30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس زنجان ، تبلیغاتی که به مشتری هدف می‌رسد

پنل اس ام اس زنجان ، تبلیغاتی که به مشتری هدف می‌رسد

66

اگر شما هم کسب‌وکاری در استان زنجان و شهرهای اطرافش دارید، احتمالاً به دنبال روشی مطمئن و البته نتیجه‌بخش برای تبلیغاتتان هستید. حالا پیشنهاد من چیست؟ پنل اس ام اس زنجان پیشنهادیست که برای یک تبلیغات هدفمند و نتیجه‌بخش می‌خواهم در این مقاله به شما معرفی کنم. پس با من همراه باشید!

همشهری‌ها منتظر تو هستند!

با ارسال پیامک به محله، منطقه وشهرهای استان زنجان، فروش خود را افزایش دهید و با جمع آوری شماره ها و ارسال پیامک‌های خاص، تبریک تولد و... مشتریان خود را حفظ کنید.
30% تخفیف
ZANJ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

برای شروع یک تبلیغات مطمئن یعنی ارسال پیامک هدفمند از طریق پنل اس ام اس زنجان نیازمند نرم افزاری آنلاین و تحت وب هستید که برای ارسال پیامک انبوه و مدیریت پیامک‌های ارسالی استفاده می‌شود. البته اگر خط اختصاصی داشته باشید، علاوه‌بر ارسال پیامک می‌توانید پاسخ مخاطبان را نیز دریافت کنید.

 

این سامانه‌های پیام کوتاه توسط شرکت‌های ارائه دهنده پنل ارائه می‌شوند. یعنی اگر می‌خواهید تبلیغات پیامکی را شروع کنید اول از همه باید شرکتی که این خدمات را ارائه دهد، انتخاب کنید.

چرا ملی پیامک؟

برای پنل اس ام اس زنجان پیشنهاد می‌کنم از خدمات شرکت ملی پیامک استفاده کنید. اما یک سوال مهم که احتمالاً می‌خواهید بپرسید. چرا استفاده از خدمات ملی پیامک؟

در میان انواع روش‌های تبلیغاتی، پیامک قیمت و تعرفه بهتری دارد. از طرف دیگر بر خلاف روش‌های بازاریابی با ارسال پیامک می‌توانید مطمئن باشید که پیام شما به دست مشتری و مخاطبتان می‌رسد. ملی پیامک برای کسب‌وکارهای کوچک و البته شرکت‌های بزرگ 4 نوع پنل ارسال اس ام اس طراحی کرده که قیمت‌ها و دسترسی‌های متفاوتی دارند، در نتیجه با هر بودجۀ تبلیغاتی می‌توانید از خدمات پیامکی برای جذب مشتری استفاده کنید.تبلیغات هدفمند

البته احتمالاً این سوال برایتان پیش آمده که چطور باید با سامانه ارسال پیام کوتاه کار کنید؟!

جایی برای نگرانی نیست، چون ملی پیامک تیمی از پشتیبان‌های مجرب و حرفه‌ای دارد که در تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 10 شب به صورت تلفنی و تیکت به سوال‌های کاربران پاسخ می‌دهد. در روزهای تعطیل هم از 9 صبح تا 5 عصر تیم پشتیبانی در خدمت کاربران است. البته ملی پیامک آموزش‌های لازم را هم برای کاربران فراهم کرده است، پس اگر نیاز به آموزش در حوزه فروش و جذب مشتری دارید، از اینستاگرام ملی پیامک کمک بگیرید و برای کار کردن با پنل و ماژول‌ها نگاهی به ویدئوهای آپارات ملی پیامک بیندازید.

سومین ویژگی ملی پیامک، بانک شماره‌های جامع و به‌روزی است که به کاربران این امکان را می‌دهد در تمام شهرستان‌های زنجان تبلیغات هدفمندی داشته باشند و مشتریان بازار هدفشان را جذب کنند.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس زنجان

پنل اس ام اس زنجان بانک شماره‌های به‌روز همراه اول را که شامل سیمکارت‌های اعتباری و دائمی می‌شود را برای تبلیغات موثر در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید کد تخفیف، پیام جشنواره فروش یا حتی رونمایی محصولات جدیدتان را به گوش تعداد زیادی از کاربران برسانید که نیمی از آن‌ها می‌توانند به مشتریان دائمی‌تان تبدیل شوند.

این بانک شماره شامل تمام شهرستان‌ها و روستاهای استان زنجان می‌شود که به شرح زیر است:

آب‌بر، ابهر ، چورزق، حلب، خدابنده، خرم دره، دندی، زرین آباد، زرین رود، زنجان، سجاس، سلطانیه، صانین قلعه، قیدار، گرماب، ماه‌نشان، هیدج

ارسال پیامک به اصناف و مشاغل

پنل اس ام اس زنجان ابزار دیگری برای تبلیغات و جذب مشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شامل بانک شمارۀ به‌روز اصناف و مشاغل سطح استان است.

حتماً دیگر متوجه شدید که تا اینجا تاکید بسیاری روی تبلیغات هدفمند داریم که پیامتان را دقیقاً به دست مشتریان بازار هدف برساند. ماژول ارسال اس ام اس به بانک اصناف و مشاغل هم در 6 دسته‌بندی این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند تبلیغاتش را برای اصنافی بفرستد که بیشتر به کالا و خدماتش نیاز دارند.

مثلاً اگر شما فروشگاه تجهیزات و لوازم جانبی دارید، با کمک این بانک شماره می‌توانید در میان مشاغلی تبلیغات کنید که مشتاق دریافت خدماتتان هستند.

مشاغل آموزشی پنل اس ام اس زنجان

آموزش پروژه‌های دانشگاهی، آموزش تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزشی، آموزش زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، آموزش موسیقی، آموزش هنرهای‌ زیبا، آموزش کامپیوتر، آموزش کنکور

با این پیامک‌ها، انگیزه افراد را افزایش دهیدحتما بخوانید: با این پیامک‌ها، انگیزه افراد را افزایش دهید

مشاغل خودرو و اتومبیل سامانه پیام کوتاه زنجان

خش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه، خدمات جانبی، دزدگیر، اتومبیل دست‌دوم ایرانی، اتومبیل دست‌دوم خارجی، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، اتومبیل فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

اصناف حوزۀ ارتباطات و موبایل سامانه پیامک در زنجان

ایرانسل، بی‌سیم، تالیا، تعمیرات موبایل، تلفن تصویری، خدمات اس ام اس، خدمات مخابراتی، خریدار خط، خط موبایل، سانترال، فیش، گوشی موبایل، لوازم موبایل، کارت تلفن

مشاورین املاک پنل پیامک در زنجان

اجاره مسکونی، املاک صنعتی، باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمانی، دکوراسیون، فروش آپارتمان، مشارکت در ساخت، مشاور املاک، مصالح ساختمانی، ویلا، کلنگ

مشاغل خدماتی پنل اس ام اس در زنجان

آماده به کار، استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذار، شراکت، نمایندگی، کاریابی، باشگاه ورزشی، خدمات بیمه، خدمات تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم، توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، حمل‌ونقل، اداری، بازرگانی، خدمات پزشکی، مجالس، مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، ماشین‌های اداری، مشاوره

بانک شماره لوازم منزل پنل پیامک زنجان

لوازم اثاثیه منزل، ادوات موسیقی، اسباب‌بازی، لوازم تجهیزات پزشکی، تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظروف، فرش و موکت، اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، بچه‌گانه، لوازم گوناگون،  مهندسی، لوازم ورزشی، لوازم یدکی، نصب آنتن، کتاب

تبلیغات بر اساس جنسیت

پنل اس ام اس زنجان برای مشاغلی مانند استخر و باشگاه، مزون و فروشگاه‌های کیف و کفش، آرایشگاه و سالن زیبایی و .. که خدماتشان فقط به زنان یا مردان تعلق دارند، بانک شمارۀ به‌روز شماره‌های ایرانسل را آماده کرده است.

این بانک شماره در سال 1400 به‌روزرسانی شده است و به عنوان یکی از بهترین روش‌های ابزارهای جذب مشتری و بازاریابی با تعرفه مناسب شناخته می‌شود.

ارسال پیامک از روی نقشه !

تا به حال به این فکر کردید که علاوه‌بر تمام این مزایا، با پنل اس ام اس زنجان از روی نقشه شهر هم می‌توانید مشتری پیدا کنید ؟!

فرقی ندارد که شمارۀ مخاطبانتان ایرانسل یا همراه اول باشد یا حتی اینکه آن‌ها در کدام محله زندگی می‌کنند، در هر صورت از گزینه پیامپ پنل و انتخاب شهر زنجان، به این مناطق دسترسی خواهید داشت.

مثلا می‌توانید یک، دو یا سه منطقه زنجان را که بیشتر برای تبلیغات شما مناسب است، انتخاب کنید و بعد برای شماره‌های همراه اول یا ایرانسل یا حتی هر دو اس ام اس تبلیغاتی بفرستید. با این روش به راحتی به تمام مشتریانتان دسترسی دارید و می‌توانید با یک کلیک آن‌ها را از روی محل زندگی‌شان پیدا کنید.

پیامپ زنجاندفترچه تلفن اختصاصی

اگر در نمایشگاهی شرکت کردید، عضوی از کمپین تبلیغاتی بودید یا به هر طریقی شماره تعدادی از مشتریان را از پیش دارید، می‌توانید از دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه زنجان استفاده کنید و این شماره‌ها را به جای موبایل یا فایل اکسل در پنل پیامکی‌تان ذخیره کنید.تبلیغات هدفمند

دفترچه تلفن پنل قابلیت ذخیره کردن و دسته‌بندی شماره‌ها را دارد تا بتوانید مشتریان خاص و همیشگی یا لیست باشگاه مشتریان را به صورت یکجا داشته باشید و برخی از اس ام اس‌های خاص مانند تخفیف یا رونمایی محصولات جدید را فقط برای آنان بفرستید.

زنجان، استانی مهم در غرب ایران

زنجان، از استان‌های غربی ایران با ۴۳۰٬۸۷۱ نفر جمعیت و ۱۵۶کیلومتر مربع وسعت است که بازار پررونقی دارد و میزبان صنایع بسیاریست.

برای کسب‌کارهایی که در این استان فعال هستند، سامانه پیام کوتاه زنجان ابزار مناسبی برای تبلیغات هدفمند است که تعرفه مقرون‌به‌صرقه‌ای دارد. سامانه با دسترسی به بانک شماره‌های مختلف، مسیر بازاریابی و جذب مشتری را برای کسب‌وکارها آسان کرده است و می‌تواند سکوی پرتاب برند و فعالیّت‌های اقتصادی بومی باشد.

پنل اس ام اس زنجانجمع‌بندی

حالا که با پنل اس ام اس زنجان آشنا شدید، وقتش رسیده که سامانه اختصاصی خودتان را داشته باشید. برای دریافت سامانه، بعد از تکمیل مدارک به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

پنل شما با تائید اپراتور بعد از احراز هویت، نهایتاً تا 3 ساعت فعال خواهد شد. با دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی می‌توانید فوراً شروع به ارسال پیامک و تبلیغات هدفمند کنید تا به نتیجه‌ای که می‌خواهید، یعنی جذب مشتری و فروش قابل‌قبول برسید!

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
58دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سمانه قربانی

    22 آبان 1402، 09:37

    سلام اگر بخوام پبامک مناسبتی با اسم خودم در استان زنجان ارسال بکنم چکار باید بکنم.خودم در استان دیگری هستم ورحال حاضر.هزینش چطوره

    • زهره تاجیک

      06 آذر 1402، 16:40

      سلام دوست عزیز،
      برای ارسال پیامک مهم نیست شما در چه جایی هستید فقط کافیه به اینترنت دسترسی داشته باشید.
      برای دیدن هزینه‌ها هم باید به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید که لینکش رو براتون می‌ذارم. باز هم اگر سوالی دارید با پشتیبانی به شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • سلیمی

    02 آذر 1400، 18:08

    سلام روزتون بخیر و شادی اگر من بخوام به اصناف و مناطق همه استان های ایران دسترسی داشته باشم کدوم پنل رو باید بخرم و برای ارسال مناسب هستش که هم قیمت اولیه اش بهتر باشه هم هزینه ارسالش ارزون بیفته ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • نیلوفر اکبریان

      06 آذر 1400، 09:40

      دوست عزیز با تهیه پنل تجاری به تمام قسمت‌های پنل دسترسی دارین و هزینه ارسالتون از بقیه پنل‌ها کمتره

  • حمید اسدی

    30 آبان 1400، 20:42

    سلام و عرض ادب
    من دفتر املاک دارم و قصد تبلغات گسترده در محل و استان های اطراف رو دارم
    میخواستم بدونم میشه به شهرستان های اطراف هم پیامک ارسال کرد؟؟
    من از پنلی باید استفاده کنم؟؟
    و چندتا پیامک میتونم ارسال کنم ؟
    شما بانک شماره دارین؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 12:34

      بله دوست عزیز، از پنل ملی پیامک برای ارسال تبلیغات اس ام اسی به تمام شهرهای کشور می‌تونین استفاده کنید
      بهتره از پنل تجاری استفاده کنید که تعرفه کمتری در ارسال پیامک داره و به تمام بانک شماره‌ها دسترسی داره

  • طاهری

    30 آبان 1400، 19:34

    ما شرکت تبلیغاتی هستیم و دنبال جذب نیرو هستیم
    از گروه شماره بازاریابی شما میتونیم استفاده کنیم؟

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 12:17

      درود بر شما،
      بله میتونید استفاده کنید. فقط باید یک پنل شرکتی خریداری کنید.

  • رهام قربانی

    26 آبان 1400، 17:50

    من دانشجو هستم و پروژه وبسرویس پیامکی دارم آیا امکانش هست از پنل شما به صورت رایگان چند روزی استفاده کنم برای تحقیق دانشگاه و نمونه کد های برنامه نویسی شمارو ببینم؟

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 12:18

      درود بر شما،
      برای این مورد لطفا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • تيموريان

    25 آبان 1400، 22:12

    سلام من با خوندن مقاله هاتون تازه با تبليغات پيامكى اشنا شدم كه چجوريه دقيقا و به نظرم خيلي جذاب و مفيد ميتونه باشه براى شروع من الان بايد چه اقدامى انجام بدم؟

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:56

      سلام دوست عزیز،
      شما اگه می‌خواید بازاریابی پیامکی انجام بدید، باید اول یک پنل بخرید.
      برای دیدن قیمت پنل‌ها به صفحه تعرفه‌ها یه سری بزنید.

  • علی عذتی

    24 آبان 1400، 20:31

    سلام من برای تبلیغات پیامکی میخوام از شما و خدماتتون استفاد کنم میخواستم بدونم که هزینه ارسال هر پیامک چجوریه و قیمت بسته و فعالسازی چه قدر هست هزینه اش؟
    و اینکه چه مدارکی نیاز هستش برای فعالسازی؟

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 12:19

      درود بر شما،
      برای استفاده از پنل ابتدا برید تو صفحه تعرفه‌ها قیمت رو ببینید و پنل مورد نظر خودتون رو با توجه به امکانات خریداری کنید.
      بعد تو پروسه تایید شدن کارهاتون یک تصویر از کارت ملی، یک تصویر سلفی هم برای احراز هویت مورد نیازه.

  • شایان پورعباس

    24 آبان 1400، 11:31

    سلام
    شما فایلی مبنی بر کلماتی که داخل سامانه شما فیلتر میشود دارید در اختیار ما بزارید که بتونیم از فیلتر پیامک های پنلمون پیشگیری کنیم؟
    ممنون میشم اگر این فایلو دارید برای بنده ارسال کنید

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 11:54

      دوست عزیز حوزه کارتون رو بنویسید برامون تا لیست کلمات فیلتر شده رو براتون ارسال کنیم

  • روژان ملک زاده

    24 آبان 1400، 10:32

    سلام بفرمایید برای فعال سازی پنل چه مدت زمانی رو باید طی کرد و چه مدارکی برای پنل نیاز هست ایا نیاز به مراجعه ی حضوری هم داریم و اصل مدارک نیز باید ارسال شود
    پیشاپیش از پاسخ شما ممنونیم

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 12:00

      نیازی به مراجعه حضوری نیست و ارسال مدارک هم کافیه
      اگر همه مدارکتون کامل باشه، پنلتون یک روزه فعال میشه

  • قادری

    19 آبان 1400، 18:31

    ببخشید ما املاک هستیم
    بخوایم شماره ما هم تو این بانک شماره تون باشه باید چیکار کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:37

      دوست عزیز با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید و اطلاعاتتون رو در اختیار همکاران قرار بدید

  • رضا عارف زاده

    19 آبان 1400، 16:12

    من یک سایتی طراحی کردم و توش لوازم سفر رو بفروش میفروشم و وبسایت منم با پرستشاپ ایجاد شده آیا شما افزونه ایی که برای این مورد ارائه میدید یا این که باید افزونهبه صورت جداگانه خریداری بشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:41

      دوست عزیز افزونه هایی که رایگان باشه یا اینکه برای ملی پیامک باشه، در اختیارتون قرار می‌گیره
      یک سری افزونه‌ها هستن که توسط شرکت‌های دیگه تولید و آماده شدن که ملی پیامک رو هم پشتیبانی میکنن، این افزونه‌هارو کاربر باید خریداری کنه
      برای ارسال پیامک می‌توانید از افزونه ارسال پیامک پرستاشاپ که در صفحه آزمایشگاه ملی پیامک قرار گرفته استفاده بکنید

  • حمید رازی

    18 آبان 1400، 21:07

    سلام من برای کارای ساختمانی قصد تبلیغات دارم ، نظافت و .. کارای اینچنینی
    شما تبلیغات مارو به عهده میگیرید؟ هزینه هاتون به چه صورت هستش؟
    ایای هنوز هم بازدهی داره این کار؟
    من دنبال تبلیغات تو شهر خودمون که زنجان بود میگشتم که سایت شمارو دیدم

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:45

      درود بر شما،
      بازدهی پیامک که هنوز خیلی خوب و بالاست. کارهای خدماتی هم مشتریان خاص خودشون رو دارن و دستتون خیلی بازه برای تبلیغات.
      اما بهتره خودتون پنل بخرید و کارهای تبلیغاتی خودتون رو انجام بدید.

  • گنجعلی پور

    17 آبان 1400، 11:27

    سلام ارسال پیامک صوتی در پنل های شما فعال میباشد؟
    فایل صوتی آماده کردیم و قصد ارسال پیامک با همین لحن و گویش رو داریم لطفا نحوه محاسبه هزینه ها را توضیح دهید.
    باتشکر

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 12:31

      بله دوست عزیز، پیام صوتی هم می‌تونید برای مشتریاتون بفرستید. هزینه‌هارو هم می‌تونید از لینک تعرفه که براتون گذاشتم، چک کنید

  • امیری

    17 آبان 1400، 09:53

    سلام ممنون از مقاله های خیلی خوبتون
    سوالی ازتون داشتم در این ارسال از روی نقشه برای زنجان میتونیم هرچقدر میخوایم محله موردنظرمون رو محدود کنیم یا خیر
    ممنون از راهنماییتون

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 12:39

      دوست عزیز برای تمام محله‌های شهر زنجان که در محدوده قابل‌قبول شهرداری هستند، می‌تونید اس ام اس بفرستید

  • سیماب

    17 آبان 1400، 09:36

    سلام وقت بخیر من میخوام ارسال برای یک سری از اصناف انجام بدم مثلا در حوزه ی عمران پیمان کاری دکوراسیون و .. این بانک شماره موجود هست فرقی نمیکنه برای کدوم شهر باشه برای کل ایران در نظر دارم این مورد رو ممنون میشم راهنمایی بفرمایید سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 13:56

      بله دوست عزیز، بانک شماره مورد نظرتون توسط پنل‌های ملی پیامک ارائه میشه

  • سیدبیژن محمدی

    17 آبان 1400، 08:38

    درود و وقت بخیر
    حداقل و حداکثر تعداد شماره های تلفنی که میتونیم داخل دفترچه تلفن پنل ذخیره کنیم چه تعداد هست؟
    چون من تقریبا یک بانک شماره 2000 نفری دارم که تمایل دارم داخل رفترچه نلفن یک پنل پیامکی برای ارسال پیامک ذخیره کنم چطور میتونید برای این مورد راهنماییم کنید؟
    مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 12:18

      دوست عزیز تا هر تعداد شماره که بخواین می‌تونین داخل دفترچه تلفن ذخیره کنید

  • رحیم کولایی

    12 آبان 1400، 10:49

    سلام وقتتون بخیر من در زمینه گل فروشی، باغبانی و زیبا سازی فضا سبز فعالیت میکنم و قصد دارم به کسانی که در زمینه ساختمان سازی فعالیت میکنن و میران مجتمع های تجاری ارسال پیامک داشته باشم. کسی این بانک شماره رو نداشت میخواستم بدونم آیا شما این بانک شماره رو دارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:35

      بله دوست عزیر، بعد از دریافت پنل به بانک شماره املاک، مهندسین و مشاغل مشابه دسترسی دارید

  • محمدبیگی

    11 آبان 1400، 12:14

    سلام ممنون از مقاله خوبتون من از شما جدیدا پنل خریداری کردم برای ارسال منطقه ای و بانک شماره هاتون واقعا عالی بودن و من تونستم تبلیغات خیلی خوبی داشته باشم و بازدهی خیلی عالی ازشون ببینم. ممنئن از ملی پیامک

  • میترا شاه زکی

    11 آبان 1400، 12:07

    سلام در استان زنجان کارهای هنری در زمینه سفال انجام میدیم و پیج اینستاگرامی هم مدتی است فعال کردیم
    برای تبلیغات آن در سراسر این استان قصد استفاده از پنل های شما رو داریم
    سوال اولم اینه که امکان ارسال لینک دارید یا خیر؟
    و دوم اینکه از کدوم یکی از پنل هاتون باید استفاده کنیم؟
    خسته هم نباشین

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:58

      سلام دوست عزیز؛
      بله میشه لینک ارسال کنید.
      پنل اقتصادی در میان کاربران خیلی محبوبه اما دقت کنید هر چی پنل بالاتری بخرید، در دراز مدت هزینه ارسال پیامکتون پایین‌تره.
      برای مقایسه قیمت‌ها به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید.

  • رضا دهقانیان

    11 آبان 1400، 09:42

    سلام ممنون از مقالتون من میخوام علاوه بر تبلیغات این پنل رو به سایت متصل کنم زبان برنامه نویسی من وردپرس هست ایا افزونه ای بابت این دارید در اختیار ما قرار بدید و ایا لازم هست هزینه ی جداگانه ای پرداخت کنیم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 14:59

      سلام آقای دهقانیان،
      برای اتصال پنل به سایتتون باید از خدمات وبسرویس استفاده کنید. برای استفاده از وب سرویس هم لازم نیست هزینه جداگانه بپردازید فقط لازمه یک پنل اقتصادی یا بالاتر داشته باشید.

  • بابک سارانی

    10 آبان 1400، 20:07

    ایا برای چاقو سازی هم میشه تبلیغات رو انجام داد؟
    شرایط ارسال از روی نقشه به چه صورته؟
    کدوم بسته شما رو باید تهیه کنیم؟
    برای اقایان 30 تا 50 ساله میتونیم ارسال رو انجام بدیم؟

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 11:54

      سلام دوست عزیز،
      توصیه میکنم بسته اقتصادی یا شرکتی رو تهیه کنید که بتونید هم از ارسال نقشه استفاده کنید و هم تفکیک سن و جنسیت داشته باشید با ارسال پیامک زنده.

  • سحرذکری

    09 آبان 1400، 10:01

    عرض ادب
    اگر بخواهیم از قسمت دفترچه تلفن شماره های مورد نظر خودمونو ذخیره کنیم تنها شماره را میتوانیم ذخیره کنیم و یا اینکه سایر اطلاعات همچون ایمیل و تاریخ تولد و….قابل ثبت میباشند؟

    • زهره تاجیک

      11 آذر 1402، 17:10

      سلام دوست گرامی،
      بله شما می‌تونید سایر اطلاعات رو هم وارد قسمت دفترچه تلفن کنید. البته امکان گروه‌بندی هم داره دفترچه تلفن که می‌تونید مشتری‌ها رو به سادگی گروه‌بندی کنید و هر زمان که نیاز بود، به گروه‌های خودتون پیامک بفرستید.

  • رنجبران پور

    07 آبان 1400، 16:22

    ببخشید ما تو جاده زنجان سوپر مارکت داریم.
    میخوام بدونم هرکی نزدیک ما میشه براش پیامک ارسال بشه؟

  • ذاكري

    07 آبان 1400، 13:51

    سلام وقتتون بخير من قصد تبليغات دارم به زنجان ميخواستم بدونم علاوه بر بانك شماره هاتون شما ارسال نقشه رو هم براي اين شهر روي پنل هاتون داريد؟ ممنون از پاسخگويي

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 12:00

      درود بر شما،
      بله برای زنجان از روی نقشه هم میتونید ارسال داشته باشید.

  • رامین قربانی

    05 آبان 1400، 19:24

    سلام ایا بانک شماره هاش رو هم دارید؟
    من الان اتفاقی این مقاله رو دیدم میخوام تبلیغات رو انجام بدم باید چه کاری انجام بدم؟
    یکم توضیحات هم نیاز دارم قبل از خرید
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:48

      درود بر شما،
      ما بانک شماره‌های مختلفی برای زنجان داریم که میتونید استفاده کنید. ارسال منطقه‌ای مثل آنتن ایرانسل، ارسال کدپستی، ارسال از روی نقشه و غیره هم داریم که میتونید استفاده کنید.
      برای اینکه بتونید بهتر بازاریابی پیامکی رو درک کنید یه لینک ویدئوی آموزشی براتون می‌گذارم حتما ببینید.

  • سیدمهدی دانش

    05 آبان 1400، 17:39

    سلام روز بخیر؛ من یه شرکت دارم توی زمینه کاریابی و قصد دارم به کسانی که توی زمینه های شغلی مختلف درخواست میدم ارسال پیامک داشته باشم در اصل میخوام به کرفرماها ارسال پیامک داشته باشم آیا همچین بانک شماره هایی دارید داخل سامانتون؟

  • صورتگر

    05 آبان 1400، 08:50

    سلام من می خوام در شهر زنجان پیامک ارسال کنم حداقل تعداد ارسالی که در نظر دارم 20 تا 30 هزار تا پیامک هست برای این تعداد ارسال ایا پنل اخرتون تجاری مناسب هست یا بهتره پنل نمایندگی خریداری بشه و ایا این پنل برای تبلیغات به ما نیز داده خواه شد

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:44

      درود بر شما،
      برای تبلیغات میتونید پنل نمایندگی رو هم بخرید اما امکاناتش با پنل تجاری فرقی نداره. اگر قصد دارید نمایندگی داشته باشید و کاربر جذب کنید حتما تهیه کنید اما اگر فقط برای تبلیغات می‌خواید از پنل تجاری استفاده کنید.

  • معین

    04 آبان 1400، 17:41

    ارسال پیامک تبلیغات برای همه اصناف صورت میگیرد؟
    مثلا برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای محصول چاقو زنجان من میتونم پنل پیامکی تهیه کنم و تبلیغاتمو به صورت پیامکی انجام دهم مشکلی پیش نخواهد امد؟

    • زهره تاجیک

      07 آذر 1402، 16:17

      سلام دوست عزیز؛
      بله می‌تونید پنل پیامکی بخرید و به آسانی برای تمام مشاغل و اصناف پیامک ارسال کنید. شما حتی می‌تونید با قابلیت پیامک زنده، به افرادی که مسافر زنجان هستند هم پیامک تبلیغاتی بفرستید.

  • بهاره صالحی

    04 آبان 1400، 16:57

    من یک کافی نت در شهر زنجان دارم می خواستم ازتون بپرسم آیا میشه توی شهر زنجان نمایندگی شما رو گرفت یا نه ؟ آیا در حال حاضر نمایندگی پیامک توی زنجان داشتید یا نه ؟

    • زهره تاجیک

      30 آبان 1402، 15:07

      سلام خدمت شما دوست عزیز؛
      برای ثبت نام لازم نیست مراجعه حضوری کنید. فقط کافیه آنلاین ثبت‌نام کنید.

  • رضا باقری

    04 آبان 1400، 12:31

    سلام ما در زنجان زندگی میکنیم و برای تبلیغ یک ملک در زنجان، قصد استفاده از پنل های شما رو داریم
    ملک شخصی است و دارای تمامی اسناد هستیم
    در خصوص خرید پنل راهنمایی کنید لطفا ممنون

    • زهره تاجیک

      07 آذر 1402، 16:15

      سلام دوست عزیز،
      بله شما می‌تونید یک پنل اقتصادی خریداری کنید و سپس به افرادی که در محدوده ملک هستند پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید