30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
پیامک یادآوری قسط + مزایا و آموزش کامل ارسال پیامک سر رسید

پیامک یادآوری قسط + مزایا و آموزش کامل ارسال پیامک سر رسید

47

هر کداممان چقدر قرارهای مهم را فراموش کردیم؟ اصلاً با توجه به زندگی پر فشار و استرس جقدر باید انتظار داشته باشیم که چیزی را فراموش نکنیم؟! هزاران مثال این چنینی نشان می‌دهد زندگی ما را به سمتی کشانده که خیلی چیزها را فراموش کنیم. حالا فکر کنید که این فراموشی‌ها به موارد مهمی مثل موعد چک یا پرداخت قسط هم برسد!

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

این فراموشی‌ها نتیجۀ خوشایندی برای هیچ کدام از ما ندارد، پس باید کسی باشد که به ما این موارد مهم را یادآوری کند. مثلاً از بانک تماس بگیرد و بگوید فردا نوبت پرداخت قسط شماست! اما اینجا یک مسئله جدید دیگر پیدا می‌شود! بانک، دفتر بیمه یا فروشگاه اینترنتی که شرایط خرید اقساط دارد باید چند نفر نیرو استخدام کند تا جوابگوی هزاران تلفنی باشند که روزانه و هفتگی به مردم یاداوری می‌کند تا بیایند و پیامک یادآوری قسطقسط‌هایشان را بپردازند؟ از طرف دیگر چقدر هزینه تلفن بدهد؟ اگر کسی جواب تلفنش را هم ندهد که مشکلمان بیشتر هم می شود.

اما راه‌حل این مشکل چیست؟

پنل پیامکی چیست؟

سامانه ارسال پیام کوتاه نرم‌ افزاری آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک تبلیغاتی است. به زبان ساده این نرم افزار با محیط کاربری فارسی، به زبان ساده و خیلی راحت به شما این امکان را می دهد تا اگر کسب‌وکاری دارید، بتوانید با ارسال پیام به راحتی تبلیغات کنید. از مخاطب پیام بگیرید و مجموع این پیام‌های ارسالی و دریافتی را مدیریت کنید.

پنل پیامکی قسمت‌های مختلفی برای ارسال پیام دارد که پیامک یادآوری قسط تنها یکی از این قسمت‌هاست. این ابزار در بیشتر پنل‌ها قابل دسترسیست ولی ما در این مقاله پیامک پرداخت قسط را بر اساس سامانه ملی پیامک برایتان توضیح می‌دهیم.

تنوع ابزارها برای حفظ و تعامل با مشتری

ارسال پیام زمانداردر قسمت ابزار ویژه پنل ملی پیامک ماژول‌هایی هستند که برای حفظ و تعامل با مشتری استفاده می‌شوند. مثلاً شما از همین قسمت می‌توانید برای کاربر پیام تبریک تولد بفرستید یا در قسمت نوبت‌دهی زمان مراجعه برایش تعیین کنید. خلاصه هر کسب‌وکاری که داشته باشید، در این قسمت ارسال ویژه ابزارهایی دارید که  تعامل شما را با مشتریان راحت‌تر می کند.

اما در قسمت دوم به راه‌حل طلایی این مقاله یعنی ارسال زماندار می‌رسیم. هر پیامی که بخواهید در زمان مناسب و به صورت خودکار برای مشتری ارسال شود را در قسمت ارسال زماندار پیدا می‌کنید. مثل پیام زیر:

سرکار خانم نگین سلطانی به اطلاع می رساند موعد سررسید ششمین قسط خرید اقساطی شما روز 1400/05/25 است، خواهشمند است قسط خود را پس از ورود به سایت از طریق پروفایل کاربری در لینک زیر پرداخت نمایید. با سپاس قسطی کلاب
www.ghesticlub.com/Profile.php

ارسال یادآوری قسط با پیامک سررسید

در همین قسمت ارسال زماندار به ماژول یا همان ابزار پیامک سررسید برای ارسال پیامک یادآوری قسط دسترسی خواهید داشت.

بیایید قدم به قدم مراحل ارسال پیامک یادآوری قسط را باهم پیش ببریم. در قسمت ارسال زماندار، آیکون پیامک سر رسید را می‌بینید. روی آن کلیک کنید تا صفحه جدیدی برایتان باز شود.

در ویدئو آموزشی زیر هم تمامی این مراحل را می‌توانید به صورت تصویری مشاهده کنید:

در صفحۀ پیامک سر رسید روی ارسال جدید کلیک کنید تا به قسمت بعد هدایت شوید. حالا تمام فیلدهای مربوطه را مطابق فرمی که در ادامه برایتان آماده کردم، کامل کنید:

پیامک سر رسید

  • پیامک سر رسیدعنوان: در این قسمت برای پیام ارسالی میبایست از عنوان مشخصی استفاده کنید تا در قسمت مدیریت پیام‌ها به راحتی دسته‌بندی شوند. یادتان باشد که این عنوان در متن ارسالی برای مخاطب فرستاده نمی‌شود و فقط خودتان آن را می‌بینید
  • شماره فرستنده: اگر چندین خط دارید، در این قسمت خطی را انتخاب کنید که از طریق آن می‌خواهید برای مخاطب پیامک ارسال شود
  • در قسمت متن پیامک گزینه ارسال فلش را می‌بینید که اگر آن را انتخاب کنید، پیام به صورت فلش اس ام اس ارسال می‌شود ولی در حال حاضر ارسال پیام فلش ممکن نیست. برای همین روی آن گزینه را انتخاب نکنید!
  • متن پیامک: در این قسمت بهتر است متن پیامک را تا 70 کاراکتر بنویسید. اما اگر بیشتر از 70 کاراکتر بنویسید، هزینه پیام شما نیز بیشتر خواهد شد.
  • گیرندگان: در این قسمت 4 روش برای درج شماره دارید. شماره مخاطب را به صورت اکسل یا فایل متنی مطابق فایل نمونه در سایت بارگزاری کنید.
  • در باکس پائینی نیز می‌‎توانید شماره‌ها را زیر هم وارد کنید.
  • اگر شماره‌هایتان را از قبل ذخیره کردید، دفترچه تلفن را انتخاب کنید و از همان قسمت گروه مخاطبانتان را انتخاب کنید.

زمان ارسال پیام را فراموش نکنید!

حالا به قسمت مهم ارسال پیامک یادآوری قسط یعنی مشخص کردن  زمان ارسال می‌رسیم. اینجا همه نکات را ریزبه‌ریز برای پنل مشخص می‌کنید تا پیام شما را به صورت خودکار ارسال شود.

اول تاریخ اولین ارسال را مشخص کنید. یعنی مثلاً اگر امروز مشتری از فروشگاه آنلاین شما به صورت قسطی خرید کرده و باید ماه بعد اولین قسطش را پرداخت کند، آن تاریخ را به عنوان اولین زمان ارسال انتخاب کنید و سراغ فیلد بعدی بروید.

زمان ارسال پیامک یادآوری قسط

در تکرار ارسال میتوانید برای پنل مشخص کنید که متن پیامک در کدام یک از حالت‌های روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه برای مخاطب ارسال شود. مثلاً اگر خریدار قسطش را ماهانه پرداخت می‌کند، روی پنل گزینه ماهانه را انتخاب کنید تا هر ماه پیامک یادآوری قسط برایش ارسال شود.

برای گزینه بعدی هم تاریخ خاتمه را انتخاب کنید. مثلا اگر قسط 12 ماهه است، دقیقاً سال بعد همین موقع را به عنوان تاریخ خاتمه انتخاب کنید.

در آخر هم میبایست ساعت ارسال پیام را مشخص کنید. معمولاً به کاربران توصیه می‌شود تا زمان ارسال پیامک از ساعت 8 صبح تا 8 شب انتخاب شود تا هم در یاد کاربر بماند و هم مزاحمتی برایش ایجاد نکند. بعد از اینکه ساعت را انتخاب کردید، روی ثبت کلیک کنید و به مرحله بعدی بروید.

مزایای پیامک یادآوری قسط

حالا شاید تعدادی از کاربران بپرسند که چرا به جای پنل پیامکی از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنیم؟! برای پاسخ به این سوال بیایید تا خیلی خلاصه با مزایای ارسال پیامک یادآوری قسط آشنا شویم:

4 توصیه ارسال پیامک یادآوری + نمونه پیامک اطلاع‌رسانیحتما بخوانید: 4 توصیه ارسال پیامک یادآوری + نمونه پیامک اطلاع‌رسانی

امنیت بالا و حفظ اطلاعات کاربر

امنیت کاربر برای ارسال پیامک یادآوری قسطدر پیامک یادآوری قسط اولین مسئله امنیت است. بگذارید به زبان ساده بگویم. اگر من از فروشگاه شما قسطی خرید کنم، شاید بخواهید در شبکه‌های اجتماعی گروهی برای یاداوری پرداخت قسط بزنید ولی من دوست نداشته باشم شماره‌ام را دیگران داشته باشند. به فرض که فروشگاهتان در واتساپ گروهی زد و هر ماه موعد پرداخت قسط را یادآوری کردید. علاوه‌بر شماره شخصی، شاید بسیاری از کاربران نخواهند دیگران در جریان خریدها، میزان قسط پرداختی و خریدهای بعدی‌شان قرار بگیرند.

راحت بودن مشتری را دست کم نگیرید!

مسئله دوم راحت بودن کاربر است. شاید تعداد زیادی از اطرافیان ما از فضای مجازی استفاده کنند ولی هنوز عدۀ زیادی هستند که اصلاً رابطۀ خوبی با شبکه‌های اجتماعی و گروه‌های چت در تلگرام و واتساپ ندارند. شاید حتی پیام یادآوری شما هم در حجم انبوه چت‌هایشان گم شود.

پس به جای بهانه آوردن، همین امروز برای یک بار هم که شده به تکنولوژی اعتماد کنید و با یک کلیک به مشتری یادآوری کنید که بیاید و اقساطش را سر وقت پرداخت کند.

بازاریابی دهان به دهان

حالا با ارسال پیامک یادآوری قسط علاوه‌بر سرعت بالای کار و هزینۀ خیلی خیلی کمتر، لیستی از مشتریان دارید که می‌دانید چه زمانی از فروشگاه شما چه چیزهایی خریدند؟! همین لیست در واقع مشتریان وفادار شما هستند و می‌توانند در بازاریابی و مشتری‌مداری کسب‌وکارتان مفید باشند. یعنی اگر امروز هوای مشتری را داشته باشید، در آینده نزدیک تاثیرش را در افزایش درآمد و تعداد مشتری هایتان می‌بینید.

پیامک یادآوری قسطبگذارید ساده‌تر بگویم. اگر من امروز از شما قسطی خرید کنم و از کیفیت کار راضی باشم، موعد پرداخت قسط را زودتر به من اطلاع دهید و امنیت حساب و کتابم را حفظ کنید، رضایت من به بازاریابی دهان به دهان برای فروشگاه شما منجر می‌شود. یعنی من فروشگاهتان را به دوستانم معرفی می‌کنم. دوستانم به دوستانشان شما را پیشنهاد می‌دهند و این زنجیره بزرگ و بزرگ‌تر می شود و بازی برد-برد ساده برای مشتری و خود شما خواهد بود

از نتایج مثبت پنل استفاده کنید!

نتیجه ارسال پیامک یادآوری قسطحالا که می دانید پیامک یادآوری قسط شما را پیشرو بازار میکند، هزینۀ زیادی ندارد و خیلی سریع به دست تمام خریداران می‌رسد، رضایت مشتری را به دنبال دارد و خودش نوعی تبلیغات است، چرا از این ویژگی مثبت استفاده نکنید؟

وقتی دیگر مزایای تبلیغاتی پنل مثل ارسال انبوه، ارسال کد تخفیف و ترغیب مشتری به خرید بیشتر، ارسال پیام به مشاغل خاص و .. را هم به مزایای بالا اضافه کنیم، دیگر هیچ شکی باقی نمی ماند که همین حالا به 02163404 زنگ بزنید و درخواست پنل پیامکی بدهید. یکباره هم روش بازاریابی و تبلیغاتی‌جدیدی را شروع کنید و هم دیگر نگران پرداخت قسط صدها مشتری نباشید که شاید فراموش کنند و اصلاً به روی خودشان نیاورند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • عباس افشار

    07 اسفند 1401، 03:35

    سلام متشکرم مطالبتون خیلی خوب بود خسته نباشید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید