30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
فروشگاهتان را با یک پیامک بچرخانید!

فروشگاهتان را با یک پیامک بچرخانید!

77

چند وقت پیش که هوا حسابی گرم بود و برق هم قطع شده بود، شب مهمان داشتم و باید کلی خرید می‌کردم. با عصبانیت در حال آماده شدن برای رفتن به خرید بودم که پیامک زیر برایم ارسال شد:

30% تا 70% تخفیف ویژه سفارش آنلاین مواد خوراکی
تا برقا نرفته، بجنب! امروز و فردا ساعت 15 تا 18
https://okcs.ir/2ac

چند وقتیست که فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میوه‌فروشی‌های بزرگ در نقاط مختلف تهران باز شدند و هر مدل میوه که بخواهید را می‌توانید در این فروشگاه‌ها پیدا کنید. من هم که با این گرمای هوا حوصله بیرون رفتن و خرید کردن نداشتم، حسابی از این پیامک استقبال کردم. روی لینک زدم و وارد پیجی شدم که توانستم هر مدل میوه، سبزی و صیفیجاتی که لازم داشتم، سفارش دهم. بعد از یک ساعت هم جلوی درب منزل از پیک بسته‌هایم را گرفتم. اما ماجرا از کجا شروع شد؟

ماجرا از یک پیامک ساده شروع شد و من که در همین حوزه فعال هستم، می خواهم قصه پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای را برایتان تعریف کنم.

پنل پیامکی چیست؟!

پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ایسامانه ارسال پیام کوتاه نرم افزاری آنلاین برای ارسال پیامک به کاربران مختلف است که قابلیت دریافت پاسخ مشتری و مدیریت پیام‌ها را هم دارد.

کسب‌وکاران مختلف برای تبلیغاتشان از بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنند، همچنین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی، ارسال پیامک‌های مهم و تعامل با کاربرانشان نیاز به سامانه ارسال پیامک دارند.

حالا که با شکل و شمایل کلی سامانه آشنا هستید، بیایید که جزئی‌تر به موضوع نگاه کنیم و ببینیم که یک فروشگاه های زنجیره‌ای از پنل پیامکی چه استفاده ای می توانند داشته باشند؟

مزایای پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای

فروشگاه‌های زنجیره‌ای در هر حوزه‌ای که فعال باشند، اعم از مواد خوراکی مانند هایپرها، کفش و کیف مانند چرم مشهد، پوشاک مانند جین وست و .... به سامانه پیامکی نیاز دارند. اما این فروشگاه ها چگونه می‍توانند از سامانه استفاده کنند؟

ارسال پیامک از روی نقشه

اولین مورد استفاده پنل اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای امکان ارسال پیامک از روی نقشه است که به آن پیامپ هم می‌گویند.

در حال حاضر، قابلیت ارسال پیامک برای 17 کلانشهر ایران فعال است و کاربر می‌تواند از روی نقشه هر منطقه که می‌خواهد را انتخاب کند و پیامک انبوه بفرستد. توصیه می‌کنم که برای نتیجۀ بهتر در ارسال پیامک منطقه‌ای اول ارسال پیامک در منطقه خودتان را شروع کنید و بعد سراغ دیگر محله‌ها بروید.

اطلاع‌رسانی‌های مهم

پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای

دومین کاربرد مهم پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای قابلیت ارسال اطلاع‌رسانی‌های مهم است. در شکل و شمایل سنتی اخباری مانند کد تخفیف یا جشنواره‌های فروش از طریق تراکت به دست مشتری می‌رسد ولی این اخبار را از طریق پیام کوتاه هم می‌توان برای کاربر فرستاد.

البته برای فروشگاه هایی که وبسایت و اپلیکیشن خودشان را دارند، علاوه بر موارد بالا برای ارسال پیامک‌هایی مانند عضویت در سایت، تکمیل سبد پرداخت یا روند سفارش و .... هم می‌توان از پنل پیامکی استفاده کرد. مشابه این مورد را می ‌توانید در خریدهای آنلاین از فروشگاه‌هایی مانند بانی مد یا مدیسه ببینید.

نظرسنجی از کاربر

سومین کاربرد پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای ارسال پیامک نظرسنجیست که متاسفانه بسیاری از کسب‌وکارها از آن غافل هستند، در صورتی که اگر بعد از هر خرید مشتری برایش نظرسنجی کوتاهی بفرستید، هم توجه مثبت او را جلب کردید و هم از کیفیت کالا و خدمات، کارکرد پرسنل و نظر مشتری هم بهتر آگاه می شوید.

شاید بهترین نمونه این نظرسنجی را بتوان در سیستم اسنپ دید که بعد از خرید و ارسال مرسوله از کاربر برای شرکت در نظرسنجی دعوت می کند:

دوست عزیز

نظر خود را در رابطه با سفارش تان با ما در میان بگذارید.
https://m.snappfood.ir/order/review

این نظرسنجی ها معمولا از طریق سیستم کرون جاب Cron Job دسته‌بندی شده و در زمان مشخص به صورت خودکار برای کاربر ارسال می‌شود، در نتیجه نیازی نیست که بعد از هر خرید وارد پنل شوید و برای تمام کاربران اس ام اس نظرسنجی بفرستید.

همین مورد بهانه‌ای شد تا بخواهیم درباره دیگر مزیت پنل اس ام اس فروشگاه‌ های زنجیره ای یعنی خدمات وبسرویس برای فروشگاه‌هایی که سایت دارند، صحبت کنیم. اگر سایت دارید، برای خدماتی که در بالا معرفی کردیم به وب‌سرویس پیامکی نیاز دارید تا رفتار کاربر در سایت را بتوانید در نظر بگیرید و برای هر خرید، ثبت سفارش و حتی ارسال مرسوله برای او پیامک اطلاع‌رسانی ارسالی کنید.

قابلیت کدخوان برای قرعه‌کشی

پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ایاگر شما هم می‌خواهید مثل مجتمع‌های تجاری و پاساژهای بزرگ قرعه‌کشی‌های دوره ای داشته باشید، پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای ابزاری به نام کدخوان در اختیارتان قرار می‌دهد. اما این ماژول به چه صورت کار می‌کند؟!

شما در سیستم کدخوان برای قرعه‌کشی باید کدهایی را در سیستم تعریف کنید و سپس این کدها را روی محصول درج کنید یا بعد از هر خرید برای مشتری بفرستید. کاربر کدی را که بعد از خرید به او دادید، برایتان ارسال می‌کند تا به این ترتیب در قرعه‌کشی شرکت کند.

چگونه بهترین سامانه پیامک را شناسایی کنیم؟حتما بخوانید: چگونه بهترین سامانه پیامک را شناسایی کنیم؟

با این ابزار هم لیستی از شماره تلفن کسانی دارید که حداقل یکبار از شما خرید کرده و سپس در مسابقه شرکت کردند و هم اگر کمی خلاقیت خرج کنید، می‌توانید آن‌ها را به خرید مجدد هم ترغیب کنید. فقط یادتان باشد که در ارسال این پیامک‌ها زیاده روی نکنید تا مشتری را از دست ندهید.

نمونه پیامک‌های فروشگاه‌ های زنجیره‌  ای

حالا که ویژگی‌های خاص و متفاوت پنل اس ام اس فروشگاه های زنجیره ای را گفتیم، تعدادی هم نمونه پیامک را در انتهای مقاله برایتان گذاشتیم تا بتوانید به عنوان الگو ایده از آن‌ها استفاده کنید و پیام‌های متفاوت و موثرتری بنویسید. همچنین توضیه می کنم مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی را از دست ندهید تا با زیر و بم نگارش متن تاثیرگذار و نحوه ارسال آن حسابی آشنا شوید:

نخری زود تموم میشه ! تخفیف ویژه مخصوص ۱۵ الی ۲۴ اردیبهشت ماه ( فروشگاه های زنجیره ای جانبو )

خرید با تخفیف میچسبه , ۷۵% تخفیف در فروشگاه رفاه

خرید های خود را درب منزل تحویل بگیرید , خرید بالای ۱۲۰ تومان ارسال رایگان

10%تخفیف دائمی مازاد علاوه بر تخفیفات همیشگی، با تعریف کارت خرید خود در باشگاه مشتریان افق کوروش

کلیک کنید:

https://okcs.ir/2ac

تا برق‌ها نرفته؛ غذاتو سفارش بده!

رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا

50% تخفیف👇🏻

هایپرمی اکباتان
۱۷تا۴/۱۹
برنج طارم ۱۰ک کاویش۳۲۷۰۰۰ت
انبه ۱ک ۳۹۹۰۰ت
چای سیاه۱ک رفاه۵۰٪ت
پودرکیک و سوخاری تردک۴۵٪ت
شکلات مدادی وویولتا پذیرایی فرمند۴۵٪ت
مجتمع مگامال
۴۴۶۴۱۰۲۴

هایپراستار۲۰~۴/۲۲
لیمو شیرازی ۱ک ۱۰۹۰۰ت
محفل کنسرو ماهی تون۱۸۰گ۱۷،۵۰۰ت

جمع‌بندی

تا اینجا با زیر و بم ارسال اس ام اس و پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای آشنا شدیم. برای دسترسی به تمام این قابلیت‌ها و ده‌ها مزیت و ویژگی مثبت دیگر برای تبلیغ کسب‌وکار و جلب رضایت مشتریانتان می‌توانید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید و برای این مورد ثبت‌نام در سایت ملی پیامک برای دریافت فوری پنل را به شما پیشنهاد می‌کنم.

اگر همه سرتان حسابی شلوغ است، باز هم نگران نباشید و فقط یک تماس با 02163404 بگیرید تا با تیم پشتیبانی ملی پیامک در مورد درخواست پنل صحبت کنید. با تحویل مدارک جهت احراز هویت، پنل شما فعال شده و می‌توانید از همان لحظه شروع به ارسال پیامک کنید.

در انتهای متن هم می‌توانید سوالاتتان را بنویسید و اگر نیاز به مشاوره بیشتر در مورد بازاریابی پیامکی دارید، از تیم پشتیبانی کمک بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
53دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • آفرین هدایتی

    09 دی 1400، 10:24

    سلام ارسال پیامک های نظرسنجی و قرعه کشی و مسابقه جز پیامک های تبلیغاتی محسوب میشوند؟؟؟
    اگر خط خدماتی نداشته باشیم ولی کاربر با ارسال کلید واژه ای درخواست شرکت در مسابقه رو داشته باشه امکان ارسال پیام برای ایشان وجود دارد یا خیر؟

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 12:14

      سلام وقتتون بخیر
      مواردی که فرمودین، به جز نظرسنجی پیامکی که نیاز به بررسی متن پیامک داره، مابقی موارد مانند قرعه‌کشی پیامکی و مسابقه پیامکی، از جمله پیامک‌های تبلیغاتی محسوب میشن!
      برای مورد مسابقه هم پیشنهاد می‌کنم متن پیامکتون رو با بخش فروش هماهنگ بفرمایید.

  • یاسر مسگری

    08 دی 1400، 17:13

    طبق تجربیات من اگر کسب و کار ها برای خودشون یک سایت فروشگاهی داشته باشن فروششون خیلی بیشتر میشه چون دیگه نیازی نیست مشتری بیاد و حضوری جنس رو ببینه یا از طریق اینستاگرام سفارش بده میتونه از طریق سایت سریع خرید بکنه فقط با پیامک

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 12:49

      بله دقیقاً! کاملاً درسته!

  • گلی براتی

    08 دی 1400، 16:25

    درود بر شما ممنون بابت مقاله من برای فروشگاه کلاه فروشیم قصد ارسال تبلیغات رو دارم میخواستم بدونم که ایا برای شغل ماهم استفاده میشه کرد؟
    شما ارسال میکنید برای ما؟برای منطقه خاص هم میشه ارسال کرد؟

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 12:47

      سلام و عرض احترام
      ممنون از نظر شما؛ بله دوست عزیز، برای تبلیغات کلاه فروشی هم میشه ازش استفاده کرد!
      می‌تونین ارسال پیامک منطقه‌ای و محله‌ای داشته باشین! تو مناسبت‌های خاص تخفیف بذارین و کلی پیامک‌های این مدلی ارسال بفرمایین!
      اگه بخوایین ما ارسال کنیم، شرایط ارسال انبوه پیامک رو مطالعه بفرمایید ولی با داشتن پنل اس ام اس خودتون می‌تونین پیامک‌های ارسالی رو مدیریت بفرمایید.

  • عادل رهبری

    07 دی 1400، 10:43

    سلام وقت بخیر ممنون از مقاله خوبتون
    من می خواستم لینک پیج اینستاگرام خودم رو داخل متن پیامک درج کنم می خواستم بدونم این مورد امکان پذیر هست یا خیر بفرمایید

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 12:28

      سلام ممنونم از شما
      بله در حال حاضر امکان ارسال لینک پیج اینستاگرام از طریق اپراتور 50004 و اپراتور 3000 وجود داره!

  • عزیز قربانی

    07 دی 1400، 09:56

    سلام وقت بخیر
    برای امکان نظرسنجی، استفاده از خط خدماتی آزاد میباشد یا خیر؟خیلی مهمه که ارسال لینک نظرسنجی برای تمامی افراد ارسال گردد و مشتریان خودشون شماره ها را در اختیار مسئولین این کار قرار میدن

  • عادل رضایی

    07 دی 1400، 09:30

    سلام
    من شماره های مشتریمو در قالب فایل وورد دارم ایا میتونم همین فایل بارگزاری کنمو ارسال پیامک انجام دهم؟
    ایا فایل نمونه ای برای این کار در اختیار من میزارید؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 12:21

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      امکان آپلود بانک شماره موبایل از طریق ورد وجود نداره! منتهی اگر شما فایل اکسل یا فایل تکستیا همون متنی با پسوند txt داشته باشین، می‌تونین به اعضای دفترچه تلفن پنل اس ام اس خودتون اضافه بفرمایید.
      بله، اگر پنل تهیه فرمودین، از قسمت {امکانات –» دفترچه تلفن} می‌تونین فایل‌های نمونه اکسل یا متنی رو دریافت بفرمایید.

  • سپیده علیخانی

    06 دی 1400، 17:20

    سلام برای ارسال پیامک های آفر و حراج های دوره ای برای لیست مشتریان آیا امکان ارسال پیامک به بلک لیست وجود دارد؟؟؟
    مشتریان شماره هاشون رو برای دریافت این تخفیفات ثبت میکنن

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 10:55

      سلام وقتتون بخیر
      ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوع هستش! لطفاً برای آگاهی بیشتر از شرایط ارسال پیامک، با شماره 02163404 و بخش فروش ملی پیامک تماس بگیرید.

  • فرزاد چرخچیان

    06 دی 1400، 16:26

    بنده یک سایت فروشگاه یا وردپرس طراحی کردم و قصد دارم بعد از ثبت سفارش و رسیدن محصول پیامک نظرسنجی ارسال کنم آیا شما برای این مورد افزونه ایی دارید؟

  • لعیا براتی

    06 دی 1400، 16:18

    درود بر شما و ممنون بابت مقلاتون و توضیحات کامل و جامعتون
    برای من سوال پیش اومده که سرویس های شما چه فرقی باهم دارند؟
    ایا سرعت ارسالشون باهم متفاوت هستش؟
    برای متصل کردن سایت به سرویس شما کدوم سرویس رو نیاز داریم؟

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 11:04

      سلام وقتتون بخیر خواهش میکنم
      پنل‌های ملی پیامک از نظر هزینه ارسال هر پیامک، میزان امکانات و تعداد پیامک رایگان باهم فرق دارند.
      سرعت ارسال روی تمامی پنل‌ها یکسانه!
      با توجه به اینکه از نظر دسترسی به امکانات مختلف باهم تفاوت دارند، دسترسی به وب سرویس و api روی پنل‌های اقتصادی، شرکتی، تجاری و نمایندگی فعاله!

  • امجدی

    06 دی 1400، 15:42

    ببخشید من رفتم یجا بعد خرید برام پیامک اومد توش یه لینک بود روش زدم رفتم تو نظر سنجی
    شما سایت نظر سنجی هم دارید که ما تو پیامک بذارین؟

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 12:16

      سلام دوست عزیز
      خیر سایت نظرسنجی نداریم، ولی امکان نظرسنجی پیامکی رو داریم.
      علاوه‌بر این مورد، اگر شما یک سایت وردپرسی هم داشته باشین، با استفاده از افزونه نظرسنجی خودکار ووکامرس به راحتی می‌تونین این کار رو انجام بدین!

  • پوشاک شیما

    06 دی 1400، 15:26

    روز بخیر
    ماچندین فروشگاه پوشاک داریم و یک برند معتبر هستیم ایا خرید یک پنل پیامکی برای تبلیغات همه شعبه ها کفایت میکند یا پیشنهاد شما استفاده از پنل های جداگانه میباشد؟

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 10:59

      سلام روز شما هم بخیر
      یک پنل برای کسب‌وکار شما کفایت میکنه! اما اگه می‌خوایین که آمار بگیرین هر شعبه چه نوع تبلیغاتی داشته و مدیریت پیامک‌های ارسالی رو به نماینده هر شعبه بسپرید، پیشنهاد می‌کنم برای هر شعبه، یک پنل جداگانه تهیه بفرمایید تا بتونید به خوبی مدیریت بفرمایید.

  • جمشیدیان

    01 دی 1400، 15:52

    سلام ممنون از مقاله خوبتون ما یه سایت فروشگاهی داریم که میخواهیم پیامک های سایتمون ارسال بشه و همینطور یک پیج اینستا هم داریم که میخوایم پیامک تبلیغاتی با لینک پیجمون رو هم ارسال کنیم برای این موارد از چه پنلی استفاده کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 10:42

      دوست عزیز بهتره پنل تجاری داشته باشید که به تمام قسمت‌های پنل دسترسی کامل داره

  • barkhordari

    01 دی 1400، 15:20

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    ما میخواهیم امکانی داشته باشیم که مشتری ما با ارسال هر عدد یک متن مشخص رو از ما دریافت کنه مثلا اگه عدد1 رو فرستاد لیست خدمات ما براشون ارسال بشه عدد 2 رو فرستاد آدرس سایت ارسال بشه. برای این موارد امکانی دارید که به درد ما بخوره؟

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 10:26

      سلام دوست عزیز، وقتتون بخیر
      بله برای این مورد می‌تونین از آپشنی به نام “تحلیلگر” استفاده بفرمایید.
      این آپشن روی پنل شرکتی و تجاری وجود داره!

  • سردارآبادی

    01 دی 1400، 07:29

    سلام نمونه متن هایی که گذاشتین خیلی کاربردیه و اگر مقاله ای دارید در خصوص نمونه متن های پیامک افتتاحیه و تخفیف های آخر فصل لطفا لینکش و بفرستید
    ممنون

  • نور

    30 آذر 1400، 09:29

    ما یک موسسه هستیم تو زمینه ی مهاجرت برای تبلیغات این مورد نیاز به مجوز خاصی هست لازم به ذکر است که ما شرکت ثبت شده هستیم و موضوع و محتوای کار شرکت در روزنامه رسمی قید شده است با توجه به این مورد می تونیم تبلیغات رو انجام بدیم
    ممنون از پاسخ گویی

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 10:30

      سلام روز بخیر
      بله با توجه به مدارکی که فرمودین، امکان‌پذیر خواهد بود، منتهی برای استعلام دقیق پیشنهاد می‌کنم با پشتیبانی به شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • سمانهه قلی زاده

    29 آذر 1400، 13:24

    سلام روز خوش
    میخواستم ازتون بابت این خدمات عالیتون تشکر کنم
    من 1 ماهه که این خدمات رو استفاده میکنم و به جرات میتونم بگم که فوق العااااده توی فروشم تاثیر مثبت گذاشته و تونستم اجناس بیشتری بفروشم و درامد بیشتری داشته باشم
    واقعاااااااا ازتون ممنونمم

  • وحید پهلوانی

    28 آذر 1400، 18:44

    برای ارسال پیامک تست به یک منطقه شما چه تعداد ارسال رو پیشنهاد میدید؟ که حداقل ببینیم ایا بازخورد میگیریم از اون منطقه یا نه؟

    • ایمان عمادی

      11 دی 1400، 10:53

      سلام دوست عزیز
      این مورد کاملاً به متن پیامک و کسب‌و‌کار شما بستگی داره! ولی به صورت کلی حداقل 5000تا پیامک باید ارسال کنید.

  • منیفی

    24 آذر 1400، 11:09

    سلام و ارادت
    این شماره هایی که از افق و جانبو و اینا پیام میدن چجوری میدن که برای منِ لیست سیاه هم پیامک ارسال میشه؟
    ماهم میتونیم برای خودمون همچین قابلیتی رو داشته باشیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:26

      دوست عزیز با خطوط خدماتی می‌تونین به لیست مخابرات ارسال پیامک غیرتبلیغاتی داشته باشید

  • شادی یوسفوند

    24 آذر 1400، 09:05

    سلام خسته نباشید ما میخواییم برای مشتریامون باشگاه مشتریان ایجادکنید تا تخفیف های ویژه براشون بزاریم
    کدوم پنل رو باید انتخاب کنیم و ایمکه در پنل هاتون امکان ارسال به بلک لیست یا ارسال لینک هم هست؟؟
    ممنونم ازتون

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:41

      دوست عزیز ارسال لینک از خطوط ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰۴ انجام میشه اما ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوعه، برای بلک لیست فقط می‌تونین پیامک اطلاع‌رسانی بفرستید
      استفاده از پنل تجاری رو پیشنهاد می‌کنم که کمترین تعرفه ارسال پیامک رو داره

  • موسسه کوشش

    22 آذر 1400، 11:32

    سلام وقت بخیر من یک موسسه ی حقوقی دارم میخواستم برای تبلیغات پنل پیامکی خریداری کنم می خواستم بدونم نظر شما چیه برای تبلیغات بهتره برای اصناف و مشاغل پیامک ارسال کنم یا توی شهر خودمون پیامک ارسال کنیم که بازدهی بهتری داشته باشیم
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 12:15

      دوست عزیز با توجه به نوع کارتون بهتره به جای ارسال انبوه به عموم، ارسال هدفمند داشته باشید
      باز هم بعد ارسال می‌تونین فایل گزارش رو مشاهده کنین و بازخورد پیامک ارسالی‌تون رو تحلیل کنید

  • پیمانه

    21 آذر 1400، 10:42

    سلام
    ممنون از توضیحات شما
    یک سوال
    ایا پنل ها و خطوطی که داخل پنل برای کاربر فعال میکنید امکان دریافت پیامک را دارد؟

    • نیلوفر اکبریان

      21 آذر 1400، 13:58

      دوست عزیز خطوط اختصاصی پنل قابلیت دریافت پاسخ مخاطب رو دارن

  • سینا رسولی زاده

    20 آذر 1400، 09:01

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من می خوام د سطح استان و شهر پیامک ارسال کنم فقط می خواستم بدونم برای این مورد علاوه بر خرید پیامک و پنل پیامکی باید هزینه ی جداگانه ای برای بانک شماره نیز پرداخت کنم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 11:37

      خیر دوست عزیز، بانک شماره‌های ملی پیامک به صورت رایگان در اختیارتون قرار می‌گیره

  • رسولی

    18 آذر 1400، 10:12

    وقت بخیر
    من میخوام برای فروشگاهم تبلیغات پیامکی انجام بدم میخواستم بدونم برای ارسال انبوه محدودیتی وجود نداره؟مثلا محدودیت در هر بار ارسال؟ یا محدودیت روزانه؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1400، 10:56

      دوست عزیز محدودیتی نداره، فقط حداقل ارسال انبوه 10 پیامک هست

  • همتی

    17 آذر 1400، 09:31

    سلام وقتتون بخیر ما 2تا مغازه داریم در 2محله متفاوت میخواهیم تبلیغات انجام بدیم میخواستم بدونم میتونیم ما روی یک پنل 2خط اختصاصی داشته باشیم که یک خط برای یک مغازمون باشه و اون یکی برای مغازه دیگرمون؟

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 11:27

      سلام روز شما بخیر
      بله جناب همتی، این امکان وجود داره! هر چندتا خط اختصاصی بخوایین، روی یک پنل می‌تونین دسترسی داشته باشین!

  • ضیاء

    14 آذر 1400، 12:39

    سلام و روز بخیر بنده یک محصول خانگی برای فروش دارم و هیچ فروشگاه و مغازه ای ندارم حتی هیچ سایتی هم برای خریداران محصولم ندارم آیا می تونم از پنل شما برای تبلغ و خدمات پس از فروش محصولم استفاده کنم ؟ مثل گارنتی و اعلام تاریخ انقضاء ؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آذر 1400، 14:21

      دوست عزیز باید به عنوان شخص حقیقی مدارکی رو ارائه بدین تا احراز هویت بشید از سمت اپراتور و بعد پنلتون فعال بشه
      با توجه به نوع کارتون که سایت و فروشگاه ندارید، با 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی راهنمایی‌تون کنند

  • مهسیما نوروزی

    14 آذر 1400، 10:28

    سلام وقت شما دوست عزیز بخیر
    من یک سالن ارایشگاه دارم برای تبلیغات و ارسال پیامک برای رزرو و هماهنگی با مشتریانم میخواستم از پنل پیامکی استفاده کنم نکته ای که هست من چندین شعب در سطح شهر تهران دارم ایا برای ارسال پیامک برای همه ی شعب ها ایا یک پنل کافیست و یا اینکه برای هر شعبه باید پنل جداگانه خریداری کنیم؟
    پیشاپیش از راهنمایی شما ممنونم.

    • نیلوفر اکبریان

      20 آذر 1400، 15:14

      دوست عزیز یک پنل کافیه، پیشنهاد می‌کنم پنل تجاری تهیه کنید که کمترین هزینه ارسال پیامک و بیشترین دسترسی رو داره

  • امیری

    13 آذر 1400، 09:21

    سلام ممنون از مقاله خوبتون ما قصد داریم به محله مون در شهر یزد پیامک تبلیغات سوپرمارکتمون که تازه باز شده رو ارسال کنیم میخواستم بدونم برای این مورد می بایست کدام یکی از پنل هاتون رو خریداری کنیم؟
    ممنون از پاسخ

    • نیلوفر اکبریان

      20 آذر 1400، 15:25

      دوست عزیز پیشنهاد می‌کنم پنل تجاری تهیه کنید که کمترین هزینه ارسال و بیشترین دسترسی رو داره

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید