30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس برای مربیان چه کاربردهایی دارد؟

پنل اس ام اس برای مربیان چه کاربردهایی دارد؟

9

ما در این مقاله راه‌های جذب هنرجوی جدید، حفظ شاگردان قدیمی، ارتباط دوطرفه با آنان و ... را با استفاده از پنل اس ام اس برای مربیان برای شما می‌نویسیم. تا با هوشمندی از روش‌ها استفاده کنید و کلاس‌های شما همیشه پُر از شاگرد باشد.

همیشه مربیانی که به شاگردان اهمیت دهند و با آن‌ها ارتباط برقرار ‌کنند، محبوب‌تر هستند و کلاس‌های پُر از شاگرد دارند. به نظر شما مربیان محبوب از چه روش‌های برای جذب هنرجو استفاده می‌کنند؟

شاید چون مربیان با شاگردان ارتباط دوستانه برقرار کرده، یا به خاطر کیفیت کار خوب و کلاس‌های شاد، هنرجویان زیادی دارند. مثلاً در باشگاهی که می‌رفتیم، یکی از مربیان بنا به شرایطی مجبور شد، تا از باشگاه برود و مکان دیگری را اجاره کند. تقریباً همهٔ شاگردان هم با مربی به باشگاه جدید رفتند، خیلی‌ها هم هنوز با او دوست‌اند و با هم در ارتباط هستند.

پنل اس ام اس برای مربیان

پنل اس ام اس برای مربیان

پنل اس ام اس، نرم‌افزاری آنلاین است که با استفاده از آن می‌توانید برای شاگردان پیام ارسال کرده و همچنین اس ام اس دریافت کنید.

پنل پیامکی راه‌های گوناگونی دارد که می‌توانید با شاگردان ارتباط برقرار کنید. با روش‌های مختلفی که پنل پیامکی در اختیارتان قرار می‌دهد، برای هنرجویان پیام بفرستید تا حس خوبی را برای آنان ایجاد کنید.

ارسال پیام برای ثبت‌نام در کلاس

ثبت‌نام برای شروع ترم جدید، بهترین زمان برای جذب شاگردان جدید است. ارسال اطلاعیه ثبت‌نام به‌صورت هدفمند، بسیار مهم است و باید به دقت انجام شود. طبق تحقیقات، ۹۸ درصد از افراد پیام‌های دریافتی خود را می‌بینند و این شانس خیلی خوبیست تا از طریق پیامک، ثبت‌نام را به اطلاع علاقمندان به ورزش برسانید. پس اس ام اس را با استفاده از سامانه ملی پیامک، برای شاگردن به‌صورت انبوه ارسال کرده و مشتری جذب کنید. ولی توجه داشته باشید که برای همهٔ افراد ساکن در شهر پیامک ارسال نکنید و فقط برای مخاطبان نزدیک باشگاه پیامک بفرستید.
پنل اس ام اس برای مربیان

با پیامپ برای شاگردان پیشنهاد ویژه بفرستید

همیشه تخفیف برای مشتریان جذاب است و از پیشنهادات ویژه استقبال می‌کنند. پس با استفاده از امکان پیامپ سامانه ملی پیامک، برای مشتریان اطراف باشگاه پیام تبلیغاتی انبوه ارسال کنید. یعنی مثلاً اگر شما در ونک باشگاه دارید و می‌خواهید برای مخاطبان اطراف باشگاه پیام ارسال کنید. وارد سامانه پیامکی شده و از گزینه‌های موجود روی گزینه پیامپ کلیک کنید، تا صفحه نقشه شهرها باز شود.

نقشه‌ شهرها به صورت پیش‌فرض روی شهر تهران فعال است. ونک را روی نقشه پیدا کرده و سپس روی مناطق اطراف باشگاه کلیک کنید. شماره‌های ایرانسل و همراه اول به تفکیک نمایش داده می‌شوند، روی هر کدام که خواستید کلیک کرده و سپس در ادامه پیام را بنویسید و ارسال کنید. فرستادن پیام از طریق پیامپ یا نقشه هدفمند است. زیرا برای افرادی که در اطراف باشگاه زندگی می‌کنند، ارسال می‌شود و امکان جذب مشتری جدید بسیار بالاست.

با پیامک کلاس‌ها را یادآوری کنید

اصولاً بین زمان ثبت‌نام و شروع کلاس‌ها فاصله‌ای چند روزه وجود دارد، شاگردان ممکن است روز و ساعت شرکت در کلاس را فراموش کنند. با استفاده از پیامک، به همهٔ شاگردانی که در کلاس خاصی ثبت‌نام کردند، زمان شروع کلاس را یادآوری کنید. یا حتی پیامکی کلی برای همهٔ شاگردان ارسال کرده و زمان شروع کلاس‌های باشگاه را یادآوری کنید.

مثلاً‌ کلاس شما روز چهارشنبه ۳ دی‌ماه شروع می‌شود، با استفاده از امکان پیامک زماندار سامانه ملی پیامک، اس ام اس شروع زمان کلاس را نوشته و سپس روز و ساعت را تنظیم کنید. پیام در روز چهارشنبه ۳ دی برای کاربران ارسال می‌شود.

برای اینکه شهریه‌ها سرموقع پرداخت شوند، چه کاری باید انجام داد؟

اصولاً شهریه باشگاه به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود. ممکن است به دلیل مشغله‌های کاری، پرداخت شهریه فراموش شود. با استفاده از امکان سررسید سامانه ملی پیامک،‌ به صورت دوره‌ای و خودکار در تاریخ‌های مشخص شده (هفتگی، ماهیانه و …) مهلت پرداخت، باقی‌مانده شهریه و … را به هنرجویان اطلاع دهید.

تبریک مناسبتی برای شاگردان ارسال کنید

یکی دیگر از روش‌های موثری که پنل اس ام اس برای مربیان دارد، پیامک مناسبتی است. تبریک تولد تقریباً برای همهٔ افراد خوشایند است. با استفاده از امکان پیامک مناسبتی، برای شاگردان خود پیام تبریک تولد ارسال کنید. می‌توانید تنظیماتی انجام دهید تا پیامک شخصی‌سازی شده برای شاگرد ارسال شود، یعنی اس ام اس با نام و اطلاعات شخصی فرد فرستاده شود. تبریک هفته تربیت‌بدنی، مناسبت‌های ورزشی، اعیاد و مناسبت‌های خاص را فراموش نکنید.

با شاگردان خود ارتباط برقرار کنید تا حس صمیمیت بیشتری ایجاد شود.

پنل اس ام اس برای مربیانارتباط با شاگردان از طریق خبرنامه

یکی از روش‌های موثر برای شرکت در کلاس‌های ورزشی، دادن انگیزه به شاگردان است. شماره هنرجویان را در خبرنامه ثبت کرده و هر چند وقت برای آنان جملات انگیزشی ارسال کنید. یا مثلاً‌ اگر در اینستاگرام پست انگیزشی منتشر می‌‌کنید، در پیامک لینک پیج اینستاگرام را بنویسید که اگر خواستند به روی لینک کلیک کنند.

اراده مثل عضله است. هر چی بیشتر روش کار کنی قوی‌تر میشه.
ویدیوهای آموزشی ما را در اینستاگرام ببیند.
https://b2n.ir/047522
لغو ارسال ۱
البته یادتان باشد که گزینه‌ٔ لغو را هم برای مخاطب در نظر بگیرید، که اگر خواست، بتواند عضویت خود را کنسل کند.
شماره‌ها را به صورت دسته‌بندی و مرتب قرار دهید تا بتوانید پیام‌ها را در کمترین زمان بفرستید.

پنل اس ام اس مخابرات چیست؟ کاربرد و مزایای آن‌حتما بخوانید: پنل اس ام اس مخابرات چیست؟ کاربرد و مزایای آن‌

شاگردان را در دفترچه تلفن گروه‌بندی کنید

مربیان کلاس‌های متفاوتی را برگزار می‌کنند، مثلاً کلاس‌های مبتدی و پیشرفته یا کلاس‌های صبح و عصر، شاگردان هر کلاس با کلاس دیگر فرق می‌کنند. پس بهترین راه‌حل گروه‌بندی مخاطبان است. با استفاده از امکان دفترچه تلفن در سامانه ملی‌پیامک، می‌توانید مخاطبان را براساس کلاس‌هایی که دارند طبقه‌بندی کرده و اطلاعیه مربوط به هر گروه را فقط برای همان شاگردان ارسال کنید.

نظر هنرجویان را در مورد باشگاه و کلاس‌ها جویا شوید

نظرات و پیشنهادات تقریباً‌ همیشه برای پیشرفت در کار مفید است. برگزاری کلاس‌ها هم از این قاعده مستثنی نیست. پس با استفاده از امکان نظرسنجی سوالی را بنویسید، سپس چند گزینه به عنوان جواب قرار دهید و برای کاربران ارسال کنید. می‌توانید در بخش نظرسنجی از طریق نمودار، وضعیت نظرسنجی را به صورت گرافیکی و با انواع نموادرها ببینید، بررسی و تحلیل کنید. با استفاده از نظرات، مشکلات احتمالی کلاس‌ها را برطرف کنید.

پیامک برگزار نشدن کلاس‌ها

گاهی اوقات شرایط اضطراری پیش می‌آید و نمی‌توانید کلاس‌ها را تشکیل دهید. چاره کار ارسال پیامک است، وارد پنل کاربری سامانه خود شوید. پیامک را تایپ کنید و در مرحله دوم از بین همهٔ گروه‌هایی را که از قبل در دفترچه تلفن ثبت کرده بودید، کلاس‌های روز موردنظر را انتخاب کرده و برای‌شان اس ام اس بفرستید. در کمتر از ۱۵ دقیقه برای همهٔ شاگردان پیام لغو کلاس ارسال می‌شود.

نتیجه کاربرد پنل اس ام اس برای مربیان

پیام برای شاگردانروش‌های مختلف ارسال پیام هدفمند برای شاگردان را گفتیم. با استفاده از راه‌حل‌هایی که در این مطلب گفته شد به‌راحتی می‌توانید شاگردان جدید جذب کنید و شاگردان قدیمی را حفظ کنید. با برگزاری نظرسنجی مشکلات احتمالی را برطرف و کلاس‌های مورد نیاز شاگردان را برگزار کنید.

امکانات گفته شده در این مطلب و امکانات بیشتر برای جذب و نگه‌داری شاگردان، را به صورت یک‌جا می‌توانید از سامانه ملی پیامک دریافت کنید. اگر هنوز پنل پیامکی تهیه نکردید یا نیاز به راهنمایی دارید، کافیست به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ زنگ بزنید و از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

اگر از پنل اس ام اس برای شاگردان پیامک جذابی ارسال کردید، خوشحال می‌شویم آن را با مخاطبان ملی پیامک نیز به اشتراک بگذارید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • آندرانیک حبیبیان

    08 بهمن 1399، 16:31

    سلام و وقت بخیر . من مربی بدن ساز هستم خیلی مشکل بود اطلاع رسانی به شاگردانم با استفاده از این نرم افزار خیلی از مشکلات من حل شد. مرسی از سایت خوبتون

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید