30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
کد پستی استان قزوین ، قابلیت ارسال پیامک به مناطق مختلف

کد پستی استان قزوین ، قابلیت ارسال پیامک به مناطق مختلف

1

قابلیت اجرای تبلیغات بر حسب محله و منطقه زندگی مشتری یکی از آن مزیت‌هاییست که کاربران در هر روش تبلیغاتی به دنبالش هستند. معمولاً در این شرایط بیشتر سراغ تبلیغات تراکتی یا محیطی می‌روند، در حالی که می‌دانند شاید خیلی هم به نتیجه مثبتی نرسد. به همین خاطر می‌خواهیم برای مشاغل فعال در قزوین و شهرهای اطرافش درباره کد پستی استان قزوین صحبت کنیم.

پنل اس ام اس که توسط شرکت ملی پیامک ارائه می‌شود، در کنار تمام مزیت‌های کاربردی و مهم، شرایط ارسال تبلیغات به صورت منطقه‌ای و محله‌ای را برایتان آماده کرده است. برای آشنایی با این قابلیت پنل در ادامه با ما همراه باشید.

سامانه ارسال پیامک چیست؟

بانک شماره ملی پیامکسامانه ارسال پیامک نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های انبوه تبلیغاتی است. به زبان ساده، از طریق پنل می‌توانید برای ارسال انبوه به بانک شماره‌ها دسترسی داشته باشید. تبلیغات پیامکی‌تان را مدیریت کنید. پیامک اطلاع‌رسانی بفرستید و حتی پنل را به سایت یا اپلیکیشن وصل کنید. یکی از مهم‌ترین ابزارهای پنل قابلیت ارسال پیامک بر حسب محل زندگی افراد است. یعنی به راحتی از روی منطقه و محله مورد نظرتان تبلیغات هدفمندی داشته باشید که هزینه بالایی هم نداشته باشد.

برای ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای از آنتن‌دهی دکل bts ایرانسل هم می‌توانید استفاده کنید که محدودیت‌هایی دارد. مثلاً حداقل ارسال 50 هزار پیامک باشد. حتما از سه روز قبل درخواست دهید و فرم مربوطه را کامل کنید. این ارسال مخصوص شماره‌های ایرانسل است و شامل سیمکارت‌های همراه اول نمی‌شود. به همین خاطر بد نیست که با روش دوم یعنی ارسال پیامک بر حسب کدپستی هم آشنا شوید.

ارسال پیامک بر حسب کد پستی استان قزوین

برای ارسال پیامک منطقه‌ای بر اساس کد پستی استان قزوین اول از همه مناطق مورد نظرتان را مشخص کنید. از طریق سامانه ملی پست، رنج کدپستی این مناطق یعنی 5 رقم اول کد هر منطقه را پیدا کنید. حالا مراحل زیر را دنبال کنید.

ارسال بر اساس کدپستی ایرانسل

اولین انتخاب برای ارسال پیامک منطقه‌ای بر حسب کد پستی استان قزوین برای شماره ‌های ایرانسل است. پس بیایید باهم شروع کنیم و اول از همه وارد محیط کاربری پنل شویم. در قسمت ارسال روی گزینه کد پستی ایرانسل کلیک کنید. به مرحله بعد بروید تا تصویری مطابق شکل زیر به شما نمایش داده شود.

کد پستی ایرانسل

در قسمت متن پیامک، چیزی را که از قبل آماده کردید، بنویسید و سپس عنوان ارسال را انتخاب کنید. عنوان ارسال برای مشتریان ارسال نشده و فقط برای دسته‌بندی از سمت خودتان است. نحوه ارسال را بین تصادفی و ترتیبی انتخاب کنید و سپس رنج کدپستی محله یا محله‌های موردنظرتان را درج کنید.

در مرحلۀ بعدی همۀ فاکتورهای ورودی را چک کنید و روی گزینه تائید بزنید. در صورتی که اس ام اس شما کلمات فیلترشده نداشته باشد، بعد از تائید اپراتور به دست مشتریان می‌رسید.

ارسال بر اساس کدپستی همراه اول

برای ارسال اس ام اس بر حسب کد پستی استان قزوین برای شماره‌های همراه اول هم دقیقاً باید مراحل زیر را طی کنید. در قسمت ارسال روی گزینه کد پستی همراه اول را کلیک کنید تا صفحۀ زیر به شما نشان داده شود.

کد پستی همراه اول

در قسمت متن پیامک با توجه به 70 کاراکتر پیامک فارسی متن جذابی بنویسید تا مشتری را به خرید یا حداقل چک کردن محصولاتتان ترغیب کند. برای آموزش بیشتر می‌توانید از مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی استفاده کنید. اما یک سوال مهم، چرا باید بر حسب منطقه پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟

مزایای ارسال پیامک منطقه‌ای

مزایای ارسال پیامک منطقه‌اییکی از سوال‌های کاربران درباره مزایای ارسال پیامک بر حسب کد پستی استان قزوین است. ارسال پیامک منطقه‌ای علاوه‌بر اینکه هدفمند است و خیلی سریع‌تر شما را به مشتریان واقعی بازار هدفتان می‌رساند، مزایای دیگری هم دارد. اگر بودجه محدودی دارید، می‌توانید تبلیغات منطقه‌ای داشته باشید و به مرور کارتان را گسترش دهید.

اگر شرایط ارسال رایگان یا فوری را برای تمام شهر یا استان نمی‌توانید فراهم کنید، بهتر است که از منطقه خودتان شروع کنید و از طریق اس ام اس به گوش همان محله‌ها برسانید. قبل از ارسال انبوه هم می‌توانید پیامکتان را منطقه‌ای فرستاده و بازخوردش را بسنجید. علاوه‌بر همۀ این موارد، ارسال پیامک منطقه‌ای هزینۀ مناسبی دارد. با هر بودجه‌ای می‌توانید از این روش تبلیغاتی استفاده کرده و تا حد زیادی هزینه‌هایتان را کاهش دهید.

جدول کد پستی استان قزوین

بعد از دریافت پنل از شرکت ملی پیامکف برای ارسال پیامک برحسب کد پستی استان قزوین به جدول زیر نیاز دارید. رنج کدپستی شهرهای استان را به صورت زیر برایتان آماده کردیم:

قزوین از 3411 تا 3419
تاکستان از 34811 تا 34819
بویین زهرا از 34511 تا 34519
قرمسین 34831
دانسفهان 34581
اسفرورین 34561
نیارک 34781
سیردان 34741
قشلاق 34471
زوارک 34391
مینودشت 34381
کاکوهستان 34341
الوند از 34311 تا 34319

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکبرای ارسال پیامک بر حسب کد پستی استان قزوین اول از همه نیاز به پنل شرکت ملی پیامک دارید. برای دریافت پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید. همچنین می‌توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید در انتهای متن بنویسید یا با 02163404 تماس بگیرید.

تیم پشتیبانی ملی پیامک همه روزه از 8 صبح تا 10 به صورت تلفنی و ارسال تیکت پاسخگوی کاربران است. برای روزهای تعطیل و جمعه هم از ساعت 9 صبح تا 5 عصر به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد. پس با خیال راحت با ما در تماس باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید