30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک کد فعالسازی؛ چگونه کد OTP پیامکی ارسال کنیم؟

ارسال پیامک کد فعالسازی؛ چگونه کد OTP پیامکی ارسال کنیم؟

168

حتما برایتان پیش آمده که در سایتی ثبت‌نام کرده باشید و برایتان یک کد، اس ام اس شده باشد. به این اس‌ام‌اس، پیامک کد فعالسازی یا پیامک احراز هویت یا کد OTP پیامکی می‌گویند. این قابلیت مهم اهمیت بالایی در امنیت سایت‌ها و نرم‌افزارها دارد و در حال حاضر بسیاری از سایت‌های مطرح جهان از آن استفاده می‌کنند.

در این مقاله کوتاه قصد داریم با پیامک کد فعالسازی، کاربردهای آن و افزونه‌هایی که می‌توان با آن کد احراز هویت فرستاد آشنا شویم. پس با ما همراه شوید.

وب‌سایتت رو به پیامک مجهز کن!

با ارسال پیامک در هنگام ثبت‌نام مشتری را احراز هویت کنید و خیال مشتری را پس از خرید با یک پیامک راحت کنید!
10% تخفیف!
API10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

در سامانه ملی پیامک می‌توانید با استفاده از سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن (الگو) به لیست سیاه مخابرات، کد احراز هویت پیامک کنید. این روش سرعت بالایی دارد و با آن می‌توانید بدون نیاز به خط خدماتی اختصاصی، به تمام مخاطبان اس‌ام‌اس بفرستید.

بابانوئل در حال درخواست پیامک احراز هویت و پسربچه‌ای در حال وارد کردن پیامک کد فعالسازی

پیامک کد فعالسازی (OTP) چیست؟تصویری درباره پیامک کد فعالسازی یا کد OTP

عبارت OTP مخفف کلمه One-time password یا رمز عبور یکبار مصرف است. اگر تابه‌حال برای مشاهده مسابقات زنده ورزشی وارد سایت آنتن شده باشید، می‌دانید که برای ورود به بخش زنده مسابقات باید با وارد کردن شماره موبایل، خود را احراز هویت کنید. این عمل با استفاده از پیامک کد فعالسازی ملی پیامک انجام می‌شود.

رمز یکبار مصرف یا همان کد OTP، پیامی حاوی اعداد، حروف الفبا یا دیگر کاراکترهاست که به صورت خودکار ایجاد می‌شود و کاربر را برای یک تراکنش یا ورود به سایت، احراز هویت می‌کند. پیامک کد فعالسازی در اعتبار‌سنجی شماره تلفن کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد و از جهت دیگر ثبت‌نام و ورود در سایت و نرم افزارهای مختلف را به راحت‌ترین شکل ممکن فراهم می‌کند. این کدها تنها یکبار قابل استفاده بوده و پس از مدت زمان مشخص (معمولا بین 30 ثانیه تا 2 دقیقه) فاقد اعتبار خواهند شد.

گاهی برای ورود یا ثبت‌نام در سایت‌ها و حتی انجام تراکنش‌های مالی، پیامکی برایتان فرستاده می‌شود. این اس‌ام‌اس شامل اعداد و کاراکترهایی است که باید آن‌ها را در جای مشخص شده بنویسید تا وارد سایت شوید یا بتوانید تراکنش خود را انجام دهید.

با استفاده از کدهای تایید اعتبار سنجی یا کد تایید پیامکی، شما به وب‌سایت، نرم‌افزار یا بانک اطمینان می‌دهید شخصی که در حال انجام این فعالیت‌هاست، خود شما هستید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با پیامک کد فعالسازی، این ویدئو را از کانال آپارات ملی پیامک تماشا کنید.

چرا باید از پیامک های کد تایید استفاده کرد؟

در اغلب موارد کاربران برای ورود به یک وب‌سایت از یک نام کاربری و رمز عبور استفاده می‌کنند. حالا اگر به جای رمز عبور هر بار پیامک کد تایید را دریافت کنند و رمز عبور یکبار مصرف داشته باشند، از سرقت رفتن اطلاعاتشان جلوگیری می‌کند. احراز هویت پیامکی می‌تواند برای سایت موسسات و شرکت‌ها، بانکداری الکترونیک و سایر سیستم‌هایی که داده‌های حساس دارند، مفید باشد.

کاربرد کد فعالسازی (OTP)مردی در حال محافظت از وب‌سایت با پیامک احراز هویت

در قسمت قبلی درباره اینکه اصلا چرا باید از رمز عبور یک بار مصرف استفاده کنیم صحبت کردیم و حالا زمان آن رسیده که کاربردهای کد تایید پیامکی را با هم مرور کنیم.

  • احراز هویت کاربران
  • افزایش امنیت سایت
  • تسریع در روند ورود و ثبت‌نام
  • تسهیل بازیابی رمز عبور
  • تشویق کاربران به عضویت در سایت
  • سرعت بالای ارسال پیامک با روش ارسال از طریق پترن

احراز هویت کاربران

ارسال پیامک کد فعالسازی در سایت و نرم افزار برای بخش فروشگاهی سایت و یا نرم‌افزار اهمیت زیادی دارد. با استفاده از این روش کاربرانی که به صورت میهمان وارد سایت می‌شوند می‌توانند بدون الزام به ثبت‌نام شماره موبایل خود را احراز هویت کنند.تصویری از یک سایت ایمن که از رمز یکبار مصرف استفاده می‌کند.

افزایش امنیت سایت

ارسال کد احراز هویت جزو مهم‌ترین موارد حفظ امنیت و کنترل رفتار کاربران است. مثلا فرض کنید کسی با یک کارت بانکی دزدی می‌خواهد از یک فروشگاه آنلاین خرید کند. اگر آن فروشگاه از پیامک کد فعالسازی استفاده کند، کد تایید به دست آن شخص نمی‌رسد و از خرید غیرمجاز جلوگیری می‌شود.

تسهیل در روند ورود و ثبت‌نام

افراد اغلب دوست دارند برای ورود یا ثبت‌نام در یک سایت، فرآیند ساده‌ای را طی کنند. بنابراین باید تا جایی که می‌توانید ورود و عضویت در سایت را برای کاربران و مشتریان ساده کنید. با استفاده از رمز عبور یکبار مصرف، کاربران در کمترین زمان ممکن در سایت عضو می‌شوند و مراحل زیاد ثبت‌نام و سیستم ورود پیچیده، آن‌ها را از عضویت در وب‌سایت دل‌زده نمی‌کند و در نهایت باعث افزایش بازخورد کسب‌وکار دیجیتال شما می‌شود.

همانطور که قبل‌تر نیز گفته شد، ارسال کد تأیید پیامکی بسیار مهم بوده و می‌بایست برای تمامی شماره‌هایی که با سایت‌ها و یا نرم افزارهای مختلف در تعامل هستند ارسال گردد و در صورت عدم ارسال موفقیت‌آمیز، روند خرید یا فعالیت‌های دیگر کاربران در سایت و یا نرم افزار مختل خواهد شد.

به همین دلیل به مشتریان ملی پیامک پیشنهاد می‌شود برای ارسال پیامک OTP از سرویس ارسال پیامک از طریق الگو (پترن) استفاده کنند.

معرفی افزونه پیامک کراسنو برای وردپرس و ووکامرسحتما بخوانید: معرفی افزونه پیامک کراسنو برای وردپرس و ووکامرس

فردی در حال احراز هویت پیامکی با استفاده از رمز یکبار مصرف otp است.روش‌های ارسال پیامک کد فعالسازی (OTP)

ارسال پیامک کد اعتبار سنجی به 3 روش در وب سرویس ملی پیامک قابل انجام است که به ترتیب آن‌ها را توضیح خواهیم داد. حالا شما بر اساس نیازتان می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کرده و استفاده کنید.

در تمامی موارد ارسال کد تایید اعتبار سنجی به لیست سیاه مخابرات (ارسال پیامک بر اساس الگو) نیز انجام می‌گیرد.

ارسال پیامک بر اساس پترن (وب سرویس خدماتی اشتراکی)

هنگامی که یک پنل پیامکی و خط خریداری می‌کنید، خط به صورت پیش‌فرض تبلیغاتی است و نمی‌توان از آن به لیست سیاه (کسانی که پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند) کد OTP فرستاد. در این حالت یا باید خط تبلیغاتی خود را به خط خدماتی تبدیل کنید که فرآیندی زمان‌بر است و یا از وب‌سرویس خدماتی اشتراکی استفاده کنید.

در این روش باید یک بار الگوی مورد نظرتان را در پنل کاربری ملی پیامک درج کنید و پس از تایید آن توسط واحد اداری، می‌توانید پیامک‌های خود را ارسال کنید. برای آشنایی کامل با درج الگو برای ارسال پیامک کد فعالسازی از خطوط خدماتی اشتراکی ملی پیامک بهتر است ویدیو زیر را تماشا کنید.

با توجه به توضیحات ارائه شده در ویدیو بالا، پس از آن‌که در پنل کاربری پیامکی لیست ویژه را درج کردید، باید الگوی پیامکی خود را هم مشخص کنید. برای این کار از قسمت ابزار ویژه -> وبسرویس خدماتی می‌توانید مطابق با توضیحات ویدیو با کلیک بر روی گزینه "درج متن جدید" الگوهای خود را وارد کنید.

نمونه پیامک کد فعالسازی می‌تواند به شکل زیر باشد:

"کاربر گرامی کد تأیید شما {0} می‌باشد.

melipayamak.com"

ارسال پیامک کد فعالسازی در زبان‌های برنامه نویسیارسال پیامک کد فعالسازی در زبان‌های برنامه نویسی

اگر در حال توسعه نرم افزار یا وبسایتی هستید و در پروژه خود به پیامک احراز هویت یا پیامک فعالسازی نیاز دارید، می‌توانید از قسمت مستندات ارسال پیامک در پنل ملی پیامک استفاده کنید. نمونه کدهای موجود در این قسمت برای راحتی کار شما آماده شده‌اند تا بدون نیاز به کدنویسی، از آن‌ها بهره ببرید.

در صورتیکه زبان برنامه‌نویسی موردنظر شما php ، #C و یا java کنسول ملی پیامک امکان ارسال کد تائید خودکار را به راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین تمامی نمونه کدهای مربوط به زبان‌های برنامه نویسی و فریمورک‌های متفاوت، در گیت هاب ملی پیامک نیز قرار داده شده‌اند.

متدهای مربوط به ارسال پیامک از سرویس‌های SOAP و REST پشتیبانی می‌کنند. بنابراین کاربران بر اساس نیازی که دارند می‌توانند از هر کدام از روش‌های ارائه شده برای ارسال ارسال پیامک کد فعالسازی استفاده کنند.

ارسال پیامک کد فعالسازی از طریق URL

ممکن است است سایت و یا نرم افزار شما ارسال پیامک را از طریق url انجام دهد. بصورت معمول ارسال پیامک کد فعالسازی در این روش بر اساس متد GET بوده که در ادامه الگوی ارسال پیامک از طریق url قرار می‌گیرد:

https://api.payamak-panel.com/post/Send.asmx/SendByBaseNumber2?username=&password=&text=&to=&bodyId=

در آدرس بالا پارمترهای ارسال کد تایید اعتبار سنجی OTP به شرح زیر هستند.

username : نام کاربری مربوط به پنل کاربری در سامانه ملی پیامک

password : رمز عبور مربوط به پنل کاربری در سامانه ملی پیامک

text : این قسمت همان متغیرهای درج شده در الگو یا پترن وب سرویس خدماتی هستند.

در صورتی‌که بیش از یک متغیر در متن وجود داشته باشد، متغیرها را با کاراکتر ; (نقطه ویرگول) از هم جدا کنید.

bodyId : کد متن مربوط به الگوی درج شده در پنل کاربری در بخش وب سرویس خدماتی

به‌عنوان مثال یک الگو در پنل کاربری با نام کاربری و رمز عبور test داریم که کد متن (bodyId) آن 12345 است. بنابراین الوی باید به شکل زیر نوشته شود:

"کاربر گرامی {0} کد تأیید ورود شما {1} می‌باشد.

Melipayamak.com"

متغیر {0} : نام کاربر

متغیر {1} : کد تأیید ورود

url ارسال پیامک کد فعالسازی به‌صورت زیر تکمیل می‌گردد.

https://api.payamak-panel.com/post/Send.asmx/SendByBaseNumber2?username=test&password=test&text=test;46584&to=0912345...&bodyId=12345

افزونه ارسال پیامک احراز هویتافزونه ارسال پیامک احراز هویت

اگر سایت شما با سیستم‌های مدیریت محتوا (cms) گوناگونی همچون وردپرس، جوملا، اپن کارت، whmcs و ... ساخته شده باشد، برای ارسال پیامک افزونه‌های متنوعی در اختیار شماست. در بخش آزمایشگاه افزونه ملی پیامک می‌توانید به چندین افزونه ارسال پیامک احراز هویت دسترسی داشته و از آن‌ها بهره‌مند شوید.

تمامی این پلاگین‌ها قابلیت ارسال پیامک از طریق الگو را دارند و بنابراین مشکلی بابت ارسال پیامک کد اعتبار سنجی به لیست سیاه مخابرات وجود نخواهد داشت.

افزونه‌های ارسال پیامک کد فعالسازی عبارتند از:

  • دیجیتس : این افزونه پرکاربردترین پلاگین در وردپرس و ووکامرس برای ارسال پیامک برای ثبت‌نام و ورود است. این پلاگین با ارائه تنظیمات متنوع ایجاد صفحه ورود و ثبت‌نام دلخواه را برایتان آسان می‌کند. همچنین در بخش تسویه حساب ووکامرس نیز قابلیت استفاده از کد تأیید را ارائه می‌دهد.
  • ارسال پیامک گرویتی فرم : یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرسی است که با استفاده از آن می‌توانید فرم‌های متنوع به همراه اطلاع رسانی پیامکی را داشته باشید. یکی از ویژگی‌های این افزونه قابلیت ارسال پیامک کد فعالسازی قبل از تکمیل فرم است.
  • افزونه کد تأیید جوملا : با استفاده از این پلاگین در سیستم مدیریت محتوای جوملا می‌توان کد تایید پیامکی برای ورود و عضویت در سایت فرستاد.
  • افزونه تأیید شماره موبایل whmcs : این ماژول پرکاربرد در سیستم whmcs کاربران را ملزم به احراز هویت شماره موبایل خود پس از ثبت‌نام می‌کند تا در صورت عدم انجام این کار به بخش‌هایی از پنل کاربری که مدیر سایت مشخص کرده است، دسترسی نداشته باشند.

کلام آخرفردی در حال استفاده از کد otp

در این مقاله در مورد ارسال کد فعالسازی از طریق پیامک صحبت کردیم و روش‌های مختلف ارسال آن را در سامانه ملی پیامک شرح دادیم.

با استفاده از ارسال کد تأیید اعتبارسنجی در سایت یا نرم افزار خود می‌توانید امنیت سیستم را افزایش دهید، کاربران را از طریق شماره موبایل احراز هویت کنید، ثبت‌نام و ورود سایت را به ساده‌ترین شکل ممکن پیاده سازی نموده و کاربران بیشتری را به عضویت در سایت خود تشویق کنید.

در کنار این ویژگی‌ها با استفاده از سرویس ارسال پیامک از طریق الگو هم پیامک‌های خود را به تمامی شماره‌ها (حتی شماره‌های موجود در لیست سیاه مخابرات) ارسال کنید. اگر هنگام ارسال پیامک کد فعالسازی به مشکلی برخوردید یا سوالی برایتان به وجود آمد، می‌توانید با ارسال تیکت از کارشناسان پشتیبانی ملی پیامک کمک بگیرید.

سوالات متداول

برای ارسال پیامک احراز هویت باید از چه پنل پیامکی استفاده کنم؟

برای استفاده از وب سرویس خدماتی ملی پیامک می‌توانید از تمام پنل‌ها به جز پنل پایه بهره‌مند شوید. درواقع می‌توانید پنل اقتصادی یا بالاتر را خریداری کنید تا به وب سرویس خدماتی دسترسی داشته و بتوانید ارسال پیامک از طریق الگو را اجرا کنید.

آیا برای ارسال کد otp نیاز است سایت اینماد داشته باشد؟

برای ارسال پیامک رمز یک بار مصرف با استفاده از ارسال پیامک با پترن نیازی به داشتن اینماد نیست. اما اگر بخواهید خط تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنید (بسته به خط و اپراتور مربوطه) شاید داشتن اینماد الزامی باشد.

آیا استفاده از کد اعتبارسنجی پیامکی خطراتی هم دارد؟

با توجه به کلابرداری‌های پیامکی باید هنگام دریافت پیامک احراز هویت نهایت دقت را به خرج داد تا قربانی فیشینگ پیامکی نشویم.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
61دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • Ali B.y

    23 بهمن 1402، 01:04

    سپاس

  • صوفی زاده

    07 اردیبهشت 1402، 14:45

    سلام وقت بخیر من می خوام کد فعال سازی ارسال کنم ، ولی روی سامانه خودم نماد اعتماد ندارم میخواستم ببینم می تونم از خطوط خدماتی شما به صورت اشتراکی استفاده کنیم ؟

    • ایمان عمادی

      08 اردیبهشت 1402، 13:42

      سلام شما هم وقت بخیر
      بله ارسال کد تایید و کد فعال سازی بدون اینماد نیز ممکن می‌باشد.

  • مصدق

    10 بهمن 1401، 11:15

    سلام ممنون از مقاله ی خیلی خوبتون
    این مورد در کدام پنل شما فعال می باشد؟ و همچنین من 2سایت دارم که میخوام کدفعالسازی را برای هردو سایت فعال کنم ایا برای این مورد باید 2پنل خریداری کرد یا با یک پنل هم میشه برای هر دئ سایتمون فعال کنیم؟

    • ایمان عمادی

      11 بهمن 1401، 13:37

      سلام
      ممنون بابت ثبت نظرتون!
      به جز پنل پایه بقیه پنل ها امکان اتصال به وبسرویس را دارند و میتوانید بعد از خرید هر کدوم پنل به هر دو سایت خود پنل را متصل بفرمایید.

  • سازگار

    08 آذر 1401، 11:17

    سلام وقت بخیر من دارم از سامانه شما استفاده می کنم و از افزونه دیجیتس هم دارم استفاده می کنم اما برای بعضی از شماره ها ارسال پیامک انجام نمی شه گویا اون شماره ها بلاک کردن خطشونو میشه راهنماییم کنید چطور میتونم به اون شماره ها هم پیامک ارسال کنم ؟

    • ایمان عمادی

      09 آذر 1401، 13:27

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای ارسال به کسانی پیامک ها تبلیغاتی شان را بستده اند (بلک لیست مخابرات) نیاز به خط خدماتی دارید، میتوانید برای ارسال پیامک کد تایید سایت خود از خطوط خدماتی اشتراکی ملی پیامک استفاده بفرمایید.
      ویدیو آموزش افزونه دیجیتس را بفرمایید:
      ویدیو آموزشی افزونه دیجیتس

  • زرشناس

    01 دی 1400، 15:50

    من برای وبسایتم دچار مشکل شدم درخواست اینو دارم که به شماره هایی که تبلیغاتی رو بستن هم ارسال بشه آیا سامانه شما هم این مشکل رو داره یا نه ارسال پیامک ش انجام میشه به همه شماره ها ؟ وبرای اینکه این امکان رو داشته باشم کدوم پنل رو باید بخرم

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 10:48

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه
      از هر سامانه‌ای استفاده کنید باز هم این مشکلو دارین چون لیست سیاه از طرف مخابرات مشخص شده

  • عبدالله

    01 دی 1400، 14:25

    الان واسه ارسال لیست سیاه میشه از پنل شما استفاده کرد توو بعضی پلنها ظاهرا نمیشه کد یکبار مصرف سایت برای شماره های بلاک کردن ارسال بشه این چجوریه راهنمائی می کنید لطفا ؟؟

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 13:16

      با سلام
      بله، شما می‌توانید با استفاده از سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن (ارسال پیامک با استفاده از خطوط خدماتی اشتراکی) ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات را داشته باشید.

  • بهاره

    01 دی 1400، 14:23

    سلام روز بخیر من خوندم مقاله تون رو می خواستم بپرسم برای سایتم کدوم پنل رو خریداری کنم که هم ارسال انبوه بتونم داشته باشم و هم بتونم از کد ا تی پی توی سایتم استفاده کنم ممنون میشم راهنمائی بفرمائید

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 13:19

      سلام، وقت شما بخیر
      برای استفاده از وب سرویس در سامانه ملی پیامک پایین تری پنلی که می‌توانید آن را تهیه کنید، پنل اقتصادی است. در این پنل علاوه بر وبسرویس، امکان ارسال انبوه نیز وجود دارد.
      برای اگاهی و آشنایی بیشتر با پنل های ارائه شده در سامانه ملی پیامک، می‌توانید صفحه تعرفه‌ها را مطالعه نمایید. همچنین در صورت نیاز با واحد پشتیبانی سامانه ملی پیامک (02163404) تماس حاصل فرمایید.

  • صفری

    01 دی 1400، 13:05

    سلام وقتتون بخیر من یک سایت تازه تاسیس دارم که هنوز سایتم هم کامل نیستش و اینماد هم ندارم ایا برای ارسال کدتایید باید حتما برای سایتم اینماد بگیرم تا بتونم از وب سرویس خدماتی شما استفاده کنم؟
    ممنون از پاسخگویی

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 13:26

      سلام دوست عزیز.
      برای ارسال پیامک کد تایید به وسیله سرویس ارسال پیامک از طریق پترنوجود اینماد الزامی نبوده و در صورتی که محتوای سایت شما توسط واحد اداری مورد تایید قرار گیرد، این امکان برای شما فعال خواهد شد.
      در صورتیکه برای حوزه کسب و کار خود دارای مجوزه‌های مربوطه از مراجع ذیصلاح باشید نیز ارسال پیامک بر اساس پترن به صورت کامل برای شما فعال خواهد شد.

  • قدرت آبادی

    30 آذر 1400، 11:11

    سلام وقتتون بخیر
    سایتی داریم فاقد نماد اعتماد و درگاه پرداخت است و صرفا پرداخت ها درب منزل صورت میگیرد
    بنظرتون متن وب سرویس خدماتی اشتراکی ما تایید میگردد یا خیر؟

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 13:28

      با سلام.
      در صورتی که برای فعالیت (کسب و کار) خود دارای مجوزهای مربوط باشید، این امکان برای شما فعال خواهد شد.
      برای ارسال کد تایید پیامکی نیاز به موارد فوق نبوده و در صورتیکه محتوای سایت فروشگاهی شما مورد تایید باشد، این مورد فعال خواهد شد

  • شقایق نجفی

    29 آذر 1400، 12:31

    سلام وقت بخیر
    ایا این امکان برای ارسال کننده پیامک وجود داره که بشه همراه با کد تایید نوشتاری از ویس هم استفاده کرد تا افراد نابینا بتونن از سایتمون هم استفاده کنن
    سایت ما امکاناتی برای افراد نابینا ایجاد کرده تا بتونن به راحتی برای خودشون خرید کنن بدون نیاز به کمک
    فقط برامون موضوع کد تایید مونده که اگه بشه عالیه

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 13:29

      با سلام.
      بله در صورتیکه تمایل دارید برای افراد نابینا یا افرادی که قابلیت مشاهده متن پیامک دریافتی را ندارند، کد تایید یا متون دیگری ارسال فرمایید، می‌توانید وبسرویس پیامک صوتی استفاده نمایید.

  • امین اصفهانی

    28 آذر 1400، 18:01

    ایا امکانش هست که برای ارسال از طریق الگو برای یک سایت مزایده هم استفاده کرد؟ اینماد و مدارک لازم هم داریمو

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 13:30

      سلام دوست عزیز
      بله، در صورت ارائه مجوزهای لازم، بدون نیاز به اینماد یا درگاه پرداخت، می‌توانید از سرویس ارسال پیامک کد تایید به تمامی شماره ها (حتی لیست سیاه مخابرات) استفاده نمایید

  • شادمهر تراکش

    28 آذر 1400، 16:10

    سلام پنل شما روی همه ی سایت ها قابلیت اتصال رو داره من از فروشگاه ساز پرتال یک سایت خریدم کی خوام پنل پیامکی بهشس متصل بشه ایا این مورد امکان پذیر هست و کدوم پنل پیامکی مناسب هست

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 14:45

      سلام، وقت بخیر دوست عزیز
      برای استفاده از وبسرویس سامانه ملی پیامک در سایت ساز پرتال می‌توانید از آموزش اتصال ملی پیامک به پرتال استفاده نمایید.

  • اردشیری

    28 آذر 1400، 16:04

    درود
    ما اگر دو تا سایت داشته باشیم برای استفاده از وب سرویس برای هر دو سایت ها میتوانیم از یک پنل پیامک استفاده کنیم؟
    همین پنل اقتصادی برای دو تا سایت کفایت میکنه؟
    مرسی

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 14:52

      سلام،
      شما با استفاده از یک پنل کاربری پیامکی که قابلیت استفاده از وبسرویس را درا باشد (حداقل پنل اقتصادی) میتوانید بر روی هر تعداد سایت یا اپلیکیشن ارسال پیامک از طریق وبسرویس داشته باشید

  • علی بابایی

    27 آذر 1400، 19:29

    سلام ایا افزونه ایی مشابه دیجیتس دارید شما ؟ و در صورت اینکه ندارید ایا پشتیبانی هم نمیکنید از افزونه های مشابه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • مولایی فرد

    27 آذر 1400، 12:45

    سلام وقتتون بخیر ما سایتمون وردپرس هستش برای ارسال کدتایید شما فقط افزونه دیجیتس رو دارید برای وردپرس که کدتایید بفرسته یا فقط از افزونه دیجیتس پشتیبانی میشه
    ممنون از پاسخگویی

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 14:59

      سلام وقتتون بخیر
      برای مشاهده تمامی افزونه‌ها می‌توانید از صفحه آزمایشگاه افزونه ملی پیامک استفاده نمایید.
      افزونه ارسال پیامک کد تایید ورود و ثبت نام دیجیتس قابلیت ارسال کد تایید پیامکی در ووکامرس و وردپرس را دارا می‌باشد

  • حانیه کرمی

    26 آذر 1400، 13:50

    آیا شما برای اپن‌کارت هم افزونه کد تایید ارائه میکنید یا باید افزونه خریداری کنم. در صورت این که باید افزونه خریداری کنم اسم افزونه و سایت ارائه دهندش هم میتونید بهم بگید

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 15:00

      با سلام.
      افزونه ارسال پیامک کد تایید در سیستم مدیریت محتوای اپن کارت بصورت رایگان در میان افزونه‌های ملی پیامک ارائه نمی‌شود.
      این افزونه را باید خریداری فرمایید.

  • شقایق شمس

    23 آذر 1400، 20:55

    سلام خسته نباشین
    من یه سایت اموزش دارم در زمینه گرافیک برای ثبت نام تو سایتم نیاز به کد تایید هستش ایا امکان اینکار برام هست ؟؟؟
    و میخوام بعد اپلود هر مقاله برای کاربران پیامک ارسال بشه که باخبر بشن مقاله اپلود شده ؟؟

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 15:02

      با سلام.
      بله، شما می‌توانید برای سایت خود ارسال پیامک کد تایید و همچنین اطلاع رسانی مقالات را فعال سازید.
      پیشنهاد می‌گردد از صفحه آزمایشگاه ملی پیامک دیدن فرمایید تا در میان پلاگین‌های ارائه شده افزونه‌های مدنظر خود را انتخاب نمایید.
      و یا اینکه با ارسال تیکت به واحد پشتیبانی فنی و شرح دقیق درخواست خود به همراه سیستم پیاده سازی سایت خود راهنمایی کامل را دریافت فرمایید.

  • کاهانی

    23 آذر 1400، 20:54

    سلام خسته نباشید
    من بخوام یه همچین کاری رو بکنم برای اینستاگرامم
    یعنی یه لینک بذارم بگم همه بیان توش شمارشون رو وارد کنن ازشون اطلاعات داشته باشیم باید چیکار کنم؟

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 15:03

      برای این مورد نیاز است که به صورت تخصصی برای شما برنامه نویسی شود و بر روی یکی از صفحات وب پیاده سازی شود

  • حجت باقری

    23 آذر 1400، 19:07

    سلام هرینه هر پیامک با استفاده از خطوط خدماتی اشتراکی چقدره؟؟
    آیا امکان انتخاب اپراتور وجود دارد؟؟(خط نه اپراتور)
    ممنون از پاسخگویی

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 15:04

      با سلام دوست عزیز
      این مورد بستگی به تعرفه ثبت شده بر روی پنل کاربری پیامکی شما در سامانه ملی پیامک و همچنین خط ارسال کننده پیامک در سرویس ارسال پیامک از طریق پترن دارد.
      برای راهنمایی دقیق‌تر می‌توانید با واحد پشتیبانی سامانه ملی پیامک تماس حاصل فرمایید (02163404)

  • خباز

    23 آذر 1400، 11:42

    هزینه پیامک از طریق وب سرویس چگونه محاسبه و ارسال میگردد؟
    ایا به همان ترتیب هزینه پیامک بر روی پنل محاسبه میگردد؟
    ممنون

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 15:05

      هزینه ارسال پیامک در سامانه ملی پیامک از طریق پنل و یا وبسرویس تفاوتی نخواهد داشت

  • اسداله فلاح

    21 آذر 1400، 12:59

    سلام وقت بخیر ممنون از مقالتون
    من یک سایت دارم تو زمینه ی هنری فعالیت می کنه هم محصولات هنری فروخته میشه هم اموزش داده می شود نیاز هست که حتما کد تایید ارسال بشه و بعد از خرید نیز پیامک خرید براشون ارسال بشه راهنمایی بفرمایید ک امکان پذیر هست یا خیر کدوم پنل رو خریداری کنیم

    • نیلوفر اکبریان

      21 آذر 1400، 14:04

      دوست عزیز اگر ای نماد دارید، برای بررسی سایتتون با تیم وب‌سرویس تماس بگیرین تا برای استفاده از خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های ارسال پیامک راهنمایی‌تون کنند

  • مریم فقهی

    18 آذر 1400، 15:17

    سلام وقت بخیر من برای کد تایید کد تایید میخوام از پنل شما استفاده کنم میخواستم بدونم شرایط به چه صورت هستش؟
    ایا برای شماره هایی که بسته هستند هم ارسال انجام میشه؟
    هزینه های ارسال به چه صورت هستش؟
    قیمت سرویس های شما به چه صورت هستش؟

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 15:10

      با سلام دوست عزیز
      برای ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات، می‌توانید از سرویس ارسال پیامک بر اساس پترن (الگو) استفاده نمایید.
      براب مشادهده امکانات سرویس های ارائه شده در سامانه ملی پیامک و همچنین هزینه آنها می‌توانید از صفحه تعرفه‌ها را مطالعه فرمایید. و یا با واحد پشتیبانی سامانه ملی پیامک (02163404) تماس حاصل فرمایید.

  • جعفری

    17 آذر 1400، 10:16

    سلام ممنون از مقاله خوبتون ما یک نرم افزار داریم که میخواهیم به پنل پیامکی متصلش کنیم برای این مورد باید از همین آدرس urlای که توی مقاله تون گفتید استفاده کنیم درسته؟

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 10:26

      سلام خواهش میکنم، بله دوست عزیز، از همین آدرس‌ها استفاده بفرمایید و اگر نیاز به راهنمایی بیشتری بود، می‌تونین با بخش فنی ملی پیامک 02163404 تماس بگیرید.

  • محمد حسین صابونی

    16 آذر 1400، 12:58

    سلام وقتتون بخیر
    ما وبسایت نداریم ولی پیج داریم. چجوری میتونیم این تائید شماره موبایل رو داشته باشیم؟
    یعنی یه لینک بذاریم تو بیو بزنن روش موبایل شون رو تائید کنن

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 11:56

      سلام دوست عزیز
      این مورد برای پیج اینستاگرام در حال حاضر وجود نداره! چون اینستاگرام سرور خارجی داره، لطفاً برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی فنی 02163404 تماس بگیرید.

  • میلاد وفایی

    16 آذر 1400، 10:24

    سلام آخرین آپدیت دیجیتس شما برای کی هستش؟؟؟
    لطفا لینک دانلود مستقیم افزونه رو لطفا برام بفرستین تا انشالله در آینده پنل خریداری و تنظیمات آن انجام گردد.
    موفق باشید

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 12:06

      سلام جناب وفایی، آخرین آپدیت افزونه دیجیتس، مربوط به 2 ماه پیش هست. البته به زودی آپدیت جدید هم میاد.
      برای دریافت لینک دانلود آخرین آپدیت، لطفاً با پشتیبانی فنی 02163404 تماس بگیرید.
      چون لینک دانلود از طریق ارسال تیکت داخل سامانه، ارائه میشه! کد تخفیف خرید پنل هم داخل مقاله‌ای که براتون قرار دادم، وجود داره!

  • امیررضاوهابی

    15 آذر 1400، 18:06

    سلام وقتتون بخیر برای ارسال کد فعال سازی و لاگین سایتم از افزونه دیجیتس استفاده میکنم ایا سامانه شما این افزونه پشتیبانی میکنه که پنل خریداری کنم و وب سرویس پیامک فعال کنم؟
    ممنون از راهنمایی

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 12:07

      سلام دوست عزیز
      بله این امکان پشتیبانی میشه و حتی میتونین افزونه دیجیت ملی پیامک رو تهیه و نصب بفرمایید.
      حداقل پنل اقتصادی و پنل‌های بالاتر امکان اتصال به وب سرویس رو دارند.

  • حسینی

    15 آذر 1400، 10:26

    سلام وقت بخیر سایت ما یک سایت آموزشی هست و نیازی به درگاه پرداخت ندارد چون هزینه ای دریافت نمی شود و لی لازم هست کد تایید ورود به سایت برای همه ی کاربران انجام شود میخوتستم بدونم ما می تونیم با استفاده از الگو و پترن این مورد رو انجام بدیم به سایت ما هم تعلق می گیرد

    • نیلوفر اکبریان

      17 آذر 1400، 14:12

      دوست عزیز اگر سایتتون ای نماد و مجوز داره، برای بررسی شرایط با 02163404 تماس بگیرید و با تیم وب‌سرویس صحبت کنید تا برای ارسال پیامک از طریق پترن راهنمایی‌تون کنند

  • نصیر بازرگان

    11 آذر 1400، 14:28

    من مقاله اراسل از طریق پترن رو مطالعه کردم و توی مقاله گفته شده که باید سایت داشته باشیم ولی ما از یک پرتال سازمانی استفاده میکنیم آیا میتونیم از این امکان استفاده کنیم؟

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 15:12

      با سلام دوست گرامی.
      در صورتیکه در پرتال سازمانی شما قابلیت پیاده سازی api سرویس ارسال پیامک از طریق پترن وجود داشته باشد، شما می‌توانید با ارائه مجوزهای مربوط به سازمان خود از این سرویس استفاده فرمایید.

  • صبا اله یاری

    11 آذر 1400، 12:18

    درود
    من برنامه نویسم اغلب سایت هایی که برای کاربران راه اندازی کردم از وب سرویس ملی پیامک استفاده میکنند بدون شک یکی از قویترین و بی خطا ترین وب سرویس های در حال حاضر هستید همچنان به کاربرانم سامانه شما پیشنهاد میکنم ممنون که انقد خوبید.

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 15:12

      سلام دوست گرامی.
      خوشحالیم از همکاری با شما و امیدواریم این همکاری ادامه داشته باشه

  • فاضل رحیم

    11 آذر 1400، 09:49

    سلام کد otp در سایت ما لینک پرداخت میباشد که برای هرکسی متغیره
    این لینک ها رو به چه شکل تعیین کنیم که تایید شود؟
    ممنون از پشتیبانی خوبتون

  • عیوض رضایی

    09 آذر 1400، 21:07

    ایا نسخه دیجیتسی که برای کد تایید استفاده میکنیم مهم هستش که چی باشه؟
    باید حتما مال خودتون رو تهیه کنیم؟ یا با ژاکت هم متصل میشه ؟
    سرعت ارسال چجوریه؟ برای من مهم هستش که زیر 30 ثانیه دیگه حتما ارسال بشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سینا جعفری

      27 بهمن 1400، 15:16

      با سلام، برای استفاده از افزونه ارسال پیامک کد تایید ورود و ثبت نام دیجیتس (دیجیتز یا دیجیت) در سامانه ملی پیامک تفاوتی وجود ندارد، زیرا افزونه ژاکت و افزونه ملی پیامک هر دو از سرویس ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات پشتیابنی می‌کنند.
      و بصورت معمول نیز سرعت ارسال پیامک زیر 10 ثانیه می‌باشد.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید