30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
چرا باید از تبلیغات مبتنی بر مکان تشکر کنیم؟

چرا باید از تبلیغات مبتنی بر مکان تشکر کنیم؟

215

به هدف زدن آداب و رسوم خاص خودش را دارد. بعضی‌ها قبل از هدف‌گیری برای اینکه دستشان نلرزد و تیرشان به هدف بخورد، سه بار نفس عمیق می‌کشند. بعضی دیگر هم تا ده می‌شمارند تا آرام بگیرند و لرزش هدف گیری در بازاریابیدستشان کمتر شود؛ اما یک سری از آدم‌ها هستند که کارشان درست است و از تبلیغات مکان محور استفاده می‌کنند! بله! هدف‌گیری نقش مهمی را در بازاریابی کسب‌و‌کارها بازی می‌کند. زمانی که شما محصول یا خدمتی را به مخاطب‌ها معرفی می‌کنید در واقع دارید هدف‌گیری می‌کنید. در این میان تبلیغات مبتنی بر مکان حکم لرزش‌گیری را دارد که به شما کمک می‌کند تا با کم‌ترین درصد خطا به هدف بزنید.

اگر بارها و بارها تیرهایتان به خطا رفته و هزینه و زمان زیادی را پای تبلیغات بی‌هدف هدر داده‌اید این مقاله برای شما نوشته شده است تا کسب‌وکارتان را به یک لرزش‌گیر حرفه‌ای مجهز کنید و از این به بعد درست به خال بزنید.

تبلیغات مکان محور دقیقاً چیست؟

قبل از جواب دادن به این سوال بهتر است به مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید شما برای گذران اوقات فراغت به یک منطقه ساحلی مثلا رامسر کوچ کرده‌اید؛ دقیقاً در لحظه‌ای که دارید از هوای دریا لذت می‌برید، اس‌ام‌اسی با این پیام برای شما ارسال می‌شود:

بشتابید! بشتابید! که کت و شلوارهای هاکوپیان 25 درصد تخفیف خورده! شرط می‌بندیم بدون توجه به این پیامک دوباره به دریا خیره می‌شوید؛ چرا‌که آدم‌ها معمولا به دریا نمی‌روند تا کت و شلوار بخرند!

تبلیغات مکان محور رستورانحالا دوباره فرض کنید کنار دریا جا خوش کرده‌اید که ناگهان پیام کوتاهی روی صفحه موبایلتان می‌گوید:

رستوران ساحلی ستاره دریایی رامسر با 25 درصد تخفیف، آماده پذیرایی از شماست!

این بار به احتمال زیاد کنجکاو می‌شوید و متن پیامک را می‌خوانید. حتی شاید سری به آنجا بزنید و یک دلی هم از عزا درآورید.

همانطور که دیدید زمانی که مشتری چیزی را لازم داشته باشد، به احتمال زیاد از ما خرید می‌کند؛ بنابراین بهتر است عین غول چراغ جادو در لحظه ظاهر شویم و از محصولات و خدمات‌مان بگوییم و پیشنهاد‌های جذاب و وسوسه‌انگیزی را در آستین داشته باشیم.

تبلیغات مبتنی بر مکان یا به اختصار (Location Based Advertising) دقیقاً همین را می‌گوید؛ یعنی جایی که مشتری به ما نیاز دارد حضور داشته باشیم. به همین سادگی!

چرا باید از تبلیغات مکان محور استفاده کنم؟

اگر برایتان سوال است که چرا باید برای پیشرفت کسب‌وکار‌تان از تبلیغات مکان محور استفاده کنید، ما دلایل استفاده از این نوع تبلیغ را برایتان در ادامه لیست کردیم تا راحت‌تر به جواب سوالتان برسید:

دلیل اول: قابلیت شخصی‌سازی

تجربه نشان داده است که پیام‌های شخصی‌سازی شده به مراتب مشتری‌های بیشتری را نسبت به پیام‌های یکسان و گروهی برای ما می‌خرد. البته در اینجا منظور ما فقط این نیست که برای هر کدام از مشتری‌هایتان جداگانه تبلیغ کنید؛ بلکه دسته‌ای از مخاطبانتان را با یک نیاز واحد و مشخص در نظر بگیرید و پیام تبلیغاتی‌تان را به گوش آن‌ها برسانید.

به طور نمونه یک سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما را در نظر بگیرید؛ تبلیغاتی که این سامانه در محل فرودگاه در قالب بنر و ... انجام می‌دهد، شخصی‌سازی شده است. چون احتمال بسیار بالایی وجود دارد که پیام این تبلیغ با دغدغه مخاطب همخوانی داشته باشد و تیر تبلیغ‌کننده به هدف بخورد.

در واقع با شخصی‌سازی پیام‌ها و تبلیغات بر اساس لوکیشن، احتمال بیشتری وجود دارد تا ارتباط درست و تاثیرگذاری بین تبلیغ ارسالی شما و نیاز مخاطب وجود داشته باشد.

حتی می‌توانید فرهنگ‌ و زبان‌های مختلف را به پیام تبلیغاتی خودتان اضافه کنید و با لهجه مشتری‌هایتان برایشان پیام ارسال کنید! استفاده درست از گویش و لهجه مناطق خاص در محتوای تبلیغ می‌تواند با ایجاد یک حس خوب، مخاطب را به شما و برندتان نزدیک‌تر کند.

دلیل دوم: استفاده از فرصت‌ها

آرزوی هر برند و کسب‌وکاری است که درست در لحظه‌ای که مشتری به مشکلی برخورد می‌کند، از راه برسد و به عنوان راه‌حل محصولش را معرفی کند.استفاده از فرصت ها

مشتری‌های بالقوه همان فرصت‌های طلایی هستند که در نقطه به نقطه کشور عزیزمان ایران نفس می‌کشند! در جایی از نقشه که به دلیل حضور تعداد زیادی از مشتری‌های شما سیاه شده؛ بیلبورد بزنید، با پیامک تبلیغ کنید و یا به وسیله تبلیغات موبایلی حضور فعالی داشته باشید.

چرا نرم افزارهای انبارداری به سامانه پیام کوتاه نیاز دارند؟حتما بخوانید: چرا نرم افزارهای انبارداری به سامانه پیام کوتاه نیاز دارند؟

خلاصه اینکه بیکار ننشینید؛ چراکه با استفاده از تبلیغاتی که بر اساس لوکیشن هدف‌گذاری شده؛ می‌توانید این دسته از مشتری‌های دست‌ به جیب و آماده خرید را مثل آهن‌ربا جذب کنید.

دلیل سوم: قابلیت هدف‌گذاری

مردم معمولاً پیام‌های تبلیغاتی را بلاک می‌کنند یا به سادگی نادیده‌شان می‌گیرند؛ چون آن‌ها را غیر مرتبط و به‌درد‌نخور می‌دانند.

اگر شما بر اساس لوکیشن و نیاز احتمالی مشتری، برند و محصولتان را تبلیغ کنید امکان خیلی کمی وجود دارد تا به عنوان مزاحم بلاک شوید.

با تکیه بر تبلیغات هدفمند می‌توانید تصمیم بگیرید که چه نوع تبلیغی، با چه لحن و مضمونی، توجه مخاطب شما را جلب می‌کند. حالا می‌خواهد در حال قدم زدن در خیابان ولیعصر باشد یا با دوستانش برای تفریح به کوه رفته باشد.

دلیل چهارم: به صرفه بودن

به احتمال زیاد با خواندن تیتر بالا انگشت اشاره‌تان را در چشم ما فرو می‌کنید و می‌گویید: «از کی تا حالا تبلیغات بیلبوردی به صرفه شده؟»

اولاً قرار نیست که ما حتما بیلبورد بزنیم! ثانیاً قرار نیست که ما حتماً در نقطه طلایی فلان بزرگراه پر رفت و آمد بیلبورد بزنیم! اما اگر زمانی لازم باشد، قطعاً این کار را می‌کنیم! چرا؟ چون قرار است از یک دریای پر از ماهی بهره‌برداری کنیم پس چه اشکالی دارد که در صورت نیاز برای این کار هزینه کنیم و یک تور بزرگ بخریم؟؟

تبلیغات مبتنی بر مکان با پیدا کردن مرتبط‌ترین آدم‌ها با محصول ما، بازدهی بالایی دارد و اگر درست و اصولی اجرا شود، مطمئناً چند برابر هزینه اولیه را به ما برمی‌گرداند.

تبلیغات مکان محور چطور کار می‌کند؟

.کار می‌کند Pull و  Push به طور کلی تبلیغات مبتنی بر مکان با دو تکنیک

زمانی استفاده می‌شود که مخاطب به دنبال محصول یا خدمت ما نیست؛ ولی ما Push تکنیک

بر اساس موقعیت و لوکیشنی که در آن قرار دارد سخاوتمندانه برایش تبلیغ می‌کنیم تا شاید توجهش جلب شود.

هم وقتی کاربرد دارد که مخاطب خودش به دنبال ما می‌گردد. مثلا با توجه به Pull تکنیک

نیازش در آن لحظه، نام محصول ما را در گوگل سرچ می‌کند یا در فروشگاه‌ها دنبالش می‌گردد.

این دسته از تبلیغات با استفاده از دو تکنیک بالا در شکل‌ها و حالت‌های مختلفی برای ما مشتری جذب می‌کند. در ادامه این مدل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

انواع تبلیغات مکان‌ محور

همانطور که می‌دانید، به طور کلی دو مدل تبلیغ مبتنی بر مکان داریم: آفلاین و آنلاین

از آنجایی که تبلیغات آفلاین پیشکسوت هستند و حقی به گردن همه ما دارند؛ اول از ایشان شروع می‌کنیم:

ارسال تبلیغات پیامکی پربازده در سراسر گلستان با پنل اس ام اسحتما بخوانید: ارسال تبلیغات پیامکی پربازده در سراسر گلستان با پنل اس ام اس

تبلیغات مکان محور به سبک آفلاین

خیلی‌ها فکر می‌کنند در دنیای دیجیتال امروز برای اینکه محصول یا برندشان را به مخاطب معرفی کنند؛ بهترین کار این است که دست به دامن آگهی‌های تلویزیونی شوند و یا از تبلیغات آنلاین کمک بگیرند. ما هم قبول داریم که دیگر سن و سالی از تبلیغاتی مثل پوستر، بروشور ، تراکت، بنر یا بیلبورد گذشته است؛ اما باور کنید هنوز از کار افتاده نشده‌اند و اگر در یک محل حساب‌شده استفاده شوند، بازدهی به شدت بالایی دارند.تبلیغات مکان محور آفلاین

ممکن است سوال پیش بیاید که محل حساب‌شده چه‌جور جایی است؟

فرض کنید کسی به اسم کریم (ملقب به آفتاب‌پرست) بستنی‌فروشی دارد. این لقب عجیب را هم خودش برای خودش گذاشته؛ چون در روزهای آفتابی بیشتر پول درمی‌آورد!

بگذریم؛ کریم می‌خواهد با نصب بنر، بستنی‌هایش را تبلیغ کند. اگر بخواهیم بر اساس تکنیک push جایی را پیشنهاد بدهیم، باید نقاط پر رفت‌وآمدی را در نظر بگیریم که در اطراف مغازه کریم وجود دارد. توجه داشته باشید که زمان‌هایی هم هست که مخاطب به محصول شما نیاز دارد، اما خودش خبر ندارد!

کریم می‌تواند با نصب بنر تبلیغاتی محصولش در چند نقطه شلوغ شهر بستنی‌هایش را به تمام مخاطب‌های تشنه و کسانی که حسابی آمپرشان بالا رفته است؛ مژده بدهد.

البته کریم آفتاب پرست باید برای طراحی بنرش اصل سادگی را در نظر بگیرد تا مشتریان با دیدن یک تصویر شلوغ گیج نشوند و بتوانند با یک نگاه، به راحتی آدرس مغازه‌اش را پیدا کنند.

تبلیغات آفلاین با قصه کریم به سر رسید. وقتش رسیده تا با هم نگاهی به تبلیغات مکان محور آنلاین بیاندازیم.تبلیغات آفلاین کریم آفتاب‌پرست

تبلیغات مکان محور به سبک آنلاین

فکر نمی‌کنم لازم باشد تا برایتان قصه ببافم که چه دنیای دیجیتال‌شده‌ای داریم! چون همه ما می‌دانیم که این روزها همه چیز به اینترنت و به خصوص گوشی‌های موبایل گره خورده است؛ تبلیغات مکان محور هم یکی از آن چیزهاست.

بهتر است قبل از اینکه انواع و اقسام این مدل از تبلیغات را بشناسیم؛ اول از نحوه عملکرد آن‌ها سردربیاوریم.

به طور کلی تبلیغات آنلاین مبتنی بر مکان از ابزارهای خاصی برای  TRACK یا دنبال کردن مشتری‌ها استفاده می‌کنند؛ به طور مثال یکی از ابزارهایی که در ایران کاربرد دارد Gps است. گوگل یا بعضی از اپلکیشن‌هایی که از شما می‌خواهند تا قابلیت نمایش لوکیشن گوشی موبایلتان را روشن کنید، از این ابزار برای جمع‌آوری دیتا استفاده می‌کنند.

حالا که تا حدودی با نحوه کارکرد این سبک از تبلیغات آشنا شدیم؛ نوبت رسیده به معرفی مدل‌های مختلف تبلیغات آنلاین:

انواع تبلیغات آنلاین مبتنی بر مکان

از آنجایی که در سال‌های اخیر همه چیز حول گوشی‌های هوشمند چرخیده است؛ ما هم تبلیغات مکان محوری را که به نوعی به تلفن همراه ربط پیدا می‌کند، جز دسته‌بندی آنلاین قرار دادیم؛ به طور مثال گوگل ادز زیر مجموعه همین دسته است.تبلیغات مکان محور آنلاین

تبلیغات گوگل به ما این امکان را می‌دهد تا بر اساس موقعیت جغرافیایی مشتری‌هایمان تبلیغ کنیم تا حجم بیشتری از کلیک‌هایی که وب‌سایتمان می‌گیرد به خرید ختم شود.

البته گوگل برای ایران محدودیت‌هایی هم در نظر گرفته، و همه امکاناتش در اینجا جواب نمی‌دهد. اگر می‌خواهید بیشتر راجع به این محدودیت‌ها بدانید، سوالاتتان را از نوین بپرسید.

دسته دیگری از تبلیغات موبایلی، تبلیغات میان‌برنامه‌ای هستند. زمانی که کاربر از اپلیکیشن‌های مختلفی روی تلفن همراهش استفاده می‌کند؛ این تبلیغات به صورت پیشنهاد برایش نمایش داده می‌شود تا در صورت تمایل کلیک کند. در ایران شرکت‌هایی هستند که صرفاً در بستر اپلیکیشن‌ها تبلیغ می‌کنند. برای پیشرفت کسب‌وکارتان می‌توانید این نوع از تبلیغات را هم امتحان کنید.

تبلیغ موبایلی بعدی که قرار است برایتان توضیح بدهیم، ارسال اس‌ام‌اس از طریق پنل‌های پیامکی است. از آنجایی که تخصص ما دقیقاً این کار است؛ پس در ادامه به طور کامل این روش را برای شما باز می‌کنیم:

اس‌ام‌اس مارکتینگ:

یکی از روش‌های ارزانی که می‌توانید با آن راحت‌تر به هدف بزنید و در مدت زمان کوتاهی میزان فروش محصولاتتان را افزایش دهید، همین اس‌ام‌اس مارکتینگ است. حالا چرایش را در مثال‌هایی که در پایین برایتان زده‌ام متوجه می‌شوید.

پنل‌های پیام‌ رسان انبوه به چند شکل مختلف، بر اساس موقعیت و لوکیشن مشتری‌ها پیامک ارسال می‌کنند؛ مثلاً:

ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS (Base Transceiver Station)

آنتن مخابراتی یکی از ابزارهای بزرگی است که تمام مشتریان شما را تا فاصله 20 کیلومتری پیدا می‌کند؛ البته در مناطق مسطح حتی تا 35 کیلومتر هم جواب می‌دهد. این دکل‌ها مناطقی را پوشش می‌دهند که مشتری‌های شما روزانه در آن‌جا رفت‌وآمد می‌کنند. قضیه وقتی جالب می‌شود که شما عملاً نیازی به لیست شماره تلفن برای فرستادن پیام تبلیغاتی‌تان ندارید! بلکه می‌توانید برای هر شماره تلفن همراهی که با این دکل مخابراتی در ارتباط است پیام کوتاه بفرستید و آن‌ها را از محصولات یا خدماتتان باخبر کنید.دکل مخابراتی bts

مثلاً اگر صاحب یک رستوران باشید؛ می‌توانید یک کد تخفیف برای اهالی منطقه یا کسانی که محل کار و تحصیلشان در آن محدوده است، ارسال کنید و از این طریق آن‌ها را به رستورانتان دعوت کنید.

نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفونحتما بخوانید: نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون

اگر در همین لحظه به فکر فرو رفتید که یک پنل پیامکی چطور کار می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزش استفاده از پنل پیامکی را در ملی‌پیامک بخوانید.

ارسال پیامک به تفکیک شهر و محله

راه جالب و متمرکز دیگری هم برای فرستادن پیامک تبلیغاتی مکان محور وجود دارد. شما می‌توانید بر اساس میزان فراوانی مخاطبانتان در شهرها و منطقه‌های مختلف پیامک بفرستید. مثلا اگر بیشتر در تهران، آن هم محله ستارخان به بالا مشتری دارید؛ می‌توانید کمپین تبلیغاتی‌تان را فقط در این مناطق اجرا کنید تا با پرداخت هزینه ناچیزی بیشترین جواب را بگیرید!

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

در پنل‌های ارسال پیامک انبوه ملی‌پیامک حسابی دستتان باز است! به طور مثال می‌توانید با وارد کردن کد پستی یک منطقه به خصوص، تنها به کسانی پیام بفرستید که احتمال بیشتری دارد تا به تبلیغات شما توجه کنند.

خصوصاً اگر بیزینس کوچکی دارید و به نوعی کسب‌وکارتان محلی است؛ این روش ارسال اس‌ام‌اس، برای برندسازی و افزایش فروش، به دردتان می‎‌خورد. پیشنهاد می‌کنیم سری هم به مطلب راهنمای ارسال هدفمند اس‌ام‌اس بزنید.

ارسال پیامک از روی نقشه

پیامپ یا ارسال پیام کوتاه از روی نقشه، روش دیگری است برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی هدفمند. در این روش خیلی راحت می‌توانید با انتخاب مناطق مختلف از روی نقشه، کمپین تبلیغاتی خودتان را مدیریت کنید و با مشتری‌های واقعی محصولتان در تماس باشید.

این روش می‌تواند زمانی که کسب‌وکارتان را تازه راه‌اندازی کرده‌اید، فروشتان را به حد قابل قبولی افزایش بدهد. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، می‌توانید مقاله پیامپ را در وبلاگ ما بخوانید.

اس‌ام‌اس مارکتینگ را به عنوان بخشی از بازاریابی آنلاین مکان محور شناختیم. حالا نوبت می‌رسد به چالش‌های بازاریابی مبتنی بر مکان:

قسمت سخت ماجرا: چالش‌ها در تبلیغات مکان محور

تا اینجا از مزایای تبلیغات مبتنی بر مکان گفتیم؛ از این گفتیم که چطور با آمار نسبتاً بالایی کاربران را به مشتری‌های شما تبدیل می‌کند؛ اما لازم است از موانع و نقاط منفی این روش تبلیغاتی هم آگاه باشید.

بر اساس آمار حدود 40 درصد از کاربران مایل نیستند تا اطلاعات موقعیت مکانی خودشان را با اپلیکیشن‌های مختلف به اشتراک بگذارند.

اینکه کاربر اجازه دسترسی به لوکیشن و موقعیتش را به ما ندهد و به دنبال آن پیام تبلیغاتی ما را نبیند؛ یکی از مشکلاتی است که در این راه ممکن است گریبانمان را بگیرد.

اگر بخت با ما یار نباشد حتی ممکن است به خاطر هجوم پیام‌های نامرتبط، توسط مخاطب‌ها بلاک شویم و دیگر فرصتی برای جلب توجه باقی نماند.

اما با وجود تمام این مصائبی که گفتیم، تبلیغات مکان محور به عنوان پربازده‌ترین شاخه از تبلیغات، نه تنها طرفداران زیادی دارد؛ بلکه آینده درخشانی هم در انتظارش است.

آیا تبلیغات مبتنی بر مکان عاقبت به خیر می‌شود؟

احتمالاً تبلیغات مکان محور در سال‌های آینده، بیشتر رنگ و بوی آنلاین دارد؛ چون گوشی‌های موبایل روز به روز و بیشتر از گذشته جایشان را در قلب و زندگی ما باز می‌کنند. گوشی موبایل مثل یک کتاب باز از تاریخچه زندگانی ما می‌گوید که مرتب هم به روز می‌شود. دسترسی به این اطلاعات برای بیزینس‌های مختلف ارزش زیادی را دارد.آینده تبلیغات مکان محور

هزینه کم و بازدهی به شدت بالای تبلیغات مکان محور آنلاین صاحبین کسب‌وکار را ترغیب می‌کند تا همچنان استفاده از این دست تبلیغات اولویت اولشان باشد.

پنل اس ام اس برای کارخانه چه کاربردهای دارد؟حتما بخوانید: پنل اس ام اس برای کارخانه چه کاربردهای دارد؟

به خصوص اینکه تا الان کاربران موبایلی واکنش‌های خوبی را نسبت به تبلیغات مبتنی بر مکان نشان داده‌اند.

رمز این موفقیت قطعاً جواب دادن به نیاز و خواسته مشتری آن هم در زمان و مکان مناسب است. پس با تکیه به این ویژگی منحصر به فرد تا سال‌های آینده سکان موفقیت را به دست بگیرید و به سرعت به جلو حرکت کنید.

به پایان آمد این مطلب

سریع حرکت‌کردن، هوشمندانه بازاریابی کردن و دقیق به هدف زدن در بازار رقابتی امروز یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. این روزها که گزینه‌های مختلفی از هر محصول وجود دارد؛ این ما هستیم که به مشتری نیاز داریم و باید برای رفع این نیاز به معنای واقعی کلمه بجنگیم!

در این جنگ تمام عیار، تبلیغات مبتنی بر مکان به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر و زودتر برنده شوید. در این مطلب سعی کردیم تا از انواع و اقسام تبلیغات مکان محور و تاثیرات آن بر کسب‌وکارها بگوییم. راستی شما هم برای معرفی محصولتان از این تبلیغات استفاده کردید؟ میزان بازدهی چطور بود؟ با توجه به هزینه‌ای که کردید، راضی بودید؟

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
94دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • بیاتی

    27 شهریور 1400، 20:26

    سلام
    من میخوام برای املاک تو آمل پیامک ارسال کنم 10.000
    باید پنل بگیرم یا شما برام ارسال میکنید

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:20

      درود بر شما،
      باید پنل تهیه کنید. ما ارسال زیر 100 هزار تا رو از طرف خودمون ارسال نمی‌کنیم.

  • علیرضا آزاد

    21 شهریور 1400، 16:43

    وقتتون بخیر
    من خیلی از دوستان رو به شما برای تبلیغات معرفی کردم و همشون راضی بودن خدارشکر
    امیدوام هر روز بیشتر بدرخشید

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:20

      درود بر شما،
      خداروشکر که راضی بودین. واقعا افتخار ما خدمت به مشتریان عزیزی مثل شماست.

  • عرفان شمسی

    20 شهریور 1400، 17:09

    سلام من تتو کار هستم میخواستم بدون بانک شماره هاتون تفکیک شده است یا خیر؟ من برای کار خودم قصد تهیه پنل رو داشتم میخواستم بدوننم چه مدارکی لازم داره این کار؟
    ممنن میشم راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:19

      درود بر شما،
      بله بانک شماره‌ها تفکیک شده است. برای کارهای تتو ممکنه پیامک‌هاتون مسدود بشه چون کلمه تتو رو فیلتر می‌کنن اپراتورها.
      اما اگر بتونید متن پیامک رو طوری بنویسید که از تتو استفاده نشه، میتونید پنل اقتصادی یا شرکتی رو بخرید.

  • فریدونی

    16 شهریور 1400، 09:51

    سلام وقتتون بخیر من قصد ارسال پیامک تبلیغاتی به شهر کیش رو دارم اما هیج جا یک بانک شماره کاملی از این شهر رو نداره یا اصلا ندارن یا خیلی شماره ها کمه، سامانه شما بانک شماره های کیش رو کامل داره که بتونیم خریداری کنیم؟

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:47

      درود بر شما،
      بله ما بانک شماره کیش رو داریم. حدود 4 هزار شماره در این بانک شماره وجود داره!

  • بهمن سبحانی

    10 شهریور 1400، 09:24

    سلام وقت بخیر
    من میخوام تو شهر قم پیامک بفرستم
    می خوام بدونم علاوه بر کل شهر قم می تونم تو منطقه ای از شهر قم رو ارسال کنم

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:17

      سلام دوست عزیز،
      بله چرا که نه! با قابلیت کدپستی، ارسال از دکل ایرانسل و پیامک زنده میتونید فقط به یک محدوده خاص از شهر قم پیامک ارسال کنید.

  • سفره خانه تازه میدان

    08 شهریور 1400، 17:03

    ارسال از روی نقشه برای همه شهر ها صورت میگیره؟
    من برای شهر اردبیل میخوام منطقه تازه اباد در واقع بخش بازاری اردبیل هست و میخوام به بازاری ها ارسال پیامک انجام بدم این امکان براتون مقدور هست؟
    تشکر

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:16

      درود بر شما،
      ارسال از روی نقشه برای اردبیل فعاله! اما توصیه می‌کنم برای ارسال به بازارای‌ها از امکان ارسال از دکل ایرانسل یا پیامک زنده استفاده کیند.

  • پازوکی

    04 شهریور 1400، 14:02

    سلام خسته نباشید من یک کافه تازه تاسیس دارم میخوام افتتاحش کنم چند روز دیگه آیا برای افتتاحیه کافه ام پیامک انبوه مناسب هست یا نه ؟ اگر مناسبه راهنمایی کنید چطوری بخرم؟

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 09:59

      درود بر شما،
      بله حتما برای افتتاحیه باید پیامک انبوه منطقه ای ارسال کنید. مثلا از قابلیت پیامپ استفاده کنید. یا با bts و lbs پیامک بفرستید. تو متن هم بگید که افتتاحیه است و قراره برنامه‌های جذابی داشته باشید.

  • ساحل سبز

    04 شهریور 1400، 13:59

    ببخشید این قابلیت شخصی سازی پنل که بالا توضیحش دادید رو من نتونستم متوجه ش بشم میشه یه کم بیشتر توضیح بدین در این مورد ؟ دقیقا قراره با این امکان چکاری انجام بدیم ؟

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 09:57

      درود بر شما،
      پیامک شخصی سازی شده به چند نوعه. مثلا واضح‌ترینش اینه که می‌نویسن:” سحر عزیز، تخفیف روی لباس‌های زنانه تا 25 دی”
      تو این مثال اولا مخاطب رو با اسم خودش صدا زدین، دو اینکه بر اساس نیازش بهش پیامک دادین.
      درکل پیامک شخصی سازی شده یعنی همون شناخت مخاطب و انتخاب درست مشتری هدف

  • سلیم زاده

    04 شهریور 1400، 13:54

    سلام خسته نباشید ممنون مطالبتون خیلی مفید بود من می خوام توی منطقه هفت تیر تهران پیامک ارسال کنم آیا این بانک شماره در سامانه ملی پیامک موجود هست یا نه ؟ ممنون از همکاری شما

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:00

      درود بر شما،
      بله تو منطقه هفت تهران هم ارسال از طریق پیامپ و کد پستی رو داریم و هم ارسال بر اساس دکل مخابراتی ایرانسل و پیامک زنده همراه اول.

  • مودت فرد

    04 شهریور 1400، 09:17

    سلام ما قصد خریداری پنل رو داریم میخواستم بدونم که ما میتونیم وقتی پنل رو خریداری کردیم هم از ارسال bts استفاده کنیم و هم از ارسال از طریق کدپستی؟

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:02

      درود بر شما،
      بله شما میتونید از یک پنل برای کارهای مختلف استفاده کنید. البته پنل‌های مختلف قابلیت‌های مختلف دارن. تو صفحه تعرفه‌ها میتونید مقایسه کنید.
      اما درکل اگر مثلا فرض کنیم شما پنل اقتصادی رو خریداری کردید، میتونید هم از bts استفاده کنید هم کدپستی و هم حتی وبسرویس و غیره.

  • معصومه رحیمی

    03 شهریور 1400، 11:36

    سلام وقت بخیر ارسال از طریق نقشه ایا روی شهر کرمان هم فعال هست که بتونم برای همراه اول و ایرانسل هر دو اپراتور پیامک ارسال کنم و ایا ارسال لینک هم فعال هست

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:04

      سلام بر شما دوست عزیز،
      خیر متاسفانه ارسال از روی نقشه برای کرمان فعال نیست. اما میتونید از کدپستی استفاده کنید.
      برای ارسال لینک هم با خط 50004 که با خرید پنل بهتون هدیه میشه میتونید راحت لینک بفرستید.

  • مبینا خسروآبادی

    30 مرداد 1400، 21:03

    سلام خسته نباشین
    کار من بازاریابی و تبلیغات محصولات بهداشتیه من قصد دارم در تهران یک پیامک تبلیغاتی به تعداد 20000 پیامک برای خطوط همراه اول و ایرانسل ارسال کنم ایا این مورد امکان پذیر است و کدام برای این تعداد پیامک من مناسب است ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      21 دی 1402، 10:21

      درود بر شما،
      شما میتونید از قابلیت ارسال کدپستی استفاده کنید. بیرا این کار هم پنل پایه و هم پنل اقتصادی مناسبه براتون.

  • خادمی

    29 مرداد 1400، 16:30

    بانک شماره شما برای کِی هست؟
    و اینکه bts همراه اول داره یا نه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید؟!

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:02

      بانک شماره‌ها آپدیت سال 1400 هستند.
      BTS فقط برای ایرانسل است.
      برای همراه اول هم از تبلیغات پیامکی بر اساس کدپستی می‌تونید استفاده بفرمایید.

      • ناصر بلوچ

        21 شهریور 1400، 18:37

        آیا میشه توی bts مشخص کرد که برای چه شماره هایی ارسال بشه مثلا فقط 935 ارسال پیامک انجام بشه

        • زهره تاجیک

          24 دی 1402، 12:29

          درود بر شما دوست عزیز،
          خیر ارسال پیامک با دکل مخابراتی ایرانسل چنین امکانی رو نداره. فقط پیامک زنده امکان فیلتر داره.

  • حامد فرقانی

    24 مرداد 1400، 17:31

    سلام من برای پیجم که ساعت فروشی هستش میخواستم تبلیغات ارسال کنم
    فقط اینکه برای من مهم هستش که پیامکم به 09121 ارسال بشه شرایطش رو دارید شما؟
    ارسالش به چه صورت هستش؟هزینه ها چجوریه؟

  • راشد

    14 مرداد 1400، 10:29

    سلام وقت بخیر
    من قصد دارم در منطقه ی ولنجک تهران یک پیامک تبلیغاتی به تعداد 5000 پیامک برای خطوط همراه اول و ایرانسل ارسال کنم ایا این مورد امکان پذیر است و کدام برای این تعداد پیامک من مناسب است ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • مونا هادی

      16 مرداد 1400، 12:31

      سلام وقت شما هم بخیر!
      برای این مورد از پنل شرکتی استفاده بفرمایید. ابزار “پیامپ” که همون ارسال از روی نقشه گوگل و ابزار “منطقه،هدفمند” که همون ارسال بر اساس بانک شماره‌ها هست، روی پنل شرکتی وجود داره و آپدیته!

  • رضا صدری انزابی

    12 مرداد 1400، 09:39

    شما روستا های ایران هم پوشش میدید؟ ما برای برگزاری طرح ساماندهی پارک ها و فضای سبز روستاها نیاز به بانک شماره های روستاییان داریم ک در نظر سنجی قرار هست پس از ساماندهی انجام دهیم شرکت کنند ایا بانک شماره روستاها در دسترس شما میباشد که به ما ارائه دهید؟ مثلا بانک شماره روستای انزاب شهر اردبیل در پنل شما ثبت شده است؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 11:03

      سلام. برای این مورد بهتره که از قابلیت BTS استفاده بفرمایید. لطفاً شماره تماس‌تون رو بذارین تا باهاتون تماس بگیریم یا اینکه با بخش فروش 02163404 تماس بگیرید.

  • لشکری

    27 تیر 1400، 19:41

    این bts همراه اول نداره؟
    چرا گزارش نمیده اخه ؟
    بعد میشه 50 هزار تا رو یجا ارسال نکرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      28 تیر 1400، 09:52

      سلام وقتتون بخیر.
      bts صرفاً ارسال پیامک از روی دکل مخابراتی ایرانسل هستش و با توجه به اینکه گزارش ارائه نمی‌کنن، متاسفانه امکان ارائه گزارش به شما هم وجود نداره اما ایرانسل ذکر کرده که فقط به شماره موبایل‌های روشن ارسال خواهد کرد. حداقل درخواست ارسال BTS هم 50,000 عدده!

      • ایزدی

        31 مرداد 1400، 00:11

        خب برای ارسال به همراه اول یک چیزی شبیه به این هم موجود هستش ولی خب با شرایط دیگه چون من خودم با bts جواب گرفتم اگر با همراه اول هم بشه خیلی خوبه

        • زهره تاجیک

          21 دی 1402، 10:18

          درود بر شما،
          ببینید یک چیزی هست برای همراه اول به اسم ارسال پیامک زنده. این قابلیت شبیه به bts نیست اما تقریبا با همون سبک و سیاق کارتون رو راه می‌اندازه.

  • علی یوسفیان

    27 تیر 1400، 18:15

    سلام وقتتون بخیر
    یک سوالی که در اینجا پیش میاد اینه که خب شما اومدید bts ایرانسل رو توضیح دادید و به طور کامل گفتید تبلغیات ما به چه صورت انجام میشه، اگر ما بخواهیم به همراه اول همچین تبلیغاتی داشته باشیم امکانش هست یا نه؟

    • نیلوفر اکبریان

      28 تیر 1400، 10:11

      سلام روزتون بخیر.
      سرویس مشابه BTS برای ارسال پیامک به شماره موبایل‌‌‌‌های همراه اول، به نام LBS است که به زودی پس از انجام اقدامات لازم، به لیست خدمات ملی پیامک اضافه خواهد شد.
      در حال حاضر شما می‌تونین از بانک شماره موبایل‌های آپدیت سال 1400 استفاده بفرمایید و به سیمکارت‌های همراه اول پیامک تبلیغاتی خودتون رُ ارسال بفرمایید.

  • جمال قلعه زاده

    23 تیر 1400، 18:51

    بالاخره ما میخوایم برای مشتریای نزدیک نظام اباد پیامک بفرستیم دیگه
    شماره های عباس اباد به دردمون نمیخوره که
    با سپاس از مجموعه بی نظیر شما

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 12:37

      بله، کاملاً درسته! میشه به منطقۀ دلخواه پیامک ارسال کرد.

  • بابلی

    19 تیر 1400، 09:45

    سلام ممنون از توضیحاتتون
    میخواستم بپرسم این ارسال از طریق bts فقط ارسال به شماره های ایرانسل رو پوشش میده ارسال به همراه اول رو ندارید؟
    و همینطور برای ارسال به کدپستی چند رقم کدپستی رو باید زد تا دقیقا به همون منطقه ای که میخوایم پیاممون ارسال بشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 11:59

      بله دوست عزیز ، ارسال با دکل فقط برای شماره‌های ایرانسله
      برای ارسال گدپستی هم بین 3 تا 5 رقم که 5 رقم از همه دقیق‌تره

  • نژاداکبری

    17 تیر 1400، 10:59

    سلام وقتتون بخیر من پنل تجاری رو میخوام انتخاب کنم برای تبلیغ کد تخفیف ندارید؟😊😁
    انشالله بعد از تبلیغات کسب و کارمون رشد کنه پیامک های بیشتری رو شارژ میکنیم
    خط اختصاصی هم میخوایم شما با همه اپراتورها کار میکنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 16:06

      دوست عزیز برای تخفیف خرید از کد MP1B2X5 استفاده کنید

  • حسام مبینی

    16 تیر 1400، 11:23

    من پنل شمارو دارم و وقتی مشتری هام وارد مغازم میشن ازشون میخوام به شماره پیامکیم که روی بنر زدم پیامک بدن و ما براشون تخفیفاتمون ارسال کنیم دریافت صورت میگیره و ما شماره هاشونو ذخیره میکنیم و ارسال پیامک انجام میدیم فقط منتهی مشکلی که هست لینک اینستاگراممون نمیتونم داخل متن پیامک بزاریم راهکاری برای این مورد دارید؟
    حتما باید خطمونو تغییر بدیم؟
    مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      16 تیر 1400، 13:58

      دوست عزیز برای ارسال لینک باید خط 3000 یا 50004 داشته باشید

  • اسماعیل اصحابی

    26 اسفند 1399، 23:22

    سلام و عرض ادب خدمت شما. مقاله کاملی داشتین، یه سوال داشتم. کدوم یکی از پنل های شما همه‌ی این موارد رو داره و اینکه هزینه اس ام اس هاتون چنده؟
    آیا برای تبلیغات پیامکی میتونیم به شماره موبایل هایی که پیامک های تبلیغاتیشون بسته باشه هم اس ام اس بدیم؟
    پشتیبانی هم دارین؟ چجوریه؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 فروردین 1400، 12:43

      دوست عزیز کامل‌ترین پنل در حال حاضر پنل تجاری هست که نرخ ارسال پیامک تقریباً مناسبی داره
      برای سوال دومتون هم، بله تیم ملی پیامک برای تمام روزهای هفته پشتیبانی داره که از ساعت 8 صبح تا 10 شب می‌تونید با 02163404 تماس بگیرید
      در ضمن ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوع و بر خلاف قوانینه، اگر کسب‌وکارتون به نحوی هست که باید اطلاع‌رسانی مهم یا ارسال کد تائید، ارسال سفارش و …. به مشتری داشته باشید، برای امکان ارسال پیامک به لیست سیاه با تیم وب‌سرویس صحبت کنید تا راهنمایی‌تون کنند

  • شکرابی احمد

    23 اسفند 1399، 12:25

    بنده شنیدم برای حول یک مکان متن پیامکی ارسال کردن bts راهکار مناسبیه چی جوری میتونم به توضیحات بیشتر درباره bts دسترسی داشته باشم؟
    ویدیو و یا مقاله ای هست که بتونم اطلاعات بیشتر از bts داشته باشم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • نیلوفر اکبریان

      24 اسفند 1399، 13:36

      دوست عزیز ارسال bts یعنی ارسال از طریق دکل ایرانسل
      با این مورد شما فقط برای شماره‌های ایرانسل می‌تونید پیام بفرستید. در لینکی که براتون گذاشتم، اطلاعات بیشتری می‌تونید مطالعه کنید

  • زینب حسینی

    23 اسفند 1399، 10:04

    سلام و با عرض خسته نباشید بنده مقالتونو خوندم و خواستم یه تشکر کنم واسه اطلاعات مفیدی که در اختیار ما قرار میدهید من به پیشنهاد دوستم از ملی پیامک پنل خریداری کردم و خیلی راضی هستم. ممنونم ازتون واقعا

  • شیوا شریفیان

    18 اسفند 1399، 20:35

    خیلی ممنونم از تیم ملی پیامک وقتی تماس گرفتم برای راهنمایی خیلی با حوصله بهم همه موضوعات رو توضیح دادن و با پیشنهاد عالیشون از پنل bts استفاده کردم و فروشم فوق العاده زیاد شد

  • مهدی شکرانی

    18 اسفند 1399، 11:08

    وقت بخیر و شادی روزهای خوبی رو برام تیم قوی و پشتیبانی خوبتون آرزو مندم
    سوال بنده این هست من از بی تی اس برای ارسال به ایرانسل استفاده میکنم و واقعا نتیجش عالی بوده و راضی هستم حالا می خوام بدونم برای این بخوام به همراه اول بفرستم راهی وجود دراه یا نه

    • نیلوفر اکبریان

      11 فروردین 1400، 16:08

      بله دوست عزیز، از ابزار کدپستی همراه اول می‌تونید استفاده کنید
      در قسمت پیامپ یا همون ارسال از روی نقشه هم می‌تونید توی کلانشهرا منطقه موردنظرتون رو انتخاب کنید و بعد فقط به شماره‌های همراه اول پیامک بزنید

  • مجید صادقیان

    17 اسفند 1399، 11:21

    اگر بخوایم کدپستی های مناطق مختلف رو داشته باشیم پنل شما با تعداد شماره بهمون میده؟
    یا از قبل باید کد پستی اون منطقه رو بدونیم؟
    برای تبلیغ محصولات لوازم التحریر فعالیت میکنیم و داریم تحقیق میکنیم روی پنل های مختلف

    • نیلوفر اکبریان

      18 اسفند 1399، 08:37

      دوست عزیز با توجه به اینکه در حال بررسی پنل هستند، پیشنهاد میکنم با 02163404 تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی مفصل براتون توضیح بدن و اگر سوالی براتون مجدد پیش اومد، پاسخگو باشند
      بانک شماره همه مناطق هم بعد از دریافت پنل در اختیارتون قرار میگیره

  • سارا مقیمی

    16 اسفند 1399، 23:14

    کسی که داره تبلیغات پیامکی میکنه باید هوشمند اینکار و انجام بده.مثل تراکت پخش کردنه فقط خیلی با کلاس تره.باید بدونی چه حوری بفرستی که برای دور و برت پیامک بره و مشتریای اطرافتو جذب بکنی.
    bts یکی از بهترین راهاشه
    به بقیه هم پیشنهاد میکنم

  • لیلا یزدانی

    27 بهمن 1399، 22:41

    خب مثلا من سوپر مارکت دارم سمت عشرت اباد میخوام به همون محل اطلاع رسانی کنم.طرف نو الهیه پیامک من برسه به دستش که به درد من نمیخوره.پس همین ارسال دکل مخابراتی ها بهترین راه هستش . به بقیه دوستان پیشنهاد میکنم حیلی به درد بخوره.

  • 09139286964

    27 بهمن 1399، 02:08

    بنظر من که یه کاسب ام خیلی خوبه که بتونم بیشتر بفروشم. ولی از نظر یه نفر که تو یه منطقه است بنظرم باید خیلی جذاب باشه که میتونه مایحتاجش رو توی خونش انلاین سفارش بده و راحت تر باشه

  • شایان شهدوست

    26 بهمن 1399، 10:45

    سلام پنل تست میخوایم برای ارسال پیامک راهنمایی میکنید لطفا
    همچنین ما استارتآپ هستیم و برای متن پیامک های جذاب هم لطفا اگر مقاله ای که بصورت جامع و کامل توضیح داده باشد را ارسال فرمایید.
    امیدوارم این پنل های پیامکی برامون نتیجه خوبی به همراه داشته باشه

    • نیلوفر اکبریان

      26 بهمن 1399، 12:58

      دوست عزیز پنل تست نداریم. می‌تونید بعد از تهیه پنل از شرایط ارسال تست استفاده کنید

  • zip-lip

    25 بهمن 1399، 17:34

    سلام؛ طبق مطالبی که من توی سایت های مختلف خودنم دو نوع ارسال هست یک نوع bts که از دکل ایرانسل ارسال پیامک انجام میده و دیگری gps این نوع اراسل برای شماره هایی ارسال میکنه که توی محدوده باشن و خودش اراسل به صورت اتوماتیک همون لحظه انجام میده آیا این مورد وجود داره؟ و شما ساپورت میکنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 بهمن 1399، 09:15

      دوست عزیز برای شرایط ارسال از دکل، فرمی که باید پر کنید و شرایطی که داره، با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید

  • taherkala

    22 بهمن 1399، 18:12

    ممنون و سپاس از مقاله عالی و کاملتون. یه سوال داشتم که شاید خیلی مرتبط نباشه ولی خب چون دیروقته، اینجا مینویسم
    میشه با اسم شرکتمون اس ام اس بره؟ از همین ها که به جای شماره ، اسم فروشگاه میوفته. در مورد هزینه هاش هم بفرمایین بی زحمت

    • نیلوفر اکبریان

      29 بهمن 1399، 14:57

      دوست عزیز برای ارسال پیامک با نام تجاری با 02163404 تماس بگیرید تا تیم فروش راهنمایی‌تون کنند

  • زینت ور

    21 بهمن 1399، 10:16

    میشه خو.اهش کنم شرایط ارسال از دکل اعلام بفرمایید؟
    به چه صورتیه؟
    شامله همه گسب و کار میشه؟؟
    همه میتونن استفاده کنن؟یا حتما باید حقوقی باشیم؟
    و اینکه برای همه اپراتور ها میباشد؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      21 بهمن 1399، 11:14

      دوست عزیز ارسال از دکل فقط برای سیمکارت‌های ایرانسله و پیامتون قبل 8 شب باید ارسال بشه.
      باید 72 ساعت قبل برای استفاده از این ابزار درخواست بدید
      برای پر کردن فرم با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید.

  • میلاد غفوری

    20 بهمن 1399، 09:08

    من به پیشنهاد دوستم یک پنل پیامکی از شما خریداری کردم که با مشاوره پشتیبان های شما تونستم بهترین روش رو برای تبلیغاتم انتخاب کنم من از پیامک های منطقه ای استفاده میکنم از ماژول پیامپ شما ارسال از روی نقشه انجام میدم که میتونم خیابون ها محله های مورد نظرم رو به صورت خیلی دقیق و جزئی انتخاب کنم و تبلیغات هدفمندی داشته باشم.

  • موسی

    14 بهمن 1399، 10:56

    سلام وقت بخیر من حدودا می خوام 20 تا 30 هزار تا پیامک تو منطقه ی خودم سرسبز و سبلان و اون اطراف ارسال کنم هم برای ایرانسل و هم برای همراه اول شما کدوم مورد رو پیشنهاد می کنید ارسال به کدپستی با ارسال پیامک با دکل های مخابراتی همچنین ایا به ما گزارش ارسال داده میشه و هزینه ی ارسال نشده ها بازگشت داده میشود

    • نیلوفر اکبریان

      15 بهمن 1399، 08:26

      دوست عزیز با توجه به اینکه تهران رو انتخاب کردید، ارسال پیامک از روی نقشه رُ بهتون پیشنهاد می‌کنم. می‌تونید در لینک پیامپ که براتون گذاشتم، بیشتر با این ابزار ارسال آشنا بشید
      در مورد ارسال نشده هم، بله! هزینۀ پیامک‌های ارسال شده به لیست سیاه برگشت داده میشه

  • سميه رفيعى

    03 بهمن 1399، 22:20

    تبليغات از روى مكان روش بسيار خوبى هستش تا دقيقا به مشترى مورد نظر خودمون پيامك ارسال بشه مخصوصا ارسال از طريق دكل هاى مخابراتى كه خيلى هدفمندتر از ارسال به كدپستى ها هستش چون دقيقا باعث ميشه متن ما به مخاطبين مورد نظرمون ارسال بشه.

  • جمیله فکری

    03 بهمن 1399، 21:56

    سلام سپاس از شما به خاطر مقاله خوبتون اتفاقا بنده یک رستوران تازه تاسیس در شهر تنکابن دارم میخواستم بدونم آیا میشه از پیامک هایی که با ورود افراد به اوون مکان ارسال میشن برای این رستوران خودم استفاده کنم یا خیر؟ و اینکه آیا درصدی از این پیامک ها بلاک میشن مثل حالت عادی یا خیر؟ ممنون می شم راهنمائی م کنید با تشکر از راهنمایی و پشتیبانی قوی شما عزیزان ملی پیامک.

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1399، 09:35

      دوست عزیز میتونید از ابزار ارسال پیامک منطقه‌ای استفاده کنید و برای هرجایی که مدنظرتون هست پیام بفرستید!
      اگر اصول بازاریابی پیامکی رو رعایت کنید، در زمان مناسب پیام بفرستید و برای مشتری مکرر مزاحمت ایجاد نکنید، امکان بلاک شدن تقریباً صفره!

  • علی سهرابی

    30 دی 1399، 20:34

    آیا برای ارسال های مکان محور امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی هست یا نه؟
    خیلی از همین افرادی که پیامک تبلیغاتی رو لغو کردند راضی اند پیامک رو دریافت کنند ولی بخاطر این پیامک هایی که از پولش از حسابشون کم میشه لغو کردند.
    راه حلی برای ارسال بهشون نیست؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 اسفند 1399، 14:22

      دوست عزیز، در ابزار ارسال منطقه‌ای امکان ارسال پیامک تبلیغاتی دارید
      برای سوال دومتون هم می‌تونید در حوزه کسب‌وکارتون کم‌کم فرهنگ‌سازی کنید تا شهروندان بدونند دریافت پیامک تبلیغاتی هزینه‌ای برای دریافت‌کننده‌ها نداره!

  • م.شراهی

    30 دی 1399، 19:15

    واقعا عالی بود تو این روزا همه تبلیغات رو به شدت جدی گرفتن و یکم دودل شی 10 پله عقب افتادی
    من 2 ماهه دارم دنبال راه تبلیغاتی خوب میگردم که فکر میکنم حساسیت زیادی به خرج دادم پنل پیامکی تو این 2 ماه دقیق ترین تبلیغ هدفمند بود که تصمیم گرفتم و استفاده کردم.

  • ساناز

    30 دی 1399، 18:02

    بالاخره تبلیغات که انجام میشه باید نزدیک ما و همین دورو برا باشه دیگه.مسلما من پانمیشم از لویزان برم تا فردوس غرب ناخنامو درست کنم.

  • عزیز محمدی

    30 دی 1399، 16:26

    با سلام؛ من میخواستم بدونم آیا یه همچین چیزی ارائه میدید که وقتی از یک محدوده ایی فردی رد بشه براش پیامک بره یا اصلا این مورد وجود نداره من باید از bts استفاده کنم توی مقاله های دیگه شما از این مورد صحبت شده بود.

    • نیلوفر اکبریان

      13 اسفند 1399، 09:02

      دوست عزیز امکان ارسال از bts فقط برای ساکنین منطقست
      دکل ایرانسل تمام خطوطی که از ساعت 12 تا 2 نیمه‌شب آنتن‌دهی کنه، به عنوان ساکنین منطقه ذخیره میکنه
      وقتی شما ارسال از دکل رُ انتخاب کنید، برای همین لیست پیامک ارسال میشه

  • انزابی

    30 دی 1399، 11:31

    سلام روزتون بخیر من در شهر اردبیل یک مغازه لوازم ورزشی دارم که قصدم این هست در منطقه ی که مغازم هست ارسال پیامک انجام بدهم یا افرادی که اون لجظه در اون منطقه بودن یا اینکه هرروز این قسمت شهر عبور میکنند کل شهر مد نظر بنده نیست برای اینکه بتونم این کار و انجام بدم به نظر شما ازکدام پنل باید استفاده کنم اصلا این امکان مقدور هست؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 بهمن 1399، 10:39

      دوست عزیز می‌تونید از ارسال منطقه‌ای استفاده کنید. پنل تجاری، پنل شرکتی و پنل اقتصادی هر سه امکان ارسال منطقه‌ای رو دارند.

  • جلال جیرندی

    07 دی 1399، 00:19

    سلام وقت بخیر من در شهر اراک یک فروشگاه لباس بچه گانه دارم که فقط قصد دارم در منطقه ی خاصی از شهرم فقط پیامک ارسال کنم کل شهر مد نظرم نیست برای این کار به نظر شما از کدپستی استفاده کنم یا از دکل های مخابراتی

    • نیلوفر اکبریان

      07 دی 1399، 10:33

      دوست عزیز ارسال از طریق کدپستی بهتر میتونه بهتون کمک کنه، ارسال از طریق دکل BTS فقط یعنی فقط کاربرانی که سیمکارت ایرانسل دارن، پیامو شمارو دریافت کنن! با این حال اگر میخواین ارسال از طریق دکل رو هم امتحان کنین، حتما با تیم پشتیبانی تماس بگیرین تا فرم مربوطه رو در اختیارتون قرار بدن

  • زاهد سور

    03 دی 1399، 07:38

    سلام علیکم
    سایتتون خیلی خوبه انصافا.
    برای شهر بانه، تماس گرفتم و مشاوره دادین خیلی عالی بود. همکاراتون گفتن BTS بفرستم هزینشو گفتن و شارژ کردم و برام درخواستشو فرستادن. تقریبا 5 برابر پول پیامک ها فروش کردم. خیلی عالی خیلی ممنونم. خدا قوت. ان شالله خیر ببینین 😍😍😍😍

    • نیلوفر اکبریان

      03 دی 1399، 08:39

      سلام، خوشحالم بهتون کمک کردیم و کسب‌وکارتون رونق گرفته!

  • مونا هادی

    09 مهر 1399، 15:23

    واقعا عالی بود
    مقالاتتون بسیار غنی و زیباست

  • فاطمه

    10 دی 1398، 14:44

    حیلی جالب بود و مطلبتون خیلی به درد من خورد چون دقیقا دنبال مفهوم بازاریابی مکان محور بودم.

    • زهرا جوادی

      15 دی 1398، 10:35

      خوشحالیم که تونستیم کمک کنیم:)

  • Behzad

    22 آذر 1398، 19:21

    ممنون جالب بود. حالا تست میکنیم ببینیم چی میشه :))

    • زهرا جوادی

      26 آذر 1398، 10:08

      موفق باشید:)

  • عزیز نسین

    18 آذر 1398، 11:45

    تبلیغات منطقه ای تا حد زیادی هزینه‌های اضافی رو از روی دوشمون برمیداره. من به همه دوستان پیشنهاد میکنم این مقاله رو مو به مو بخونن. با تشکر از شما

    • زهرا جوادی

      19 آذر 1398، 09:24

      بله، کاملاً درسته. ممنون از لطف شما.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید