30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
انواع تبلیغات قالیشویی ، بهترین روش برای جذب مشتری کدام است؟

انواع تبلیغات قالیشویی ، بهترین روش برای جذب مشتری کدام است؟

81

در سال‌های گذشته شرایط اقتصادی جامعه تمام اعضای خانواده را وادار به کار کردن بیرون از منزل کرده است. بنابراین زندگی پر مشغله دیگر وقتی برای کارهایی مثل خانه‌تکانی و قالی شستن نمی‌­گذارد. از طرف دیگر، متراژ خانه‌­های امروزی و زندگی آپارتمانی بدون حیاط باعث شده تا کمتر کسی در منزل به شستشوی قالی بپردازد. پس پیدا کردن قالیشویی مطمئن و مجهز ازدغدغه‌­های امروزی بسیاری از شهروندان است. اینجاست که مسئله مهم تبلیغات قالیشویی مطرح می‌شود و شرکت‌های قالیشویی باید از این فرصتی طلایی استفاده کند. اما چگونه؟!

برای آشنایی با بهترین روش‌های تبلیغات برای قالیشویی در ادامه با ما همراه باشید تا با استفاده از این راه و روش‌ها بتوانید همچنان مشتری‌های پروپا قرصی داشته باشید.

اصول مهم تبلیغات قالیشویی

اگر یادتان باشد، قبل‌ترها از برچسب‌­های کاغذی برای تبلیغات استفاده می­‌کردند که معمولاً روی درب منازل و دیوارها می‌چسباندند. بعد نوبت به تراکت‌­های معرفی خدمات رسید که از زیر درب خانه‌­ به دست مشتریان می‌رسید. در ادامه و با کمی پیشرفت، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی جای تراکت را گرفت و حالا نوبت به تلفن‌های هوشمند رسیده است.

به طور کلی روش‌­های زیادی از قدیم برای تبلیغات قالیشویی استفاده می‌­شد. اگر واقع‌بینانه به این قضیه نگاه کنیم، تبلیغات برای آگاهی دادن به مخاطب است و هدف اصلی‌اش این است که با کم‌ترین هزینه، بیشترین تعداد مشتری را جذب کند.

پس اگر درست و اصولی عمل کنید، سرمایه‌­گذاری موفقی برای کارتان کردید. در غیر این صورت پول­تان را هدر دادید. به همین بهانه می‌خواهیم برخی از تکنیک‌های مهم تبلیغات برای قالیشویی را در ادامۀ مقاله معرفی کنم.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

شناسایی مشتریان برای شروع تبلیغات قالیشویی

اول از همه یادتان باشد که برای تبلیغات قالیشویی نباید کلی‌گویی کنید، بلکه باید به زبان مشتری سخن بگوئید و به نوعی نیازهایش را یادآوری کنید. مثلاً به سراغ زندگی آپارتمان‌نشینی و کمبود فضای باز برای شستشوی قالی بروید. به زندگی پر مشغله اشاره کنید و اشاره کنید که دیگر مثل قدیم فرصتی برای قالیشویی و خانه‌تکانی‌های سابق نیست.

خلاصه به کمک تبلیغات شما باید به مشتری نشان دهد چه مشکلاتی دارند و راه شما برای حل این دغدغه چیست؟!

استفاده از مزایای رقابتی

از نکات مثبت تبلیغات برای قالیشویی اشاره به جوانب مثبت شما در مقایسه با دیگر همکاران است. مثلاً تبلیغات تلویزیونی یک قالیشویی چند سال پیش حسابی معروف شد. این تیزر با شعار “لول می­بره، لول میاره!” در زمان خودش حسابی معروف شد و توانست مشتری­‌های زیادی را به خودش جذب کند.

اگر بخواهید با مزایای رقابتی تبلیغات کنید، باید به ویژگی خاصی اشاره کنید که در کسب‌وکار رقبایتان نیست ولی شما روی آن تمرکز کنید. این مزایای رقابتی می‌تواند ارسال رایگان، قیمت مناسب، حفظ کیفیت فرش یا حتی تحویل دو روزه اشاره کرد.

در تبلیغات قالیشویی به مشتری تصویر بدهید

کسی نیست که در حال حاضر برند کوکاکولا را نشناسد. بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر، تبلیغات توسط سلبریتی‌های مشهور، تیزرهای جذاب و گران‌قیمت و ... باعث شده تصویر ذهنی خوبی از برند کوکاکولا در ذهن‌ها ثبت شود.

تصویر، لوگو، رنگ سازمانی و .... نقش مهمی در ترویج کسب­‌وکار یا به اصطلاح برندینگ کسب‌وکارتان دارد. توصیه می‌کنم حتماً برندسازی را جدی بگیرید و این کار را ترجیحاً به متخصصش بسپارید.

استفاده از رسانه­‌های متنوع

در آخر هم یادتان باشد که برای تبلیغات قالیشویی هیچگاه به یک روش اکتفا نکنید. فراموش نکنید دنیا با سرعت سرسام‌آوری در حال حرکت به طرف دنیای آنلاین است. این روزها دیگر کمتر کسی سراغ تبلیغات سنتی می‌­رود.

حالا دیگر تبلیغات با روش‌­های نوین وارد شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر و لینکدین شده است. بسیاری از کسب‌وکارها سراغ کمک گرفتن از اینفلوئنسرها می‌روند و بسیاری هم از مشتریانشان دعوت می‌کنند تا تجربه‌شان را از خرید در صفحات مجازی به اشتراک بگذارند. تمام این روش‌ها به جذب مشتری کمک می‌کند اما به تنهایی کافی نیست.

تبلیغات پیامکی برای قالیشویی

تبلیغات پیامکی قالیشوییخب بیایید سراغ روش دیگری برویم که کمتر راجع به آن صحبت کردیم. می‌خواهم به اس ام اس مارکتینگ اشاره کنم و تکنیک‌هایی را به شما نشان دهم که اگر کمی خلاقیت به آن اضافه کنید، جذب مشتری‌هایتان را چند برابر خواهد کرد و به نتایج خوبی خواهد رسید.

برای شروع بازاریابی پیامکی اول از همه باید پنل ارسال اس ام اس تهیه کنید و سراغ مراحل بعدی بروید.

پنل اس ام اس برای حوزه علمیه تغییرات مثبتی ایجاد می کند!حتما بخوانید: پنل اس ام اس برای حوزه علمیه تغییرات مثبتی ایجاد می کند!

سامانه ارسال پیامک چیست؟

پنل ارسال پیامک نرم افزاری آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک به مخاطبان است. این سامانه اگر علاوه‌بر خط عمومی، خط اختصاصی هم داشته باشد، قابلیت دریافت پیام مشتری را هم دارد.

کاربر از سامانه پیامکی می‌تواند برای تبلیغات استفاده کنید و پیامک‌های انبوه را برای مشتری ارسال کند. اگر سایت داشته باشد، سراغ خدمات وب‌سرویس استفاده کند و در صورت نیاز از ابزارهای نظرسنجی و قرعه‌کشی پیامکی هم استفاده کند. حالا که نگاهی کلی دربارۀ سامانه ارسال پیامک دارید، وقت آن است که بدانید از این سامانه باید چگونه استفاده کنید؟!

خلاقیت را فراموش نکنید

بعد از دریافت پنل و زمانی که می‌خواهید شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید، خلاقیت را فراموش نکنید. در نوشتن خلاقانه پیامک تبلیغاتی به نوع بیان و کلماتی که به کار می­برید، دقت کنید. برای مثال تأثیر  دو پیامک زیر را با هم مقایسه کنید و خودتان تصمیم بگیرید، کدام مورد بیشتر برای مشتریان جذاب‌تر است؟!

قالیشویی مهران، شماره تلفن 09138578241

فرش، قلب خانه است! آن را به ما بسپارید

کوتاه، مختصر و مفید بنویسید

در تبلیغات پیامکی سعی کنید متن مفید و مختصری را بنویسید که به خدمات و مزایای شما در مقابل دیگر رقبا اشاره کند. سعی کنید از طریق همین کلمات خواننده را به خرید ترغیب شود.

شستشوی فرش بدون پوسیدگی در اسرع وقت، با ضمانت تحویل فرش درب منزل به ما بسپارید، با دستگاه­های جدید همراه با بالاترین استانداردهای قالیشویی

پیام بالا هم جذابیت خودش را دارد، هم به خوبی توانسته برای مخاطب توضیح دهد که هیچ آسیبی به فرش نمی‌رسد. در نتیجه باید انتظار داشت که به فروش خوبی خواهد رسید. در نوشتن پیامک‌های تبلیغاتی یادتان باشد که در معرفی خدماتتان زیاد­ه‌­روی نکنید. کمی جای کنجکاوی برای مشتری بگذارید تا با شما تماس بگیرد و از جزئیات مطلع شود. در این شرایط بهتر می‌­توانید قالیشویی و خدماتش را معرفی کنید.

به زبان ساده باید شفاف و ساده صحبت کنید. از دروغگویی بپرهیزید و در انتهای متن حتما آدرس سایت، شماره تلفن و اطلاعات تماس را برای مخاطب بفرستید.

در تبلیغات قالیشویی تخفیف فراموش نشود!

تبلیغات قالیشوییارسال تخفیف همیشه نتایج مثبتی همراه دارد. در مناسبت­‌های خاص مثل سالگرد افتتاح کسب‌وکارتان، تاریخ تولد مشتری، اعیاد تقویم و مناسبت‌های خاص برای مشتری کد تخفیف در نظر بگیرید. این کد تخفیف را مثل پیام زیر به صورت پیامک برای مشتری بفرستید.

25% تخفیف تا ساعت 15، یا با نشان دادن این پیامک؛ از تخفیف ویژه قالیشویی ما برخوردار شوید

در ارسال اس ام اس کد تخفیف، حتماً زمان مناسبی را برای ارسال پیامک انتخاب کنید. از ارسال مکرر پیامک خودداری کنید و حتماً مانند مثال بالا برای استفاده کردن از کد تخفیف زمان مشخص تعیین کنید.

اصول نگارشی تبلیغات قالیشویی

در تبلیغات قالیشویی هیچ‌وقت پیامک با غلط املایی یا نگارشی برای مشتری ارسال نکنید. هر اشتباهی در متن می‌تواند نشان‌دهندۀ بی‌­دقتی و حتی عدم مسئولیت‌­پذیری باشد.

پیش از نوشتن متن پیامک حتماً نمونه‌های مشابه را بررسی کنید تا بتوانید متن جذاب و تاثیرگذاری آماده کنید. در این مورد اگر تازه وارد هستید، می‌توانید از کتابچه بازاریابی پیامکی استفاده کنید و از مشاوره رایگان ملی پیامک استفاده کنید.

تبلیغات پیامکی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟حتما بخوانید: تبلیغات پیامکی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

خرید سامانه پیامکی

حالا که راه را یاد گرفتید، به اصل ماجرا یعنی خرید و دریافت سامانه پیامکی می‌رسیم. برای خرید سامانه ارسال پیام کوتاه، پیشنهاد من سامانه ملی پیامک را با 10 سال سابقه در حوزه ارائۀ پنل‌های اس ام اسی است.

شما به عنوان صاحب قالیشویی بر اساس تعداد پیامکی که در ماه می‌خواهید ارسال کنید و البته بودجه‌ای که در دست دارید، می‌توانید برای دریافت پنل اقدام کنید.

مزایای دریافت پنل ارسال پیام کوتاه

تبلیغات قالیشویی بخشی کوچک از مزایاییست که با دریافت پنل در اختیارتان قرار خواهد گرفت. بعد از دریافت سامانه از مزایایی که در ادامه معرفی کردم، می‌توانید استفاده کنید:

  • ارسال انبوه پیامک به تعداد زیاد برای جذب مشتری جدید
  • امکان ذخیره شماره موبایل مشتریان با دسته‌بندی‌های مختلف در دفترچه تلفن سامانه پیامکی
  •  ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات برای پیام‌های غیرتبلیغاتی از طریق وب‌سرویس پیامکی
  • امکان تبلیغات در یک منطقه خاص با ابزار ارسال پیامک از روی نقشه و ارسال با کد پستی
  • امکان دسترسی به بانک شمارۀ مشاغل و اصناف برای ارسال پیامک
  • امکان اتصال به انواع نرم‌ ­افزارهای قالیشویی برای ارسال پیامک مراحل مختلف مثل  آماده شدن فرش، زمان ارسال فرش، هزینه پرداختی و ....
  • نظرسنجی از کیفیت کار ارائه‌شده به کمک ارسال پیامک

جمع‌بندی

نتیجه تبلیغات قالیشوییتا اینجا با انواع روش‌های تبلیغات قالیشویی آشنا شدیم و سامانه پیامکی را به عنوان یکی از انتخاب‌های مناسب معرفی کردیم. مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی و تعرفه مناسب همگی دلایل شروع تبلیغات پیامکی و استفاده اختصاصی از پنل کاربری ملی پیامک است.

پس اگر در همین حوزه مشغول به کارید، پیشنهاد می‌کنم در صفحه اصلی سایت ملی پیامک برای دریافت پنل ثبت‌نام کنید تا تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرند و برای استفاده از پنل راهنمایی‌تان کنند. اگر هم هنوز سوالی در این مورد دارید، در انتهای متن برایمان بنویسید تا با همکارانم آن را بررسی کنیم و پاسخ دهیم.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
58دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • بهزاد ادهمی

    21 دی 1401، 22:32

    درود و احترام با توجه به اینکه ارسال پیامک برای کسب و کارها باعث جذب مشتری میشود با توجه به بحث اتفاقات اخیر در کشورمان ،آیا ارسال پیامک انبوه امکان پذیر هست، من خودم یکی از پنل های پیامکی را در اختیار دارم که بسیار عالی هم هست ، حالا نامش را نمیاورم که خدشه ای برای این شرکت وارد نشود، ولی با اتفاقات اخیر که در کشور رخ داده، ساعت ارسال پیامک از هفت صبح تا هفت غروب میباشد، ارسال پیامک که قبلا در دو تا پنج ثانیه با حداکثری موفقیت ارسال میشد، الان در طی زمان 48ساعته میباشد، و مورد دیگر اینکه حدیدا ، تمام پیامهایی که برای مشتریان و دفترچه تلفن ارسال میشه، به میزان 98درصد ناموفق هست، و شماره موبایل از طریق کد پستی ها هم ، کاملا اشتباه داده ، من سه سال سامانه پیامکی دارم ، و الان این مشکلات را داره، یعنی سامانه پیامکی در حال حاضر، مثل اینست که شما یه ماشین بنز دارید ، ولی بنزین ندارید حرکت کنید و مجبورید با دوچرخه به مسیرتان ادامه دهید
    با توجه به این مشکلات، چرا این موضوع را حل نمیکنند، همه این مزایا که در اینجا خواندیم، آن شرکت هم بازگو میکند، ولی چرا با وجود این مشکلات واقعیت را بیان نمیکنند و ما اینجا هم حرفهایی خوب میشنویم همه این عوامل زیر نظر شرکت مخابرات هستن، چرا این مشکلات را درست نمیکنید تا کسب و کارها با خیال آسوده از این فن آوری بهرمند بشوند با سپاس🌹🌹

  • آزادمنش

    14 دی 1400، 10:00

    سلام در پنل های پیامکی امکان تبلیغات نظافت منزل و استخدام نیروی خدماتی امکان پذیره؟
    برای عید نوروز قصد شروع تبلیغات از ماه دیگه رو داریم و بطور معمول هم نیروی خدماتی فعال هم در طی سال داریم

    • ایمان عمادی

      18 دی 1400، 16:04

      همراه عزیز ملی پیامک، بله این امکان در همه پنل ها وجود داره. با توجه به فرصت قبل از عید نوروز، پیش بینی می کنیم این ایام، زمان خیلی مناسبی برای تبلیغات شما باشه. با تهیه هرکدام از پنل های ما می تونید تبلیغات منطقه ای خودتون رو آغاز کنید.

  • زهرا شمس الدینی

    12 دی 1400، 17:26

    اخرین به روزرسانی بانک شماره هایی که در اختیار ما برای ارسال پیامک تبلیغاتی میگزارید مربوط به کدام سال میباشد؟
    مرسی از صداقت شما در پاسخگویی.

    • ایمان عمادی

      18 دی 1400، 14:27

      سلام. وقت شما بخیر. بانک شماره های مختلفی در پنل پیامکی ما وجود داره. بانک جامع شماره سیمکارت ها که در کشور به ثبت رسیده اند و مربوط به سالهای مختلف هستند. آخرین آپدیت بانک جامع شماره های ما مربوط به سال 1400 است.

  • زینب راهدار

    11 دی 1400، 12:40

    سلام اینکه توضیح دادید برای تبلیغات قالیشویی آپارتمان ها رو بیشتر هدف قرار بدیم و متوجه نشدم
    پنل پیامکی چطور میتونه این ها رو فیلتر کنه و هدف قرار بده

    • ایمان عمادی

      19 دی 1400، 15:46

      سلام. باتوجه به اینکه امروزه آپارتمان نشینی، باعث شده مردم نیازی بیشتری به خدمات بیرون از منزل پیدا کرده و نتونن خودشون به نیازهایی مثل شست‌وشوی قالی و فرش بپردازن، یک فرصت برای قالی‌شویی‌ها ایجاد شده است. کافیه شما به عنوان یک قالیشویی، مناطقی که بیشتر اهالی آپارتمان‌نشین دارند رو انتخاب و ارسال پیامک کنید. این مناطق رو می‌تونید بر اساس نقشه، کدپستی و حتی بانک منطقه ای برخی شهرها مورد هدف ارسال خودتون قرار بدید.

  • دانیال قربانی

    07 دی 1400، 08:53

    سلام وقت بخیر ممنون از مقالتون
    من می خوام در شهر خودم پیامک ارسال کنم اما هیچ شماره ای ندارم می خواستم بدونم شما بانک شماره ای دارید که در اختیار ما بزارید و ایا هزینه ی جداگانه باید بابت این مورد پرداخت کنیم لطفا راهنمایی بفرمایید

    • ایمان عمادی

      15 دی 1400، 14:55

      سلام . پنل ملی پیامک برای اغلب شهرهای ایران، بانک شماره آماده کرده. کافیه وارد پنلتون بشید و به بانک منطقه هدفمند وارد بشید. دسترسی به این بانک برای شمات هیچ هزینه اضافی نداره و به محض تهیه و راه اندازی سامانه پیامکی، مثل بسیاری خدمات دیگر ما در اختیارتون قرار می گیره. آموزش و راهنمای کامل ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای

  • عباس زارع

    05 دی 1400، 14:46

    ما قصد داریم برای اطلاع رسانی وضعیت سفارش مشتری ارسال پیامک داشته باشیم. سایت هم داریم و قصد داریم به سایت هم وصل کنیم ولی وضعیت سفارش رو میخواییم به صورت دستی انجام بدیم فعلا.
    آیا امکانش هست که ارسال به صورت دستی از خط خدماتی داشته باشیم

    • ایمان عمادی

      14 دی 1400، 12:02

      سلام دوست عزیز.
      ممنون از همراهی شما. بله این کار ممکنه اما لازمه که یک خط خدماتی اختصاصی برای خودتون داشته باشید. بعد از ارسال مدارک لازم برای تهیه یک خط خدماتی اختصاصی، می‌تونید از داخل پنل بهش دسترسی داشته باشید.
      به شما پیشنهاد می‌کنم تا زمانی که خط خدماتی خودتون رو تهیه می‌کنید، پیامک‌های خودتون رو بر اساس ارسال پیامک پترن (الگو) ارسال بفرمایید.

  • گیل آوا

    05 دی 1400، 10:24

    سلام و روز بخیر من در شهر رشت یک قالیشوئی دارم سوالم این هست که اگر بخوام برای مشتری های خودم و کسانی که در شهر رشت هستن پیامک ارسال کنم باید از چه پلنی استفاده کنم تا بتونم به همه همشهریانم پیام بزنم ؟

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1400، 14:19

      دوست عزیز با توجه به اینکه رشت قابلیت پیامپ داره پیشنهاد می‌کنم سراغ پنل تجاری برید که کامل‌ترین دسترسی رو به قسمت‌های مختلف پنل داره و تعرفه ارسال پیامکش از بقیه پنل‌ها کمتره

  • قربانی

    05 دی 1400، 10:06

    سلام و روز بخیر من مقاله تونو خوندم به نظرم خیلی خوب بود من یکی از فامیل هامون توی شهرستان تبریز قالی شوئی داره حتما سرویس شما رو بهش معرفی می کنم تا بتونه درآمدش رو بالا بره و تایم های بیکاریش پر بشه

  • سلیم فر

    05 دی 1400، 10:03

    سلام و روز بخیر من قصد دارم یک سرویس از شما خریداری کنم در حال حاضر کار من کارواش آنلاین با سرویس در محل هستش و من در تهران حصور دارم و می خوام پنلی رو بخرم که بتونم به شهرستانها برای اخذ نمایندگی پیامک بدم . کدوم پنل رو باید بخرم که جوابگوی کار من باشه ؟

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1400، 14:20

      دوست عزیز بهتره پنل تجاری انتخاب کنید که علاوه‌بر کمترین تعرفه، کامل‌ترین دسترسی رو به قسمت‌های مختلف پنل داره

  • قصابان

    04 دی 1400، 16:10

    تصویر هم در قالب mms میتونیم از داخل پنل پیامکی ارسال کنیم؟
    لینک چطور؟
    چه تعداد کاراکتر میتوانیم استفاده کنیم؟
    ممنون میشم کمک کنید

    • ایمان عمادی

      19 دی 1400، 16:07

      سلام . وقت شما بخیر. امکان ارسال تصویر با پنل پیامکی به صورت mms وجود نداره. به‌عنوان جایگزین ارسال عکس می‌تونید از ارسال لینک اون عکس در متن پیامک استفاده کنید. برای کوتاه کردن لینک هم می‌تونید از سرویس‌های کوتاه کننده لینک استفاده کنید.
      همانطور که گفتیم امکان اراسل لینک در پنل وجود داره. در حال حاضر لینک‌ها رو می‌تونید از خطوط 50004 و 3000 ارسال کنید. برای ارسال لینک از سایر خطوط هم ا زداخل پنل به پشتیبانی ملی پیامک در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر درباره ارسال لینک مقاله ارسال لینک در اس ام اس رو مطالعه بفرمایید.
      هر صفحه پیامک فارسی شامل 70 کارکتر و انگلیسی 160 کارکتر است. اگه یک کاراکتر به این تعداد اضافه بشه متن شما بیشتر از یک صفحه میشه. ممنون از همراهی شما.

  • آرش بیات

    03 دی 1400، 08:34

    سلام خسته نباشین
    من یک قالیشویی دارم که میخوام براش تبلیغات محیطی در مناطق 1 و 2 تهران انجام بدم
    اما بانک شماره هام محدود هستش
    ایا شما بانک شماره این مناطق رو دارین؟؟
    و ایا میتونین برامون متن پیامکی بنویسین؟

  • صفائی اصل

    01 دی 1400، 15:26

    سلام وقتتون بخیر ما میخواهیم یک تبلیغ انبوه به حدودا 100هزاتا شماره در شهرمون انجام بدیم برای این مورد باید حتما پنل پیامکی خریداری کنیم یا میتونید شما خودتون هم برای ما ارسال انجام بدید و ما هزینه اش رو به شما بدهیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      14 دی 1400، 09:58

      دوست عزیز برای ارسال پیامک، باید حتماً پنل داشته باشید
      ما ارسال رو براتون انجام میدیم اما پنل باید حتما تهیه بشه

  • حاجی نژاد

    01 دی 1400، 14:48

    سلام وقتتون بخیر ممنون از مقاله خوبتون شما بانک شماره ی اصناف رو هم روی پنلتون دارید که به همه ی اصناف دسترسی داشته باشیم ما میخواهیم به پزشکان و مهندسین پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم دارید این بانک شماره ها رو روی پنلتون؟

    • ایمان عمادی

      14 دی 1400، 14:35

      سلام روزتون بخیر قربان. بله، شما می‌تونید به انواع زیادی از بانک اصناف دسترسی داشته باشید. از ماژول منطقه هدفمند می‌تونید بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل رو انتخاب کنید. در اونجا شماره‌های مهندسین و پزشکان به تفکیک وجود داره! در ادامه پیشنهاد می‌کنم مقاله «پنل اس ام اس پزشکان» رو مطالعه کنید.

  • فیروزی

    30 آذر 1400، 15:26

    سلام برای ارسال پیامک های حاوی لینک سایت، چه مدارکی میبایست ارسال کنیم؟
    شخص حقیقی هستم و شرکت ثبت شده نداریم
    باتشکر

    • نیلوفر اکبریان

      14 دی 1400، 10:01

      دوست عزیز خطوط 3000 و 50004 قابلیت ارسال لینک دارند
      در ضمن، مدارک مورد نیاز برای افراد حقیقی
      اسکن یا تصویر کارت ملی صاحب پنل
      تصویر سلفی احراز هویت اینترنتی
      درصورت عدم دسترسی به کارت ملی، میتوانید از گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا پاسپورت دارای تاریخ انقضا استفاده بفرمائید .
      مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد. (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی‌باشد.)

  • صادق علیزاده

    29 آذر 1400، 12:45

    سلام وقت بخیر
    من یه قالشویی تازه افتتحا کردم تو منطقه 2 تهران
    میخوام به تمامممم افراد منطقه 1.2.3 پیامک تبلیغاتی همراه با لینک سایت ارسال بشه حتی بلک لیست ها
    ایا امکانش وجو داره ؟؟؟
    و اینکه شما خودتون بانک شماره این 3 تا منطقه رو دارین یا خودمون باید پیدا کنیم شماره ها رو
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • ایمان عمادی

      15 دی 1400، 14:50

      سلام دوست عزیز. برای کسب و کار شما آرزوی موفقیت داریم. بله در پنل ما، بانک شماره مناطق مختلف تهران وجود داره. می تونید اونها رو برهمین اساس انتخاب کنید. حتی می تونید بانک محله های تهران رو هم بررسی کنید و اگر تمایل داشتید بر اساس محله های موجود در ه رمنطقه هم ارسال کنید.
      برای ارسال به بلک لیست، باید از خطوط خدماتی استفاده کنید. توصیه می کنیم که تبلیغات رو از خط خدماتی ارسال نکنید. برای اطلاعات بیشتر، مقاله خط خدماتی چیست رو مطالعه بفرمایید.

  • سروش محمدپور

    28 آذر 1400، 18:23

    واقعا مقالتون خیلی جالب بود به خاطر همین از شما پنل پیامیک دریافت کردم به دلیل این که به تازگی قالیشویی راه‌اندازی کردیم و قصد دارم برای اولین ارسال پیامک از نمونه متن پیامکی شما استفاده کنم انشالا بتونم جواب بگیرم

    • ایمان عمادی

      15 دی 1400، 15:05

      سلام . نظر لطف شماست دوست عزیز. امیدواریم در کسب و کارتون موفق باشید. تیم تحریریه ما می تونه در تهیه متن پیامک هم به شما کمک کنه. برای این کار از طریق اینستاگرام ملی پیامک با همکاران ما در ارتبط باشید.

  • مرتضی قربانی

    25 آذر 1400، 19:42

    سلام ما داریم یه سایتی راه میندازیم مثل ترب ولیکن مربوط به قالیشویی ها و نظافت منازل
    میخواستم از سرویس شما برای بحث پیامکی استفاده کنم و برای من مهم هستش که ارسال برای کاربر حین ثبت نام ، سفارش و تکمیل سفارش انجام بشه
    شما این مورد رو میتونید انجام بدید برای ما؟

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1400، 15:13

      بله دوست عزیز
      با تیم وب‌سرویس تماس بگیرین

  • ازادمنش

    24 آذر 1400، 10:42

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من یه قالیشویی دارم و شماره هارو هم خودم دارم
    چجوری میتونم تنظیم کنم تا دوماه قبل عید هر هفته برای مشتری هام پیام بره؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:35

      دوست عزیز از ماژول سررسید باید استفاده کنید
      ویدئو آموزشی ماژول سررسید در یوتیوب و آپارات ملی پیامک مشاهده کنید

  • قالی برکه

    22 آذر 1400، 12:18

    درود
    من به تازگی برای قالیشویی پنل پیامک تهیه کردم سوالی که دارم این هست اگر متن پیامک ما بیش از 70 حرف گردد ایا در قالب یک پیامک ارسال میگررد یا اینکه با توجه بر اینکه دو بخشی شده است در دو پیامک ارسال میگردد؟
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 11:13

      دوست عزیز در قالب دو پیامک حساب میشه ولی به عنوان یک پیامک ارسال میشه

  • صحبتی

    21 آذر 1400، 13:09

    سلام و خسته نباشید مقاله خیلی جالب و کامل بود و می تونیم برای خیلی از مشاغل دیگه به همین نحو ازش استفاده کنیم
    برای تبلیغات پیشنهاد شما روی پنل تجاری هست یا پنل نمایندگی ؟

    • نیلوفر اکبریان

      21 آذر 1400، 13:52

      دوست عزیز پنل تجاری کامل‌ترین دسترسی رو به تمام قسمت‌های پنل داره
      با پنل نمایندگی می‌تونین کسب درآمد هم داشته باشید

  • علی علیزاده

    18 آذر 1400، 15:56

    سلام من برای تبلیغات فروش شب عید از الان میخوام اقدام به خرید پنل پیامکی کنم ، ظرایط چجوریه؟ ما اول یه دسترسی از شما تهیه میکنیم و شارژش میکنیم و استفاده میکنیم؟
    هزینه هر پیامک رو میبینم نسبت به بقیه سامانه ها بیشتره ممنون میشم تو این ضمینه هم راهنمایی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1400، 10:37

      دوست عزیز بعت از تهیه پنل به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی بلافاصله می‌تونید برای بانک شماره یا شماره‌های خودتون اس ام اس بفرستید
      پنل یک شارژ اولیه به عنوان هدیه داره و بعد باید خودتون به اندازه نیاز شارژ کنید
      هزینه‌ها در لینک تعرفه ارسال پیامک که براتون گذاشتم قابل مشاهده هست

  • مجدمی

    17 آذر 1400، 10:29

    سلام وقتتون بخیر ممنون از اطلاعات خوبی که توی مقاله هاتون میزارید
    سوالی بابت ارسال ها داشتم برای تبلیغات که درصورتی که شماره ای توی لیست سیاه مخابرات باشه در سامانه شما پیام بهشون ارسال میشه یا خیر؟ درصورت ارسال نشدن هزینه برمیگرده یا خیر؟

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 12:09

      سلام خدمت شما دوست عزیز
      ممنون از انرژی مثبت‌تون!
      ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوعه! لطفاً شرایط خطوط خدماتی رو مطالعه بفرمایید.
      هزینه ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات، به پنل عودت داده میشه! پیشنهاد می‌کنم حتماً برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر با بخش فروش ملی پیامک 02163404 تماس بگیرید.

  • سعید رزاقی

    17 آذر 1400، 10:14

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید
    شما دستگاه فیزیکی دریافت شماره هم دارید که در قالیشویی بذاریم و افراد که تشریف میارن همونجا شماره خودشون رو بذارند تا اطلاع رسانی ها در آینده ارسال گردد.

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 10:33

      سلام و درود بر شما
      خیر قربان؛ با داشتن پنل پیامکی، حتی نیازی به خرید دستگاه هم ندارین؛ خیلی راحت و سریع می‌تونین از مشتری بخوایین به عنوان مثال عدد 1 رو به خط اختصاصی شما ارسال کنه!
      با این کار ضمن ارائه تخفیف جزئی در لحظه به مشتری، شماره موبایل ایشون رو هم می‌تونین داشته باشین و بعداً برای ری‌تارگتینگ (یا همون تبلیغات به باشگاه مشتریان) استفاده بفرمایید.

  • قالیشویی شمس

    17 آذر 1400، 09:37

    سلام
    من یک قالیشویی دارم و خداروشکر در منطقه خودمون شناخته شده هستیم یعنی قصد تبلیغ ندارم اما قصد دارم به جهت مشتری مداری و ارتباط مشتری هرزگاهی یک ارسال انبوه به حدود 1000 نفر داشته باشم ایا میتونم ارسال پیامک انبوه با پنل پیامکی شما داشته باشیم و اینکه کدام یک از پنل هایتون امکان ارسال پیامک انبوه دارند؟
    ممنون

  • مهرانه افروزی

    17 آذر 1400، 09:18

    سلام وقت بخیر ممنون از مقاله ی خوبتون
    می خواستم بدونم با خرید پنل باید هزینه ی جداگانه ای برای خرید بانک شماره پرداخت کنیم و هزینه ی بانک شماره های شما به صورت است لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید
    سپاس

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 12:13

      سلام و درود بر شما
      سپاس از انرژی و نظرتون!
      برای بانک شماره موبایل‌ها، نیازی به خرید بانک شماره نیست و شما می‌تونین با استفاده از پنل شرکتی و تجاری، دسترسی کامل به بانک شماره موبایل‌های آپدیت 1400 داشته باشید.
      با استفاده از ابزار « منطقه، هدفمند » می‌تونین خیلی راحت به بانک شماره موبایل‌های منطقه، اصناف و مشاغل دسترسی داشته باشید.

  • روحانی

    16 آذر 1400، 15:20

    شربت اوغلی شعبه دیگری ندارد یکی از بهترین تبلیغات قالیشوییه
    بنظرم تو صدر جدول قرار گرفته تا مدتها…

  • نیما شیخی

    11 آذر 1400، 14:45

    سلام من برای تبلیغ پیامکی شب عید میخوام از سرویس های شما استفاده کنم و برام مهمه که ارسال به همون منطقه ایی که میخوام انجام بشه و حداقل برای 50% شماره ها بره تبلیغاتم
    هزینه هاش به چه صورت هستش؟ ایا شما برای ما ارسال رو انجام میدید؟

    • ایمان عمادی

      18 دی 1400، 16:15

      سلام. میشه بفرمایید برای چه شهری می‌خواید از این تبلیغات استفاده کنید؟ فیلترهای مختلفی در پنل پیامکی هستند که با اونها می‌تونید به مناطق مختلفی پیامک بدید. به طور مثال ارسال منطقه ای، ارسال روی پیامپ، ارسال کدپستی و…
      برای مشاهده تعرفه پنل و ارسال هر پیامک به صفحه تعرفه ها مراجعه بفرمایید. ما هم می‌تونیم برای شما ارسال پیامک انبوه رو انجام بدیم. البته برای این کار باید حداقل صدهزار پیامک رو ارسال کنید.

  • سامان حسینی

    11 آذر 1400، 14:44

    کار من قالیشویی نیست ولی مقالتون اینقدر جذاب بود که میتونم توی کارم ازش استفاده کنم واقعا خوبی شما اینه که به همه نوع مشتری اهمیت میدید که این مورد خودش یکی از مزیت های خوب شما هستش

  • خودسیانی

    11 آذر 1400، 11:13

    سلام وقتتون بخیر شما برای کسب و کارها شما نمونه متن اماده دارید یا تن پیامک به عهده ی خودمان هستش؟
    و همینطور پنل های شما قابلیت دریافت رو هم داخلشون دارن یا خیر؟

    • ایمان عمادی

      19 دی 1400، 15:39

      سلام بله طور کلی تهیه متن پیامک بهتره توسط خود مشتری عزیز انجام بشه؛ اما در صورتی‌که نیاز داشته باشید ما کمکتون می‌کنیم. برای مشاهده نمونه متن می‌تونید به کانال تلگرام ما مراجعه کنید و یا در اینستاگرام ملی پیامک با واحد دیجیتال مارکتینگ درارتباط باشید.

  • عرب نژاد

    10 آذر 1400، 11:46

    سلام روز بخیر میخواستم از تون مشاوره بگیرم که آیا ما می تونیم برای سایتمون پنلی بگیریم که مراحل سفارش مشتری و بعدش بردن و فاکتور قالی و تاریخ آوردن قالی و حملش برای مشتری سایت ما که سفارش ثبت می کنه پیامکش ارسال بشه ؟

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 10:05

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید این کار رو بکنید
      برای هماهنگی بیشتر و مشاوره دقیق تر لطفا با همکاران بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید
      02163404

  • پیام آزادی

    08 آذر 1400، 09:39

    سلام وقت بخیر ممنون از مقاله ی خوبتون می خواستم بدونم پنل پیامکی شما علاوه بر ارسال پیامک قابلیت دریافت پیامک رو داره یا خیر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • ایمان عمادی

      18 دی 1400، 14:21

      سلام. وقت شما هم بخیر همراه گرامی. بله همه پنل های ما این قابلیت رو دارند. برای دریافت پیامک نیاز به خط اختصاصی دارید. ملی پیامک تعدادی خط عمومی برای ارسال های شما و یک خط اختصاصی به صورت هدیه در اختیار شما می گذارد. با این خط اختصاصی می تونید هم ارسال و هم دریافت پیامک داشته باشید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید