30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
کد پستی سیستان و بلوچستان ، مشتری را به راحتی پیدا کنید!

کد پستی سیستان و بلوچستان ، مشتری را به راحتی پیدا کنید!

52

تبلیغات بر اساس محل زندگی مشتری یکی از آن ترفندهاییست که هر کسب‌وکاری به آن نیاز دارد. اما چطور؟ آیا هنوز می‌توان از تبلیغات محیطی استفاده کرد یا بعد از پخش تیکت در محله‌های مختلف، نتیجه تبلیغات را تحلیل کرد؟ اگر در شهرهای استان سیستان و بلوچستان زندگی می‌کنید، برای تبلیغات مبتنی بر محل زندگی مخاطب بک راه‌حل طلایی دارید. ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر اساس کد پستی سیستان و بلوچستان همین راه طلاییست که در این مقاله درباره‍‌اش صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟

بانک شماره پنل اس ام اس ملی پیامکسامانه ارسال اس ام اس یا همان پنل پیامکی نرم افزار ارسال پیام کوتاه است که علاوه‌بر مدیریت پیام‌ها قابلیت دریافت پاسخ مخاطب را هم دارد. شرکت ملی پیامک یکی از قدیمی‌ترین برندهای حوزه تبلیغات پیامکی است که شرایط ارسال پیامک بر اساس کد پستی سیستان و بلوچستان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

از ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی سیستان و بلوچستان می‌توانید برای تبلیغات منطقه‌ای استفاده کنید. پیش از ارسال انبوه پیامک، ارسال منطقه‌ای داشته باشید و بازخورد ارسالتان را بسنجید. همچنین اگر بودجۀ محدودی دارید یا فقط می‌توانید به محلۀ خودتان کد تخفیف اختصاص بدهید، به قابلیت ارسال منطقه‌ای پنل نیاز دارید.

به زبان ساده شما با کد پستی سیستان و بلوچستان می‌توانید به هر محله، کوچه و خیابانی که دوست دارید، پیامک بفرستید و به اصطلاح تبلیغات منطقه‌ای داشته باشید.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی سیستان و بلوچستان

خب حالا برای شروع ارسال منطقه‌ای پیامک یعتی ارسال اس ام اس بر اساس  کدپستی استان سیستان و بلوچستان باید از کجا شروع کنید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا این روش را بر اساس ماژول کدپستی همراه اول و ایرانسل مفصل برایتان توضیح دهیم.

ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی ایرانسل

برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی سیستان و بلوچستان ویژۀ شماره‌های ایرانسل اول از همه باید وارد محیط کاربری شوید. روی گزینه ارسال در نوار سبز رنگ کلیک کرده و سپس گزینه کدپستی ایرانسل را انتخاب کنید. در صفحۀ جدید مطابق تصویر زیر اول از همه متن پیامک را بنوسید. سپس عنوان و نوع ارسال را بین تصادفی و ترتیبی انتخاب کنید.

با انتخاب گزینۀ مرحله بعد به صفجۀ جدید می‌روید و باید همۀ فاکتورهای ورودی را کنترل کنید. در صورت تائید روی تائید بزنید تا شمارۀ شما برای محله‌هایی که از قبل پیدا کردید، ارسال شود.

کد پستی ایرانسل

ارسال منطقه‌ای پیامک با کدپستی همراه اول

برای ارسال بر حسب کد پستی سیستان و بلوچستان به شماره‌های همراه اول، دوباره باید مراحل بالا را طی کنید. البته این بار به جای گزینه ایرانسل باید روی گزینه کدپستی همراه اول کلیک کنید.

برای نوشتن متن پیامک جذاب می‌توانید از آموزش‌های ویدئویی ملی پیامک در کانال آپارات و یوتیوب ملی پیامک استفاده کنید. متن پیامک باید ساده و روان بدون کلمات پیچیده باشد. حتماً هم از کلمات جذابی استفاده کنید تا مشتری به خرید ترغیب شود. جالب است بدانید که 98% پیام‌های ارسالی خوانده می‌شود، پس باید از این فرصت طلایی برای فروش بیشتر استفاده کنید. در ضمن یادتان باشد که برای ارسال پیامک حتما بازۀ زمانی مناسبی داشته باشید. از ارسال در ساعات نامناسب مانند صبح زود یا آخر شب اجتناب کرده و به زبان ساده مزاحم مخاطب نباشید. البته توصیه‌ای بیشتر را در مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی برایتان آوردم.

کد پستی همراه اول

جدول کد پستی سیستان و بلوچستان

خب حالا که با روش کارتان آشنا شدید، برای ارسال پیامک براساس کدپستی سیستان و بلوچستان به رنج کدپستی‌های شهر نیاز دارید که در جدول زیرا برایتان آوردیم. از سامانه شرکت ملی پست هم می‌توانید برای یافتن رنج کدپستی محله‌های مورد نظرتان در شهرهای مختلف، استفاده کنید. البته اگر شهرهای موردنظرتان را پیدا نکردید، نگران نباشید. سامانه به تازگی راه‌اندازی شده و در حال به‌روزرسانی است.

زاهدان 98131 - 98491
زابل 98511 - 98791
خاش 98811 - 98991
ایرانشهر 99131 - 99491
چابهار 99711 - 99861
سراوان 99511 - 99691
نیک شهر 99331 - 99991
سرباز 99311 - 99391
دلگان 99471

جمع‌بندی

حالا که با ابزار کارتان یعنی ماژول کد پستی سیستان و بلوچستان آشنا شدید، بهتر است که فرصت را غنیمت بدانید. همین امروز برای دریافت پنل درخواست بدهید و ارسال پیامک تبلیغاتی را شروع کنید. پنل پیامکی قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی را در اختیارتان قرار داده که در دیگر روش‌های تبلیغات دیده نمی‌شود. از طرف دیگر با ارائۀ فایل گزارش فرصتی برای تحلیل تبلیغاتتان هم دارید که به برنامه‌ریزی بهتر در آینده هم کمک خواهد کرد.

پنل اس ام اس ملی پیامکالبته برای مشاوره بیشتر هم می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و با همکارات تیم پشتیبانی در این مورد بیشتر صحبت کنید. بعد از ارائۀ مدارک به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی، پنل شما ظرف 3 الی 4 ساعت فعال خواهد شد. در مسیر تبلیغات پیامکی‌تان مطمئن قدم بردارید و روی کمک تیم پشتیبانی ملی پیامک هم حساب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید