30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
آموزش فعال سازی رمز پویا (رمز دوم یکبار مصرف)

آموزش فعال سازی رمز پویا (رمز دوم یکبار مصرف)

1877

داستان‌های مختلف فیشینگ و کلاه‌برداری‌های اینترنتی چند وقتیست که ورد زبان همه شده است. شاید برای شما یا اطرافیانتان هم پیش آمده که در حین خرید متاسفانه حسابتان خالی شده باشد یا متوجه شوید که در دام کلاهبرداران اینترنتی افتادید. برای همین سرقت‌های اینترنتی بود که بانک مرکزی سرویسی به نام رمز پویا را برای کوتاه کردن دست هکرها راه انداخت و  اعلام کرد که کلیه افراد تا آخر دی‌ماه سال 98 رمز دوم پویای خودشان را فعال کنند، چون قرار است رمز دوم ایستا به طور کلی غیر فعال شود.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

از آنجایی که فرآیند فعال کردن رمز پویا در هر بانکی تا حدودی متفاوت است، ما در این مقاله روش فعال کردن رمز دوم یکبار مصرف را بانک به بانک توضیح می‌دهیم. اگر می‌خواهید از جزییات کار باخبر شوید با ما همراه باشید.

فعال کردن رمز پویا در یک کلام

برای فعال‌ کردن رمز دوم باید به سایت بانکی که در آن حساب دارید، سری بزنید و اپلیکیشنی را که برای تولید رمز دوم یکبار مصرف معرفی کرده، دانلود کنید. البته برای استفاده از اپلیکیشن، لازم است تا با مراجعه به بانک مورد نظر و یا دستگاه‌های خودپرداز، کد فعال‌سازی را دریافت و در اپلیکیشن وارد کنید. اگر می‌خواهید تا ریز‌به‌ریز مراحل انجام کار را بدانید، می‌توانید به لیست زیر نگاهی بیاندازید و بانک مورد نظرتان را پیدا کنید:

بانک ملی

فعال سازی رمز پویای بانک ملیاگر گوشی همراه هوشمند دارید می‌توانید سامانه 60 و یا رمزبان را از سایت بانک ملی دانلود کنید. بعد از دانلود و وارد‌کردن اطلاعات خودتان در اپلیکیشن، از سامانه بام و یا یکی از دستگاه‌های خودپرداز کد فعال‌سازی را دریافت کنید. با وارد کردن کد فعال‌سازی، هر بار که نرم‌افزار 60 و یا رمزبان را باز ‌کنید یک رمز دوم یک بار مصرف اورجینال تحویل می‌گیرید.
اگر گوشی هوشمند ندارید، می‌توانید با شماره گیری #60*737* رمز دوم یکبار مصرف بگیرید.

بانک ملت

فعال کردن رمز پویای بانک ملتاگر گوشی همراه هوشمند دارید، سامانه رمزنگار ملت را نصب کنید و بعد با مراجعه به یکی از دستگاه‌های خودپرداز این بانک، برای دریافت رمز پویا درخواست بدهید. بعد از وارد کردن درخواست‌تان یک کد فعال‌سازی برای شما پیامک می‌شود که با وارد کردن این کد اپلیکیشن فعال و آماده تولید رمز یکبار مصرف می‌شود.
اگر گوشی هوشمند ندارید، می‌توانید 4 رقم آخر شماره کارت‌تان را به شماره 30003303 بفرستید و هر بار که لازم بود رمز دوم پویا بگیرید.

بانک تجارت

فعال کردن رمز پویای بانک تجارتاگر گوشی همراه هوشمند دارید، برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک تجارت، اول باید نرم‌افزار همراز را نصب کنید. بعد از نصب این برنامه به یکی از دستگاه‌های عابربانک مراجعه کنید و از گزینه سایر خدمات درخواست خودتان را برای فعال‌سازی رمز پویا ثبت کنید. اینجاست که یک کد برای شما اس‌ام‌اس می‌شود که می‌توانید با وارد کردن آن اپ را فعال کنید.
اگر گوشی هوشمند ندارید با شماره‌گیری #88*788* می‌توانید رمز پویا را فعال کنید.

بانک صادرات

فعال کردن رمز پویای بانک صادراتاگر گوشی هوشمند همراه دارید به سایت بانک صادرات بروید و برنامه رمزساز ریما را روی گوشی خودتان نصب کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات و شماره موبایل خودتان در برنامه به یکی از دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کنید و از طریق گزینه فعال‌سازی رمز دوم پویا، کد فعال‌سازی را بگیرید و در اپلیکیشن وارد کنید. از این به بعد می‌توانید با بازکردن اپلیکیشن ریما رمز دوم یکبار مصرف بگیرید.

اگر گوشی هوشمند ندارید، فعلا بانک صادرات فقط از طریق اپلیکیشن ریما خدمات رمز دوم پویا را ارائه می‌کند و امکان دریافت اس‌ام‌اسی ندارد. بهتر است حضوری به یکی از شعب مراجعه کنید.

بانک اقتصاد نوین

فعال سازی رمز پویای بانک اقتصاد نویناگر گوشی هوشمند همراه دارید می‌توانید از طریق بازار یا مراجعه به سایت بانک اقتصاد نوین، اپلیکیشن ارس را دانلود کنید. اگر اینترنت بانک دارید به منوی کارت بروید و گزینه ‌فعال‌سازی رمز یکبار مصرف را بزنید یا با مراجعه حضوری به بانک کد فعال‌سازی اپلیکیشن را بگیرید. بعد از وارد کردن کد QR و کد دیگری که برایتان اس‌ام‌اس می‌شود می‌توانید از این به بعد برای هر خرید اینترنتی از نرم‌‌افزار ارس استفاده کنید.
اگر گوشی هوشمند ندارید از 15 دی به بعد می‌توانید در هنگام انجام تراکنش مالی در درگاه‌های پرداخت، از گزینه درخواست رمز دوم پویا استفاده کنید تا رمز دوم یکبار مصرف برایتان اس‌‍ام‌اس شود. فقط نیاز است تا شماره موبایلتان را به‌درستی در بانک ثبت کرده باشید.

بانک سپه

فعال سازی رمز پویای بانک سپهاگر گوشی هوشمند همراه دارید نرم‌افزار رمز‌ساز بانک سپه را نصب کنید. بعد با مراجعه به یکی از شعب این بانک کد فعال‌سازی را که یک کد QR است همراه با عددی که به موبایل‌تان اس‌ام‌اس می‌شود در اپلیکیشن وارد کنید تا فعال شود. از این پس می‌توانید هر 60 ثانیه یک رمز دوم جدید داشته باشید.
اگر گوشی هوشمند ندارید می‌توانید عدد صفر را به شماره 6715014 ارسال کنید و برای دریافت رمز پویا شماره ملی خودتان و چهار رقم آخر کارت را طبق نمونه روبرو وارد کنید: چهار رقم آخر کارت* کد ملی* 2

بانک پارسیان

فعال سازی رمز پویای پارسیاناگر گوشی هوشمند همراه دارید اپلیکیشن همراه‌بانک یا همان پارسیان من را دانلود کنید. برای دریافت کد فعال‌سازی اپلیکیشن به یکی از دستگاه‌های عابربانک مراجعه کنید و از گزینه عملیات رمز، ثبت نام رمز یکبار مصرف را بزنید تا یک کد برایتان اس‌ام‌اس شود. با وارد‌کردن این کد در اپلیکیشن، از این به بعد می‌توانید برای هر خرید اینترنتی یک رمز دوم یکبار مصرف داشته باشید.
اگر گوشی هوشمند ندارید فعلاً باید منتظر اقدامات بعدی بانک پارسیان باشید و یا حضوری به بانک مراجعه کنید. البته از 15 دی با فعال‌شدن سامانه هریم می‌توانید از کلیه درگاه‌های پرداخت بانکی تنها با زدن یک دکمه، رمز دوم یکبار مصرف بگیرید.

بانک قرض‌الحسنه رسالت

فعال سازی رمز پویای بانک رسالتاگر گوشی همراه هوشمند دارید می‌توانید از طریق اینترنت بانک یا موبایل بانک رسالت این کار را انجام دهید. البته اگر هنوز موبایل‌بانک خودتان را فعال نکردید با مراجعه به یکی از شعبه‌های بانک رسالت رمز عبور و کاربری بگیرید و بعد از نصب برنامه از طریق منوی سایر به قسمت عملیات کارت بروید. بعد از آن گزینه فعال‌سازی رمز دوم را بزنید. از این به بعد می‌توانید از طریق همین اپلیکیشن رمز دوم موقت را دریافت کنید.
اگر گوشی هوشمند ندارید باید حضوری به بانک مراجعه کنید چون بانک رسالت امکان دریافت رمز دوم را از طریق سامانه پیامکی ندارد.

بانک صنعت و معدن

فعال سازی رمز پویای بانک صنعت و معدناگر گوشی هوشمند همراه دارید قبل از هر چیز برنامک رمزساز را از سایت بانک نصب کنید. فعال‌سازی این نرم‌افزار فقط از طریق اینترنت‌بانک انجام می‌شود. اگر اینترنت‌بانک ندارید باید به یکی از شعب بانک صنعت و معدن مراجعه کنید.
برای فعال‌سازی از طریق اینترنت بانک، گزینه فعال‌سازی برنامک رمز‌ساز را بزنید. بعد از آن گزینه رمز یکبار مصرف کارت را بزنید. بعد از وارد کردن اطلاعات دوباره گزینه فعال سازی برنامک را بزنید تا یک کد فعال‌سازی برایتان اس‌ام‌اس شود. با وارد کردن این کد در برنامه رمزساز کار تمام می‌شود و از این به بعد می‌توانید هر 60 ثانیه یک رمز دوم داشته باشید.
اگر گوشی هوشمند ندارید حضوری به بانک مراجعه کنید تا راهنماییتان کنند.

بانک کارآفرین

فعال سازی رمز پویای بانک کارآفریناگر گوشی هوشمند همراه دارید به یکی از دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کنید و با استفاده از گزینه فعال‌سازی اپلیکیشن کد اس‌ام‌اس شده را در نرم‌افزاری که از طریق سایت بانک دانلود کردید وارد کنید.
اپلیکیشن از این به بعد برای هر خرید اینترنتی یک رمز دوم یکبار مصرف به شما می‌دهد.
اگر گوشی هوشمند ندارید با مراجعه به یک دستگاه خودپرداز، گزینه نسخه پیامکی رمز دوم را فعال کنید. بعد چهار رقم آخر کارتتان را به سرشماره‌ای که برایتان اس‌ام‌اس می‌شود، پیامک کنید تا رمز دوم پویا را برایتان ارسال کنند.

بانک کشاورزی

فعال سازی رمز پویای بانک کشاورزیاگر گوشی هوشمند همراه دارید قبل از هر چیز برنامه رمز پویای ریما را نصب کنید. بعد از وارد‌کردن شماره موبایلتان و تعریف یک رمز برای برنامه، به یک دستگاه خودپرداز بانک کشاورزی مراجعه کنید و گزینه فعال‌سازی رمز دوم را بزنید. در مرحله بعدی کد پرینت شده و کد اس‌ام‌اس شده را در اپلیکیشن وارد کنید تا رمز دوم پویا را دریافت کنید.
اگر گوشی هوشمند ندارید فعلاً باید منتظر اقدامات بعدی بانک کشاورزی باشید یا حضوری به بانک مراجعه کنید.

بانک سامان

فعال سازی رمز پویای بانک ساماناگر گوشی هوشمند همراه دارید نرم‌افزار رمزینه را از سایت سامان دانلود کنید. برای فعال کردن اپلیکیشن دو راه دارید:
به نت‌بانک سامان بروید و از طریق منوی مدیریت کارت یا تنظیمات، فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف را بزنید. بعد از انتخاب کارت، گزینه فعال سازی رمزینه را انتخاب کنید.
و کد QR داده شده را در رمزینه اسکن کنید.
راه دوم این است که به یکی از دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کنید و گزینه فعال‌سازی رمز دوم را بزنید. بعد از تایید شماره تلفن‌تان یک کد فعال‌سازی پیامک می‌شود که باید آن را در اپلیکیشن وارد کنید تا کار تمام شود.
اگر گوشی هوشمند ندارید به دستگاه خودپرداز بانک سامان مراجعه کنید و گزینه فعال‌سازی رمز از طریق پیامک را بزنید. از این به بعد می‌توانید پس از راه‌اندازی سامانه هریم توسط بانک مرکزی، برای هر خرید اینترنتی از طریق پیامک، رمز دوم پویا بگیرید.

بانک مسکن

فعال سازی رمز پویای بانک مسکناگر گوشی هوشمند همراه دارید اپلیکیشن رمزنما را از سایت بانک مسکن دانلود کنید. به یکی از خودپردازها مراجعه کنید و گزینه تغییر رمز را بزنید و بعد از طریق خدمات رمز پویا گزینه تخصیص رمز پویا را بزنید. بعد از تایید شماره تلفن همراه‌تان یک کد فعال‌سازی به موبایل‌تان اس‌ام‌اس می‌شود. با وارد‌کردن این کد در اپلیکیشن رمزنما عملیات فعال‌سازی انجام می‌شود و بعد از این هر 60 ثانیه یک رمز جدید برای خرید اینترنتی دارید.
اگر گوشی هوشمند ندارید با مراجعه به خودپردازهای بانک مسکن گزینه فعال‌سازی رمز پویا از طریق پیامک را بزنید. با راه‌اندازی سامانه هریم می‌توانید از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی هر بار از طریق پیامک رمز دوم پویای موقت بگیرید.

بانک سینا

فعال سازی رمز پویای بانک سینااگر گوشی هوشمند همراه دارید برنامک رمزساز ارس را از سایت بانک سینا دانلود و نصب کنید. بعد به یکی از شعب بانک سینا مراجعه کنید تا یک کد QR در اختیار شما بگذارند. سپس با استفاده از این کد و شماره‌ای که برایتان اس‌ام‌اس می‌شود، اپلیکیشن رمزساز را فعال کنید. از این به بعد می‌توانید برای کلیه تراکنش‌های اینترنتی خودتان از این اپلیکیشن استفاده کنید.
اگر گوشی هوشمند ندارید فعلاً بانک سینا راهکاری برای این موضوع ارائه نکرده است اما از 15 دی‌ماه و بعد از راه‌اندازی سامانه هریم، می‌توانید از همه درگاه‌های پرداخت اینترنتی به صورت پیامکی رمز دوم پویا بگیرید.

بانک خاورمیانه

فعال سازی رمز پویای بانک خاورمیانهاگر گوشی هوشمند همراه دارید به سایت بانک خاورمیانه بروید و اپلیکیشن رمز پویا را روی گوشی خودتان نصب کنید. بعد از وارد کردن شماره موبایل‌تان در نرم‌افزار به یکی از شعب بانک مراجعه کنید تا یک کد اختصاصی به شما بدهند. این کد راهمراه با شماره‌ای که برایتان اس‌ام‌اس می‌شود، در اپلیکیشن وارد کنید و در انتها دکمه ثبت را بزنید. از این به بعد برای دریافت رمز یکبار مصرف می‌توانید از اپلیکیشن استفاده کنید.
اگر گوشی هوشمند ندارید باید منتظر فعال شدن سامانه هریم بانک مرکزی باشید. سامانه هریم این اجازه را به شما می‌دهد تا از طریق درگاه‌های مختلف پرداخت با زدن یک دکمه، رمز دوم یکبار مصرف بگیرید. سامانه هریم از 15 دی قرار است که فعال شود.

بانک توسعه تعاون

فعال سازی رمز پویای بانک توسعه تعاوناگر گوشی هوشمند همراه دارید باید از قسمت همراه‌بانک و یا اینترنت‌بانک این کار را انجام دهید. اگر از همراه‌بانک استفاده می‌کنید از منوی سایر وارد قسمت عملیات کارت شوید. بعد گزینه فعال‌سازی رمز یکبار مصرف پویا را بزنید.
اگر هم که از اینترنت‌بانک استفاده می‌کنید، از منوی خدمات کارت گزینه کارت‌های من را کلیک کنید. بعد از قسمت عملیات که در ستون آخر جدول وجود دارد گزینه مدیریت نوع رمز دوم را بزنید.
در آخر درخواست خودتان را برای تغییر رمز تایید کنید.
بانک توسعه تعاون نرم‌افزار مستقلی برای دریافت رمز دوم ندارد و باید از همان موبایل‌بانک یا اینترنت‌بانک استفاده کنید.
اگر گوشی هوشمند ندارید از 15 دی‌ماه و بعد از راه‌اندازی سامانه هریم، می‌توانید از همه درگاه‌های پرداخت اینترنتی به صورت پیامکی رمز دوم پویا بگیرید.

بانک شهر

فعال سازی رمز پویای بانک شهراگر گوشی هوشمند همراه دارید به سایت بانک شهر بروید و اپلیکیشن رمزنت را روی گوشی خودتان نصب کنید. بعد از وارد کردن شماره موبایل‌تان در نرم‌افزار به یکی از شعب بانک مراجعه کنید تا یک کد اختصاصی QR به شما بدهند. این کد راهمراه با شماره‌ای که برایتان اس‌ام‌اس می‌شود، در اپلیکیشن وارد کنید و در انتها دکمه ثبت را بزنید. از این به بعد برای دریافت رمز یکبار مصرف می‌توانید از اپلیکیشن استفاده کنید.
اگر گوشی هوشمند ندارید باید منتظر فعال شدن سامانه هریم بانک مرکزی باشید. سامانه هریم این اجازه را به شما می‌دهد تا از طریق درگاه‌های مختلف پرداخت، با زدن یک دکمه، رمز دوم یکبار مصرف بگیرید. سامانه هریم از 15 دی قرار است که فعال شود.

پست بانک ایران

فعال سازی رمز پویای پست بانکاگر گوشی هوشمند همراه دارید برنامک رمزساز را از سایت پست‌بانک دانلود و نصب کنید. بعد به یکی از شعب بانک مراجعه کنید و درخواست رمز دوم پویا را ثبت کنید تا یک کد QR در اختیارتان بگذارند. این کد را همراه با کد چهاررقمی دیگری که برایتان اس‌ام‌اس می‌شود، در اپلیکیشن وارد کنید و در نهایت دکمه ثبت را بزنید. از این به بعد برای هر خرید اینترنتی می‌توانید از نرم‌افزار، رمز دوم یکبار مصرف بگیرید.
اگر گوشی هوشمند ندارید به یکی از شعب بانک مراجعه کنید و شماره موبایل خودتان را که در بانک ثبت شده، تایید کنید تا از 15 دی که سامانه هریم فعال می‌شود برای هر بار خرید اینترنتی رمز دوم برایتان
پیامک شود.

بانک دی

فعال سازی رمز پویای بانک دیاگر گوشی هوشمند همراه دارید اول اپلیکیشن رمزساز ارس را ازسایت دانلود کنید. اگر اینترنت بانک دارید به منوی کارت بروید و فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف را بزنید. کد QR داده شده را اسکن کنید و شماره‌ای را هم که برایتان اس‌ام‌اس می‌شود، درنرم‌افزار وارد کنید تا فعال شود تا بتوانید از این به بعد برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف از آن استفاده کنید.
اگر گوشی هوشمند ندارید باید منتظر فعال شدن سامانه هریم بانک مرکزی باشید. سامانه هریم این اجازه را به شما می‌دهد تا از طریق درگاه‌های مختلف پرداخت با زدن یک دکمه، رمز دوم یکبار مصرف بگیرید. سامانه هریم از 15 دی قرار است که فعال شود.

بانک رفاه

فعال سازی رمز پویای بانک رفاهاگر گوشی هوشمند همراه دارید نرم‌افزار رمزساز رفاه را نصب کنید. بعد به یکی از خودپردازها مراجعه کنید و گزینه فعال‌سازی رمز پویا را انتخاب کنید. بعد از تایید شماره تلفن همراه‌تان یک کد فعال سازی به موبایل‌تان اس‌ام‌اس می‌شود. با وارد کردن این کد در اپلیکیشن، عملیات فعال‌سازی انجام می‌شود و بعد از این شما، هر 60 ثانیه یک رمز جدید برای خرید اینترنتی دارید.
اگر گوشی هوشمند ندارید کد دستوری #713* را شماره‌گیری کنید و از این طریق عملیات فعال‌سازی رمز پویا را انجام دهید.

بانک گردشگری

فعال سازی رمز پویای بانک گردشگریاگر گوشی هوشمند همراه دارید باید موبایل‌بانک گردشگری را نصب کنید. امکان فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف در این بانک فقط از طریق مراجعه حضوری و یا استفاده از موبایل بانک وجود دارد. اگر می‌خواهید از موبایل بانک استفاده کنید از طریق منوی سایر گزینه عملیات کارت را بزنید. بعد قسمت دریافت رمز یکبار مصرف کارت را کلیک کنید تا کد فعال‌سازی برای شما پیامک بشود. با وارد‌کردن کد همه چیز برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف آماده است.
اگر گوشی هوشمند ندارید به زودی از طریق پیامک می‌توانید رمز دوم پویا دریافت کنید. به محض راه‌اندازی این سیستم بانک گردشگری اطلاع‌رسانی می‌کند.

بانک حکمت ایرانیان

فعال سازی رمز پویای بانک حکمت ایرانیاناگر گوشی هوشمند همراه دارید اپلیکیشن ارس را از سایت بانک حکمت دانلود و نصب کنید. بعد به یکی از شعب بانک مراجعه کنید و درخواست رمز دوم پویا را ثبت کنید تا یک کد QR در اختیارتان قرار بگیرد. این کد را همراه با کد دیگری که برایتان اس‌ام‌اس می‌شود، در اپلیکیشن وارد کنید و در نهایت دکمه ثبت را بزنید. از این به بعد برای هر خرید اینترنتی می‌توانید از نرم‌افزار، رمز دوم یکبار مصرف بگیرید.
اگر گوشی هوشمند ندارید باید منتظر فعال‌شدن سامانه هریم بانک مرکزی باشید. سامانه هریم این اجازه را به شما می‌دهد تا از طریق درگاه‌های مختلف پرداخت، با زدن تنها یک دکمه، رمز دوم یکبار مصرف بگیرید. سامانه هریم از 15 دی قرار است فعال شود.

بانک ایران زمین

فعال کردن رمز پویای بانک ایران زمیناگر گوشی هوشمند همراه دارید نرم‌افزار رمزساز ایران‌زمین را نصب کنید. بعد از وارد‌کردن شماره موبایل‌تان در نرم‌افزار به یکی از شعب بانک مراجعه کنید تا یک کد اختصاصی QR به شما بدهند. این کد راهمراه با شماره‌ای که برایتان اس‌ام‌اس می‌شود، در اپلیکیشن وارد کنید و در انتها دکمه ثبت را بزنید. از این به بعد برای دریافت رمز یکبار مصرف می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.
اگر گوشی هوشمند ندارید از 15 دی‌ماه و بعد از راه‌اندازی سامانه هریم، می‌توانید از همه درگاه‌های پرداخت اینترنتی به صورت پیامکی رمز دوم پویا بگیرید.

بانک قوامین

فعال سازی رمز پویای بانک قوامیناگر گوشی هوشمند همراه دارید نرم‌افزار جی‌بی‌رمز را دانلود و نصب کنید. بعد از وارد‌کردن اطلاعات خواسته شده در اپلیکیشن، به یکی از دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کنید. از منوی خدمات رمز گزینه فعال‌سازی رمز پویا را بزنید. دستگاه یک کد 8 رقمی چاپ شده را به شما می‌دهد. این کد را همراه با کدی که برایتان اس‌ام‌اس می‌شود، در نرم‌افزار وارد کنید تا فعال شود. از این به بعد این نرم‌افزار برای هر خرید اینترنتی به شما رمز دوم یکبار مصرف تحویل می‌دهد.
اگر گوشی هوشمند ندارید باید منتظر فعال‌شدن سامانه هریم بانک مرکزی باشید. سامانه هریم این اجازه را به شما می‌دهد تا از طریق درگاه‌های مختلف پرداخت با زدن یک دکمه، رمز دوم یکبار مصرف بگیرید. سامانه هریم از 15 دی قرار است که فعال شود.

بانک انصار

فعال سازی رمز پویای بانک انصاراگر گوشی هوشمند همراه دارید از سایت بانک انصار برنامه رمزساز آپان را نصب کنید. ادامه کار از طریق اینترنت بانک انجام می‌شود. بعد از ورود به اینترنت بانک ازمنوی خانه، گزینه فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف را بزنید. از قسمت شماره کارت، کارت مربوطه را انتخاب کنید و دکمه فعال‌سازی برنامه رمزساز را بزنید. بعد کد QR داده شده را در نرم‌افزار آپان اسکن کنید. در مرحله بعد کد فعال‌سازی پیامک شده را در نرم‌افزار وارد کنید. اینجاست که نرم‌افزار فعال می‌شود و هر 60 ثانیه برای شما رمز دوم تولید می‌کند.
اگر گوشی هوشمند ندارید نگران نباشید چراکه بانک مرکزی از 15 دی‌ماه سامانه هریم را فعال می‌کند. به کمک این سامانه شما می‌توانید از طریق کلیه درگاه‌های پرداخت اینترنتی، تنها با زدن یک دکمه، رمز دوم موقت بگیرید.

بانک سرمایه

فعال سازی رمز پویای بانک سرمایهاگر گوشی هوشمند همراه دارید برنامک رمزساز بانک سرمایه را نصب کنید. بعد می‌توانید از طریق مراجعه به بانک و یا استفاده از اینترنت‌بانک آن را فعال کنید.
در اینترنت بانک سرمایه از بخش تنظیمات گزینه فعال‌سازی نرم‌افزار را کلیک کنید. بعد شماره کارتتان را تایپ کنید. در انتها کد چهاررقمی اس‌ام‌اس شده را در نرم‌افزار وارد کنید تا فعال و قابل استفاده شود.
اگر می‌خواهید به بانک مراجعه کنید، کد QR داده شده را همراه با شماره‌ای که برایتان اس‌ام‌اس می‌شود، در اپلیکیشن وارد کنید و در انتها دکمه ثبت را بزنید. از این به بعد می‌توانید برای خرید اینترنتی از این اپ، هر 60 ثانیه یک رمز دوم جدید بگیرید.
اگر گوشی هوشمند ندارید از 15 دی‌ماه و بعد از راه‌اندازی سامانه هریم، می‌توانید از همه درگاه‌های پرداخت اینترنتی به صورت پیامکی رمز دوم پویا بگیرید.

بانک پاسارگاد

فعال سازی رمز پویای بانک سرمایهاگر گوشی هوشمند همراه دارید می‌توانید هم از طریق بانکداری مجازی و هم از طریق همراه‌بانک پاسارگارد رمز دوم پویای خودتان را فعال کنید. اگر هنوز همراه‌بانک را فعال نکرده‌اید باید حضوری برای فعال‌سازی آن به بانک بروید.
در همراه‌بانک پاسارگاد از قسمت کارت، رمز پویا را انتخاب کنید و گزینه فعال‌سازی را بزنید. از این به بعد از طریق همراه‌بانک برای هر خرید اینترنتی می‌توانید رمز دوم 60 ثانیه‌ای بگیرید.
در بانکداری مجازی از قسمت کارت وارد بخش کارت‌های من شوید و در ستون عملیات گزینه مدیریت نوع رمز دوم را کلیک کنید. بعد رمز دوم یکبار مصرف را تایید کنید.
اگر گوشی هوشمند ندارید نگران نباشید چراکه بانک مرکزی از 15 دی‌ماه سامانه هریم را فعال می‌کند. به کمک این سامانه شما می‌توانید از طریق کلیه درگاه‌های پرداخت اینترنتی، تنها با زدن یک دکمه، رمز دوم موقت بگیرید.

ملی‌پیامک

مطلبی که خواندید کار تیم تولید محتوای ملی‌پیامک است. ما پنل پیامکی ارائه می‌کنیم یا به زبان ساده‌تر در کار ارسال پیامک انبوه هستیم. پس اگر کسب‌وکاری دارید و به دنبال تبلیغات ارزان‌قیمت برای بالابردن فروشتان می‌گردید، می‌توانید روی ما حساب کنید.

برای آشنایی با قیمت‌ها و امکانات یک پنل پیامکی به صفحه تعرفه‌ها بروید و با انتخاب پنل پیامکی مورد نظرتان، همین حالا در سایت ما ثبت‌نام کنید و در عرض یک چشم ‌به‌ هم ‌زدن تبلیغات پیامکی‌ خودتان را شروع کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • فاطمه

    21 مرداد 1400، 19:30

    بانک ملل کجاست؟

    • مونا هادی

      23 مرداد 1400، 11:44

      دوست عزیز، توی گوگل جستجو بفرمایین تا بر اساس نزدیک‌ترین شعبه‌ای که میاره، آدرسش رو پیدا کنین!

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید