفرستم. هزینه خرید خط خدماتی چقدره؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 مرداد 1400، 09:35

      سلام روزتون بخیر
      خط خدماتی اشتراکی صرفاً از طریق وب‌سرویس سامانه قابل استفاده است.
      برای دریافت شرایط جدید خطوط خدماتی برای مدارس، لطفاً با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • مهدی اکبری

    26 تیر 1400، 10:08

    سلام وقتتون بخیر من یک اپلیکیشن طراحی کردم برای ارسال کد تایید خط خدماتی لازم دارم شما ایا خط خدماتی بر روی پنل قرار میدید یا این که از ارسال پترن استفاده میکنید.

    • نیلوفر اکبریان

      26 تیر 1400، 14:23

      دوست عزیز ارسال بر اساس پترن انجام میشه

  • رضا کنعانی

    23 تیر 1400، 18:20

    قبلاً میشد با جواز کسب هم خط رو خدماتی کرد
    الان چی میشه؟
    میشه یا باید حتماً باید شرکت باشیم؟

    • زهره تاجیک

      24 بهمن 1402، 12:03

      درود بر شما،
      با استفاده از خطوط 9000 و 9999 می‌تونید با جواز کسب خطتون رو خدماتی کنید.

  • فرهاد کرمانی

    21 تیر 1400، 18:03

    سلام ینی این خطه که اولش میدین به ما قابلیت ارسال به لیست سیاه رو نداره ؟
    من متوجه نشدم اینو الان ینی چه کار باید بکنیم؟
    ویدیو اموزشی اگر داره چطوری میتونم بگیرم ازتون؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      22 تیر 1400، 08:40

      دوست عزیز خطوط تبلیغاتی اگر پیامکی رُ به لیست سیاه بفرستند، به دستشون نمیرسه و برای ارسال پیامک غیرتبلیغاتی شما باید خط خدماتی داشته باشید.
      در مورد خط خدماتی هم دو انتخاب دارید، یا درخواست خدماتی شدن خط بدید و یا از خطوط خدماتی اشتراکی بفرستید اما یادتون باشه که ارسال تبلیغات از خطوط خدماتی ممنوعه و اگر رعایت نکنید باید جریمه بدین
      برای ویدئوهای آموزشی می‌تونین از آپارات ملی پیامک استفاده کنید که لینکشو براتون گذاشتم

  • حسینی

    19 تیر 1400، 09:27

    سلام وقتتون بخیر امکانش هست که این خط خدماتی برای افراد حقیق هم فعال بشه و ما بتونیم خطمون رو خدماتی کنیم
    من برای پیام های سایتم میخوام استفاده کنم اما میخوام پیامم به دست همه برسه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 14:49

      دوست عزیز باید با تیم وب‌سرویس ملی پیامک 02163404 در مورد ارسال پیامک‌های سایت تماس بگیرید

  • محسن میری

    17 تیر 1400، 09:31

    خب چرا با مجوز کسب و کار و پروانه کسب خط خدماتی نمیدن؟
    خب ما هم سایت داریم مجوز داریم خب ما هم میخوایم ارسال به بلک لیست داشته باشیم چیکار کنیم؟
    چه راه حلی دارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      22 تیر 1400، 13:51

      دوست عزیز برای بررسی سایتتون بابت ای نماد و درگاه پرداخت جهت استفاده از خط خدماتی، لطفا با 02163404 تماس بگیرید

  • عبداله الهی زاده

    16 تیر 1400، 09:39

    سلام خدمت جنابعالی و تیم ملی پیامک
    با عرض خسته نباشید خواستم خدمتتون اعلام کنم برای خرید یک پنل برای یک ارگان دولتی به همراه یک خط خدماتی چه مراحلی میبایست طی شود
    خواهشمند است تمامی این مراحل را به من توضیح داده و پیش فاکتور را نیز ارسال بفرمایید هم هزینه پنل و هم هزینه خدماتی کردن خط را حتما قید بفرمایید خدماتی کردن خط چقدر هست هزینش؟
    ممنون از راهنمایی
    همچنین محبت بفرمایید برای ارتباط بیشتر و ارسال پیش فاکتور شماره واتس اپ خود را ارسال بفرمایید؟
    تشکر

    • سمیه جابری

      07 فروردین 1403، 09:38

      سلام وقت شما به خیر
      لطفا برای بررسی کامل و راهنمایی بهتر، با بخش پشتیبانی ما به شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.

  • عماد جواهری

    16 تیر 1400، 09:29

    سلام ممنون
    برای اشخاص حقیقی چه راه حلی دارید برای ارسال پیامک به صورت خدماتی و با شماره های خدماتی اگر شخص حقیقی باشیم نمی تونیم خط خدماتی دریافت کنیم و در ننتیجه پبامک ما به دست مخاطب هامون نمی رسه پیامک ها هم تبلیغاتی نیستند ارسال کد مرسوله اسال فاکتور و وو محسوب میشن و باید به دست مخاطب برسه

  • حسین روزبهانی

    20 اسفند 1399، 14:19

    با سلام خدمت شما؛ من نمایندگی فروش کفش 361 رو دارم مغازم هم توی منیریه هستش و میخوام هر کسی که از من کفش خرید بابت این که توی قرعه کشی شرکت کنه شماره سریال کفش خودشو ارسال کنه برای این مورد باید از چه روشی استفاده کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 فروردین 1400، 15:06

      دوست عزیز پنل در قسمت ارسال ویژه ابزار قرعه‌کشی داره و می‌تونید توضیحات مربوطه رُ همونجا مطالعه کنید یا با تیم پشتیبانی صحبت کنید

  • سعیدی زاده

    19 اسفند 1399، 10:35

    سلام و وقت بخیر نمی دونم چرا نمی تونم از خط خدماتی مون برای شماره هایی که خودمون داریم یعنی باشگاه مشتریان خودمون پیامک تخفیف ارسال کنم از خط خدماتی و دائما توسط همککاران شما فیلتر میشه میشه لط کنید علتش رو بگید و واقعا چرا نمیشه به کسانی که خودشون شماره شون رو در اختیار ما گذاشتن تبلیغ انجام داد ؟ چون خیلی از برند ها این کار رو می کنن و تبلیغات پیامکی انجام میدن

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 13:58

      دوست عزیز ارسال کد تخفیف باید با خط تبلیغاتی باشه

  • ورانلو

    18 اسفند 1399، 18:09

    ما میخواستیم خط خودمون رو خدماتی کنیم
    ولی یهو پروسه اش قطع شد.
    دوباره کی شروع میشه تا بتونیم مدرک بفرستیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 14:19

      دوست عزیز هر موقع که دوباره روند خدماتی کردن خطوط شروع بشه، در صفحات مجازی شبکه‌های احتماعی و صفحه اصلی سایت ملی پیامک اطلاع‌رسانی میشه

  • رامین فرهمند

    16 اسفند 1399، 11:14

    سلام وقتتون بخیر از 2-3 روز گذشته مثل اینکه اعلام شده که خطی خدماتی نمیشه تا پایان سال. سوالی داشتم که شرایط خدماتی کی دقیقا دوباره شروع میشه تا بتونیم اقدام کنیم برای خرید پنل و همچنان شرایط خدماتی شدن فقط برای شرکت ها و ارگان های دولتی اعلام میه؟ممکنه برای مغلزه هایی که جوازکسب دارن هم اعلام بشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 فروردین 1400، 13:46

      دوست عزیز در صورت تغییر در شرایط حتماً در سایت و شبکه‌های اجتماعی ملی پیامک اعلام می‌کنیم

  • موسسه خیریه الزهرا

    15 اسفند 1399، 17:26

    سلام خوبین؟ روزتون بخیر و شادی باشه، در خصوص هزینه خطوط خدماتی هم توضیح میدین بی زحمت؟؟ من شنیدم علاوه بر اینکه مدارک خاصی می خواد، سفته هم میخواد درسته؟ این سفته مبلغش چقدره و اصلا دلیل دریافت سفته چی هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 اسفند 1399، 08:56

      دوست عزیز سفته به مبلغ 20 میلیون و فرم تعهد به عنوان ضمانت استفاده غیر تبلیغاتی از خطوط خدماتی

  • جمشیدی

    11 اسفند 1399، 23:40

    سلام ما مدرسه داریم توی اذربایجان شرقی میخواستم بدونم مدارک بفرستیم براتون خط خدماتیتون رو برای ارسال های تکیمون فعال می فرمایید؟
    و اینکه هزینه خط ها به چه شکلی هستش ؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 اسفند 1399، 09:38

      دوست عزیز هزینه‌هارو از لینکی که براتون گذاشتم، مشاهده کنید و برای تکمیل مدارک و ثبت‌نام با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید

  • بهزادی فر

    10 اسفند 1399، 11:02

    سلام برای مدارک خدماتی همراه اول یکم سخت گیری میکنه آیا ایرانسل هم خطی رو خدماتی میکنه یا خیر؟
    همچنین برای گواهی امضا یه توضیح میدید به چه شکل باشه؟ تصویر نمونه نداشت
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      16 فروردین 1400، 14:10

      دوست عزیز در حال حاضر امکان خدماتی کردن خطوط وجود نداره
      برای بررسی مدارک هم لطفاً با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنند

  • شرفمند

    10 اسفند 1399، 10:11

    من با خوندن مقالتون درست متوجه نشدم یعنی اگر خطمون خدماتی کنیم ارسال پیامک تبلیغاتی هم میتونیم واسه بلک لیست ارسال کنیم؟
    مرسی از اینکه راهنماییمون میکنید

    • نیلوفر اکبریان

      11 اسفند 1399، 10:21

      دوست عزیز ارسال پیامک از خط خدماتی ممنوعه و اگر خط خدماتی داشته باشید، فقط برای ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی می‌تونید استفاده کنید

  • پری نوری

    26 بهمن 1399، 22:47

    یه سوال،
    میخواستم ببینم میتونم بجای شماره با اسم هم پیامک بفرستم، مثل بانک پاسارگاد که بجای شماره اسمش میفته

    • نیلوفر اکبریان

      28 بهمن 1399، 09:31

      دوست عزیز باید درخواست ارسال پیامک با نام تجاری بدید. ثبتِ نام تجاری دو ماه زمان لازم داره و قیمتش تقریباً بالاست. اگر شرایط رُ دارید، برای شروع کار با 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش در این مورد صحبت کنید

  • ساناز جبلی

    20 بهمن 1399، 18:15

    سلام
    من خارج ایران هستم و نمیتونم راحت با پشتیبان ها در ارتباط باشم آیا فیلم های آموزشی دارید بابت بخش های مختلف چون بابت کار با افزونه هاتون خیلی خوب بخش هارو توضیح دادید ولی برای بخش های مختلف توضیحات نیست.

    • نیلوفر اکبریان

      21 بهمن 1399، 11:21

      دوست عزیز ویدئوهای آپارات رُ از لینکی که براتون فرستادم، می‌تونید نگاه کنید.

  • نیما رهبری

    20 بهمن 1399، 09:13

    سلام و خسته نباشید من مجوز کسب دارم ایا خط خدماتی با مجوز کسب هم در اختیار کاربرها قرار داده میشه می خوام فقط به مشتری های خودم پیامک اطلاع رسانی بفرستم و فقط موجودی های محصولات براشون ارسال کنم و مشتری های خاص خودمون هستند و از این که این پیامک ها رو دریافت کنند راضی هستند ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      05 اسفند 1399، 11:41

      بله دوست عزیز، به عنوان شخص حقیقی با مدارک شناسایی و جواز کسب می‌تونید پنل داشته باشید

  • حسین بخشی فر

    11 بهمن 1399، 11:12

    با سلام و احترام من یک خط خدماتی داخل یک سامانه دیگه دارم سوال بنده این است اگر بخوام از شما پنل تهیه کنم و خطمو به سامانه شما انتقال بدم این امکان وجود داره و اینکه اگر پاسخ شما مثبت باشد ایا با همان شرایط خدماتی انتقال صورت میگیرد؟
    یعنی خط خدماتی بنده همانطور که خدماتی هست و بدون مشکل انتقال داده میشه یا مراحل دیگری را باید برای حفظ خدماتی بودن انجام داد همچنین بفرمایید شرایط انتقال به چه ترتیب میباشد.

    • نیلوفر اکبریان

      11 بهمن 1399، 13:40

      دوست عزیز انتقال خط، به شرکت قبلی که به شما پنل و خط داده، بستگی دارد. با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنند.

  • رویا m

    11 بهمن 1399، 11:00

    سلام من خط تبلیغاتی دارم و میخوام خدماتیش کنم ولی شخص حقیقی هستم
    میتونم با مدارک شرکت یکی از آشناها خط رو خدماتی کنم ولی برای کار دیگه ای استفاده کنم؟
    آیا این خطوط قابلیت انتقال را دارند؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 بهمن 1399، 13:42

      دوست عزیز برای این مورد با تیم پشتیبانی 02163404 صحبت کنید

  • مدرسه نور

    11 بهمن 1399، 10:42

    سلام وقتتون بخیر من یک سوالی ازتون داشتم ما یک مدرسه هستیم که قصد داریم پیامک به دانش آموزان و اولیا در جهت اطلاع سانی بزنیم اما متاسفانه پیامک به شماره های بلک لیست ما ارسال نمیشه، مخواستم بدونم که ایا امکانش هست که ما خطمان را خدماتی نماییم؟ مدرسه ما دارای روزنامه رسمی نمی باشد چه مدرکی باید ارسال کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 بهمن 1399، 13:48

      دوست عزیز با تیم وب‌سرویس تماس بگیرید تا شرایط رو بررسی کنند و مدارک مربوطه رو بهتون اعلام کنند.

  • شیران

    06 بهمن 1399، 21:46

    برای اطلاع رسانی های شرکت ازش استفاده میکنیم ( یاداوری جلسات و واریز حقوق و … ) یکم پروسه فعال شدنش طولانیه ولی کاملا نتیجه رضایت بخشی داره .

  • Dr.javan

    01 بهمن 1399، 04:03

    من میدونم که هر سال تا یه زمان مشخصی میشه درخواست خط خدماتی داد، چون همکارانم برای شرکت هاشون اینجوری میگفتن. هنوزم امکان خدماتی کردن خط وجود داره یا خیر؟ در حال حاضر چه خطوطی رو میشه خدماتی کرد؟ که یه پنل سریعا تهیه کنم.

    • نیلوفر اکبریان

      01 بهمن 1399، 11:04

      دوست عزیز شرایط و مدارکی که برای خدماتی کردن خط و تهیه پنل لازم دارید، در این لینک که گذاشتم میتونین مطالعه کنین و بعد در سایت ثبت‌نام کنین تا همکاران باهاتون تماس بگیرن

  • مینو کریمی

    30 دی 1399، 10:36

    سلام من چه طوری می تونم یک خط خدماتی دریافت کنم برای ارسال پیامک تبلیغاتی ایا امکان پذیر هست و این که شما ایا سیمکارت هم دارید برای ارسال پیامک تبلیغاتی چون میخوام حتما پیامک ب دست همه برسه راه حلی برای این مورد دارید ممنون میشم در اختیار بنده قرار بدید

    • نیلوفر اکبریان

      08 بهمن 1399، 11:19

      دوست عزیز، لینک خط خدماتی رو که براتون گذاشتم مطالعه کنید

  • شادی بیاتی

    08 دی 1399، 00:25

    واقعا دمتون گرم من از کاربرای شما هستم داشتم مقالتونو میخوندم دیدم اره واقعا درست نوشتید من از همه این ماژول هایی که توو این مقاله توضیح دادید استفاده کردم و راضی هستم و حداقل مزیتش برای من این بوده که تونستم ارتباطمو با مشتریام حفظ کنم اصلا وقتی از ارسال هوشمند استفاده میکنمو با اسم خودشون مشتریمو خطاب میکنم مشتریم کلی استقبال میکنه و از این مشتری مداریم راضیه.
    واقعا ممنونم ازتون..

  • احسان جوانمرد

    01 دی 1399، 17:04

    با سلام؛ خب شرایط خط خدماتی به چه صورت هستش من یه مغازه دارم میخوام برای ارسال پیامک برای اقساط کالاهایی که به صورت اقساطی بردن مشتریان ارسال پیامک انجام بدم. من جواز کسب هم دارم آیا میتونم خط خدماتی داشته باشم؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 12:35

      دوست عزیز استفاده از خط خدماتی به جز جواز کسب، مدارک دیگه‌ای هم نیاز داره. با 02163404 تماس بگیرید تا بچه‌های تیم فروش مدارک رو بهتون اعلام کنن.

  • شایان زاغی

    01 دی 1399، 16:44

    با سلام و خسته نباشین ما یه فروشگاه داریم که کد گارانتی روی محصولاتمون میذاریم و مشتری با ارسال این کد از اصالت کالا مطمئن میشه حالا سوالی که من دارم اینه که آیا خط اختصاصی خودم رو اگر خدماتی کنم این اصالت کالا رو میتونم ارسال کنم یا از نظر شما تبلیغ محسوب میشه
    البته توجه کنید که وقتی که خود کاربر کد رو میفرسته یعنی میخواد پیامک تاییدیه دریافت کنه
    ممنون میشم پاسخ بدید تا اگر مورد تایید هستش من پنل پیامکی از شما تهیه کنم
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      21 دی 1399، 09:29

      دوست عزیز ابزار کدخوان برای این نیاز طراحی شده، برای آشنایی با شرایط استفاده از کدخوان و دریافت پنل با 02163404 تماس بگیرین و با تیم پشتیبانی صحبت کنین

  • شهروز

    01 دی 1399، 13:48

    من شنیدم بعضی از شرکت ها امکان ارسال از دکل مخابرات به شماره های همراه اول رو دارند. سوالم اینه که آیا ملی پیامک هم یه همچین امکانی رو داره یا نه؟ اصلا یه همچین چیزی امکان پذیر هست یا خیر؟ اینکه اگر کسی از فلان منطقه عبور بکنه پیامک براش ارسال بشه . اگر میشه لطف کنید راهنمایی کنید من رو. آیا میشه با این روش بلک لیست رو هم رد کرد یا خیر؟ ممنون از پشتیبانی خوبتون

    • نیلوفر اکبریان

      21 فروردین 1400، 11:22

      دوست عزیز در حال حاضر ملی پیامک شرایط ارسال از دکل برای شماره‌های همراه اول رُ نداره
      اگر بخواین برای شماره‌های ایرانسل پیامک بفرستید، می‌تونید از ماژول bts استفاده کنید

  • سوسن قدیری

    01 دی 1399، 13:11

    سلام خسته نباشید .. ببخشید من از چند تا شرکت پنل پیامکی گرفتم اما هیچ کدوم ارسال به شماره های بلک لیست ندارن. میشه لطف کنید به من بگید چطوری می تونم تبلیغاتم رو به شماره های بلک لیست بفرستم؟ چون اونهایی که تبلیغاتی هاشون رو بسته ان به پیامک های تبلیغاتی که براشون میاد بیشتر توجه می کنند. لطفا این مشکل من رو حل کنید یا یه راه حل ارائه بدین که بتونم از ارسال پیامک نتیجه بگیرم

    • نیلوفر اکبریان

      23 دی 1399، 09:28

      دوست عزیز بر اساس قوانین امکان ارسال اس ام اس به بلک لیست وجود نداره، برای فرستادن پیام‌های خدماتی مثل کد تائید و موارد مشابه با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرین تا راهنمایی‌تون کنند

  • سید مسعود موسوی

    30 آذر 1399، 12:22

    سلام و وقت بخیر و خسته نباشید خدمت همه بچه های خوب ملی پیامک . من یک گله ای ازتون داشتم چرا من نمی تونم به مشتریایی که خودشون شماره شون رو در اختیارم گذاشتن تا تبلیغ کنم، پیامک بدم؟؟ خب هم اونها راضی هستن هم ما . به سود شما هم هست. چرا شما امکان ارسال بلک لیست از طریق سیمکارت رو ندارید؟ همه چیز خوبه توی ملی پیامک پشتیبانی، وبسرویس، امکانات ،تعرفه ها، اما نمیشه پیامک تبلیغاتی داد به مشتری که تبلیغاتی شو بسته..

    • نیلوفر اکبریان

      01 دی 1399، 08:59

      دوست عزیز ما امکان ارسال پیامک به لیست سیاه هم داریم، به پشتیبانی تیکت بدین تا راهنمایی‌تون کنند!

  • ترانه كردى

    26 آذر 1399، 21:03

    سلام بابت اين خط خدماتى كه توضيح داديد سوال داشتم اگر خط را تبديل به خدماتي كنيم آيا امكانش هست كه از اين خط پيامك تبليغاتي ارسال كرد براى تبليغات تويه منطقه و محله ى موردنظرم.

    • نیلوفر اکبریان

      27 آذر 1399، 10:12

      سلام. دوست عزیز شما مجاز به ارسال پیامک تبلیغاتی از خط خدماتی نیستید

  • مینا سادات امیری

    26 آذر 1399، 20:19

    سلام وقت بخیر من همیشه برای شهر خودم از منطقه ی هدفمند استفاده میکنم بعد هر ارسال هم گزارش اون به من داده میشه که جای هیچ ابهامی برام نمی ذاره تا چند ماه پیش بین اینا یک ارسال به صورت سن و جنسیت هم بود که واقعا خیلی عالی بود تو شهر خودمون می تونستم به خانوما ارسال پیامک داشته باشم چون صنف بنده در اصل لوازم ارایش هست که روی مخاطب خانوم ها ج بهتری میگیره اما خب در حال حاضر از منطقه ی هدفمند استفاده میکنم

    • نیلوفر اکبریان

      01 دی 1399، 09:37

      سلام دوست عزیز، خوشحالیم به کسب‌وکارتون کمک کردیم و ممنون که نظرتون رو با مخاطبان ما هم در میون گذاشتید

  • سارا مقامی

    24 آذر 1399، 22:18

    خب مسلما با این فیلمایی که تهیه کردین جای هیچ ابهامی باقی نمیمونه و ارسال پیامک ار هر قسمت رو راحت تر کرده با
    سپاس ار مقاله مفیدتون.

    • نیلوفر اکبریان

      25 آذر 1399، 09:56

      ممنون از توجهتون، امیدوارم بهتون کمک کرده باشه

  • هومن داداش پور

    18 آذر 1399، 13:12

    سلام من بخوام هر هفته 1000 تا اس ام اس ارسال کنم ، کدوم پلن رو میتونم بخرم؟ و اینکه یه دفترچه تلفن شخصی هم میخوام روی پلن. کدومش مناسب تره؟

    • نیلوفر اکبریان

      25 آذر 1399، 10:10

      بله دفترچه تلفن هم میتونین روی پنل شخصیتون داشته باشید و هر زمان که لازمه شماره‌هایی که مدنظرتونه اضافه کنین! برای خرید پنل هم که دقیقا مناسب کار و حجم پیام‌های ارسالی باشه، همکاران من در تیم پشتیبانی راهنمایی‌تون می‌کنند! با شماره 02163404 تماس بگیرین

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید