30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
آشنایی با پنل اس ‌ام ‌اس همراه اول + مزایای ارسال پیامک

آشنایی با پنل اس ‌ام ‌اس همراه اول + مزایای ارسال پیامک

133

تا حالا فکر کردید که این پیام‌ها چگونه برای شما و بقیه کاربران همراه اول ارسال می‌شود؟

مشترک گرامی،
شما می‌توانید با فعال‌سازی سرویس بانک پرداخت (پرداخت صورتحساب پایان دوره همراه اول به صورت خودکار از حساب بانکی)، نسبت به پرداخت به موقع صورتحساب خود و سایرین اقدام نمایید.
اطلاعات بیشتر:
https://mci.ir/bill-distance-payment#bankPayment
همراه اول

اپراتور همراه اول برای سهولت ارسال پیامک‌های خدماتی و تبلیغاتی، سرویسی را به مشتریانش ارائه می‌دهد که تحت عنوان پنل اس ‌ام ‌اس همراه اول شناخته می‌شود. این سامانه برای ارسال پیامک تبلیغاتی یا همان بازاریابی پیامکی استفاده می‌شود. به افزایش فروش و جذب مشتری کسب‌وکارها منجر می‌شود و البته مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

همه چیز درباره پنل اس ‌ام ‌اس همراه اول

پنل اس ‌ام ‌اس همراه اولاپراتور همراه اول یکی از بهترین اپراتورهای کشور است که سرویس‌ ارسال پیامک را برای استفاده و تبلیغات نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌ها راه‌اندازی کرده است. سرویس ارسال پیامک، نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال و مدیریت پیام‌ها استفاده می‌شود.

پنل پیامک همراه اول امکان ارسال پیامک به زبان فارسی و غیر فارسی دارد. همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز و البته بدون محدودیت، پیامک زمانبندی‌شده ارسال کنید. در ضمن این سامانه قابلیت اتصال به وب‌سرویس هم دارد. بانک شماره را به صورت تفکیک شده در اختیارتان قرار می‌دهد و ابزارهای خاصی مثل نظرسنجی و برگزاری قرعه‌کشی پیامکی هم دارد.

ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس همراه اول

پنل اس ‌ام ‌اس همراه اول با ابزارهای مختلف امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را برای کاربران فراهم کرده است. اولین مزیت این پنل، ارسال اس ام اس بر اساس پیش شمارۀ همراه اول است. در ادامه این مزایا را باهم بررسی خواهیم کرد.

ارسال پیامک با پیش‌شمارۀ همراه اول

در پنل اس ام اس همراه اول برای ارسال پیام، اول باید استان و شهر موردنظرتان را انتخاب ‌کنید تا تمامی پیش‌شماره‌های تلفن همراه نمایش داده شود. بعد، از میان شماره‌های نمایش داده شده، باید فیلترهای مورد نظر خود را (مثلاً اعتباری یا دائمی) را انتخاب ‌کنید و پیامکتان را بفرستید.

ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای

پنل اس ‌ام ‌اس همراه اولدر این شیوه شما براساس کد پستی می‌توانید نقشه مناطق موردنظرتان را ببینید. سپس، با انتخاب از میان شماره‌های نمایش داده شده، متن پیامک را بنویسید و سپس ارسال ‌کنید. غیر از نقشه، با ابزار کدپستی هم می‌توانید به صورت منطقه‌ای پیامک بفرستید. در این شیوه باید کد پستی منطقۀ موردنظرتان را وارد ‌کنید. حالا در محدودۀ آن کد پستی به تمامی شماره‌های موبایل فعال دسترسی دارید. در این مرحله می‌توانید شماره‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید تا پیامک برایشان ارسال شود.

آشنایی با سامانه ملی پیامک

پنل اس ‌ام ‌اس همراه اولتا اینجا با سامانه پیامکی همراه اول و مزایایش آشنا شدیم. حالا نوبت سامانه ارسال پیامک است. اگر بخواهید بازاریابی پیامکی را به‌صورت جدی دنبال کنید، علاوه‌بر شماره‌های همراه اول به بانک شماره‌های ایرانسل هم دسترسی داشته باشید و از ابزارهای خاص پیامکی، مثل قرعه‌کشی و نظرسنجی، استفاده کنید پیشنهاد می‌کنم سراغ پنل پیامکی بروید.

پیشنهاد ما استفاده از سامانه پیام کوتاه ملی پیامک است. با استفاده از این پنل می‌توانید برای بانک شماره‌های مختلف، به تفکیک استان و شغل، پیامک بفرستید. با هزینه مناسب، برندسازی کنید. فرقی ندارد که شما واحد صنفی یا حقیقی بسیار کوچک هستید یا سازمان و موسسه بزرگی دارید. در هر صورت بازاریابی پیامکی و استفاده از ملی پیامک برای مجموعه شما ساده‌ترین، کم هزینه‌ترین و سریع‌ترین راه خواهد بود.

مزایای ملی پیامک

ملی پیامک تعرفه مناسبی در ارسال پیام دارد و برای شروع اس ام اس مارکتینگ، به خصوص برای کسب‌وکارهای نوپا، کتابچه بازاریابی پیامکی را آماده کرده است. به همین بهانه در ادامه به مهم‌ترین مزایای سامانه ملی پیامک اشاره می‌کنیم:

  • ارسال پیامک از روی نقشه برای 17 شهر بزرگ
  • ارسال پیام به بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل
  • ارسال پیامک به اصناف مختلف بر اساس استان و بر اساس گروه شغلی
  • امکان ارسال ویژه پیام با ابزارهایی مثل قرعه‌کشی، نظرسنجی، منشی هوشمند و ابزار نوبت‌دهی

جمع‌بندی

اگر از پنل اس ام اس همراه اول استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم برای استفاده تخصصی از بازاریابی پیامکی و گسترش کارتان حتماً به سراغ پنل پیامکی بروید. در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شمارۀ 02163404 برای دریافت پنل تماس بگیرید.

پنل ملی پیامک امکانات گسترده و بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید با کمک بازاریابی پیامکی نتیجه مثبتی از تبلیغات کسب‌وکارتان بگیرید. به افزایش قابل‌قبولی در میزان فروش و جذب مشتری برسید و با قیمت مناسبی برندسازی کنید.

اگر هم در این مورد نیاز به کمک و مشاوره بیشتری دارید، می‌توانید در انتهای متن برایمان بنویسید تا به سوال‌های شما در این مورد پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
98دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • هادی حقیقی

    30 مهر 1401، 14:04

    سلام در مواقعی که متن پیام کوتاه تعداد حروفش زیاد باشه پیامها ارسال نمیشه و تنظیمات گوشی را هم نتونستم درست کم لطفا راهنمایی فرمایید.

  • نیک نفس

    26 شهریور 1400، 12:16

    ببخشید مگه اپراتور اصلی این پنل های اس ام اس همراه اول نیست؟
    پس چرا ارسال از دکل های BTS فقط به ایرانسل ارسال میشه؟

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 10:17

      درود بر شما،
      خیر اینکه مردم میگن پنل پیامکی همرا اول کاملا غلطه. همراه اول اصلا سامانه پیامکی ارائه نمیده و شرکت‌هایی مثل ملی پیامک هستن که پنل ارائه میدن.
      بنابراین ارسال از دکل ایرانسل از اونجایی که شماره‌های ایرانسل ازش آنتن میگیرن، به همین اپراتور هم ارسال داره.

  • عبدالله کریم آبادی

    21 شهریور 1400، 18:10

    شما تا یه جای کار به ما توضیح دادید که پنل همراه اول میتونید استفاده کنید ولی اصلا همراه اول پنل نداره من شنیدم همراه اول کل ارسال های پیامک رو انجام میده در آخرش

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 10:15

      درود بر شما،
      بله همراه اول اصلا پنل نداره و این غلطه که بگیم پنل پیامکی همراه اول. اما تمام ارسال‌ها از طرف مخابرات انجام میشه در نهایت.

  • حمید شکرگزار

    21 شهریور 1400، 16:52

    سلام سامانه پیام کوتاه ملی پیامک در خصوص اصناف مهدکودک های استان تهران رو هم پشتیبان میکنه؟
    بطور کل آخرین آپدیت شماره ها برای چه سالی بوده است؟

    • زهره تاجیک

      28 اسفند 1402، 12:34

      سلام دوست عزیز،
      بله بانک شماره مهدها رو هم داریم. آپدیت هم سال 1400 بوده

  • مرآتی

    16 شهریور 1400، 09:37

    سلام ما تازه یک فست و فودی تاسیس کردیم در محدوده خیابان جمهوری میخواستم بدونم برای تبلیغاتم میتونم از سامانه شما استفاده کنم و به منحیه ای که هستیم دسترسی داشته باشیم و پیامک تبلیغاتی ارسال کنم؟

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:30

      سلام دوست گرامی،
      بله شما میتونید با ماژول پیامپ تو محله‌ای که دوست دارید پیامک ارسال کنید.

  • عارف اقاخانی زاده

    13 شهریور 1400، 17:22

    سلام من سایتم وردپرسیه میخواستم بدونم که ایا میشه متصل کرد و ارسالش رو با سامانه شما انجام داد؟
    من سایتم درگاه پرداخت هم داره. ممنون میشم بگید

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:26

      سلام دوست گرامی؛
      بله شما با داشتن یک پنل اقتصادی به بالا میتونید از خدمات وبسرویس استفاده کنید و پنل رو به سایتتون متصل کنید. حالا با افزونه‌های متفاوت قابلیت‌های متفاوتی رو فعال کنید. مثلا ارسال پیامک کد تایید، ارسال پیامک نظرسنجی و غیره!

  • امید شهبازی

    08 شهریور 1400، 09:45

    سلام من می خوام به اصناف شهر شیراز که در حوزه ی تولیدت لباس هستند پیامک ارسال کنم میخواستم بدونم این مورد امکان پذیر هست می تونم بانک شماره ای در این خصوص داشته باشم و برای داشتن بلنک شماره لازم هست که من حتما علاوه بر هزینه ی پنل هزینه ای دیگه ای هم پرداخت کنم

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:25

      سلام دوست عزیز،
      خیر لازم نیست که شما برای بانک شماره هزینه جداگانه‌ای بدید. فقط کافیه موقع خریدن پنل حواستون باشه که مثلا پنل پایه و اقتصادی از بانک شماره اصناف پشتیبانی نمی‌کنه. باید پنل شرکتی بخرید.
      و اینکه بانکش ماره‌هخای ما تقریبا کامل هستند منم الان براتون چک کردن فعالان حوزه پوشاک در شیراز بانک شماره داریم .

  • محمدرضا کاظم زاده

    07 شهریور 1400، 10:14

    مگه برای هر کدام از اپراتور ها باید پنل جدا بخریم؟
    مثلا من پنل پایه دارم این فقط برای همراه اول ارسال داره؟الان اگه بخوام برای ایرانسل هم ارسال پیامک انجام بدیم باید پنل جدا خریداری کنیم یا پنل ارتقا بدیم من متوجه نشدم؟
    برای ارسال به رایتل به چه ترتیب هست؟
    ممنون

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 10:14

      سلام دوست عزیز،
      خیر پنل پیامکی همراه اول یک غلط مصطلحه! درواقع اصلا مهم نیست که شما می‌خواید به کدوم اپراتور پیامک بفرستید، مهم اینکه که یک پنل پیامکی داشته باشید. جالب اینه که اصلا همراه اول و ایرانسل خودشون پنل پیامکی ندارن و این اشتباهه!
      بهرحال شما برای ارسال به همراه اول، ایرانسل و رایتل فقط کافیه یه سامانه پیامکی مثل ملی پیامک داشته باشید.

  • ندائی

    04 شهریور 1400، 10:30

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید می خواستم بپرسم که آیا امکان ارسال پیامک به صورت محله‌ای و منطقه‌ای، به تفکیک اصناف و مشاغل یا به تفکیک مشاغل شهر‌ها و استانها و به تفکیک جنسیت توی شهر‌ها ی هر استان بانک شماره موبایل همراه اول و بانک شماره موبایل ایرانسل و بان کرایتل دارید یا نه ؟

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:23

      سلام دوست عزیز،
      بانک شماره‌هایی که گفتید رو برای ایرانسل و همراه اول داریم. البته بانک شماره تفکیک جنسیت فقط برای ایرانسله!

  • غفاری

    04 شهریور 1400، 10:28

    من چندین سال هست که دارم با پنل شما کار می کنم خیلی راضی هستم البته میخواستم بپرسم بانک شماره جدید آیا آپدیت می کنید یا خیر ؟ چون فک کنم توی این چند سال همه شماره های پنلتون رو یکبار فرستادم

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:22

      سلام دوست عزیز؛
      خداروشکر که از ما راضی هستید باعث افتخار ماست!
      شماره‌های بانک شماره الان آپدیت هست و با خیال راحت میتونید استفاده کنید.

  • طباطبائی

    04 شهریور 1400، 10:07

    چند تا سوال دارم زحمت بکشید پاسخ بدید چون میخوام ازتون خرید کنم اول اینکه آیا در ملی پیامک امکان ارسال به شمارهه ای بلک لیست هم وجود داره یا خیر ؟ و اینکه آیا میشه غاز خطوط شما ارسال لینک داشت یا نه ؟

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:21

      سلام دوست عزیز؛
      ارسال به شماره‌های بلک لیست به این صورته که باید خط خدماتی داشته باشید و برای پیامک‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی از خط خدماتی استفاده کنید.
      مورد دوم اینکه بله میتونید لینک ارسال کنید. مثلا خط 50004 هیچ محدودیتی تو ارسال لینک نداره.

  • محمود آرش

    03 شهریور 1400، 09:43

    سلام وقت بخیر من 10000 تا شماره دارم میخوام براشون پیامک ارسال کنم هم همراه اول داخلش هست هم داخلش ایرانسل وجود داره می تونم همزمان برای هر دو اپراتور پیامک ارسال کنم ایا تعرفه ی همراه اول و ایرانسل باهم متفاوت هستند

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:19

      سلام دوست عزیز؛
      شما شماره‌های خودتون رو وارد دفترچه تلفن پنل ذخیره کنید و بعد به همه به صورت یکجا میتونید پیامک بفرستید. تعرفه از همراه اول و ایرانسل فرقی نداره اینکه از کدوم اپراتور پیامکی استفاده می‌کنید تفاوت ایجاد میکنه!

  • چاووشی

    02 شهریور 1400، 10:16

    سلام ممنون از توضیحات خوبتون من قصد خرید پنل رو دارم که هم تبلیغات انجام بدم و هم بتونم پنل رو به سایتم متصل کنم به پیشنها شما کدوم پنل رو باید خریداری کنم؟

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:21

      سلام دوست عزیز،
      شما باید پنل اقتصادی به بالا رو خریداری کنید که بتونید به وبسرویس متصل بشید.

  • فریبا گروسی

    30 مرداد 1400، 18:13

    سلام بانک شماره هاتون برای چه سالی هستش و چطور میشه تست گرفت؟
    من بانک شماره های محله های مختلف رو به تفکیک خانم و آقا میخوام اگر ممکنه کمی توضیح بدید برای پنل تستی چطور تهیه کنم
    ممنون

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 10:24

      درود بر شما،
      بانک شماره‌ها رو سعی می‌کنیم هر سال آپدیت کنیم اما آخرین آپدیت رسمی مال 1400 هست. یه بانک شماره تفکیک جنسیت در شهرهای مختلف داریم که فقط برای ایرانسله!
      برای تست هم میتونید وارد پنل دمو بشید. برای وارد شدن به پنل دمو باید نام کاربری و رمز عبور رو بزنید: mdemo

  • رفیعی

    30 مرداد 1400، 16:12

    سلام وقت بخیر
    این که میگن پنل همراه اول یعنی به ایرانسل ارسال نمیشه؟
    یا باید برای ارسال به ایرانسل هم یه پنل جدا بخریم؟

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:17

      سلام دوست عزیز، خیر اینطور نیست شما وقتی پنل ملی پیامک رو خریداری می‌کنید، می‌تونید به تمام شماره‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل پیامک بفرستید. محدودیتی وجود نداره.

  • شیرین قربانی

    11 مرداد 1400، 20:49

    سلام چرا بعضی از پیامک ها فیلتر میشن؟
    اول فیلتر مین ولی بعدش ارسال میشن علت خاصی داره؟
    دوم اینکه چرا بعضی از پیامک های ما که ساعت 7:30 صبح ارسال میکنیم ارسال نمیشن؟
    اخه ما کافه هستیم و نیاز داریم ارسال بشه و منو رو بفرستیم

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 10:17

      سلام فیلترینگ سامانه به صورت حروف عمل میکنه، شاید کلمه‌هایی کنار هم وجود داره که ربات سامانه به اشتباه فیلتر می‌کنه!
      ساعت ارسال انبوه هم همه روزه از ساعت 8 صبح الی 22 شب هست. خارج از این ساعات پیامکی ارسال نمیشه!

  • ramin javid

    11 مرداد 1400، 15:54

    salam vaght bekheyr ye soal dashtam az hozoreton mikhastam bedunm shomare haye dakhele panel shoma be sorat koli hast va ya in k be sorat tafkik shode mibashad yani manzoram in hast ma mitonim begim hamrah aval haye gohardasht karaj behseshon ersal payamak sorat bgire.mamnon misham pasokh dahid

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 11:05

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله دوست عزیز، امکان ارسال پیامک به صورت محله‌ای و منطقه‌ای، به تفکیک اصناف و مشاغل، به تفکیک مشاغل شهر‌ها، به تفکیک جنسیت شهر‌ها، بانک شماره موبایل همراه اول، بانک شماره موبایل ایرانسل، ارسال از دکل ایرانسل و… داریم. پیشنهادم استفاده از پنل شرکتی و تجاری است.

  • کمیل کارگریان

    30 تیر 1400، 18:21

    شما ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت افراد هم دارین؟ اگر بخواییم با اسم خود مشتری پیام ارسال بشه چطور؟
    کدوم پنل رو برای تعداد حدود 10000 تا هر ماه پیشنهاد میدین؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 مرداد 1400، 09:37

      سلام دوست عزیز،
      بانک شماره‌های جنسیت هر شهر به تازگی آپدیت شده (1399 – 1400).
      بله امکان ارسال پیامک با نام شخصی افراد وجود داره و از ماژول “ارسال هوشمند” قابل ارائه است.
      با توجه به تعداد ارسالی، پیشنهاد ملی پیامک استفاده از پنل شرکتی یا تجاری است.

  • ناصر یاسینی

    26 تیر 1400، 09:11

    روز بخیر
    البته دیگه خود همراه اول فکر کنم دیگه پنل ارائه نمیده و کسانی که قصد دارن ارسال پیامک داشته باشن از همین سامانه های پیامکی استفاده کنن که تفاوتی هم نمیکنه من خودم قدیما از پنل همراه اول استفاده میکردم ولی اصلا راضی نبودم و به خاطر این مسائل از سامانه های دیگه دارم استفاده میکنم.

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:16

      سلام دوست عزیز؛ بله همراه اول خودش پنل نداره و سامانه‌های دیگه مثل ملی پیامک هستند که خدمات ارائه میدن.

  • سیاوش سوهان گر

    23 تیر 1400، 18:08

    یه سوال
    اینکه نوشتید پنل همراه اول، یعنی نمیشه باهاش به رایل و ایرانسل ارسال کرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      24 تیر 1400، 08:58

      دوست عزیز پنل پیامکی از ارسال پیامک به بانک شماره‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل پشتیبانی میکنه، به همین خاطر نوشتیم پنل پیامکی همراه اول تا دوستانی که در این مورد اطلاعاتی ندارد، بدونن که سامانه از همه اپراتورها پشتیبانی میکنه

  • علی بحرینی

    21 تیر 1400، 17:41

    به به عجب مقاله خوبی
    میخواستم بدونم که لینک دانلود افزونه هایی که میخوایم رو دارید؟
    از کجا میتونیم بهشون دسترسی داشته باشیم؟
    اموزشش هاشونم دارید شما؟
    چطوریاس؟

    • نیلوفر اکبریان

      22 تیر 1400، 08:43

      ممنون دوست عزیز از همراهیتون
      برای ویدئوهای آموزشی میتونین آپارات ملی پیامک استفاده کنید که لینکشو براتون گذاشتم
      برای دانلود افزونه هم لطفا از قسمت آزمایشگاه سایت که لینکشو براتون گذاشتم، استفاده کنید
      اگر بازهم نیاز به مشاوره داشتید، با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی صحبت کنید

  • علیزاده

    17 تیر 1400، 09:22

    سلام بانک شماره هاتون برای چه سالی هستش و آخرین بار کی آپدیت کردید؟
    من بانک شماره های اصناف رو به تفکیک جنسیت(خانم و آقا) میخوام اگر ممکنه کمی توضیح بدید.
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      22 تیر 1400، 13:52

      دوست عزیز بانک شماره سامانه ملی پیامک به تفکیک جنسیت بر اساس به‌روزرسانی سال 1400 در اختیارتون قرار می‌گیره

  • شهابی

    16 تیر 1400، 10:18

    سلام من یک شخص حقیقی هستم که کسب و کارم رو شروع کردم و به مشتریانم میخواهم پیامک های اطلاع رسانی ارسال کنم و نیاز به خطی دارم که بتونه به همه ی شماره ها حتی بلک لیست هم ارسال انجام بده ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • نیلوفر اکبریان

      16 تیر 1400، 14:16

      دوست عزیز باید مدارک دریافت پنل به عنوان شخص حقیقی ارائه بدید تا بتونین درخواست پنل داشته باشید
      ارسال تبلیغات به لیست سیاه ممنوع و بر خلاف قانونه ولی اگر سایت یا اپلیکیشن دارید، برای پیامک‌های اطلاع‌رسانی می‌تونین از وب‌سرویس خدماتی استفاده کنید

  • ارایشی روژان

    16 تیر 1400، 09:23

    با سلام وقت بخیر من پنل ملی پیامک دارم و از ارسال سن و جنسیت استفاده میکردم اما در حال حاضر مثله اینکه بخاطر اپدیت شماره ها این ماژول در دسترس نیست خواستم بدونم الان این مورد برطرف شده و میتونم ارسال پیامک سن و جنسیت داشته باشم؟جون کارم ارایشی بهداشتی هست واسم مهمه به خانم ها ارسال صورت بگیره.
    ممنون

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:15

      سلام درحال حاضر میتونید به راحتی ارسال سن و جنسیت رو از طریق ارسال پیامک زنده انجام بدید.

  • ماهایا رادنژاد

    16 تیر 1400، 09:23

    سلام من یک سالن زیبایی دارم و الان در حال حاضر بعد از چند سال می خوام سالن رو تغییر بدم وبه منطقه ی جدیدی برم میخواستم بدونم با پنل پیامکی می توتم ادرس جدید خودم رو برای مخاطب های خودم ارسال کنم محدودیتی توی تعداد ارسال پیامک دارم و ایا فقط یک بار هزینه پرداخت می کنم و فقط یک بار می تونم ارسال رو انجام بدم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:14

      سلام دوست عزیز؛
      بله شما میتونید ادرس جدید خودتون رو به مشتریان قدیمی ارسال کنید. شما یک بار هزینه می‌کنید پنل رو می‌خرید و هر وقت دلتون خواست میتونید پیامک ارسال کنید. هیچ محدودیتی وجود نداره.
      اصلا پنل رو مثل سیمکارت درنظر بگیرید و پیامک تبلیغاتی رو مثل پیامک‌های معمولی. شما یک بار سیم کارت می‌خرید و هزاران بار ازش پیامک می‌فرستید. این هم مثل همونه یکبار پنل می‌خرید و بارها پیامک تبلیغاتی می‌فرستید.

  • اقدامی

    25 اسفند 1399، 12:30

    بنده یک سری برای انجام سفر کاری مجبور شدم که برم سمت جلفا، شهر مرزی شمال غرب کشورمون. به محض ورود به شهر، پیامک های مربوط به ویزا و مشابهش برام میومد. این چه جوری امکان پذیره و هزینه‌اش چقدر میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      25 اسفند 1399، 14:21

      دوست عزیز برای شرایط و هزینه‌های ارسال پیامک منطقه‌ای با 02163404 تماس بگیرید

  • زیبا

    23 اسفند 1399، 16:46

    سلام وقتتون بخیر باشه اگر میشه این کامنت من رو حتما جواب بدین خیلی برام مهمه که بدونم آیا امکان ارسال پیامک از طریق دکل همراه اول به شماره هایی که توی اوون ساعت از روز اونجا حضور دارن و یا از اونجا رد می شن وجود داره یا نه ؟ و اینکه اگر این امکان وجود داره آیا شماره هایی که به دست مخاطب نرسه پولش بر می گرده یا از مون کم میشه چون این روش ظاهرا خیلی داره جواب می ده راهنمایی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      24 اسفند 1399، 10:18

      دوست عزیز ارسال پیام به همراه اول از طریق دکل ممکن نیست
      برای ارسال به بانک شماره‌های همراه اول می‌تونید از ابزار کدپستی، منطقه هدفمند و ارسال از روی نقشه استفاده کنید

  • لیزر موهای زائد الکس

    21 اسفند 1399، 18:12

    سلام از این پیامک تبلیغاتیا میخوایم بفرستیم باید به شما بگیم برای ارسال؟هزینه هاش به چه شکل هستش؟من 100000 میخوام ارسال بکنم هزینه اش چه قدر میشه؟
    برای لیزر موهای زائد میخوام تبلیغ بکنم مدرک خاصی نیاز هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 14:54

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرید تا تیم فروش مدارک شرکت به عنوان شخص حقوقی و هزینه‌های فعالسازی پنل رُ خدمتتون اعلام کنند

  • مجتبی بروجردی

    20 اسفند 1399، 15:53

    من مقاله شمارو خوندم اوکی بود توضیحات خوبی داده بودید ولی مشکلی که این جا وجود داره اینه که اون لینکی که توی متن قرار دادید فکر کنم قدیمی شده و همچین صفحه ایی توی سایت همراه اول وجود نداره.

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 15:28

      ممنون، اصلاح شد

  • جلیلوند

    18 اسفند 1399، 18:55

    سلام وقت بخیر
    باپشتیبانی تون صحبت کردیم گفتند پیامک بین الملل ارائه نمیشه
    میخواستم ببینم برای ارسال پیام به شماره های خارج از ایران چه پیشنهادی دارید؟
    ممنون

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:10

      سلام دوست عزیز، خوشبختانه الان دیگه پیامک بین الملل ارائه میشه و میتونید به خارج از ایران هم پیامک بفرستید.

  • رضا سبزعلی

    17 اسفند 1399، 09:13

    سلام ممنون از مقاله جذابتون
    من به تازگی کارم رو شروع کردم و میخوام ارسال پیامک در محدوده و منطقه موردنظرم رو انجام بدم هم به شماره های ایرانسل و همراه اول پیامم ارسال بشه، سوال داشتم که سامانه شما امکان ارسال به شماره های بلک لیست را دارد تا پیام من به دست همه ی مردم برسه تا تبلیغات بهتری داشته باشم؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 اسفند 1399، 12:34

      دوست عزیز پنل فقط برای اطلاع‌رسانی به لیست سیاه دسترسی داره
      در صورتی که پنل داشته باشید و بخواین برای لیست سیاه پیام ارسال کنید، باید فرم تعهد پرکنید و سفته ارائه بدید تا تعهد و تضمینی برای ارسال پیام غیرتبلیغاتی به لیست سیاه باشه

  • مهدی قدرزاده اردبیلی

    14 اسفند 1399، 11:24

    ارسال از روی نقشه که توضیح دادید شامل همه شهر ا میشه؟
    من برای خیایابن شریعتی شهر اردبیل میخواستم میتونم از روی نقشه انتخاب کنم و ارسال پیامک انجام بدم؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      16 اسفند 1399، 12:44

      دوست عزیز ارسال از روی نقشه فعلاً برای 17 شهر بزرگ فعاله و شامل اردبیل هم میشه

  • منصورخانی

    13 اسفند 1399، 12:10

    سلام قسمت ارسال بر اساس پیش شماره 0912 که توضیح دادین هم میتونیم مثلا بگیم با کد 1 یعنی 09121 شروع بشه
    چون مشتری های ما کاربرانی هستند که بیشتر دستشون به دهنشون برسه و از لحاط مالی اوکی باشند
    ممنون میشم توضیح بدید

  • راشدی

    27 بهمن 1399، 09:42

    سلام
    من پنل شرکتی شما رو دارم و چندین بار تو منطقه ی خودم از ارسال bts استفاده کردم و واقعا هم راضی هستن ولی خب برای ایرانسل فقط امکان پذیر هست حالا یک راهی می خوام به همین روش برای همراه اول میخوام ارسال کنم پیشنهاد شما چی هست ؟

    • نیلوفر اکبریان

      27 بهمن 1399، 12:47

      دوست عزیز می‌تونید از ابزار کدپستی همراه اول استفاده کنید. در قسمت ابزار پیامپ هم می‌تونید هر منطقه‌ای که مدنظرتونه انتخاب کنید تا بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل رُ نمایش بده و بتونید به تفکیک برای هر اپراتوری که میخواین پیام بفرستید

  • پدارم مصری

    26 بهمن 1399، 23:55

    شما سرویس LBS رو ارائه میدید؟ یا اصلا پیشنهادش میکنید؟

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 10:00

      درود بر شما،
      بله این سرویس به نظر من خیلی کاربردیه… چون می‌تونید تا حد خوبی مشتری هدف رو فیلتر کنید. مثلا جنسیت دریافت‌کننده رو تعریف کنید، بازه سنی تعیین کنید و حتی پیش شماره رو هم فیلتر کنید.
      خیلی کاربردیه به نظر من.

  • جواد

    23 بهمن 1399، 16:53

    من به تازگی یه فروشگاه در زمینه تعمیرات و فروش مبایل افتتاح کردم میخوام جوری باشه که هر فردی که از نزدیک مغازه من رد شد براش پیامک ارسال بشه یا این که توی محدوده من بود براش پیامک بره هم همراه اول هم ایرانسل آیا این مورد امکان داره که اتفاق بیوفته باید کدوم یک از پنل های شمارو تهیه کنم.

    • نیلوفر اکبریان

      29 بهمن 1399، 14:20

      دوست عزیز پنل برای ارسال منطقه‌ای مناسبه و میتونین برای محله‌های موردنظرتون پیامک تبلیغاتی ارسال کنید

  • محمد

    19 بهمن 1399، 16:08

    سلام و وقت بخیر می خواستم ازتون بپرسم که چطور میشه از دکل مخابراتی همراه اول ارسال پیامک انجام داد؟ آیا ملی پیامک این رو هم ساپورت می کنه یا نه؟ و اینکه بانک شماره های شما آپدیتش برای چه زمانی هست واینکه آیا میشه از شما بانک شماره خریداری کرد یا نه؟ ممنون میشم اگر بنده رو راهنمایی بفرمائید . در ضمن می خواستم تشکر کنم از مقاله های مفیدتون و مشاوره تون.

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 08:32

      دوست عزیز در حال حاضر ارسال از طریق دکل برای شماره‌های ایرانسل فعاله که باید حتماً فرم مربوطه رُ کامل کنید و 72 ساعت قبل برای ارسال پیام درخواست بدین.
      بعد از خرید پنل بانک شماره در اختیارتون قرار می‌گیره و مرتباً این بانک شماره‌ها هم برای اپراتور همراه اول و هم ایرانسل به‌روز میشه

  • یعقوب شکیبایی

    18 بهمن 1399، 20:51

    سلام وقتتون بخیر.یعنی اگر بخواهیم که برای ایرانسل و همراه اول و رایتل ارسال پیامک انجام بدیم باید 3 مدل پنل مختلف تهیه بکنیم؟ پنلی وجود داره که برای همه شماره ها پیامک بفرسته؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 بهمن 1399، 08:48

      دوست عزیز نیازی به تهیه سه مدل پنل مختلف نیست، برای هر سه اپراتور از یک پنل هم می‌تونید پیامک بفرستید.

  • یوسفی ازاد

    14 بهمن 1399، 09:10

    سلام صبحتون بخیر
    من قصد ارسال از دکل و یا همان پیامک زنده را دارم اما با کارشناسان شما که به صورت تلفنی صحبت کردم شما دارای bts هستید که برای خطوط ایرانسل ارسال میگردد خواستم بدونم اگر پنل شمارو تهیه کنم و درخواست ارسال به همراه اول هم بدم ارسال به همراه اول هم صورت میگیرد و یا اینکه فقط به ایرانسل ارسال bts انجام میدهید؟
    مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      15 بهمن 1399، 09:25

      دوست عزیز ارسال bts فقط برای سیمکارت‌های ایرانسل امکان‌پذیره، برای ارسال با این ابزار باید حتماً سه روز قبل درخواست بدید و فرم مربوطه رُ کامل کنید

  • شهاب

    14 بهمن 1399، 08:45

    سلام ارسال پیامک به همراه اول دارای ضریب میباشد؟ و برای ارسال پیام روی سامانه شما حداقل تعداد پیامک مشخص شده است یا به میزان دلخواه میتوان پیامک ارسال کرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 فروردین 1400، 14:33

      دوست عزیز ضريب همراه اول ١ و ضريب ايرانسل ١.٣ هستش
      يعنى مثلاً رو پنل تجارى هر پيامك ٢١ تومن محاسبه ميشه، براى همراه اول پیام بفرستین، همون ٢١ كم ميكنه چون ضريبش ١ هستش، اما براى ايرانسل بفرسته اين ٢١ ضربدر ضريبش ١.٣ ميشه هر پيامكى ٢٧.٣ كم ميكنه

  • حمید علوی

    11 بهمن 1399، 12:22

    سلام ممنون از مقاله ی کاملتون
    من از کدپستی ایرانسل استفاده میکنم کدپستی منطقمو میزنم ارسال پیامک رو انجام میدم توی مقاله تون راجب ارسال از روی نقشه صحبت کردید این نقشه برای همه ی استان های کشور هستش و یا محدود به بعضی استان ها هستش؟
    و اینکه شماره های این بخش با همان بخش کدپستی یکسان هستن یا متفاوتن؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 بهمن 1399، 12:55

      دوست عزیز امکان ارسال از روی نقشه فعلا فقط برای کلانشهرهایی مثل تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و …. هست ، امیدواریم در آینده پیامپ شهرستان‌های کوچک رو هم پوشش بده!

  • کیارش قلی زاده

    03 بهمن 1399، 22:26

    سلام وقت بخیر من پیشنهاد میکنم حتما حتما اگر کسی میخواد تبلیغ به صورت انبوه استفاده کنه بدون شک ارسال پیامک از دکل های مخابراتی ایرانسل bts امتحان کنه به قدری بنده جواب گرفتم که پیشنهاد من برای تبلیغات به همه ی مردم هست خدا قوت ب شما

  • محمد جوادی

    01 بهمن 1399، 03:41

    سلام و وقت بخیر ببخشید من یک فروشگاه لوازم خاتگی سمت خیابان هفت تیر دارم چطور می تونم به اهالی اوون منطقه و کسانی که در اونجا تردد دارند پیام ارسال کنم؟ من به صورت تلفنی البته با هنکاران شما صحبت کردم همه شون گفتند که این امکان فقط برای ایرانسل وجود داره و برای همراه اول وجود نداره آیا درسته این موضوع و برای ارسال پیامک به این شکل چکار باید بکنم ؟ ممنون میشم راهنمائی بکنید بنده رو.

    • نیلوفر اکبریان

      01 بهمن 1399، 11:07

      دوست عزیز با ابزار ارسال از دکل میتونین برای ساکنین منطقه که سیمکارت ایرانسل دارن، پیامک تبلیغاتی بفرستید
      برای همراه اول هم پیشنهاد می‌کنم از ابزار پیامپ استفاده کنین، از روی نقشه منطقه هفت تیر رو انتخاب کنین و ببینین چند تا شماره در منطقه ثبت شده، بعد برایشون طی پیامک تبلیغاتی بفرستین

  • موسوی

    30 دی 1399، 18:04

    با همراه اول تماس گرفتم گفتن ارائه نمیدیم اس ام اس تبلیغاتی، گفتن برو تو گوگل سرچ کن منم همینکارو کردم و با شما اشنا شدم

  • سیروس

    29 دی 1399، 14:29

    به همراه اول دیگه اعتمادندارم اول که پشتیبانی درستی نداره دوم مردم را گول میزند مثلا دوشنبه سوری یک ماه یک بارمیگن هدیه میدهیم ظهر ساعت 2پیام دادم هدیه بگیرم جواب امد به دلیل تعدد درخواست تعلق نمیگیره ماه بعد پیامک بدهید .فکرش بکنید چند میلیون پیامک میزنند وهدیه نمی گیرند…حتما دراینده ضرر بیشتری خواهید کرد چون من دیگه اینترنت همراه اول نمی گیرم وسعی میکنم تماس هم کم بگیرم

  • نیما قانع

    08 دی 1399، 21:26

    سلام سوالی داشتم از خدممتون یه قسمت از مقالتون نوشتید ارسال از طریق کدپستی و نقشه به شماره های همراه اول مقدوره؟خواستم بدونم یعنی حتما باید کدپستی اون منطقه که میخوایم پیامک ارسال کنیمو داشته باشیم تا بتونیم به شماره همراه اولاش ارسال پیامک کنیم یا خودتون بانک شماره همراه اول هر منطقرو تفکیک شده دارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 دی 1399، 12:20

      دوست عزیز در فسمت “ارسال منطقه هدفمند” پنل میتونین از بانک شماره‌ها به تفکیک محله استفاده کنین.

  • حسین جعفری

    06 دی 1399، 21:04

    ممنونم مقالتون ولی من خودم همراه اول رو بابت این موارد اصلا قبول ندارم چون رسما میشه گفت پشتیبانی ندارن یه جایی گیر کنی سوال داشته باشی نمیدونی چیکار کنی.

  • ستاره اكبرى

    06 دی 1399، 10:46

    سلام وقت بخير ارسال هاي تبليغاتيتون امكان دريافت گزارش ارسال رو دارند تا بعد از هر ارسال بهمون بگه به چند نفر ارسال شده و هزينه ي ارسال نشده ها بازگردانده شود

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 12:23

      سلام، بعد از ارسال پیامک، فایل گزارش‌ رو میتونین به صورت اکسل از پنل خودتون دانلود کنین

  • بهار هوشمند

    02 دی 1399، 21:46

    سلام ببخشید ارسال از دکل های مخابراتی bts فقط برای ایرانسل موجوده؟یعنی برای سرویس های همراه اول موجود نیست؟

    • نیلوفر اکبریان

      03 دی 1399، 08:53

      سلام، بله دوست عزیز ارسال از دکل فقط برای مشترکین ایرانسله، برای استفاده از این ابزار حتما باید از سه روز قبل درخواست بدین و فرم مربوطه رو کامل کنین

  • زهرا میری

    02 دی 1399، 17:09

    سلام این شماره های بر اساس کدپستی و یا نقشه رو از کجا تهیه کردید و چقدر میشه به صحتش اطمینان پیدا کرد؟
    آیا میشه بدون خرید پنل دسترسی به بانک شماره ها داشت و فقط هزینه بانک شماره ها رو پرداخت کنیم و شما شماره ها رو در اختیارمون بذارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 دی 1399، 10:52

      سلام دوست عزیز، ما به صورت مستقیم از اپراتور تهیه کردیم و این بانک شماره‌های کد پستی و نقشه، بر اساس اطلاعاتی (آدرس و کدپستی) که کاربران موقع خرید سیمکارت توی سند سیمکارت وارد کردند، تشکیل شده!
      خیر متاسفانه این امکان وجود نداره که بدون پنل به شماره‌ها دسترسی داشته باشین اما اگر پنل تهیه کنین بعد از ارسال پیامکتون، می‌تونین گزارش ارسال رو دانلود بکنین که توش شماره موبایل‌ها مشخصه!

  • ابولفضل عسگری

    28 آذر 1399، 23:04

    من از کدپستی همراه اول استفاده میکنم کد پستی منطقمو میزنم ارسال پیامک رو انجام میدم الان اینجا نوشتید ارسال پیامک از روی نقشه فقط برای شهر تهران هست ؟ منطقه ی من تو شهر اراک هست ایا ارسال نقشه برای شهر اراک هم موجود هست ؟!

    • نیلوفر اکبریان

      29 آذر 1399، 08:42

      دوست عزیز ارسال پیامک از روی نقشه فقط برای کلانشهرها مثل تهران، مشهد و اصفهان هست

  • حسام اسلامی

    21 آذر 1399، 17:25

    راجع به LBS همراه اول میشه توضیح بیشتری بدین؟ راجع به شرایطش و هزینه هاش و اینکه به ایرانسل چطور میشه از روی دکل اس ام اس داد؟ اسلامی هستم، ممنون میشم راهنمایی کنین

    • نیلوفر اکبریان

      25 آذر 1399، 10:16

      راجع به تعرفه، هزینه و شرایط lbs باید از اپراتور همراه اول به صورت مستقیم کمک بگیری، اما برای قسمت دوم سوالتون اینکه برای ارسال پیامک با ابزار bts باید فرم مربوطه رو که متعلق به خود اپراتور ایرانسل هست، تکمیل کنین برای همین با كارشناسان فروش 02163404 داخلى 1 تماس بگيرين که فرم رو براتون بفرستن

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید