30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه اس ام اس بانک خود را فعال و غیر فعال کنیم؟

چگونه اس ام اس بانک خود را فعال و غیر فعال کنیم؟

5955

فکر می‌کنم این روزها کسی را نداریم که بگوید من هیچ کار بانکی ندارم! حداقل شمایی که الان خواننده این مقاله هستید، مطمئناً برای انجام برخی مسائل مالی، کارتان به بانک می‌افتد. خوشبختانه از زمانی که پای گوشی‌های موبایل هم به خدمات بانکی باز شد، دیگر برای خیلی از امور، نیازی به مراجعۀ حضوری و معطل‌شدن در بانک نداریم. یکی از همین میانبرها، فعال شدن اس ام اس بانک و دریافت اطلاعات واریز و برداشت وجه، از طریق پیامک است.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

حالا سوال اینجاست که این اس ام اس‌های بانکی چه فایده‌ای برای کارمان دارد؟ برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه، چگونه قابلیت ارسال پیامک از طرف بانک را فعال کنیم؟ همراهمان باشید تا در این مقاله به این سوال مهم شما پاسخ دهیم.

مزایای اس ام اس های بانکی

هر چقدر هم که کارشناسان بیایند و از تاثیرات مخرب تکنولوژی بر جوامع امروزی بگویند، حداقل من یکی همیشه دست‌بوس تکنولوژی خواهم بود! اول از همه به‌خاطر حل معضل صف‌های بانکی! به یاد می‌آورید نه؟ صف‌های نامتناهی بانک، معطلی‌های چند ساعته، پارتی‌بازی‌ها و رد شدن باجناقِ کارمندِ باجه(!) از کنارمان و ...

زمان مشقت‌های بانکی کم‌کم به سر آمد و استفاده از گوشی‌ فراگیر شد. از آنجایی که موبایل یک وسیله شخصیست و هر کس حداقل یکی دارد، این ایده به وجود آمد که برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، از سامانه پیامکی استفاده شود. حالا با گسترش استفاده از موبایل برای فعالیت‌های بانکی می‌توان ادعا کرد که مهم‌ترین کاربردهای این طرح شامل موارد زیر می‌شود:

  • صرفه‌‌جویی در زمان
  • صرفه‌جویی در هزینه
  • صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و منابع
  • سرعت بالا در ارائه خدمات

مشکلات مراجعه حضوری به بانک

 

کدام خدمات بانکی با اس ام اس ارائه می‌شود؟

درست است که تعداد زیادی از خدمات بانکی با پیامک هم انجام می‌شوند، اما هر بانکی بنا بر اصول و سیاست‌های خودش از این قابلیت استفاده می‌کند. برای همین ما در ادامه فقط تعدادی از مهم‌ترین خدمات پیامکی بانک را به شما معرفی خواهیم کرد.

ارسال اس ام اس برداشت وجه

همان‌طور که اکثرمان تجربه کردیم، هر زمان که مبلغی از کارت بردارید یا خرید کنید، سریعاً اس ام اس برداشت وجه از طرف بانک ارسال می‌شود. این اس ام اس حاوی اطلاعاتی مانند برداشت، تاریخ و موجودی جدید است.

به این ترتیب هر مبلغی که از حسابتان کم شود، سریعاً در جریان موجودی جدید و اطلاعات به‌روز قرار می‌گیرید. همچنین این امکان کمک می‌کند اگر برداشت وجهی توسط شخصی غیر از شما صورت بگیرد، بتوانید به‌سرعت در جهت ابطال کارت‌تان اقدام کنید و متوجه مانده حسابتان شوید.

ارسال اس ام اس واریز وجه

واریز پول همیشه جذاب است و با ارسال سریع پیامک این جذابیت بیشتر هم می‌شود! این امکان به شما کمک می‌کند تا هر زمان خواستید از مانده حساب، مبلغ واریزی و موجودی جدید مطلع شوید. همچنین با این امکان می‌توانید به محیط زیست هم کمک کنید تا در مصرف برگه‌های فراوانِ اطلاع از موجودی پای ATM هم صرفه‌جویی شود.

ارسال اس ام اس سود بانکی

در حساب‌های کوتاه‌مدت یا بلند‌مدتان بسته به درصد سود، ماهیانه مبلغی برایتان واریز می‌شود. با فعالسازی اس ام اس بانک، واریز سود ماهیانه با یک پیامک به اطلاعتان می‌رساند.

ارسال اس ام اس جایزه

درست است که این پیامک شیرین نصیب هر کسی نمی‌شود، اما مانند اس ام اس سود بانکی، هنگامی که جایزه‌ای از بانک ببرید، از طریق اس ام اس  به اطلاعتان خواهد رسید.

ارسال اس ام اس هنگام ورود به اینترنت بانک

در حال حاضر که استفاده از موبایل بانک و اینترنت بانک بیشتر از قبل شده، جهت افزایش امنیتِ اطلاعات محرمانه، هر دفعه هنگام ورود به اینترنت بانک یا همراه بانک پیام کوتاهی جهت اطلاع‌رسانی برای کاربر ارسال می‌شود.

ارسال اس ام اس‌های یادآوری و سررسید سر رسید چک

با فعال کردن اس ام اس بانک قابلیت ارسال پیام یادآوری و اطلاع‌رسانی هم برای کاربران فعال شده است. به عنوان مثال، در حال حاضر بانک‌ها از پیامک برای اطلاع‌رسانی در زمینه کلاهبرداری‌ها، راهکارهای امنیتی، خدمات جدید، سپرده‌ها، تسهیلات جدید و .... استفاده می‌کنند.

از طرف دیگر، جهت یادآوری چک، می‌توانید اطلاعات چک خود را در سیستم بانکی ثبت کنید تا قبل از رسیدن موعد آن، به شما اس ام اس یادآوری ارسال شود و بلافاصله موجودی حسابتان را چک کنید.

چگونه بیشترین بهره را از کپون‌های پیامکی ببرید؟حتما بخوانید: چگونه بیشترین بهره را از کپون‌های پیامکی ببرید؟

امکانات اس ام اس بانک

چگونه اس ام اس بانک خود را فعال کنیم؟

خوب حالا برویم سر اصل مطلب! همین اول باید بگوییم که برای خلاصی از مراجعه‌های غیرضروری در آینده، لازم است یک بار را که شده سختی بکشید و برای فعال کردن اس ام اس بانک حضوری بروید!

فعالسازی اس ام اس در تمام بانک‌ها نیاز به مراجعه حضوری دارد، ولی برای اطلاعات بیشتر دربارۀ جزئیات و شرایط فعالسازی اس ام اس برای هر بانک، اطلاعاتی از آن‌ها خدمتتان ارائه می‌کنیم.

هزینه اشتراک اس ام اس بانک

بانک‌ها در ابتدا پیامک تراکنش‌ها را تحت عنوان خدمات به مشتری ارائه می‌دادند و هزینه‌ای از این بابت از حساب کاربران کسر نمی‌شد. اما به مرور با افزایش مشتریان و فراگیر شدن استفاده از خدمات بانکی، کارمزدی از طرف بانک برای اشتراک و ارسال پیامک تعیین شد.

در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی این مسئله مطرح شد. در نهایت اعضای شورا هزینه فعال کردن اس ام اس بانک را 30 هزار تومان در سال اعلام کردند.

فعال کردن اس ام اس بانک ملت

طبق اعلام بانک ملت، مشتریان عزیز برای استفاده از خدمات اس ام اس بانک باید به شعبه افتتاح حسابشان مراجعه کنند. در شعبه فرم درخواست استفاده از خدمات پیامکی توسط دارندۀ حساب تکمیل می‌شود. و بعد از تکمیل مدارک حداکثر تا پایان همان روز خدمات موردنظر فعال می‌شود.

علاوه‌بر پیامک‌های اطلاع رسانی که به‌صورت خودکار ارسال می‌شوند، کدهایی برای خدمات مختلف تعریف شده که درصورت نیاز می‌توانید دستور مورد نظر را به سامانه پیامکی 30003305 ارسال کنید:

نوع خدمت فرمت پیام (از چپ به راست)
مانده و سه گردش آخر رمز + فاصله + شماره حساب + فاصله + ۱۱ 
گردش خاص شماره سند + فاصله + رمز + فاصله + شماره حساب + فاصله + ۲۱ 
پرداخت قبوض مبلغ قبض + فاصله + شناسه پرداخت + فاصله + شناسه قبض + فاصله + رمز + فاصله + شماره حساب + فاصله + ۳۱ 
تغییر رمز رمز جدید + فاصله + رمز + فاصله + شماره حساب

فعال کردن اس ام اس بانک ملی

بانک ملی هم در جهت توسعه بانکداری الکتریکی و خدمات‌رسانی به مشتریان از سامانه پیام کوتاه ساپتا استفاده می‌کند.

برای استفاده از این سرویس، دارندۀ حساب باید با در دست داشتن مدارک شناسایی، به یکی از شعب بانک ملی مراجعه کند. بعد از تکمیل و امضای فرم مربوطه فعال‌سازی ساپتا در همان روز انجام می‌شود.

همچنین مشتریانی که تعویض شماره انجام دادند و یا قصد غیرفعالسازی سامانه پیامک بانک ملی را دارند، لازم است مجدداً درخواست خودشان را به‌صورت حضوری در یکی از شعب به ثبت برسانند.

فعالسازی اس ام اس بانک صادرات

اگر از مشتریان بانک تجارت هستید و از قبل خدمات اینترنت بانک یا موبایل بانکتان را فعال کردید، می‌توانید بدون مراجعۀ حضوری از طریق نام کاربری و کلمه عبور خود به سایت بانکداری الکترونیک مراجعه کنید. سپس در قسمت sms banking گزینۀ مربوطه را فعال کنید. در مراجعۀ حضوری هم باید طبق روال، در یکی از شعب، فرم مربوطه را تکمیل کنید.

فعالسازی اس ام اس بانک پاسارگاد

مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند با در دست داشتن یک خط تلفن همراه به شعب پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنند و فرم درخواست این خدمت را تکمیل نمایند. سپس برای فعالسازی، رمزی که از شعبه دریافت نمودند را مطابق فرمت "رمز ac شماره مشتری" به شماره 1000900 ارسال کنید.

(به عنوان مثال درصورتی که شماره مشتری (نام کاربری) شما 12345 بوده و رمز مربوطه 123456789 باشد، پیامک مربوطه به شکل 12345ac123456789 خواهد بود.)

 

فعال کردن پیامک بانکفعالسازی اس ام اس سایر بانک ها

سازوکار فعالسازی پیامک در اکثر بانک‌ها به همین صورت است "مراجعه حضوری و تکمیل فرم های مربوطه". به همین دلیل شرایط هر بانک را به صورت جداگانه ذکر نمی‌کنیم. شما می‌توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سایت بانک مربوطه مراجعه کنید.

لغو اس ام اس بانک ها

اگر تمایلی به دریافت اس ام اس بانکی ندارید یا شماره خودتان را تعویض کردید، از طریق درگاه‌های غیرحضوری مثل اینترنت بانک، درگاه اینترنتی کارت، تلفن بانک و موبایل بانک از این خدمات انصراف بدهید؛ البته مشتریان بانک ملی می‌توانند عدد یک را به شماره پیامک ۱۰۰۰۶۴۱۴۰ ارسال کنند و  از دریافت پیامک انصراف بدهند.

پیامک هایی که از طرف بانک نیستند!

همانطور که قبلاً در مقالۀ فریب پیامکی کاملاً توضیح دادیم، بانک شما فقط ارائه‌دهندۀ خدمات به شماست و هیچ‌گاه درخواست اطلاعات کارت و رمز و ccv2 و... از شما نمی‌کند! بنابراین یادآور می‌شویم حواستان به این نوع پیامک‌ها باشد و در صورت مشاهده مراتب را به اطلاع پلیس فتا برسانید.

زندگی راحت با خدمات اس ام اس بانک

خدمات بانکداری پیامکی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود. مثلاً امکان جدیدی که بعضی از شعبه‌ها به آن مجهز شده‌اند، سامانه نوبت‌دهی هوشمند است. به این صورت که از طریق پیامک نوبت خود را رزرو کرده و بعد از دریافت پاسخ بانک، زمان رسیدن به شعبه را برنامه‌ریزی می‌کنید. توصیه می‌کنیم هرازگاهی اطلاعات خود را در زمینۀ خدمات جدید بانکی به‌روزرسانی کنید و برای صرفه‌جویی در زمان و هزینۀ خود و دیگران و کمک به بهبود خدمات بانکی، از این قابلیت‌ها استفاده کنید. منتظر نظرات و سوالات شما در این زمینه هستیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
305دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • شیوا

    13 اسفند 1402، 10:06

    سلام ببخشید این پیام آمد روی گوشی من *بانک تجارت*
    مشتري گرامي،مشتري گرامي بانک تجارت:
    به منظور ارسال پيامک تراکنش هاي واريز و برداشت حساب شما به شماره 7637*******
    مبلغ دویست هزار ريال کارمزد سالانه از اين حساب کسر ميشود.
    در صورت عدم تمايل به فعالسازي و کسر کارمزد، عدد 799 را به همين سرشماره ارسال کنيد.منم حواسم نبود عدد 799 رو فرستادم چطوری میشه دوباره فعال کنیم پیامک لحظه ای وتراکنش ممنون میشم راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      13 اسفند 1402، 10:48

      درود بر شما،
      پیشنهاد می‌کنم الان که این اشتباه پیش اومده هر چه سریع‌تر به شعبه خودتون زنگ بزنید و ازشون جویا بشید.

  • Masi

    02 اسفند 1402، 15:11

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم اگه شماره رو تغییر بدیم ایا برای شماره قبلی پیامک واریز و برداشت ارسال میشه؟

    • سمیه جابری

      02 اسفند 1402، 16:08

      سلام وقت شما به خیر
      وقتی قراره از طرف بانک این کار رو انجام بدید، احتمالا برای اون یکی شماره ارسال نمیشه
      ولی برای اطمینان لطفا این موضوع رو با بانک خودتون مطرح کنید

  • آرزو

    26 بهمن 1402، 11:50

    سلام وقتتون بخیر
    من اس ام اس بانک احترام فعال بود ولی چند روزه که دیگه پیام واریزی یا کسر برام نمیاد
    چیکار باید کرد؟

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:22

      درود برشما،
      آیا آبونمان خودتون رو برای دریافت پیامک پرداخت کردید؟ اگر بله با خود شعبه تماس بگیرید ببینید مشکل از کجاست.

  • Nazanin

    22 بهمن 1402، 03:17

    میخواستم بدونم برای فرم درخواست فعال سازی پیامک بانکی شماره شبا هم لازمه؟

    • زهره تاجیک

      23 بهمن 1402، 09:34

      درود بر شما،
      بستگی به بانکتون داره ولی اغلب بانک‌ها نیازی به شماره شبا ندارن برای فعالسازی پیامک

  • خانم رضوانیا

    08 بهمن 1402، 08:24

    سرکار خانم رضوانیا
    سلام بنده یکسال پیش با یک شماره موبایل قبلی خودم در بانک مسکن قزوین حساب باز کرده بودم حالا امسال سیم کارتمو عوض کردم میخوام غیر حضوری شماره جدیدمو ثبت کنم برای بانک مسکن که پیامک واریزی،برداشت، رمز دوم پویا برام بیاد چون اصلا وقت ندارم حضوری برم بانک مسکن انجام بدم لطفاً راهنمایی کنید

    • سمیه جابری

      08 بهمن 1402، 12:16

      سلام وقت شما به خیر
      لطفا به وبسایت بانک مورد نظرتون مراجعه کنید و روش های تغییر شماره موبایل رو بررسی کنید. میتونید با بانک هم تماس بگیرید. روش های تغییر شماره موبایل تو بانک های مختلف متفاوت هست

  • مینا

    17 دی 1402، 23:23

    سلام وقت بخیر امکانش هست پیامک بانک همزمان برای دو شماره بره؟

  • فيروزه وحيدي

    03 دی 1402، 22:22

    سلام، پيامك بانكي را فعال كردم و تا حالا پيامك واريز و برداشت مي آمد ولي الان يكروزه كه ديگه پيامك نمياد، علت چيه و چطور بايد اين مشكل رو رفع كنم؟

    • سمیه جابری

      04 دی 1402، 11:50

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      برای اطلاع از علت این موضوع باید به بانک خودتون مراجعه کنید و علت رو جویا بشید

  • فاطمه

    02 دی 1402، 15:45

    سلام ببخشید من میخام اسمس بانک سپه رو فعال کنم
    میخاستم بدونم میشع از خودپرداز فعال کرد؟ یا حتما باید برم بانک
    اگ میشه چجوری باید فعال کنم؟

    • سمیه جابری

      04 دی 1402، 15:59

      سلام دوست عزیز
      برای فغال کردن پیامک بانکی باید به شعبه مورد نظرتون مراجعه کنید و فرم های درخواست مربوط رو پر کنید
      بعد از این کار بانک پیامک های شما رو فعال میکنه

  • مهدی

    06 آذر 1402، 19:49

    سلام اس مس بانک تازه بانک کشاوری درست کردم ولی دوباره قطع شده علت قطع شدن زیادی چی هست با گوشی میشه وصل کنیم

    • زهره تاجیک

      07 آذر 1402، 16:14

      سلام دوست عزیز؛
      این مورد رو باید تشریف ببرید خودپرداز و کارتون رو انجام بدید.

  • اکبر جمالی

    05 آبان 1402، 22:35

    سلام وقت بخیر
    ببخشید برای کارت بانک شهر برای ۲۰تومن برداشت پیامک نمیآد درسته؟ چرا؟

    • زهره تاجیک

      06 آذر 1402، 16:51

      سلام دوست عزیز؛
      برخی بانک‌ها از یه مبلغی پایین‌تر پیامک نمیاد. لطفا به شعبه خودتون مراجعه کنید و پیگیر مساله بشید.

  • مهدی اسدی

    05 شهریور 1402، 18:22

    سلام وقت بخیر بنده یه حسابی دارم به نام خودم وای پیامک بانک به شماره برادرم میرود . آیا برای تغییر شماره خود برادرم و مدارکش هم باید به بانک ببریم یا فقط مدارک خودم کافیست ؟

    • سمیه جابری

      24 آبان 1402، 17:18

      سلام دوست عزیز
      به احتمال زیاد فقط به مدارک خود شما نیاز داشته باشن چون حساب به نام شما باز شده.
      ولی برای اطلاعات بیشتر به سایت بانک یا یکی از شعب اون مراجعه کنید و بپرسید ازشون

  • راد

    26 مرداد 1402، 17:09

    سلام من میخوام سیمکارتی که پیامک بانک میاد رو عوض کنم باید حضوری برم بانک؟؟

    • سمیه جابری

      24 آبان 1402، 17:16

      سلام دوست عزیز
      بله باید به بانک مورد نظر خودتون مراجعه کنید و اعلام کنید خط موبایل شما تغییر کرده و قصد دارید پیامک های بانکی رو خط جدید شما ارسال بشه.

    • صدیقه بافنده اسلامدوست

      13 بهمن 1402، 01:47

      باعرض ادب احترام من می‌خوام در بانک ملی حساب دارم و می‌خواهم همانند بانک صادرات عمل کند و تراکنش های با مبالغ پایین را پیامک نکند لطفا راهنمایی کنید متشکرم

  • نسیم حمیده

    20 تیر 1402، 18:07

    سلام من چند روز پیش یه پیامک بانکی (از بانک ملی) برام اومد که گفته بود سرویس پیام کوتاه شما ب دلیل عدم موجودی کافی جهت برداشت کارمزد سالانه غیر فعال گردید .برای فعال کردن مجدد پیامک بدون مراجعه به بانک ،میشه کاری انجام داد؟؟؟؟؟؟؟

    • سمیه جابری

      02 مرداد 1402، 19:04

      به نقل از وبسایت بانک ملی در حال حاضر که دارم این کامنت رو جواب میدم، فقط می‌تونید با همراه داشتن مدارک معتبر و با مراجعه حضوری و تکمیل فرم‌های مربوط به خود بانک، پیامک رو فعال کنید و موقتا روش دیگه‌ای اعلام نشده. برای اطلاع بیشتر می‌تونید به وبسایت بانک مراجعه کنید.

  • آیدا جاوید

    24 خرداد 1402، 17:41

    سلام، وقت بخیر
    کارت بانکی به نامم هست و اس ام اس استفاده از کارت هم به سیم کارت به نام خودم اس ام اس میشه
    امکانش هست بابامم شماره خودش رو داده باشه تا اس ام اس های استفاده از کارتم براش بره؟

    • سمیه جابری

      02 مرداد 1402، 19:05

      سلام دوست عزیز
      ما سامانه ارسال پیام کوتاه تبلغاتی هستیم
      برای اطلاع از این موضوع به بانک مورد نظر مراجعه کنید.

  • مهدی

    23 خرداد 1402، 10:23

    سلام محدوده سنی داره ؟

  • مهدی

    23 خرداد 1402، 10:08

    سلام آیا پیامک محدوده سنی دارد ؟

  • سارا رضایی

    17 خرداد 1402، 13:41

    سلام من چند روز پیش یه پیامک بانکی برام اومد که گفته بود سرویس پیام کوتاه شما ب دلیل عدم موجودی کافی جهت برداشت کارمزد سالانه غیر فعال گردید با اینکه موجودی داشتم و فک میکنم ک یه چیزیم کم شد از حسابم

    • رها

      09 شهریور 1402، 15:21

      سلام رفتم بانک کارتمو پیامکی کردم، ولی پیام واسم نمیادچرا؟

      • سمیه جابری

        08 بهمن 1402، 12:54

        وقت شما به خیر
        برای بررسی این موضوع بهتره با بانک مورد نظر مسئله رو مطرح کنید.

  • ناصر لطفی

    05 اردیبهشت 1402، 04:27

    من از بانک صادرات پیامک دریافت میکنم در صورتی که در این بانک حساب ندارم. چگونه این پیامک را قطع کنم؟

    • سمیه جابری

      04 دی 1402، 16:00

      سلام دوست عزیز
      برای بررسی این موضوع بهتره به یکی از شعب بانک مراجعه کنید

    • صدیقه بافنده اسلامدوست

      13 بهمن 1402، 01:55

      باعرض سلام ادب و احترام بنده در بانک صادرات حساب دارم که بسیار نیز رضایت دارم ولی بنا به دلایلی حسابی نیز در بانک ملی افتتاح کردم من از بانک ملی خواستارم همانند بانک صادرات مبالغ پائین برای من بصورت پیامک ارسال نگردد. و نیاز ندارم مبالغ کمتر از پنجاه الی صد هزار تومان از جانب بانک ملی برایم پیامک شود. متشکرم لطفاً پاسخ بنده را نیز بدهید ‌با تشکر و سپاس

      • سمیه جابری

        15 بهمن 1402، 16:10

        سلام وقت شما به خیر
        ملی پیامک ارتباطی با بانک ملی نداره. ما ارائه کننده پنل های پیامکی هستیم و کارمون مستقل از بانک هاست. امیدواریم چالش شما به زودی حل بشه دوست عزیز

  • پیام برزونژاد

    12 فروردین 1402، 08:04

    سلام من بانکم سپه هست میخوام پیام هامو لغو کنم چیکار کنم ،

    • سمیه جابری

      04 دی 1402، 16:48

      سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از این کار لطفا با بنک خودتون تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به یکی از شعب بانک مراجعه کنید.

  • رضا

    03 فروردین 1402، 03:53

    بانک تجارت دیگه واقعا شورشو دراورده قبلا ازطریق سایتش راحت مانده حساب میگرفتمو اس ام اس بانکو فعال میکردم گرفتن مانده حساب روکه کلا ازطریق سایتش بستن دلیلم نمیدونم برای فعال کردم پیامک هم چند روش گذاشته ادرس که رفتم گزینه اس ام اس کلا نیستش خب اگر نیست چرا سرکار میذارید؟با همراه بانکم که امتحان کردم نشد!مجبور شدم برم بانک 2 بار هم شمارمو برای مارمند شعبه گفتم گفت برید فعال میشه به اشتباه یه رقم شماره منو اشتباه وارد کرده شماره شخص دیگری رو داده به سیستمشون دوباره رفتم شعبه بلخره راه افتاده.درکل خدمات اینترنتی سایت و خود بانک تجارت امکانات بسیار کمی داره و بسیار ضعیف عمل میکنن

    • حمیدرضا

      24 فروردین 1402، 10:50

      سلام میخام پیامک بانکی فعال کنم؟

      • حسام کریمی

        27 فروردین 1402، 11:23

        درود بر شما دوست عزیز
        لطفاً برای فعالسازی پیامک بانکی، به یکی از شعبه‌های بانک خودتون حضوراً با به همراه داشتن اصل کارت ملی هوشمند و شناسنامه، مراجعه بفرمائید.

  • pm

    27 اسفند 1401، 21:15

    سلام من میخوام اس ام اس بانک کارت پدرم رو فعال کنم ایا میشه بدون اینکه کارت ملی ش رو نبرم و فقط عکسشو ببرم و اس ام اس بانکشو فعال کنم ؟؟ یا باید حتما خودشم باشه ؟

    • سمیه جابری

      24 آبان 1402، 17:22

      سلام و وقت به خیر خدمت شما
      به تازگی بانک همه خدمات رو با حضور خود فرد انجام میده و باید خوشدون به بانک مراجعه کنن.
      اما برای اطلاعات بیشتر لطفا از شعبه بانک مورد نظر خودتون سوال کنید.

  • شاهمراد مصدقی

    09 اسفند 1401، 14:38

    سلام میخواهم پیامک بانک ملت را از گوشی همان غیر حضوری فعال کنم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      04 دی 1402، 16:49

      سلام دوست عزیز
      برای این کار بهتره به یکی از شعب بانک مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بانک رو دانلود کنید
      شاید گزینه غیر فعال کردن پیامک بانکی در اپلیکیشن باشه و بتونید از این طریق اس ام اس ها رو غیر فعال کنید

  • .

    24 بهمن 1401، 13:54

    سلام وقت بخیر.
    یک سوال داشتم من سیم کارتم به اسم پدرم هستش می خواستم بدونم برای فعال سازی پیامک بانکی و یا رمز دوم پویا باید حتما سیم کارت به اسم خودم باشه ؟

    • سمیه جابری

      04 دی 1402، 17:06

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      به تازگی بانک فقط خدمات بانکی رو برای صاحب سیمکارت انجام میده پس بهتره با سیمکارتی که به اسم خودتون هست به بانک مراجعه کنید

  • محمد نظری

    21 بهمن 1401، 23:31

    میشه به دو خط مختلف پیامک ارسال شه؟

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 16:19

      سلام دوست عزیز
      میشه سوالتون رو دقیق تر بیان کنید تا بتونیم راهنمایی تون کنیم

  • امیر

    24 دی 1401، 01:04

    سلام من میخوام شماره ای که از طرف بانک بهش پیامک زده میشه رو عوض کنم یعنی پیامک های بانکیم به یکی دیگه از خطام ارسال بشه ایا این اصلا امکان پذیر هست؟

    • سمیه جابری

      04 دی 1402، 17:07

      درود بر شما
      بله فقط کافیه به یکی از شعب بانکی که در اون حساب دارید مراجعه کنید و درخواست خودتون رو اعلام کنید

  • امیر

    23 دی 1401، 18:10

    سلام من میخوام شماره ای که بانک بهش پیامک میزنه رو عوض کتم یعنی به یک خط دیگه که به نام خودم هست پیامک بزنه امکان پذیره؟

    • سمیه جابری

      24 آبان 1402، 17:29

      سلام دوست عزیز
      بله
      برای این کار با داشتن مدارک شناسایی، به یکی از شعب بانک مورد نظر خودتون مراجعه کنید.

  • مجید رئوف

    17 دی 1401، 09:15

    سلام.
    بانک سامان برای یک کاری 10 سال پیش مجبور شدم حساب باز کنم.
    دو سه بار استفاده کردم. بانک خودکار سیستم اس ام اس را برام فعال کرده.
    الان چند سال هست که هر سال فقط دو پیامک و اون هم پیامک آبونمان خدمات پیامکی برام میاد و 30000تومان از حسابم کم میشه.
    لطفا راهنمایی کنید چگونه خدمات پیامکی بانک سامان را غیر فعال دائمی کنم.

    • پشتیبانی

      18 دی 1401، 09:46

      سلام
      متاسفانه برای این بانک اطلاعاتی در دست نیست. یا تماس بگیرید یا حضوری مراجعه کنید.

  • افسانه رضدیی

    14 دی 1401، 19:49

    سلام چجوری میشه غیر حضوری پیامک بانک سپه رو غیر فعال کنیم؟؟یاتغویض

  • عبدالهی

    05 دی 1401، 00:58

    سلام من اس ام اس بانکم یکطرفه شده فقط خریدها و برداشتها پیامک میاد چه باید کرد بانک ملت هستش ممنون میشم راهنمایی کنید

    • پشتیبانی

      18 دی 1401، 09:58

      سلام از بانک بایستی پیگیری کنید دوست عزیز

      • نجمه اخلاقی

        05 اردیبهشت 1402، 10:25

        چجوری اس ام اس بانک سپه رو غیر فعال کنیم غیر حضوری؟؟

  • Hamed

    02 دی 1401، 23:47

    سلام برنامه های مرتبط با بانک رو دریافت کنید خیلی راحت از خدمات ارزنده استفاده کنید

  • ماهان علیزاده

    20 آذر 1401، 22:16

    سلام
    ببخشید میتونم پیامک بانکی ک میادو ب ی خط دیگ انتقال بدم ؟

    • پشتیبانی

      18 دی 1401، 10:06

      سلام بله ولی برای این مورد نیاز هست به بانک مراجعه کنید و فرمهای مربوطه را تکمیل کنید.

  • هانی

    03 آبان 1401، 16:53

    سلام وقتتون بخیر . کد غیرفعال سازی پیامک های بانک تجارت چیه؟

  • هوشنگ بلندپروا

    30 مهر 1401، 12:19

    سلام پیامک روی کارت بانکی ام فعال بوده اما چند مدتی هست که به صورت خودکار قطع شده و دیگر پیامی برام نمیاد مخواستم بدونم امکانش هست بدون مراجعه دوباره فعالش کنم

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 16:22

      سلام دوست عزیز
      برای این کار یا باید به بانک مراجعه کنید و یا از طریق اپلیکیشن بانک اقدام کنید
      ممکنه تو اپلیکیشن قابلیت فعال کردن پیامک بانکی باشه

  • فاطمه

    26 مهر 1401، 14:45

    ببخشید من سیمکارتم برای کسیه اس ام اس کارت برای اون هم میره؟؟؟؟

    • سمیه جابری

      05 دی 1402، 16:23

      سلام دوست عزیز
      پیامک های بانکی فقط برای فردی میره که شماره به اسمش ثبت شده باشه
      به همین دلیل باید سیمکارت شما به اسم خودتون باشه تا بتونید خدمات بانکی دریافت کنید

  • ساغر جه

    25 مهر 1401، 12:32

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم اگه شماره رو تغییر بدیم ایا برای شماره قبلی پیامک تغییر شماره ارسال میشه؟

  • علی جوادی

    14 مهر 1401، 11:10

    سلام کمکم میکنید میخوام پیامک بانک سپه رو غیرفعال کنم.

    • سمیه جابری

      08 بهمن 1402، 12:57

      سلام وقت شما به خیر
      لطفا برای این مورد به بانک مراجعه کنید و یا با بانک سپه تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنن
      ما سامانه ارسال پیامک های تبلیغاتی و خدماتی هستیم و اطلاع دقیقی راجع به این موضوع نداریم
      اما سایت وبسایت بانک بهتون کمک کنه

  • قهرمان داداشی

    30 شهریور 1401، 21:06

    سلام امکان فعال سازی اس ام اس بانک دی از طریق تلفن همراه وجود دارد؟

  • ابوالفضل عالی

    29 شهریور 1401، 01:00

    سلام خسته نباشید من حواسم نبود دستم خورد smsبانکمو غیر فعال کردم از بانک رفاه میشه غیر حضوری smsفعال کنم

    • سمیه جابری

      08 بهمن 1402، 12:55

      درود بر شما
      لطفا سایت بانک و یا اپلیکشن های مربوط به اون رو بررسی کنید
      شاید راه هایی برای فعال سازی غیر حضوری برای کاربرها در نظر گرفته باشن.

  • امیرامیری

    23 شهریور 1401، 13:45

    سلام ببخشید من میخوام شماره موبایلم را برای دریافت رمزپویا تغییربدم؟
    شماره موبایلم داخل بانک رفاه فعال کردم و الان میخام تغییرش بدم بصورت غیرحضوری
    ممنونم

    • سمیه جابری

      08 بهمن 1402، 13:05

      سلام وقت شما به خیر
      لطفا برای این مورد با بانک تماس بگیرید یا از طریق وبسایت بانک اقدام کنید

  • ر

    14 شهریور 1401، 02:12

    سلام من دیروز رفتم بانک ملی و شمارمو تغیر دادم ولی از دیروز هیچ پیامک واریز برداشتی برام نمیادش حتی تراکنش بالای سی تومن،دوباره باید برم بانک؟یا تعویض شماره طول میکشه داخل سیستم

    • سمیه جابری

      08 بهمن 1402، 13:08

      سلام وقت شما به خیر
      اگر بعد از چند وقت براتون فعال نشد، لطفا با همون شعبه تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به بانک مراجعه کنید
      البته ممکنه شما دریافت پیامک های خودتون رو هم مسدود کرده باشید

  • نیایشی

    13 شهریور 1401، 14:06

    سلام – پیامکهای بانک ملی به موبایلم ارسال نمیشه و لی بانک سپه ارسال میشه. بانک ملی میگه ما ارسال پیامک رو فعال کردیم. به مخابرات مراجعه کردم و سیم کارتمو سوزوندم و دوباره سیم کارت جدید برای همون شماره گرفتم ولی مشکل هنوز باقیست. لطفا راهنمایی بفرمایید کجا مراجعه کنم. با تشکر

    • سمیه جابری

      09 بهمن 1402، 16:38

      سلام دوست عزیز
      مشکل از جانب بانک شماست و متاسفانه ما نمیتونیم کمکی بکنیم

  • مرجان مشعلی

    12 شهریور 1401، 22:08

    سلام وقتتون بخیر
    اگه شماره ای که پیام واریزی یا برداشت روی ان میاد رو تو بانک عوض کنم
    پیام تعویض شماره روی شماره اولی میاد یا نه؟

    • سمیه جابری

      10 بهمن 1402، 15:08

      سلام وقت شما به خیر
      ما پنل های پیامیک ارائه میکنیم و درباره سیاست های بانکی اطلاعی نداریم
      بهتره برای این موضوع با بانک مورد نظر خودتون تماس بگیرید

  • کوثر

    10 شهریور 1401، 14:01

    سلام برای تغییر شماره باید به بانکی ک حساب بازکردیم مراجعه کنم یااینکه هرشعبه ایی میشه؟

    • سمیه جابری

      10 بهمن 1402، 15:09

      سلام وقت شما به خیر
      برای اطلاع از این موضوع لطفا با بانک مورد نظرتون تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن.
      چون ممکنه تو هر بانک متفاوت باشه این موضوع

  • احمد

    19 مرداد 1401، 21:55

    سلام من برای اولین از بانک رفاه اس ام اس رو فعال کردم ولی باز نمیاد باز باید برم

  • مهدی

    16 مرداد 1401، 09:24

    سلام من شماره مبایل خودم رو تعویض کردم وتا چند روز اس ام اس واسم میومد ولی بعد از چند روز دوباره خودبه خود قطع شد و دیگه پیامی واسم نیومد چکار باید کنم که دوباره فعال بشه

    • سمیه جابری

      10 بهمن 1402، 15:18

      سلام وقتتون به خیر
      لطفا این موضوع رو با بانک در میون بذارید و باهاشون تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنن

  • فاطمه اشرفی

    16 مرداد 1401، 08:59

    سلام من میخام پیام بانک پاسارگاد رو غیر فعال کنم چجوری اینکارو کنم؟!

  • علی غفوری

    14 مرداد 1401، 13:19

    سلام
    من پیامک بانکم فعال بود اما بعد حدود ۶ ماه یه پیامک اومد از طرف بانک که باید مبلغ ده تومن از کارتتون برداریم تا پیامک های بانک همچنان برای شما فعال باشه و یه عددی واس تایید باید ارسال میکردم تا چند روزم بیشتر وقت نداشتم وگرن قط میشد من فراموش کردم و خود به خود پیامکام قط شد حالا باید چیکار کنم حضوری برم یا میتونم غیرحضوری انجام بدم

    • سمیه جابری

      10 بهمن 1402، 15:19

      سلام وقتتون به خیر
      با بانک تون تماس بگیرید شاید بدون مراجعه به بانک هم مشکلتون رفع بشه

  • شیوا

    18 تیر 1401، 20:31

    سلام خسته نباشید ببخشید میشه اس ام اس بانکی رو برای ۲تا خط فعال کنیم؟ یعنی برای جفتش بیاد پیامک!

  • صدیقه حسینی

    06 تیر 1401، 16:38

    سلام ببخشید من می‌خوام شماره ای که اس ام اس کارتم روش میاد رو عوض کنم باید چجوری این کار رو انجام بدم؟

    • ایمان عمادی

      12 تیر 1401، 14:16

      سلام خانم حسینی وقتتون بخیر
      برای تغییر شماره کارت، باید با به‌همراه داشتن اصل کارت بانکی و اصل کارت ملی خودتون، به یکی از شعب بانک خودتون مراجعه بفرمائید.

      • امیرامیری

        23 شهریور 1401، 13:50

        سلام قربان
        میخام شماره موبایلم که الان ثبت شده برا رمزپویا دربانک رفاه را بصورت غیرحضوری تغییرش بدم؟
        ممنونم کمکم کنین

      • امیرامیری

        23 شهریور 1401، 13:52

        سلام ببخشید من میخوام شماره موبایلم را برای دریافت رمزپویا تغییربدم؟
        شماره موبایلم داخل بانک رفاه فعال کردم و الان میخام تغییرش بدم بصورت غیرحضوری
        ممنونم

    • راضیه سپهری مقام

      30 تیر 1401، 23:03

      برای smsبانک رفاه باید به شعبه ای که حساب باز کردم برم

      یا هر شعبه بانک رفاه میتونم برم

      در صمن قبلا پیامک می‌آمد دستم خورد حذف شد

  • مرضیه حسینی

    05 تیر 1401، 23:40

    سلام میخواستم پیامک بانک اینده رو فعال کنم

    • ایمان عمادی

      12 تیر 1401، 14:18

      سلام وقتتون بخیر
      توی مقاله چگونه اس ام اس بانک خود را فعال و غیر فعال کنیم؟ اشاره کردیم که برای فعالسازی پیامک‌های بانکی باید حداقل یکبار حضوراً به یکی از شعب بانک خودتون تشریف ببرین!

    • کریمی

      09 مرداد 1401، 14:38

      سلام من خطم رو چندروز دیگه واگذار میکنم به شخص دیگری برای تغییر شماره پیامک هام بایدحتما به بانک خودم (بانک ملی) مراجعه کنم یا به شعب دیگر بانک ملی هم مراجعه کنم کارم انجام ميشه؟ بعد همراه. بامم چی. ميشه باتغییر شماره دوباره کار میکنه نیاز به فعال سازی دوباره. دارد؟

    • امیر محمدنیا

      29 مرداد 1401، 23:03

      سلام ببخشید میخواستم بدونم میشه اس ام اس یه حساب به دوتا شماره ارسال بشه؟

  • ریباز نوبهاری

    29 خرداد 1401، 12:29

    سلام وقتتون بخیر پس از فعال کردن پیامک بانکی پیامک برایمان میاد

    • ایمان عمادی

      12 تیر 1401، 14:23

      سلام وقتتون بخیر
      بله، معمولاً از طرف همون بانک، یک یا چند پیامک برای شماره موبایلی که اعلام می‌فرمائید، ارسال میشه!

  • مهناز

    21 خرداد 1401، 12:15

    سلام خسته نباشید. من پیامک برداشت میادولی پیامک واریزی نمیاد برام ممنون میشم راهنمایی کنید

    • ایمان عمادی

      12 تیر 1401، 14:19

      درود بر شما
      احتمالاً حداقل مبلغ خاصی رو تعریف فرمودین!
      این مورد رو معمولاً از اینترنت بانک یا همراه بانک خودتون و یا مراجعه حضوری با داشتن اصل کارت ملی، می‌تونید اصلاح بفرمائید.

      • سعادت

        17 شهریور 1401، 13:09

        سلام ببخشید من سرویس پیامک بانکیم فعال بود ولی مدتیه که پیامک دریافت نمیکنم سعادت محمد زاده

    • زهرا رضایی

      14 مهر 1401، 10:50

      سلام خسته نباشید
      میخواستم بدونم اس ام اس بانک یه کارت میتونه رو چندتا خط باشه ؟

  • سحر کریمی

    21 خرداد 1401، 12:10

    سلام من چند وقت پیش پیام‌های تبلیغاتی رو غیرفعال کردم و الان چند روزه پیامک حسابم توی بانک سپه نمیاد. الان باید برم بانک برای فعالسازی مجدد اقدام کنم؟

    • ایمان عمادی

      12 تیر 1401، 14:21

      سلام خانم کریمی، بله به بانک تشریف ببرید و مشکل رو اعلام بفرمائین تا کارشناسان متصدی بانک برای شما بررسی کنن!

  • Mahtab

    18 اردیبهشت 1401، 01:20

    سلام من چطوری میتونم از تراکنش های کم تر از ۳۰ تومن حسابم مطلع بشم ؟

  • زهرارستمی

    19 فروردین 1401، 12:13

    سلام خسته نباشید من یک یادوهفته ای هست که اس ام اس بانکی برام نمیاد وقطعه دستم خورد بهش حذف شده چجوری میشه برگردونم میشه بیزحمت راهنمایی کنید

    • سمیه جابری

      08 بهمن 1402، 13:57

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع باید با بانک موردن ظرتون تماس بگیرید و یا وارد وبسایت شون بشید. شاید راهکاری ارائه کرده باشن در این زمینه

  • S

    26 اسفند 1400، 17:58

    سلام من اس ام اس بانکم حذف شده و پیام برداشت از کارتمو نیاز دارم چطور میتونم درخواست بدم دوباره اون پیام برام ارسال بشه؟

    • سمیه جابری

      10 بهمن 1402، 15:29

      سلام وقت شما به خیر
      برای این کار بهتره با بانک تماس بگیرید یا مراجعه کنید تا بتونن شما رو راهنمایی کنن

  • شیوا حسینی

    17 اسفند 1400، 12:09

    سلام اسمس بانک ملیم چند روزه غیر فعال شده دیروز به بانک هم مراجعه کردم،و گفتن که فعاله
    ولی همچنان پیام تراکنش های حتی بیشتر از ۳۰ هزارتومن هم برام ارسال نمیشه
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    • پشتیبانی

      17 اسفند 1400، 19:22

      سلام
      بهتره قسمت هرزنامه یا اسپم و بلاک گوشی موبایل‌تون رو هم چک کنید و اگر مشکل حل نشد مجدد به بانک مراجعه کنید.

    • امیر

      27 اردیبهشت 1402، 09:42

      سلام خوبین ببخشید منم همین مشکل واسم پیش اومده واسه شما حل شد؟اگه حل کردین به منم بگین چیکار کنم ممنون میشم

      • سمیه جابری

        02 مرداد 1402، 19:13

        درود بر شما
        دلایل زیادی برای این مشکل وجود داره. مثلا ممکنه شماره موبایل شما تو فرم بانک اشتباه وارد شده باشه.
        برای رفع این مشکل لطفا به بانک مورد نظر مراجعه کنید.

  • پدرام واعظ

    17 اسفند 1400، 11:18

    سلام من حساب دارم بانک پارسیان طور میتونم از طریق وبسایت پیامک های موجودی-برداشتوجه-انتقال پول یا همان واریز و همینجور چیزا رو غیر فعالش کنم؟؟

  • دلفگار

    14 اسفند 1400، 18:50

    سلام. دوروزهست اس ام اس بانکم قط شده غیرحضوری میشه فعال کنم. یا کس دیگه ای روبفرستم بره حضوری بانک ملی

    • امیر منصف افشار

      21 مرداد 1401، 02:18

      سلام میخوامپیامک بانک تجارت تمدید بشه چیکار کنم البته غیر حضوری موقع تمدید حواسم نبود موجودی کم بود متاسفانه

    • وحید دردشت

      20 آبان 1401، 17:01

      سلام برای من از بانک تجارت پیام اومد من اشتباهی کد غیر فعال شدن اس ام اس بانکو زدم غیر فعال شد الان میخوام فعالش کنم چه کدی باید بزنم ؟

    • ŘØBÏŇ

      20 اسفند 1401، 22:10

      سلام …بله زیاد سخت نگیر …هم میتونید غیر حضوری فعال کنید و هم میتونید بدین یه کسی بجا شما بره بانک مثل… عباس آقا بقال ،مهدی طباخ یا اکرم خانم یا کلفتش شوکت خانم ، اوس رجب بنا یا اصغر آقا کفاش ، یا دخترش شهناز مریم یا طناز ، علی سرباز ،یا ممد کفترباز یا عمه مهین یا خاله شهین یا حج مهدی کله پز ،یا امیر آقا فرزانه یا رضا پروانه ،یا وریا غفوری یا عباس معصومی ،یا ارسطو یا طبقه بالا پرستو ………. البته راههای رسیدن به خدا زیاد هستن الی ماشاا… خواهرم و برادرم دنیا خواهی نخواهی میگذرد چه غمگین چه خوشحال میگذرد الهی که هر ثانیه و دقیقه به شادی لبخند گذرد ، اگر نباشد دریا به لیلا اکتفا کن …

  • علی

    09 اسفند 1400، 21:45

    خسته نباشید
    میخواستم بدونم چرا اسمس باقی موندع پول برام نمیاد بع شعبه هم رفتم‌و درخواست دادم‌و دوبارع تمدید کردم‌واسع اسمس بانک ولی پیام نمیاد

  • عصمت یاراحمدزهی

    16 بهمن 1400، 20:31

    سلام من چطوری پیامک را وصل کنم ممنون

    • ایمان عمادی

      18 بهمن 1400، 12:52

      سلام خانم یاراحمدزهی، شما برای فعالسازی اس ام اس بانک خودتون، باید به بانک خودتون مراجعه کنید و یا به وب‌سایت بانک خودتون مراجعه کنید و شرایط دقیق فعالسازی رو از روی سایت بانکتون مطالعه کنید.

    • .

      07 اردیبهشت 1401، 23:28

      سلام من پیامک بانک که از حسابم پول برداشت میشه نمیاد بانکم رفتم فعالش کردم 2 سال هست دیگه پیامک نمیاد میشه فعالش کنید از طریق آنلاین میتونم فعالش کنم؟

  • نظری

    13 بهمن 1400، 17:14

    سلام من سیمکارتم سوخته ب صورت انلاین در خانه میتونم شماره ی پیامک بانک شهر رو عوض کنم ؟

    • ایمان عمادی

      18 بهمن 1400، 13:01

      سلام روزتون بخیر
      خیر دوست عزیز، این امکان وجود نداره! به آدرس زیر مراجعه کنید:
      امکانات همراه بانک شهر

    • سحر

      20 آبان 1401، 12:50

      سلام.من‌سیمکارتم همراه اولمو ۵ساله که خریدم.ولی قبلا متعلق به شخص دیگری بوده.هنوز پیام های بانک ایشون برای من میاد و برای من مشکل ایجاد کرده.من هم بهشون دسترسی ندارم.چطوری باید اینارو لغو کنم؟

  • افشین صالحی

    08 بهمن 1400، 14:22

    سلام
    ببخشید زیر ۱۸ ساله ها می تونن خودشون اس ام اس رو فعال کنن یا ولی باید فعال کنه؟

    • ایمان عمادی

      10 بهمن 1400، 12:07

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      برای فعالسازی اس ام اس بانک، باید ولی شما اقدام کنند.

  • min suga

    01 بهمن 1400، 15:24

    سلام ببخشید من سه تا کارت دارم که از هر سه تا برای من پیامک میاد
    چطور میتونم پیامک یکیش رو غیرفعال کنم؟

    • ایمان عمادی

      04 بهمن 1400، 10:48

      سلام دوست عزیز
      اگر همراه بانک دارید، می‌تونین از بخش پشتیبانی نرم‌افزار کمک بگیرید و در غیر اینصورت با مراجعه حضوری به بانک، مشکل برطرف میشه!

    • محمدرضا لاری پور

      09 آذر 1401، 22:09

      سلام،میخواستم بپرسم آیا حتما باید خطی که به بانک میدیم برای ارسال پیامک به نام خودمان باشد یا میتوان از سیم کارتی که بنام شخص دیگری هست استفاده کرد؟ممنونم

  • مصطفی

    01 بهمن 1400، 12:03

    سلام خسته نباشین چطوری میتونم اس ام اس بانک توسعه تعاون رو فعال کنم باز غیر حضوری

    • ایمان عمادی

      04 بهمن 1400، 10:51

      کاربران سامانه بانکداری مجازی در صورت تمایل می توانند با مراجعه به هر یک از شعبه ها یا تماس با 82890 و انتخاب گزینه 2 (مرکز مشاوره ) درخواست خود مبنی بر غیر فعال نمودن سرویس خود را اعلام نمایند . فعال شدن مجدد دسترسی کاربر صرفا از طریق مراجعه به شعبه ها امکان پذیر می باشد.
      “ملی پیامک صحت موضوع را تایید تا تکذیب نکرده و صرفاً این مورد را نقل‌قول می‌کند.”

  • Alfredo de'estefano

    29 دی 1400، 17:08

    MPC10

    • ایمان عمادی

      04 بهمن 1400، 10:55

      بله درسته! این کد تخفیف ملی پیامکه!

  • جباربرزین

    29 دی 1400، 13:20

    سلام خسته نباشید برای من اس ام اس بانک اینده که حساب صاحب قبلی خطم هست میااد،تو بانک اینده حساب هم ندارم،
    چکار کنم اس ام اس تراکنش صاحب قبلی خط برای من نیااد ممنونتونم

    • ایمان عمادی

      04 بهمن 1400، 10:54

      سلام ممنونیم دوست عزیز
      شما می‌تونید به صاحب قبلی سیمکارت‌تون اطلاع‌ بفرمایید تا شخصاً به بانک مراجعه کنند و درخواست تغییر شماره موبایل سرویس پیامک بانک‌شون رو اعلام کنند.
      یا شما می‌تونید شخصاً به بانک آینده مراجعه کنید و از کارشناسان بانک، مراحل دقیق‌ش رو سوال بفرمایید.

  • یوسف ابراهیمی

    25 دی 1400، 17:19

    سلام میسه برای یک حساب دواس ام اس فعال کرد برای دوخط مجزا

    • ایمان عمادی

      04 بهمن 1400، 11:49

      سلام دوست عزیز
      امکان ارسال پیامک‌های یک حساب بانکی به دو سیمکارت وجود ندارد، مگر آنکه حساب به صورت مشترک باز شده باشد.
      “ملی پیامک صحت این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده و صرفاً نقل‌قول می‌کند.”

  • Asadi

    18 دی 1400، 00:41

    سلام
    چجوری اسمس بانک پاسارگاد رو فعال کنم ؟
    (به صورت آنلاین)

    • ایمان عمادی

      27 دی 1400، 11:40

      سلام وقتتون بخیر
      طبق اعلام بانک پاسارگاد برای فعال‌سازی سامانه پیامکی بانک پاسارگاد:
      به یکی از شعبه‌های بانک پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه نموده و فرم درخواست این خدمت را تکمیل فرمایید.
      پس از فعال شدن خدمت، مطابق راهنمای سامانه پیام کوتاه بانکی می‌توانید از امکانات سیستم بهره‌مند شوید.

    • یاسین بادغن

      12 آذر 1401، 08:55

      سلام می تونم پیامک بانک صادرات رو غیر حضوری فعال کنم

  • یوکی

    07 دی 1400، 00:29

    سلام کارتم از بانک ملی همونطور که خودتون گفتید عدد ۱ رو به ۱۰۰۰۶۴۱۴۰ پیامک کردم ولی اسمس بانکم غیر فعال نشد الان باید چیکار کنم حتما باید برم بانک غیر فعالش کنم ؟🥺💔

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:03

      دوست عزیز به لینکی که براتون گذاشتم نگاهی داشته باشید
      اس ام اس بانک ملی

  • Alireza

    27 آذر 1400، 11:52

    سلام و روز بخیر. من بانک آینده حساب باز کردم. ولی پیام های واریز و برداشت حسابیه نفر دیگه دیگه برام اس ام اس میاد؟
    به شعبه بانک رفتم میگه ما نمیتونیم غیر فعال کنیم. چیکار باید کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      27 آذر 1400، 12:45

      دوست عزیز مسئول مستقیم غیرفعال کردن اس ام اس بانک فقط خود بانک هست

  • Amireza

    26 آذر 1400، 17:06

    سلام من باید چیکار کنم که با گوشی در خانه پیامک بانک خود را باز کنم🤔

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:02

      دوست عزیز در کدوم بانک حساب دارید؟

  • Amir9910

    25 آذر 1400، 10:28

    سلام
    من چند روز برام پیامک واریز و برداشت نمیاد بانک (سپه) هم رفتم گفتن فعاله ولی پیام نمیاد
    بک هفته است این مشکل پیش اومده

  • Judki

    20 آذر 1400، 14:13

    سلام پیامک بانک ملیم رو دو تا خط چیکار کنم یکیش غیرفعال کنم

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 12:49

      دوست عزیز طبق اعلام رسمی بانک ملی :

      “مشتریان برای غیر فعال سازی سرویس‌ ارسال پیام کوتاه، می بایست به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم غیر فعال سازی ارسال پیام کوتاه (پیوست دستورالعمل) اقدام نمایند.

      عملیات غیرفعال سازی یک روز پس از ارائه درخواست انجام می گیرد “

  • فاطما

    15 آذر 1400، 15:05

    سلام دوست عزیز
    از بانک تجارت چند وقت پیش کارت گرفتم و همون موقعه برای فعال سازی اس ام اس اقدام کردم و تمام هزینه های بانک دادم ولی متاسفانه وقتی خرید کردم هیچ پیامکی نیومد
    بهشون مراجعه کردم دوباره ولی گفتن فعال شده حتی شماره هم درست دادم
    میشه اینترنتی این مشکل حل کرد یا باید دوباره مراجعه کنم به همون بانکی که ازشون کارت گرفتم؟ و اینکه مدارک هم لازمه یا نه؟
    ممنون میشم از راهنمایی
    لطفا اگه میدونید بگید

  • محمد رضایی

    04 آذر 1400، 21:57

    سلام پیام های کارت من به شماره دیگری پیامک میشود چگونه میتونم شماره خودم رو عوض کنم که پیام به شماره جدید بیاد

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 10:56

      دوست عزیز باید با بانک خودتون تماس بگیرید

      • Blue

        12 بهمن 1400، 09:43

        سلام ببخشید من امروز شماره موبایل پیامک حسابمو عوضکردم ولی هن به شماره جدید پیام میاد هم ب شماره قبلی حساب مشترک نیست باید چیکار کنم تا به شماره قبلی پیامک بانک نره ؟

        • ایمان عمادی

          18 بهمن 1400، 13:02

          سلام وقتتون بخیر
          لطفا این مورد رو به صورت حضوری به بانک مراجعه کنید و درخواست کنید تا شماره موبایل قبلی‌تون رو حذف کنند.

  • حمیدرضا

    25 آبان 1400، 12:26

    سلام.میخام پیامک بانک بانک صادرات رو که مهلتش تموم شد رو تمدید کنم.اابته قبلا فعال بود ولی رمز تمدید جدید رو راهنمایی کنین

    • نیلوفر اکبریان

      25 آبان 1400، 14:29

      دوست عزیز طبق اعلام رسمی بانک صادرات در سایت اصلیشون، برای فعال ساختن پیامک حساب از سامانه شمس صادرات به نشانی shams.bsi.ir باید استفاده کنید.

  • مصطفی

    20 آبان 1400، 12:10

    سلام آیا میشه اس ام اس بانک توسعه تعاون رو از اینترنت یا همراه بانکش فعال کرد

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 16:12

      دوست عزیز برای اولین فعالسازی اس ام اس بانک، باید بانک تشریف ببرین و فرم درخواست پر کنید

  • متین

    23 مهر 1400، 11:38

    سلام من میخوام شماره اس ام اس بانکمو تغییر بدم باید چکار کنم؟!

    • نیلوفر اکبریان

      25 مهر 1400، 16:00

      دوست عزیز باید از طریق بانک درخواست بدهید

  • علی

    14 مهر 1400، 21:17

    سلام برای من پیامک بانک ملی نمیاد تو سامانه بام هم نوشته فعاله نمیدونم چیکارکنم.حساب منم پرتراکنشه

    • ایمان عمادی

      18 مهر 1400، 13:58

      سلام دوست عزیز، احتمالاً سقفی تعیین شده برای ارسال پیامک، لطفاً برای بررسی دقیق به یکی از شعب بانک ملی و به همراه داشتن کارت ملی هوشمند، مراجعه بفرمایید.

    • راضیه سپهری مقام

      30 تیر 1401، 23:04

      برای smsبانک رفاه باید به شعبه ای که حساب باز کردم برم

      یا هر شعبه بانک رفاه میتونم برم

      در صمن قبلا پیامک می‌آمد دستم خورد حذف شده س

  • sadegh

    12 مهر 1400، 16:34

    سلام از دیروز پیامک انتقال وجه از بانک مهر برام نمیاد. برای فعالسازی میشه غیر حضوری اقدام کنم؟

    • ایمان عمادی

      18 مهر 1400، 13:57

      سلام دوست عزیز، به یکی از دستگاه‌های ATM همون بانک مراجعه بفرمایید و اگر مرتفع نشد، مستقیماً به بانک مراجعه کنید.

  • جلیل اسجدی

    08 مهر 1400، 10:15

    سلام اسمس بانک ملی من چند روزی نمیاد میخوام ببینم راهی هست غیر حضوری مشکل راه حل کنم ممنون

    • ایمان عمادی

      12 مهر 1400، 10:48

      سلام دوست عزیز،
      برای فعالسازی پیامک‌های بانک ملی، لطفاً به بانک ملی مراجعه کنید و یا به وبسایت اصلی بانک ملی ایران مراجعه بفرمایید.

  • سیامک

    02 مهر 1400، 10:21

    سلام. چند روزی هست که پیامک بانک برای من نمیاد. به بانک هم مراجعه کردم گفت فعاله.چیکار باید بکنم؟

    • ایمان عمادی

      03 مهر 1400، 14:18

      سلام روزتون بخیر
      احتمالاً از طرف بانک برای اس ام اس‌های شما، سقف یا محدودیت تعیین شده! پیشنهاد می‌کنم از سمت بانک پیگیری بفرمایید.

    • ابراهیم شیخی

      13 آذر 1400، 18:03

      سلام توی تنظیمات پیامک ببین پاک نکردی پیامک بانک رو بعد میپرسه دیگر نمی‌خواهید از این شماره پیامک دریافت کنید برای من این مشکل پیش اومده بود ۱۰۰جا رفتم کسی متوجه نشد آخرش یه کارمند بانک گفت بروی توی پاک شده‌ها اونجا دیدم غیر فعال کردم پیامک بانک ملي رو

  • سایه

    21 شهریور 1400، 02:44

    آیا روشی برای تعویض شماره تلفن دریافت اس ام اس بصورت غیر حضوری هست؟ برای بانک شهر
    سپاس

    • ایمان عمادی

      03 مهر 1400، 14:21

      سلام دوست عزیز،
      داخل سایت بانک شهر و بخش سوالات متداول جستجو بفرمایید.

  • الهام نظری

    18 شهریور 1400، 20:00

    سلام چجوری بدون حضور ب بانک میتونیم اسمس بانک مون رو ب شماره ی دیگ ای انتقال بدیم؟
    بانک سپه هستش

    • ایمان عمادی

      03 مهر 1400، 14:22

      سلام دوست عزیز،
      پیشنهاد میکنم داخل سایت اصلی بانک سپه به دنبال پاسخ این سوال بگردید.

  • Zahra

    16 شهریور 1400، 17:31

    سلام من برای غیرفعال سازی پیامک بانک ملی پیام دادم ولی غیر فعال نشده چکار کنم

    • ایمان عمادی

      03 مهر 1400، 14:23

      سلام برای غیرفعالسازی پیامک‌های بانکی، به صورت حضوری به یکی از شعب بانک ملی مراجعه بفرمایید و یا به صورت مستقیم از سایت اصلی بانک ملی ایران جستجو بفرمایید.

  • محمد امین مریدی

    02 شهریور 1400، 12:56

    با سلام یک نفر شماره من رو اشتباه به بانک داده و فرد بسیار پر تراکنشی هستش من چطور این مشکل رو حل کنم؟

    • ایمان عمادی

      03 مهر 1400، 14:24

      سلام دوست عزیز
      به یکی از شعب بانک مربوطه مراجعه بفرمایید تا کارشناسان و متصدیان بانک راهنمایی کنند و مشکل رو مرتفع کنند.

  • حسین نبی زده سدهی

    14 تیر 1400، 21:16

    سلام .. چطوری بدون مراجعه ب بانک قوامین اس ام اس رو فعال کنم .. تشکر

    • نیلوفر اکبریان

      16 تیر 1400، 08:52

      دوست عزیز، برای فعال کردن اس ام اس بانک باید حضوری تشریف ببرید ولی در عین حال برای خدمات اینترنتی بانک قوامین از لینک بانک قوامین که براتون گذاشتم، اقدام کنید

  • هادی سلیمانی 09121009700

    09 تیر 1400، 17:24

    با سلام ضمن تشکر از راهنمایی های شما
    من اس ام اس بانکم دیگر روی گوشی نمی آید و قطع شده لذا با تماس با بانکم فرمودن بروید پای ای تی ام و انجام بدهید اما فکر کنم اشتباه راهنمایی ام کردند
    ممنون میشم اگر بفرمایید از طریق غیر حضوری چطور میتوانم فعال کنم
    با سپاس

    • ایمان عمادی

      03 مهر 1400، 14:33

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز، طبق راهنمایی متصدی و کارشناس بانک مربوطه، باید به یکی از ATMهای مربوط به همون بانک مراجعه بفرمایید تا یکی از گزینه‌های مربوط به فعالسازی پیامک بانک در همون ATM رو استفاده بفرمایید.

  • سهراب

    07 تیر 1400، 19:45

    سلام چطور میشه پیامک بانک رفاه رو بصورت غیر حضوری غیر فعال کرد؟؟؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 تیر 1400، 08:26

      دوست عزیز اگر بانکتون شرایط فعالسازی آنلاین رُ از قبل آماده کرده باشه، می‌تونید از قسمت خدمات آنلاین که لینکشو براتون گذاشتم اقدام کنید.
      اگر هم فعال نباشه، باید حضوری تشریف ببرید

    • شیما جمالی

      11 تیر 1400، 14:37

      سلام من شمارم عوض شده و میخوام اس ام اس بانک‌مرکزی بدون مراجعه حضوری به بانک غیر فعال کنم چیکار باید بکنم؟

      • نیلوفر اکبریان

        16 تیر 1400، 16:15

        دوست عزیز در کدوم بانک حساب دارید؟ بسیاری از بانک‌ها شرایط فعالسازی آنلاین رُ برای کاربراشون آماده کردند ولی بازهم بستگی به بانکتون داره

    • مهران

      02 اردیبهشت 1402، 17:57

      بانک ملت و اپلبکیشن رسمی این بانک از بدترین و بد قلق ترین همراه بانکهاست. و اخر هم باید به شعبه مراجعه کرد.وای خب امروزه عوض کردن بانک کار بسیار راحتی هست خداراشکر…

  • علی رضا

    06 تیر 1400، 13:38

    من کارت پست بانک دارم میخوام انلاین شماره اس ام اس بانک رو تعقیر بدم امکانهش هست؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 تیر 1400، 08:32

      دوست عزیز بستگی به بانکتون داره که آیا این خدمات رو ارائه میده یا نه!
      می‌تونید از لینک خدمات آنلاین پست بانک که براتون گذاشتم، چک کنید

  • اسما حسینی

    27 خرداد 1400، 21:33

    سلام وقت بخیر.آیا امکان دارد که پیامک رمز دوم به یک شماره ارسال سود و پیامک برداشت وجه به شماره دیگر؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 خرداد 1400، 08:39

      دوست عزیز اطلاعات حساب به همون شماره‌ای ارسال میشه که به نام خودتونه و با اون افتتاح حساب کردید

  • پریساشاکری

    27 خرداد 1400، 16:36

    سلام ببخشید میتوان برای یک حساب که مشترک نباشد دو شماره تلفن گذاشت که پیامک برای هر دو ارسال شود؟ یعنی حساب مشترک نباشد ولی پیامک برای دو فرد مختلف ارسال شود؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 خرداد 1400، 08:40

      دوست عزیز این مورد از قوانین بانکه، به بانکی که توش حساب دارید بستگی داره و باید با خودشون در این مورد صحبت کنید

  • احدی

    17 خرداد 1400، 09:41

    سلام
    آیا روشی برای تعویض شماره تلفن دریافت اس ام اس بصورت غیر حضوری هست؟
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      17 خرداد 1400، 14:08

      کدوم بانک هست؟

  • حامد کیافر

    13 خرداد 1400، 18:35

    آیا ارسال پیامک از طرف بانک ربطی به سیستم عامل گوشی دارد؟؟ بانک رفاه علت نیامدن پیامک به گوشی یکی از همکارانم را قدیمی بودن گوشی و غیراندرویدی بودن آن اعلام کرد، در صورتی که پیامک خدمات اپراتور و سیم‌کارت است و به سیستم عامل ربطی ندارد!

    • نیلوفر اکبریان

      17 خرداد 1400، 08:36

      خیر دوست عزیز ربطی نداره، اس ام اس با سیستم ارسال پیامک کار میکنه و ربطی به سیستم عامل گوشی نداره

  • رضا عالی زاده

    08 خرداد 1400، 23:02

    سلام وقتتون بخیر پیامک حساب بانک ملت بنده به دلیل نداشتن موجودی جهت تمدید غیر فعال گردیده.
    برای فعال نمودن مجدد باید حتما حضوری مراجعه کنم یا روش دیگری وجود دارد؟
    سپاسگزارم.

    • نیلوفر اکبریان

      09 خرداد 1400، 08:25

      دوست عزیز تمام اطلاعات اس ام اس بانک ملت در همین لینکه و به صورت رسمی توسط بانک اعلام شده

      • رضا عالی زاده

        11 خرداد 1400، 01:00

        آخه کدوم لینک ؟ من که لینکی نمیبینم

        • نیلوفر اکبریان

          11 خرداد 1400، 08:23

          دوست عزیز روی کلمه لینک کلیک کنید

          • رضا عالی زاده هوادرق

            14 خرداد 1400، 13:24

            اوکی ممنون

  • Zahra rasouli

    07 خرداد 1400، 10:08

    سلام.پیامک واریز بانک قوامین(سپه )من چن روزی هس غیرفعال شده و شماره مو عوض نکردم اصلا.وقت ندارم برم بانک.چجوری میتونم فعالش کنم غیرحضوری؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 خرداد 1400، 08:20

      دوست عزیز از لینکی که براتون گذاشتم اقدام کنید و اگر بازهم غیر فعال نشد با پشتیبان بانک تماس بگیرید

  • akram

    04 خرداد 1400، 14:29

    سلام من چند بار عدد یک رو ب شماره۱۰۰۰۶۴۱۴۰ارسال کردم برای غیر فعال کردن سرویس پیامک ک از طرف بانک ملی برام نیاد ولی هیچ فایده ای نداره چکارکنم بنظرتون ممنون میشم راهنماییم کنید

    • نیلوفر اکبریان

      05 خرداد 1400، 08:24

      دوست عزیز اس ام اس بانک حساب خودتونه؟

  • غلامرضا رهشناس

    08 اردیبهشت 1400، 07:49

    باسلام بانک‌صادرات پنج روز پیش مبلغ 10 تومان بخاطر اس ام‌اس بانک‌از موجودی کسر کرد ولی برای افزایش یا کاهش موجودی از طرف بانک‌پیامی دریافت نمیکنم مشکل چیه ممنون متشکر

    • نیلوفر اکبریان

      08 اردیبهشت 1400، 08:17

      دوست عزیز حتماً به بانک مراجعه کنید و درخواست رفع مشکل بدید چون اس ام اس بانک شما با کسر این مبلغ فعاله و ممکنه شماره اشتباه درج شده باشه و اطلاعات حساب شما اشتباه برای شخص دیگری ارسال بشه

  • ریحانه

    03 اردیبهشت 1400، 00:48

    سلام من ساعت کاری بانک هیچ‌جوری برام مقدور نیست مراجعه کنم. امکانش هست یکی به نمایندگی من بره برام فعال کنه؟ چه مدارکی نیازه؟ (بانک تجارت حساب دارم)

    • نیلوفر اکبریان

      04 اردیبهشت 1400، 08:15

      دوست عزیز فعال کردن اس ام اس بانک برای اولین دفعه مثل باز کردن حساب هست، یعنی باید فرم پر کنید و کارت ملی رو به مسئول باجه نشون بدید

  • امید رستمی

    30 فروردین 1400، 10:52

    سلام. من کارت انصار رو دارم
    و بعد از دو ماه استفاده پیامک بانکی ام خراب شد ..
    چرا؟

    • نیلوفر اکبریان

      31 فروردین 1400، 09:01

      دوست عزیز قطع پیام‌های حساب بدون اطلاع معمولا انجام نمیشه و دلیلش هم میتونه پایان دوره باشه که نیاز به تمدید داره
      با بانک تماس بگیرید

    • کیان حمیدی

      25 اردیبهشت 1400، 16:43

      سلام ، اس ام اس واریزی رو اگر بخام برای یک شماره غیر فعال کنم از چه راهی باید انجام بدم ؟؟

      • نیلوفر اکبریان

        26 اردیبهشت 1400، 09:53

        اگر حساب خودتونه، برای بانک درخواست غیرفعالسازی بفرستید

  • امیر علی

    26 فروردین 1400، 13:43

    سلام ببخشید چرا شعبه بانک زنگ میزنم جواب نمیده

    • نیلوفر اکبریان

      28 فروردین 1400، 08:54

      دوست عزیز ما اطلاعات مربوطه رُ در سایت خودمون برای جستجوی راحت شما منتشر کردیم و شعبه بانک نیستیم. اگر بانک شما پاسخگو نیست، می‌تونید از سایت بانک یا اگر اپلیکیشن دارید، از طریق اپ اقدام کنید

  • محمد

    24 فروردین 1400، 23:06

    سلام خسته نباشید
    برای فعالسازی اس ام اس بانک شماره تلفن باید حتما به نام دارنده کارت باشه یا شماره ی دیگه هم میشه داد که به اسم یکی دیگه هست

    • نیلوفر اکبریان

      25 فروردین 1400، 14:29

      دوست عزیز شماره‌ای که در حال حاضر استفاده می‌کنید رُ باید به عنوان خط دریافت پیامک بانک معرفی کنید

  • نسیبه

    23 فروردین 1400، 12:14

    سلام. حدود یه ماهه اس ام اس بانک ملی برام نمیاد نه برای برداشت نه واریز… چرا قطع شده؟ باید حتما حضوری مراجعه کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      24 فروردین 1400، 08:26

      دوست عزیز سالانه تمدید و در ازای تمدید کسری از حسابتون وجه میشه
      ممکنه تمدید نشده باشه، از سایت اقدام کنید و اگر پاسخی نگرفتید به صورت حضوری برید بانک

  • ایلیا امیری

    10 فروردین 1400، 12:24

    سلام دوستان عزیز ایا برای فعالسازی sms بانک باید صاحب سیمکارت با صاحب کارت بانکی یکی باشد ؟ (ملی)

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 14:28

      تابه‌حال که اینجور نبوده دوست عزیز

  • Nimadeylami

    05 فروردین 1400، 14:13

    سلام بانک تجارت اس ام اس رو فعال کردم ولی اس ام اس فعال شدنش واسم نیومده دلیلش چیه؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 فروردین 1400، 10:32

      دوست عزیز اگر هیچ پیامی از طرف بانک براتون نمیاد باید دوباره برای فعال شدن اس ام اس بانک درخواست بدید

  • محمد رضا

    20 اسفند 1399، 15:38

    ببخشید من اس ام اس بانکی خودم رو غیر فعال کردم حالا میخوام فعالش کنم باید چکار کنم

    • نیلوفر اکبریان

      20 اسفند 1399، 16:07

      به بانک مراجعه کنید و درخواست فعال شدن اس ام اس بانک بدید یا از طریق سایت بانکتون اقدام کنید

  • محمد رضا

    20 اسفند 1399، 15:36

    اس ام اس بانکی فعال بوده ولی غیر فعالش کردم حالا پشیمون شدم

  • رضایی

    16 اسفند 1399، 12:08

    سلام
    اس ام اس بانک سامان من قطع شد قبلا وصل بوده چکار باید بکنم که احتیاج نباشه برم بانک

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 09:59

      باید از سایت بانک سامان یا از طریق اپلیکیشن اقدام کنید

  • رضوان

    11 اسفند 1399، 13:08

    سلام ببخشید برای فعال کردن پیام کوتاه بانک صادرات توفرم چه رمزیابی باید انتخاب کنیم ؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 اسفند 1399، 09:29

      دوست عزیز اگر تا حالا درخواست ندادید، یعنی فرم پر نکردید، باید با بانک تماس بگیرید یا حضوری تشریف ببرید

  • نداهاشمی

    21 بهمن 1399، 21:33

    سلام باچه کدی اس مس بانک ملت روفعال کنم ؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 اسفند 1399، 11:11

      دوست عزیز، برای فعال کردن اس ام اس بانک باید شعبه تشریف ببرید

  • میترا گ

    11 بهمن 1399، 15:04

    سلام لطقا راهنمایی کنید من اس ام اس بانک ملی رو فعال کردم برداشت از حساب برام میاد ولی پیام واریزی به کارت اس ام اس نمیاد مشکل کجاست؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 بهمن 1399، 09:20

      دوست عزیز این مورد مرتبط به بانکه، شاید سیستم اختلال داره، حتما باهاشون تماس بگیرید

    • iM@N

      02 اسفند 1399، 22:49

      سلام
      منم دقیقا همین مشکل با بانک ملی دارم فقط نمی‌دونم چرا همین اس ام اس برداشت نیم ساعت تا یک سال طول می‌کشه تا برام ارسال بشه!!! ولی بانک ملت آنی همون لحظه پیامش ارسال میشه

  • محدثه رفیعی

    28 دی 1399، 14:29

    سلام خسته نباشید برای غیر فعال کردن اس ام اس بانک ملت باید چجور غیر فعالش کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      30 دی 1399، 10:08

      دوست عزیز به بانکی که حساب دارید مراجعه کنید، فرم پرکنید و درخواست بدین!

  • منصور

    16 دی 1399، 19:51

    سلام دیروز من پیامک لحظه ای بانک تجارتم رو لغو کردم، حالا باز میخوام فعالش کنم نمیدونم چه اقدامی باید انجام بدم، در به در دنباله روشی هستم که از طریق کد یا اس ام اس مجددا پیامکه لحظه ایم رو فعال کنم، اما روشی پیدا نمیکنم

    • نیلوفر اکبریان

      17 دی 1399، 09:27

      اگر خودتون لغو کردید، برای فعال سازیش باید برای سامانه پیامک بفرستین تا به صورت خودکار دوباره عضو بشین، با بانک تماس بگیرید و شماره سامانه رو ازشون بپرسین یا اگر شرایطش رو دارین حضوری تشریف ببرین بانک

  • امین

    10 دی 1399، 13:54

    من چطور اس ام اس بانک تجارت خود را فعال کنیم
    اگه بگید متشکرم

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 14:55

      دوست عزیز درخواست شما اول باید در بانک ثبت بشه، به نزدیک‌ترین شعبه محل زندگیتون مراجعه کنید و درخواست فعال شدن اس ام اس بانک بدید.

  • شبنم

    09 دی 1399، 22:00

    سلام ، من قبلاً sms بانکی کارتم رو فعال کردم با شماره تلفن قبیلیم ، الان دیگه اون شماره تلفن رو ندارم که.استم بدونم میشه تغیرش بدم ؟؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 11:48

      دوست عزیز تغییر شماره‌ای که درج کردید برای حسابتون تا اس ام اس براتون بیاد رو فقط از خود بانک میتونین پیگیری کنید

    • باران

      18 آذر 1402، 17:05

      سلام آیا وقتی سرویس پیام کوتاه بانک ملی به دلیل نداشتن موجودی برای کسر کارمزد سالانه غیر فعال شده باید برای فعال شدن به بانک برویم؟؟؟

      • سمیه جابری

        04 دی 1402، 16:47

        سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
        احتمالا بعد از شارژ حساب مجددا پیامک هاتون ارسال بشه
        اما بهتره برای اطلاع دقیق تر، با یکی از شعب بانک ملی تماس بگیرید و این موضوع رو ازشون بپرسید

  • هشام میرزازاده جايروند

    01 دی 1399، 22:22

    بانك ملي محترم سلام لطفا براي تجديد كارت بانك كه تا ١٤٠٠ اعتبار دارد ميتوانيد فرصتي ٦ ماهه بدهيد براي تعويض كارت عابر بانك و از موجودي ميتوانيد مبلغي بعنوان اين مدت كم كنيد ما راضي هستيم بهتر از اين هست كه ما و كادر محترم وكارمندان محترم مصون ودر امان باشيم از كورونا اگر جان ما عزيز ميباشد وشما بفكر ما هستيد متشكرم

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1399، 08:40

      دوست عزیز ما محتوایی دربارۀ اس ام اس بانک نوشتیم و مسئولیتی درباره تعویض کارت بانکی نداریم. لطفاً با بانک محل حسابتون تماس بگیرین!

  • بهنام

    07 آذر 1399، 04:00

    کارت بانکم گم شد رفتم بانک مسکن کارت جدید دادند ولی میگویند برای باز کردن اس ام اس باید بری شعبه افتتاح حساب من هم در شهر دیگری که فاصله 300 کیلومتری است نقل مکان کرده ام مگر شعبه های بانک مسکن فرقی دارند؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آذر 1399، 09:03

      دوست عزیز شعبه‌ها فرقی ندارند ولی برای بعضی کارهای مهم بانکی حتما باید به شعبه اصلی که افتتاح حساب انجام دادید، مراجعه کنید

  • حمید شیرنژاد

    23 آبان 1399، 15:03

    قبلا اس ام اس بانک تجارتم رو خودم از طریق اینترنت فعال کردم اما الان که غیر فعال شده هر کاری میکنم فعال نمیشه و پیام امکان پاسخ به درخواست شما وجود ندارد میاد میخوام بدونم تو این شرایط کرونایی چرا باید واسه فعال کردن یه اس ام اس بانک بریم شعبه مبدا واقعا جای سواله…………..

  • امیررضا انصاری

    22 آبان 1399، 17:40

    واقعا نامردیه من یا هر کس دیگه ای باید بریم بانک ملی برای فعال سازی اس ام اس اونم تو این وضع کرونایی برای این اس ام اس هم یه کاری کنید درست بشه از یه برنامه ای

  • علی محمد

    21 آبان 1399، 14:32

    من مشهدم ولی تو کرمانشاه افتتاح حساب کردم باید از اینور کشور برم اونور کشور برا فعال سازی پیامک :))))

    • پدرام

      12 فروردین 1400، 00:31

      سلام نمیشه با گوشی فعال کرد

  • مهرنوش

    14 آبان 1399، 10:59

    واقعا بانک ملت باید مثل برخی بانک های دیگه این خدمت رو غیرحضوری کنه. مثلا بانک تجارت پیامک میده که در صورت
    عدم تمایل به دریافت پیامک و کسر مبلغ ده هزار تومان عدد 2 را ارسال کنید. کاش بانکهای دیگه هم اینکار بکنن.

  • مهرداد

    01 مهر 1399، 21:09

    واقعا بی کلاسیه بانک هاست که برای این مورد به این سادگی بخوان علاف کنن مردم رو. البته بعضی بانکها واقعا در این زمینه خوب پیش میرن مثلا بانک رسالت خودش پیامک میده که هزینه پیامک از حساب کم شد! به همین سادگی! هم بانک راضی هم مشتری راضی. دندون لق ناراضی 🙂

  • حسین

    31 شهریور 1399، 10:38

    بابا یعنی چی بریم شعبه ای که افتتاح حساب کردیم!!!!
    یعنی شعبه های دیگه ی بانک ملت عرضه ندارن؟ 😐
    من باید 400 کیلومتر بکوبم برم که بتونم اس ام اس بانک فعال کنم؟

    • پدرام

      12 فروردین 1400، 00:36

      سلام نمیشه با گوشی فعال کرد

  • ناصر

    09 شهریور 1399، 10:44

    چرا باید حضوری بریم برای پر کردن فرم؟ نمیشه اینترنتی فرم را تکمیل کرد؟ چرا خود مسئولین باعث گسترش بیماری کرونا می شوند؟

    • هستی

      09 اسفند 1399، 23:29

      سلام وقتتون بخیر من چطور اس ام اس بانک ملت رو غیر فعال کنم پیامکش اومد ک اگه نیاز ندارید بفرستید اما من دستم خورد پاک شد چیکارکنم

      • نیلوفر اکبریان

        10 اسفند 1399، 08:18

        دوست عزیز برای اس ام اس بانک باید با خود بانک تماس بگیرید

  • محسن نورالهی

    28 مرداد 1399، 22:07

    بخدا هیچ کس نمیخاد کرونا ریشه کن بشه وسط پیک کرونا میان سهام عدالت را میندازن وسط کرور کرور ادم ریختن توبانک ها حالا هم باید واسه یه فعال کردن پیامک باید شناسنامه به دست بریم تو صف بانکها واقعا که ….یعنی نمیشه با گوشی خودمون فعال کنیم افایان مدیران بیسواد یه کم برید نحوه بانکداری افغانستان و مطالعه کنید فرانسه و المان و…. پیشکش

  • محمد

    23 مرداد 1399، 12:32

    یعنی تو این دنیای تکنولوژی
    بانک ملت باحاله
    میگه برو شعبه افتتاح حسابت
    یعنی به شعبه های دیگه خودش هم اعتماد نداره
    که حداقل زمان کمتری توی راه باشی
    متاسفم همین

  • saeid

    13 مرداد 1399، 13:04

    چگونه با اینترنت بانک ،اس ام اس بانک رو میشه فعال کرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      31 فروردین 1400، 09:15

      اولین درخواست برای فعال شدن اس ام اس بانک از طریق تکمیل فرم در یکی از شعب بانکی هست که حساب دارید

    • مری

      25 اردیبهشت 1400، 19:06

      سلام. من میخام شماره پیامکیمو عوض کنم. حتما باید حضوری برم؟؟

      • نیلوفر اکبریان

        26 اردیبهشت 1400، 09:52

        سلام، بله دوست عزیز باید مجدد فرم پر کنید

    • محمدرضا لاری پور

      09 آذر 1401، 22:10

      سلام،میخواستم بپرسم آیا حتما باید خطی که به بانک میدیم برای ارسال پیامک به نام خودمان باشد یا میتوان از سیم کارتی که بنام شخص دیگری هست استفاده کرد؟ممنونم

      • سمیه جابری

        08 بهمن 1402، 12:59

        سلام وقت شما به خیر
        به تازگی و برای افزایش امنیت، بانک فقط خطوطی به اسم شما هست رو برای انجام امور بانکی قبول میکنه

  • افسون

    01 مرداد 1399، 01:48

    از یکی از بانک ها برای من اسمس میاد مشتری گرامی بعلت عدم موجودی کافی سرویس پیامکی قطع شده و یا روز تولدم تبریک میگن و من اصلا تو این بانک حساب ندارم،چطوری همچین چیزی میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      30 آذر 1399، 12:53

      دوست عزیز حتما با بانک تماس بگیرین. احتمالا شماره اشتباهی درج شده و باید به اطلاع بانک برسه

    • مصطفی قلیچی

      10 مهر 1401، 08:26

      چطور اس ام اس بانک کشاورزی رو فعال کنیم

  • میر حسن فرجی

    20 تیر 1399، 14:29

    خسته نباشید که اینقدر رفاه مردم رو فراهم میکنید .بابا جان یه نمه به روز بودن از سود بانکها کم نمیکنه به جان خودم 😠😠😠

  • من

    27 خرداد 1399، 18:16

    دراین زمانه که تمام کشورها با پیشرفت تکنولوژی زندگی میکنن ما درحال عقب نشینی هستیم وعقب ترازافغانستان آرام حرکت میکنیم.میبایستی در همراه بام ملی یا همراه بانک یا….تمام خدمات پیامکی منظورمیشدونیازبه حضورفیزیکی مردم و پرکردن چندفرم طویل وباهزاران اطلاعات تکراری دیگرنباشدخصوصا دراین دوران پیامکی ضمنا این خدمت بیشترسودش به جیب مخابرات و بانک میرودومیلیارهاتومان درساعت سودمیبرن

  • Azita Hamzehee

    01 خرداد 1399، 10:44

    سلام . ممنون از اطلاعات جامعی که ارائه کردین . اس ام اس بانک کوثر من فعال بود و نیازی به ثبت نام حضوری نیست .اما امروز قطع شد و فکر می کنم به خاطر حق آبونمان باشه . آیا راهی برای پرداخت آبونمان هست ؟

    • نیلوفر اکبریان

      30 آذر 1399، 12:43

      دوست عزیز این موارد مربوط به ارسال اس ام اس، همراه بانک و موبایل بانک رو باید از بانک خودتون پیگیری کنین!

  • Aliroumi

    08 اردیبهشت 1399، 16:21

    یعنی وقتی اینترنت بانک داشته باشم نیازی نیست برم بانک واس فعال کردن پیامک ؟

    • نیلوفر اکبریان

      30 آذر 1399، 12:39

      سلام
      دوست عزیز شما موقع فعال کردن حسابتون باید همه این موارد یعنی فعال کردن اینترنت بانک یا موبایل بانک رو درخواست بدید یا اگر حساب دارید، به بانک مراجعه کنین و درخواست فعال کردن پیامک بدین!

  • نوروزی

    03 اردیبهشت 1399، 02:37

    سلام من پول ازحسابم کسرشده برای تمدید اس ام اس بانک ملت ولی دوباره فعال نشده
    دلیلش چیه؟

    • نیلوفر اکبریان

      30 آذر 1399، 12:41

      اختلالی در سیستم ارسال ام اس ام بانک براتون پیش اومده و برای پیگیری باید به همون بانک که حساب دارین، مراجعه کنین!

  • میلاد حمیدی

    12 فروردین 1399، 02:10

    سلام من میخواستم که اس ام اس بانکی رو به یه شماره دیگر اتقال بدم میتونم اینترنتی انجام بدم؟

    • نیلوفر اکبریان

      30 آذر 1399، 12:37

      سلام دوست عزیز، برای این مورد باید حتماً با بانک خودتون تماس بگیرین!

  • ابراهیم سوری

    28 اسفند 1398، 20:42

    خواهشمند است با توجه به بیماری کرونا جهت جلوگبری از ورود مشتریان به بانک اس ام اس بانک را از طریق اینترت فعال کنید،ونیاز به مراجعه حضوری نباشه اینترنت بانک ندارم فقط میخام از طریق اینترنت ،سامانه اس ام اس بانک برا خواهرم که سوادش کمه رو فعال کنم ،

  • یاشار طاهرمنش

    28 اسفند 1398، 00:14

    با سلام و عرض ادب؛
    برای غیر فعال کردن اس ام اس هنگام ورود به همراه بانک باید چیکار کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      30 آذر 1399، 12:30

      دوست عزیز برای پیام‌های اینترنت بانک و موبایل بانک باید حتماً با بانک خودتون تماس بگیرین و درخواست بدین

    • رقیه رحمانی

      04 دی 1401، 12:38

      سلام خسته نباشید کارت من قبلا دفترچه سهامم بود ک کارتش کردم روی کارت اسم منه ولی سرپرستش پدرمه من برای فعال سازی پیامک باید خودم برم یا پدرم

  • مجیدکریمی

    19 اسفند 1398، 10:13

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم پیامک بانک گردشگری ازچه مبلغی برداشت کنم پیامش برام میاد؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آذر 1399، 12:11

      دوست عزیز، پیامک‌های برداشت و واریز حساب به صورت خودکار برای تمام مبالغ از طرف بانک ارسال می‌شود

  • شهلا

    07 دی 1398، 17:44

    سلام، منم موافقم ،برای تعویض یا راه اندازی اس ام اس بانک اینکار اینترنتی انجام بشه عالی میشه

  • morteza

    13 آذر 1398، 11:10

    با سلام اگر فعال سازی اس ام اس(sms) بانک ها غیر حضوری انجام بشه خیلی عالی میشه
    که دیگه به بانک مراجعه نکنیم خیلی راحته برای بانک ها شناسایی افراد و هزینه پرداخت آن هم
    دلیل رضایت طرف حساب بانک می باشد

  • اصغر

    21 آبان 1398، 12:34

    سلام جهت فعال یا غیر فعال کردن همراه بانکها مشتری به داخل بانکها نرود همه کارها از طریق گزینه های همراه بانکها موجود باشد تا کلا صرفه جویی در زمان گردد چه کاری دوساعت معطل فعال کردن همرا بانک بشیم الان قرن تکنولوژیه …چرا مردمو میکشونید بانکها

    • منیره

      25 فروردین 1400، 22:27

      سلام من رفتم بانک حساب باز کردم حالا نمی دونم چرا اس ام‌اس واسم نمیاد دو بارم رفتم بانک گفتن درسته ولی بازم دیدم درست نشده وهیچ پیامی از طرف بانک واسم نمیاد مثلا پولی واریز مینکم یا برداشت پیام نمیاد واسم

      • فاطمه موسی زاده

        24 بهمن 1400، 13:04

        سلام برای منم اونجوری میشه چیکار کنم؟

  • Aiglet

    29 اردیبهشت 1398، 18:57

    خب چرا راه اندازی اس ام اس بانک رو اینترنتی نمیکنید؟؟؟

    • پشتیبانی

      30 اردیبهشت 1398، 17:21

      اگر اینترنت بانک هم داشته باشین، امکان فعال‌سازی اس ام اس بانک رو دارین.

      • محمد

        07 اردیبهشت 1401، 06:27

        خسته نباشید من چطور میتونم اس ام اس بانک کشاورزی را غیر فعال کنم

        • حسام کریمی

          08 اردیبهشت 1401، 12:02

          سلام وقتتون بخیر
          این مورد رو می‌تونید با مراجعه به شعبه انجام بدین!

      • رقیه رحمانی

        04 دی 1401، 12:36

        سلام خسته نباشید کارت من قبلا دفترچه سهامم بود ک کارتش کردم روی کارت اسم منه ولی سرپرستش پدرمه من برای فعال سازی پیامک باید خودم برم یا پدرم

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید