30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
استفاده از پنل اس ام اس در ساری برای رشد کسب‌و‌کارها

استفاده از پنل اس ام اس در ساری برای رشد کسب‌و‌کارها

3

اجرای تبلیغات موفق در هر شهر و استان دغدغۀ مهمی برای صاحبان مشاغل است. شهر ساری هم به دلیل جمعیت زیاد و تردد بالای مسافران یکی از مناطق مناسب برای تبلیغات است. اگر کسب‌وکاری در این شهرستان دارید، احتمالاً به دنبال روشی برای تبلیغات هستید که علاوه‌بر قیمت مناسب، تاثیر خوبی هم داشته باشد. به همین دلیل در این مقاله پنل اس ام اس ساری را  بررسی می‌کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کسب‌وکارت رو به هم شهریانت معرفی کن!

پنل پیامک مازندران امکان ارسال تبلیغ به تمامی محله‌ها، مناطق، اصناف و شهرهای استان را به شما می‌دهد.
30% تخفیف
MZND
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست ؟!

پنل اس ام اس پلتفرم اینترنتیست که برای کاربران امکان ارسال، دریافت و افزودن سایر قابلیت‌های پیامکی را فراهم می‌کند. بدیهیست برای ارسال پیامک به‌صورت انبوه بهترین راه استفاده از سامانه پیامکی خواهد بود.

 

پنل اس ام اس ساری بیش از آنکه ابزاری برای ارسال و دریافت پیامک باشد، به کاربر امکان اجرای تبلیغات تمام عیار را می‌دهد. وجود بانک شماره‌های مختلف پنل اس ام اس قابلیتیست که کاربر را از جست‌وجوی شماره سیم‌کارت همشهری‌ها بی‌نیاز می‌کند. قابلیت‌های دیگری نظیر مدیریت و تحلیل ارسال‌ها، نظرسنجی، پیامک زمان‌دار، مسابقه خودکار و... خدماتی هستند که با داشتن یک پنل پیامکی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

تصور کنید یک دفتر خدمات بیمه می‌خواهد برای مشترکین خود پیامکی یادآوری اقساط بفرستد، در چنین شرایطی دیگر لازم نیست یک‌به‌یک پیام‌ها را به‌صورت دستی ارسال کند بلکه تنها یک‌بار پیامک را به‌صورت متناظر و زمان‌دار تنظیم کرده و هر بار هر پیام با نام و مبلغ ارسال می‌شود.

ملی پیامک، بهترین سامانه پیام کوتاه !

سال‌هاست که مشتریان زیادی پنل اس ام اس ساری را بهترین همراه تبلیغاتی‌شان می‌دانند. باعث افتخار ملی پیامک است که با ارائه پنل اس ام اس ساری به هزاران شهروند خدمت‌رسانی کند. این شرکت به دلایل زیر توانسته اعتماد مخاطبان خود را جلب کند:

  • بیش از ده سال ارائه خدمات و یکی از قدیمی‌ترین نام‌های عرصه تبلیغات پیامکی
  • اعتماد هزاران مشتری به ملی پیامک و نتایج مثبتی در تبلیغات، بازاریابی و جذب مشتری
  • ارائۀ پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی
  • ارائۀ قابلیت‌های به‌روز سامانه پیامک تبلیغاتی
  • پشتیبانی دائمی و همه‌روزه مشتریان (همه‌روزه از 8 صبح تا 10 شب، روزهای تعطیل و جمعه‌ها از 9 صبح تا 5 عصر)
  • آموزش کامل نحوۀ ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق ویدئوهای آموزشی یوتیوب و آپارات ملی پیامک
  • اموزش بازاریابی، جذب مشتری و ترفندهای فروش از طریق مینی دورۀ بازاریابی پیامکی

بانک شماره‌های پنل اس ام اس ساری

اگر ادعا می‌کنیم که پنل اس ام اس ساری یک روش دقیق و هدفمند است، یکی از دلایل آن دسترسی شما به بانک شماره جامع این شهر است که شامل شماره‌های همراه اول می‌شود. در این پنل بانک شماره اختصاصی ساری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید به ساکنین ساری پیامک تبلیغاتی بفرستید.

بانک شماره جامع همراه اول پنل در قسمت منطقه هدفمند در دسترس کاربران قرار گرفته و شامل 369625 شماره اعتباری و 133799 شماره دائمیست و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ارسال اس ام اس انبوه است.

ارسال پیامک بر حسب جنسیت !

پنل اس ام اس ساری

یکی دیگر از قابلیت‌های پنل اس ام اس ساری که برای هدفمندی تبلیغات به شما کمک می‌کند، ارسال بر حسب جنسیت است. مشاغلی مانند آرایشگاه، باشگاه ورزشی یا بوتیک که فقط مخاطبانی آقا یا خانم دارند، می‌توانند بیشترین استفاده را از این قابلیت ببرند و مشتریان بازار هدفشان را پیدا کنند. با این روش دقیقاً انتخاب می‌کنید که با کمک پنل اس ام اس ساری پیامک شما با آقایان یا خانم‌ها برسد.این بانک شماره که در سال 1400 به‌روزرسانی شده، شامل شماره‌های ایرانسل می‌شود.

شهر ساری، برای تبلیغات چگونه است؟

شهر ساری در شمال و دامنه‌های رشته‌کوه البرز، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای شمال کشور است. این شهر در بین کوه و دریا و جنگل واقع شده و از مناظر دیدنی بسیاری برخوردار است. ساری 309820 نفر جمعیّت دارد و در صنایع بسیار فعال است. این شرایط سبب شده که استفاده از پنل اس ام اس ساری به‌عنوان یک ابزار مهم برای ارتباط و تعامل با مشتری شناخته شود.

جمع‌بندی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟در ابتدای ظهور پیامک کسی پیش بینی نمی‌کرد که این روش چقدر بتواند جای خود را در دل زندگی افراد باز کند. حالا دیگر کسی نمی‌تواند گوشی تلفن همراه را بدون پیامک تصور کند و امروزه پنل پیامکی تبدیل به یک ابزار حرفه‌ای برای تبلیغات شده است.

برای دریافت پنل اس ام اس ساری هم می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و هم اینکه در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید. با ارائۀ مدارک به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی و انتخاب نوع پنل می‌توانید بعد از تائید هویت شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید. در صورتی هم که هنوز نیاز به مشاورۀ بیشتری دارید، در انتهای متن برایمان بنویسید یا از مشاوره رایگان تیم ملی پیامک استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید