30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس آذربایجان شرقی + ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند

پنل اس ام اس آذربایجان شرقی + ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند

62

تبلیغات و برنامه‌ریزی افزایش فروش و درآمد، جذب مشتری و حتی برندسازی برای هر کسب‌وکاری لازم و ضروریست اما حتماً خودتان هم می‌دانید، پیدا کردن روشی هدفمند و جزئی که شما را دقیقاً به مقصودتان برساند، تحلیل و جستجوی بسیاری نیاز دارد. به همین بهانه می‌خواهیم دربارۀ پنل اس ام اس آذربایجان شرقی صحبت کنیم تا اگر در سطح استان فعالیت اقتصادی دارید، بهترین روش تبلیغاتی را برای کسب‌وکارتان استفاده کنید.

اول از همه ببینیم که سامانه ارسال پیامک چیست و بعد با مزایای تبلیغاتی این ابزار در سطح استان و محل زندگی خودمان آشنا شویم.

تخفیف ویژه آذری‌های عزیز!

با ثبت‌نام در پنل اس ام اس آذربایجان شرقی میتوانید هم مشتریان جدیدی جذب کنید و هم بدون واسطه پیام‌تان را به گوش مشتریانتان برسانید.
30% تخفیف
AZGH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

همین اول کار باید با پنل پیامکی آشنا شویم که قرار است ابزار کارمان باشد. پنل پیامکی نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی، دریافت پاسخ مخاطب و مدیریت پیامک‌ها استفاده می‌شود.

 

‌پنل‌ ارسال اس ام اس توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده سامانه پیامکی ارائه می‌شود و شما به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی می‌توانید با ارائه مدارک برای دریافت پنل درخواست بدهید. توصیه می‌کنم که برای دریافت پنل اس ام اس آذربایجان شرقی از شرکت ملی پیامک راهنمایی و کمک بگیرید. اما چرا ملی پیامک؟

چرا ملی پیامک ؟!

بانک شماره ملی پیامکحالا که می‌خواهید پنل اس ام اس آذربایجان شرقی برای تبلیغات کسب‌وکارتان داشته باشید، توصیه می‌کنم که خدمات شرکت ملی پیامک استفاده کنید. اما چرا؟

در اینجا خیلی خلاصه به مزایای ملی پیامک اشاره می‌کنم که اولین آن مورد پشتیبانی است. اگر یکی از کاربران ملی پیامک هستید یا حتی نیاز به مشاوره در مورد بازاریابی پیامکی دارید، می‌توانید در تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 9 شب با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. روزهای تعطیل و آخر هفته هم تیم پشتیبانی از ساعت 9 تا 5 عصر از طریق سیستم تیکتینگ و پشتیبانی تلفنی پاسخگوی شماست!

از طرف دیگر تیم ملی پیامک از طریق آموزش‌های ویدئویی در آپارات ملی پیامک، اینستاگرام و کتابچه بازاریابی پیامکی کار کردن با پنل و ماژول‌های ارسال پیامک، ترفندهای تبلیغاتی، تنظیم متن پیامک جذاب و هزاران نکتۀ ضروری دیگر را به کاربرانش آموزش می‌دهد.

تعرفه مناسب ارسال پیامک، 4 نوع پنل مختلف برای انواع کسب‌وکارها و بودجه‌های متفاوت، وبلاگ آموزشی و بانک شمارۀ جامع و به‌روز کشوری و ده‌ها فاکتور دیگر دلایلی هستند که کاربر را به استفاده از خدمات ملی پیامک تشویق می‌کند. در ادامه هم فاکتورهای مهم و اختصاصی پنل پیامک آذربایجان شرقی را بیشتر بررسی می‌کنیم:

بانک شماره‌ شهرها

اولین مزیت پنل اس ام اس آذربایجان شرقی دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز و جامع اپراتور همراه اول (دائمی و اعتباری) سطح استان است. این بانک شماره استانی در پنل ملی پیامک شامل شهرهای زیر است:

آذرشهر، ابش احمد، اسکو، اقکند، اهر، ایلخچی، باسمنج، بخشایش، بستان آباد، بناب، بناب جدید-مرند، تبریز، ترک، ترکمانچای، تسوج، تیکمه داش، جلفا، خاروانا، خامنه، خراجو، خسرو شهر، خمارلو، خواجه، دوزدوزان، زرنق، زنوز، سراب، سردرود، سهند، سیس، سیه رود، شبستر، شربیان، شرفخانه، شندآباد، صوفیان، عجب شیر، قره آغاج، گاوگان، گوگان، لیلان، مراغه، مرند، ملکان، ممقان، مهربان، میانه، نظرکهریزی، هادیشهر، هریس، هشترود، هوراند، وایقان، ورزقان، کشکسرای، کلوانق، کلیبر، کوزه کنان، یامچی

بانک اصناف و مشاغل استان

پنل اس ام اس آذربایجان شرقی به بانک کامل اصناف و مشاغل مختلف سطح استان هم دسترسی دارد و این تقسیم‌بندی را به صورت تفکیک شده بر  اساس مشاغل زیر در اختیار کاربران ملی پیامک قرار می‌دهد.

بانک مشاغل و اصناف استان شامل 6 گروه زیر است:

دسته اول، مشاغل آموزشی پنل اس ام اس آذربایجان شرقی

پروژه‌های دانشگاهی، آموزش فرصت‌های دانشجویی، تدریس خصوصی و آموزش کنکور، آموزش رشته‌های ورزشی، تدریس زبان، آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کامپیوتر، آموزش هنرهای‌ زیبا و موسیقی

دسته دوم، گروه خودرو و اتومبیل پنل پیامک آذربایجان شرقی

 پخش و باند خودرو، تزئینات ماشین، تعمیرگاه اتومبیل، خدمات جانبی و دزدگیر ماشین، ماشین خارجی و ایرانی دست‌دو، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، فروش قسطی ماشین، لوازم یدکی ماشین، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

آموزش ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی | چگونه اس ام اس انبوه ارسال کنیم؟حتما بخوانید: آموزش ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی | چگونه اس ام اس انبوه ارسال کنیم؟

دستۀ سوم، زیرمجموعۀ ارتباطات و موبایل پنل پیامک در آذربایجان شرقی

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات پیامکی، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

مشاورین املاک سامانه پیامکی آذربایجان شرقی

اجاره و فروش مسکونی،  املاک صنعتی، باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمان، طراحی داخلی و دکور، مشارکت در ساخت، مشاوران املاک، مصالح ساختمانی، انواع ویلا، املاک کلنگی و قدیمی

دسته پنجم، مشاغل خدماتی پنل اس ام اس در آذربایجان شرقی

بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، کارگزاری بیمه، فروشگاه تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم، توزیع کالا، خدمات چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، تجهیزات و لوازم پزشکی، گردشگری و آژانس مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات مشاوره، تشریفات و مجالس، باشگاه و سالن ورزشی

دسته ششم، فروش لوازم منزل پنل پیامکی آذربایجان شرقی

اثاثیه و لوازم منزل، فروش و توزیع آلات موسیقی، اسباب‌بازی، تجهیزات و لوازم پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظرف و ظروف، توزیع فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، لوازم و تجهیزات مهندسی، وسایل ورزشی و تجهیزات باشگاه، لوازم یدکی ، لوازم نصب آنتن، کتابفروشی

 تبلیغ بر اساس جنسیت؟!

ابزار هدفمند دیگری که پنل اس ام اس آذربایجان شرقی در اختیار کسب‌وکارهای سطح استان قرار می‌دهد، امکان ارسال پیامک بر اساس تفکیک جنسیت است که فعلاً فقط برای اپراتور ایرانسل فعال است.

در صورتی که کسب‌وکارتان در ارتباط با گروه خاصی از شهروندان است، می‌توانید از ابزار ارسال پیامک بر اساس جنسیت استفاده کنید. مثلاً آرایشگرهای زنانه یا بوتیک‌های زنانه و مردانه، باشگاه‌های زنانه و مردانه و ... همه می‌توانند از این ابزار تبلیغاتی استفاده کنند و ارسال پیامک تبلیغاتی‌شان را هدفمند و جزئی کنند.

دفترچه تلفن اختصاصی پنل

دفترچه تلفن اختصاصی هم دیگر امکان پنل اس ام اس آذربایجان شرقی است که به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا شماره‌های اختصاصی‌شان را در پنل ثبت کنند و بتوانند برای مشتریان قدیمی و وفادارشان هم از این طریق پیامک بفرستند.

در قسمت دفترچه تلفن پنل شما می‌تواند مخاطبانتان را در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار دهید و در زمان ارسال پیام هم انتخاب کنید که برای کدام گروه می‌خواهید پیامک بفرستید.

پنل اس ام اس آذربایجان شرقی برای کسب‌وکارهای سطح استان!

استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های شمالغربی ایران با ۴۵٬۴۹۱ کیلومتر مربع وسعت است. بر اساس آخرین سرشماری در کشور این استان ۱٬۲۲۳٬۰۲۸ خانوار جمعیّت دارد.

کسب‌وکارها و صنایع مختلف در تبریز و دیگر شهرستان‌های آذربایجان شرقی از پنل پیامکی می‌توانند برای تبلیغات و جذب مشتری استفاده کنند. ارسال پیامک تبلیغاتی، قابلیت ارسال لینک سایت، اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی و ... بخشی از امکانات تبلیغاتی و جذب مشتریست که تنها با ارسال یک پیامک تبلیغاتی انجام شدنیست.

پنل اس ام اس آذربایجان شرقی

جمع‌بندی

تا اینجا با پنل اس ام اس آذربایجان شرقی برای تبلیغات پیامکی در سطح استان آشنا شدید و احتمالاً در حال حاضر تنها نگرانی شما بابت بازاریابی پیامکی و نحوه کار با پنل است. خب باید بگویم که اصلاً جای نگرانی نیست!

پنل اس ام اس ملی پیامکمحیط کاربری پنل پیامک آذربایجان شرقی که توسط شرکت ملی پیامک به شما ارائه شود، محیط کاربری آسانی به زبان فارسی است و برای هر قسمت از سامانه توضیحات مفصلی ارائه شده است. همچنین از طرف پشتیبانی آموزش‌های کامل همراه با ترفندهای بازاریابی و جذب مشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید با خیال راحت تبلیغات پیامکی کسب‌وکارتان را شروع کنید.

خب حالا دیگر وقتش رسیده که دست به کار شوید و پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید. برای دریافت پنل می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا سری به صفحه اصلی سایت ملی پیامک بزنید و ثبت‌نام کنید. اگر مدارکتان کامل باشد، پنل پیامکی‌تان تا دو ساعت فعال خواهد شد و می‌توانید شروع به ارسال اس ام اس کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
56دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • بهارلو

    02 آذر 1400، 17:11

    سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنون به خاطر مقاله زیباتون من قصد دارم به شماره هایی که بلاک هستن اس ام اس تبلیغی بفرستم چطور می تونم لطفا مشاوره در این زمینه بهم بدین؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 11:34

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوع و بر خلاف قانونه
      برای ارسال پیامک‌هایی که جنبه خدماتی و اطلاع‌رسانی داشته باشه، از ارسال پیامک بر اساس پترن می‌تونید استفاده کنید

  • محمدی

    30 آبان 1400، 19:03

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من میخوام تو آذربایجان درآمد داشته باشم؟
    نمایندگی بگیرم شما تو این شهر نمایندگی دارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 09:12

      بله دوست عزیز، با نمایندگی ملی پیامک می‌تونین علاوه‌بر استان از سطح کشور هم مشتری داشته باشید و کسب درآمد کنید

  • حسن یونسی

    26 آبان 1400، 10:25

    من بیشتر سامانه های پیامکی رو بررسی کردم و همه سامانه ها بانک شماره یکسانی داشتن و برخی گفتن که این بانک شماره ها برای سال های 95 و 96 هستش آیا این حرف درسته؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آبان 1400، 13:50

      دوست عزیز بانک شماره‌های ملی پیامک مرتباً به روزرسانی میشه، مثلاً بانک شماره ایرانسل به تازگی در سال جدید (1400) به‌روزرسانی شده

  • فولادي

    25 آبان 1400، 21:49

    سلام وقتتون بخير من قصد ارسال تبليغات دارم و ميخوام به خارج از كشور هم پيام ارسال كنم ايا شما ارسال به خارج از كشور رو هم پشتيبانى ميكنيد؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 09:13

      بله دوست عزیز، پنل تجاری قابلیت ارسال پیامک به خارج از کشور هم داره

  • عارفه کوکبی

    23 آبان 1400، 09:36

    سلام وقت بخیر
    من اگر بخوام به اصناف همه استان های ایران دسترسی داشته باشم کدوم پنل تهیه کنم برای تبلیغات کارت خوان میخواستم از پنل پیامکی استفاده کنم.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 12:34

      دوست عزیز پنل شرکتی و پنل تجاری به بانک اصناف و مشاغل کشوری و استانی دسترسی داره

  • شیوا چراغی

    23 آبان 1400، 09:29

    سلام وقت بخیر من قصد دارم پنل پیامکی شما رو خریداری کنم برای ارسال توی شهر تبریز میشه این پیامک فقط برای خانم ها ارسال بشه و ایا امکان این مورد وجود داره که بتونم بازه سنی تعریف کنم ؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 13:52

      دوست عزیز بعد تهیه پنل به قابلیت ارسال پیامک بر حسب جنسیت دسترسی دارید ولی متاسفانه فیلتر سن در حال حاضر غیرفعاله

  • علی قره باغی

    22 آبان 1400، 19:35

    سلام من برای تبلیغات املاک قصد ارسال پیامک دارم
    مثلا ما میخوایم که در لحظه ارسال انجام بشه یعنی تماس بگیریم با همکاران شما متن رو براشون بفرستیمم و زحمتشو بکشن برامون ارسال کنند
    هزینه هاشو بی زحمت بفرمایید و اینکه بازدهی داره هنوز اینکار یا خیر

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 13:58

      دوست عزیز ارسال لینک از خطوط 3000 و 50004 انجام میشه
      برای بررسی هزینه‌های پنل هم لطفا لینکی که براتون گذاشتم، مطالعه کنید

  • سعید شیریان

    22 آبان 1400، 10:00

    سلام برای ارسال به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند، برای اشخاص حقیقی به جز پیامک صوتی چه راه دیگه ای وجود داره؟
    به شخصه من تماس های صوتی که روی گوشیم میاد رو جواب نمیدم و از نظر من جذاب نیست

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 11:39

      دوست عزیز ارسال پیامک به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه
      اگر قصد ارسال پیامک‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی به لیست سیاه رو دارید، باید از ارسال پیامک از طریق خطوط خدماتی استفاده کنید

  • محمد رضا تات

    17 آبان 1400، 09:28

    بنده نماینده شما هستم و پنل نمایندگی با سایت رو خریداری کردم چطوری میتونم سایت خودمو دریافت کنم آیا باید با پرتال تماس بگیرم برای این مورد؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 13:59

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی وب‌سرویس صحبت کنید

  • شیوخی

    17 آبان 1400، 08:51

    سلام وقتتون بخیر من یک اتلیه عکاسی جدیدا تاسیس کردم که میخوام تبلیغات انجام بدم ایا من هم میتونم از این ارسال به شهرمون استفاده کنم ممکنه واسه من هم بازدهی داشته باشه؟
    ممنون از پاسخگویی

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 15:54

      بله دوست عزیز ملی پیامک بانک شمارۀ همراه اول و ایرانسل شهرهای آذربایجان شرقی رو در اختیارتون قرار میده

  • علی فرامرزی

    15 آبان 1400، 21:16

    سلام من میخوام از فروش اسمس درامد داشته باشم چه کاری باید انجام بدم؟ شما ایا نمایندگی هم دارید؟ چقدر میشه سود داشته باشیم از این تبلیغات پیامکی ها؟
    و اینکه ایا فقط برای همین استان میشه تبلیغات کرد یا برای بقیه کشور هم میشه ارسال کرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 15:42

      دوست عزیز برای نمایندگی با 02163404 تماس بگیرید یا از طریق سایت ثبت‌نام کنید و درخواست بدید
      بعد از دریافت پنل علاوه‌بر شهر و استان خودتون، به تمام کشور هم برای ارسال پیامک دسترسی دارید

  • آقاخانی

    15 آبان 1400، 09:54

    سلام خسته نباشین
    نقشه شهر بستان آباد در این استان رو دارید؟
    حتی کدپستی این محدوده ها رو نداریم که بتونیم از بانک شماره هاتون استفاده کنیم

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 12:53

      دوست عزیز متاسفانه شهر بستان آباد قابلیت ارسال از روی نقشه نداره، امیدواریم در به‌روزرسانی‌های بعدی پیامپ این شهر هم فعال بشه
      برای ارسال منطقه‌ای در این شهرستان می‌تونین از سامانه پست، رنج کدپستی محله‌های مختلف شهر رو پیدا کنید و بعد براشون پیامک بفرستید

  • نیلوفر رضا خان

    15 آبان 1400، 09:30

    سلام صبح جنابعالی بخیر
    بنده تمایل دارم از وب سرویس پیامکی پنل ملی پیامک استفاده کنم و کنار ان از تبلیغات پیامکی هم استفاده کنم برای این مورد کدام یک از پنل پیامکیان که بانک شماره تبریز هم داشته باشد و از نظر تعرفه پیامک نیز به صرفه باشد را پیشنهاد میفرمایید؟
    تشکر

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 13:39

      دوست عزیز با توجه به اینکه خدمات وب‌سرویس و تعرفه مقرون‌به‌صرفه براتون مهمه، پیشنهاد من پنل تجاریه که بهترین قیمت و دسترسی کاملی به همه قسمت‌های پنل داره

  • Bahrami

    13 آبان 1400، 17:10

    سلام خدمت شما تیم ملی پیامک
    میخوام بدونم کدوم بسته امکان ارسال تفکیکی به استان مارو داره؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 13:59

      دوست عزیز پیشنهاد من استفاده از پنل تجاریه که با تعرفه مناسب‌تر به تمام قسمت‌های پنل دسترسی داره

  • رضا قالی پور

    10 آبان 1400، 18:02

    سلام؛ من توی بازار تبریز تو کار فرش فعالیت میکنم و مشتری های دائم خودمو دارم و میخوام وضع بهتر بشه برخی اوضاع برای این که بار های جدید میاد میخوام اطلاع رسانی به مشتری هام انجام بدم و این که پیج اینستاگرام هم میخوام توی ارسال کنم. برای این کار کدوم پنل بهتره برای من؟

    • سمیه جابری

      18 دی 1402، 13:35

      درود بر شما
      بله میتونید براشون پیامک ارسال کنید
      بهتره از پنل اقتصادی به بالا رو انتخاب کنید تا بتونید به ماژول های بیشتری هم دسترسی داشته باشید

  • میرحمیدی

    09 آبان 1400، 09:23

    سلام از بانک شماره ها قبل از خرید میتونیم خروجی اکسل بگیریم؟
    صرفا بانک شماره ها به کارمون میاد و بقیه کاربرد های پنل بلا استفاده است برامون

    • سمیه جابری

      18 دی 1402، 14:19

      درود بر شما
      خیر نمیتونید خروجی اکسل جدا بگیرید از شماره ها
      فقط میتونید نسخه دمو رو مشاهده کنید و ببینید بانک شماره های ما شامل چه گروه هایی هست
      و یا اینکه پنل خریداری کنید و فقط ز بانک شماره های استفاده کنید.

  • جعفر لرستانی

    09 آبان 1400، 09:11

    سلام وقتتون بخیر من کسب و کارم رو تازه راه انداختم و میتوم برای تبلیغاتم از پنل پیامکی استفاده کنم اما دقیق نمیدونم کدوم پنل مناسب کار من هست که بتونم تبلیغات به محله مون رو انجام بدم ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 12:12

      دوست عزیز باید بدونیم کسب‌وکارتون چیه، چند تا شماره دارین و از کدوم خدمات پنل میخواین استفاده کنید؟ مثلا سایت دارین یا خیر؟
      اطلاعات کامل برامون بفرستید یا با 02163404 تماس بگیرین تا راهنمایی‌تون کنیم

  • بهرام نورایی

    08 آبان 1400، 18:52

    سلام وقت بخیر برای دانشگاه ازاد تبریز قصئ تهیه پنل داریم و فقط هم برای دانشجویان قصد ارسال پیامک رو داریم میخواستم بدونم از پنل شما مقدوره؟
    برای همه شماره ها ارسال انجام میشه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 11:53

      بله دوست عزیز، در سایت ثبت‌نام کنید تا همکاران با شما تماس بگیرن و مدارکو براتون توضیح بدن
      بعد از ارسال مدارک، پنل اختصاصی همراه با خطوط هدیه براتون فعال میشه
      ارسال پیامک تبلیغاتی برای شماره‌های بلک لیست انجام نمیشه ولی برای پیامک‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی جای نگرانی نیست و به همه کاربران دسترسی دارید

  • گازرسانی تبریز

    08 آبان 1400، 10:22

    سلام وقت جنابعالی بخیر
    سوالی داشتم از حضور شما ایا شما بانک شماره های شهرستان های شهر تبریز هم دارید؟
    ما یک ارگان دولتی هستیم و برای اطلاع رسانی یک طرح ملی نیاز داریم به همه شهرستان های شهر مذکور ارسال پیامک انجام دهیم شما به چه ترتیب میتوانید به ما در این امر کمک بفرمایید.
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      08 آبان 1400، 12:53

      بله دوست عزیز، در جدول داخل مقاله بانک شمارۀ تمام شهرستان‌های اطراف تبریز رو می‌تونین مشاهده کنین

  • اسماعیل اکبرپور

    08 آبان 1400، 09:53

    سلام وقت بخیر
    من قصد دارم به پزشکان شهر تبریز و به داروخانه های این شهر پیامک ارسال کنم
    برای شروع کار بهتر است کدام پنل پیامکی خریداری شود و ایا در اینده میشود پنل ها رو ارتقا داد و این دسترسی بانک شماره روی همه پنل های شما فعال است
    ممنون از پاسخ گویی

    • سمیه جابری

      18 دی 1402، 14:21

      سلام وقت شما به خیر
      دسترسی به تمامی بخش های بانک شماره برای پنل های شرکتی و تجاری امکان پذیر هست.
      بله شما میتونید هر زمان که خواستید پنل خودتون رو ارتقا بدید.

  • اذرپیما

    04 آبان 1400، 16:52

    سلام وقتتون بخیر
    ما میتونیم به انضمام استفاده از بانک شماره های شما، خودمون هم دفترچه تلفن ایجاد کنیم و شماره هایی که مدنظرمان هست ارسال پیامک کنیم؟ما شماره های صنف خاصی را دارا میباشیم حتی اگر تمایل داشته باشید با توجه به معتبر بودن شماره ها شما هم به بانک شماره خود صنف مدنظر مارا اضافه بفرمایید ممنون از پیگیری و پاسخگویی.

    • سمیه جابری

      18 دی 1402، 10:07

      درود بر شما
      بله میتونید به کمک ماژول دفترچه تلفن، گروه های مختلفی از شماره هایی که دارید رو ایجاد کنید.

  • مسلم رشیدی

    04 آبان 1400، 09:36

    سلام روزتون بخیر؛ من تازه یک کسب و کاری رو شروع کردم و قصد دارم ارسال پیامک داشته باشم. سامانه های مختلفی رو بررسی کردم برای برخی از شهر های آذربایجان شرقی تعداد شماره ها خیلی کم هستش مم میتونم پنل دمو شمارو چک کنم تا بانک شمارو بررسی کنم.

    • سمیه جابری

      18 دی 1402، 13:42

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید دمو پنل رو مشاهده کنید. برای این کار از صفحه اول سایت بخش «ورود به سایت» رو انتخاب کنید و بعدش به جای نام کاربری و رمز عبور mdemo رو وارد کنید تا پنل براتون نمایش داده بشه.

  • باقری

    03 آبان 1400، 12:36

    من در تبریز داروخانه دارم و تازه افتتاح کردم داروخانه ام رو. خواهش می کنم منو راهنمایی کنید که چطور می تونم پیامک بفرستم برای بیماران و تبلغیغ بکنم دارو خانه ام رو

    • سمیه جابری

      18 دی 1402، 13:44

      سلام وقت شما به خیر
      شما میتونید برای هر منطقه ای دوست دارید و یا مثلا نزدیک داروخونه شماست پیامک بفرستید.
      برای این کار میتونید از ماژول های کد پستی همراه اول، کد پستی ایرانسل و پیامپ استفاده کنید.

  • محمدامین تقوی

    03 آبان 1400، 10:18

    سلام خسته نباشید
    قبل از تهیه پنل، بانک شماره ها قابل مشاهده و استعلام دارند؟
    منطقه ای که در نظر داریم منطقه کوچکی هستش و بر اساس اون میخوایم نوع پنل رو انتخاب کنیم
    سپاس

    • سمیه جابری

      18 دی 1402، 10:02

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن
      02163404

  • روشنک عدلی نسب

    03 آبان 1400، 10:14

    سلام وقت بخیر
    ممنون از مقاله ی خوبتون ارسال به صورت جنسیت که فرمودید فقط برای مخاطب های همراه اول صورت می گیرد یا فقط برای مخاطب های ایرانسل و ایا به صورت جنسیت که ارسال می شود گزارش ارسال در اختیار ما قرار می گیرد یا خیر ؟
    ممنون از پاسخگویی شما

    • سمیه جابری

      18 دی 1402، 09:57

      سلام وقت شما به خیر
      به هر دو گروه شماره موبایل میتونید ارسال داشته باشید
      بله گزارش رو میتونید بعد از ارسال مشاهده کنید

  • جعفر لرستانی

    03 آبان 1400، 10:12

    سلام وقتتون بخیر مقاله تون خیلی عالی و کاربردی بود چقدر عالی که بانک شماره هاتون انقد کامل و جزئی هستند من برای استفاده از این بانک شماره ها باید کدام پنل رو خریداری کنم که بتونم به این بانک شماره ها در پنل دسترسی داشته باشم؟

    • سمیه جابری

      18 دی 1402، 09:59

      سلام وقت شما به خیر
      برای استفاده از تمامی بانک شماره ها و گروه ها، باید از پنل شرکتی و یا پنل تجاری رو تهیه کنید.

  • ابوالفضل کریمی

    02 آبان 1400، 10:16

    سلام به نظرتون من میتونم از پنل نمایندگی شما استفاده کنم؟
    ما در شهر تبریز هستیم
    ایا اشباع نشده این کار؟ میشه دارامد داشت هنوز؟

    • زهره تاجیک

      17 دی 1402، 15:09

      سلام دوست عزیز،
      ما همچنان مشتریانی داریم که خیلی بازخورد خوبی از پیامک تبلیغاتی گرفتن.
      شما این کار رو در کنار ابزاری مثل شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید قطعا پشیمون نخواهید بود.

  • افشاری پور

    02 آبان 1400، 10:15

    باسلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم هر پنل اس ام اس برای یه کسب وکاره ؟
    یعنی ما دوتا شغل داریم باید دوتا پنل بخریم؟

    • سمیه جابری

      18 دی 1402، 10:41

      درود بر شما
      بله میتونید از یک پنل استفاده کنید
      ولی همه پیام های ارسالی و دریافتی تون در یک جا قرار میگیرن و نمیتونید تفکیک کنید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید