30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس – راهکاری طلایی برای آموزشگاه های کنکور

پنل اس ام اس – راهکاری طلایی برای آموزشگاه های کنکور

124

کلاس کنکور، کتاب تست، جزوه کمک آموزشی و راهنمای انتخاب رشته همۀ زندگی یک متقاضی کنکور حداقل به مدت 1 سال است. دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان همیشه دنبال پیدا کردن آموزشگاه و استاد خوب هستند و می‌خواهند بهترین نتیجه را از آزمون سراسری داشته باشند.

امروز 100 دانشجو جدید جذب کنید!

با ارسال پیامک به محله و منطقه خود دانش آموزان جدیدی را جذب کنید و نمرات، تولد، جلسات لغو شده و... را به صورت پیامک اطلاع رسانی کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

اگر شما هم یکی از صاحبان و مدیران آموزشگاه‌های کنکور سطح کشور هستید، برای جلب توجه این متقاضیان و دعوت به ثبت‌نام باید روش‌های تبلیغ متفاوت‌تری را انتخاب کنید. تا همین چند سال پیش برای جذب مشتری از روزنامه و تراکت استفاده می‌شد ولی این روزها بیشتر مردم به خصوص نسل پنل اس ام اس برای آموزشگاه کنکورجدید از گوشی موبایلشان استفاده می‌کنند. پس اگر می‌خواهید توجه این دانش‌آموزان را جلب کنید، باید سراغ تبلیغات دیجیتال یعنی حضور در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و از همه مهم‌تر بازاریابی پیامکی بروید.

 

ما هم این جا هستیم تا در حوزه تبلیغات پیامکی به تمام سوال‌های شما پاسخ دهیم و بهترین تبلیغات دیجیتال، یعنی بازاریابی پیامکی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه شوید تا اینجا مفصل دربارۀ صفر تا صد پنل اس ام اس برای آموزشگاه کنکور را بخوانید.

پنل ارسال پیامک چیست؟!

بیایید اول از همه با ابزار کارتان یعنی پنل ارسال اس ام اس آشنا شوید. پنل، نرم افزاری آنلاین است که هر موقع به اینترنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید به راحتی و در حجم انبوه برای کاربران پیامکِ تبلیغاتی، خدماتی و اطلاع‌رسانی بفرستید.

برای همین در ادامه می‌خواهم خیلی سریع و خلاصه به ویژگی‌های پنل اس ام اس برای آموزشگاه کنکور، اشاره کنم.

با پیامک انبوه شروع کنید!

ارسال انبوه پیامک برای پنل آموزشگاه کنکوراولین تبلیغی که با پنل اس ام اس برای آموزشگاه کنکور می‌توانید انجام دهید، ارسال پیامک به صورت انبوه است.

 ارسال پیامک انبوه دقیقاً یک تبلیغات وسیع و گسترده با قیمتی به مراتب مناسب‌تر است که اسم شما را به گوش تعداد زیادی از شهروندان می‌رساند. پیشنهاد می‌کنم که موسسه‌تان را در یک جمله معرفی کنید، شعارتان را بنویسید و با آدرس یا شماره تلفن و آدرس سایت پیامک را برای تعداد زیادی از شهروندان به صورت انبوه بفرستید.

بعد از ارسال حتماً گزینه دریافت فایل گزارش را هم فعال کنید تا بتوانید بازخورد تبلیغ انبوه را تحلیل کنید، در جریان تعداد ارسالی و تعداد پیامک‌های نرسیده به دست مشتری قرار بگیرید.

قابلیت تبلیغات منطقه‌ای پنل اس ام اس برای آموزشگاه کنکور

مهم‌ترین قابلیت پنل اس ام اس برای آموزشگاه کنکور ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به صورت منطقه‌ای است. شما می‌توانید برای 17 کلانشهر بزرگ کشور از ابزار ارسال از روی نقشه (پیامپ) استفاده کنید و برای شهرهای کوچک‌تر هم سراغ ابزار کدپستی بروید.

با این ابزار می‌توانید برای منطقه خودتان یا هر محله‌ای که مدنظرتان است، پیامک تبلیغاتی بفرستید، آموزشگاهتان را در سطح منطقه به دیگران معرفی کنید و از همین اول دانش‌آموزانی که در نواحی اطراف زندگی می‌کنند را جذب کنید.

این قابلیت در شهرهای بزرگ‌تر با توجه به بُعد مسافت و سختی رفت‌وآمد در مسیرهای طولانی بیشتر طرفدار دارد. حتی برای تاثیر بیشتر این ابزار می‌توانید تخفیف ویژه ثبت‌نام برای محله خودتان در نظر بگیرید و آن را به صورت پیامک ارسال کنید. در آخر خوب است این نکته را بدانید که هیچ کدام از روش‌ها و ابزارهای تبلیغاتی قابلیت ارسال تبلیغات به صورت محله‌ای و به تفکیک مناطق را ندارند.

نظرسنجی و توجه به نظر دانش‌آموزان

همانطوری که خودتان هم روزی دانش‌آموز کنکوری بودید، حتماً می‌دانید که کیفیت آموزش در این دوران اهمیّت زیادی دارد. اگر آموزشگاه شما کیفیت آموزش را در سطح بالایی نگه دارد، مطمئن باشید که روزبه‌روز متقاضیان بیشتری سراغتان خواهند آمد. برای همین باید حتماً در جریان وضعیت کلاس‌ها و رضایت دانش‌آموزانتان باشید.

نظرسنجیپیشنهاد می‌کنم بعد از برگزاری کلاس یا هر دورۀ آموزشی سراغ ابزار نظرسنجی پنل اس ام اس برای آموزشگاه کنکور بروید و نظر دانش‌آموزان را دربارۀ کیفیت کلاس‌ها جویا شوید. ابزار نظرسنجی هم شما را به عنوان مدیریت در جریان کلاس‌ها، کیفیت آموزش و نحوه تدریس قرار می‌دهد و هم کمک می‌کند تا توجه و رضایت دانش‌آموزان را بیشتر جلب کنید، به آن‌ها نشان دهید که برای رضایتشان ارزش قائل هستید و می‌خواهید کیفیت را هرچه بیشتر ارتقا دهید. مطمئن باشید که نظرسنجی تاثیر خوبی در جلب نظر مثبت مراجعان خواهد داشت.

ارسال پیام‌های سررسید

آموزشگاه کنکور بر خلاف دیگر موسسه‌های سطح کشور تنها یک دوره ندارد، بلکه برای دروس مختلف هر رشته چندین دوره برگزار می کنند، کلاس‌ها و منابع آموزشی مختلف دارد و برای دانش‌آموزان پشتیبانی برگزار می‌کند. همین باعث شده تا تقریباً هزینۀ کلاس کنکور از کلاس زبان یا رانندگی و هنر بیشتر باشد.

پنل پیامک برای نمایشگاه مبلحتما بخوانید: پنل پیامک برای نمایشگاه مبل

با توجه به این هزینه سنگین پیشنهاد می‌کنم که حتماً شرایط ثبت‌نام قسطی را فراهم کنید و خیلی هم نگران زمان یادآوری پرداختها نباشید.

تا همین چند سال پیش اگر دانش‌‌آموزی قسطی در کلاس ثبت‌نام می‌کرد، باید نیروی اداری و دفتری آموزشگاه چند بار با او تماس می‌گرفتند تا زمان پرداخت را یادآوری کنند. حالا اگر چنین چیزی را برای تعداد بالایی در نظر بگیرید، خودتان متوجه می‌شوید که چقدر این تماس‌ها می‌تواند برای موسسه زمانبر و هزینه‌بر باشد. در صورتی که با سامانه پیامکی به ابزاری به نام ارسال سررسید دسترسی دارید، که به صورت خودکار قابل تنظیم کردن است تا یادآوری‌های مهم را برای شخص مورد نظر اس ام اس کند.

 با پنل اس ام اس برای آموزشگاه کنکور می‌توانید نام و مشخصات هر دانش‌آموز، میزان قسط و زمان پرداخت را ثبت کنید تا سامانه اتوماتیک روز پرداخت قسط یا حتی چند روز قبل پیامک یادآوری را برای شخص بفرستد. این یادآوری به صورت هفتگی، ماهیانه و سالیانه هم روی پنل تنظیم شدنیست و علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه، زمان زیادی هم از نیروی دفتری شما نمی‌گیرد.

اطلاع‌رسانی‌های مهم که همه باید بدانند!

وب سرویس پیامکیهرآموزشگاه کنکور یا موسسه آموزشی به اطلاع‌رسانی‌های مهمی مانند برگزار نشدن یا جابه‌جا شدن زمان کلاس، تعطیلی آموزشگاه در زمان خاص، برگزاری دوره‌های ویژه مانند وبینار و سمینار و .... دارد که تماس گرفتن برای هر کدام از این موارد آن هم در تعداد بالا دوباره هم هزینه و هم زمان زیادی از شما و نیروی دفتری آموزشگاهتان می‌گیرد. برای همین بهترین کار باز هم استفاده از پنل اس ام اس برای آموزشگاه کنکور است.

البته برای استفاده از این ابزار باید حتماً شماره تلفن دانش‌آموزان را به صورت اختصاصی و تفکیک‌شده (بر اساس کلاس و دوره) در دفترچه تلفن پنل ثبت کنید و بعد وارد قسمت ارسال پیامک شوید. در قسمت ارسال انبوه پیامک موردنظرتان را بنویسید و گزینه دفترچه تلفن را انتخاب کنید. حالا می‌توانید کلاسی که می‌خواهید را انتخاب کنید و اس ام اس اطلاع‌رسانی را بفرستید. در مدت ده دقیقه پیامک اطلاع رسانی شما به دست دانش‌آموزانتان خواهد رسید و دیگر نیازی به تلفن زدن و هزینه اضافی ندارد. این را هم یادتان باشد، بر خلاف تماس که شاید تعداد زیادی آن را جواب ندهند، با ارسال پیامک می‌توانید مطمئن باشید که اس ام اس ارسالی به دست همه مخاطبین می‌رسد.

قابلیت و خدمات وب سرویس پیامکی

بین مهم‌ترین قابلیت‌های پنل اس ام اس برای آموزشگاه کنکور در آخر نوبت به خدمات وب‌سرویس پیامکی می‌رسد.

حالا دیگر در دورانی هستیم که تقریباً تمام آمورشگاه‌ها هم وبسایت دارند و هم با شیوع پاندمی کرونا وارد فصل آموزش‌های آنلاین شدند. در این شرایط شما می‌توانید با استفاده از خدمات وب‌سرویس پیامکی سایت و پنلتان را بهم وصل کنید و از خدمات ارسال پیامک استفاده کنید.

در حین ورود دانش‌آموزان به سایت و ساخت حساب کاربری می‌توانید با خدمات وب‌سرویس رمز عبود، رمز یکبار مصرف و کد تائیدیه و .... را برایشان بفرستید.

جمع‌بندی

تا اینجا با کاربردهای مختلف پنل اس ام اس برای آموزشگاه کنکور آشنا شدید. برای استفاده از این قابلیت‌ها و ابزارهای کاربردی دیگر پنل پیامکی، مانند جذب مشتری، ارتباط و تعامل بهتر با آن‌ها، می توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت نام کنید تا تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرد و برای دریافت پنل راهنمایی‌تان کند.

پنل اس ام اس برای آموزشگاه کنکورهمچنین اگر فرصت چک کردن وبسایت ملی پیامک را ندارید، می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و کارهای دریافت پنلتان را زیر یک ساعت با کمک تیم فروش پیگیری کنید. برای آموزش هم در آپارات ملی پیامک نحوۀ کارکردن با تمام ابزارهای ارسال اس ام اس را می‌توانید به صورت کامل ببینید و در صورت نیاز برای تیم فنی تیکت بفرستید تا مشکل شما را برطرف کنند.

حالا اگر هنوز نیاز به مشاوره بیشتر دارید، در قسمت کامنت‌ها برایمان بنویسید، تا فوراً به آن پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
50دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • کیمیا ملکی

    10 دی 1400، 16:35

    درود برشما
    من میخوام از سرویس شما استفاده کنم
    برام همین مسائلی که تو این مقاله توضیح داده اید مهم هستش و میخوام مطمئن بشم که برای همه شماره ها ارسال پیامکم انجام بشه
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • ایمان عمادی

      12 دی 1400، 10:35

      سلام وقتتون بخیر
      خانم ملکی اگر متن پیامک شما تبلیغاتی باشه، متاسفانه به لیست سیاه مخابرات ارسال نخواهد شد.
      برای این مورد پیشنهاد می‌کنم مقاله “خطوط خدماتی چیست؟” رو مطالعه بفرمایید.
      اگر سوالتون برطرف نشد، لطفاً با بخش فروش به شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • ازاده نیکومنش

    10 دی 1400، 09:23

    سلام صبح شما بخیر و شادی
    بنده یک سایت دارم مبنی براموزش دروس تخصصی کنکور میخواستم برای ارسال کد های تایید و مراحل ثبت نام از پنل پیامکی استفاده کنم ایا پنل شما این دسترسی را به من میدهد؟
    ممنون از راهنمایی شما

    • ایمان عمادی

      12 دی 1400، 10:41

      سلام سپاس از شما
      وقت شما بخیر، ای کاش زبان برنامه‌نویسی و یا CMS مورد استفاده برای وب سایت خودتون رو می‌فرمودین تا پاسخ دقیق‌تری ارائه بدیم خدمتتون!
      برای این کار خیلی راحت می‌تونین استفاده بفرمایید. جهت آموزش و اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌کنم صفحه “ارسال پیامک بر اساس پترن (الگو)” رو مطالعه بفرمایید و اگر همچنان سوالی براتون بدون پاسخ مونده باشه، با شماره 02163404 و داخلی 1 و سپس داخلی 3 که کارشناسان فنی ملی پیامک پاسخگو هستند، تماس بگیرید.

  • نصیر خسروخاور

    09 دی 1400، 17:17

    من توی آموزشگاه کار میکنم و قصد داریم برای افرادی که میخوان برای کنکور آماده بشن ارسال پیامک انجام بدیم شما چه روشی رو پیشنهاد میدید
    آیا بانک شماره دانشجو ها و یا دانش آموزان رو دارید؟

    • ایمان عمادی

      12 دی 1400، 10:37

      جناب خسروخاور عزیز، شما می‌تونید از صفحه ورود به پنل و با نام کاربری mdemo و رمز عبور mdemo وارد پنل مهمان ملی پیامک بشید و از قسمت {ارسال –» منطقه،هدفمند} بانک‌های شماره موبایل تفکیک شده رو مشاهده بفرمایید. اگر هم نیاز به راهنمایی بیشتر دارین، با شماره 02163404 و بخش فروش ملی پیامک تماس بگیرید.
      دسترسی به بانک شماره موبایل‌های تفکیک شده اصناف روی پنل شرکتی و تجاری وجود داره!

  • فرج الهی

    09 دی 1400، 09:26

    سلام وقتتون بخیر سوالی ازتون داشتم راجب این شماره هایی که برای تبلیغات میشه استفاده کرد آیا پنل شما این قابلیت رو داره که ما بتونیم بازه سنی و جنسیت رو داخلش انتخاب کنیم که جامعه هدفمون هدفمندتر بشه؟

    • ایمان عمادی

      12 دی 1400، 10:33

      سلام وقت شما هم بخیر باشه!
      در حال حاضر امکان ارسال پیامک به تفکیک بازه سنی وجود نداره! علتش اینه که افراد هر سال و بهتر بگم، هر ماه سنشون تغییر میکنه و بانک شماره دقیقی به تفکیک سن افراد وجود نداره!
      ولی در حال حاضر بانک شماره موبایل به تفکیک جنسیت آقا یا خانم برای هر شهر وجود داره که شما ‌می‌تونین برای این مورد پنل شرکتی یا تجاری رو تهیه بفرمایید و از قسمت {ارسال –» منطقه،هدفمند} استفاده بفرمایید.

  • صدفی

    09 دی 1400، 09:26

    سلام ممنون از مقاله خوبتون ما اگه بخوایم از طریق جنسیت دسته بندی کنیم و پیام ارسال کنیم ایا روی پنل شما امکانش وجود داره و روی کدوم پنل دارید این بانک شماره ها رو؟
    ممنون از پاسخگویی

    • ایمان عمادی

      12 دی 1400، 10:30

      سلام ممنون از لطف شما!
      بله امکان ارسال پیامک به تفکیک جنسیت وجود داره!
      بانک شماره موبایل جنسیت آقایان و بانوان هر شهر روی پنل شرکتی و تجاری قابل دسترسی هست.

  • محمد میرزائی

    08 دی 1400، 11:47

    سلام برای ارسال پیامک های سررسید امکانش هست چند بار تکرار داشته باشیم و فردی که مثلا قسطش رو پرداخت بصورت دستی ارسال پیامک بعدیش رو متوقف کنیم؟

  • کوروش رحمتی

    08 دی 1400، 10:50

    سلام با توجه به مقاله ای که زحمت کشیدید و در اختیار ما قرار دادید می خواستم بدونم شما بانک شماره های دانشجویان و دانش آموزان را در اختیار دارید و بابت این مورد چه هزینه ای باید پرداخت کنیم

    • ایمان عمادی

      12 دی 1400، 10:38

      سلام ممنون از شما
      دوست عزیز برای استعلام دقیق بانک شماره‌ها لطفاً با بخش فروش به شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • دهاقانی

    07 دی 1400، 18:00

    سلام بانک شماره های دانشجوها یا دبیرستانی های پشت کنکوری رو دارید.؟؟
    تدریس خصوصی ریاضی انجام میدم و جدا از مشتری هام بانک شماره های بیشتر هم باشه عالی میشه

    • ایمان عمادی

      12 دی 1400، 10:23

      سلام وقتتون بخیر
      شما می‌تونید از صفحه ورود به پنل و با نام کاربری mdemo و رمز عبور mdemo وارد پنل مهمان ملی پیامک بشید و از قسمت {ارسال –» منطقه،هدفمند} بانک‌های شماره موبایل تفکیک شده رو مشاهده بفرمایید.
      اگر هم نیاز به راهنمایی بیشتر دارین، با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ و بخش فروش ملی پیامک تماس بگیرید.
      دسترسی به بانک شماره موبایل‌های تفکیک شده اصناف روی پنل شرکتی و تجاری وجود داره!

  • ارمیا

    07 دی 1400، 12:54

    ایا در پنل پیامک شما شماره های افراد را باید به صورت تکی ثبت کرد و یا امکان ثبت شماره ها به صورت فایل اکسل در قالب 10 هزار شماره امکان پذیر میباشد؟

    • ایمان عمادی

      12 دی 1400، 10:25

      سلام روزتون بخیر
      امکان اضافه کردن شماره موبایل‌ها به صورت تک تک و از طریق فایل اکسل نمونه سامانه وجود داره!
      پیشنهاد می‌کنم راهنمای دفترچه تلفن ملی پیامک رو مطالعه بفرمایید.

  • ناهید پوریایی

    05 دی 1400، 13:33

    سلام خسته نباشین
    من یه اموزشگه هنرهای تجسمی دارم میخواستم بدونم امکان استفاده از این پنل برای ما هم هستش؟؟
    اگه میتونیم استفاده کنیم باید با چه شماره ای تماس بگیریم و چقدر زمان نمیبره تا این پنل اوکی بشه و ما بتونیم تبلیغات انجام بدیم؟؟؟

    • ایمان عمادی

      12 دی 1400، 10:16

      سلام وقتتون بخیر
      بله شما می‌تونید از پنل استفاده بفرمایید و به تفکیک جنسیت و مشاغل، پیامکتون رو ارسال بفرمایید.
      شماره تماس مشاوره رایگان 02163404 هست و تو کمتر از یک ساعت پنل شما فعال و قابل استفاده خواهد بود.

  • شباهنگ

    05 دی 1400، 09:37

    سلام و خسته نباشید خدا قوت به تیم خوبتون
    قصد دارم پنل پیامکی شما و خریداری کنم می خواستم بدونم بانک شماره مربوط به معلم ها و اساتید دانشگاه رو دارید که در اختیار ما قرار بدید
    و اگر موجود هست کدام پنل پیامکی برای ما بهتر و به صرفه تر است ؟
    ممنون

    • ایمان عمادی

      12 دی 1400، 10:14

      سلام ممنون از شما
      شما می‌تونید از صفحه ورود به پنل و با نام کاربری mdemo و رمز عبور mdemo وارد پنل مهمان ملی پیامک بشید و از قسمت {ارسال –» منطقه،هدفمند} بانک‌های شماره موبایل تفکیک شده رو مشاهده بفرمایید.
      اگر هم نیاز به راهنمایی بیشتر دارین، با شماره 02163404 و بخش فروش ملی پیامک تماس بگیرید.
      دسترسی به بانک شماره موبایل‌های تفکیک شده اصناف روی پنل شرکتی و تجاری وجود داره!

  • حسین رودکی

    02 دی 1400، 07:40

    سلام امکان سررسید و پیامک های زماندار در کدام یکی از پنل ها فعال میباشد؟؟؟
    پنل تهیه شده ولی به این قسمت ها مجوز دسترسی نداریم

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 15:02

      سلام جناب رودکی،
      پیامک سررسید و پیامک زماندار بر اساس امکانات پنل‌ های ملی پیامک روی پنل‌های شرکتی و تجاری وجود دارن!
      برای دسترسی به این موارد، میتونین پنلتون رو ارتقا بدین! برای ارتقا پنل، با پشتیبانی سامانه 02163404 در ارتباط باشین و یا از طریق ارسال تیکت داخل پنل، درخواستتون رو مطرح بفرمایین!

  • بهمنی

    01 دی 1400، 16:03

    سلام وقتتون بخیر
    من با خرید پنل پیامکی این امکان رو دارم که بتونم در اینده پنلمو ارتقا بدم به پنل های بالاتر چون قصد دارم این مورد رو اول تهیه وتست کنم در صورت رضایت اونو ارتقا بدم بابت این مورد زمان خاصی وجود داره ؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 10:34

      بله دوست عزیز، هر زمان بخواین می‌تونین پنلتون رو با پرداخت مابه‌التفاوت به مدل بالاتری ارتقا بدین

  • مدنی

    01 دی 1400، 15:25

    سلام وقتتون بخیر ما یک آموزشگاه زبان هستیم که میخوایم به شاگردامون زمان کلاس هاشون رو اطلاعرسانی کنیم اگر تغییری بود بتونیم به هر گروه پیامک اطلاع رسانی انجام بدیم برای ان مورد باید چه پنلی از شما خریداری کرد؟

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 14:46

      سلام و درود بر شما
      برای این مورد حداقل پنل اقتصادی رو تهیه بفرمایید. برای ثبت نام سریع، از این لینک ثبت نام ملی پیامک استفاده بفرمایید.

  • کریم بابایی

    25 آذر 1400، 19:46

    سلام من میخوام مثل سامانه قلم چی و … برای دانش اموزان ارسال پیامک تبلیغاتی رو انجام بدم
    شرایط به چه صورت هستش ایا شما بانک شماره های دانش اموزان و پشت کنکوری ها رو دارید؟
    ممنون میشم منو تو این ضمینه راهنمایی کنید
    ممنون بابت مقاله خوبتون

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1400، 15:09

      دوست عزیز متاسفانه پنل بانک شماره‌ای تحت عنوان دانش آموزان و دانشجویان نداره
      به همین خاطر توصیه میکنم از بانک شماره مدارس و ارسال پیامک به تفکیک منطقه استفاده کنید

  • شقایق رهنما

    24 آذر 1400، 09:15

    سلام روزبخیر
    من از این امکانتون برای اموزشگاه زبان هم میتونم استفاده کنم
    تو این ایام کرونا تعداد مشتریان حضوری خیلی کم شده قصد دارم از طریق پیامک براشون لینک ثبت نام غیر حضوری ارسال کنم ایا امکان این کار هستش؟؟
    و هزینه ارسال پیامک همراه با لینک به چه صورت هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:38

      دوست عزیز ارسال لینک از خطوط 3000 و 50004 انجام میشه
      تعرفه‌های ارسال پیامک رو از لینکی که براتون گذاشتم، چک کنید

  • سامان

    22 آذر 1400، 11:45

    سلام می خواستم بدونم با توجه به این که امکان پذیر نیست شماره ی دانش آموزان رو داشت چون به سن قانونی برای خرید و ثبت سیمکارت نرسیدن بهتر است در سطح همون منطقه پیامک ارسال کنیم پیشنهاد شما برای بازدهی مناسب برای این مورد چی هست ؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 12:09

      دوست عزیز متن پیامکتون اگر کوتاه و ساده و در عین حال جذاب باشه مطمئناً تاثیر خوبی روی مشتری داره
      ارسال پیامک منطقه‌ای به خصوص اطراف آموزشگاهتون رو جدی بگیرین

      • یونس درودی

        26 آذر 1400، 16:38

        خب مهم اینه که متن پیامک به چه صورت نوشته بشه آیا شما متنی دارید که بتونه کمک مارو توی ارسال پیامک

        • نیلوفر اکبریان

          08 دی 1400، 14:01

          بله، با واحد محتوا و مارکتینگ تماس بگیرید، کسب‌وکارتون رو معرفی کنید تا راهنمایی‌تون کنیم

      • سامان

        06 دی 1400، 18:58

        چند نمونه متن پیامکی برای این مورد دارید شما که من بتونم استفاده کنم؟

        • ایمان عمادی

          12 دی 1400، 10:21

          سلام و درود بر شما؛
          دوست عزیز برای دریافت نمونه متن پیامک، لطفاً با واحد پشتیبانی 02163404 در ارتباط باشید.

  • قوام زاده

    21 آذر 1400، 09:40

    روزبخیر
    ایا پنل پیامکی شما به صورت افلاین هم خدمات میدهد؟
    مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 12:46

      دوست عزیز پنل فقط به صورت آنلاین و اینترنتی کار میکنه

  • سروش

    20 آذر 1400، 09:07

    سلام و درود بهتون می خواستم پنل پیامکی شما رو خریدای کنم می خواستم بدونم این خط 1000325 در حال آزاد هست که من بتونم خریداری کنم از کجا این مورد رو می تونم پی گیری کنم

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 11:27

      دوست عزیز پیگیری خطوط آزاد در کامنت انجام نمیشه
      می‌تونین با 02163404 تماس بگیرین یا شمارتون بگذارینتا همکاران تیم فروش با شما تماس بگیرن و راهنمایی‌تون کنند

  • مریم اصغری

    17 آذر 1400، 23:01

    سلام وقتتون بخیر
    من قبلا از شرکت دیگه‌ای پنل تهیه کرده بودم الان بخوام از شما پنل بگیرم چجوری میتونم بانک شماره‌هام رو انتقال بدم؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1400، 10:57

      دوست عزیز شماره‌هاتون رو می‌تونین در قسمت دفترچه تلفن اختصاصی پنل ذخیره کنید

  • صفایی فراهانی

    14 آذر 1400، 15:28

    در آموزشگاه های کنکور با توجه به این که به صورت مقطعی با دانش آموزان و محصلین در ارتباط هستن آیا شما بانک شماره بروز شده ای در این زمینه دارید یا خیر ؟ چون به هر حال ه دانش آموزی تا یکی دو سال زمان برای کنکور صرف می کنه آیا بانک شما اپدیته یا خیر ؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آذر 1400، 14:19

      دوست عزیز متاسفانه پنل بانک شماره‌ای تحت عنوان دانشجویان و دانش آموزان نداره

  • احمد کمندزاده

    14 آذر 1400، 09:47

    سلام صبح عالی بخیر
    من یک سایت فروشگاهی دارم و بسته های اموزشی صفر تا صد فتوشاپ را به فروش میرسونم برای اینکه بتونم برای اتصال به وب سرویس پیامکی پنل خریداری کنم نیاز به چه مدارکی میباشد؟
    روز خوبی داشته باشید.

    • نیلوفر اکبریان

      20 آذر 1400، 15:17

      دوست عزیز اگر سایتتون اینماد داره برای بررسی باقی شرایط با 02163404 تماس بگیرید و با تیم وب‌سرویس در این مورد صحبت کنید

  • مرضیه پورزند

    13 آذر 1400، 11:35

    سلام چطور میتونیم ارسال های آنی برای افرادی که در آموزشگاه ثبت نام میکنند داشته باشیم؟
    دانش آموز بصورت حضوری ثبت نام میکنه و منشی اطلاعاتش و ثبت میکنه.

    • نیلوفر اکبریان

      20 آذر 1400، 15:19

      دوست عزیز باید از خدمات crm استفاده کنید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید