30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس یزد با 30% تخفیف ویژه، بازدهی چند برابری سرمایه

پنل اس ام اس یزد با 30% تخفیف ویژه، بازدهی چند برابری سرمایه

125

هر کسب‌وکاری بعد از مدتی برای جذب مشتریان جدید نیاز به تبلیغات خواهد داشت. تبلیغات خوب می‌تواند تغییرات چشمگیری ایجاد کند، اما ترس از تبلیغات گسترده به‌خاطر نتیجه و هزینه می‌تواند صاحبان مشاغل را نگران کند. در این میان پنل اس ام اس یزد می‌تواند ابزار مناسبی برای اجرای یک تبلیغات مطمئن باشد. اما چطور؟

برای اینکه بیشتر درباره پنل اس ام اس یزد متوجه شوید با ما همراه باشید.

صرفه‌جویی در هزینه + تبلیغات هدفمند در یزد

تبلیغات با هزینه مناسب در استان یزد، هر روز شما را به شکوفایی کسب‌وکارتان نزدیک‌تر میکند. پنل پیامکی با بیش از 80 امکان متنوع بهترین ابزار برای افزایش مشتری است.
30% تخفیف
YAZD
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس با ابزارهای خود، جایگاه ویژه‌ای در تبلیغات دارد!

برای آشنا شدن با پنل اس ام اس یزد بهتر است ابتدا بدانیم که پنل اس ام اس چیست؟

 

پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی یک نرم‌ افزار تحت وب است که همراه با یک شماره اختصاصی، امکان ارسال پیامک به صورت مجازی دارد. با ورود به این محیط تحت وب می‌توانید از یک تا بی‌نهایت پیامک برای مخاطبان ارسال کنید. قابلیت ارسال با هزینه پایین به همراه بانک شماره‌های کشور و استان به شما کمک می‌کند تا استفاده بهتری از پنل داشته باشید. قابلیت اتصال به سایت، مدیریت ارسال، پاسخگویی خودکار و... از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در اختیارتان قرار می‌گیرد، اما دلیل اصلی استفاده از سامانه پیامک این‌ها نیست!

پنل اس ام اس به این دلیل که تبلیغات شما را به تعداد زیادی از مشتریان می‌رساند به دیگر روش‌ها برتری دارد. با ارسال پیامک، به پرکاربردترین ابزار جامعه یعنی گوشی تلفن همراه افراد راه پیدا می‌کنید و این فرصت تبلیغاتی این امکان را فراهم کرده تا فروشتان را افزایش دهید.

ملی پیامک، ارائه‌دهنده بی‌رقیب خدمات پیامکی در ایران

حالا که به دنبال تهیه پنل اس ام اس یزد هستید بهتر است درباره شرکت ملی پیامک که بیش از ده سال است، در حال ارائه خدمات پیامکیست هم اطلاعاتی داشته باشید. این شرکت یکی از قدیمی‌ترین فعالان حوزه پیامک است که توانسته به هزاران شرکت و برند خدمت‌رسانی کند. ملی پیامک:

  • روش مطمئن و آزموده تبلیغات را ارائه می‌کندپنل اس ام اس یزد
  • پشتیبانی پنل شما را بر عهده می‌گیرد
  • تعرفه‌ مقرون‌به‌صرفه‌ای ارائه می‌کند
  • در صورت نارضایتی تضمین بازگشت وجه دارد
  • از طریق ویدئوهای آپارات و مینی دوره بازاریابی پیامکی نحوه ارسال پیامک را به صورت کامل آموزش می‌دهد
  • از طرق مختلفی مثل اینستاگرام، تلگرام، آپارات، یوتیوب، تلفن، ارسال تیکت و... در کنار شماست

شماره مخاطبانم را از کجا بیاورم؟

پنل اس ام اس یزد نه‌تنها امکان ارسال بدون محدودیت پیام را ارائه کرده، بلکه چندین بانک شماره کامل را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این بانک شماره دغدغه‌ای برای مخاطبان نخواهید داشت، چرا که بانکی از شماره‌های ساکنین یزد در تمام شهرها خواهید داشت. فقط کافی است شهر موردنظر خود را انتخاب کنید.

این بانک شماره شهرها در استان یزد به شرح زیر هستند:

ابرکوه، احمدآباد، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، تفت،نیر، حمیدیه، خضرآباد، دیهوگ، زارچ، شاهدیه، صدوق، طبس، عشق آباد، عقدا، مروست، مهردشت، مهریز، میبد، ندوشن، نیر، هرات، یزد

بانک مشاغل و اصناف در پنل اس ام اس یزد را دست‌کم نگیرید!

قابلیتی که ارسال شما را هدفمند و گیراتر می‌کند ارسال بر اساس شماره‌های مشاغل و اصناف است. با کمک پنل اس ام اس یزد می‌توانید تبلیغات خود را بر روی قشر خاصی از مردم متمرکز کنید. تصور کنید که کارگزاری نمایشگاه خودرو می‌خواهد تبلیغاتش را برای مشتریان ارسال کند، برای اینکه بازده بهتری دریافت کند می‌تواند پیامکش را فقط برای اصناف مرتبط با خودرو ارسال کند.

بانک شماره اصناف و مشاغل پنل اس ام اس یزد به شرح زیر هستند:

مشاغل مرتبط با خودرو در پنل اس ام اس یزد

 پخش و باند خودرو، تزئینات اتومبیل، تعمیرگاه ماشین و خدمات جانبی، خدمات دزدگیر، ماشین دست‌دوم ایرانی و خارجی، ماشین نو و صفر کیلومتر، فروش حواله، ماشین قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

گروه ارتباطات و موبایل سامانه پیامک یزد

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل و گوشی همراه، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات پیامکی، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

مشاورین املاک پنل پیامکی یزد

اجاره مسکونی، فروش مسکونی، املاک صنعتی، املاک باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمانی، تزئینات داخلی و دکوراسیون، مشارکت در ساخت، مشاورین املاک، فروش مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگی<

هنگام ارسال پیامک سس سزار فراموش نشودحتما بخوانید: هنگام ارسال پیامک سس سزار فراموش نشود

مشاغل آموزشی پنل پیامک در یزد

 پروژه‌های دانشگاهی، تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزشی، تدریس زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، تدریس موسیقی، هنرهای‌ زیبا، آموزش علوم کامپیوتر، تدریس درس‌های آزمون سراسری

بانک شماره لوازم منزل سامانه پیامک یزد

لوازم منزل، ساز و آلات موسیقی، اسباب‌بازی، لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، انواع ظرف و ظروف، مغازه‌های فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، لوازم مهندسی، تجهیزات ورزشی، لوازم یدکی، لوازم نصب آنتن، فروش کتاب

مشاغل خدماتی پنل اس ام اس در یزد

بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، سالن ورزشی، کارگزاری بیمه، مغازه‌های تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم، توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، تجهیزات پزشکی، تشریفات و مجلس، آژانس‌های مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، روانشناسی و مشاوره

تبلیغات هدفمند با ارسال پیامک بر اساس نقشه !

باتوجه‌به وسعت  شهر یزد، این موضوع که بتوانید تبلیغات خود را بر اساس نقشه ارسال کنید یک مزیت برای شما محسوب می‌شود. در پنل اس ام اس یزد با قابلیتی به نام "پیامپ" می‌توانید هر بخشی از شهر را روی نقشه انتخاب کرده و برای اهالی آن منطقه ارسال پیامک داشته باشید. با این ابزار می‌توانید گوشه به گوشه شهر را تحت تبلیغات خود داشته باشید.

پیامپ یزد

امکان تفکیک جنسیت دریافت‌کنندگان پیامک!

با کمک سامانه پیامک می‌توانید مخاطبان خود در یزد را بر اساس جنسیتشان انتخاب کنید. به‌ عنوان‌ مثال مشاغلی مانند آرایشگاه، سالن ورزشی یا استخر و... که مخاطبین مشخصی دارند، می‌توانند برای نتیجه بهتر پیامشان را فقط برای خانم‌ها یا آقایان ارسال کنند. به این ترتیب ارسال هدفمندی دارند و تبلیغاتشان را دقیقاً به مشتریان واقعی بازار هدفشان می‌رسانند.

دفترچه تلفن اختصاصی !

پس از استفاده از روش‌هایی که معرفی کردیم و همراه با جذب مخاطبان جدید، وقت آن رسیده که ارتباط و تعاملتان را با مشتریان حفظ کنید. مشتریانی که یکبار از شما خرید کرده‌اند، می‌توانند بازار خوبی برای فروش دوباره باشند؛ پس شمارۀ آن‌ها را در پنل اس ام اس اختصاصی‌تان ثبت کنید تا در مواقع لازم بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

یزدی ها برای تبلیغات گسترده شما منتظر هستند!

استان یزد با توجه‌ به سابقه تاریخی و بافت قدیمی خود از لحاظ گردشگری بسیار فعال است. جمعیت این استان ۱٬۱۳۸٬۵۳۳ و مساحتش 76.469 کیلومتر مربع است و از لحاظ صنعت گردشگری توانایی بالایی دارد. این ویژگی‌ها کافیست تا یک کسب‌وکار پیشرو در بازار بتواند با استفاده از پنل اس ام اس یزد، سهم بیشتری از بازار را کسب کند.

شما می‌توانید با تهیه پنل، شروع بازاریابی پیامکی، برنامه‌ریزی مناسب برای تبلیغات و به‌کارگیری آن فروش و شهرت برندتان را روزبه‌روز گسترش دهید.پل اس ام اس یزد

جمع‌بندی

استفاده از پنل اس ام اس یزد به معنی رد کردن سایر روش‌های تبلیغاتی نیست؛ بلکه این روش می‌تواند تأثیرات مثبتی بر کار شما گذاشته که سایر ابزارهای بازاریابی از آن برخوردار نیستند. مهم‌ترین ویژگی ارسال اس ام اس جامع، دسترسی راحت و مقرون‌به‌صرفه بودن آن است. پس به نظرم وقتش رسیده که فرصت را غنیمت بدانید و یک روش تبلیغاتی جدید را هم امتحان کنید.

برای تهیه این پنل می‌توانید سری به سایت ملی پیامک بزنید یا شماره تماس 02163404  تماس گرفته و اقدام به مشاوره و خرید پنل کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
118دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • کافه یزد

    25 اسفند 1401، 12:18

    روز بخیر
    برای ارسال منطقه ای برای شهر یزد هم پنلی دارید؟
    من میخوام ارسال از روی نقشه داشته باشم که دقیقا همون کد پستی که مد نظرم هست ارسال بشه؟
    ایا پنل های شما چنین امکانی دارد؟

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:39

      سلام وقتتون بخیر. بله شما با ماژول پیامپ میتونید در شهر یزد دقیقا به هر منطقه‌ای که می‌خواید پیامک ارسال کنید.

  • یزدی اصل

    03 اسفند 1401، 11:32

    با سلام و وقت بخیر ببخشید اگر بخواهیم برای افرادی که تبلیغات حطشان بسته است ارسال کنیم در شهر یزد امکانش وجود داره؟

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:39

      سلام دوست عزیز. شما فقط با خط خدماتی میتونید برای کسانی که پیامک تبلیغاتی رو روی خطشون مسدود کردن اس ام اس بفرستید. شرایط گرفتن خط خدماتی کمی پیچیده است و ارسال تبلیغات هم ازش ممنوعه. از خط خدماتی برای اطلاع‌رسانی استفاده میشه.

  • اسلامی

    03 اسفند 1401، 11:26

    سلام خسته نباشید ببخشید برای ارسال پیامک به یزد میشه تفکیک سنی هم اعمال کرد آیا؟

    • زهره تاجیک

      23 آبان 1402، 12:56

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر.
      در بانک شماره موبایل‌ها چیزی به اسم تفکیک سنی نداریم اما با قابلیت ارسال پیامک زنده lbs می‌تونید خیلی راحت بازه سنی مشخص کنید و به هدفتون برسید.

  • ریحانه حسن زاده

    01 اسفند 1401، 13:56

    سلام وقت بخیر
    برای سالن آرایشی زنانه در ، چه مدارکی نیاز هست که ارسال کنیم؟
    ممنونم از پاسخ شما

    • زهره تاجیک

      18 آبان 1402، 11:28

      سلام وقتتون بخیر خانم حسن زاده، برای اشخاص حقیقی باید تصویر اسکن شده کارت ملی و یک تصویر سلفی برای احراز هویت ارسال کنید.

  • عبداله کلاته عربی

    01 اسفند 1401، 13:15

    سلام وقت بخیر
    من چطور میتونم یک دمو قبل از خرید پنل از سامانه شما داشته باشم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:37

      سلام وقت شما بخیر. شما میتونید با نام کاربری و رمز عبور مهمان وارد پنل بشید. برای گرفتن این نام کاربری و رمز عبور لطفا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • محمد حسنی

    01 اسفند 1401، 13:09

    سلام وقت بخیر تفاوت خطوط اختصاصی و عمومی در پنل چی هستش؟؟
    آیا امکان ارسال از خطوط موبایل امکانپذیره؟؟ با اسم هم میشه ارسال کرد؟

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:37

      سلام وقت شما بخیر. خطوط اختصاصی یعنی فقط خود شما ازش استفاده می‌کنید و به نام خودتون هست. خطوط عمومی هم همون خطوط اشتراکی هست. شما از خط اختصاصی میتونید پیامک دریافت هم بکنید علاوه بر ارسال. اما با خط عمومی نمی‌تونید پیامک دریافت کنید.
      از خطوط شخصی موبایل نمیتونید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید چون خطتون مسدود میشه.
      منظورتون از ارسال با اسم اینه که اسم مشتری درون پیامک بیاد؟ اگه آره بله میتونید.

  • پتوس

    24 بهمن 1401، 14:50

    سلام روز بخیر
    بنده پنل پیامکی ملی پیامک خریداری کردم و به جهت تبلیغات از آن استفاده میکنم و خداروشکر راضی هستم اما سوالی دارم این هست که ایا من به شماره هایی که خودم دارم هم میتونم ارسال پیامک انجام بدم؟
    قصد ارسال به بانک شماره های خودم دارم ممنون میشم راهنمایی کنید ایا پنل شما این امکان دارد؟

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:40

      سلام پتوس عزیز؛ خوشحالیم که از ملی پیامک راضی هستید.
      بله شما میتونید بانک شماره موبایل‌های خودتون رو وارد دفترچه تلفن ملی پیامک بکنید و بعد بهشون پیامک ارسال کنید.

  • مهدی رابی

    19 بهمن 1401، 14:54

    ممنون از مطالبی که توی وبلاگ قرار دادید
    من قصد دارم پنل نمایندگی بخرم سوالی که دارم این هستش که این مورد الزامی هست که من حتما پنل برای کاربر هام ایجاد کنم این مورد امکان داره که بدون این که پنل براشون بسازم خودم برای هر کاربری ارسال هاشو اننجام بدم چون بعضی از افراد زمان کافی ندارد و من خودم میخوام تبلیغاتشون انجام بدم

  • فردین پاوند

    19 بهمن 1401، 14:35

    سلام وقت بخیر
    خطی که به ما داده میشه بر ای خودمون هست به صورت اختصاصی یا به صورت عمومی هست که همه کاربرای ملی پیمک می تونن ازش استفاده کنن و با این خط می تونیم لینک هم ارسال کنیم قصد داریم لینک ثبت نام و نظر سنجی برای یک عده ارسال کنیم ؟

    • زهره تاجیک

      23 آبان 1402، 12:58

      سلام وقت بخیر دوست عزیز.
      شما اگر پنل پایه تا پنل شرکتی رو بخرید یک خط اختصاصی متعلق فقط و فقط به خودتون هدیه می‌گیرید. اگر پنل تجاری یا نمایندگی بخرید هم دو تا خط اختصاصی بهتون تقدیم میشه.
      در هر دو مورد ارسال لینک رو میتونید داشته باشید. اگر می‌خواید لینک بفرستید، حتما از قابلیت جدید لینک ترکر استفاده کنید که می‌تونه برای کمپین پیامکی خیلی مفید باشه.

  • فتوحی

    17 بهمن 1401، 12:47

    درود بر شما و خسته نباشید
    من برای سایتم میخواستم از سامانه شما استفاده کنم سایتم وردپرسی هست و از ووکامرس برای ثبت سفارشاتم استفاده میخواهم کنم ایا این مورد امکان پذیر است کدام پنل شمارو باید خریداری کنم؟

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:41

      سلام دوست گرامی؛ بله شما میتونید با خدمات وب سرویس برای ثبت سفارشاتتون پیامک بفرستید. برای استفاده باید پنل شرکتی یا تجاری رو خریداری کنید.

  • ملک محمدی

    17 بهمن 1401، 12:43

    سلام وقتتون بخیر من قصد خرید پنل رو دارم ایا پنل پیامکی شما برای فعالسازی مدارک میخواد ازمون ما یک آرایشگاه زنانه هستیم که برای تبلیغاتمون میخوایم از شما پنل خریداری کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید که چه مدارکی برای فعالسازی پنل لازم هستش؟
    ممنون از پاسخگویی

    • زهره تاجیک

      18 آبان 1402، 11:29

      سلام دوست عزیز. وقتتون بخیر
      برای فعالسازی پنل برای اشخاص حقیقی باید تصویر اسکن شده کارت ملی به همراه یک تصویر سلفی برای احراز هویت ارسال کنید.

  • امیر سلطانی

    16 بهمن 1401، 11:31

    سلام وقت بخیر ما یک شرکت تولید کننده ی سنگ و سرامیک هستیم می خوام برای افزایش مشتری پیامک ارسال کنیم چون کار یک مقداری تخصصی هست نیاز هست پیامک به پیمان کاران ساهتمان سازان این موارد ارسال گردد ایا این مورد امکان پذیر هست و فیلتر شماره ها به این صورت وجود داره که بخوام ارسال کنیم پیشاپیش ممنون از همکاری تون

    • زهره تاجیک

      18 آبان 1402، 11:30

      سلام جناب سلطانی وقت شما بخیر.
      بله در بانک شماره ملی پیامک اصناف و مشاغل مربوط به صنعت ساختمان به تفکیک استان وجود دارند و شما می‌تونید به راحتی مشتری هدف خودتون رو پیدا بکنید.

  • صبا ایرانشاهی

    15 بهمن 1401، 10:06

    سلام ممنون از توضیحات کامل و جامع مقاله خوبتون
    پنل ها امکان تست دارند تا میزان فیدبک و بازدهی تبلیغات رو بسنجیم و همینطور محیط پنل کاربری و با دیگر پنل ها مقایسه کنیم؟؟

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:30

      سلام خانم صبا خوشحالم که این مطلب براتون مفید بوده.
      برای آشنایی با محیط پنل میتونید با حساب کاربری مهمان وارد بشید. برای اینکه نام کاربری و رمز عبور مهمان بگیرید با این شماره تماس بگیرید: 02163404

  • مظاهرپور

    12 بهمن 1401، 09:32

    سلام ممنون از مقاله خوبتون
    ما یه سایت فروشگاهی داریم که میخواهیم پیامک های سایتمون ارسال بشه و همینطور یک پیج اینستا هم داریم که میخوایم پیامک تبلیغاتی با لینک پیجمون رو هم ارسال کنیم برای این موارد از چه پنلی استفاده کنیم؟

    • زهره تاجیک

      21 آبان 1402، 15:58

      سلام مظاهرپور عزیز؛ وقتتون بخیر.
      برای ارسال پیامک‌های سایتتون یعنی پیامک کد تایید و غیره؟ این کار رو با وب سرویس خدماتی می‌تونید انجام بدید که از پنل اقتصادی به بالا استفاده ازش امکان‌پذیره.
      برای ارسال لینک در اس ام اس هم می‌تونید از همون پنل اقتصادی به بالا اقدام کنید و مشکلی نخواهید داشت.

  • تابان

    10 بهمن 1401، 12:36

    بنده میخوام به شماره های همراه اول در شهر یزد ارسال اس ام اس داشته باشم و میخوام از شما سرخطی خریداری کنم که به همه شماره ها پیام ارسال بشه لطفا منو در این مورد راهنمائی بفرمائیید ممنون از پاسخگوئیتون

    • زهره تاجیک

      21 آبان 1402، 16:01

      سلام وقتتون بخیر.
      شما وقتی از ملی پیامک بک پنل می‌خرید، یک خط به شما اختصاص داده میشه که می‌تونید باهاش پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.
      شماره‌های همراه اول شهر یزد داخل ماژول منطقه هدفمنده که از همون پنل پایه در دسترس شما هست. اما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه در دراز مدت هزینه‌هاتون کاهش پیدا بکنه، یک پنل اقتصادی یا شرکتی بخرید.

  • مهدی چگینی

    10 بهمن 1401، 11:11

    سلام پنل های شما امکان این رو داره که من خط موبایل خودم رو بتونم ثبت کنم روش و با خط موبایل خودم پیامک ارسال کنم نمی خوام از خط های دیگه ارسال لنجلم بدم فقط از طریق خط موبایل خودم می خوام متاسفانه با موبایل خودم اگه یه تعدادی ارسال کنم شنیدم خطم مسدود میشه تعداد ارسالم تقریبا 1000 تا هست با این تعدادد هم مسدود میشه اگه مثلا تو دو سه رو ز هم بفرستم یک جا نفرستم ؟

  • شمسایی

    05 بهمن 1401، 12:38

    سلام وقت بخیر
    من یه مغازه دارم تو یزد فروش باقلوا و شیرینی ایا امکان تبلیغات در منطقه خودم وجود داره؟

    • پشتیبانی

      05 بهمن 1401، 17:22

      سلام وقت شما هم بخیر باشه
      بله حتما میتونید به صورت منطقه‌ای و همچنین از روی نقشه شهر یزد تبلیغات منطقه‌ای انجام بدین.
      برای اطلاعات بیشتر میتونید باشماره 02163404 تماس حاصل بفرمائید.

  • بلوچی

    05 بهمن 1401، 12:33

    سلام وقت بخیر ممنون از مقاله مفید و پشاخگویی به موقع شما یک سوال داشتم ایا برای تفکیک جنسیت یزد همراه اول بانوان را ندارید و اینکه با خط 50004 که بلک لیست ایرانسلو رد میکنه برای ایرانسل بانوان ارسال کنم همشون ارسال میشن؟

    • زهره تاجیک

      18 آبان 1402، 11:33

      سلام وقت شما بخیر. در بانک شماره موبایل ملی پیامک تفکیک جنسیت فقط روی شماره‌های ایرانسل صورت گرفته.

  • محمدرضا لک

    04 بهمن 1401، 16:11

    خسته نباشین
    برای عید قصد شروع تبلیغات پیامکی رو داریم و میخوایم فقط فقط و فقط برای افرادی که وارد محل نزدیک غرفه نمایشگاه شدن رو هدف قرار بدیم
    آیا ملی پیامک امکان ارسال پیامک زنده رو داره؟ راه و روش آن را توضیح میدهید؟
    ممنون

  • افسری

    04 بهمن 1401، 16:07

    سلام وقت بخیر من می خواسم تبلیغ سالن زیبایی انجام بدم فقط برای خانوم های شهر یزد این مورد امکان پذیر هست یا خیر؟ و تعداد این شماره ها حدودا چقدر است ؟ کدوم پنل مناسب تر هست که خریداری کنم ؟
    ممنون از پاسخگویی

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:27

      سلام دوست عزیز؛ تعداد شماره‌های بانوان شهر یزد بیش از 55 هزار تاست. پیشنهاد می‌کنیم پنل شرکتی رو خریداری کنید که به امکانات زیادی دسترسی داشته باشید و همچنین هزینه هر پیامک هم براتون مناسب‌تر بیفته.

  • صنایع دستی ارزش

    03 بهمن 1401، 10:51

    سلام
    روز بخیر
    ما میتونیم مثلا برای صنایع دستی کاران میدان صنعت یزد ارسال پیامک داشته باشیم؟
    یعنی همزمان هم صنف و هم منطقه را هدف گرفته شود.

    • سمیه جابری

      15 اسفند 1402، 10:06

      سلام وقت شما به خیر
      لطفا برای بررسی دقیق این موضوع با دوستان بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید.

  • مینایی

    03 بهمن 1401، 10:42

    سلام سوالی از خدمتتون داشتم ایا پنل های شما محدودیتی در ارسال پیامک ها دارند هم از نظر تعداد حروف و متن پیام ها من قبلا از جایی پنل داشتم همش پیامک های من فیلتر میشد و ارسال انجام نمی شد می خواستم بدونم پنل شما هم به این صورت است روی متن حساسیت داره یا نه اگه داره راه حل خاصی دارید برای این مو.رد

    • زهره تاجیک

      21 آبان 1402، 16:03

      سلام وقتتون بخیر. امیدوارم شاد و خرم باشید.
      حقیقت امر اینکه کدام کلمات فیلتر می‌شن و حساسیت روشون وجود داره اصلا دست ما نیست و مربوط به اپراتور میشه.
      اگر متن خاصی دارید و نیاز دارید متن عوض بشه با پشتیبانی تماس بگیرید دوستان حتما شما رو راهنمایی می‌کنند. اما فیلتر کلمات ربطی به ملی پیامک نداره.

  • موسی مشهدی

    03 بهمن 1401، 10:35

    سلام وقت خیر من پنل رو چندیدن سال پیش از شما خریداری کردم تقریبا سال 95 و این دو سال اخر تمدید نکردم الان با تمدید پنل این امکاناات جدید و این بانک شماره ی جدید روش هست یا من باید برای داشتن این موارد یک پنل دیگخ به صورت جدا گانه خریداری کنم و ایا هزینه ی مجزایی برای این مورد از ما دریافت می کنید

    • زهره تاجیک

      08 اسفند 1402، 13:55

      درود بر شما،
      بهتره برای دریافت اطلاعات دقیق بابت این موضوع به بخش فروش و پشتیبانی با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • موسی مشهدی

    03 بهمن 1401، 10:34

    من پنل رو چندیدن سال پیش از شما خریداری کردم تقریبا سال 95 و این دو سال اخر تمدید نکردم الان با تمدید پنل این امکاناات جدید و این بانک شماره ی جدید روش هست یا من باید برای داشتن این موارد یک پنل دیگخ به صورت جدا گانه خریداری کنم و ایا هزینه ی مجزایی برای این مورد از ما دریافت می کنید

  • محمدزاده

    01 بهمن 1401، 11:08

    سلام و روز بخیر می خواستم ببینم آیا میشه از این امکان جنسیت به شماره های یک محله در شهر یزد پیامک ارسال کرد یا خیر . من توی شهر یزد در خیابان امام یک آرایشگاه زنانه دارم که می خوام برای افراد آن منطقه و فقط خانم هایی که بازه سنی 18 تا 50 سال رو دارن پیام بفرستم تا سالن آرایش ما رو بشناسن و از تخفیف های ما خبر دارد بشن

    • زهره تاجیک

      23 آبان 1402، 13:01

      سلام دوست عزیز. وقتتون بخیر باشه
      شما می‌تونید از قابلیت ارسال پیامک زنده یا lbs استفاده کنید. به این صورت از یک دکل مخابرات یک محله خاص می‌تونید بازه سنی و جنسیت مشخص کنید و به اهداف تبلیغاتی خودتون برسید.

  • عموئی

    01 بهمن 1401، 10:43

    سلام ببخشید بنده در شهر یزد یک مغازه سوغاتی فروشی و یک مغازه سنتی فروشی دارم که برای خواهرم هستش . می خواستم شروع کنم به تبلیغات پیامکی کردن میخوام بدون باید دو تا پنل بخرم چون برای دو تا مغازه جداگانه می خوام . یا اینکه با یکدونه پنل کار ما راه می افته ؟ و اینکه طرح تجاری تون این امکان رو داره که برای دو تا کسب و کار استفاده بشه یا خیر ؟ لطفا راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      21 آبان 1402، 16:11

      سلام دوست گرامی.
      پیشنهاد می‌کنیم یک پنل قوی مثل پنل تجاری خریداری کنید و برای هر دو کسب‌وکار از همون استفاده کنید. چون در پنل تجاری هزینه هر پیامک هر براتون ارزون‌تره.
      در دراز مدت اگر لازم دونستید، پنل دوم رو خریداری کنید.
      امیدوارم موفق باشید و کسب‌وکارتون پررونق باشه.

  • ناصر بیهقی

    30 دی 1401، 22:58

    سلام روزتون بخیر؛ بنده یه فروشگاه بزرگ دارم و توی این فروشگاه محصولاتی که مربوط به حیوانات خانگی باشه رو میفروشم فرقی هم نمیکنه پرنده باشه، خزنده باشه یا چهارپا میخوام توی سطح شهر ارسال پیامک داشته باشم که همه با فروشگاه من آشنا باشن. خیلی هزینه کردم برای شبکه های مجازی جواب گویی خوبی داشت الانم میخوام هم تبلیغات پیامکی داشته باشم هم میخوام به وبسایتم وصل کنم.
    میشه توی این زمینه منو راهنمایی کنید؟

    • زهره تاجیک

      18 آبان 1402، 11:36

      سلام جناب بیهقی وقتتون بخیر.
      برای تبلیغات پیامکی شهر یزد راه‌های زیادی جلوی پاتون هست. یک یانکه از طریق پیامپ ارسال کنید فقط به همون محدوده‌ای که دوست دارید. یا به مشاغل و اصناف مربوط به کارتون پیامک تبلیغاتی بفرستید و غیره.
      برای اتصال وب سایت به پنل هم باید پنل اقتصادی، تجاری یا شرکتی رو خریداری کنید بعد با افزونه‌های مختلف یا زدن کد وب سایت رو به پنل وصل کنید. اگه اطلاعات بیشتری نیاز دارید حتما با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • پرهام نویی

    30 دی 1401، 16:54

    طبق مجوز هایی که من توی زمینه پزشکی در منزل دریافت کردم قصد دارم ارسال توی شهری که درش سکونت دارم ارسال پیامک بزنم.
    طبیعتا من میخوام به افرادی که سن بالاتری دازند ارسال پیامک بزنم چون از نظر خودم بازدهی بیشتری داره؟
    اگر توی این راه راهنمایی هایی دارید برام بزارید ممنون میشم.

    • زهره تاجیک

      23 آبان 1402، 13:03

      سلام جناب نویی
      ببینید اول توجه کنید که باید حتما مدارک پزشکی کامل داشته باشید تا تایید صلاحیت بشید.
      دو اینکه ما تو ملی پیامک چیزی به نام تفکیک سنی در بانک شماره موبایل نداریم. اما در عوض ارسال پیامک زنده رو داریم. از این طریق میتونید در مکان مشخص به افراد با بازه سنی خاص پیامک بفرستید.

  • رجبعلی

    29 دی 1401، 13:52

    سلام شمار های یزد در کدام پنل کامل تر هستش؟
    معمولا سامانه ها بانک شماره های شهرهای غیر از تهران و کرج رو ندارن و یا اصلا بعد از گزارش گرفتن شماره ها را کامل نمایش نمیدهند و نمیشه متوجه شد واقعا ارسال ها به درستی انجام شده و به دست کاربرا رسیده است؟
    لطفا در این خصوص دمویی اگر دارید بفرمایید
    ممنون

    • زهره تاجیک

      25 بهمن 1402، 16:30

      سلام دوست عزیز،
      بانک شماره ملی پیامک برای شهر یزد آپدیت شده و میتونید استفاده کنید. بعد از ارسال هم یک گزارش بهتون تحویل داده میشه.
      برای دیدن دمو باید به جای نام کاربری و رمز عبو، کلمه mdemo رو بزنید.

  • معافی

    29 دی 1401، 09:36

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید
    ایا ارسال پیامک از روی کدپستی گزارش ارسال در این خصوص ب ما داده میشه که بتونیم شمار های ارسالی رو داشته باشیم و از ارسال نشده ها مجزا داشته باشیم که بتونیم مشاوره تلفنی هم بهشون بعدا بدیم؟
    ممنون میشم در این مورد راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      08 اسفند 1402، 13:56

      سلام دوست عزیز،
      بله پس از ارسال بهتون یک فایل اکسل داده میشه که توش گزارش کاملی از ارسال شده و ارسال نشده هست.

  • حسامی

    27 دی 1401، 11:15

    با سلام و عرض ادب خدمت شما قربان برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای محدوده ای از یزد حتمت باید از روی نقشه ارسال شود ایا نمیتوان به صورت کد پستی ارسال کرد و یا اینکه به صورت لایو ارسال کرد؟

    • زهره تاجیک

      21 آبان 1402، 16:07

      سلام دوست عزیز.
      ماژول‌های متفاوتی در سامانه ملی پیامک به ارسال پیامک منطقه‌ای اختصاص داده شده و شما با توجه به شرایط کسب‌وکارتون می‌تونید انتخاب کنید. در شهر یزد هم می‌تونید از روی نقشه ارسال کنید، هم کدپستی، هم پیامک زنده.
      برای اینکه بیشتر با تبلیغات منطقه ای آشنا بشید حتما سراغ این مقاله برید: https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-regional-advertising-sms/

  • سیسنگانی

    27 دی 1401، 10:07

    درود
    در صورت امکان ارسال پیامک هم از روی نقشه و هم از روی بخش منطقه ای هدفمند فراهم است؟
    کدام پنل هر دوی این ماژول ها را دارد؟
    ایا مغایرتی در رابطه با بانک شماره ها پیش نمیاید؟

    • زهره تاجیک

      23 آبان 1402، 13:06

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر باشه.
      ارسال پیامک از روی نقشه از پنل اقتصادی به بالا قابل استفاده است. منطقه هدفمند هم درواقع همون بانک شماره های محله ای هست که از پنل پایه قابل استفاده است.
      من پیشنهاد می‌کنم یک پنل اقتصادی یا شرکتی خریداری کنید که بتونید به راحتی کمپین تبلیغاتی خودتون رو اجرا کنید.

  • صفردوست

    26 دی 1401، 14:44

    سلام برای ارسال به شماره های بلک لیست چه راه حلی برای تبلیغات به صورت انبوه پنلهای شما دارد ایا با خرید خط 9000 یا خط 9999 می توانی داخل شهر خودمون پیامک تبلیغاتی ارسال کنم و حداقل ارسال در این خطوط چقدر است و چه مدت زمان می برد این خطوط فعال شوند ایا علاوه بر کار ارسال کار دریافت پیامک ها نیز انجام می دهند ممنون میشم راهنماییی کنید و مدارک مربوط به خدماتی کردن را در ایمیل بنده ارسال نمایید پاینده باشید

  • فرقانی

    26 دی 1401، 14:01

    سلام ایا بانک شماره ی شهر یزد شما به روز هست میخواام به منطقه ی شهر یزد ارسال کنم ایا شماره ی همراه اول و رایتل هم هست چون من میخوام به خطوط رایتل پیامک ارسال کنم بابت این مورد راهنمایی بفرماید ممنونم

    • زهره تاجیک

      21 آبان 1402، 16:08

      سلام فرقانی عزیز امیدوارم شاد و سلامت باشید.
      در بانک شماره های ملی پیامک بیشتر روی دو اپراتور بزرگ ایران یعنی همراه اول و ایرانسل تمرکز شده. کاربران رایتل کم هستند و ممکن هست پیامک تبلیغاتی بازخورد کمی روشون داشته باشه.

  • جابری

    02 آذر 1400، 17:10

    دورد و خسته نباشید به خاطر مقاله جذابتون من میخ وام به شماره هایی که بلک هستن اس ام اس تبلیغی بفرستم چطور می تونم اینکار رو بکنم؟ آیا امکانش هست به همه شماره هایی که توی منطقه ام هستن پیامک بره ؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 11:55

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوع و بر خلاف قانونه
      برای ارسال پیامک‌هایی که جنبه خدماتی و اطلاع‌رسانی داشته باشه، از ارسال پیامک بر اساس پترن می‌تونید استفاده کنید
      برای ارسال پیامک منطقه‌ای هم اگر در یزد هستید، می‌تونید از پیامپ یعنی ارسال از روی نقشه استفاده کنید
      در شهرهای دیگر استان، ماژول کدپستی و دکل bts ایرانسل قابلیت ارسال منطقه‌ای دارن

      • فروزان رحیمیان

        29 بهمن 1401، 20:28

        آیا این امکان وجود داره که با خط 9000 ارسال پیامک منقطه ایی داشت؟ من قصد دارم خط 9000 خریداری کنم و باهاش ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشم.

        • زهره تاجیک

          25 بهمن 1402، 14:41

          درود بر شما،
          بله می‌تونید برای تبلیغات منطقه‌ای از خط 9000 استفاده کنید مانعی نداره.

  • احمد احمدی

    30 آبان 1400، 21:43

    سلام وقت بخیر
    من کارگاه پخت قطاب دارم
    میخواستم تبلیغات پیامکی انجام بدم برای جذب مشتری بیشتر
    آیا میتونم به جز شهر یزد به استان های اطراف هم پیامک تبلیغاتی ارسال کرد؟
    و ایدی پیج رو هم قرار داد؟
    مرسی از پشتیبانی خوبتون

    • نیلوفر اکبریان

      01 آذر 1400، 11:35

      بله دوست عزیز، به تمام شهرها می‌تونین ارسال پیامک داشته باشید، برای ارسال لینک هم باید خط 3000 یا 50004 داشته باشید

  • هانیه نجفی

    28 آبان 1400، 17:46

    سلام تفاوت خطوط اختصاصی و عمومی در پنل چی هستش؟؟
    آیا امکان ارسال از خطوط موبایل امکانپذیره؟؟ از خط شرکت باید ارسال ها رو انجام بدیم که شماره در ذهن مشتری ماندگار شود.

    • نیلوفر اکبریان

      29 آبان 1400، 13:44

      دوست عزیز خط عمومی بین کاربران مشترکه و. قابلیت دریافت پاسخ مشتری رو نداره
      خط اختصاصی فقط به یک کاربر اختصاص داره و میتونه جواب مشتری رو دریافت کنه
      ارسال از موبایل محدودیت داره اما اگر ساکن تهران یا کرج هستید، برای ارسال از طریق شماره خودتون می‌تونین از خطوط 021 و 026 استفاده کنید

  • احسان شهیدی

    27 آبان 1400، 17:40

    از شما به تازگی پنل تهیه کردیم و خداروشکر بابت آموزش همکاران شما کم نزاشتن برای ما بنده هم قصد دارم ارسال پیامک رو شروع کنم ولی نمیدونم چه متن پیامکی برای من خوبه کار من هم قالیشویی هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 آبان 1400، 13:53

      دوست عزیز می‌تونین از کتابچه بازاریابی پیامکی استفاده کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرین و از تیم مارکتینگ مشاوره بگیرین

  • صابر طاهری

    27 آبان 1400، 16:08

    سلام من برای فراهم کردن یک عدد سرویس پیامک برای سایت و تبلیغات دوست داشتم از سامانه شما استفاده کنم
    مقاله تون خیلی مفید بود و میخواستم اطلاعات جامع تری رو دریافت کنم
    هزینه هر پیامک چقدر هستش؟
    هزینه های کلی پیامک چجوریه؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 12:54

      دوست عزیز صفر تا صد تعرفه‌های ارسال پیامک رو می‌تونید از لینکی که براتون گذاشتم، چک کنید

  • نامی

    26 آبان 1400، 08:39

    سلام اگر ما بخواهیم با خط خودمون حالا چه خط ثابت دفترمون یا شماره موبایل دفتر پیامک ارسال کنیم ایا این مورد در پنل شما وجود دارد؟ و هزینه ی ثبت این خطوط و تعرفه ی ارسالشون به چه نحوی محاسبه میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 دی 1400، 12:55

      دوست عزیز برای ارسال از خطوط ثابت باید در تهران یا کرج باشید، شرکت ثبت‌شده داشته باشید و مالک خط خودتون باشید
      تعرفه‌های ارسال پیامک از لینکی که براتون گذاشتم، چک کنید

  • پریوش میبدی

    26 آبان 1400، 08:37

    سلام وقتتون به خیر و شادی باشه
    من تدریس خصوصی ویالون انجام میدم اما این تدریس داخل منزل خودمون یا نهایتا در منزل هنرجو امکان پذیر هست و انجام میشه من می تونم پیامک در این خصوص به خانم های شهر یزد فقط ارسال کنم در این مورد بنده را راهنمایی بفرمایید ممنون

    • زهره تاجیک

      24 بهمن 1402، 12:21

      درود بر شما،
      بله میتونید از بانک شماره جنسیت شهر یزد و ارسال پیامک زنده استفاده کنید.

  • نیکی البرزی

    26 آبان 1400، 08:32

    سلام امیدوارم روز خوبی داشته باشید
    ملی پیامکی عزیز یک سوال از حضور شما دارم ایا ارسال لینک از خطوط 2000 در سامانه شما مقدور هست؟
    منظورم لینک سایت هست قصد دارم لینک سایت خودمو به تعداد کاربرانی که مد نظرم هست ارسال کنم.
    ممنون از راهنمایی

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:36

      دوست عزیز باید با تیم فروش تماس بگیرید و درخواست کنید که قابلیت ارسال لینک خط 2000 فعال بشه، همکاران مدارکی که باید حتماً باید آماده کنید رو براتون توضیح میدن

  • مریم رسولی

    22 آبان 1400، 10:28

    سلام وقتتون بخیر
    با خرید پنل پیامکی من میتونم کد تخفیف هم ارسال کنم بابت این مورد محدودیتی و جود داره با خیر راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 11:27

      بله دوست عزیز، می‌تونید برای تمام شماره‌ها، به شرطی که در لیست سیاه مخابرات نباشند، اس ام اس کد تخفیف بفرستید

  • سحر قازیان

    21 آبان 1400، 13:37

    سلام چطور میشه از ارسال شدن پیامک اطمینان حاصل کرد؟؟
    حتما حتما لیست شماره ها رو میخوایم که دراختیارمون بذارید تا بتونیم با ارسال در سامانه های دیگه مقایسه کنیم.
    لطفا در صورت امکان پیش فاکتور برای پنل تجاری به ایمیل بنده ارسال فرمایید.
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 15:44

      دوست عزیز بعد هر ارسال فایل گزارش در اختیارتون قرار می‌گیره و می‌تونین در جریان لیست ارسالی، تعداد شماره‌های ارسالی و تعداد شماره‌های لیست سیاه قرار بگیرین

  • محمد جنتی

    20 آبان 1400، 18:48

    سلام ایا نمونه کد برای زبان برنامه نویسی پایتون هم دارید؟ارسال از چه نوع خطی انجام میشه؟برای همه شماره ها ارسال انجام میشه دیگه به امید خدا؟؟؟
    و اینکه تو ضمینه تبلیغات هم من بررسی کردم به نظرم به صرفه نیست و دیگه منسوخ شده ، نقطه نطرتون هم در این باره خوشحال میشم بدونم

    • نیلوفر اکبریان

      22 آبان 1400، 16:10

      دوست عزیز پیشنهاد می‌کنم که با 02163404 تماس بگیرین و با مهندس جعفری و مهندس کاظمی در این مورد صحبت کنید. پیام شما به تیم وب‌سرویس منتقل شد. همچنین اگر شمارتون رو برامون بگذارید، ما باهاتون تماس می‌گیریم
      برای تمام زبان‌های برنامه‌نویسی نمونه کد دارید و ارسال از خطوط عمومی و اختصاصی انجام میشه
      ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوعه اما پیامک غیرتبلیغاتی برای همه شماره‌های همراه اول و ایرانسل ارسال میشه

  • Karimi

    19 آبان 1400، 20:39

    دوستان من این کد تخفیف رو یکبار زدم
    میتونم برای یکی از دوستام هم استفاده کنم و براش پیامک بگیرم؟
    و پیامک هدیه برای معرفی هم بهم میدید؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 آبان 1400، 09:10

      دوست عزیز این کد برای دوستتون هم قابل استفادست
      روی هر پنل تعدادی پیامک هدیه براتون در نظر گرفتم، نگران نباشید

  • مهدوی نسب

    19 آبان 1400، 13:11

    سلام وقتتون بخیر ما یک گلفروشی جدیدا تاسیس کریدم میخوایم تبلیغات انجام بدیم برای کسب و کار ما چه پنلی مناسب هستش تا ما از شما پنل رو خریداری کنیم؟ ممنون میشم مدارک موردنیاز رو هم اعلام نمایید

    • زهره تاجیک

      25 بهمن 1402، 14:45

      درود بر شما،
      می‌تونید برای شروع کار از پنل اقتصادی استفاد کنید.

  • دانشگاه علمی کاربردی واحد 19 یزد

    19 آبان 1400، 09:41

    سلام روزبخیر
    ما یک دانشگاه علمی کاربری واحد19 در شهر یزد هستیم نیاز به ارسال پیامک و یک پنل پیامکی داریم برای ارسال پیامک محبت بفرمایید راهنمایی بفرمایید برای تعداد مثلا 450 دانشجو کدام پنل باید تهیه کنم؟
    ممنون

  • کیوان ابن علی

    13 آبان 1400، 17:33

    سلام ما نمایشگاه ماشین داریم میخواستم برای شماره های یزد پیامکمو بفرستم و لینک اون ماشین هم بزارم که بیان تو اینتا ماشین رو ببینن و در صورت نیاز تماس بگیرند با ما
    شما ارسالتون چجوریه؟ برای یزد هم ارسال میکنید؟ فقط برای خود یزد ارسال انجام میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 13:52

      دوست عزیز ارسال به تمام استان‌های شهر یزد و خود یزد از طریق پنل ملی پیامک امکان پذیره
      برای ارسال لینک باید حتماً برای خط 3000 یا 50004 درخواست بدین

  • بنان رمضانی

    13 آبان 1400، 15:36

    من به تازگی پنل شمارو تهیه کردم و راستش اینقدر امکان داره پنلتون من نمیدونم با کدوم کار کنم. ایا شما نماینده دارید توی یزد که بهمون آموزش حضوری اگر هم هزینه ایی داشته باشه پرداخت میکنیم.

    • زهره تاجیک

      23 آبان 1402، 13:46

      سلام دوست عزیز خداروشکر که از پنل راضی هستید.
      شما هر آموزشی که بخواید در قسمت راهنما سایت یا کانال آپارات ملی پیامک هست. بدون هزینه و غیرحضوری می‌تونید نحوه کار با پنل رو یاد بگیرید.
      ما نمایندگی حضوری داخل شهر یزد نداریم.

  • زهرا سرائی

    13 آبان 1400، 10:07

    سلام در سامانه های دیگه خط خدماتی اشتراکی برای ارسال به بلک لیست ها در اختیارمون میذارند ولی با تعرفه های خیلی بالا
    تعرفه ارسال هر پیامک در سامانه شما چقدر است؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 آبان 1400، 15:12

      دوست عزیز لینک تعرفه رو براتون گذاشتم تا قیمت همه امکانات پنل رو همراه دسترسی‌هاشون بتونید با هم مقایسه کنید

  • ملک محمدی

    12 آبان 1400، 10:53

    سلام وقتتون بخیر ما یک کافی شاپ هستیم میخواهیم امکانی داشته باشیم که مشتریانمون با ارسال کلمه meno به شماره ما به صورت اتوماتیک لینک منو ما براشون ارسال بشه ایا این امکان در ملی پیامک وجود دارد؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:27

      بله دوست عزیز، پنل تجاری تهیه کنید تا علاوه‌بر ماژول کدخوان به همه ابزارهای ارسال پیامک دسترسی داشته باشید

  • دایان روشنی

    12 آبان 1400، 10:04

    سلام
    با توجه به این مورد که نیمی از مردم پیامک های خودشون رو بستند چه تعداد بهتر است که ما ارسال کنیم که بتونیم بارخورد بهتری داشته باشیم و پیشنهاد خاصی برای نوشتن متن پیامک دارید که بیشتر پیامک ما دیده بشه ؟
    ممنون از لطفتتون برای پاسخ گویی

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:50

      دوست عزیز برای مشاوره متن پیامک هم می‌تونین از مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی استفاده کنین که لینکشو براتون گذاشتم
      و هم می‌تونین با 02163404 تماس بگیرین و با تیم مارکتینگ صحبت کنید

  • ارشد پناه

    10 آبان 1400، 09:07

    سلام وقت بخیر
    خواستم بدونم ترفند شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی به کسانی که تبلیغات پیامکی خود را مسدود کرده اند چه میباشد؟
    ایا خطی برای این مورد ارائه میدهید؟
    هزینه های ارسال به چه صورت میباشد؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      10 آبان 1400، 10:50

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوع و بر خلاف قانونه
      برای ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی مثل رمز عبور یا وضعیت مرسوله می‌تونید از خطوط خدماتی و وب‌سرویس خدماتی استفاده کنید

  • یاسر باقری

    07 آبان 1400، 16:46

    سلام من میخواستم برای فروش پاترول به شهر تهران و کرج تبلیغات پیامکی ارسال کنم میخواستم بدونم که ایا این کار رو میشه انجام داد؟
    هزینه هاش به چه صورت هستش؟

    • زهره تاجیک

      18 آبان 1402، 12:16

      سلام وقتتون بخیر.
      برای ارسال پیامک انبوه به شهر تهران و کرج باید ابتدا یک پنل پیامکی بخرید. برای دیدن تعرفه‌ها باید به این صفحه مراجعه کنید: https://www.melipayamak.com/price/
      اینکه هزینه ارسال پیامک چقدر میشه بستگی به این داره که چه تعداد پیامک و با چه اپراتوری بفرستید.

  • اکبر قاسمی

    07 آبان 1400، 16:24

    سلام خسته نباشین
    میخواستم بدونم به شماره های بلاک شده هم میشه پیامک فرستاد؟؟
    پیامک های جنسیتی و اصناف میخوام ارسال کنم اما نمیدونم برای صنف شیرینی فروشی جواب میده یا نه؟!؟
    ممنونم از تیم خوب ملی پیامک

    • زهره تاجیک

      18 آبان 1402، 12:18

      سلام جناب قاسمی.
      به لیست سیاه فقط در صورتی میتونید پیامک بفرستید که خط خدماتی داشته باشید.
      پیشنهاد می‌کنم برای صنف شیرینی فروشی به جای پیامک به تفکیک جنسیت و اصناف، پیامک منطقه‌ای بفرستید که افرادی که نزدیک قنادی شما هستند مشتری‌تون بشن.

  • يزدان پرست

    07 آبان 1400، 14:28

    سلام ممنون از مقاله تون
    سوالي از خدمتتون داشتم شما روي پنل هاتون چه خطي هديه ميديد و چند رقمي هستش؟ ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    • زهره تاجیک

      18 آبان 1402، 12:20

      سلام دوست عزیز.
      روی پنل ها یک خط 50004 با 14 رقم به شما هدیه داده میشه.
      اما روی پنل تجاری دو تا خط اختصاصی بهتون هدیه میشه. یک خط 50004 و یک خط 3000.
      خط 3000 رو میتونید 6 رقم آخر رو خودتون انتخاب کنید.

  • عبدالله سیفی

    05 آبان 1400، 19:45

    من به تازگی یه جیگرکی باز کردم توی یزد و میخواستم بدونم برای افتتاحیه باید کدوم پنل رو تهیه کنم و به چه افرادی و چه منطقه ایی ارسال پیامک انجام بشه بهتر هستش برای من

    • زهره تاجیک

      23 آبان 1402، 13:48

      سلام دوست عزیز. مبارکتون باشه
      بهتره از پنل اقتصادی شروع کنید و حتما پیامک منطقه ای بفرستید. راه‌های زیادی برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای هست که می‌تونید استفاده کنید. یک مطلب براتون میذارم حتما مطالعه کنید: https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-regional-advertising-sms/

  • کوروش مصلحی

    05 آبان 1400، 16:27

    برای دریافت شماره های آقایون در منطقه اردکان یزد، کدوم یکی از پنل ها رو میبایست تهیه کنم؟
    شرایط ارسال پیامک به بلک لیست ها چطوریه؟

    • زهره تاجیک

      23 آبان 1402، 13:50

      سلام جناب مصلحی وقت شما بخیر و شادی
      بانک شماره بر اساس تفکیک جنسیت در پنل شرکتی و تجاری موجود هست.
      برای ارسال به بلک لیست هم حتما باید خط خدماتی داشته باشید.

  • پوریا افشاری

    05 آبان 1400، 11:45

    سلام در حال حاضر فقط ارسال نقشه روی یزد امکان پذیر هست بقیه شهر ها مثلا اردکان رو نم تونیم ارسال از روی نقشه داشته باشیم ؟ و این شماره ها بر اساس کدپستی در اون منطقه و یا شهر ثبت شده اند

    • زهره تاجیک

      25 بهمن 1402، 14:43

      درود بر شما،
      ارسال از روی نقشه، بر اساس همون کدپستی انجام میشه و فقط در شهرهای بزرگ قابل اجراست در حال حاضر.
      اگر نمی‌خواید از روی کدپستی ارسال کنید، می‌تونید از bts و lbs استفاده کنید.

  • حورا یزد

    05 آبان 1400، 09:06

    با سلام و عرض ادب ما اگر بخواهیم به کل شهر یزد ارسال پیامک داشته باشیم هزینه تقریبی برای انجام این کار با توجه بر اینکه میخواهیم به کسانی که تبلیغات پیامکی خود را نیز مسدود کرده اند نیز ارسال گردد چقدر میشود؟
    و در صورت نیاز ایا شما پیش فاکتور هم مبنی بر این مورد ارسال میفرمایید؟
    سپاس

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید