30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات موثر با پنل ارسال اس ام اس در همدان

تبلیغات موثر با پنل ارسال اس ام اس در همدان

52

استان همدان با توجه‌ به جایگاه ویژه‌ای که به‌عنوان مسیر ارتباطی بین مرکز و استان‌های غرب و شمال غرب دارد، در دو بخش صنعت و گردشگری فعالیت‌های زیادی دارد. کسب‌وکارهای این استان با کمک پنل اس ام اس همدان می‌توانند حوزۀ کاری‌شان را به‌صورت چشمگیری توسعه دهند.

استفاده هدفمند و دقیق از پنل پیامکی همدان می‌تواند این هدف را برای شما فراهم آورد، اما باید به طور دقیق از روش استفاده، خدمات و امکانات آن مطلع شوید. در این مقاله به شما می‌گوییم که چگونه و از چه روش‌هایی می‌توانید پنل پیامک را در استان به کار بگیرید و بیشترین بهره را ببرید.

یک قدم تا رونق کسب‌وکار شما باقی مانده!

با ثبت‌نام در پنل اس ام اس همدان میتوانید هم مشتریان جدیدی جذب کنید و هم بدون واسطه پیام‌تان را به گوش مشتریانتان برسانید.
30% تخفیف
HMDN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک، ابزار مطمئن تبلیغات درون و برون‌استانی

قبل از اینکه به توضیح پنل اس ام اس همدان بپردازیم احتمالاً بخواهید بدانید که پنل اس ام اس چیست؟

 

پنل یا سامانه پیامکی نرم‌افزار آنلاین است که مشابه ایمیل با ورود به آن می‌توانید به قابلیت‌های مختلفی دست پیدا کنید.

اولین قابلیت آن امکان ارسال گروهی پیام بدون محدودیت است. شما می‌توانید بدون داشتن هیچ سیم‌کارتی، از این پنل با رعایت قوانین خاصی، به تمام شماره‌های موبایل ارسال پیامک داشته باشید. این قابلیت در سیم‌کارت نیست زیرا ارسال پیامک انبوه با سیم‌کارت خلاف قانون است، از سوی دیگر در پنل ملی پیامک، بانک شماره‌های کاملی از مخاطبان در دسترس مخاطب است که این قابلیت در موبایل موجود نیست.

امکانات دیگری مثل ارسال بر حسب منطقه، مشاغل، جنسیت، ارسال‌های زمان‌دار و هوشمند و چندین قابلیت دیگر از جمله ویژگی‌هاییست که پنل پیامکی در اختیارتان قرار می‌دهد.

ملی پیامک، همراه تبلیغات کاربران !

افزایش شگفت انگیز تبلیغات با پنل اس ام اس مارکتینگ در همدانپنل اس ام اس همدان شرکت ملی پیامک با پشتیبانی کامل کاربران را همراهی می‌کند و به عنوان یک شرکت باسابقه شناخته می‌شود که با خدمات‌ متفاوت، پشتیبانی همه‌روزه و تعرفه مقرون‌به‌صرفه‌اش شناخته می‌شود.

این شرکت آموزش بازاریابی پیامکی و نحوۀ ارسال اس ام اس را از طریق ویدوهای اینستاگرام، یوتیوب و آپارات ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بانک شماره پنل اس ام اس همدان

یکی از ویژگی‌هایی که با دانستن آن به سمت تهیه پنل اس ام اس همدان ترغیب می‌شوید این است که بدانید بانک شماره استان همدان دارای تفکیکات مختلف مثل منطقه و شهر می‌باشد، بدین شکل که شماره‌ها به تفکیک شهرهای موجود در استان تقسیم‌بندی‌شده‌اند. شما با انتخاب هر یک از شهرها و مناطق می‌توانید برای اهالی آنجا پیامک ارسال کنید.

با این روش می‌توانید تبلیغات خود را هدفمند و دقیق‌تر ارسال کنید و یا بر روی یک منطقه خاص تمرکز کنید. لیست شهرهای موجود در پنل پیامک همدان عبارتند از:

ازندریان، اسدآباد، برزول، بهار، صالح آباد، لالجین، تویسرکان، تویسرکان، سرکان، فرسفنج، جورقان، جوکار، دمق، رزن، دمق، قروه درجزین، زنگنه، سامن، سرکان، شیرین سو، صالح آباد، فامنین، فرسنج، فیروزان، قروه درجزین، قهاوند، گل تپه، گیان، لالجین، مریانج، ملایر، ملایر، ازندریان، جوکار، سامن، نامشخص، نهاوند، نهاوند، فیروزان، همدان، جورقان، مریانج، قهاوند و...، کبودرآهنگ، شیرین سو، گل تپه

ارسال پیامک به اصناف و مشاغل همدان

کسب‌وکاری که بخواهد به‌صورت هدفمند کارش را گسترش دهد، به این فکر می‌کند که برای مدیریت بهتر هزینه‌ها، تبلیغات خود را فقط برای افرادی که به کارش مربوط هستند با به خدماتش نیاز دارند، ارسال کند. با این روش هم مصرف سرمایه‌اش را بهینه‌سازی کرده و هم اینکه برای مشتریان مرتبط با کارش هزینه می‌پردازد.

در پنل پیامک همدان فهرست تعداد زیادی از مشاغل و اصناف به تفکیک وجود دارد که به شرح زیر است:

بانک شماره آموزشی پنل پیامک همدان

آموزش پروژه های دانشگاهی، آموزش تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزشی، آموزش زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی ، آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای، آموزش موسیقی، آموزش هنرهای‌زیبا، آموزش کامپیوتر، آموزش کنکور

لینک ترکر چیست؟ چگونه کلیک کنندگان لینک پیامک تبلیغاتی را شناسایی کنیم؟حتما بخوانید: لینک ترکر چیست؟ چگونه کلیک کنندگان لینک پیامک تبلیغاتی را شناسایی کنیم؟

بانک مشاغل خودرو پنل پیامک در همدان

اتومبیل پخش و باند، اتومبیل تزئینات خودرو، اتومبیل تعمیرگاه،خدمات جانبی، اتومبیل دزدگیر، اتومبیل دست دوم ایرانی و خارجی، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، اتومبیل فروش قسطی، اتومبیل لوازم یدکی، انواع موتور، نمایشگاه ماشین، انواع کامیون،

حوزه ارتباط مخابرات پنل اس ام اس در همدان

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی سیم، ارتباط تالیا، ارتباط تعمیرات موبایل، ارتباط تلفن تصویری، خدمات اس ام اس، خدمات مخابرات، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، ارتباط سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، ارتباط لوازم موبایل، ارتباط نرم‌افزار موبایل، کارت تلفن

مشاغل حوزه املاک پنل پیامکی همدان

اجاره مسکونی، املاک صنعتی، مشاورین باغ و زمین، پیش فروش‌ها، خدمات ساختمانی، طراحی و دکوراسیون، فروش خانه و آپارتمان، مشارکت در ساخت، مشاور املاک، توزیع مصالح ساختمانی، ویلا، خانه‌های قدیمی و کلنگی

مشاغل استخدامی پنل اس ام اس همدان

بازار کار کاریابی، بازارکار آماده به کار، بازارکار استخدام، بازارکار بازاریابی، بازارکار سرمایه گذار، بازارکار شراکت، بازارکار نمایندگی، بازارکار کاریابی

مشاغل خدماتی پنل پیامکی در همدان

خدمات باشگاه و سالن ورزشی، خدمات بیمه، تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، خدمات تعمیر لوازم، خدمات توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌و‌نقل، خدمات خدمات اداری و بازرگانی، خدمات پزشکی، خدمات مجالس و تشریفات، خدمات مسافرتی و گردشگری،خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، ماشین‌های اداری، روانشناسی و مشاوره

بانک شماره لوازم منزل پنل اس ام اس همدان

اثاثیه منزل، لوازم و ادوات موسیقی، انواع اسباب‌بازی، لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم تزئینات، لوازم و حراج خانگی، لوازم حیوانات خانگی، ظرف و ظروف، انواع فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، تجهیزات مهندسی، لوازم باشگاه و وسایل ورزشی، لوازم یدکی، لوازم نصب آنتن

تبلیغاتتان را بهینه‌ کنید!

اگر شغل موردنظر آرایشگاه یا بوتیک زنانه باشد، آیا ارسال انبوه پیامک به‌صورت شهرستانی کار درستی است؟ مطمئن هستید که پیامک شما واقعاً به دست کسانی می‌رسد که مشتریان بازار هدفتان هستند؟

ملی پیامک برای این دسته از مشاغل که مشتریان خاص دارند، این امکان را فراهم کرده تا پیامتان را فقط برای آقایان یا بانوان ارسال کنید. به این ترتیب مشاغلی مانند سالن ورزشی، استخر یا بوتیک زنانه می‌توانند پیامشان را فقط برای بانوان ارسال کند.

از مشتری‌های قبلی غافل نشوید!

پنل اس ام اس همدانمشتریانی که یکبار از شما خرید کرده باشند، در صورتی‌ که رضایت داشته باشند، به راحتی می‌توانید به خرید مجدد ترغیبشان کنید. یک فروشنده خوب تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند ارتباطش را با این خریداران حفظ کند. حالا این قابلیت چگونه در پنل اس ام اس استان همدان گنجانده شد است؟

شما می‌توانید با دریافت شماره مشتریان از طریق روش‌های مختلف، شماره آن‌ها را در باشگاه مشتریان یا همان دفترچه تلفن پنل اضافه کنید و به دنبال افزایش پله‌ای فروش باشید، زیرا حفظ مشتریان قبلی بسیار عاقلانه‌تر از جذب مشتریان جدید است.

اثرگذاری تبلیغات با پنل اس ام اس همدان

استان همدان باتوجه‌به جایگاه بسیار خوب خود در نیمه غربی کشور، به‌عنوان پایلوت خدمات رسانی شناخته می‌شود. بسیاری از خدمات کشوری می‌بایست از این استان به سمت استان‌های دیگر ارسال شوند. پیشینه تاریخی استان نیز توانسته بر بهبود گردشگری همدان اثر مثبت بگذارد.

همدان چهاردهمین استان پرجمعیت کشور، با بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر جمعیت است. با شش استان مهم قزوین، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان و مرکزی هم مرز بوده و دارای مراودات است. این استان با نام پایتخت تاریخ و تمدن ایران شناخته شده، اولین حکومت ایرانی و جزو اولین شهرهای جهان محسوب می‌شود.

پنل اس ام اس همدان

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات اولیه و مهم را درباره استفاده از پنل اس ام اس همدان برایتان آماده کنیم. حالا شما آمادگی این را دارید که آغازکننده یک تبلیغات پربازده باشید، دقت کنید که جذابیت در متن پیامک، انتخاب درست مخاطب، هدف‌گذاری درست برای تبلیغات و مداومت در ارسال ارکان مهم برای اثربخشی شما خواهند بود.

برای آموزش تبلیغات پیامکی یک دوره کاملا رایگان از طرف ملی پیامک به شما هدیه داده می شود تا بهتر بتوانید به مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی خود بپردازید. حالا اگر می‌خواهید برای تهیه پنل اقدام کنید کافی است از ساعت 8 الی 22 شب با شماره تماس 02163404 تماس بگیرید و یا از طریق سایت یا پیج اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
49دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • گندم دشتی

    10 اسفند 1400، 08:26

    سلام من یک آموزشگاه موسیقی دارم هم به صورت حضوری کلاس برگزار میشه هم در حال حاضر تدریس به صورت غیر حضوری و انلاین هم داریم می خواستن بدونم میشه پیامکی با این محتوا ارسال گردد موردی توی ارسال به وجود میاد یا خیر پیشاپیش از همکاری شما مممنونم

    • ایمان عمادی

      12 اسفند 1400، 11:06

      سلام وقتتون بخیر
      خیر مشکلی نداره و می‌تونین تبلیغاتتون رو انجام بدین!

  • فرید قلیزاده

    03 اسفند 1400، 16:30

    سلام برای متصل کردن به سایت و ارسال با خط خدماتی از چه پنلی باید تهیه کنم؟چه مدارکی نیاز هست؟ایا خط خدماتی برای افراد حقیق هم فعال میشه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • ایمان عمادی

      12 اسفند 1400، 10:14

      سلام وقتتون بخیر
      حداقل پنلی که به شما امکان اتصال به وب سرویس رو میده، پنل اقتصادی یا بالاتر هست. برای فعالسازی پنل کاربری، تصویر کارت ملی + تصویر احرازهویت برای اشخاص حقیقی و تصویر کارت ملی مدیرعامل + تصویر روزنامه رسمی یا آگهی تاسیس شرکت برای اشخاص حقوقی نیاز هست.
      پیشنهاد می‌کنم مقاله ارسال پیامک از طریق پترن رو بررسی بفرمایید. شما می‌تونید شرایط استفاده از خطوط خدماتی رو هم مطالعه بفرمایید. اگر نیاز به راهنمایی فنی داشته باشید، با شماره 02163404 داخلی 1 و سپس داخلی 3 می‌تونید تماس بگیرید.

  • غلام زاده

    02 آذر 1400، 15:44

    سلام روزتون بخیر من در شهر همدان یک هتل کوچک دارم میخوام توی شهر های مختلف پیامک تبلیغاتی و انبوه ارسال کنم به کل کشور جوری که که مخاطبینم بتونن هتل منو پیدا کنن آیا شما می تونید توی این زمینه کمکی به من بکنید

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 12:00

      بله دوست عزیز
      می‌تونین پنل داشته باشید، از قابلیت ارسال انبوه استفاده کنید و به بانک شماره جامع کشوری دسترسی داشته باشید

  • سمانه زینعلی

    30 آبان 1400، 21:30

    سلام و عرض ادب
    میشه تو پیامک ها از اسم و فامیلی خودم و یا حتی برند شخصیم نام برد یعنی شخصی سازی کرد پیامک رو؟
    . به بلک لیست هم ارسال دارین؟

    • نیلوفر اکبریان

      01 آذر 1400، 11:44

      دوست عزیز منظورتون متن پیام هست یا سرشماره‌ای که ارسال پیامک دارین؟؟
      ارسال پیامک به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه ولی برای ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به لیست سیاه از وب‌سرویس خدماتی و ارسال پیامک از پترن می‌تونین استفاده کنید

  • معین زارعی

    27 آبان 1400، 17:27

    سوالی که داشتم اینه که آیا امکانش هست ارسال پیامک منطقه ایی انجام بدیم و نام و نام خانوادگی هم درد متن قید بشه یا خیر؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 آبان 1400، 14:01

      دوست عزیز برای ارسال پیامک با نام و نام خانوادگی کاربران باید قبلاً این کاربران رو بشناسید و شمارشون رو در قسمت دفترچه تلفن ذخیره کنید. این ذخیره میتونه بر اساس منطقه یا فیلترهای دیگه باشه و بعد ارسال انجام بشه
      قاعدتاً در اولین ارسال منطقه‌ای شما هنوز مخاطباتون رو نمی‌شناسید و نامشون رو نمی‌دونید

  • زهرا شاهمرادی

    27 آبان 1400، 16:47

    سلام من میخواستم تبلیغات کنم برای شهر خودمون میخواستم بدونم که شرایط ارال پیامک چجوریه؟
    کار ما فروش میلگرد هستش . برای مهندسین میخوام پیالمک بفرستم یا املاک ها
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      29 آبان 1400، 14:30

      دوست عزیز برای ارسال پیامک باید اول پنل تهیه کنید و بعد در قسمت بانک اصناف و مشاغل به بانک شماره‌های جامعه مهندسین و املاکی‌ها اس ام اس بفرستید

  • آرش اقبالی

    26 آبان 1400، 11:59

    ارسال بصورت شخصی سازی شده در پنل وجود دارد؟
    یعنی ارسال انبوه داشته باشیم ولی نام و نام خانوادکی در متن قید شود تا متن حالت جذاب تری به خود بگیرد.
    در صورت امکان، هزینه ها افزایش میابد؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آبان 1400، 12:36

      بله دوست عزیز می‌تونید از ماژول ارسال هوشمند استفاده کنید که برای هر 4 پنل پایهف اقتصادی، شرکتی و تجاری فعاله

  • جعفرزاده

    26 آبان 1400، 08:40

    سلام
    بنده در داخل سامانه هم تیکت گذاشتم و خواستم از همین طریق هم از ملی پیامک و تیم پشتیبانی قوی شما کمال تشکر را داشته باشم
    سپاس از شما
    جعفرزاده

  • رستمی

    26 آبان 1400، 08:29

    سلام ممنون از اطلاعات خوبتون
    ما اگه بخوایم تبلیغاتی داشته باشیم که به کسایی که از فرودگاه خارج یشن و مسافر هستن پیامک ارسال کنیم این امکان رو شما دارید که به کسایی که در یک جایی حضور دارن پیامک ارسال بشه؟

    • ایمان عمادی

      12 اسفند 1400، 11:04

      سلام سپاسگزارم از شما
      در حال حاضر این سرویس توسط همراه اول ارائه میشه و فعلاً توسط سامانه‌های پیامکی این امکان وجود نداره!

  • سیمین دخت

    22 آبان 1400، 09:59

    سلام من یک سالن زیبایی تاسیس کردم داخل شهر همدان می خوام به خانوم های شهر ترجیحا پیامک ارسال کنم ایا امکان پذیر هست ادرس شماره تماس و لینک پیج رو داخل متن پیامک قرار بدم و ایا محدودیتی توی تعداد ارسال پیامک ها وجود داره؟

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 11:40

      دوست عزیز محدودیت نوشتن پیامک فارسی 70 کاراکتر هست
      برای ارسال لینک باید خط 3000 یا 50004 داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم از کوتاه‌کننده‌های لینک استفاده کنید تا فضای بیشتری برای نوشتن داشته باشید

  • سیاوش‌.م

    21 آبان 1400، 13:08

    سلام خسته نباشین
    خیلی خوبه که برای تمامی امکانات پنل مقاله تهیه کردید ولی اگر فیلم های کوتاه کوتاه ساخته بشه برای منی که فرصت خوندن تمامی مقالات رو ندارم عالی میشه
    ممنون و موفق باشین

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 15:50

      دوست عزیز از ویدئوهای یوتیوب و اپارات ملی پیامک می‌تونین استفاده کنید و پیشنهاد می‌کنم حتماً پیج اینستاگراممون رو دنبال کنید

  • علی صابری

    20 آبان 1400، 17:50

    سلام خسته نباشید من برای تبلیغات در شهر و استان همدان و اسداباد میخواستم از تبلیغات پیامکی و اینستا استفاده کنم میخواستم بدونم که ایا شما فقط تبلیغات پیامکی انجام میدین؟تبلیغات پیامکی الان بازدهی داره؟
    ایا شماره های شهر ما رو دارید شما؟تبلیغات اینستا رو چجوری انجام میدین؟

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 12:02

      درود بر شما،
      کار ما فقط ارسال پیامکه یعنی فقط تو تبلیغات پیامکی می‌تونیم کمکتون کنیم. اما برای اینستا میشه لینک رو داخل پیامک گذاشت و فرستاد برای مشتریان که بتونن شما رو فالو کنن.
      شماره‌های همدان رو کامل داریم بازدهیش هم جالبه بدونید از خود اینستا و بنر و تراکت و … بیشتره.

  • نصیری

    19 آبان 1400، 12:30

    سلام وقتتون بخیر من از شما پنل پیامکی دارم از ارسال از طریق نقشه تون پیامک ارسال کردم ولی نتونستم گزارشی دریافت کنم یعنی نتونستم پیدا کنم که کجا ثبت شده ممنون میشم راهنماییم کنید

    • نیلوفر اکبریان

      19 آبان 1400، 12:44

      دوست عزیز ارسال برای کدوم شهر داشتید؟
      فایل گزارش از داخل پنل قابل دانلوده، تیکت ارسال کنید تا براتون مفصل توضیح بدیم

  • نسترن فلاح

    19 آبان 1400، 10:30

    روزبخیر
    اخرین اپدیت بانک شماره هاتون برای چه سالی هست؟
    هر چند وقت یک بار بانک شماره هاتون اپدیت میشه؟
    مرسی از پاسخدهی

    • نیلوفر اکبریان

      19 آبان 1400، 16:08

      دوست عزیز پنل‌ها مداوماً به روز رسانی میشه و در حال حاضر هم به‌روزرسانی سال 1400 روی پنل انجام شده

  • علی داوری

    13 آبان 1400، 17:05

    سلام شما تبلیغات بیلبورد ها رو هم انجام میدین؟کلا شرکت تبلیغاتی هستید؟ضمینه های فعالیتتون و تعرفه ها شو بی زحمت بگین بهم
    و اینکه حالا به طور کلی ارسال تبلیغاتی هنوز هم جواب میده مثل سابق؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 14:00

      دوست عزیز ما شرکت تبلیغات پیامکی هستیم
      حدود 98% پیام‌های ارسالی خونده میشه و در حدود 40% از جامعه علاقمند عضویت در خبرنامه پیامکی و دریافت اس ام اس تبلیغاتی هستند، پس خیالتون بابت بازاریابی پیامکی برای جذب مشتری جدید راحت باشه

  • سیدعماد احمدی

    13 آبان 1400، 15:26

    من توی همدان سایت اینترنتی و مغازه دارم و توی زمینه تابلو فرش فعالیت میکنم برنامه نویس من سایت رو با پرستشاپ سایت رو ایجاد کرده و گفته سامانه پیامکی تهیه کنم و افزونه خریداری کنم. آیا باید افزونه خاصی تهیه کنم برای این که بتونم به سامانه شما اتصال بدم؟

  • کافه خوش چهره

    13 آبان 1400، 09:43

    سلام خسته نباشین
    کافه ای در استان همدان در شهر ملایر افتتاح کردیم و روی اولین نوشیدنی 50درصد تخفیف گذاشتیم
    بانک شماره های دانشجوها رو دارید؟

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 10:52

      درود بر شما،
      بله داریم اما میتونید از ارسال پیامک زنده در اطراف دانشگاه‌ها هم استفاده کنید.

  • شاهسون

    12 آبان 1400، 10:43

    سلام وقتتون بخیر ما از یکسری از دوستانمون شنیدیم که امکانی با عنوان خط ثابت وجود داره که ما میتونیم خط ثابتمون رو داشته باشیم که باهاش پیام ارسال کنیم ایا این امکان در همه ی شهرها وجود داره؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:41

      دوست عزیز شرکت‌های ساکن تهران و کرج می‌تونن در صورتی که مالک خط باشند، می‌تونن با خطوط ثابت 021 و 026 ارسال پیامک داشته باشید

  • گندم کرباسی

    12 آبان 1400، 09:47

    سلام وقت بخیر من یک سوالی دارم
    برای خرید خط 9999 نیازی هست که ما حتما مجوز خاصی داشته باشیم با داشتن پروانه کسب می تونیم این خط رو خریداری کنیم و ایا نیاز به ارائه سفته نیز داره ؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:59

      دوست عزیز برای دریافت خطوط 9999 باید اینماد داشته باشید و نیازی به سفته نیست
      برای اطلاعات بیشتر دریافت خط با 02163404 تماس بگیرین و می‌تونین از محتوای خط خدماتیکه لینکشو براتون گذاشتم، برای اطلاعات بیشتر استفاده کنید

  • ارمان ملکی

    11 آبان 1400، 10:17

    محبت بفرمایید برای تمدید سامانه توضیحات لازم را ارئه بفرمایید؟
    ایا امکان خرید مجدد پنل هم هست؟
    در حال حاضر پنل بنده با خطا پنل شما منقضی شده است مواجه هست.
    و سوال بعدی اینکه پنل ها برای چه مدت هستند؟
    مرسی

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 11:51

      درود بر شما،
      شما سالی یک بار باید پنل رو تمدید کنید. درواقع هر پنلی که بخرید یک سال انقضا داره.

  • زهرا زینالی

    07 آبان 1400، 16:29

    سلام خسته نباشین
    من یه فروشگاه لوازم جانبی موبایل دارم میخوام به شهرهای اطراف همدان جنس ارسال کنم و قصد دارم پیام تایید خرید و ارسال سفارش و رضایت از خرید ارسال کنم براشون
    میشه راهنماییم کنید میشه اینکار؟
    ممنونم ازتون

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 11:55

      سلام دوست عزیز،
      اگر سایت داشته باشید میتونید با وبسرویس و نصب افزونه این کار رو انجام بدید.

  • صابرملایری

    07 آبان 1400، 15:58

    سلام می خواستم بدونم که شرایط فعالسازی پنل به چه صورت هستش؟
    ایا برای لیست سیاه میشه ارسال رو انجام داد؟
    نحوه تبلیغات ما به چه صورت هستش؟
    من میخوام برای همدان ارسال بشه نه کل کشور این قابلیت رو دارید شما؟

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 11:57

      سلام دوست عزیز،
      شرایط فعالسازی پنل رو در صفحه قوانین و مقررات مطالعه کنید.
      تبلیغات برای لیست سیاه ممنوعه. نحوه تبلیغات شما بستگی به کارتون داره. برای بعضی از کسب و کارها ارسال منطقه‌ای جواب میده برای بعضی ارسال به جنسیت یا شغل خاص و … خیلی این سوال بستگی به خودتون داره.
      برای فقط همدان هم میتونید ارسال کنید.

  • علوي

    07 آبان 1400، 14:22

    سلام وقتتون بخير من شنيدم امكانى به عنوان ثبت خط ثابت وجود داره ايا اين امكان در ملي پيامك هم وجود داره و ممنون ميشم شرايطش رو بفرماييد

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 11:58

      درود بر شما،
      بله شما میتونید خط ثابتی که به نام خودتون هست رو خط پیامکیش رو هم بخرید و پیامک ارسال کنید.

  • محمد زارعی

    05 آبان 1400، 19:34

    ما توی زمینه چاپ فعالیت میکنمی و بنر های تبلیغاتی شهر همدان رو میزنیم برای این مورد ما باید چطوری ارسال پیامک داشته باشیم. خودمون هم میتونیم متن پیامکو بنویسیم و با اصول نوشتن متن پیامک آشنا هستیم ولی نمیدونیم به چه افرادی باید ارسال پیامک انجام بشه.

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 12:05

      درود بر شما،
      می‌تونید برای صاحبان شرکت‌ها ارسال پیامک داشته باشید که بانک شماره رو ما داخل پنل داریم.

  • محمدعلی فرد

    05 آبان 1400، 14:35

    سلام امکان فروش لیست شماره های بانوان شهر ملایر در استان همدان رو دارید؟
    یا ارسال پیامک ها رو خودتون انجام بدید به تعداد 50.000 پیامک؟

  • عشوری

    05 آبان 1400، 11:33

    سلام بانک شماره ای که به عنوان دانشجویان در شهر همدان وجود دارد و ورودی جدید امسال یعنی سال 99 یا سال 1400 باشن برای یک سری از محصولات و کتاب ها نیاز هست به ورودی های جدید پیامک ارسال کنم در صورت موجود بودذن اعلام بفرمایید

  • ناصرهمدانی

    05 آبان 1400، 09:45

    ببخشید شماره هایی که برای شماره های همراه اول شهر همدان در پنل شما ثبت شده اند با چه پیش شماره ای میباشند؟
    ممنون میشم پاسخ بندرو بفرمایید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید