30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
کد پستی استان اردبیل، راهنمای کامل تبلیغات پیامکی !

کد پستی استان اردبیل، راهنمای کامل تبلیغات پیامکی !

0

هر کسب‌وکاری در پی یافتن بهترین روش تبلیغاتیست تا مشتریان بیشتری داشته باشد، به همین خاطر است که امروزه تبلیغات مبتنی بر محل زندگی یکی از معروف‌ترین روش‌های مارکتینگ است. کد پستی استان اردبیل هم که امروز می‌خواهیم درباره‌اش صحبت کنیم، یکی از بهترین روش‌های اجرای تبلیغات منطقه‌ای است.

طرح حمایت از کسب‌وکارهای اردبیلی

با تهیه پنل پیامکی می توانید از خدمات متعدد آن مثل ارسال تبلیغات پیامکی بر اساس اصناف، مشاغل، دکل مخابراتی، محله و... استفاده کنید.
30% تخفیف
ARDB
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

اما یک سوال مهم، ارسال اس ام اس منطقه‌ای چه مراحلی دارد؟ از آن مهم‌تر اجرای تبلیغات پیامکی چقدر هزینه  و بودجه نیاز دارد و چند روزه فعال می‌شود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به تمام این سوالات پاسخ بدهیم !

سامانه ارسال پیامک چیست ؟

سامانه ارسال پیامک نرم افزار آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک تبلیغاتیست که عموماً به عنوان یکی از بهترین روش‌های اس ام اس مارکتینگ شناخته می‌شود. سامانه‌های پیامکی علاوه‌بر خط عمومی که بین کاربران مشترک است، خط اختصاصی برای دریافت پاسخ مشتری هم دارند که زمینه را برای تعامل بهتر با مخاطب فراهم کرده است.

ارسال پیامک بر اساس کدپستی استان اردبیل

پنل اس ام اس ملی پیامکسامانه ارسال پیامک با ارائۀ قابلیت‌های دیگری مانند ارسال پیامک بر اساس جنسیت، ارسال پیامک به گروه‌های شغلی سراسر استان اردبیل و دسترسی به بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل شرایط را برای بازاریابی، جذب مشتری و اجرای یک برنامۀ تبلیغاتی کامل آماده کرده است. البته یکی دیگر از مهم‌ترین مزایایی که توسط شرکت‌های پیامکی ارائه می‌شود، اجرای تبلیغات اس ام اسی بر اساس محل زندگی مشتریان است که در ادامه مفصل دربارۀ آن صحبت خواهیم کرد.

ماژول کدپستی همراه اول

برای اجرای تبلیغات بر اساس محل زندگی کاربران می‌توانند از ابزار کدپستی استفاده کنند و برای مشتریانی که سیمکارت همراه اول یا ایرانسل دارند بر اساس محل زندگی‌شان اس ام اس تبلیغاتی بفرستند.
برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر اساس کد پستی استان اردبیل، برای شماره‌های همراه اول مطابق شکل زیر باید گزینه کدپستی همراه اول را انتخاب کنید و با انتخاب سرشمارۀ موردنظرتان، متن پیامک را بنویسید.
پیشنهاد می‌شود متن پیامک با کلمات ساده و تاثیرگذاری نوشته شود، همراه با لینک، آدرس فروشگاه یا هر راه ارتباطی دیگر باشد، در نهایت هم باید عنوان ارسال را انتخاب کنید. عنوان ارسال برای مشتری ارسال نمی‌شود و صرفاً برای دسته‌بندی خودتان است. نوع ارسال را بین تصادفی و ترتیبی انتخاب کنید و بعد رنج کدپستی محله‌های موردنظرتان را انتخاب کنید تا بتوانید برای آن مناطق اس ام اس‌های تبلیغاتی ارسالی کنید.

کد پستی همراه اول

ماژول کدپستی ایرانسل

تمامی مراحل بالا را می‌توانید برای کدپستی ایرانسل هم اجرا کنید و بر اساس رنج کدپستی یعنی 5 رقم اول برای مناطق موردنظرتان پیامک بفرستید.

در قسمت ارسال حتماً یادتان باشد که نوع ترتیبی یا تصادفی را انتخاب کنید. ارسال ترتیبی یعنی در هر بار ارسال به ترتیب برای بانک شماره ها ارسال داشته باشید، متلا در ارسال اول هزار شماره اول و در ارسال دوم برای هزار شماره دوم پیامک بفرستید. از طرف دیگر در ارسال تصادفی، شماره ها به رندم انتخاب می‌شود و در ارسال بعدی ممکن است برای شماره‌های تکراری هم پیامک فرستاده شود.

کد پستی ایرانسل

قابلیت ارسال اس ام اس از روی نقشه !

سومین قابلیت پنل ملی پیامک قابلیت ارسال پیامک باز روی نقشه است که فقط در مرکز استان، شهرستان اردبیل فعال است. در این روش به راحتی می‌توانید مشتریان همراه اول و ایرانسل را به راحتی از روی نقشه و محل زندگی‌شان پیدا کنید.
برای ارسال از روی نقشه فقط باید در قسمت پیامپ شهر اردبیل را انتخاب کنید و بعد روی محله‌های موردنظرتان کلیک کنید تا تعداد شماره‌های همراه اول و ایرانسل نمایش داده می‌شود. حالا می‌توانید برای هردو یا یکی از دو بانک شماره ارسال پیامک داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید تمامی مناطق شهر یا محله‌های اطرافتان را پوشش دهید و تبلیغات هدفمندی داشته باشید.

پیامپ اردبیل

جدول کدپستی استان اردبیل

برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان اردبیل  تنها چیزی که بعد از پنل ارسال اس ام اس نیاز دارید، جدول کد پستی استان است. به همین خاطر جدول رنج کدپستی شهرستان‌های استان اردبیل را برایتان آماده کردیم تا بتوانید برای ارسال محله‌ای با خیال راحت اقدام کنید.

اردبیل از 5611 تا 5619
اصلاندوز 56981
پیله‌سوار از 56711 تا 56719
پارس آباد از 56911 تا 56919
خلخال از 56811 تا 56819
سرعین از 56391 تا 56399
گرمی از 56511 تا 56519
گیوی 56851
گرده 56361
مشکین‌شهر از 56611 تا 56619
نمین از 56311 تا 56319
نیر از 56411 تا 56419
هشتچین 56871
گوشلو 56941
اولتان 56951

جمع‌بندی

برای ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس کد پستی استان اردبیل استفاده از خدمات شرکت ملی پیامک را پیشنهاد کردیم تا بتوانید بر اساس کدپستی همراه اول و ایرانسل در تمام شهرستان‌های استان تبلیغات داشته باشید و برای ارسال پیامک محله‌ای در مرکز استان یعنی شهر اردبیل از ابزار پیامپ استفاده کنید.

بعد از تکمیل مدارک به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش صحبت کنید یا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا بعد از احراز هویت پنل و سفارش خطوط، پنل شما تا سه ساعت فعال شود و بتوانید تبلیغات پیامکی را شروع کنید. همچنین برای آموزش بیشتر می‌توانید از مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و ویدئوهای آپارات ملی پیامک استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید