30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
کد پستی استان گیلان ، بازاریابی هدفمند بر اساس محل زندگی

کد پستی استان گیلان ، بازاریابی هدفمند بر اساس محل زندگی

10

هر کسب‌وکاری در استان گیلان می‌تواند با یک برنامه‌ریزی درست و اصولی به راحتی تبلیغات هدفمند داشته باشد. یکی از مهم‌ترین ابزارهای اجرای این مدل تبلیغات، تحت پوشش داشتن تمام مناطق است، اما چطور می‌توانید مطمئن شوید که پیامک شما به تمام نقاط استان گیلان ارسال شده است؟ آیا بازاریابی پیامکی قابلیت پوشش دادن تمام منطق شهری را دارد؟ برای پاسخ دادن به این سوال مهم که به استراتژی تبلیغاتی شما تبدیل خواهد شد، در ادامه با قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان گیلان آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

سامانه ارسال اس ام اس چیست؟

بانک شماره پنل ملی پیامکسامانه ارسال پیام کوتاه نرم افزار آنلاینی برای مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی است. به این ترتیب می‌توانید به صورت انبوه پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ارسال کنید، پاسخ مشتری را در صورت دسترسی به خطوط اختصاصی دریافت کنید و هزینۀ زیادی هم بابت این خدمات پرداخت نکنید.

پنل‌های پیامکی به ماژول‌های مختلفی مانند ارسال پیامک زماندار، ارسال هوشمند و ده‌ها قابلیت دیگر دسترسی دارد. یکی از این قابلیت‌های مهم در ارسال پیامک منطقه‌ای بر اساس ماژول کد پستی گیلان است. در ادامه می‌خواهیم نحوۀ ارسال پیامک از طریق این ماژول را توضیح دهیم.

قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان گیلان

اگر می‌خواهید بر اساس کد پستی استان گیلان به راحتی در هر منطقه که دوست دارید، تبلیغات داشته باشید در ادامه نحوه ارسال پیامک بر اساس ماژول کد پستی را برایتان توضیح دادیم

ارسال پیامک با ماژول کدپستی ایرانسل

برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان گیلان که شماره‌های ایرانسل را شامل شود، اول از همه در نوار سبز رنگ داخل پنل روی گزینه ارسال کلیک و سپس ماژول کد پستی ایرانسل را انتخاب کنید. اول سرشماره‌ای که با آن قصد ارسال پیامک را دارید، انتخاب کنید. متن پیامک را با توجه به محدودیت 70 کاراکتری بنویسید. عنوان ارسال را انتخاب کنید. نحوه ارسال را بین تصادفی یا ترتیبی مشخص کرده و سراغ درج کد پستی بروید. در هر بار ارسال تا 10 کد پستی را می‌توانید وارد کنید و برای جدا کردن این کد پستی ها باید ویرگول بگذارید. با رفتن به مرحله بعد و تائید فاکتورهای ورودی پیامک شما بلافاصله ارسال می‌شود.

با توجه به اینکه ارسال انبوه است، بعد از تائید اپراتور پیامک ارسال شده و فایل گزارش در اختیارتان قرار خواهد گرفت. فایل گزارش را می‌توانید دانلود کرده، ارسال و بازخوردتان را تحلیل کنید. به این ترتیب در جریان ارسالی‌ها، پیامک‌های نرسیده به مشتری و تعداد لیست سیاه قرار می‌گیرید.

کد پستی ایرانسل

ارسال منطقه‌ای به شماره‌های همراه اول

برای ارسال پیامک از طریق کدپستی استان گیلان به شماره‌های همراه اول باید دقیقاً مراحل بالا را بالا را طی کنید با این تفاوت که روی گزینه کد پستی همراه اول کلیک کنید. برای نوشتن متن جذاب می‌توانید از مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی کمک بگیرید تا علی رغم محدودیت 70 کاراکتری پیامک فارسی بازهم متنی بنویسید که توجه مخاطب را بیشتر جلب کند.

یادتان باشد که عنوان ارسال را طولانی ننویسید. این عنوان فقط برای دسته‌بندی پیام‌های ارسالی در سمت خودتان است و برای مخاطبانتان ارسال نمی‌شود. در ضمن اگر می‌خواهید هیچ پیام تکراری ارسال نشود و جامعه موردنظرتان جمعیت زیادی دارد، ارسال ترتیبی را انتخاب کنید. به این ترتیب مثلاً در هر بار ارسال برای 1000 شماره پیامک می‌رود و از نفر 1001 به بعد برای ارسال‌های بعدی است، در نتیجه ارسال به شماره تکراری به حداقل می‌رسد، در صورتی که در ارسال تصادفی شماره‌ها به صورت رندم انتخاب می‌شود.

کد پستی همراه اول

جدول کد پستی استان گیلان

بعد از آشنایی با ابزار کارتان برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی گیلان نوبت جدول رنج کدپستی شهرستان‌های استان است که برایتان آوردیم. البته از طریق سامانه ملی پست هم می‌توانید بر اساس محله و کوچه، رنج کد پستی هر منطقه را پیدا کنید.

رشت از 411 تا 419
لاهیجان از 4411 تا 4419
بندر انزلی از 4311 تا 4319
لنگرود از 44711 تا 44719
صومعه‌سرا از 43611 تا 43619
آستارا از 43911 تا 43919
تالش از 43711 تا 43719
فومن از 43511 تا 43519
آستانه اشرفیه از 44411 تا 44419
رودبار 44611 تا 44619
منجیل از 44511 تا 44519
چابکسر 44871
کلاچای از 44911 تا 44919
املش 44951
رودسر از 44811 تا 44819
چمخاله 44741
بندر کیاشهر 44471
دیلمان 44391
سیاهکل از 44311 تا 44319
شاندرمن 43851
ماسال از 43811 تا 43819
ماسوله 43571
خمام از 43411 تا 43419
خشکبیجار 43391

پیامپ، پیدا کردن مشتری به کمک نقشه رشت

تا اینجا بر اساس کد پستی استان گیلان به تمام شهرستان‌های استان ارسال پیامک داشتید. حالا نوبت ارسال پیامک بر اساس نقشه است که فعلا فقط در سطح شهر رشت فعال است. برای این روش ارسال باید از قسمت ارسال گزینه پیامپ و سپس شهر رشت را انتخاب کنید.

بعد از باز شدن نقشه، هر منطقه از شهر که می‌خواهید پیامک شما را دریافت کند، کلیک کنید تا رنج کدپستی منطقه، تعداد شماره‌های همراه اول و ایرانسل نمایش داده شود. در قسمت تعداد گیرنده باید تعداد ارسالتان، مثلا 500 اس ام اس را بزنید، سپس گزینه ثبت در لیست را انتخاب و به مرحله بعد بروید.

به این ترتیب پیامک شما برای مخاطبان در هر منطقه از رشت که باشند، ارسال می‌شود. با این روش می‌توانید فقط در محله خودتان یا مناطق مرفه شهر و ... تبلیغات کنید. با یک اس ام اس مشتری را به خرید ترغیب کنید. حتی می‌توانید تبلیغاتتان را به مرور و منطقه به منطقه بفرستید و کار را گسترش دهید.

پیامپ

جمع‌بندی

ارسال پیامک بر اساس کدپستیحالا کمه علاوه‌بر ارسال پیامک از روی نقشه با قابلیت ارسال پیامک بر حسب کد پستی گیلان هم آشنا شدید، باید دست به کار شوید و ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای را وارد برنامه بازاریابی و تبلیغاتتان کنید.

حتی اگر هنوز بودجه محدودی دارید، اصلاً نگران نباشید. با تعرفه مناسب ارسال پیامک از منطقه خودتان شروع کنید و به مرور بقیه مناطق را هم پوشش دهید. هر سوالی هم که داشتید، سری به ویدئوهای آپارات و یوتیوب ملی پیامک بزنید، در انتهای متن برایمان بنویسید یا با 02163404 تماس بگیرید و با همکاران تیم پشتیبانی صحبت کنید تا مفصلاً شما را راهنمایی کنند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید